A láthatatlan melós

  2010. március 09. - ommm Címkék: dezső ponton csikós domsjo svedorszag ponton

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Kevés szó esett az egész expedíció atombiztos hátterét adó Insigniáról. Zokszó nélkül vitte a négy embert, és a plafonig rakott csomagokat, olyan robbanékonyan, mint ha semmi sem lenne az utastérben. Na ja, az a kétliteres turbómotor, a maga 220 lóerejével nem volt éppen vérszegénynek nevezhető.

Kép-047

A kocsi még koszosan, sófoltosan is feltűnő jelenség lehet, mert hétfő hajnalban, a legutolsó kilométereken, megállítottak a rend éber őrei. Átadtam a papírokat, de szemmel láthatóan nem érdekelte őket a jogosítványom, inkább az Insigniát méregették: milyen autó ez? Jöttek is a kérdések, milyen motor van benne, milyen rendszerű a hajtáslánc? Na, ezzel megfogtak, nem informálódtam kellőképpen. De azért megemlítettem az állítható karakterisztikájú lengéscsillapítókat, az intelligens fényszórókat. A forgalmiban szereplő teljesítményadatra elismerően csettintettek, a maximális sebességre vonatkozó kérdésre csak óvatosan válaszoltam: nem tudom, még nem próbáltam. Ez igaz is, de egyébként az ilyen jellegű kérdésre az ember rendőrnek jobb, ha nem válaszol pontos számadattal, ki tudja, ugye. Az egész történetbe meg inkább bele sem kezdtem. Alvásra gondoltam inkább.

Kép-055

Hétfő este megkapta a sokat látott Insignia a neki jogosan kijáró szerető gondoskodást is. Elvittem lemosatni, ahol gyakorlott mozdulatokkal, szakszerűen szabadították meg több, mint ötezer kilométer porától, meg a beltérben felhalmozódott csokis parány és csipsz morzsáktól. A fénycsövek által megvilágított mosóban kezdtek előjönni a formák, a kocsi színe is ismét láthatóvá vált. Jól néz ki, ez azt hiszem leszögezhető. A mosós srácok is dícsérték a kiállását -persze ez lehet formális udvariaskodás is, de az én magánvéleményem szerint ez egy jó formájú autó.

Mostanra már vissza is került az Opelhez, mint kiderült az egyik vezető beosztású munkatársuk (a szakma egyik örege, a fő PR-guru) adta át a személyes használatú kocsiját, hogy a misszió sikerrel járhasson. Nem tudjuk eléggé megköszönni a nagyvonalúságát.

A sztori eddig:

1.rész, 2.rész, 3.rész, 4.rész, 5.rész, 6.rész, 7.rész, 8.rész, 9. rész, 10.rész, 11.rész, 12.rész, 13.rész, 14.rész, 15.rész, 16.rész, 17.rész, 18.rész, 19.rész, 20.rész, 21.rész, 22.rész, 23.rész, 24.rész, 25.rész, 26.rész, 27.rész, 28.rész, 29. rész, 30.rész, 31.rész, 32.rész, 33.rész, 34.rész, 35.rész, 36.rész, 37.rész, 38.rész, 39.rész, 40.rész, 41.rész, 42.rész, 43.rész, 44.rész, 45.rész, 46.rész, 47.rész, 48.rész, 49.rész, 50.rész, 51.rész, 52.rész, 53.rész, 54.rész, 55.rész, 56.rész, 57.rész, 58.rész, 59.rész


(X) akiknek köszönhetjük:

 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr641824010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grafiqs 2010.03.09. 15:35:17

Hatalmas reklám volt ez az Opelnek, nem véletlenül fő piáros a fő piáros. Érti a dolgát.

Az Insignia pedig tette a dolgát szépen, ahogy kell. Ez az igazi tartós teszt.

OrbanseggenLorincz 2010.03.09. 15:35:45

hát ja, ezzel nagyot szakít most az opel :) marketingfronton. az ürgének meg egy csillagos ötös hogy a többivel ellentétben erre rámozdult :))

Fomics 2010.03.09. 15:36:57

Valóban nem tudjuk eléggé megköszönni.
De azért megpróbáljuk.
Köszönjük Opel !

I ThomaS I 2010.03.09. 15:37:02

Nagyon régóta az első Opel, ami kéne...

I ThomaS I 2010.03.09. 15:38:16

és persze tényleg nagy köszönet érte!

arthur877 2010.03.09. 15:38:53

Nekem is... :D
Grat a PR-osnak!

InterHOOD 2010.03.09. 15:40:11

köszönet az Opelnek, és az uriembernek!

Ugyan,ne legyen már ilyen szerény.Egy fényképet a srácokkal és az Insigniával lehetne készíteni,nem srácok? :)

Remol 2010.03.09. 15:40:46

basszus, mekkora ennek az autónak a hátsó ajtaja...

meg aranyos az az ajtó alatt megbúvó pót hátsó lámpa :)

ChPh 2010.03.09. 15:41:32

Nincs kép a PRos arcáról, mikor visszakapja?
Öreg hiba ...

Bambano 2010.03.09. 15:41:52

mint is mondhatnék, mint egy opel vectra gts tulajdonosa...:) nem mondok semmit, ennyi elég:)

Mr. Homn 2010.03.09. 15:42:15

japánautós féle vagyok, de most megnéztem ezt az Opelt. tehát a foglalkozás elérte célját, ügyes a főPRos :) köszönet a kocsiért!

KRi · http://etika.blog.hu 2010.03.09. 15:43:10

Igen valóban korrekt volt az Opel és a PR az PeRfekt volt. Esetleg lesz egy tartósteszt cikk róla, pont az ilyen nem száradt ki a pofánk, meg mennyit fogyasztott stb stb az érdekes. Én most jöttem haza Hannorverből Zafirával ami már fényévekkel jobb volt mint a Mondeo, de a kétszer 1200 km meggyötört.

Grafiqs 2010.03.09. 15:43:29

@Remol: Azon a méreten nekem fenn akadt a szemem. Kényelmes lehet a pokolása.
Illetve gondolj bele, egy esetleges éjszakai kerékcserénél milyen jól jön az a pótlámpa...

Figyejjémmá 2010.03.09. 15:46:26

Maximális tisztelet a gépnek és nem utolsó sorban a vezetőségnek, és a PR-osnak! Mondtam én, hogy jó gép az Opel!:) Köszönjük mégegyszer, az olvasók nevében is!

Hurri Kán 2010.03.09. 15:47:04

Jogos! Ezúton köszönet a magyar Opel képviseletnek is!
Azért a Bmw-ről is ejtsünk pár szót.

Kisbuszos 2010.03.09. 15:47:07

A csomagtérajtóról a teherszállító repülőgép jut az eszembe, hasonlóan néz ki, amikor nyitva van az orra rakodáshoz.

R0fike 2010.03.09. 15:47:11

Remélem, az EZ-Washban lett mosva az autó! :-)

Z0Ł1 2010.03.09. 15:47:16

Tényleg nagyon szép autó, kívül-belül. Az Opel végre megint kezdi összeszedni magát!

Ápuka 2010.03.09. 15:48:08

Ha Dános Andrásnak köszönhető vagy valamelyik kollégájának, akor azért név szerint is meg lehet neki köszönni...szerintem
Legalább ennyit...:)

2010.03.09. 15:49:01

...nem akarom azt mondani, hogy 2003 márciusában azért vettem a Fastrát, mert tudtam mekkorát ugrik majd a márka IMIDZSE 2010 márciusában...de hát mégis ezt kell mondanom...jó az az OKJ-s Jedi-tanfolyam, segít jövőbe látni.

Ne is vegyetek lottót a hétre, gyerekek... :))

primatus 2010.03.09. 15:50:28

Az tényleg korrekt volt a PR-ostól, hogy odaadta.... Ezt vártam volna a Mercedes bármilyen képviseletétől is. Kicsit sok(k) volt számomra, hogy sem itthon, sem a Svédeknél (kárfelmérés) nem kapkodták a seggüket. Részemről nincs felmentésük, akkor sem, ha egyébként a régi merciket szeretem.... Valahogy már a Merci sem a régi :-(
Szóval respektálom az Opel hozzáállását. Ugyan egy Opel Antarát sikerült tesztelnem náluk és tetszett, de GM testvére a Captiva jobban kellene a csomagtere miatt.

Garp 2010.03.09. 15:50:42

Nagyvonalú volt az Opeltől, bármennyire is 8napig forgott az Insignia neve.

A kombi marhára teszik nekem is, a sima kicsit csapott seggű. Kutyás vagyok..:)

rekumbens 2010.03.09. 15:50:48

Köszönet az Opelnek a nagyvonalúságért!!
Én azért stílusosabbnak találtam volna, ha a Mercedes ad kölcsön egy autót a túrára. Nem is értem.
És persze segíthettek volna a kárügyintézésnél is.

Figyejjémmá 2010.03.09. 15:50:57

@Balchee74: g-s van. Mi már hamarabb tudtuk. :)

Figyejjémmá 2010.03.09. 15:52:01

@Garp: Én voltam, sima hosszuseggü g astrában német dog vidáman utazott. :)

Hurri Kán 2010.03.09. 15:52:29

@Garp: akkor jó már azt hittem bogaras :))

megbaszlak 2010.03.09. 15:54:17

@gyvy: bizonx őt se felejtsük el, mert kiváló munkát végzett!

Garp 2010.03.09. 15:54:27

@Figyejjémmá: ugyanmár, az ilyen zsebkutya, alig mozog :D.

@gyvy: max muslinca :)

Hurri Kán 2010.03.09. 15:56:06

@Garp: Értem én! Reggelenként néha körülöttem is repkednek!

isti77 2010.03.09. 15:56:15

Ja, egy mai új autótól már nagy dolognak számít, hogy egy 5000 km-es út alatt nem sz.rik be?

Köszönjük, Opel!

(Hát akkor, nagyon köszönöm, E36: 14 évesen, a nálam töltött 6 év alatt összesen egy kiégett bal első fényszóró és egy lecsúszott akkusaru, utóbbi feltehetően hanyagság miatt).

Figyejjémmá 2010.03.09. 15:56:35

@Garp: Jaja. Apró testü félénk állat. :D
Sokszor csak 20-30 volt a sebesség, mert kidugta a fejét, és nézelődött. :D (gyengébbek kedvéért:nehogy kötőhártya gyuszit kapjon. )

ColtCzT 2010.03.09. 15:57:02

nagyon szép és kényelmes autó lehet az insignia, jol eltalálták az biztos.
Azt,hogy kibirta az utat azért nem kell túlérétkelni, hisz szinte uj autóról van szó! Az lett volna a szégyen ha lerohad valahol!
Marketingnek nagyon jó volt, hogy odaadták az autót....jól meglátták a lehetőséget a reklámra (hálisten) :D

2010.03.09. 15:57:15

@Figyejjémmá: Aki hamarabb kezd tanfolyamra járni, hamarabb tuggya... :)

Jó, kérdés eldőlt, Ins kombi lesz a következő szekér. Asszonynak megígértem, hogy választhat színt feltéve ha az a szín nekem is tetszik... :)

pobeda 2010.03.09. 15:58:20

Az Opelről is tessék írni a könyvben. :)

Figyejjémmá 2010.03.09. 15:59:27

@Balchee74: nem igaz, mert a miénk 98-as. Beeee! :) vegyél asszonynak. Ha nem jó a szin, add nekem, adok érte egy astrát. :)
előző postban még nem válaszoltál. :)

Garp 2010.03.09. 16:01:27

@Figyejjémmá: azt hittem, a légellenállás nőtt meg, és az 1.4 nem bírta :)))) Van ez utcában egy foltos dog, azt egy kétüléses Jimnyvel hozzák-viszik. Ki is tölti.

@isti77: nem baszki, az a nagy szám, hogy kérni se kellett és megkapták. Meg az, hogy a lehető legkényelmesebben utazott benne 4 ember, meg a csomagok. (bebebeee az én 105ös skodám meg kibírta a legutóbbi atomvillansát. Piha!)

Figyejjémmá 2010.03.09. 16:01:35

azért ez vicc. részt vett minden fontos német márka a hazahozatalában a vén csontnak, csak az anyacég nem. Ezt valahol nem értem.
De óriási tisztelet az oplenek! Na és a tréleres bömös magyar elitalakulatnak! :)

2010.03.09. 16:01:44

@Figyejjémmá: De válaszoltam :) Szilva :)
Figyu, Astrám nekem is van, Ins kombinak meg minimum hat évig húznia kell az igát, hamarabb nem fogom tudni cserélgetni még akkor se, ha VALAKI ESETLEG adna is érte egy '98-as Astrát.

Különben is, mi szarral gurigázunk. Pontyom sose nem lesz.
De egy öreg Volvo-ra (1800) beneveznék...

megbaszlak 2010.03.09. 16:02:10

@ColtCzT: inkább az a frankó amit a kisbimmer csinál 320.000ezernél...
új autótól nem kunszt 5000kilcsi

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.03.09. 16:02:16

egy kombi mercibe mennyi cucc fért volna... :DDD

Figyejjémmá 2010.03.09. 16:02:46

@Garp: 1.6. és igen. harlequin dogom volt.
és bírta a gép.és ő is imádott autózni.

Garp 2010.03.09. 16:06:50

@Figyejjémmá: anyám, mennyit eszik egy ekkora kutty? A szomszéd mondja, hogy most, 1.5 éves kifejlett korában is azt hiszi, hogy öleb, néha odahajtja a fejét a combjára (a kutya a gazdájáéra <- kötekedőknek:) ). Mondhatni combnyaktörés.
És milyen félénk az a behemót! Viszont csodálatos, amikor teli erőből elkezd futni és hullámzik az egész kutty.

ColtCzT 2010.03.09. 16:06:52

@triumphator: hát még egy SuperB kombiba :D

Figyejjémmá 2010.03.09. 16:08:11

@gyvy: Szinte minden. Audi sem volt bazzz. Viszont ott volt a merci rontómanónak. Kiderült, hogy a ponty nem kompatibilis az ujabb tipusokkal. Biztos azt hitte vejenemöjnen, hogy a ponton egy plug and play kiegészitő a dömperjére... Hát a qwannyát. de ezt már ábrázoltam is chuck norrissal , a facebookon megvizualizálható.

Figyejjémmá 2010.03.09. 16:09:20

@Garp: Nem eszik sokat. kb mint egy németjuhász. Sajna ő már semmit nem eszik. :( régebben tenyésztettem is őket, de ez a vacak volt a mindenem.

Samott 2010.03.09. 16:09:43

Lehet tudni, hogy az 5e kilometeres turan milyen atlagfogyasztast csinalt?

romesz 2010.03.09. 16:09:45

szep volt es biztos jo reklam az opelnek. Ha eladnak együket autot evvel a reklamnak akkor mar nekik megerte

Hurri Kán 2010.03.09. 16:10:53

@Figyejjémmá: Láttam, kva jó! Egyébként már többször leírtam itt, h nem értem a Merci hozzáállását. Szerintem akkora reklám lett volna nekik, amilyen ki tudja mikor lesz legközelebb, valószínűleg soha. Esetleg a Porsche adhatott volna egy Panamerát tetőboxal .:)

ColtCzT 2010.03.09. 16:11:24

@ColtCzT: hopsz, E T-model nagyobb 62 l-el :D, nem mondtam semmit

Figyejjémmá 2010.03.09. 16:12:28

@ColtCzT: ET modell? Az a földönkivüli verzió? :D

ColtCzT 2010.03.09. 16:12:29

@Samott: kerek 10 l írtak valamelyik posztban

2010.03.09. 16:12:33

@Samott: Aszonták 10 lityi.

romesz 2010.03.09. 16:12:33

Ezt utalom a magyar rendfentartasban, csak ugy minden ok nelkul megallithatjak az embert es faggatozhatnak. Az embernek nincs joga elhajtani oket. Ez semmi mas mint zaklatas.

imota 2010.03.09. 16:12:41

Az insignia elődje a signum.Mindent tud amit az újabb típus.Pár száz kilóval nehezebb is.Még válság előtti.A futóművet nem reklámozták agyonra.Pedig már megvolt az elektromosan állítható futómű is .Miért nem kapott nagyobb hangsúlyt annak idején ez a típus.Kényelmesebb is mint az insignia.

2010.03.09. 16:14:14

@gyvy: Ezt már elszabták....Max ha a kisöreg jön az OT Expora, akkor adhatnak mellé valami kísérőautót...vagy elhozzák egy Mergával.
A reptérről...

Figyejjémmá 2010.03.09. 16:14:36

@imota: nabazz. a szuzukiban meg van belülröl manuálisan állitható első futómű! alapáron! :D

Garp 2010.03.09. 16:14:50

@Herr Bruder Netzwerk: már vártam, ki fogja elsőnek elsütni.

@Samott: előzőleg azt írták, kb 10 liter.

OFF
@Figyejjémmá: sajnálom. Gusztáv előtt volt egy terrier keverékünk, még otthonról hoztuk ki. Idióta lengyel villanyszerelő miatt kiégett a biztosíték tábla dec 22-én, 2008ban. 2 hétig bírta, ahogy erősödni kezdett nem bírta el, nem maradt elég tüdeje. El kellett altatni 4.5 évesen. Aztán itt van most a kishurka, 9 hónapos, 33 kiló és iszonyat szeleburdi. Ír szetterXlabrador. Na gondolhatod...

ON

Opel részéről ez inkább imidzs építés volt sztem, ettől a cikktől nem adnak el több kocsit. Viszont a GM innentől jófejnek tűnik (Habár a helyi kereskedők között iszonyat milyen tuskók vannak, d ez más tészta.).

Figyejjémmá 2010.03.09. 16:15:40

@Balchee74: Mondjuk nem igaz, hogy egy szájbatoszott kisbusz sem volt a mercinél..

Hurri Kán 2010.03.09. 16:15:43

@imota: Picit pontosítanék: az Insignia elődje a Vectra. A Signum nem más, mint a Vectra nyújtott padlólemezére épített másik bódé, mint annak idején Omega-> Senator. Ettől még a Signum valóban egy nagyon kényelmes autó, bár üzletileg az Opelnek nem jött be.

Balage85 2010.03.09. 16:16:32

Én is elfogadnám ezt a kocsit, bár inkább valami nyomatékos dízellel, mert azért a 10 liter nem kevés, városban gondolom még több. :)

vukkarak 2010.03.09. 16:16:55

Respect az Opelnak. Mert azért nem szoktak egy hét alatt 5000km-et beletenni egy tesztautóba. Azért jó hallani, hogy vannak akik értik a szakmájukat.

Nekem is F Astra van. Még az sem rohadt soha le, pedig már 14 éves. Lassan cserélni kéne, de az is használt lesz.

Hurri Kán 2010.03.09. 16:17:38

@Balchee74: Már miért a reptérről?

ColtCzT 2010.03.09. 16:17:55

@Figyejjémmá: :D persze, tudod mekkora piaci erőt képviselnek a földönkívüliek :D!

imota 2010.03.09. 16:18:29

@gyvy: Hát ez az! Nagyon kényelmes és jó!

Leadfoot 2010.03.09. 16:18:47

Most biztos örül a fickó, hogy jó döntés volt odaadni, leszámítva a beltérben felhalmozódot... khm... anyagokat. :-)

2010.03.09. 16:21:18

@Figyejjémmá: Evvan...
Amúgy tényleg respect Opeléknak, de nem hiszem, hogy érdemben most lendít az eladásokon a dolog, viszont el lehet mondani, hogy ebben a kiszabott jó buliban benne voltak. És az eladások azért emocionális dolgokon is alapulnak erőst, ugye...

MI VAN A SZERKESZTŐSÉGBEN AMÚGY, HE? :D

dr.oid 2010.03.09. 16:21:41

Signum Insignia összehasonlítás kb. olyan mint a TC főoldalon látható kanfasztikus Lamborghini Murciélago SV-ben trónoló istennő összehasonlítása a nápolyi nagynénikéjével:D

Figyejjémmá 2010.03.09. 16:21:42

@Garp: OFF még mindig nem dolgoztam fel, pedig egy éve elment.
13 év.. ez kemény egy dognál. Tenyésztettem őket régebben, de ő volt az, aki nagyon fontos. Azóta nem kell másik, mert csak őt keresném benne. Majd talán egy argentin dog, vagy nápolyi masztiff, vagy angol bulldog.
Off befejezve:
Azért az tény, az opel nagyon odatette magát, és ha nem is reklám célbol, de ez valami iszonyat nagy pozitivum, és sok nagy autót vásárló eltöpreng a mit is válasszak kérdésnél egy ilyen "teszt" után. Ez a gép utazós megpakolós családi autó, és ha ugy nézzük, tökig pakolva a tartós 10 liter nem sok.

Hurri Kán 2010.03.09. 16:22:42

@imota: Egyébként ültem már Insigniában, az is kényelmes. Bár ez a kombi inkább csak látványkombi, mert a puttony nem nagyobb mint az Astráé, és kisebb mint a kifutó Vectráé volt. Bár ez nem a reklám helye, nekem is Opelem van (kombi A Omega) na hát ha valami kényelmes és lehet bele pakolni, abba nagyon! még 1 dologra azért kíváncsi lennék: ezek a mostani elektronikával teletömött vasak közül mennyi fog futni úgy 15 év múlva és itt most nem csak az Opelra gondolok.

2010.03.09. 16:23:08

@gyvy: Azért a reptérről, mert nem biztos, hogy a kisöreg lenyomna ótóval kétezersokszáz km-t...

Figyejjémmá 2010.03.09. 16:23:53

@Balchee74: válasz ment az előző posztban. :D

Garp 2010.03.09. 16:24:00

@Balchee74: én is ezt mondom, hogy image építés. ugye az insignia-ra mondják, hogy új korszak - ami tényleg úgy néz ki - gondolom új kommunikáció. Vakmerőek vagyunk, támogatjuk a csendes őrülteket, kibírja a termék is, jófejigazolványt ide. vagy ilyesmi.

Hurri Kán 2010.03.09. 16:24:50

@Balchee74: Ja, a svéd kisöreget! :)) Bár ahogy elnéztem sztem menne neki!

Figyejjémmá 2010.03.09. 16:24:52

@Balchee74: Streetsa kidöngetne elé a caprival. :D
Az mekkora lenne! :)

robinzone 2010.03.09. 16:25:41

meg a dizájn is disszonáns az insigniához képest

Figyejjémmá 2010.03.09. 16:26:11

@Garp: Nem kell ide image épités, lehet, hogy ez egy baráti kapcsolat volt, önzetlen segitség, viszont hatalmas az erkölcsi profit, amivel lehet, hogy nem is számoltak!

Kisbuszos 2010.03.09. 16:27:18

Lehetne egy újabb tippelős játékot hirdetni. Mennyit fizet a finn biztosítója a merci javításáért? Kíváncsian várom, hogy magyar vagy finn javítási óradíjakkal számolnak-e.

2010.03.09. 16:27:28

@Garp: Jaja. Meg nem hiszem, hogy kételkedtek egy percig is, hogy megáll a vas a hóban. Nyúzgálták azt eleget a sarkkörön túl a tavakon előtte...

Nagy méltóságteljes dög, mintha élne. Tegnap láttam még mocskosan, de úgy is jól nézett ki.
Nekem az autó az tuti kombi, már jó ideje, bár még nem használnám ki, HACSAK NEM KAPOK ANNYI PÁLESZT VISZRŐL UGYE, hogy kombival kelljen érte menni... :DDD

Fomics 2010.03.09. 16:27:54

Omm szerint a Merci is beszállt valamivel, de eddig nem derült ki mivel.Vagy kihagytam valamit ?

Mr. Homn 2010.03.09. 16:28:22

eltöprengtem. szerintetek mikor szólalt meg utoljára itt a blogon Csikós ponton-témában? mert jóideje csak mástól olvashattunk bármit is.
lassan elvonási tüneteim lesznek. :(

2010.03.09. 16:29:13

@Figyejjémmá: Be is szarna a gyorsforgalmin szegény Kisöreg befele jövet... :)

Nézem az előzőt, aztán lassan elkezdek dolgozni...

Garp 2010.03.09. 16:29:33

@Figyejjémmá: mutass nekem egy multit, ahol a baráti segítség is _teljesen_ önzetlen. Mindez nem von le semmit a tényből, hogy vagy ők voltak azok, kik leggyorsabban reagáltak, vagy ő voltak az egyetlenek. Szóval jól csinálták, sokan gondolnak most rájuk köszönettel. (ez frankón nyálas, de azért érthető?)

robinzone 2010.03.09. 16:29:40

Tényleg! A volt tulaj ezek után biztos követte az eseményeket! Vagy legalább a lánya! Mikor kész lesz a lakatosmunka, meg lehetne nyugtatni egy grátisz képpel az újjávarázsolt hátsóról! Meg egy friss motorhanggal.:) Biztos meglesz áprilisig! Azután biztos helyreáll a szívritmusa!

Dester 2010.03.09. 16:31:03

A Calibra óta az első Opel, ami lázba hozott és a "kéne" kategóriába tartozik. Kombiban is. És ha lehet, OPC legyen. :D

dr.oid 2010.03.09. 16:31:11

Bakker nekem a 70cm-es marmagasságú mixkutyám halt meg 13évesen 3hónaposan egy fél éjszaka alatt gyomorvérzésben, szép és okos volt mint James Bond, autóbuzi, minden autóban a vezetőülésbe ült először és "tekergette" a kormányt, vicc nélkül. Egy éve minden hónapban elzarándoklok a sírjához...

Figyejjémmá 2010.03.09. 16:32:39

@Garp: Akkor ugy mondom, nem hitték volna, hogy ekkora erkölcsi profit származik a dologbol. A tartósteszt oké, de sok ezer olvasó szimpátiáját vívta ki ezzel az opel, ami nem kis dolog.

Garp 2010.03.09. 16:33:18

@Balchee74: írtam az előző postban, hogy undorító, ahogy egyesek személyes előnyt próbálnak kovácsolni abból, h ismert ember a szomszédjuk. (visszavonom, ha hozol lekvárt az OTE-re :) )
Te fogod eladni a storykat a Blikknek Csikósékról, miiii? :D

@BeeTm: hát, lehet h ez a láthatatlan gyilkos, de akkor is inkább dízellel kéne.

2010.03.09. 16:34:42

@BeeTm:
NNNNNNNNA, ez a marketingvérű ember... :)

Na mentem melózni, csövi!

Garp 2010.03.09. 16:34:55

@Figyejjémmá: true-true. Emlékeztek még, hogy remegett mindenki? "Vedd meg Csik, menj el érte! Nem a mi lóvénk, de indulj!" :DD

Fomics 2010.03.09. 16:35:48

@dr.oid: Nálunk a macska a kormány ura de a puli is alig várja, hogy bejusson a kocsiba.:)

2010.03.09. 16:36:35

@Garp:
Nem kovácsolok előnyt, csak örülök nekik :) A Blikket hála Istennek szvsz ez nem érdekli, az összes celeb nem ér annyit, mint Csikósék udvarán a pótkerék.

Lekvárt viszek... :))

Szevasztok! :)

biker_kolee 2010.03.09. 16:36:59

@Figyejjémmá: Ezzel maximálisan egyetértek.

Ezek után kivívta magának a riszpektet. Bár ugye csak egy új autó, azt ne feledjük el.

Garp 2010.03.09. 16:37:13

@Balchee74: Ügyes, nem konfrontálódik, inkább lelép mindenféle átlátszó indokkal! Méghogy melózni?! Ő?! :D Jó munkát(?!), ne szakítsd meg magad!

Garp 2010.03.09. 16:38:31

@Balchee74: na jó, visz az egész, mire megírtam, válaszolt. Jó fiú.
Don't work too hard!

Figyejjémmá 2010.03.09. 16:39:11

@dr.oid: Mint az én kuttyom volt. Tudom milyen érzés. Sajnálom....

@Garp: És valahogy egy kicsit a miénk is lett ez a vén ponty. Ami pláne tetszik, sok uj tc-re regisztrált,eddig csak olvasó, köztük én is, itt marad, és nem lép le, továbbá a régi törzsgárda befogadott minket, üresjáratban meg megy a baromkodás ezerrel. Már ezért is megérte.
céges csaptépitő tréning több milláért?
apátokf@sza. Ilyesmi kell! :)

csizmazi 2010.03.09. 16:44:35

Kedves Mindenki,
Többször elhangzott a korábbi posztok blogjában, hogy a Mercedes is megtette a magáét a Teveponty sikeréért.
Ezúton is köszönet nekik, és a türelemért, amivel az ennek ellenére érkező kritikákat tűrik. De persze főleg a régi autóikért :)

dr.oid 2010.03.09. 16:46:23

@Figyejjémmá: Olyan volt mint a Vészhelyzetben, az állatorvosi rendelő padlóján egy órán keresztül próbáltam életben tartani szívmasszázzsal mert még volt pupillareflexe, az állatorvos direkt miatta kelt föl, az atropininjekció után mondta azt, hogy vége hagyjam elmenni...

Garp 2010.03.09. 16:47:36

@Figyejjémmá: Gondolom, ahogy kicsit kifut a dolog majd lecsen ez is, de ahogy jönnek a Pontyos posztok vissza-vissza tér majd.
A legelején írtam, hogy a Csikóst nagyon sok olyan olvassa, mint én, akinek a szíve vágya egy veterán, de mindig közbe jön valami. Legfőképp a befosiság, meg h nincs abban hit, hogy meg tudja csinálni maga az ember. Én tökkelütött barom vettem pl egy 2003-as Octaviat részletre 1.5 éve, abből használtam aktívan felet. Azóta is próbálom eladni. Holott már akkor azon filóztam, hogy valami nagy, idősebb dízel kombit veszek. De csak elhittem, hogy az új jobb. A frászt. Most ott vagyok, hogy bújom a veterán hirdetéseket meg az ebay-t. Fellengzős lesz, de a Csikós miatt kezdtem el aktívan azon agyalni, hogy bele kéne vágni. Elsőre valami épp 30 évesbe, aztán meglátjuk.
Aztán pénzügyi oldala is van: a nejem Puntójára 360euro az útadó, és 560euro az éves biztosítás. Bármilyen veteránra 50euro a roadtax, és kb 200 a kötelező. Egy 123-assal meg - ha karban van tartva - nehogy ne merjek nekivágni egy 2500km-es hazaútnak!

Csak az Octaviától tudnék szabadulni! (Isten lássa lelkem szeretem, de tök fölösleges)

Garp 2010.03.09. 16:50:16

@csizmazi: én türelmesen várom, hogy kiderüljön, azon kívül h legyártották a Pontyot miben segítettek, de majdcsak megosztják velünk is (NEM összegre vagyok kíváncsi).

Szacsi 2010.03.09. 16:51:26

Először arra gondoltam leszek az ördög ügyvédje szegény mergának biztos épp nem volt megfelelő autója, de azután belegondoltam, hogy gyárt mindent, kombinét, egyterűt SUVot terepjárót lakóautót. Azért ne már...
De ugye Magyarországon vagyunk, akkor amikor és biztos vagyok abban is, hogy itt sem mindig tisztán a józan ész dönt hanem a ki kivel van jóban stb., DE! Ez engem mint gyanútlan kívülállót nem kéne hogy érdekeljen, szóval amit látok, hogy ezt az túrát legalább egy szekérrel megtámogatni a Mergának olyan magas labda lett volna , mint ide Domsjö, de nem tették, úgyhogy fiam szégyeld magad, üljél le, 1-es. (Egyéb iránt tovább erősítették bennem a különböző piacszegmentumok "elitebb" képviselőire jellemző magatartást miszerint "nehogymá' valami túl alulrajövő dolgot támogassunk, elvégre vagyunk valakik". Muhahha:) Na mindegy, lehet én látom rosszul.)
Mellesleg lehet javítani a bizonyítványt pl. ha a megmihálylott elemek helyett hiperakciós áron intéznének valami pótdarabot.
Opelnek meg őszinte gratula a hozzáállásért, kellemes csalódás, na ilyen az amikor valaki TÉNYLEG PR-os és nem csak a sablonokban gondolkodik.

Alf (törölt) 2010.03.09. 16:52:02

ja, ilyen póthátsólámpáról még nem is hallottam:)

mindenesetre ez nagyon ügyes volt az opel PRostól.

Figyejjémmá 2010.03.09. 16:53:53

@dr.oid: Ne is mondd. Szteroidos kezelések, stb. több mint 300 km-et utazott az állatorvosa, aki kölyök korátol kezelte, és annyit mondott, hagyjam elmenni... Mai napig fáj a hiánya.
Off befejezve.
@Garp: De hidd el sokakban ott lesz ez az opel dolog, akik olvastak, és tény hogy autót szimpátia és nem gyári adatok alapján vesznek. Akkor ott lesz a fejükben ez a történet, hogy a "málhásló" tökig pakolva mit lement a csapattal. Ez kérem a reklám netovábbja, akarva-akaratlanul, és az opel PR-osának egy PR oscart a kezébe, továbbá maximum respect és fizetésemelést, de azonnal! :)

Garp 2010.03.09. 16:54:09

@Szacsi: szerintem a tudás hiányában ne fikázzuk a mercit. Megmondta az ommm: vastagon benne voltak ők is. Várjuk ki a végét, ki fog derülni, addig se dobáljunk szar.

Garp 2010.03.09. 16:56:34

@Figyejjémmá: nem lehetne, hogy én kapjak fizuemelést, mert végig izgultam a saga-t, és ők meg az Oscart? Nekem elég lenne....

Figyejjémmá 2010.03.09. 16:57:38

@Szacsi: Igen. Az javitana a dolgon ha a sérült, hiányzó elemeket felajánlaná az anyacég.
De valljuk be! Az már elég érdekes lenne. Egy ilyen utólag kapkodunk, teszünk valamit dolog.
Keserédes lenne. De nem az igazi. Ezt az út elején megtehették volna, hogy teszem azt gép nincs, de támogatjuk a rendbehozatalt alkatrészekkel.
Csak erröl egy szó nincs sehol.

dr.oid 2010.03.09. 16:58:49

Csikós Zsolt lesz a láthatatlan melós, ha így folytatódnak a dolgok. Kéremszépen a poszt nem infúzió, amit csöpögtetni kell a parasztnak!:D

Figyejjémmá 2010.03.09. 16:59:15

@Garp: Rendben. Szólj a főnöködnek, hogy azt üzenem, azonnali fizetésemelést adjon neked! :) Többszörösen kitüntetett kommentelő vagy, szóval vigyázzon magára, ne kekeckedjen, mert nyitok egy blogot és leposztolom!
Megfelel? :D

TayRol 2010.03.09. 17:00:06

Nekem is opel kombim van. Csak eppen 11 eves (G kombi). De azert nem indulok el vele holnap Svedbe.:))

Hurri Kán 2010.03.09. 17:00:27

Hát igen! Igaz, persze, a cégek (multicégek is) ugye nem jótékonysági intézmények, hanem profitszerzés a cél. Másrészt: a lehetőség mindenkinek adott volt, hogy Csikósék mögé álljon (hogy milyen megfontolásból, ez most mellékes), az Opel lépett a leghamarabb. Lehet, az elején ők sem gondolták hogy ez az esemény ide növi ki magát, ahová, de kérem, az üzlet erről is szól (ugye kockázat nélkül nincs haszon), hát most vastagon beigazolódott, h ez egy nagyon jó döntés volt.

Garp 2010.03.09. 17:01:49

@Figyejjémmá: alakul. csak meg fogja kérdezni, mi az a blog :)

Figyejjémmá 2010.03.09. 17:02:31

@TayRol: sima 1.6 g van. Indulunk jövöre a domsjö rallyn? :D

Hurri Kán 2010.03.09. 17:02:31

@dr.oid: neked információ csak újabb vers megírása után jár :)))

Garp 2010.03.09. 17:03:28

Szerintem valamikor 7-8-9 körül jön majd a java esti olvasmánynak (fotók, Csikós beszámolója, video). Addig elleszünk... Csak a kasza lassan elkopik a fenésben...

Figyejjémmá 2010.03.09. 17:04:35

@Garp: Akkor mondd el neki, hogy a blog az ami felemelheti, vagy derékba törheti a karrierjét. :D Rajta múlik.:D
MIndjárt jövök. Megyek a holland ismerósömhöz. A Van Dógom-hoz. (copyright: Micimackó)

cork77 2010.03.09. 17:06:34

Az Insignia szép is , jó is.

Bambano 2010.03.09. 17:06:57

@Figyejjémmá: nyugodtan kimehetnél vele, semmi baja nem lenne. Az 1.6-os g astra az egyik legstrapabíróbb autó, amit ma meg lehet venni.

@Szacsi: a merci ráadásul gyárt teherautót is, amivel trélerezni lehet... az opelnek se volt autója, a pr-os a saját civil autóját dobta be a buliba. ezért illeti elismerés.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.03.09. 17:10:22

A BMW sokkal jobb mindenben mint egy Opel :-)))A BMW már a 70 es években tudta ezt:-)))

Hurri Kán 2010.03.09. 17:10:47

A Balaton déli partjánál is hírzárlat van?

moshi1979 2010.03.09. 17:11:43

@gyvy: vagy egy finn mitfahrert? :-D

abc987 2010.03.09. 17:12:32

Fini kis egyveleg volt ez a német autógyártás szűk keresztmetszetének főszereplésével: Opellel mentek egy öreg merciért amit megtört egy fiatalabb, de jóval nagyobb merci és a végén egy bömbi húzta haza. :) Kár, hogy a kedves svéd zsekák nem vw-val mentek a helyszíre. az egy SAAB volt, ha jól láttam.

MT21013 2010.03.09. 17:13:37

@Figyejjémmá: Szinte biztos lehetsz benne, hogy a Mercedes importőr nem fog belépni a képbe. Nekik ez a projekt túl prosztó. A mai importőrök -tisztelet a kivételnek- magas ívből tesznek a saját márkájuk hazai veterános klubjaira. Üzleti érdekük már nem fűződik hozzá, vagy csak elhanyagolható. Ugyanakkor ma már nem marketing szempont a tartós és maradandó autó image. Vedd meg, használd pár évig, ülj be az újabba amin megváltoztattunk két csavart, cicásabb a lámpa és 16 fok helyett 16 fok 2 szögperccel hajlik a lökhárító domborulata és kijött az új típus. Vedd fel a hiteleket, fizess-fogyassz-dobd el.

Bambano 2010.03.09. 17:15:35

@MT21013: csak én emlékszem már arra a hozzászólásra, amelyikben valamelyik tc-s azt mondta, hogy benne van a merci is, vastagon?

Cappyka 2010.03.09. 17:16:31

@Garp: De a veteranokra egyedi VRT kalkulacio van nem? Az lehet akar a csillagos eg is...
A Roadtax-et ne is emlegesd. 614Eur a jovo heten...

Hurri Kán 2010.03.09. 17:17:08

@Bambano: Nem csak te de még mindig nem tudjuk h mivel,

Garp 2010.03.09. 17:17:35

@Bambano: többször is mondták...

dr.oid 2010.03.09. 17:18:06

Az autós konzumvilágnak azért odabaszott a válság rendesen. Csak abban reménykedhetek, hogy a gyártók levonták a tanulságot és paradigmaváltás lesz.

TayRol 2010.03.09. 17:19:21

@Figyejjémmá: szinten 1.6 g. mehetunk, mint allat! :D

yaffa · http://www.yaffa.blog.hu 2010.03.09. 17:20:38

Le a kalappal. Az Opelnél még tudják, hogy a legjobb reklám az, ha egy autó hiba nélkül teszi a dolgát. És tudták, hogy az Insignia tenni fogja.
Nem az én árkategóriám, de 10 év múlva használtan :)

Hurri Kán 2010.03.09. 17:20:42

@dr.oid: Az elmúlt években, legalábbis nálunk már nem is autót, hanem hitelt adtak el.

MT21013 2010.03.09. 17:21:48

@Bambano: Nem tudom, annyira nem olvastam részletesen a blogokat. Ha így is van, az általános jelenség és a tapasztalatom akkor is az, amit leírtam

TayRol 2010.03.09. 17:23:30

@Bambano: nem, enis. Ommm irta, hogy a Merci is benne van. Csak maskepp.

Hurri Kán 2010.03.09. 17:25:15

@MT21013: Egyébként pont erről a témáról is írtak régebben itt a TC-n, már nem tudom sajnos h ki. Pedig hát mi lehetne jobb reklám egy márkának hogy az autói még 20-30-40 stb. évesen is működnek? Plusz (lásd Csikós família) a gyerekeket kis koruktól egy bizonyos márkával hurcolják, akkor a gyerek, ha felnő, vajon milyen autót fog majd akarni?

feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2010.03.09. 17:27:32

Opel nagyot nőtt a szememben.
Csak mondom, hogy 3 GTI-m volt.

MT21013 2010.03.09. 17:31:04

@gyvy: Így lenne egy normálisan működő gazdasági rendszerben. De a veteránt már nem a márkaszervizbe viszik, nem ott vásárolják hozzá az alkatrészt és az értékesített hitel jutaléka sem jelentkezik. Hogy mi lesz a kocsijukkal 20-30-40 év múlva azt nagyjából el lehet képzelni mennyire érdekli őket...

bulista 2010.03.09. 17:31:40

@gyvy: Milyet-milyet? Opelt vagy Bömöst - mert ezek még akkor is működnek, amikor a Merga feladja...:DDD

Bambano 2010.03.09. 17:33:31

engem az érdekelne, hogy egy igazi autóbuzi hogy fog tudni megválni a másik autójától:)

abc987 2010.03.09. 17:38:05

@gyvy:
Sajna ma már egyértelműen nem az a cél hogy az autók 15-20 évig működjenek. Megállna a világ forgása, mint ahogy most is megállt a fogyasztás csökkenése miatt.
Design - Lego kocsik készülnek amik 5-10 év után eldobhatóak nagy átlagban.

bulista 2010.03.09. 17:43:40

Én meg azt szeretném megkérdezni - úgy is, mint alapító tag - hogy dolgozik valaki most valami új poszton a szerkesztőségben - vagy mindenki "lekváros" üvegeket bontogat?

h4z4rd 2010.03.09. 17:46:08

Az Opelék jó fejek, az értékelő cikk becsületes, éri a cserét.
Nagyra értékeltem, hogy a helyszíni beszámolókba korrektül, de nem izzadtságszagúan volt beleszőve-emlegetve az Opel.
Hiába, szakemberek...

Nyiri 2010.03.09. 17:48:14

Nem az a természetes hogy hiba nélkül csináljon végig egy null kilometeres auto 5 ezer km-t?

AtoszMester 2010.03.09. 17:48:20

Nem csak két autó volt, hanem egy BMW is trélerrel. A megterhelése szerintem annak sem volt kevés.

Figyejjémmá 2010.03.09. 17:49:14

@Bambano: Tisztában vagyok vele. ezért is fáj a szivem, de lehet megválunk tőle. :(
remélem mégsem, mert nagyon szeretem, és megkimélt.
benne van 214 ezer, de 98 októberi a gép, és hibátlanul megy, sosem volt elhanyagolva.

Bambano 2010.03.09. 17:49:28

@TayRol: hogy lehetne benne másképp: pénzt ad vagy kocsit ad. mert ami kocsit hoztak, az ne legyen már a merci pr része...

Figyejjémmá 2010.03.09. 17:50:29

@Nyiri: nem nullos volt a gép te hóbortos. Hogy is fogalmazzam másképpen... :D

Hurri Kán 2010.03.09. 17:51:36

@MT21013: ez igaz, csakhát bármilyen cégnél vannak olyan -közvetlen anyagiakban nem mérhető dolgok (imidzs, stb.)- amiknek igenis komoly értéke lehet és ha egy kicsit foglalkoznak vele többet érhet akárhány reklámkampánynál.
@abc987: igen ez igaz, bár ez nem (csak)az autógyártók hibája. Sztem a gond ott van, hogy már nem a pénz van a gazdaságért, hanem fordítva.

Hurri Kán 2010.03.09. 17:53:16

@bulista: valami a platóra is kell venni :)))

Bambano 2010.03.09. 17:53:24

@Figyejjémmá: szerintem kár eladni, nem találsz helyette nemhogy jobbat, olyat se, ami megközelítené.

Hurri Kán 2010.03.09. 17:54:43

@bulista: reméljük Viszről hazafelé nem volt nagyon tele a csomagtartó

Figyejjémmá 2010.03.09. 17:57:33

@Bambano: Ez tény. viszont alig használjuk. Évente 1-2 alkalom. de ott a gépjármű adó, kötelező...Erre egy fostaliga twingo is megtenné... (közben csendben kérdezem, hogy hány bőrt huznak le az autósokrol, mikor állitólag a benzinárba is beleb@sszák ezt)
Viszont árban is a béka segge alatt van, pedig ez vezetett szervizkönyves. Ok, van rajta karc, de nem visszatekert órás gagyi, és ha 800000. ft-ot kapok érte már verhetem a seggem a földhöz.
Én nagyon sajnálnám, de nincs kihasználva sajnos, viszont ilyen gépet ennyiért nem fogok találni.

Figyejjémmá 2010.03.09. 17:58:39

@gyvy: Viszről visszafele az a Hoz? :)

Hurri Kán 2010.03.09. 18:06:30

@Figyejjémmá: Nem, hanem Sziv! Üjjé le egyes! :))

bulista 2010.03.09. 18:10:45

Emberek: ÚJ POSZT!!!!!!

mtk001 2010.03.09. 18:12:02

SZögezzük le sokadjára is :
OPEL-ék jófejek voltak !!!
(Pedig nem is egy Opelért zajlott az északi Dakar.)

Suttora 2010.03.09. 18:14:30

Köszönjük az Opelnek. Az meg csak növeli a felajánlás értékét, hogy nem is tesztautó adtak, hanem egy saját használatú gépet. LNE-129 pedig ezzel legenda lett, sokan fognak szerintem inteni neki, de nem lennék meglepve, ha az értékét is megnövelné ez a kaland...

mtk001 2010.03.09. 18:14:47

@gyvy:
A Győzikés hasonlatot visszautasítom és kikérem magamnak !!!
Az INFORADIÓ-t nem ilyen 'egyszerűnek' ismertem, de ...

Hurri Kán 2010.03.09. 18:16:22

ÚJ POSZTBAN JÓHÍREK!

S2000 2010.03.09. 18:17:03

Nagy köszönet az Opelnek, remélem kicsit feldobja az értékesítési mutatóikat ez a szponzoráció, megérdemlik.

Szacsi 2010.03.09. 18:17:56

@Garp: Nem dobálom a szart csak leírtam nekem mi jött le abból amit itt ma, meg a 2. részben olvastam (jó persze a TC sem fog minden nüanszot elénk tárni ki mikor mit ígért vagy sem). Mindegy én hiányolom, hogy ebből a projektből - EDDIG(!) kimaradt a Merci.

Bambo. Köszi, tudom, olvastam, de ez talán kiderült az uccsó mondatomból is;)

Garp 2010.03.09. 18:18:53

post van hejj!Motordiagnózissal.

@Szacsi: na így már finomabb :) peace!

Madárfejeő Lalycsika 2010.03.09. 18:19:24

Bocsánat de nem tudum hova írjam...
Toyota Prius bajban. A 61 éves sofőr autóját egy elé manőverező rendőrségi autó tudta csak megállítani. Előtte hangosbeszélőn tanácsolták a rögzítőfék használatát. Igen, igen, Amerikában történt...
uk.cars.yahoo.com/09032010/36/toyota-prius-driver-uses-police-car-stop-0.html

Hurri Kán 2010.03.09. 18:20:03

@mtk001: Ne bántsd őket, ez a név is itt a kommentelés közben született, ők csak átvették.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.03.09. 18:29:14

hát az Opeles PR-es András mindig is jó arc volt, szerintem ennél nagyobb hírverést csak nagyon drágán csaphattak volna az Insigniának az autós társadalmon belül

márpedig Insignia benzines turbót csak "beavatott" vesz

szóval emberileg és üzletileg is jó döntést hozott, respekt

csuvel 2010.03.09. 18:37:09

Hálás respekt az Opelnak, hogy a sikeres történethez ezzel a gesztussal hozzájárult.

Kár, hogy soha a büdös életben nem lesz ilyen autóm, és nem azért mert nem ülnék bele szívesen.

sirT 2010.03.09. 18:56:53

télleg azért irhatnátok az Insigniáról, is pár szót, elvégre 5000 km az szinte tartósteszt,, fogyazttás, pl??

Szacsi 2010.03.09. 19:10:28

fix 10? Ekkora bodega, rogyásig tömve, 4wd meg gondolom azért nem fogyasztáscentrikusan autózva az elég baráti!

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.03.09. 19:14:34

Ugyan már! Ugyanoda megyek a Trabantal is... :)

...na jó, úgyis megvádolnátok egyből, hogy fényezem a márkát! :))

Szacsi 2010.03.09. 19:18:03

@MT21013: sajna szerintem igazad van (ezt írtam én is csak kicsit árnyaltabban)Meg pl. nézd meg melyik importőr támogatja rendesen a saját márkaklubját? Alfa ok. Hondánál is elindult valami de azért az sem egyik napról a másikra.
Tény, hogy a tervezett avulás világában kevésbé érzik a marketinget egy veteránba, de könyörgöm, van ennek egy olyan mondani valója: mi már akkor is jó autót csináltunk (ki nem mondva: mikor a mai konkurenseink még csak módjával vagy sehogy)meg most is jó autókat csinálunk. Na mindegy, ez van, nem én ülök merci PR-os székébe. Pedig lennének 5leteim;)

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.03.09. 19:19:37

He-he, azért aranyos, hogy az Opel fő PR-esének autóját nem mertél elvinni az EzWash-hoz, hanem egy hagyományos mosóban pucoltattál le. :)

EzWash: minden tiszteletem az övék, hogy szponzorálták az utat, de soha nem mosatnék autót a gőzös módszerükkel.

Krisi 2010.03.09. 19:20:30

köszönnyük Opel! nekem mindig is szimpatikus volt a márka, hiszen Corsánk volt régen, azon sajátítottam el igazán a vezetés művészetét. a bowdenes gázpedált is imádtam.

szóval köszönnyük mégegyszer Opel, nagyok vagytok tiis! persze elvárja az ember egy új autótól hogy probléma nélkül letudjon egy ilyen távot, de azért szerintem akkoris szép teljesítmény.

Lious Hott 2010.03.09. 19:20:51

Az Insigniát is kivinni az Expo-ra!!!Plíííz!

davez 2010.03.09. 19:24:57

sosem kedveltem az opeleket (kivéve tán a Signumot V6-tal), de ez tényleg nagyon pozitív és nagyvonalú!!

STi-2009 2010.03.09. 19:27:08

@sirT: Ezt írták a srácok valamelyik korábbi posztban
Fix tíz...
Nagyon fasza..és tudjátok, mi a legjobb?
Apu megrögzött japánautó-fan, Nissan Maxima-ja van, 3000 V6, 180 ló, de a múltkor Suben(Ausztria) környékén részese volt egy nagy balesetnek("szerencsére" szenvedő fél volt, csak a pótkocsija kapott egy nagyobb pofont), ott egy autószállító tréleren 3 Insignia tört rommá és sajnálta őket az öreg!!! :DDDD
Tág szemekkel tettem az öreg homlokára a kezem, mondom, te....ez nem meleg, de beteg vagy??
Aszondja..mos' mé'? Egész jó autó...

STi-2009 2010.03.09. 19:30:33

@ommm: Uuuuupsz..kicsit megkéstem a válasszal :D

Kovacsla 2010.03.09. 19:31:33

Az Insignia kombi csomagteréről lehet közelebbről tudni azt, hogy mennyire nagy az ajtónyílás? A fotókon úgy tűnik, hogy az ajtó szabad nyílása jóval kisebb - keskenyebb, alacsonyabb és lekerekítettebb - mint az autó keresztmetszete, tehát adott esetben egy nagy tárgyat (pl. bútordarabot) nem lehet betenni az ajtón, még ha bent el is férne. Élőben mit tapasztaltatok, kedves tartóstesztelők?

Macibb

Suttora 2010.03.09. 19:32:32

@Szacsi: ...és automata, ha jól tudom.

Hentes2 · http://hentes.net 2010.03.09. 19:40:11

Én meg Cadillac rajongó vagyok és mégis egy Opel Corsa 1.2 -vel járok évek óta. Újkora óta gázüzemű, lassan 150 ezer van benne és hiba nélkül teljesít. A nejemnek egy FordVolkswagenSeat GalaxySharanAlhambrája van én már a harmadik PDTDI-s hengerfejet fogyassza. Nagyot csalódtam benne. Jó az Opel, nincs ugyan akkora presztizse mint pl. egy Mercinek, de akinek ez nem számít elviszi bárhová. Egy ilyen Insignia elférne a garázsomban, szigorúan benzinesben, legnagyobb motorral.
Hentes

100%pure carfan 2010.03.09. 19:50:24

@Balchee74:
Van valami bajod az F Astával baszkikám?!

100%pure carfan 2010.03.09. 19:52:56

Asszem ezt a modellt ha rendes áron adják venni fogják egyszer ha magához tér ez a kurva piac. És nem csak azért mert baromi jól néz ki.

Valaki nem tud egy eladó B Corsát 1.5 TD motorral? Olyat aminek volt gazdája.

TayRol 2010.03.09. 20:09:33

@Bambano: a MB Hungary ad pl. egy fenyezokamrat, ahol a sales-esek es pr-osok lefujjak a Pontyot.:)

AR-Peter 2010.03.09. 20:12:57

Kalapot le az Opel marketingesei előtt. Nagyott nőtt az Opel Magyarország a szembemben. Az Insignia is tulképpen bejön, pedig én aztán eléggé elfogult vagyok... Céges autónak igazából jöhetne is. Sokkal inkább mint egy Passat... Köszönet még1x!

orbán cigány takarogggyyyyyy 2010.03.09. 20:19:44

Ez a kopel insignia egy az egyben A6 avant koppintás.Nyitott csomagtartóval pedig gyerekeket lehetne ijesztegetni, annyira ronda.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.03.09. 20:32:12

Nos, az EZ Wash nekem tegnap este már nem jutott eszembe. Elég bamba voltam már. Ezért a legközelebbi kézi mosóba vittem. Így utólag nagyon sajnálom, mert mindenképpen oda kellett volna vinni. Elnézést az EZ Washtól, legközelebb megígérem, hogy oda viszem a sajátomat (ami azért nagy szó, mert csak magam mosom a kocsikat, a legritkább esetben megyek velük mosóba).
@dr.oid:
@Figyejjémmá: Ne is mondjátok... 8 éves labrador jellegű keverék. Nincs egy hónapja. Itt a másik kettő, de hiányzik a busafejű, mint a fene.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.03.09. 20:34:15

Ja, az ugye meg van mindenkinek, hogy a Wartburg kombinak is volt helyzetjelzője az ajtó mögött. A csomagtérajtóra szerelt lámpák felnyitva is látszottak. Németes alaposság.

megint 2010.03.09. 20:42:03

Nem értem miért ájuldozik mindenki, hogy "köszönjük opel", adott embernek kell köszönetet mondani, legyen az szalontulajdonos, vagy mittudoménki segített elintézni a dolgot. Az opel főhadiszállásán valószínűleg nem is tudták, hogy mit csinálnak itt éppen.

Figyejjémmá 2010.03.09. 20:52:47

@megint: a PR-os a saját segge alol adta oda az auóját ember! több mint 5 ezer km ment bele! Teccikérteni?
Ehh. Hiába magyaráznám.

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.03.09. 20:54:58

ja ez az a cikk aminek a munkacime: nyaljunk be az opeleseknek :DDD

amugy szerintem nem nagy csoda hogy egy uj auto ment hiba nelkul par ezret.

W123qp 2010.03.09. 21:05:05

@visszakettopadlogaz:
A számból vetted ki a szót...

Azé' durva nem, hogy egy új autóval el lehet menni Oherkerlsonfingenbe és vissza.
Én a kocsimat tréleren hozattam haza, de még az utcából nem mertem kimenni vele...
De majd ha 46 éves lesz!!!
Akkó elmegyek vele én is Unterkorlsonfingenbe, és rácsapok egy rénszarvas seggére!

Gomulka Béla 2010.03.09. 21:30:56

Zokszó nélku"l elment hatezer kilométert. Utasokkal. Azt a macska bajsza! Egy negyvenezer eurós autó! A fene gondolta volna.
(Meg azt is, hogy ez lesz a Vo"ro"s Farokból. Nesze neked rendszerváltás. Ott tartunk, ahol huszonharminc éve.)

subtotal 2010.03.09. 21:37:38

Dános András nagyon régi motoros már, az Auto Extra-ban is GM PR-os volt. Akkor egy lila Omegája volt ha jól emlékszem.

Annyit azért a motorhoz hozzátennék, hogy 10 liter nekem sztrádázással kicsit sok. Lehet, hogy benzin és összkerék, de azért valahol 8-9 között illett volna kihozni.
Egyébként az egyik barátom pár hete vett át egy ilyen kombit, csak dízelben. A csomagtér nagyon szűknek tűnik az E39-emhez képest, beleülve pedig olyan szinten lőrések az ablakok, hogy rosszul voltam (klausztrofóbia). Egyébként precíz és tartós vasnak látszik és az külön jó, hogy már nem csak a prémiumokat lehet individualizálni, hanem ezekbe is össze lehet válogatni rendesen a belső anyagokat és extrákat.

A megbízhatóságról annyit, hogy az enyém 8 évesen ősszel ment 2 hét alatt egy európai körtúrát (5500km), az egyetlen hiba a kiégett féklámpaizzó volt. Szerintem ezt bármelyik folyamatosan igényesen karbantartott autó megcsinálja.

ocsisajt78 2010.03.09. 21:55:58

najszos ez az auto, b*ssz*meg :D

2 lityo turbo+4wd+kombi! mi kell meg? tokeletes igaslo+ha kell egy kis adrenalin a nagycsalados apukanak, ha kifaradt a melo+csalad kombotol :]

nekem kene, de nem ezert a cikksorozatert, hanem mert abszolut esztetikailag is bejovos, meg teknoban is tetszik :]

GGG77 2010.03.09. 22:03:06

Az illető pr-os emberi és üzleti szempontból is csillagos ötös. Ugye, hogy van az a helyzet, amikor ez a kettő találkozni tud, csak ez itt a Balkánon szokatlan...?

mozigepesz 2010.03.09. 22:34:26

Kedves Insignia utasok! Az érdekelne, hogy éreztétek magatokat a kocsiban, az út során!

mozigepesz 2010.03.09. 22:39:45

Az már tudom, hogy a fűtésejó eloszlású. Mi van még?

fikabácsi 2010.03.09. 23:26:28

Teccik ez a kombinátor Insignia!Széépótóóó!Jó lenne 1 ilyen a garázsba.Persze csak benyás,lehetőleg 2.0.Az Opel ezzel a tipussal azért odatette magát,le a kalappal!Grat!Nekem abszolút bejön minden tekintetben!

voszi 2010.03.09. 23:45:59

mentem pár hete az inszigniával, és meglepően jó volt mindjárt első blikkre a kocsit vezetni, beleülni, egyáltalán "használni". szóval akkor, vettem egy nagy levegőt, meg egy 5 ajtós inszigniát. :) a kiváncsiságom mondhatni az keltette fel, hogy az opeleket rendszeresen lehúzó TC meglepően pozitív hangot üt meg vele kapcsolatban.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.03.10. 00:09:05

@Gomulka Béla: +persze a többiek, akik joggal értetlenkednek: természetesen nem különösebben nagy teljesítmény egy modern autótól, ennyi idősen egy ilyen túra teljesítése. Ebben nincs vita. Talán baj, hogy nem lett a poszthoz odaírva, hogy én írtam (Sipos Zoltán aki vagyok), és én nem vagyok totalcar.hu-s ember. egy civil, aki részt vett az expedícióban, és semmi de tényleg semmi érdeke nem fűződik ahhoz, hogy ok nélkül dicsérjem az Insigniát. Egész egyszerűen ott voltam, benne ültem, tetszett, vezettem is, és jó volt. Megérdemli a kocsi, hogy virtuálisan hátba veregessük, és megérdemli az Opeles dános András is, aki a saját használatú autóját adta oda a misszióhoz. Ráadásul ha jól hallotam fél füllel, volt már kellemesebb hétvégéje is. Nem ismerem személyesen, de tényleg köszönjük a segítséget. Valaki írta itt, hogy a segítség nem volt teljesen önzetlen, és hogy ezért kap az Opel cserébe nyilvánosságot. Ez így teljesen rendben van. Többeknek állt a zászló, de nem éltek a lehetőséggel, illetve nem tudtak/akartak segíteni. Ő pedig a legutolsó pillanatban gavallérként viselkedett (mondhatta volna azt is, hogy tessék, itt egy Combo, osszátok be).
Mondom, én egy külsős vagyok, sok mindenre nem látok rá, de az világos, hogy ez a gesztus nem volt kötelező. Tehát köszönet érte. Ja, még valami: sosem volt új autóm, nem is nagyon lesz, én nagyjából 15-20 éves, vagy annál régebbi autókért tudok rajongani, tehát még csak az sincs, hogy majd holnap jelentkezem, hogy ugyan már adjanak egy jóárasított akármit, mert én írtam azokat a szépeket.
Aztán kérdeztétek, milyen volt utazni benne: az elején nem túl kellemes. De ez nem a kocsi hibája. Benne volt egy komplett szervízkocsi felszerelése +4db 15-ös szerelt kerék, meg négy ember összes cókmókja. A hátsó soron kettőnk között egy majdnem plafonig érő fal volt hátizsákokból, sporttáskákból. Ezeken könyököltem, nem csoda, ha másnapra átkértem magam a túloldalra, mert szinte mozdítani sem bírtam a karom. De miután a cuccok elosztódtak két kocsiban, tényleg kellemessé vált az út, elöl is és hétul is bőséges hely volt. A fényszórója nagon jó, az automatika elég jól működik, csak kevés dolog csapja be.
Nem tudok rosszat mondani rá. Ja, de, a téli gumi zajos volt.

kolombusz 2010.03.10. 01:13:31

Látom Opeléknél nagy szó, hogy kibír 5000km-t az autó. Nálatok még úgy kell elindulni, hogy izgultok, odaértek-e meghibásodás nélkül?

augustiener 2010.03.10. 04:46:45

Szerintem ez az insignia kibaszottul jól néz ki. Bár nekem inkább a csapott hátú tetszik. Egy bajom van vele, hogy még sehol se láttam egy olyat belőle, ami valami világosabb bőr belsővel lenne, meg faberakással. Egyáltalán nem is tudom, hogy gyártanak-e olyat. Mert ez a full fekete belső nem tetszik. Hat-hét év múlva jó fasza autó lenne lecserélni a mostanit. Bár a superb nagyon jó. Kívülről igazán nem szép, de belülről nagyon fasza.

Gomulka Béla 2010.03.10. 07:58:59

@streetsta: Nem értetlenkedtem, kellemetlenkedtem. Amit semmi nem igazolhat, legfeljebb az, hogy cvíder voltam, meg hogy olvasó lévén elkényeztetett. Az péerres Dános András teljesítménye viszont valóban figyelemreméltó.
A vo"ro"s farok intézménye ko"szo"nt vissza nekem, azért akadtam csak fenn a dolgon. Talán tudod hogy mi volt az: a ko"telezo" fo"hajtás a marxizmusleninizmus erányába, legyen a cikk vagy filim akármi. Ahogy a Régi ido"k focijában Minarik es a Fiú úgy találkoznak, hogy a Munkásegyletet szallító kompot felrobbantják a fajvédo" fiatalok. Találkozhattak volna másképp is, a filmet nem rontja el a motívum, de nem lehet nem észrevenni hogy ott van. Ugyanígy, csak ezúttal a kapitálfináncto"ke felé kellett biccenteni az Opel dícséretével, holott a péerres u"rgének jár az elismerés.
(Az Insignia szerintem randa. De csokoládéból is van olyan, ami - a fene egye meg, elfelejtettem a nevét.)

Gomulka Béla 2010.03.10. 08:00:40

Nem 'az', hanem 'a'. És az ember ne legyen cvíder ...

streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.03.10. 08:36:43

Értem én, értem, de a péeres ürge nem (csak) magánemberként tette, amit tett. Tudjuk jól, hogy minden ilyen jellegű döntés mögött általában egyetlen ember igenje vagy nemje áll. De sosem egy emberről beszélünk, hanem a cégről, általában. Hogy ez jó, vagy sem, arról lehet vitatkozni.
Ami pedig az Insigniát illeti (és én ilyenkor erre a konkrét példányra gondolok), tényleg megilleti a buksisimogatás. Semmi különöset nem csinált, de én a sajátjaim műszerfalát is meg szoktam paskolni, ha jól viselték magukat. Sose lehet tudni, hátha jólesik neki:)

Gomulka Béla 2010.03.10. 08:58:25

@streetsta: Na ja. (Fo"képp ha a konkrét példányra gondolsz. Úgy már más, úgy már ember.)

szalai 2010.03.10. 09:25:03

Kicsit sok az 1.7 dizel Astrám fogyasztása, de most, hogy az Opel (és a pr-es úriember) ilyen segítőkész volt megbocsájtom neki.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.03.10. 09:29:39

@Gomulka Béla: Ja, végül is szólíthattuk volna a nevén is. Az utóbbi napokban többek szájából elhangzott a Inszomnia. Hehhe.

2010.03.10. 09:40:34

@100%pure carfan: "Van valami bajod az F Astával baszkikám?!"

Éppen azt írom, hogy NINCS vele bajom, baszkikám... :) törött hűtővel is hazahozott Osztákiából Pestig, csak egyszer térdelt le (AC pump), akkor is nappal, Pesten épp egy parlolóhely mellet.

Szóval nagyon szeretm őt, baszkikám :)

uluk4i 2010.03.10. 10:47:23

Kedves Csiki úr, nem tom kérdezték-e már előttem, fogyasztás hogy alakult? Ülések milyenek voltak (a perforált bőr volt benne vagy a normál?) és az állítható fényszóró, az csak kamu vagy tényleg műkszik? Tudom az egész nem az Opelről szólt, de engem speciel érdekel

100%pure carfan 2010.03.10. 12:16:11

@Balchee74:
Na azért baszkikám! Mert megérdemli az öreg igásló, a warnyús lemezhangja mellett is. AC pumpa biztos hogy a lóhúgy magyar "benzinnek" tudható be, hogy nem ízlett neki.
Ha 340 fölé megy ez a kibaszott benzin itt, megint divatba hozom a medve-i tót benzinkutazást.

Valaki nem tudja hogy mennyi egy gázosítás egy karbis, szabályozatlan kocsiba?

100%pure carfan 2010.03.10. 12:18:33

@szalai:
Na mesélj, mennyit zabál a gép? Kizárt hogy annyit lenyomj annak a torkán amibe tönkremész.
És melyik motorkódú 1.7D ez? mert az F astra volt a leghírhedtebb az eszetlenül sokféle elcseszett dízelmotorjáról. Valszeg ez tartott vissza tőle hogy megkíséreljek egy szívást valamelyik változatával.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.03.10. 15:31:25

@100%pure carfan:
F astra volt a leghírhedtebb az eszetlenül sokféle elcseszett dízelmotorjáról.

Pedig az Isuzuk jók voltak. Ezenkívűl volt még az 1,7 sima D, és a lájtos turbós, de elvileg az ugyanaz a motor volt.

Te tudsz még valamiről? :) Ez összesen 2 motor 3 variáció....
2,0 változatok csak G -be voltak, 1,6 és 1,5 D meg csak E Kadettben.

Gomulka Béla 2010.03.10. 18:55:40

@streetsta: Inszignifikancia, inkontinencia - maradjunk az Opelnél, szerintem.
(Az inszomnia tényleg jó.)

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2010.03.10. 19:44:57

2008 tavaszán vettünk egy akkor 7 éves Suzuki Wagont, és augusztusban megjártuk vele Londont, hazafelé párizsi és feketeerdei kitérőkkel.
Tette a dolgát.
Ment.
Azért ez egy új tizenxmilliós Opeltől ne legyen már olyan nagy dolog...
süti beállítások módosítása