Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy Peugeot 205-be nem ebbe a csodába amiből nincs igazán sok az országban. A vételár olcsó volt de már a hazahozatalnál kiderült hogy valószínű ipari tanulók gyakorlóeszköze lehetett, mert valahogy minden máshová volt kötve és azért egy-két dolog hiányzott belőle, és a gányolás egyik mintaképe lehetne, sőt ez a szó nálam e kocsi megismerése után kapott igazi értelmet.
Ha figyelnek rá, akkor kiszalad a világból. A lényeg, hogy kóklerhez ne kerüljön, mert hiába I-es Puntesz a műszaki alap, vannak benne érzékeny dolgok. Olaszautó-specifikus szerelőt kell adni neki.
Most lett cserélve pollenszűrő is, és hát ami bent volt, az sima papír szűrő volt, nem a szenes mikromolekulás. Azóta nem nyálkásodik a torkunk, minden rendben van, csak nem értem miért gagyit tettek bele. Ezek után remélem legalább az olajat kicserélték anno...
Yellow Szpájdi - és ezt sem felejtjük soha
Nem kell nagymotoros, elhatározod. Kabrióval nyugisan, szépen, a lágy nyári estéken.. Úgyis kiszáguldoztad már magad... Megveszed a "kismotorost" - hihetetlen jó. Évekig használod, de a kisördög nem alszik. Kell egy "nagy" is, ez lesz az álom. Keresel, keresel, ritka. Főleg ami nem volt rommá törve.
V6 Cabrio = tető nincs, gurgula van!
Mindennapi közlekedésre alkalmatlan belvárosi viszonyok között: hosszú, mint egy vonatfütty, és egy csuklós buszéval vetekszik a fordulási körátmérője. És mivel klíma nincs benne, nyáron 40 fokban csukott tetővel megsülök, nyitott tetővel meg megsülök!!