Hát nem, sajnos nincsenek túl a kompozáson. 21:49-kor, tizenhárom és fél kilométerrel a komp felhajtója előtt a Mercedes elkezdett lassulni, aztán megállt. Az ok: teljesen elment az olajnyomás. Sajnos ezzel már eddig is probléma volt, a korábbi konzíliumok túlságosan híg olajat diagnosztizáltak. Ezért az volt a terv, hogy a komp utáni első német benzinkútnál leszívnak egy kicsit az olajból, és helyette valami sokkal sűrűbbet töltenek bele.
A mai itiner a Hamburgig jutást tűzte ki célul, ez most borulni látszik. Bendéék épp a vontatókötelet készítik, hogy elvontassák a Pontyot a kompig, amire azért önerejéből fel fog tudni állni, hiszen addig biztos visszahűl az olaj. Utána, ha minden jól megy, Németországban egy olajátömlesztéssel orvosolható lesz a hiba.
Ha nem, akkor csak Karesz zsenijében és a gondviselésben bízhatunk.
A sztori eddig:
1.rész, 2.rész, 3.rész, 4.rész, 5.rész, 6.rész, 7.rész, 8.rész, 9. rész, 10.rész, 11.rész, 12.rész, 13.rész, 14.rész, 15.rész, 16.rész, 17.rész, 18.rész, 19.rész, 20.rész, 21.rész, 22.rész, 23.rész, 24.rész, 25.rész, 26.rész, 27.rész, 28.rész, 29. rész, 30.rész, 31.rész, 32.rész, 33.rész, 34.rész, 35.rész, 36.rész, 37.rész, 38.rész, 39.rész, 40.rész, 41.rész, 42.rész, 43.rész, 44.rész
(X) akiknek köszönhetjük: