Nem csináltunk ilyesmit és a jövőre nézve nem is fogunk. Most azonban - régi, hűséges olvasónkra való tekintettel - kivételt teszünk, hiszen mélyen átérezzük azt a lelki harmóniát, amit egy megértő nő mellett kapunk. Üzenetet továbbítunk Gelencsér Gábornak:
Két év munka után a napokban fejezted be a nagy projektet: a Mercedest. Soha semmivel nem dolgoztál még ennyit, tudom, mit jelent neked. Volt csapkodás, vér, verejték és könnyek, minden, ami kell, de elkészült. Ennyi pénzből már nyaralni mehettünk volna, de látom, hogy egyik tengerparton se csillogna úgy a szemed, mint ebben a járgányban ülve. Nagyon büszke vagyok rád és remélem örülni fogsz, ha ezt meglátod! [:)] Szeretlek! Barbi
Gábor, innen a gépházból csak annyit tennénk hozzá, hogy becsüld meg ezt a nőt legalább annyira, mint a Mercedest. Gratulálunk!
...talán még most is az utcákat járja éjjelente és emberi vérrel táplálkozik. Szürreális ebben a környezetben. NeFi whiskeyrodz garage PolANd - thumbs up guys!
Így készítette (katt itt fent!). Ő. És mást is. Törvényen kívül, rendszámmal-vizsgával. Ugye-ugye?
Régen nem írtam a 190-esről, pedig lett volna mit, de gondoltam, összegyűjtök egy nagyobb adagot, és egyszerre naplózom. Amikor a múltkor elment a fék az átszakadt membránú vákuumdob miatt, még kora ősz volt.
Aztán egyszer hívott Rita, hogy belülről párás a szélvédő, amikor bekapcsolja a fűtést. Ez még szintén ősszel volt, de már kicsit később, amikor elkezdett fűteni az autóban. Sokáig csak a faluban használta, a motorcsere óta szinte be se melegedett egyszer sem. Addig.
Ez volt a kiindulási állapot
Elvittem Sabchoz, megállapította, hogy ez bizony vagy a fűtőradiátor lesz, vagy a rámenő csövek valamelyikének utastéri szakasza. A 190-es műszerfalát szétbontani nem könnyű, de valami hasonlót Csikós is írt, még az Eráról. Úgy kezdődik, hogy hátsó ülés ki... Na jó, nem, csak majdnem, de nem könnyű, majd' egy nap. Kivártuk a megfelelő időpontot, odavittem, tízezer forint volt maga a radiátor, ha jól emlékszem, nem volt túl megterhelő kiadás.
A Totalcar TV nyári, szezonzáró műsorára nagyon büszkék vagyunk, így is engedjük a nagyvilágba: a gyermek felnőtt, elengedtük a kezét. Képi világunkat az OMG Visuals zseniális munkatársai (nem mellesleg kitűnő cimboráink) vették kezelésbe és sokszor mi is csak néztünk, mint a moziban.
Az ő nevükben is köszönjük a mérhetetlen támogatást, a kitartást és azt, hogy minden bakink mellett nem csak, hogy velünk maradtak a kései óra ellenére, hanem még többen lettek. Ha minden jól megy és Fortuna is meglegyez minket, akkor idén még visszatérünk. Remek kis sorozat, remek nézőknek, ha voltak is nehéz pillanatok, de alapvetően minden percét élveztük. Fogadják szeretettel ezt a szokásosnál terjedelmesebb, hosszabb adást. Itt, a csodálatos interneten elfér. Köszönjük srácok, köszönjük lányok! - Totalcar -
Csak annyit szeretnék hozzátenni, hogy Benyó György, Duszka Péter, Farkas Dani, Fodor Orsi, Iván Robi, Pere "Hal" András, Szeljak "Polarbear" György, köszönjük, hogy a csodálatos művészetetek alanyai lehettünk, és nektek is, drága producer urak és Bende úr, hogy összeszedtétek a filmezésre valót. Kösz továbbá mindenkinek, aki még besegített, tudjátok, kik vagytok, és nektek, drága nézők, hogy szeretitek, és ezért csinálhatjuk. Remélem, sokszor találkozunk még. Nínó Karotta
Egy 1:32-es, digitális vezérlésű Audi R8 önmagában is komoly érték. Ha ehhez hozzáadjuk, hogy ez a bizonyos darab a döntőben is futott, igazi gyűjtői darabbá válik. Nem azért, mert a hatpercnyi száguldás megviselte volna, és már csak a vitrinbe jó. Teljesen újszerű. De ki akarna a versenypályán elkoptatni egy ilyen különlegességet, különösen úgy, hogy a tetején az autósport egyik nagy öregjének a kézjegye található?
Stuckék mostanra a harmadik generációt adják az autósportnak. Hans Stuck, a „Bergkönig” tette le a versenyző dinasztia alapjait, őt követte Hans-Joachim „Strietzel” Stuck, akinek a fiai képviselik a harmadik nemzedéket. A srácok is sikeresek, de az igazi legenda az öreg Strietzel.
Strietzel a beceneve, mert állítólag a keresztanyja a keresztelőn kijelentette: a gyerek úgy néz ki, mint egy fonott kalács. Így kapta a Strietzel becenevét, ami sziléziai tájszólásban fonott kalácsot jelent. Azóta annyira egybenőtt vele a név, hogy gyakran csak Strietzel Stuckként emlegetik, a Hans-Joachim nélkül.
Ő az az ember, aki találóan fogalmazta meg, mennyire pontosan kell vezetni annak, aki győzni akar. „Ha 100%-on autózol: tökéletesen teljesítesz. Ha 99,9%-on, nem vagy tökéletes. Ha 100,1%-on, már csak emlék vagy.” Na ja, kevés választja el az élő legendát a halott legendától. És hogy az öreg rája nem csak a levegőbe beszél, azt mi sem bizonyítja jobban, mint a tény, hogy az Audit ő és egy Walter Röhrl nevű langaléta ember vitték sikerre a létező legkomolyabb túraautó-bajnokságokban. Stuck-Röhrl és a 720 lóerős Audi IMSA GTO: nem egy rossz összeállítás.
Nos, ez a ma is csibész mosolyú ember gratulált a mi Tóth Benjaminunknak, aki a verseny legfiatalabbja volt, és dedikálta ezt a gyönyörű R8 modellt.
Ha valaki szeretné megkaparintani, komolyan meg kell dolgozzon érte. Stuck valószínűleg már émelyeg, ha fonott kalácsot lát, de olvasóink talán tudnak valami olyat produkálni, ami több mint egy szimpla péksütemény. Tessék valami igazi stuckos kalácsot gyártani (lehetőleg ehetőt, de lehet gyurmából is). Kalácsba oltott IMSA Audi, M3-as BMW motor igazi fonott kalács leömlővel, ilyesmi. Legyen kreatív, ügyes, vicces. A legjobbnak ítélt pályamű készítője viheti haza az R8 modellt.
Beküldési határidő: 2012. június 29. (péntek) 12.00. Hajrá!
Miközben Tibby Kirgizisztán egyhavi GDP-jét költi el épp az E28-ra, folyamatosan azzal oltogat, számoljam már ki, mennyit költöttem az E32-re az elmúlt két évben, és ebből hány kilométert sikerült megtenni. Szívemen viselem lelki békéjét, és ha az nyugtatja meg, hogy van nála is nagyobb balek, hát én szívesen segítek.
A kezdő tét valahol 465 ezer körül volt, ennyi kellett ahhoz, hogy az autó a nevemre írva, biztosítva, vizsgáztatva menetkész legyen. Innen indulunk tehát, azóta megtettem majdnem kereken húszezer kilométert – gyorsan végigszaladunk tehát azon, hogy ez mennyibe kerül nekem. Az üzemanyagköltség persze kimarad – egyrészt sosem jegyzem, másrészt pedig az alábbiak csak a szűken vett fenntartási költségekről szólnak.
A viszonyítási alap legyen mondjuk Pista Vulvája, hiszen tudhatjuk, hogy a nagyjából kétszázezerbe kerülő tizenkétezer kilométer egyenlő a „Gondtalan élettel, egy marék ropiért". A lélektani határ tehát 1666Ft / 100km (UPDATE - elszámoltam persze egy nullával...) körül van, ha ez alatt állok meg, jól jártam, felette balek vagyok.
Szaladjunk előre, nálam ez a szám… tádádádááámmm: 7725Ft / 100km.
Ennyiből már vehettem volna egy jó Kalost – ez volt drága kollégám első reakciója. Nem tudok vitatkozni vele.
Forintosítsuk: 1.545.000, azaz egymillió-ötszáznegyvenötezer forintot toltam bele az autóba kicsit több, mint két év alatt. Horror, borzalom, mindeközben az autó ér nagyjából háromszázötvenet, és jelen állapotában kívánna még félmilliót legalább.
A Baumgartnerről hallott horror-sztorik miatt inkább a cégnél szervizeltük autógépész kollégákkal, az olajszűrőhöz két nőgyógyász és egy célszerszám kell, az olajleeresztőhöz egy 8mm-es négyszögfejű kulcs (M10-es csavarból köszörülve), a pollenszűrőhöz meg egy szabadulóművész, de amúgy egyszerű :-)
Sokan keresték már a választ a kérdésre, hogy mi hajtja az embert egyre gyorsabban, egyre magasabbra? Miért nem elégszünk meg azzal, amink van, miért keresünk újabb és újabb kihívásokat ha már elfogytak a régik? Becsvágy? Hírnév? Vagy egyszerű kíváncsiság? Netán ezek együtt? Szerintem mindegy, hiszen rekorderek és hősök nélkül egyszerűen lapos és unalmas lenne az életünk, ilyen egyszerű. Mindig is voltak és mindig is lesznek.
Elrontottam. Rat rodokat kerestem, úgy akadtam rá erre az oldalra, azóta nem tudok lejönni róla (Árpád szerint bitlisz, de én nem ismertem, bocs). Pláne, hogy eszembe jut, amikor Rézmányi kollégának azt mesélte egy srác Los Angelesben, hogy mennyire szemét, bürokratikus egy országban él, mert alig tudta levizsgáztatni a hot rodját, régebben minden egyszerűbb volt (igen, ezt itt fent). Na ja, ha lenne egy mezőm, talán én is összehoznék ilyen bulikat a haverokkal. Egy kis dögönyözés, pusztán csak azért, mert jó, mielőtt teljesen elfelejtünk szórakozni...
Miután a HHO generátornem jött be a Tehén esetében, szegény állat étvágyát valami más módszerrel kellett mérsékelni. Arra, hogy benzinből egyen kevesebbet, hirtelen semmilyen módszer, csodaszer, tabletta vagy ráolvasás nem állt rendelkezésre, így egy régi módszert kellett bevetni. Ez persze kicsit csalás, mert nem fog kevesebbet fogyasztani, de remélhetőleg olcsóbb lesz az üzemeltetése, mert a tüzelőanyag sokkal kevesebbe fog kerülni. Igen, kitalálhatták már, ez a gázüzem lesz, azon belül is az LPG.
Tehén alsó ellenőrzése
Semmi nem mutatja jobban az utóbbi idők benzin ár ámokfutását, mint az, hogy Winkler a tehénbe gázt szereltet. Előtte azonban rendesen körbejárta a kérdést, telefonált, kérdezett, olvasott és kiválasztotta a Medic-car műhelyét. Kicsit úgy éreztem nem is annyira a költségek szorítása, mint az ismeretlen felfedezése vonzotta a prodzsektben. Legyen a Tehén gázos.
TComment blog
Nincs megjeleníthető elem