Aki mindent bevállal

  2012. június 18. - ommm Címkék: marketing mester mindentvállal póver

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Rózsa Zoli olvasónk csőre töltött telefonnal (vagy fényképezőgéppel) járja a világot és jól teszi: csodát talált. Én percekig nevettem rajta, de volt, aki sápítozott, pedig valójában csak egy oltári jó - valószínűleg szükség szülte - poén lehet ez a mesterember-pickup. Mindent vállalok: építőipar, kertészet, épületgépészet - hirdeti fennen, na de ki olvasná még el egyáltalán mindezt, ha maga a Mester nem kreált volna köré egy indiai helyi járatot megszégyenítő dekort. Na így már eléri célját, az biztos, Zolinak köszönjük, a Mester előtt pedig le a kalappal, ahogy kedvenc rajzolónk írta anno: elnök a bódé!

Az összhatás már önmagában is figyelemfelkeltő, de nem hivalkodó. A munkához való tüzes viszonyt szimbolizálják a lángnyelvek, innen eredeztethető az Ég a keze alatt a munka-mondásunk. A masszív megjelenés pedig a szolid, tartós végeredmény ígéretét hordozza magában.

Heti merítés

  2012. június 17. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merites

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Megláttam Őt!

53507

Egy remekbe szabott anyagi összeomlás okán akkoriban egy Golf 1.6 D típusú rémálom kiegyensúlyozatlan tulajdonosa voltam.

A kis méregzsák

25989

Ez az aminek lelke van...
Ez az amiről nem tudja szinte senki, hogy mi...
Ez az ami hangjával felveri a környéket...
és ez az ami 10 litert kajál városba.

Az olasz kapcsolat

23605

Rossz: Giorgio bement a raktárba,körülnézett és levette a polcról a Bosch Motronic befecskendezőjét, odasétált az Alfetta motorházához és azt mondta: "Si, ez jó lesz a duplakarbik helyett!"
Nos, nem lett jó.

Piszokul elfogult lesz

33377

Tudni kell, hogy aki ilyet akar, nem nagyon válogathat, jó ha évente egy eladó ilyen van az országban.

Hol a csillag?

24465

Nagyon jól mutatott a küszöbön a POWERED BY MERCEDES BENZ felirat. Ez aztán mindenkit a teljes értetlenségbe taszított.

Hárman párban és tényleg mindent itt gyártanak?

  2012. június 12. - Nyegleo Címkék: totalcar tctv

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Végre bedöglött a Toyotám!

  2012. június 10. - papptibi Címkék: totalcar flotta toyota avensis

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A XI. Blitz Weekend képekben
2015-07-27 19:29:36

Gabi, akit az udvari dohányzóhelyen csak Mantás Gabesz néven szólítanak, az idén újabb fejlesztéseket hajtott

Itt sem Ferrariból van a kerítés...
2015-07-16 17:43:31

Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt

A legkirályabb ötlet, amit gumin láttam
2015-06-06 14:02:50

A minap gumibemutatón jártam, bár ilyesmiről nem szoktunk írni, egyszerű megfontolásból. Marha nehéz

Kéne egy Tesla?
2015-05-15 18:19:48

Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A

Azt reméltem, hogy az Avensisünk szerelős posztjai nem fogják a Belsőségről kiszorítani Csikós szarjait, mert hát egy Toyota nem romlik el. Ami persze nem igaz, hiszen kopik, és ami kopik, az egyszer elfogy. Ennek ellenére nem panaszkodnék túlzottan. Tán emlékeznek még páran a nyomtatott Totalcar-magazinra, ahol illett mindenkinek illett pár sort írnia arról, hogy mi történt a kocsijával az elmúlt negyedévben. Hát, kemény volt. Az egyik írásom címe az volt, hogy Ismét mosóban az Avensis – gondolom, ezzel mindent elárultam.

avensis1699 04

Nagyjából így telt el négy év, talán annyi különbséggel, hogy a mosások egyre ritkultak. Végig gyomorgörcsben, mert hát tudom, egyszer ez az autó is el fog romlani. Na de mikor? Gondolom, egy Citroën XM-mel hamar bekövetkezett volna a megkönnyebbülés, de ennél a Toyotánál sehogy sem akart megtörni a jég. Talán annyi történt még, hogy a kipufogórendszerben elkopott az a kúpos tűzkarika, ami a motorblokk és a rendszer mozgásait hivatott lehetővé tenni. Áprilisban elkezdett rettenetes hangja lenni, annyira, hogy a városi átlagom lement 7,5 literre. Gyorsan elmentem vele a kipufogóshoz, kicserélték, kész. Négyezer.

De ez nem számít elromlásnak, mert lehetett közlekedni az Avensissel. De végre bekövetkezett az igazi elromlás is.

tovább »

Heti merítés

  2012. június 10. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merites

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

A csiga meg a háza

34451

Megbízhatósága nézőpont kérdése, komoly gondok nem jellemzőek, de kisebb-nagyobb problémák gyakorlatilag bármikor előjöhetnek.

Mindenkinek, mindenhova, mindörökre!

48529

Hiába ugyanis az ultrakirály, dupla-lengőkaros első felfüggesztés, hátul merevhíd van, meg laprugó , úgyhogy pattog, mint a nikkel bolha, örülhetsz, ha tapadást találsz a padka előtt.

Friss másfél kétéves jogosítványom van

58944

Boldogok vagyunk nagyon kikönyökölök az ablakon beállítom a Lonely boy-t a rádión és élvezem az utazást közbe zsűrizem a csajokat a buszmegállóban, remélem még sokáig.

Zsír verda

58946

Nem erre fognak a Mammutnál a csajok gerjedni, de azért volt már rá példa, hogy a körúton az A8-asból átnéztek.

A sárga angyal

58628

A szétrohadt küszöböket még elnézték, de ezt következő tavasszal már muszáj volt kicserélni mert át lehetett köpni rajtuk.

Ahol a Suzuki lenyomja a BMW-t

  2012. június 10. - ommm Címkék: ádánd amatőr ralisprint fuckinlotoffun

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

kep 350

Kézifék? Nem szoktam használni. Visszahúzom eggyel, lelépek a kuplungról és már megy is keresztbe - mutatja be Balázs a gépet. A száz százalékos sperr, a.k.a. hegesztett diffi nem túl kezdőbarát, de annál látványosabban lehet vele autózni, ha ráérzel. Gyomromban háború dúl a fél ötös kelés után, a csata döntetlenre áll. Egyfelől őrületes mókának ígérkezik a nap, hiszen egy kétszáz ló körüli BMW-vel csapathatunk egy félig aszfalt, félig murva ralikrossz-pályán. Viszont nem ismerjük sem az autót, sem a helyszínt, vagyis némi hendikeppel indulunk a szombati napot edzéssel töltő sporttársakkal szemben.

Vasárnap reggel hét körül értünk le Pistával Ádándra. A nyolcvanas években épült, hányatott sorsú pálya a község határától párszáz méterre van. Itt aztán senkit sem zavar a Celica leszakadt kipufogója, a BMW szüntelenül sivító hátsó kereke, a pálya szélét koptató Suzuki felvert pora. Aki meg szeretné nézni a versenyt, kibiciklizik a földúton, kiül a domboldalra, és tökéletesen belátja a kifli formájú pályát. Egyelőre persze szó sincs nézőkről, még a versenyzők is ásítozva dörzsölik a szemeiket, egyedül a locsoló Liaz köszörül rendületlenül, majd egészen váratlanul beindul egy-két hengerrel köhögve.

tovább »

Vakul, aki látja

  2012. június 10. - Csikós Zsolt Címkék: mercedes totalcar flotta ponton domsjo svedorszag ponton domsjö

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve

El se hiszem. Hát eljutottunk ide is.

Mindene tökéletes

Dezső testének eddig glazúrmentes, utolsó szegletén is festék van, csillogó, gyári szürke, pont olyan, amilyen előtűnt, amikor 1962-ben a bábaasszony lemosta róla a magzatvizet Untertürkheimben. Ez a karosszéria ezzel a festéssel igazi időutazás – olyan, mintha ötven évvel ezelőtt Samovics kartárs, a hétvégi művezető, egyszerűen lelopta volna a futószalagról némi haszon reményének a fejében. Tehát új.

tovább »

Öt motorból egy: maga az őrület

  2012. június 07. - Androczi Balázs Címkék: chrysler multibank különleges motorok

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Elmebetegségek a múltból
2015-05-06 17:59:08

Az ember húsz év hivatásos autóbuzulás után hajlamos azt képzelni, hogy mindent látott már, aztán előkerül

Ha vizes az út, lassíts!
2014-09-11 17:38:15

Meglehetősen unalmas dolog egy szerkesztőségben ülni egész nap, hisz mindenki a billentyűzetet üti – ilyenkor

Karácsonyi Hiéna 2013: Japán kombó
2013-12-21 09:00:00

A Kisautó blog egyik cikkében a minap egy japán zsákbamacskáról írtunk – csak a doboz kibontása után

Ésszerű autót a luxus helyett
2013-10-17 07:58:31

Nyolc éve vettem magamnak autót utoljára. Ezzel valószínűleg én vagyok a sereghajtó itt a szerkesztőségben.

A legőrültebb megoldások nem zsenik fejében születnek, hanem a szükség szüli őket – erre jutottam ennek a szörnyetegnek a láttán. Harminc henger dolgozik öt sorban, hogy összejöjjön az a háromszázegynéhány lóerő, ami a végén megmozdíthat sok tonna halálos vasat.

Az M3A4 Lee - ezt is az A57-es hajtotta

Elmebeteg motorkonstrukciókban azóta nincs hiány, mióta először épített valaki többhengeres dugattyús motort. A csúcspontot e tekintetben kétségtelenül az 1930-as és 1960-as évek közti időszak jelentette: ekkortájt készültek ellendugattyús 36 hengeres delta-motorok három főtengellyel hajókba és mozdonyokba, H és W motorok repülőgépekbe és versenyautókba, nem beszélve a négysoros csillagmotorokról. Olyan komplikált gépek, amelyekhez képest egy mai luxusautó tizenkét hengeres, duplaturbós motorja mechanikai szempontból egyszerű, mint a szög. Mindig érdekeltek a különleges motorok, így a legtöbb ilyen furcsasággal már találkoztam – nem gondoltam volna, hogy jöhet még szembe meglepetés. Jött.

Látványnak sem utolsó

Egy harckocsi-csatákat szimuláló játék kapcsán akadtam bele a II. világháborús amerikai harckocsik furcsa műszaki megoldásaiba. A Sherman, Lee és Grant harckocsikról nagyjából mindenki hallhatott már, akit érdekelt a téma, és az sem titok, hogy a legtöbbjüket kilenchengeres, repülőgépekből átvett csillagmotor, vagy hatalmas, feltöltött Ford V8-as hajtotta. (Ez utóbbi, a Ford GAA is megér egy misét, 60 fokos nyolchengeres, amelyet egy soha nem használt V12-es vadászgép-motorból alakítottak ki négy henger elhagyásával.) A motor hátul, a hajtott lánckerék elöl – ilyesmit sem látni gyakran, de akkoriban nem is volt olyan ritka a tankok között. Ám a késői modellekben változtattak a hajtáson: a Chrysler A57-es motorját építették a Sherman farába, amelyhez még hasonlót sem nagyon láttam soha. Harminc henger öt sorban, összesen 21 liter és 340-470 lóerő, kiviteltől függően.

Egy kis magyarázat - jól látszik az öt egybeépített, mégis különálló motor

Mint kiderült, szükségből hozták létre a Multibank fantázianevű szörnyszülöttet: lényegében öt, eredetileg autókba szánt hathengeres soros motort építettek össze egyetlen blokkba. Így adódott, hogy az A57-esnek öt forgattyúsháza és öt főtengelye van, az öt hengersor működését pedig fogaskerekekkel hozták össze a kihajtásnál. Bármilyen komplikáltan is hangzik, ez volt a legegyszerűbb módja, hogy a Chrysler harckocsi-motort építsen, hisz így a meglevő gyártósorokat használhatták, és az alkatrészellátás sem okozhatott gondot.

A Sherman M4A4, szintén Multibank motorral

Talán a kipróbált komponenseknek is köszönhető, hogy a motor végülis működött, ha nem is nagyon megbízhatóan, és a Chrysler szerint akkor is elvonszolta valahogy a tankot, ha tizenkét henger valamiért leállt. Arra tippelek, hogy Csodabogár tankjában is efféle motor lehetett a Kelly hősei című filmben - ezzel legalábbis magyarázhatjuk, hogy Moriarty, a harctéri szerelő csupa negatív kisugárzás volt.

A Multibank motort persze azonnal nyugdíjba küldték a háború végén, de így is kivette a részét a németek felett aratott győzelem kivívásában.

Mi történt a gépházban?

Ciánoztak?

  2012. június 06. - ommm Címkék: totalcar werk így készül szekresztőség

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Mielőtt azt hiszik, hogy mi csak egész nap ülünk a fenekünkön és hülyeségeken törjük a fejünket, nézzék csak meg, hogyan fest egy átlagos munkanap. Ritkán jön össze mindenki, hiszen sok a dolog, sok a gond. Az íróasztalok azonban nem hazudnak. Mai belterj-infónkat olvashatják.

Winkler nemrég újított egy diszkógömböt, átvette a cseh Mi-2-es helikopter helyét az egyik íróasztali lámpán. Mióta működik a Cougar, azóta a Hubraum, hubraum über alles!-matrica is szebben ragyog az asztalán. Éppen felkonfot forgatnak Karottával valahol a Kopaszi-gáton
Senki nem tudja, hogy Árpád miért cipeli magával mindenfelé a Jawa-tankot, de Charlie Brown-tól sem kérdeztük, miért van törölköző a kezében. Kizárólag a saját laptopján hajlandó dolgozni már évek óta
Sasszem Tom éppen a képek színeit lövi össze, a holnapi cikk ütni fog
Csikós hűlt helye, a szerkesztőség Oscar-díjasa éppen egy nagyon fontos külföldi kupaktanácson vesz részt. Részletek később de jaj annak, aki az Alfához hozzányúl, amíg nincs itt. Kínosan ügyel a cuccaira a crova-készlet Pege Aladárja
Ez itt éppen egy laptopnyi hely szerkesztőségi lírikusunk és viccmesterünk, Zách Dani asztalán. Ő maga éppen római vakációzik egy Vespa-bemutatón
Papp Tibi két cikkben ül éppen nyakig, közben próbálja feldolgozni a vég nélküli, szerkesztőségi e-mail-folyamot
Pista büfés szórólap, szolgálati oldalfegyver, kilátás Angélára, Stig és zongora az asztal alatt, táskában. Ez az én szerény, körbebástyázott hajlékom
Nyegleo négycsatornás, frissen szervizelt helikoptere árnyékában éppen az adatbázissal küzd, majd mindenféle furcsa gépek tűnnek fel monitorjain. Általában sok kerekük van és nehezek vagy úsznak. Hétköznapi autót nála nem találni
Gyakornokunk, Papír Tomi, aki azért illeszkedik be könnyen, mert nem normális ő sem: papírból épít elképesztő dolgokat, hamarosan bővebben is olvashatnak cuccairól. Jelenleg éppen hírszerkesztőnk padavanjaként segít a hír-írásban
Stump Bandi a sarokra szorult, de itt legalább csend és nyugalom van. A figyelmes szemlélő észrevehet két teljesen tönkrement Corolla fékdugattyút a Shitgunból. A fehér sisak a Hagyj békén-sisak, aki azt felteszi, ahhoz nem szólunk
Boldogan vigyorog Asszur, a Totalcar legrégebbi munkatársa. Már csak ő és Winkler maradtak a 12 éve összejött társaságból
Angéla adminisztrál és szégyenlős, pedig nem olyan fából faragták őt sem. Meglepő módon nagyon jól alkalmazkodott ehhez a társasághoz, mi pedig szeretjük őt

Kilyukadt a tankod? Négy hónap a szopórolleren

  2012. június 06. - mm Címkék: zastava felújítás rozsda yugo

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Kilyukadt a tankod? Négy hónap a szopórolleren
2012-06-06 06:11:00

Itt éppen nagyjából semmi baja a kocsinak Igen, értelme nincs. Igen, iszonyú nagy szívás. Igen

Itt éppen nagyjából semmi baja a kocsinak

Igen, értelme nincs. Igen, iszonyú nagy szívás. Igen, tényleg nincs értelme. Igen, egy csomó másra költhettem volna ennyi pénzt. De. Ennyi pénzből értelmes autót nem kapok, ahhoz nem kötnek történetek, nyolc év az életemből, és annál nem érdekelne, hogy milyen lehetett új korában. Röviden: valami eltört, és megcsináltatom a Yugómat jóra.

tovább »

A semmittevés csodája és az öncélú marhaság. Toyota Avensis D4-D, Citroën DS5 Hybrid4

TCTVS02EP05

  2012. június 05. - ommm Címkék: citroen toyota rutin avensis d4d ds5

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Kicsit bűntudatunk is van azért, mert mindig csak az érdekes, valamilyen szempontból kiemelkedő dolgokkal foglalkozunk mindig. Gyarlók vagyunk, számunkra is vonzóbb egy Ferrari mint egy Skoda. Pedig a hétköznapi autók mögött legalább akkora tudomány - ha nem több - áll, mint a csodagépek mögött. Mégsem kapják meg a tiszteletet, amit megérdemelnének. Most törlesztünk és megtudjuk, mi nyugtatja az embert jobban: egy masszázsfotel vagy egy Avensis-belső.

Winkler formában volt és ennek megfelelően pillanatok alatt überelte a Citroen DS5 Hybrid hajtásláncát, házi eszközökkel, fillérekből. Kicsit értetlenül állt a tény előtt, hogy:
- nem fogyaszt kevesebbet, mint a mezei dízel
- drágább
- kisebb a csomagtartója
- borzalmas a váltója, az ebből származó bólogatással pedig a villanymotor sem tud mit kezdeni.
Ennek ellenére itt van és kapható. De kinek?

Az Extrém Rutin pedig dübörög tovább, nő a feszültség, formában az olvasók, de vajon kitart?

Kedden éjjel Totalcar!

  2012. június 05. - ommm Címkék: kedd totalcar tctv

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

süti beállítások módosítása