Ámokfutás az M7-esen. És fel is vették

  2014. január 07. - ommm Címkék: m7 száguldás baromállat omg videó

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

A Kiss Béla nevű user töltötte fel ezt a videót tegnap a Youtube-ra. (Elmondása szerint nem az övé, maga is lementette anno.) Az eredeti link itt elérhető, ha még nem szedte le. Utóbbira valószínűleg sor kerül, volt már rá precedens, hogy az önszopatás ilyen példájára bukta az autót és a jogosítványt is a istenbarma delikvens.

De ez egy kicsit keményebb. Nem tudjuk, kik a videón szereplő emberek (?), azt sem, hogy mikor készült, bár valószínűleg nem volt túl hideg, mert az atléta-suhogós-kombó nem éppen téli viselet.

Mindenesetre (és szerencséjükre) hazánk jelenleg érvényes sajtótörvényének hála nem írhatjuk le amit gondolunk erről, hiszen a jog még őket is védi. Annak ellenére, amit a videón látunk. Kettőtíz-kettőharminc a 407 607-es Peugeot-ban (?) ülve, jobbról, leállósávban, záróvonalon át. Fantasztikus dramaturgiai elemként a kesztyűtartóba dobott gázpisztollyal, idétlen vihogással, az izzadó tenyérre húzott gumikesztyűvel mert „a vezető kesztyű nincs most nálam”, mintha az bármit is számítana…

Mivel gondolatainkat nem írhatjuk le, ezért talán csak annyit, hogy mindannyian reméljük, hogy sűrűn hallja majd a balul sikerült orvosi műhiba eme áldozata a gumikesztyű csattanását. Lehetőleg egy olyan helyen, ahol sok egyenruhás ember néz rá szigorúan. És hogy a legnagyobb tenyéren csattan majd az a gumikesztyű az ismételt testüreg-motozás előtt. Fogadják jókívánságainkat.

Végezetül csak Marsellus Wallace megoldásával búcsúznánk az emberi egyedfejlődés vadhajtásaitól, a többit a kommentelőink elmondják helyettünk.

De ugye nincs rendes kretén-videó BMW nélkül, úgyhogy tessék. Tavalyi felvétel, Magyarország, három kiló, forgalomban. Gratulálunk ide is! (a "nagyon komoly" sportteljesítményt méltató kommentelőnek külön).

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr675745538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venturaea 2014.01.09. 00:48:58

@ommm: kisangyalom a Porsche féket ki gyártja?

Peter Csongradi 2014.01.09. 00:52:13

Szépen elhúz a bömös a mozor elöl... na én ezért nem motorozol, tudom magamról, hogy én sem közlekednék éppeszűen. A Peugeot-s brigàdot tuti meghurcoljàk.. a média visszhang miatt. Nem is értem.. szerintem kicsit sok volt a szipóka 7végén, ilyet éppeszű ember nem csinàl!! Nagy szerencse, hogy 1-2 elmélàzott és/vagy 'önkéntes rendőr' nem húzta ki 110-eléjük a kormànyt.

SwedishRunner 2014.01.09. 00:52:34

@Frank Corti: Látták ők is, hogy bármennyire verik itt a véresbajszú okosmajmok a tam-tamot. Ez az egész maximum iskolás csínytevésnek felel meg. Nembaj, remélem még lesz kétszáz kultúr hozzászólás, hogy miként haljon meg az a szerencsétlen kölyök!

Bambano 2014.01.09. 01:00:38

@merida001: itt a gyorshajtás csak az egyik probléma volt, a többi, mint pl. autópálya kihajtón jobbról előzés, legalább olyan súlyos.

Én pl. arra számítok pályán, hogy a virslinyakú mögém ér a német verdájával, de arra nem, hogy kirakom az indexet jobbra, szabályosan elkezdek kihúzódni a kihajtó felé és akkor jön egy agyhalott a rakétával.

bárki bármennyire is erőlteti, vannak íratlan szabályok, pláne vannak tipikus szabályszegések, amikre a sofőrök többsége számít. és megpróbálja kivédeni.

aki ebből a körből kilép, az nagyon gyorsan az éneklő menet élén találja magát, rosszabb esetben ártatlanokkal körítve.

Szabványok 2014.01.09. 01:08:10

@SwedishRunner: Én elítélem őket.
Ha egy üres úton menne 300-zal nem ítélném el, mert saját autójával és testével azt csinál amit akar, ha akarja 500m-es körben porlaszthatja el.
De azért, hogy más autókat zavar, veszélyeztet azért elítélem. Volt pár olyan szituáció, amiből lehetett volna nagyon-nagyon nagy baj, amikor nemcsak a vétkes, hanem sok ártatlan is átkerül a másvilágra.
Személyes okokból azért ítélem el, mert az ilyenek miatt korlátozzák agyon a sebességet, az ilyenek miatt ültetik tele radarral az utakat és büntetnek meg engem, amikor a tök üres úton, senkit nem veszélyeztetve, senkit nem zavarva gyorshajtok. Elítélem az ilyeneket, mert miattuk lesz egy évtizede belül kötelező az autók végsebességének műszaki korlátozása.

Arculatervin 2014.01.09. 01:15:03

@venturaea: Add fel kérlek. A fék egy egzakt témakör. A Brembo, az Ate, elég széles spektrumban gyárt fékeket és kiegészítőket. Nekem az Astrámon volt Brembo-szett, kemény 42 ezer forintból. Akkor most az is megüti egy M3-as szintjét? Nem. De teszem azt, AP Racing lett volna, akkor már sanszos, mert az nem nagyon gyárt low end holmikat. Vagy mondok mást. Egyszer kölcsön kaptam kipróbálásra egy "A"-s Ladát. Már az utca végén majdnem összetörtem, mert nem mondták el előtte, hogy csapatás előtt, fel kell a fékeket melegíteni, mert hidegen nem fognak. Ez egy ilyen játék. De nehezen hiszem, hogy a Pug-on, olyan ordenáré kiváló fék lenne, hogy 4-5 intenzív lassítás 160-ról, ne tenné nyúlóssá, fossá a féket. Nagyon kevés típusnak van gyárilag olyan fékje, ami intenzív használat mellett sem melegszik el. Nem kérem idesorolni az M3-5, Merc AMG-ket stb.

Szabványok 2014.01.09. 01:15:11

@Flak: "Annak viszont, aki azt állítja, hogy a 220 rendben van pályán, üzenném, hogy álljon fel a NFS elől, tegye le a jogsit és utána kummogjon. Normál esetben a szélsőben mész ugyanis, ott azonban mindig kamionok lassúznak 90-100-al."
A válasz nagyon egyszerű.
Nem a sebesség, (akár a 220) a veszélyes, hanem nagy sebességgel elhúzni a 80-nal menő kamionsor mellett.
Ezért tartom hülyeségnek az abszolút sebességhatárok betartásának megkövetelését.
Én pont ezért nem szoktam nagyon nagy sebességkülönbséggel elhajtani kamionok, másik autók mellett. Nm akarok sem meghalni, de őket sem akarom megölni.
Nagy baj van, ha kimegy az egyik előzni, ha leejti a vajaskenyeret és elhúzza a kormányt, ha félrerántja a kormányt, mert az úton van egy lepottyant csomag. (Volt ilyen nyáron az M7-en, a lányom vezetett és nem értette elsőre, miért ugrik ki elé a másik autó.)
Amikor a kamionok mellé érek lassítok, majd ha üres lesz az út, akkor nekieresztem az útnak a gépet.

Szabványok 2014.01.09. 01:24:39

@tulsavasodas: "Meg tudom erősíteni. Évente többször is megteszem a Bp-Balaton távot az M7-esen, de nagyon kevesen mennek 140 felett, 200 felett meg igazi ritkaság."
Nekem van fényképem 170-ről. (És látszik, hogy mögöttem egy motor gyorsabban jött.) Tán évente húszszor megyek le az M7-en, de vannak pontok, ahol mindig mérnek. Épp ezért ott lelassítok (GPS szerinti) 150 alá, mert az a büntetési határ. Illetve a völgyhídnál a 110-s korlátozásnál 120-ra, mert ott már a 133-ért is megbüntettek.
Ha nem sietek (feleségem, anyósom, apósom, lányom vagy más kritikus személy is az autóban ül), akkor nemcsak az ismert mérési pontokon lassítok a büntetési határ alá, hanem végig.

De soha nem előzök jobbról, soha nem előzök leállósávban, soha nem megyek el túl nagy sebességkülönbséggel másik sor mellett, mindig indexelek (visszafelé is!), mindig betartom a jobbratartást, sőt a követési távolságot is az átlagnál nagyobbra veszem.

Szabványok 2014.01.09. 01:33:25

@Shadowbull: "Egyebkent az egesz sebessegmerersi hiszteria is totalisan ertelmetlen. Az ilyen amokfutokat az sem szuri ki, csak egy totalis kontrol, nade ki akar egy totalitarius falanszterben elni? En nem."
Teljes mértékben egyetértek Veled.
Nem az a veszélyes, ha valaki (megfelelő körülmények között) 200-zal megy.
Hanem az a veszélyes, ha az adott vezető/autó/út/időjárás/forgalmi szituációban xxxkm/h-val lehet biztonságosan menni és ő xxx+10km/h-val megy.

És semmi haszna nem lesz annak, ha az EU-ban csak olyan autót lehet forgalomba hozni, amelyik nem tud 160km/h-nál gyorsabban menni. A barmok úgyis kijátszák. A másik fajú barmok meg z ónos eső után az óvodáscsoportot fogják kergetni 160-nal, mert a limiter nem lehet ennyire okos.

Szabványok 2014.01.09. 01:39:32

@Arculatervin: A fék egy nagyon bonyolult dolog.
Az, hogy "Brembo" csak egy gyár, annak sokféle típusa van. Például más az utcai fék, más a sportfék és más a versenyfék.
Az utcai fék hidegen is tökéletesen fog, viszont a versenyfék arra van optimalizálva, hogy narancsvörösen jól működjön, hidegen nyugodtan lehet szar.
A fék egy bonyolult rendszer, a terhelhetőségébe minden elem beleszól. Hiába bírja a féktárcsa a meleget, ha a kerékcsapágy beáll.
A jobb, illetve rosszabb fék nem az első vagy második fékezésnél különbözik. Akkor leginkább a gumi, futómű, fékerőelosztó, vezető, ABS határozza meg a fékutat.
A tárcsa, betét, stb. akkor számít, amikor már másodszor, harmadszor, tizedszer lassítasz.

Szabványok 2014.01.09. 01:57:30

@Never: "Optimális esetben, jó fékekkel és jó gumikkal (ami szerintem a videón levő telepi óccsójánosoknál egyik sincs meg) a fékút 210 km/h-ról valamivel 200 m felett van."

Ezt honnan veszed?
Vannak erről is széles körű mérések?
Amit mérni szoktak, az 100km/h-ról, az 30m és 40m között szokott lenni. Feltételezve az azonos lassulást 200-ról ebből 120m-160m lesz.
A fékezés nagysebességű szakaszában még az aerodinamika is számít valamelyest
Ha olyan, hogy nagy sebességnél leszorító autó van, akkor még rövidebb is lehet.
A légellenállás is fékez valamit, az is rövidíti a fékutat.
Persze ha valami szép szárnyprofil és pár ezer N felhajtóerő van, akkor lehet hosszabb.
De a leszorító/felhajtóerő mai dögnehéz autóknál szerintem 200->0km/h tartományra integrálva max. tíz százalék, ez a fékutat nem nagyon befolyásolja, legfeljebb 10%-ban.

Azt, hogy annyira szar lenne a fék, hogy egy(!) fékezést 200-ról nem tud végigcsinálni, azért nem feltételezem.

Bambano 2014.01.09. 02:41:08

az a baj ezzel a 300-zal menő motorral, hogy ezt a rendőr se fogja meg... a golyó is csak hosszú lihegés után érné utol, de nincs olyan rendőr, aki képes 80 m/s körüli sebességgel távolodó célt leszedni...

és azzal se érünk sokat, ha a két veséje másfél hektáron szóródik szét...

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2014.01.09. 04:03:21

@Flak: Normális is lehet az a 220 a pályán, csak nem ilyen körülmények között. Hanem pl. ha az autón jogszerűen van megkülönböztető jelzés, azt használják is, és az az ilyen tempóra méretezett, a sofőrt pedig tanulta a nagy tempót tartani. Ja és indokoltan használja éppen a megkülönböztető jelzést.

Persze az autó megfelelő műszaki állapota ekkor is elvárható, ekkor sem cikázol ész nélkül...

És persze jóval kevésbé van arra esély, hogy valaki kimenjen az így közlekedő jármű elé 130cal előzni... Nem szórakozol kesztyűvel, és a zenére, beszélgetésre is kevés esélyed van a sziréna hangereje miatt...

Shadowbull 2014.01.09. 07:05:03

@Flak: " Normál esetben a szélsőben mész ugyanis, ott azonban mindig kamionok lassúznak 90-100-al. Ha ezeket előzni akarod, ki kell húzódni, felgyorsulni, aztán visszahúzódni"

Normal esetben 130cal mesz es nem 100zal szuttyogsz, es akkor nem kell sehova gyorsulni.

220-at nyilvan olyan helyen megy az ember ahol erre a forgalom lehetoseget ad. Meg ahol szabalyos.

Ha az ember sokat jar autopalyan, akkor mar a mozgasabol meg tudja mondani messzirol egy autorol hogy mit fog csinalni, igy idoben el tudja venni a gazt.

Kamionsor mellett meg nem szoktunk 220szal elhuzni. Ott lelassitunk 200ra :)

Never 2014.01.09. 07:33:35

@Szabványok: A fékút kiszámítására rendelkezésre áll több kalkulátor a neten. Például:

www.kisdoboz.hu/fekut/

Innen a kalkulációs eredmény:

"200 km/h sebességnél a féktávolság nagyjából 215.56 méter, ebből a reakcióidő alatt megtett út 55.56, a fékút 160 méter.
130 km/h sebességnél a féktávolság nagyjából 103.71 méter, ebből a reakcióidő alatt megtett út 36.11, a fékút 67.6 méter."

Ennek alapján a szokásos autópálya-tempóhoz képest több, mint 100 méter a különbség (azon a távon pedig nagyon sokminden történhet).

Egy vészfékezés 200-ról vagy különösen az agyhalottak esetében 230-ról eléggé igénybe veszi a fékrendszert - ha van benne gyengébb rész és eldurran, vagy csak kiderül, hogy a házi mókolás során nem sikerült egyformán szerelni a négy féket, akkor aztán jönnek a meglepetések (kíváncsi lennék pl., hogy mit csinál a nagyfiú a gumikesztyűben és a vegyvédelmi alsóban, ha elkezd vadul balra húzni az autó 180-nál...)

Nagykacsa 2014.01.09. 08:26:32

Ha a Peugeot-os kiscsavo mogott jott volna egy motoros 260-nal, akkor o mennyire gyorsan tudott volna kihuzodni elole. Es a o miert hasznalja a belso savot mikor a szelsoben sincs senki. (ha mar a jobbratartasrol beszelunk). Cseszteti az embereket, de o is a belsoben megy, akkor is ha szabad a szelso. Hanyszor hasznalta az iranyjelzojet, ha egy nala gyorsabb tudja a haladasi iranyat?
Ugat a kocsiban, de valojaban o maga sem tartja be meg azt a szabaly se, amit masoktol elvarna. Tipikus kocsog. Elore azert mindenkinek konnyebb eszrevenni barmit, mint a tukorbol. Ugyan a kiscsavo hanyszor nezett tukorbe 230-nal?
Ugye tudjuk, hogy a 230 egy motorhoz kepes lassu temponak szamit. (Persze egy ilyen forgalomban az a motoros se normalis, aki 200 folott megy)
Szerencsejuk van, hogy meg elnek.

madbalee 2014.01.09. 08:47:46

@Never: Lehet azert elöztek ilyen ordenare modon össze-vissza, nehogy fekezeskor gaz legyen:)

csongiaparaszt 2014.01.09. 08:57:02

Ajánlok egy analógiát. Tegyük fel, hogy régóta vadászok, piszok jó céllövő vagyok. Ettől még nem szoktam az utcán galambokra lődözni söréttel, mert az nem csak törvénytelen, hanem közveszélyes is.
Ugyanígy közveszélyes az is, aki a megengedett sebesség majd' kétszeresével (pug) és sokszorosával (bmw) tép közúton, a többi közlekedő között cikázva, miközben elvárja, hogy amazok tartsák be azokat a szabályokat, amelyre ő magasról tesz.
Az ilyenektől egy éltre kell elvenni a jogsit, s ha még azután is közúti vezetésen érik, akkor lecsukni.

Nagykacsa 2014.01.09. 09:07:26

Manapsag egyre tobb autoban van kamera. En is hasznalok ilyet. Arra biztatnek mindenkit, ha van ilyen kameraja, es ilyen eletveszélyesen vezeto autosokat lat, akkor tegye meg a feljelentest a felvetel alapjan. Lehet, hogy egy ilyen feljelentes kesobb eleteket ment.

GGG54 2014.01.09. 09:30:42

Örömmel láttam, hogy bekerült a hírekbe az RTL-nél és a TV2-nél is.
A sofőrt és társait addig ütném egy öntöttvas fűtéscsővel, amíg van benne szusz.

Lecsó75 2014.01.09. 09:37:21

@BMW MB:
"Tudjátok mi okozza a legtöbb halált a közlekedésben? Talán a gyorshajtás? Műszaki hiba? Rossz útviszonyok? Elmebeteg sofőr?
Neeeem!
Az ütközés."

Vaslogika, gyökér!
Az összes halált a közlekedésben a szívmegállás okozza!
Hogy előtte mi volt, lényegtelen...

butschq 2014.01.09. 09:44:22

@Never: "100 km/h sebességnél a féktávolság nagyjából 53.89 méter, ebből a reakcióidő alatt megtett út 13.89, a fékút 40 méter. "

Kéri a sebességet, reakcióidőt, gumit, útminőséget. Ezek alapján például egy M5-ös BMW az életben nem állna meg 36 méteren, de a mai átlagos autók is megállnak 40 méter körül.

Ettől azért jóval több változó kell egy fékút kiszámításához...

Michel Djerzinski 2014.01.09. 09:50:32

Elég szánalmas, hogy lassan harmadik napja fenn van a totalcaron ez az amúgy alapvetően érdektelen poszt...

Pj0tr 2014.01.09. 10:12:19

Jó kis kommentgenerátor cikk. Csupán annyit tennék hozzá halkan megjegyezve, a sok jobbra tartást hiányóló ... embernek.
A jobbra tarts nem annyi, hogy eszetlenül minden áron jobbra kell tartani. Ha a jobb oldali sáv telített (az autók pont megfelelő követési távolságot tartanak), akkor nem kell kihúzodnod. A jobb sávban közlekedőnek pedig nem kötelessége beengednie. Ennyi. Persze a videón voltak magányos belső sávos harcosok is, de ettől a jobbra tarts még nem azt jelenti, hogy a gyorshajtót el !kell! engednem. Csak akkor ha van a tetején megkülönböztető jelzés ami villog és hangot is ad...
Tehát ha én megyek 140el a belsőben és jön mögöttem egy állat 210-el és a fentieknek megfelelően nem tudok kimenni a jobb szélsőben, akkor a mögöttem jövő nagy autó nagy arcú kapitánya nyaljon sót. És ennek semmi köze az önkéntes rendőrködéshez. Ha én kisorolok két autó közé, úgy, hogy sem a mögöttem jövőnek sem pedig nekem nem lesz meg a biztonságos követési távolságom, akkor veszélyeztetek.
Ha valaki annyira menő és/vagy fontos, akkor vegyen magának egy helikoptert. És ne arra verje, hogy ki bírt fizetni egy autót, aztán (ahogy a videóban is hallható, hogy a benzin elég lesz még 100km-re, HAHA) tankolni és karbantartani nem tudja. (A Józsi Suffni Tuning az nem egy rendes szakszervíz!!)

Lecsó75 2014.01.09. 10:34:48

@Michel Djerzinski: És csak két napig lehet hozzászólni? :)

Michel Djerzinski 2014.01.09. 10:39:12

@Lecsó75: nem, de még mindig kinn van az index címoldalán a TC szekciónál... ez már gáz és a TC-t minősíti. Ennyire nincs téma... :-( Ahelyett, hogy rendszeresen jelennének meg használt autóktól tesztek, mint a régi szép időkben...

Lecsó75 2014.01.09. 10:40:43

@Michel Djerzinski: Még nem józanodtak ki a srácok...

ommm 2014.01.09. 10:42:38

@Michel Djerzinski: Ajánlok egy CTRL+F5-öt, vagy egy RSS-olvasót, hogy kiírja 72-es Ariallal eléd azt a kábé 10 új anyagot, ami azóta a címlapon (tudod: Totalcar.hu) megfordult.

Michel Djerzinski 2014.01.09. 10:44:19

@Lecsó75: Nem hiszem. :-) Szerintem inkább csak érdektelenek és ennyire nincs téma. Sajnos a TC sem a régi már, megkopott a fénye, megannyi apró kis hír, széttöredezett az egész. 5-10 éve még rendszeresen voltak tesztek, J. Kálmán írásait pl. kifejezetten szerettem. Ma már nagyítóval kell keresni használt autókról a teszteket. Eh, gáz ez így. A vezess.hu pl. sokkal tartalmasabb egy jó ideje...

Lecsó75 2014.01.09. 10:46:54

@Michel Djerzinski: Az autókTÓL érkező tesztek milyen faszák lennének! :D Csak nem lennének őszinték! Mindegyik magát fényezné!

A csapos közbeszól 2014.01.09. 11:15:56

Hát kicsit furcs a rendősrég hozzáállás az ügyhöz most és a múltban is is.

ommm 2014.01.09. 11:18:52

@A csapos közbeszól: Ami érdekes ebben, az a tény, hogy a rendőrség tegnap éjféltől kezdve előállította őket, kikérdezte, kivizsgálta az ügyet, majd megírta a közleményt?
Hű, de gyors eljárás volt, ez igen...

ferfex 2014.01.09. 11:19:01

@ommm: szerintem itt csak te érted mi a probléma.
Sok a komment => a poszt biztos jó, gondolom már megdicsértek a sok kattintásért, mi lehet itt a probléma?

Ma is lesz poszt az internet hőskorából származó leletről?

A csapos közbeszól 2014.01.09. 11:20:59

police.hu/hirek-es-informaciok/legfrissebb-hireink/kozlekedesrendeszet/evek-ota-kering-a-halon

"A rendőrség – egy feljelentésre indított korábbi eljárása keretében – megállapította, hogy a felvételt első alkalommal 2010. július 28-án, azaz több mint három év öt hónapja töltötték fel a világhálóra. A rendőrség azonosította a felvételen szereplőket, akiket eljárása során a gépjármű tulajdonosával és vezetőjével együtt kihallgatott. Az eljárás során rendelkezésre álló adatok, információk, szakértői vélemények alapján a rendőrség megállapította, hogy a felvétellel kapcsolatban szóba jöhető szabálysértések, bűncselekmények részben elévültek, részben nem valósultak meg. A felvétel ismételt feltöltése kapcsán a rendőrségnek – az előzőek alapján – további feladata nincs."

ommm 2014.01.09. 11:22:43

@ferfex: Nem a kommentszám dönti el, hogy valami olvasott-e vagy sem. Egyáltalán semmilyen szempontból nem érdekes, ellenben rengeteg többletmunkát ad.
Az internet hőskorából származó videót hétfőn töltötték fel, miután - annak idején - elég gyorsan törölte ill. priváttá tette a felhasználója.
És - bár lehet elsiklottál felette - itt, a posztban is ott az ANNO szócska, melynek jelentésével illene tisztában lenned, ha már ilyen okosan sikerült idekommentelned fölöslegesen.

Swind 2014.01.09. 11:26:38

@ommm: Az elmúlt 13 évben amióta a portálunkat csináljuk éveken keresztül beolvasták a saját anyagainkat a rádiókban horoszkópunkat napi szinten is, mindenféle forrásmegjelölés vagy ellenszolgáltatás nélkül. Rendszeresek a megkeresések tv-ktől (jellemzően valamelyik népszerű reggeli műsor), rádióktól hogy a témához küldjük szakértőt, jó párra el is mentünk szinesítőnek, a hárommellű nő meg a beszélő csotány közé.
Megelégeltük már, és nem megyünk, mert a beszélgetés kb így zajlik le:
-Aha , (időpont) ez kellene, fizettek érte?
-Hát azt nem
-Legalább a webcímünket kiírjátok/bemondható
-Nem lehet, szigorú reklaápszabályzat van.
-Akkor miért is kelljek fel reggel 6-kor, vagy utazzak 2 órát a stúdióba?
-......

Kicsinyesebb, fellengzősebb, bagázs nem létezik a tv-s rádiós szerkesztőknél, lopják a webes anyagot és elvárják, hogy ingyen dolgozz nekik azért mert "benne leszel a tv-ben".

A csapos közbeszól 2014.01.09. 11:26:47

Ez rendőrségi közlemény több mint pongyola, Kicsit olyan amint amikor le akarnak rázni magukról valamit.

- Ráadásul a két felvétel közül melyikre is vonatkozik? Az M7-n száguldókra vagy a motoros örültre?
- Esetleg mind kettőre egyszerre?

A csapos közbeszól 2014.01.09. 11:55:28

"Origo 2002 nov. 27

Átadták az M7-es Érd és Balatonaliga közötti szakaszának bal pályáját, ezzel befejeződött az autópálya teljes felújítása."
És a felvétel utolsó perceiben érik a fehérvári Shell kutat ahol már 3+1 sáv látható.

Tehát a felvétel valamikor (figyelembe véve a felvételen látható növényzetet)2003 tavasza-nyara és 2010 nyara között (ha igaz az amit a rendőrség állít) készült, tehát valóban elévült.

Szabványok 2014.01.09. 11:56:44

@Never: "200 km/h sebességnél a fékút 160 méter."
:-)
Ők is ismerik a v^2=2as képletet és 40m 100->0-val számolnak.
(Állandó lassulással számolnak. Ami első közelítésben igaz.)

Nyilván egy kopott gumijú SUV-nál nedves úttesten, rossz lengéscsillapítóval több, ha 50m a 100->0, akkor 200km/h-nál már 200m a fékút. (A felső határ km-ek, hiszen ha elromlott a fék, akkor nincs megállás.)

Egy jó állapotú autóval, gumival, jó úton kevesebb.
Ma már a 30m körüli 100->0 elérhető, azzal csak 120m jön ki.

"reakcióidő alatt megtett út 55.56m"
Ezzel nem értek egyet teljesen.
Mert ez 1sec reakcióidővel számol. Ami - szerintem - akkor igaz, ha az ember bambul, kesztyűt húz, kamerázik, a barátnője lábát fogdossa, zenét keres, navigáció érintőképernyőjét basztatja, stb.
Aki odafigyel a vezetésre, koncentrál (200-nál már illik!), annak jóval rövidebb a reakcióideje. Ha én kivágnék a leállósávba jobbról előzni, akkor felkészülnék arra, hogy ha ott áll egy döglött autó, akkor vészfékezni kell. És nem 1000ms, hanem max. a harmada alatt reagálnék.

Ha mindezeket figyelembe veszi az ember, akkor óriási szórás jön ki.
Hiszen egy odafigyelő ember egy szárnyas Lamborghiniben az akadály észlelésétől számított 150m belül megáll 200km/h-ról, míg egy bedrogozott Rezesova, miközben üvegből issza a vodkát SUV-jával akkor 300m-en áll meg 200-ról. (Ha szarul van karbantartva, akkor ez még tovább növekszik.)
Mégis mindkettőre ugyanaz a sebességkorlát vonatkozik.

butschq 2014.01.09. 13:03:07

@ommm: Tudtommal a kocsi tulaja nincs is az országban.

Térspecialista 2014.01.09. 13:51:24

@ommm: Ne foglalkozz velük, az ilyeneknek attól lesz magömlése, hogy reagálsz a f@szságukra.... :D
Különben is "sas nem kapkod legyek után"!

stevieboy 2014.01.09. 13:51:26

@Nagykacsa: Remek ötlet,teljesen egyetértek Veled.Nekem két gyermekem van rendszeresen pályázunk/140-145km/h/sebességgel,és egyre többen előznek jobbról főleg a 3 sávos M7-esen,nagy sebességgel szlovák,német rendszámosok főleg,ezeket miért nem vadássza le valaki??

Shadowbull 2014.01.09. 14:01:02

@stevieboy: az meg nem merult fel benned hogy ha rendszeresen eloznek meg teged jobbrol akkor valamit nem jol csinalsz? Peldaul feleslegesen es sokaig mesz a belso savokban?

bagolybubóka 2014.01.09. 14:01:11

Csak ennyivel ment... nagy kaland,én meg 260 mentem,kergettük egymást egy mercivel.

///M_Straight_six 2014.01.09. 14:51:00

@zeddez: Nekem is ez jutott először eszembe :D

TwoBros 2014.01.09. 15:02:20

@ommm:
Ne haragudj Pista, de ebben a hozzászólásodban keményen kevered Gizikét a gőzekével. :)

///M_Straight_six 2014.01.09. 15:04:57

@kayaibrahim: neked meg a seggedre raknék kamerát, és live-be lehetne nézni egész nap, nem véletlen hogy Mo-n volt a legtöbb besúgó spicli is a k. terror idején is, látom maradt még a génekből a mai generációnak is...

TwoBros 2014.01.09. 15:07:04

@Arculatervin:
Könyörgöm nézzétek már meg egy első generációs 3.0 V6 607 es első nyergeit, hogy legalább picit képben legyetek, mielőtt párhuzamot vontok a Unixan vásárolt brembo dobozos-matricás hulladékokkal.

Nagykacsa 2014.01.09. 15:13:33

@bagolybubóka:
Ha 260-nal kergetitek egymast a mercivel, akkor miert nem mesz a hugaroringen versenyezni masok veszelyeztetese nelkul? Vagy ahhoz mar csoro vagy?
Az autopalya nem versenypalya. A hungaroring viszont az.
Mit csinaltal volna, ha egy vad beugrik eled? Elem mar ugrott be a kozepso bokorbol. Nem volt nagy, de rendesen szettorte a kocsi elejet. A vad lett volna a hibas? Nem! Rengeteg vadveszely tabla van az M7-esen, bar persze ezt 260-nal nehez eszrevenni.

bagolybubóka 2014.01.09. 15:27:28

Légyszíves a családtagjaidnak adjál tanácsot,ne nekem,mert rohadtul lesz@rom.
Mit csinálsz ha eléd ugrik,eléd szalad bla,bla,bla...mit,hát elütöm. Egyébként meg egy hete 50-el ütöttek el egy embert a városunkba,aki meghalt,erről ennyit.
Te nekem csak ne határozd meg,mit csináljak,mert Te nekem egy senki vagy.
Megy többet is az autóm mit 260....

bagolybubóka 2014.01.09. 15:30:01

A srácok elmentek bulizni,kicsit meghajtották a verdát,és tudták uralni a lóerőket.Különben is ez már egy 3 éves videó,mit kell picsogni,a youtubon van fönt sokkal durvább is...irigy kis pöcsök vagytok.
Van olyan autó ami elvisz A-B-be meg lehet élvezni az autózást,ennyi.

Lakatos Lóránt 2014.01.09. 16:00:20

Nesze neked értelmi színvonal, tolatva a forgalomban:
www.facebook.com/photo.php?v=531749990207597
Ráti Ádám és barátai sportot űznek a veszélyeztetésből.

bagolybubóka 2014.01.09. 16:03:13

@Lakatos Lóránt:
Nagyon beteg lehetsz,ha ez tölti ki az idődet.
Naponta mennek 200-al meg fölötte.....a te értelmi színvonaladat is minősíted. Tényleg belőled jó kis besúgó lenne.

Prérifarkasz 2014.01.09. 16:07:55

@nincs_nick: :) :) asszem a lényeget megírtad....

Nagykacsa 2014.01.09. 16:20:52

@bagolybubóka:
Latom a kerdesemre nem tudtal valaszolni, mert keves hozza az IQd. Es a szovegedbol itt lagalabb mindenki latja, hogy milyen a szellemi szinted. Nem adok neked tanacsot, holnap tolem kiprobalhatod a faludba, hogy meg 350-et is a kocsid tolem. Neked nem is irok semmit tovabb, lasztik, hogy tok ideg lettel egy hozzaszolastol, ami gyenge idegrendszerre vall.

sakalakamo 2014.01.09. 16:26:35

@bagolybubóka: Az is különbség, hogy én élvezem a vezetést egyedül is, hegyen völgyön főleg, a Janik pedig a pöcsüket mérik össze autópályázáskor, és ha nem látja min 3 haverod, az unalmas. A srác is ezért vitt magával két idiótát csajozásba menet: mert ő olyan faszán csapat. Autópályázni a legunalmasabb dolog a világon, és csak így lehet érdekessé tenni. Gyermekded lelkek vagytok fiúk.

Lakatos Lóránt 2014.01.09. 16:37:14

A 300-al száguldozó BMW rendszáma: JYL-432, ha kiteszed HD-ba a videót, akkor az elején, amikor mellé megy (00:15) a motoros, látszik egy pillanatra. Őket is nyugodtan fel lehet jelenteni...

www.kepmegoszto.com/201401091636/52cec2128b576-bmw.html

bagolybubóka 2014.01.09. 16:40:06

@roobert: Látom nem végezted el az elemit,vagy nem vitted sokra!

bagolybubóka 2014.01.09. 16:43:51

@Nagykacsa: Nem gyenge az idegrendszerem,meg műszaki egyetemet végeztem, pont.
Csak TE egy senki vagy nekem,hogy megmond mit tehetek meg,meg mit nem.
Az én dolgom,mennyivel száguldozom,és ha a trafi lekap akkor meg fizetek,pont.

sakalakamo 2014.01.09. 16:47:55

@bagolybubóka: Azt most megmondom, hogy te nem végeztél "műszaki egyetemet". És akkor a te dolgod mennyivel mész, ha nem veszélyeztetsz senkit, pont.

bagolybubóka 2014.01.09. 16:48:36

@sakalakamo: Nem voltál fiatal?
Én szerencsésnek mondhatom magam,még anno 1992-be mikor suliba jártam,a haverokkal mi is csapattuk 220-230 az opel vectra 2.0 16v akkori csúcsmodelljét.
Király volt,fiatalok voltunk,ennyi,ja és túléltük.

bagolybubóka 2014.01.09. 16:52:20

@sakalakamo: Azt hiszed amit akarsz,magam építem és programozom az autóm,amit az Audinak készítek,mint referenciát.
Tudod:SZ.I.E.,persze neked nem mondd semmit..

bagolybubóka 2014.01.09. 16:53:27

Azt mondtad nem írsz többet,vagy már nem akkora az arcod?

bagolybubóka 2014.01.09. 16:55:24

@Lakatos Lóránt:
Spion;) Ne feledd,ha esetleg ezért beverik az orrod,ne csodálkozz.Vissza lehet IP alapján keresni.

Nagykacsa 2014.01.09. 17:00:03

@bagolybubóka: Itt csak neked van arcod. En senki vagyok neked, aminek orulok. Le is tagadnalak. Nem is tudtam, hogy a muegyetemen is van bufeszak. Nem mondtam meg neked, mit csinalj, csak kerdeztem valamit. Ha ezt sem tudtad felfogni ... Egyebkent leirtam, hogy nem folytatom tovabb a vitat. Ennyi. csa

bagolybubóka 2014.01.09. 17:00:26

@Nagykacsa: Én arra a kérdésre válaszolok,amelyikre akarok,nem pedig te fogod megmondani,vidi!

bagolybubóka 2014.01.09. 17:02:13

@Nagykacsa: Az egyetem is olyan,hogy ha van kellő elszántság,meg kb egy közepes képesség,szinte bárki meg tudja csinálni.

bagolybubóka 2014.01.09. 17:04:07

@Nagykacsa: Most nem értelek,nem azt írtad,hogy nem írsz többet,ennyire tartod a saját szavad?

sakalakamo 2014.01.09. 17:11:38

Jó elhiszem hogy végeztél, csak a stílusod miatt gondoltam hogy nem, ne haragudj. Fiatal vagyok, megyek gyorsan is, de nem forgalomban, de ez nem számít. Ha azt mondjuk: "fiatal vagy és bohó, hát gyorsan mentél na... Hát 220-al mentél autópályán na..."az hova vezet?

Engem meggyőztek hogy ne száguldozzak, így szerencsésnek tartom magam. de amikor neked csattan fiatalkori önmagad, te is azt kívánod, bár ne mondanánk azt a fiatalok előtt, hogy mind ezt csináltuk. Nevelő célzatú a cikk (bár annyira nem kivehető), de itt csak azt látni, hogy fiatalság bolondság(bár nem tudom 25-30 éveseket idesoroljuk-e). Nem azt akarom, hogy mondja azt mindenki: nem fiam, én nem hibáztam, és esélye se volt. Hanem hogy: Ja, egyszer sikerült bevenni 160-al a kanyart, másodszor nem biztos hogy sikerült volna. Haverom konkrétan így járt profi spanja mellett.

Szóval hagyjuk meg annak a lehetőségét, tanácsokkal történetekkel, hogy kevesebb ilyen profi legyen az autópályán.

Nagykacsa 2014.01.09. 17:19:03

Szemelyes vitakba nem vennek reszt, mint ahogy irtam. De annyi infot irnek (nem a volt vitapartneremnek), hogy 1998-ban a Kandón informatikusi diplomat szereztem, majd 2001-ben munka mellett levelezon elvegeztem az SZTE programterv. mat. szakot kitunteteses diplomaval. Az utobbi 13 evben elsosorban Nemetorszagban es Ausztriaban dolgoztam (es most is), igy eleg sokat vezettem. Sajnos a nemeteknel is megfigyeltuk, hogy mikor valaki bunkon kozlekedett az autopalyan, azon nem nemet rendszam volt. Es most indulok edzesre. Kellemes zavartalan nopot kivanok mindenkinek!

Hun_Fighter 2014.01.09. 20:19:09

@bagolybubóka: Audinak referenciát... MUHHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!
Ne haragudj, semmi bajom veled, a stílusod olyan amilyen, de nem lehetünk egyformák, de ez a duma, ez kész, kib@szta a biztosítékot nálam... :DDDDD

A bohó száguldozásról meg csak annyit, hogy amikor épp nem vagyok kénytelen autóban ülni, akkor motorozom. Koromnál fogva már lenyugodtam, de a társaság, akikkel összejárok, nálam fiatalabb harcosokból áll. Közülük páran modern gondolkodású, jóravaló, kedves srácok, akik kizárólag akkor hajtanak gyorsan, ha a videón látható - vagy épp a magadfajta - arcoskodó wannabe versenyzőket kicsit ráncba kell szedni. A ráncbaszedést értsd, ahogy akarod. Ezek elől a srácok elől egyetlen bajor traktor sem tud meglépni, mert ők azért ügyelnek arra, hogy pénzt és szakértelmet nem kímélve olyan gépeken közlekedjenek, ami elől csak nagyon kevés négykerekű tud meglépni. Szóval kár verni a nyálad, hogy megy az autód mondjuk 280-at, mert a lovagok ott kapcsolnak fel 4-be... :) Hogy miért írom ezt neked? Hogy tudd, mi fog következni, ha véletlenül összefutsz velük egy aktuális "futamod" alkalmával. :))

Most biztosan nagyon ki fogsz osztani, hogy mit képzelek én. Semmit, csak gondoltam szólok, hogy ha te úgy érzed, hogy azt teszel, amit akarsz és ne ugasson be senki, akkor más is érezheti ugyanezt, ami esetleg épp ellentétes a te világnézeteddel. Elvégre vállalod a felelősséget nem? :)

Scaleo 2014.01.09. 22:43:21

Még egyébként az jutott eszembe, hogy úgy 12 évvel ezelőtt olvastam egy kiváló cikket az Autó Magazinban (ahol akkor a Papp Tibi meg a Csikós Zsolti dolgozott) egy bizonyos Scrivener Zoltán tollából. Néhány napot eltöltött Németországban az augsburgi autópálya-rendőrség egyik jelöletlen, alapkivitelű 2.4-es Audi A6-osának hátsó ülésén, és részese lett pár kemény üldözésnek, ahol ilyen jobbról előző ámokfutókat próbáltak utolérni; aztán megírta a kalandjait. A cikk nekem még valahol megvan magyarul, a neten csak angolul találtam meg:

www.caranddriver.com/features/the-wild-wild-east-feature

Emlékszem a cikkben arra a mondatra, amely úgy szólt: Németországban az autópályán mindenki mehet, amennyivel akar, de a rendőrök még náluk is gyorsabbak. :) (Állítólag a stuttgarti zsaruk pl. 911-es Porschékat használtak elfogóautónak.)

Érdekes volt, főleg nekem, mert én Semir Gerkhan és Tom Kranich kalandjain nevelkedtem, és érdekelt, mennyire rugaszkodtak el a valóságtól a filmsorozat készítői. (A Cobra 11 kezdetben – 1996-ban – azzal a célzattal készült, hogy többé-kevésbé hitelesen bemutassák a népnek az autópálya-rendőrség működését, csak aztán elhálivúdosodott a produkció, de azért az F30 még ma is adja: www.youtube.com/watch?v=1K0ogCEKsbc :))

Egyébként aki nagy sebességű, de kulturált autópályázást akar látni, annak ajánlom ezt a YouTube-csatornát:

www.youtube.com/user/Laserfrankie

Az úriember számos nagy teljesítményű prémiumautónak tolja a videókban, sok esetben bőven 200 felett. Sohasem előz jobbról, sohasem tol le senkit, betartja a sebességhatárokat, és következetesen betartja a jobbra tartás elvét, még 250-es tempóval is a külsőben megy a háromsávos autópályán, ha épp nincs kit megelőzni. Ajánlom figyelmetekbe! :)

kayaibrahim 2014.01.09. 23:48:15

@20agh: Látom mindent tudsz vezetési szokásaimról. Gratulálok.

kayaibrahim 2014.01.10. 00:27:32

@///M_Straight_six:
"Mo-n volt a legtöbb besúgó spicli a k. terror idején is..."
k. = kommunista?
Kérek hiteles forrást az állítás alátámasztására.
Én ezt még a II. VH német megszállás alatti besúgókról hallottam csak, és az is valószínűleg propaganda volt.

Olympos 2014.01.10. 01:04:39

@bagolybubóka:
megint ez a "fiatalok voltunk, túléltük" szarság.

állítólag műszaki felsőfokú iskolát végeztél - amiért gépészmérnökként én kérek elnézést -, de felelősségtudatod nem alakult ki.

aztán meg jön a "nem akartam, próbáltam korrigálni, de az a szarvas elém ugrott...hüpp-hüpp...nem érzem magam bűnösnek bíró úr" védőbeszéd majd mehet a vádlottak padján, mert eszméletlenül és irányíthatatlanul pukkantál bele egy szemből szabályosan közlekedő autóba kiirtva egy egész családot.

...te majom.

roobert 2014.01.10. 09:05:34

@bagolybubóka:
bagolybunkóka, a nem mond semmit az egy D, ha már az eleminél tartunk.De honnan is tudhatnád.

Nagykacsa 2014.01.10. 09:18:50

A nemetek tisztelik a kozlekedesben resztvevo, esetleg lassabb reakcioidovel rendelkezo autosokat, hiszen a masik autoban levo vezeto lehet, hogy eppen az anyukajuk, vagy a baratjuk anyukaja, aki estere szeretettel, meleg kajaval varja a rokonait.
Egy regi baratom fiatal koraban meghalt motorbalesetben. Gyorsan ment, a teherautos index nelkul bekanyarodott balra, mikor o elozte. Hibazott a teherautos, de ez vajon vigasztalja a halottat es csaladjat? Sajnalom Ot. O is ugy indult el, hogy jol vezet, es nem lesz semmi baja, mint mindenki aki meghalt gyorshajtas miatt. Az igazsaghoz hozzatartozik, hogy ha igazan jol vezetett volna, akkor lassabban ment volna, mivel a teherauto lassulo mozgasabol kovetkeztetni lehetett a kanyarodasi szandekara. A jo vezeto ezt eszreveszi, mint ahogy azt is, hogy a fenti videon hany ilyen helyzet volt, ami halallal vegzodhetett volna.
Mindenki szamara lehetoseg van 1.5 tank benzin arabol elmenni murepulni. Ott legalisan lehet egy lezart legterben masok veszelyeztetese nelkul akar 300 felett menni. Raadasul 300 felett tudsz bukfencet, vadaszfordulot, legyezot es meg rengeteg mindent csinalni. Ott valodi elmeny er. Nagy sebessegnel is olyan gyorsulasok erhetok el, amellyekre egy auto sem kepes. Akar negativ terheleseket is atelhet az ember. Mindezt legalisan es biztonsagosan. Ezek utan szamomra nevetsegesnek tunik, hogy mi az elvezet abban, hogy ha valaki 230-cal hajt, ott meg a gyorsulas se elvezheto, hiszen ott mar az autok nem tudnak elvezetesen gyorsulni. Persze bukfencet lehet csinalni 230-nal autoval is, de csak egyszer!

sín 2014.01.10. 20:36:53

@Hun_Fighter:
Figyu.
A mai világban,ha munkát akarsz keresni,először le kell rakni valamit az asztalra,nem elég,ha a zsebedbe a diploma.
Te pofázol nekem,hogy én száguldozok,miközben a motoros bandád még gyorsabban megy...
Ha csak annyit tudsz letenni az asztalra,hogy húzod neki a gázt,abból nem lehet megélni.
Apropó,a nagy gyorsasági motorok is lebőgtek gyorsulásin az audik ellen,erről meg ennyit...ja azok is tudnak menni 300 fölött.....

Nagykacsa 2014.01.11. 14:50:20

@Hun_Fighter:
Egyetertek a mondanivaloddal. En se vagyok ellene a sebessegnek, csak az esz nelkul szaguldozoknak. (Az en irasombol ezt nem lehetett kivenni ennyire jol.) A szomoru az, hogy van aki nem tudja felfogni azt, amit irtal. (Pedig lett volna ra ideje.) Kozben azt hiszi magarol, hogy egy bonyolultabb kozlekedesi szituaciot rogton tudni fog lereagalni, amire nem lesz mar annyi ideje. Ezt nevezik tulzott onbizalomnak. Az is kemeny, hogy ezek nem tudnak masrol beszelni, csak a sebessegrol, ami eleg szuk keresztmetszete ennek a vilagnak, de meg az autozasnak/motorozasnak is. Valojaban sajnalatra meltoak.
Nehany hete olvastam egy nagy igazsagot:
"A hulyek nincsenek tisztaban azzal, hogy hulyek, csak masok eletet keseritik meg."
Jo motorozast!

xyzov 2014.01.11. 19:06:22

Megnézem az ilyen videókat, de nem vagyok oda értük. Szerintem az itt szájaskodók sem örülnének, ha egy ilyen állat miatt halna meg valaki a családjukból.

Egyébként a BMW M5 egy nagykanizsai srác tulajdonában volt, tavaly ősszel adta el.

Hun_Fighter 2014.01.11. 20:53:20

@sín: Összekeversz valakivel, mert én neked semmit nem írtam. Azt meg főleg nem, hogy száguldoznék. 2 kisgyermekem van, fel kell őket nevelnem. A motorom sem igazán alkalmas nagyon gyors menésre, ha mégis úgy érzem, hogy kéne kicsit állatkodni, mindig van néhány ezer forintom arra, hogy kimenjek valamelyik pályanapra pár órára.

Motoros bandám sincs, csak egy többé-kevésbé állandó csapat, akikkel időnként kimegyünk pályázni, vagy kirándulunk, vagy adományokat viszünk gyermekotthonoknak, változó. Ebben a csapatban van néhány srác, akik nagyon tudnak motorozni és borzasztó gyors gépeik vannak. A borzasztóan gyors gépeket pedig - mint említettem - zárt pályán kívül csak akkor hajtják meg, ha egy-két kirívóan renitens barmot (mindegy, hogy autós vagy motoros) kicsit helyre kell tenni. Ketten közülük motoros rendőrök és bármikor szívesen szolgálatba helyezik magukat... :)))

Annak meg semmi értelme, hogy kimondottan gyorsulási versenyekre épített autókat összehasonlíts olyan járművekkel, melyeket 90%-ban "rendes" körülmények közt használnak, az alkalmazott tuning is ennek megfelelő.

Hun_Fighter 2014.01.11. 20:56:11

@Nagykacsa: Látom, nagyjából egyformán gondoljuk. Jó motorozást neked is, talán egyszer összefutunk valahol.

anagylevin75 2014.01.12. 18:54:02

@A csapos közbeszól:
én tudom, hogy a rendőrségen ülnek a világ legokosabb emberei...DE:
1. a felvételen látható szlalom elég alaposan kimeríti a közúti veszélyeztetés fogalmát...csak emlékeztetőül:
234. § (1) Aki a közúti közlekedés szabályainak megszegésével közúton vagy közforgalom elől el nem zárt magánúton más vagy mások életét vagy testi épségét közvetlen veszélynek teszi ki, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
tudnék BH.-t idézni, ha megkeresném amikor ennél kevesebb is elegendő volt a tényállás megállapításához...
az elévülés....erről is van valami szösszenet a fejemben...a büntetési tétel felső határa , de minimum év.....
Lehet panasszal élni a Főv:Főügyészség Nyomfel. csoportjánál...és talán kéne is...

xyzov 2014.01.12. 20:58:44

A kék M5 BMW rendszáma egyértelműen látszik, az akkori tulajdonosa ismert, mégsincs semmi.

gt_ 2014.01.15. 02:58:29

Engem személy szerint nem az zavar, hogy megtették ezek a kis taknyosok. Az élet úgy is megadja majd nekik ami jár.

Engem sokkal inkább az zavar, hogy semmi nem történt (a rendőrség válasza nem volt éppen meggyőző). Sem közben (nem balesetre gondolok), sem utána.

Elárulom, hogy Google telibe***ja a Magyar Rendőrséget. Nincs nekik arra se kapacitásuk, se kötelezettségük, hogy a világ összes rendőrséget napi szinten logokkal szolgálják ki. És ez így van rendjén. Főleg annak fényében, hogy egy rendszámos időmérés nagyságrendekkel gyorsabb, hatékonyabb és olcsóbb megoldás mint a videó készítőjét "nyomozni", vadászni, kihallgatni, stb.

A sok okos rendőr nemrég duplázta meg a mobil traffipaxok számát. Kérdem én, hogy erre - az amúgy nem is biztos, hogy drágább, de biztosan jóval több életet mentő - rendszerre mi a bús-büdös fészkes fenéért nem jut pénz. Ja, hogy ezzel egy idő után nem tudnak majd kaszálni? Hogy ezzel nem lehet elbújni a bokorba egy ötven éve nem használt vasúti átkelő mellet? Áh, ja ez tényleg fontosabb mint életeket óvni. Nos, hát itt van a probléma hölgyeim/uraim/fiúk/lányok.
Amíg ez nincs megoldva, addig lehet itt puffogni minden egyes ilyen után (bár van akinek ez a lényeg).

Én viszont majdnem biztosan tudom, hogy még akkor sem lenne megoldva a dolog, ha a rendőrség jól lecsukná őket (az is megérne egy misét, hogy vajon hova raknák őket). Lesz ugyanis mindig egy újabb ilyen idióta (és van is, csak éppen nem hirdeti magát a youtube-on).
Néha hányni tudok ettől az országtól.

Amúgy a sok szájkaratézó kommentelő közül ki tett feljelentést? Állampolgári kötelezettségéhez hűen... mivel itt bizony bűncselekménynek lettek a tanúi.
Csak kíváncsi vagyok.

s.peter · http://www.telekgumiszerviz.hu/ 2014.01.15. 23:33:43

Azért nem semmi mondatok hangzanak el a videó közben... Az a kesztyű felhúzás is feltétlenül kellett.

Körömcsiga 2015.03.01. 21:15:48

@merida001: Vannak erre megfelelő helyek, én pl a Rábaringen tettem...

Körömcsiga 2015.03.01. 21:18:15

@Szabványok: Nem a sebesség a qrva veszélyes, hanem az ütközés :D :D :D

Körömcsiga 2015.03.01. 21:20:03

@gt_: Egy-egy ilyen ügy felderítése napokat-heteket vesz igénybe. A 20-as táblánál 40-nel fotózni 5 mp ...

vmaast 2015.07.19. 12:42:09

Ez egy barom, és tök jó, hogy ha nem pont éppen engem tör le, majd az én adómból foltozzák össze, vagy kaparják el a maradékát...
süti beállítások módosítása