Végre beértük Csikósékat, akik legnagyobb megdobbenésünkre pulcsiban ülnek az autóban és kinyitották a pillangóablakot.
Történt ugyanis, hogy Karesz végre megszerelte a fűtést, és nem csak ezzel végzett, ha már ott volt, kicsit állított a gyújtáson is, ami ismét borította a terveinket.
Hajnali posztban írtuk, hogy ráférne a Mercire egy gyújtásállítás, alacsony az olajnyomás és gyenge az autó. Ezért a reggeli posztban azt írtuk, hogy vonatra tesszük a Mercit. Francokat tesszük, nem tesszük sehova.
Amikor Karesz megjavította a fűtést és beállította a gyújtást, több minden is kedvezően alakult. Megszűnt a motor rossz előgyújtás miatti túlmelegedése, így elégséges az olajnyomás, megjött még vagy húsz lóerő, és az autó - ahogy a képeken is látszik - fix százas tempóban halad, minden gond és rezgés nélkül - már amit a leszakadt motortartóbak enged.
Úgy néz ki, lábon jövünk haza.
Nagyjából félúton vagyunk Stockholm és Trelleborg között. Eddig összesen 3700 km-t jöttünk a keddi indulás óta. Mínusz egy fok van, a veteránozás Győzikéje és Karesz nászutaspárként szeli át Európát.
Friss info, hogy az időjárás jelentés szerint a tervezett németországi útvonalunk egy részén szakad a hó.
A sztori eddig:
1.rész, 2.rész, 3.rész, 4.rész, 5.rész, 6.rész, 7.rész, 8.rész, 9. rész, 10.rész, 11.rész, 12.rész, 13.rész, 14.rész, 15.rész, 16.rész, 17.rész, 18.rész, 19.rész, 20.rész, 21.rész, 22.rész, 23.rész, 24.rész, 25.rész, 26.rész, 27.rész, 28.rész, 29. rész, 30.rész, 31.rész, 32.rész, 33.rész, 34.rész, 35.rész, 36.rész, 37.rész, 38.rész, 39.rész, 40.rész
(X) akiknek köszönhetjük: