A Dacia megtért övéihez

  2008. január 27. - RT76 Címkék: dacia logan dacia logan tartósteszt

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a

Január 24-e, csütörtök. Gyönyörű, tavaszias idő, vakítóan ragyog a Nap az elvékonyodott ózonréteg felett, mesésen kék a széndioxiddal egyre telítettebb ég. Lelkesen köpködnek a kis utcagyerekek, vidáman csicseregnek a gurulósszatyros öregasszonyok, mély átéléssel simogatják ceruzával rajzolt szemöldökű nőik seggét a borostás, kihívó tekintetű hímek a Hungária körúton dülöngélő 1-es villamoson. Csak az én pillantásom fátyolozza némi melankolikus komorság.

A Dacia Logan MCV kilométerórája 25097-es állásnál

Kész, vége, visszaadtuk. A tartós Dacia ideje a Totalcarnál kitelt. 11 ezer kilométerrel vettem át, 25 ezerel adtam vissza. Ültünk benne heten, cipeltem vele nagy, nehéz dolgokat, mentünk vele tengerpartra, tapostunk vele havat. Egy izzó kiégett, és most a végén elkezdett valami zörögni rajta alapjáratközelben, talán a meglazult kartervédő.

A Dacia Logan MCV szemből

Panaszra nemigen adott okot, tette, ami elvárható tőle. Nyugodt, de azért tempós autózással, főleg országúton használva, nagy átlagban 5,6 liter körüli fogyasztásokat számoltam rajta. Autópályán 130 felett belehajszolható a 7,5-be, kilencvennel poroszkálva levihető öt alá. 25 ezer kilométeres korára zavaró kopás, sebesülés, elhasználódás nincs rajta. Kicsit koszos a kárpit (két kisgyerek is élt benne az utóbbi fél évben), kicsit karcos itt-ott a műszerfal, de a hét üléssel, klímával, dízellel, CD-vel megtűzdelt, listaáron ma 3,8 millióba kerülő kocsi jelenleg semmivel se néz ki elhasználtabban, mint ugyanennyit futott márkásabb társai szoktak.

A Dacia Logan MCV oldalról

Visszavittem hát a Daciát a Renault központjába, ahonnan hamarosan indul tovább új gazdihoz, új kalandok felé.

Lehet, hogy még hallunk róla! Amennyire most tudjuk, tulajdonosa az az úr lesz, aki emailben már hetekkel ezelőtt bejelentkezett hozzánk, hogy mikor visszük vissza, kinek adjuk le a kocsit, mert érdekli, megvenné. Ha tényleg övé lesz a KOT-566, kimegyünk a gépátadásra, és tudósítunk a nagy találkozásról.

A Renault gépjárműpark-üzemeltetője, Géza is könnyes szemekkel emlékszik a nemrég még épp csak gügyögő Dacia első lépéseire:

Pont, mielőtt kiadtuk nektek, jött valami szállítmány promóciós csoki az irodaházba, feltelefonált a sofőr, hogy át kéne venni, mert a porta nem engedi be a teherautót az parkolóba. Lementem, kérdeztem, hogy mi is ez pontosan, kiderült, hogy nem csoki, hanem gumicukor. Nem sok, csak két raklapnyi, egy tonna. A sofőr csak leste, hogy mi ez a kocsi, ami ilyen mohón nyeli ládaszám a gumicukrot. Két fordulóval levittem a mélygarázsba az anyagot a Daciával, simán elbírta a fél tonnákat, nem akadt fent még a rámpákon sem.

Miért is akadt volna: a forgalmiban 515 kilogramm hasznos terhelhetőség szerepel. Jó masszív szerkezet, továbbra is szívesen ajánlom mindenkinek, akinek a mérlegben a sivár belteret és a „Van egy Daciám” mondat kiejtésekor jelentkező enyhe borzongást tudja ellensúlyozni, hogy milyen jól használható, milyen hatalmas kocsit lehet venni relatíve milyen kevés pénzért. A Dacia Logant szerettük, emléke szívünkben örökké él.

Dacia Logan MCV tartósteszt

Dacia logó

2007. júliustól decemberig nálunk volt egy hétszemélyes Dacia Logan MCV, Laureate felszereltségben. Nagyjából hetente olvashattak róla itt a Belsőségen. Elképzelhető, hogy írunk még az eladásáról és egy formálódó Titkos Projektről, de egyelőre ez a vége. Az összes megjelent epizód:

Befogadtam egy románt (2007. július 19.)
Pezsgés a Dacia körül (2007. július 27.)
Első tankolás a tartós Daciával (2007. augusztus 3.)
Hátamon a váram (2007. augusztus 10.)
Anzix a negyedik daciás hétről (2007. augusztus 17.)
Dákó a Belsőség szemével (2007. augusztus 24.)
Belestem a szoknya alá (2007. augusztus 31.)
Dízel Daciával dübörögtem Dalmáciában (2007. szeptember 16.)
Dacia a Zasszony szemével (2007. szeptember 23.)
Loganok összefutása (2007. október 7.)
Tízajtós Logan (2007. október 21.)
Egy szervizlátogatás tapasztalatai (2007. október 28.)
Újra látok! (2007. november 13.)
86 ló + 70 ló = 166 ló (2007. november 18.)
Halálhörgés, szidalom (2007. december 2.)
Vettem a Dacia helyett egy… (2007. december 23.)

Ha nem szeretne lemaradni egy részről sem, tegye el a tartósteszt okos könyvjelzőjét (RSS).

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr5311023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

antika 2008.01.29. 13:42:16

Keves nepper!
Az elején, még egész normális csávónak tartottalak. Tévedtem.
Bocs, hogy anyádat belekevertem.
nem szokásom csalni.
Nem éri meg.
Menjél csak tekerni.
ja segfej az anyád.
Sikrült lesüllyedni a szintedre?

Antal 2008.01.29. 13:57:53

Robika!

Legalább ne hazudj! A 28-ai 22:16-os hozzászólásodban mér kifejtetted, hogy miért is kell és törvényszerű a csalás az órákkal. Most meg tagadod? Szememben egy senki vagy, egy hazudós nepper csak! Remélem egyszer a fejedre húznak egy jobb 1 anyós ajtót, mert átvered az embereket!
Nem vállalkozó vagyok, de tiszetsséges bejelentett bérem vagy egy külföldi multinál ha érdekel!

Nevetséges vagy, én a helyedben inkább csöndben lennék, maradjon nyílt titok az órababrálás, nem kellene itt verni a melled. Írd meg nekünk melyik kereskedésbe NE menjünk venni használt autót!

robika 2008.01.29. 14:18:27

Tónik!

Még nem,de rajta vagytok..

Én azt fejtettem ki,hogy miért kell a tisztességesebb autókereskedőknek is órát pörgetni.
Nem azt,hogy én mit csinálok..

Hogy a multi cégnél pallérozott logikáddal is megérthesd..
Ha azt mondom,hogy úgy kell magasugró világbajnoknak lenni,hogy magasabbra kell ugrani,mint a többiek,az nem jelenti azt,hogy magasabbra is szoktam ugrani..
ÉRTHETŐŐŐ?!

Minek írjak bármit is?
Úgyis háznál veszel autót..

Egyébbként több autókereskedést is írhatnék,ahol kifejezetten korrektek..

Ja..és én még mindíg jó fejnek tartom magam..,de azé köszi.

:D

Antal 2008.01.29. 14:26:23

Perzse Robika, én neked mindent elhiszek :D Azt is, hogy hölgy tulajdonostól, megkímélt autót lehet kapni törésmentesen :D Vagy öreg ügyvédtől. Mit szoktatok még hazudni?

antika 2008.01.29. 14:40:21

kedves óratekergetős nepper!
A jófejség nem ott kezdődik, hogy lenézed/lehülyézed a másikat.
ha esetleg olyan jó fej csávó lennél, mesélhetnél róla, hogy mire kell odafigyelni használt autó vásárlásnál.Magyaroszági kereskedők általában le akarnak húzni. A viselkedésed nem azt mutatja, hogy bármiben is kükönböznél tőlük.

AP (törölt) 2008.01.29. 14:43:43

Antal: légy erős, hölgy tulajdonostól megkímélt autót vettem törésmentesen egy hónapja körülbelül.
Igaz, kurvadrága volt a többihez, főleg a használtautós hirdetésekhez képest, de ez tuti legalább.

AP (törölt) 2008.01.29. 14:46:04

Jó árat kell adni a használtautóért, és igenis kapsz normálisat. Eddig kétszer bejött.
De aki a minimális áron meghirdetettből is még alkudik, és a végén böszmén hirdeti, hogy ugyanolyan jó kocsit vett, mint amelyik kétszer annyiba kerül, az idióta nemes egyszerűsségel.
Mégvalami, használautó vételnél illik nem kilométert nézni, hanem állapotot.

antika 2008.01.29. 14:47:38

AP
Esetleg néhány paramétert leírsz?
Érdekelne, milyen lesz 1 v 2 év
mulva!

Antal 2008.01.29. 14:48:52

AP, nem azt mondtam nem lehet, csak ne robika féle trükkös nepperektől vegye az ember! Mert ott mindegyik ilyen... állítólag :D Sok hölgy tulajdonos és öreg ügyvéd él az országban jah :DDDDD

robika 2008.01.29. 14:49:41

Gagyi a dumád öreg..
A hölgy tulajdonost eltitkolni szokás,nem reklámozni,ugyanis a nők angyobb %-a hajlamos elhagyni a hátsó hidat is az autó alól anélkül,hogy észrevenné..
Mitől lenne az előny?
Mert nem tudja,miért világít egy ideje a kancsó?

Én a svájci papot szoktam favorizálni..ö ment vele mise után vasárnaponként..de csak a templom körül,mert út nem is visz a hegyi kolostorba,ahol él..mi is helikopteren hoztuk el a kocsit..a kormány is csak azért van elkopva benne,mert az egyik apáca autóbolond ,és titokban a szegecsekkel kivert börszerkójában képzelte el,hogy Travoltával éppen autósmoziban vannak,így sokat tekergette egyedül a kormányt egyhelyben..

Ilyeneket..
A magadfajta "0%-al indúnék főőőőnök megódható hogy az ááátírás is benne legyön" palikat meg elhajtom,mint a legyet..;)

Ha nem röhögnénk ennyien az irodában,mert sajna esik,már hagytalak volna..
De jelenleg mulattatsz..:D

Kifordított kacagány 2008.01.29. 14:51:16

engem csak az az utóbbi érdekelne, hogy melyik kereskedők korrektek.
az anyázós, egymást szidós hülyeségek nem igazán.
mellesleg ahelyett, hogy itt egyesek azt taglalnák, hogy a kereskedők mekkora szemetek, inkább odafigyelnének arra amit mond. lehet, hogy nem mond mindig igazat, de örökké nem is hazudhat és mondhat olyant is amiből tanulhatna itt néhány ember.

antika 2008.01.29. 15:06:52

Kifordított kacagány!
Mondhatna, de nem mond. Anyázni annál inkább.
Óratekergetős nepper!
Eszembe jut egy kép:
Többen ültök az irodában és röhögtök.
én gyanútlan vásárló +jelenek a hírdetésre: Készpénzes autófelvásárlás.
Majd az egyik nepper körbekísér a telepen,(közben a többiek rájönnek, hogy az én autómra éppen nincs kereslet)legalábbis ezt mondták.
De lássam milyen jó fejek, beszámolják nekem bármelyik kocsiba (természetesen a valós ár 50 esetleg 60%-án)
Szóval röhögjetek csak - gondoltam magamban - és vettem egy 8 kilométert futott használt daciát.
Persze te a kivétel vagy.
Nálad tutik az autók.
nem vágod át a vevőt.
Én+ bizalmatlan vagyok nem kicsit, nagyon!

Antal 2008.01.29. 15:08:47

El tudom képzelni mennyire mulathatsz. Inkább menj fújass pár elemet.

robika 2008.01.29. 15:09:23

antika!

Végre egy jó kérdés.
Km óra állást én sem nézek a vételkor sem..
Én a beltér állapotával kezdek.
Kormány,ülés,pedálok,szőnyegek,gumik a falcban..
Majd motortér.
A legárulkodóbb alkatrész a kipuffogócsonk,és a kiegyenlítőtartály.
Megvan a típusismeretünk,hogy melyik hogy néz ki adott km után..
Egy kráteresre korrodált csonk árulkodó..

Kifordított kacagány 2008.01.29. 15:17:57

antika: egyszer ki kellene próbálni, hogy ha te nem anyázol(mert úgy látom azért kiveszed a részed belőle), akkor is anyázna-e. egy próbát megérne.
egyébként én úgy látom, hogy van többféle kereskedő is. van olyan akihez bizalommal lehet fordulni és van olyan is, akihez akkor sem szabad menni, ha az egyedüli kereskedő a piacon(és persze van még számtalan másik a két véglet között). innen, látatlanba eldönteni, hogy robika melyik kategóriába tartozik szerintem elég nagy ostobaság. megkérdőjelezni a szakmai hozzáértését meg mégnagyobb.
egész biztosan ő sem tudhat mindent, de foglalkozásából adódóan(már persze ha tényleg az a foglalkozása) valószínűleg nagyságrendekkel több autó fordul meg a kezei közt és az bizony tapasztalatot jelent, amire oda lehet figyelni. nem kell elhinni amit mond, de azért odafigyelni érdemes lehet.

robika 2008.01.29. 15:26:14

Nincs készpénzes autófelvásárlás nálunk.

Különben sem értem,aki ilyen hirdetésre bemegy,mit vár.
1mil.200 ezres autójáért kap 1mil.200-ezret?
Vagy 1.150.000-et?

antika 2008.01.29. 15:26:59

robika!
Kezdetnek nem is rossz.
Kifordított kacagány!
Magyar ember ilyen téren nem szeret adós maradni + más se.
Szerintem.
nem emlékszem, hogy megkérdőjeleztem volna a szakmai hozzáértését bárkinek is. sőt!

robika 2008.01.29. 15:28:54

kacagány!

Vedd úgy,hogy most meghajoltam.
Mindenkivel úgy beszélek,ahogy ő velem.

Nem másként.
Korrekt,és reális a látásmódod.

Ennyit szerettem volna.

Köszi.

robika 2008.01.29. 15:42:25

Nyilván az autó korától is sok függ..
egy 93-as Corsán nem az a fontos,hogy gyári színű legyen.
Motorikusan kell jónak lennie,jó gumikkal,sok műszakival,jó kipuffogórendszerrel,és láthatóan szervizelten..
Nem baj,ha 2-3 elem fényezett..
300 ezerért azért mást várhatunk el,mint 3 millióért.
Autó fényezettség tekintetében is a motortérre koncentrálunk,doblemezek,nyúlványok csak gyáriak lehetnek,különben nem veszem meg.
Falcoknak is illik gyáriak lenniük,nem kötöm föl magam,ha mondjuk a bal hátsó ajtó,vagy épp a motorháztető 200 mikron egy Astrán,ami 98-as.
De az oszlopot azért jó,ha nem fényezték,és erre nagyon figyelünk..
Ugyanis egy karc miatt fényezett elemtől nem lesz baja a kocsinak..de ha a falc is sérült,akkor annak volt baja rendesen..ilyet nem árulok.
Féktárcsák vastagsága könnyen megfigyelhető szabad szemmel is,motor alá érdemes benézni,ha egy motor frissen van mosva az gyanús..de alul,hátul ritkán férnek oda a sterimoggal..pl..
Anány szőnyeget csak tudunk,húzzunk fel,amilyen kárpit csak nyitható,nézzünk mögé(kombiknál,egyterűeknél)
Érdemes megnézni indítás előtt az olajszintet,olaj állapotát,és az újabb autóknál azt,hogy ABS,LÉGZSÁK,ÉS MOTORKONTROLL lámpák rendeltetésszerűen elalszanak e még indítás előtt..
Köcsög pesti kereskedőknél nagy divat,hogy az olajnyomás,vagy töltéslápára kötik a visszajelzőt,így az az indításkor elálszik ugyan,de a rendszer ettől még nem működik..
Ezek csak apróságok..
De hasznos apróságok..

antika 2008.01.29. 15:42:58

robika!
Csak az irodai röhögésre asszociáltam.Egy három évvel ezelőtti kép ugrott.
Ja és mint említettem sarkon fordultam ( haverom visszatekerte az óráját ) és beszámíttattam egy másik kereskedőnél.
Egy kicsit furdal a lelkiismeret, ha arra járok. de ők nem panaszkodnak én meg nem kérkedek vele.

robika 2008.01.29. 16:03:31

Szép..
És én vagyok a nepper..:D

Vegyünk kocsit háztól,mi?
Igazából sajna megértelek..
Itthon az a nyamvadt óra alapján akarják megmondani,mit ér a kocsi..

Még egy utolsó jótanács azoknak,akiket érdekel.
Ha autót veszel,úgy kell venni,hogy az eladóval el kell menni egy szervízbe állapotfelmérésre..sajnos sok nepper elfizeti a szervizeseket..
DE!
A személyes jótanácsom az,hogy azt javaslom,már az állapotfelmérés előtt tudassa a vevőjelölt,hogy SZÁMLÁT,ÉS ÁLLAPOTFELMÉRŐLAPOT KÉR az átvizsgálásról..
Ettől a nagyobb szarok már a vizsgálat előtt visszalépnek,mert tudják,hogy így egy szervíz sem mer simlizni,hisz megdönthetetlen bizonyíték lesz a Vevő kezében..
Ugyanis ha a minden jó volt rajta autón két nap múlva kiderül egy MÁSIK SZERVÍZBEN SZINTÉN SZÁMLÁSAN, hogy bibi van a kocsival már a SZERVÍZ FELEL ANYAGILAG!
Tehát átvizsgálás előtt közöljük a szakival,hogy számla,és állapotfelmérő lapot kérek,és hogy még egy helyen elfogjuk végezni a vizsgálatot,DE NE MONDJUK MEG,HOGY HOL!(TELEFONON ÖSSZEBESZÉLNEK,MIRE ODAÉRSZ..)
5 ezer Ft átvizsgálási díjért senki sem kockáztat egy pert..
Sztem egy délelőtt rááldozása,és kétszer 5000 Ft nem nagy ár egy laikusnak azért,hogy jó autót vehessen..

Mondom ezt nektek,gonosz,órapörgető,gátlástalan kereskedőként..mert ugye az vagyok..

Érdekes egyébbként,hogy azon ügyfelek,akiknek ezt felajánlom,már nem is kérik a vizsgálatot,mert érzik,hogy itt mást kaptak,mint a többi kereskedésben..

Természetesen ezt sem kell mindenkinek elfogadni..
Csak annak,akinek jobb ötlete nincs.

antika 2008.01.29. 16:27:30

robika!
Milyen fucsa tényleg kb 1.2M-re gondoltam a gépért.
a röhögő nepperek pedig 6-7körül beszámolták volna valami roncsba.
tehát én vagyok a köcsög, hogy odaadtam 1.05M-ért másnak.
talán igen, mert pont ők voltak velem korrektek.
Egyébként nem vettek zsákbamacskát, mert előtte töviről hegyire átvizsgálták.
Mig a nepperek rá se néztek, max félvállról.
De meghajolok előtted, ha nem lesz pénzem újra,talán tőled vásárolok.

Antal 2008.01.29. 19:13:18

Fura ember vagy te robika. Először mondod becsületesen nem lehet ebből megélni, csalni kell! Most meg te vagy maga a becsületesség szimbóluma. Érdekes...

robika 2008.01.29. 19:36:30

Maradjunk annyiban,hogy nem ez az egyetlen,amit nem értesz..

Ne vedd a szívedre..
Én már csak ilyen vagyok.

Magyarországon minden vállalkozásban csalni kell..vannak arányok.

Azok aránya nem mindegy.
Nem vagyok terézanya,de gusztustalan nepper sem vagyok,és igyekszem úgy dologozni,hogy a jóhírem segítsen,ne a rosszhírem hátráltasson..

Ez nem Pest.
Egy vidéki kisvárosban mindenki mindenkit ismer,itt nem csinálhatod azt,mint Pesten,mert egy év múlva éhenhalsz..vagy elmehetsz szőlőmunkásnak..ahoz pedíg alacsony vagyok..:D
Muszály korrektnek lennem,ha ebből szeretnék élni.
Pörgettem már órát,ha a helyzet megkívánta,(ne feledd,hogy eurotaxárak vannak,hiteleket kell intézni,néha muszály) de sosem titkoltam el a vevő elől,hogy mennyi volt az autóban.
6 éve vagyok maszek és nálam eladott autót még nem vett vissza a bank..
Mert nem szakadt autókat árulok 0 %-al,hanem próbálok jó minőségüeket piaci áron,kitakarítva,polírozva,úgy kiállítva,hogy azt magam is megvenném,ha ilyet szeretnék.
Abból indulok ki,hogy én milyet szeretnék látni..és azt próbálom meg kirakni eladásra is..

Eddíg bevált.
Több márkánál is dolgoztam értékesítőként,20 évesen kezdtem értékesítőként,és 25 évesen már értékesítésvezető voltam egy távolkeleti márkánál..mert értékelték,hogy máshogy gondolkodtam..

Hát itt nem értékelik..
De azért én még nyugodt vagyok..;)

Antal 2008.01.29. 19:44:01

Robika néha már azt hiszem valaki visszaél a neveddel. Ugyanis először pörgetsz. Utána letagadod, most megint pörgetsz. Nyílt titok az óra pörgetés. De nem kellene vele itt nagyzolni öreg! A másik, ha elmondod mennyi van a kocsiba, de az óra mást mutat, akkor ennek mi értelme? :D Wazzé, biztos én vagyok az értetelen, ja. És ne haragudj, hogy nekem nem kell csalnom, hogy normálisan megéljek! Elnézést, hogy becületes vagyok!!!

audigarage 2008.01.29. 19:46:07

Végre vége a kibaszott "Drakula "sztorinak.

Kifordított kacagány 2008.01.29. 20:19:37

azért nekem sikerül valamennyit okulnom a leírtakból és bár mostanában nem tervezem, hogy autót vásárolok(hacsak alkatrésznek nem), azért később biztos hasznát látom majd.

olyan embert még nem láttam aki igazán becsületes lett volna. szerintem nem is létezik/létezhet

a márk 2008.01.29. 20:55:13

mit nem lehet tanulni egy szinte privát beszélgetésből...

robika 2008.01.29. 21:51:27

Jólvan szent Antal.
Majd dobok egy 20-ast vasárnap a perselybe..:)

Amig vannak ilyen becsületes emberek,mint Te,akire fel lehet nézni,addíg nincs veszve semmi..
Igaz,hogy bevádoltál olyannal embereket ,amit nem tudsz bizonyítani,de te nem csalsz,nem hazudsz,te egy szent vagy..ha eloszlott a fejed fölül a tömjénfüst,esetleg magadba nézhetnél..

Lenne miért.

Zárjuk ezt rövidre..én egy csaló kereskedő vagyok,aki remélem tudott segíteni néhány embernek,és biztosan tudom,hogy sok elégedett vásárlónak adott el autót,Te meg egy Terézanya maga..Te..te szent Antal..
Majd imádkozom éretted.

Hagyjad má..felfordul tőled a gyomrom. Sajnálom,hogy nem érted,de nem lep meg.
Alacsonyabb óraállással magasabb a TAX ára,azaz magasabb hitelt tud felvenni az ügyfél,de az óraállást ismeri..zsenikém..ezért kell visszatekerni..(HOGY MEG TUDJA VENNI) csakhogy ezt sem tudod,ellenben nagyon magabiztosan tudsz hülyeségeket beszélni..

Antal 2008.01.29. 22:19:13

Azért kíváncsi lennék hány embernek árulod el a valós futásteljesítményt :) Ez csak duma itt, a valóságban teszel rá. Pénz beszél...
Ismét bocsánatot kérek, hogy én csalással keresem a pénzt!

Antal 2008.01.29. 22:20:16

Na ezt jól elírtam, kimaradt egy ...nem...

robika 2008.01.29. 22:28:55

Ebben biztosan az úr keze volt..:D
Elfogadom,hogy annyi esélyem van téged meggyőzni,mintha a süketnek szeretném elmagyarázni a szivárvány pompáját..
Esélyem nincs.
Nem gond.
Mégegyszer gratulálok,becsületes életedhez..
Sok sikert.

Ciri 2008.01.30. 05:32:04

Antal

A fent leírtak alapján robikáról már metudtuk, hogy mit csinál és nem ír a vakvilágba.Az, hogy becsületes-e vagy sem, csak Ő tudja.

Rólad viszont csak annyit tudtunk meg,hogy fingod sincs az egészhez, de még csak a leghalványabb rálátásod sem.Amiket leírt, azokhoz egész egyszerüen nem vagy képes épkézláb gondolatokat füzni, mert nem is érted amit mondani akar.

Viszont rólad sem derült ki, hogy becsületes vagy-e....

Apropó! Én továbbra is megvásárolnám azt a speckón átvariált réteghazugságvizsgálót..

Ciri 2008.01.30. 05:45:53

A rétegvastagságrol:

Ha például veszel egy új autót, hiába mérsz egy-két elemen (vagy akár az egész kocsin)220-280-310 mikront, fujhatsz porcukrot a kereskedő seggébe (jogilag), ha:
Amikor egy elemen 6 mérés átlaga nem haladja meg a 300 mikront, az autó nem minősül átfényezettnek, tehát továbbra is sérülésmentesként kell kezelni...

Egyébként ez is egy ősparaszt magyar szokás, hogy ha a vastagság 90mikron felettei már be van szarva az ember.Ha egy ilyen kocsit véletlenül megkarcolsz (mondjuk a saját kabátod gombjával) egész egyszerüen nem lehet normálisan kicsiszolni majd polirozni, mert nincs miböl...

Antal 2008.01.30. 07:25:14

Én meg elfogadom, hogy sokan már a csalók mellé állnak. Hiába, ilyen világot élünk...

antika 2008.01.30. 08:50:40

audigarage!
Neked aztán tényleg kurva fontos volt megszólalni!
Robika!
Köszönjük a jó tanácsokat.
Antal!
ha robika tényleg csaló lenne, akkor már rég egy saját céget igazgatna, nem gondolod?

Kifordított kacagány 2008.01.30. 08:52:18

Antal 2008.01.29. 22:19:13
freudi elszólás

Antal 2008.01.30. 07:25:14
az, aki magát a becsületesség élő megnyilvánulásának képzeli, az a legnagyobb csaló a világon, mert önmagát csapja be.
valakivel úgy beszélni, mint ahogy te beszéltél robikával, vagy éppen egy ismeretlent úgy megvádolni, mint ahogy itt te tetted, már önmagában is becstelen cselekedet. emiatt pedig szégyelheted magad.

Ciri 2008.01.30. 09:05:16

Kacagány:

Ámen !

robika 2008.01.30. 09:50:38

Azért az egész nem volt hiábavaló ezek szerint.
Talán volt,aki talált hasznosíthatót a sok év tapasztalatában.
Természetesen amit leírtam,nem szentírás..

Egy kis kiegészítés.Valójában ma már saját kis cégem van.Pontosan azért jöttem el egy jól fizető értékesítésvezetői állásból,mert a tulajdonosnak semmi sem volt elég..
Nem gondolkodtunk egyformán..
Piti kis dolgokban akart pénzt találni,és nem volt képes megérteni,hogy ez csak rövidtávon üzemel..
Én pedíg ehez nem adtam a nevem.
Így 2002 óta saját cégem van,amit egy munkatársammal csináltunk.

Ha csak annyi derül ki ebből az egészből,hogy nem mindíg az olcsó autó a jó vásár,hogy vannak a vevőnek is lehetnek lehetőségei,és hogy nem minden kereskedő kopasz,aranyláncos vastagnyakú ember a8-as Audival,akkor megérte itt veszekedni...

Úgy látom,volt,aki talált benne infót..

erdelyi magyar 2008.01.30. 10:31:24

magszalott:

futóműfelújítás = az hátsó futómű összes alkatrészének cseréje mindkét oldalon, mivel gyakorlatilag széthullott az egész. Nem volt kímélve az autó, de a többi autója bírta ugyanazt a strapát és ismerte az autó teljes előéletét is. Megnézem ezt Te mikor hozod ki 80 milkából munkadíjjal együtt új alkatrészekkel...

Persze lehet csak bátyámnak volt pechje pár autóval és Te egy nagyon szerencsés ember vagy, ha még bízol a használt autók strapabíróságában. Ez esetben kérlek mondj néhány számot, hátha nyerek velük a lottón :D

Ja és a Logan presztízsét ne új Mercihez vagy Audihoz, de még csak ne is Passathoz hasonlítsd. Inkább hasonlítsd a kategóritaársakéhoz, pl. Thalia, Fabia stb. És az, hogy az emberek itt inkább vesznek Logant mint IVes Golfot szerinted még mindig nem bizonyíték a presztízs bizonyos mértékű létezésére?
Lehet hogy te BMW-vel jársz és lenézed azt akinek csak Loganra futja, de kevésbé nézel le egy Kangoo vezetőt? És szerinted Téged kevésbé néz le az, aki Range Roverrel jár???

Antal 2008.01.30. 10:32:03

Mondjuk nekem alap dolog, ha veszek egy használt autót akkor nem a nepper égi áldását hallgatom, hanem elviszek egy általam kivizsgált helyre átnézettetni(dízelnél komprtesszió mérés is)! Azt hittem ez mindenkinek alap, de akkor sok a buta ember, aki bedől a megkímélt garázsban tartott autó szövegnek. Ettől már tényleg csak a neppel rétegvastagság mérője a legjobb. A kormány kopást is bizonyára aki élelmes éeszreveszi, hogy meg lehet belőle állapítani mennyit futott. 50.000-et vagy 150.000-et. Ehhez marha nagy tudomány kell ja. Becsületes kereskedővel még nem találkoztam. Mindegyik rá van kényszerítve (miattunk ugye :D) hogy valamilyen szinten csaljon. És igen ezt én csalásnak veszem, ha valaki órát teker. Biztos az én gondolkodás módom a fura. Sebaj, vállalom. Azért annak örülök, hogy az AAA autó jó betett a sok dörzsört neppernek. Sokan inkább ott vesznek autót, mint kisebb kereskedésekben. Ott is megy a sumák az biztos, de legalább totál roncsot nem vesznek be és nem fényezik túl mint ahogy egyes nepperek szokták. Felfordul a gyomrom az ilyenektől (és itt nem robikára gondoltam, mert őt valóban nem ismerem)

antika 2008.01.30. 10:49:07

Antal!
Kompresszió mérés?
Az egy dízelnél 500ezer után mutat valamit, esetleg!A leke az adagoló/befecskendező rendszer.
Az AAA autó pedig ugyanolyan, mint a többi csak nagyban.Tapasztalatból mondom.
Vannak rendes emberek, én többet is ismerek. mivel az autókereskedőket sem a holdról hozzák, hanem emberek közül kerülnek ki, biztosan van köztük becsületes is.
Pl ha több éve ugyanazon a helyen, ugyanazon cégnévvel. Az már jelent valamit. Szerintem.

Robika!

Bocs úgy értettem, hogy alkalmazott vagy.

Antal 2008.01.30. 10:57:06

antika! Te tudsz értelmezni szöveget??? Nem azt mondtam ott veszek én sem!
Szóval kompresszió mérésnél 400.000 fölött gyári kompót van. Aha, bizonyosan... :D

antika 2008.01.30. 11:13:34

Antal!

Úgy szeretem, ha valaki nem emlékszik, hogy mit írt az előző hozzászólásában.
de igazad van, én nem tudok értelmezni.
400e után nem 32 lesz benne, hanem csak 29 600e után meg csak 27. És akkor mi van? ugyanúgy beindul. Feltéve, ha megfelelő porlasztással kapja az üzemanyagot és megy is, esetleg kevesebb lesz a ló.
De nem szeretnék veled vitatkozni, mert ismét összekevernek bennünket.

Antal 2008.01.30. 11:28:25

Várom a szöveget ahol a fentieket írtam állítólag...

robika 2008.01.30. 11:29:20

Az AAA autó az egyik leggecibb cég,aki létezik..maradjunk ennyiben..
Pontosan ők azok,akik felét kínálják rá arra,mint amit kérnek..
Hetente jönnek hozzánk alkudozni..
Már szóba sem állunk velük,inkább azt mondom,hogy kereskedésnek nem adok el autót.
2005-ös Kalosért kértünk 1190 et..
Hozzuk be ,megveszik.
Bevittük,átvizsgálták,hiba nincs szerintük se,miért lenne,32 ezer km,szervízkönyv,sérülésmentes..
Nagyon jó,mondják,800 ezer..
A halál faszára elküldtem a tuti kereskedőt..ő a nepper nem én.
Szóba se állok velük többet.

Diesel ügyben meg sem merek szólalni,mert ezt is jobban tudod..
Két Diesel autóm van.
190 Merci,és egy Passat Diesel 2000 Évj. 1,9 TDI 90 LE.
380 ezer van a passatban.Merek simán kompressziót mérni benne,ha állod a fogadást pénzben (miért állnád,festéklmérő ügyben is csak a dumázásig jutottál),bármikor..gyári érték lesz..
A Mercimbe Egymillió 300 ezer van..igaz,20 éves.
Tudom,most is hazudok..

A tuti kompresszió mérésedről meg annyit,hogy még a 800 ezer km-es kocsira (szar állapotúra) is megoldom,hogy másnap a műhelyben azt mérd,amit kell,ha hiszed ha nem..

Igaz,ha egy hónap múlva meghajtod,kiég az adalék,és kijön,hogy szar..

De a tuti kompressziómérésedet megbaszhatod,már megbocsáss..

De persze ezt Te megint jobban tudod..
Mer hót becsületes okoska vagy..:D

antika 2008.01.30. 11:37:40

Az a passath lehet, hogy érdekelne.
Már ha eladó lesz:)

robika 2008.01.30. 11:39:09

Hozzáteszem,mielőtt félremagyarázod,hogy nem csinálok ilyet..de tanultam eleget ahoz,hogy megoldjam.

De Te csak mérjél kompressziót..baszhatod a jó komressziódat egy 320 d BMW-n,vagy egy CDI Mercin,ha üzemanyagszivattyúban megindult a forgácsleválás..semmi nyoma..de 2000km és egy millád ugrik..

robika 2008.01.30. 11:46:30

Antika!

Passat nem lesz eladó,mert a magasnyomású dieselben nem hiszek,és amíg a passattal nincs gond,minek keressem a bajt?
Szeretem.Van benne klíma,ülésfűtés,ABS.
Ez ami fontos nekem..megchippeltem,jól megy,és még nem volt bajom a futóművön kivül semmivel.
Azt is kitapasztaltam,hogy mi kell bele.
Nekem bejön.

Antal 2008.01.30. 11:52:16

robika akkor nagy levegő ok? Ki-be. Az AAA autót példának hoztam és ne hisztizzetek itt, mert én onnan nem veszek semmit sem! A nepperek arcának a letörésére írtam, de ha visszaolvastok, akkor rájöttök :)
Dízel téma: alapból nem vennék használt dízelt, de ha igen, akkor is előtte egy általam (és nem általad) ismert szervízben átnézetném, többek közt kompót méréssel is! Az hogy te megint CSALNI akarsz, mert lefiteszt valakit arra már nem mondok semmit! Szerintem nincs értelme veled vitázni. Össze-vissza beszélsz, hogy kereskedő vagy, meg nem. De közben igen, meg tekertél órát is, meg most a lefizetés... ááá nekem ez sok. Messze elkerülök minden ilyen simlis alakot. Talán mindkettőnknek jó, mert a fejedre húznám az ajtót, ha engem te át akarnál verni az tuti! De te persze nem vagy olyan, te becsületes vagy. Muhahaha. Most már eldönthetnéd, hogy díler, nepper, vagy kereskedő vagy sememlyik nem vagy wazzé...
A kompressziómérés meg nagyon is jó arra, ha valamelyik hemnger luftos. Ezt te is tudod te nagyarc!

antika 2008.01.30. 11:55:16

Valahol éreztem, hogy nem eladó:)
Próba cseresznye.
A szerelőm valami ilyen sorrendet állított fel. VW, Audi, esetleg Merci.
Alig sikerült rábeszélnem, hogy beengedje a Loganomat, pedig csak vonóhorgot tetettem fel.
A 320D, vagy 520D esetleg CDI volt az álmom. Tényleg ennyire gáz?
Vagy itt is vannak árulkodó jelek?

Kifordított kacagány 2008.01.30. 12:12:33

Antal: hogy te nem vagy teljesen 100-as az is biztos. ennyit összevissza beszélni már rég láttam valakit.

AAA auto: homar.blog.hu/2007/12/07/fura_allapotu_aaaautok
ennyit róluk. érdekes társaság

antika 2008.01.30. 12:56:25

Mindenkinél ebédidő?


Még mindig?

antika 2008.01.30. 14:30:50

Na olvassa ezt még valaki?

Mondjuk olyan, aki látott már autószerelőt?
Rámhoztátok az őrületet és lementem rozsdát keresni. Közben megnéztem a gumikat is.
A bal hátsó keréken kagylószerű kopás, de csak egy ponton egymás mellett két tenyérnyi.
Na ez miért van?
Csak hozzáértők ha lehet.
Balfékek, okoskodók neeeeeeeeee!

Antal 2008.01.30. 14:43:53

Miért hoztuk rád és milyen rozsda? Nem értem. Nem beszéltünk rozsdáról. Gumnyomás rendben? Először is. Futómű beállítás volt? Nem volt nagy patka? Amúgy az index fórumain van erre megfelelő topik

Kifordított kacagány 2008.01.30. 15:25:43

Antal 2008.01.30. 12:27:26
ezt írtad
"Azért annak örülök, hogy az AAA autó jó betett a sok dörzsört neppernek. Sokan inkább ott vesznek autót, mint kisebb kereskedésekben. Ott is megy a sumák az biztos, de legalább totál roncsot nem vesznek be és nem fényezik túl mint ahogy egyes nepperek szokták."

majd ezt
"Az AAA autót példának hoztam és ne hisztizzetek itt, mert én onnan nem veszek semmit sem! A nepperek arcának a letörésére írtam"

amellett, hogy az első állításod elég nagy hülyeségnek tűnik, a második mellett eléggé összevissza beszédnek néz ki. bocs.

Kifordított kacagány 2008.01.30. 15:46:01

erdelyi magyar 2008.01.30. 10:31:24
egyetlen ember autós életútja alapján azért elég merész dolog messzemenő következtetéseket levonni, főleg úgy, hogy te még se ilyen, se olyan autót nem vezettél.
egyébként a dacia ahogy én látom a kategóriájában megállja a helyét. viszont nem kellene elfeledni, hogy a kategóriájában és nem minden kategóriában mint ahogy azt néhány lelkes rajongója itt be akarja adni mindenkinek. ezért nem lehet jó mindenkinek. nekem pl azért nem tetszik, mert szerintem ronda. ez az egyetlen szubjektív hibája viszont elég ahhoz, hogy ne vegyem meg. még akkor se venném meg, ha lenne felesleges pénzem új autót venni.

kispia 2008.01.30. 15:49:17

antika!
a nagykönyv szerint a gumi kagylós kopásának oka általában a lengéscsillapitó hibája.egy futómünézetést megér.

antika 2008.01.30. 16:06:58

kispia!
Igen, de az általában a futófelületen végig körben, nem egy ponton.

maszületett 2008.01.30. 16:49:42

Jó ez a Logan blog!
Ha nem lenne, nem olvasnék ennyi marhaságot, az biztos. Titkon reménykedem, hogy csak lesz valami köze a Loganhoz a hozzászólásoknak, de nem. Annyit viszont elárulhatok, hogy a Logant fikázók, hát hogy is mondjam, itteni megnyilvánulásai alapján nem azt a következtetést vonom le, hogy ők azok, akik alkalmasak annak megállapítására, hogy én mennyire vagyok hülye azért, mert Logant vettem. Ráadásul újat.

Szóval hajrá gyerekek, osszátok csak az észt, mert nektek több van belőle, mint az átlagnak, ezt sikerül bizonyítanotok számomra megcáfolhatatlanul.

üdv, egy Loganos

robika 2008.01.30. 16:53:36

Antal!

Megvan a megoldás arra,hogy a Te tuti szerelőd is gyári mértéket mérjen..feltéve ,hogy nem hibás,hanem csak egyenletesen sok km miatt kopott autóról beszélünk...okoska.
Tehát ha azt akarom,hogy jónak lásd a mért értéket,azt fogod látni.
Amiért sosem csinálom az az,hogy ez rövidtávú megoldás,és aki 10 év múlva is ebből szeretne megélni,nem engedheti meg,hogy olyan autót adjon el,ami egy hónap múlva megellik..

Ne hidd el,ha nem akarod,de ha ennyire profi vagy,miért nem fogadunk?
A mercimet megmérhetjük mondjuk..gyári lesz,öreg..a Te szervizedben,a mérés napján..
Attól,mert Te hülye vagy hozzá,hogy elgondolkozz,az még nem jelenti azt,hogy nem lehet megoldani..
A kompresszió egy sűrítési viszony.
Elég lenne elgondolkodnod azon,hogyan lehet azt növelni..és máris meglenne a megoldás,festékmérő guru úr..

Eddíg sokmindenben egyezett a véleményünk..pl semmiben.
Szerinted lehet a festékmérőt úgy mókolni,ahogy állítottad,sztem nem.
Sztem lehet egy újrafényezett autó gyári vastagságértékű,szted nem..
Sztem van korrekt kereskedő is,szted mindenki órapörgető aranyláncos nepper..
Szted egy 400 ezer km-t futott Diesel autó már nem jó,sztem semmi baja,ha gazdája volt..
Szted a kompressziómérés megoldás,sztem nem mondja meg 100%,hogy milyen a futásteljesítmény.
(Arra ugyan jó,hogy az egyes hengerek esetleges nagyobb hibája kiszűrhető legyen,de erre nem kell kompressziómérés,ezt egy szakember fülre is halja,hogy sántít,és felhordja az olajat,de egyenletes kopás mérésre nem jó..)

Sztem egy kis hülye vagy,szted meg én vagyok az..:D

Ciri 2008.01.30. 18:21:05

Maszületett:

Egyik ügyfelem (ha jól tom gázszerelő vállalkozása van,vagy mi) vett nálam egy AUTÓT, és vett egy dízel, 7szem. Logant a munkájához. Azzal érvelt, hogy ez az alkalmazottaknak kell, mert k.va olcsó és a szervizköltségei is kicsik.
Viszont nem verte a mellét, hogy neki Loganja van, és persze (ahogy Ő mondta)a családját ha lehet nem ülteti bele.Ja és én sem fikáztam természetesen érte, mert így logikus döntés volt.
Szóval ezzel csak azt akarom mondani, hogy ha már megvetted akkor használd ezt a mocskot egészséggel, de ne várd el, hogy mindenki összefossa magát a Te "racionális" és "ésszerü" -nek nevezett döntésedtöl.

Ciri 2008.01.30. 18:22:07

Maszületett

Ha megbántottalak, ne garagudj de ez meg az Én véleményem volt.

Antal 2008.01.30. 18:35:26

robika el sem tudod mennyi ökör szakembert láttam építkezésem alatt, aki hót meg volt győződve a maga igazáról és egy tudatlan seggfej volt aki szakmembernek tartotta magát. Jópárat el is zavartam fizetség nélkül. Na most akkor lehet elgondokodni ki is a penge. Amúgy nekem csak hálás lehetnél, mert csinálom a reklámod itt neked(egy sör jó lesz, bár inkább nem kérem) a sok fórumozó előtt. Neked ez csak jó. Egyet érteni meg nem kell. Aki azt mondja semmire nem jó a kompresszió mérés, azzal nincs is. jah és van némi közöm az autókhoz, bár annyi biztos nem mint neked :D

Jah és biztos most sokan elgondolkodnak, hogy te vagy igazából Antal, aki itt reklámozza a kereskedését, de ezt higgyétek el nem igaz :)
Szeretem az olyan mestereket, akik a fülükkel megmondják milyen állapotú a motor. Aha, én inkább beméretem/bevzsigáltatom :)

Ladaf@n · http://www.zsiguli.hu 2008.01.30. 18:58:10

kár vitatkozni.
a magyar ember (kevés kivétellel) olyan autót vesz, amivel dicsekedhet mások előtt.
pl. WC-papírból miért nem veszi meg a 3 rétegű illatosított, pihe-puha, virágmintásat? mert azt nem látja más, oda jó a teszkós is... :)

házon kívül luxus, házon belül teszkó.
ez kell a magyar embernek.

antika 2008.01.30. 20:05:39

Ciri!
És a gázszerelőre te milyen mocskot sóztál rá?
Te is egy köcsög vagy!
nem azt mondtuk, hogy a világ legjobb autója a logan, de jobb választás, mint egy lestrapált, több százezret futott csili-vilire fényesített A U T Ó !
Nekünk jó lesz logan is.
Az autóvásárlók nagy része nem vidéki nyugdíjas fogorvos, hanem azért veszi, hogy kihozza belőle a legtöbbet.
Saját szememmel láttam VW jetta 4,5 hónapos 80.000 km. Szerinted mennyi lesz benne 3 évesen?
Ja, ha úgy lenne pénzem én is vennék a munkásaimnak egy munkás autót.
De egyenlőre nem megy úgy!

Kifordított kacagány 2008.01.30. 20:19:11

antika 2008.01.30. 20:05:39
de kinek jó választás? mindenkinek? miért baj az, ha valaki úgy érzi, neki nem az? vagy miért baj az, ha azt mondják rá, hogy ronda meg fapados? attól te még nem leszel szegényebb. én ismerek olyant akinek mcv-je van, de eszembe se jutna lenézni érte, mint ahogy az sem jutna eszembe, hogy vegyek egyet. elhiszem neki, hogy egy jó autó, majd két év múlva újra megkérdezem tőle és ennyi, de nekem nem tetszik. sem a kinézete, sem a komfortja. ettől én most hülye vagyok?

kispia 2008.01.30. 20:46:57

antika!amit te beszélsz,az a kerékdőlés.ha kagylósan kopik,az lengéscsillapitó,mivel a kerék mozgását nem csillapitja,és olyan,mint ha állandóan rugózna.igy megszünik a kontakt az ut és kerék között, ha körben lenne a gumikopás,az a kerékdőlés/összetartás hibája lenne.javaslom nézesd meg egy rázópadon egy futómüvesnél.

antika 2008.01.30. 20:50:57

Kacagány!
Idézném cirit:" Ha már megvetted, használd ezt a mocskot egészséggel "
Én sem szarom le más autóját, max +mondom a véleményem.

antika 2008.01.30. 20:53:10

kispia!
szászakadás, a gumis szerint is.

robika 2008.01.30. 21:03:40

Gumi ügyben látni kellene..nem emlékszem,első,vagy hátsó gumi?

Ha biztos,hogy csak egy pontban kagylós,akkor a lengéscsillapító kizárva.
Valószínúleg szálszakadt lehet,mert ott púposodik ki a gumi,és azon a ponton megkopik jobban a minta,így úgy néz ki,mintha egy gödör lenne ott..

Látatlanban nehéz..

erdelyi magyar 2008.01.30. 21:14:55

Kifordított kacagány 2008.01.30. 15:46:01

Akkor azt hiszem nagyjából mindenben egyetértünk :D

Én is azt írtam, hogy annak aki már megtapasztalta azokat amiket leírtam igenis logikus döntés a Logan.
Annak aki nem, az majd előbb-utóbb megfizeti a tanulópénzt, akármi legyen is a végkövetkeztetése. El tudom képzelni például hogy valaki vesz egy új autót majd 3 év múlva eladja és amikor szembesül az értékcsökkenéssel, amit előzetesen kevesebbnek gondolt, akkor eldönti: soha többé új autót!
Mindenkinek igaza van és senkinek sincs igaza :D.
Ezért is kár szerintem ennyire belelovallnia magát egyeseknek.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.01.30. 21:44:20

erdelyi magyar 2008.01.30. 21:14:55

pontosan így jártam anno. Stift vételár: 1,789,000.-, majd 3.5 évesen, 67.000 km-rel, szervízkönyvvel: 1,120,000.-. Ez volt a legkorektebb ajánlat! Több kereskedő ki se jött megnézni, csak az ablakból kikukkantott: "az ott? 600,000.-" A Skodánál egy órás állapotfelméregetés után: 700,000.- volt az ajánlat. Végül a fenti összegért beszámíttattam egy kereskedésben és elhoztam egy 1.5 éves Cordobát, igaz, piaci áron, de makulátlan állapotban. A csepeli fiúk, a Credit-Car volt az egyetlen korrekt kereskedő Pest megyében, rá kellett jönnöm tapasztalati úton. Kedvesek, gyorsak, alkuképesek és normális, rendezett irodával (bőr ülőgarnitúra, zöld növények nem lakókocsiban vagy munkás-vasdobozban, kávé, hamutál, légkondi, stb.). Az is elmond valamit, hogy a kocsik mindig le voltak mosva szépen és hogy a beállás is mintaszerű volt halszálka alakzatban a kifogástalan murva/ középen aszfaltcsíkok a kijáratig típusú terepen. Az ugyan igaz, hogy a tulaj vastagláncos, bálnamercis srác volt sok-sok szolival, de nem éreztette semmilyen formában velem, hogy lebecsülne, sőt, én ítéltem elhamarkodottan első ránézésre, mea culpa. Én ajánlom őket, ott vettem volna a következőt is, csak sajnos nem találtam olyat, amit szerettem volna akkor.

a márk 2008.01.30. 22:58:34

azé a 363 szép szám

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.01.31. 01:15:33

erdélyi magyar

Mindenki lenézi a csövesebbet, ez van. Engem nem zavar, hogy lenéznek, mert én is lenézhetek másokat:)))

A Logan presztizséről kár vitatkozni, mert mindenki másképp látja. Szerintem a fabia sokkal fennebb tartózkodik, a thalia is, a kangoo, az már ott van. Vannak nála lennebb is, de azokat 1310-nek hívják.
El is bírom képzelni, amikor a Loganos utolér 100-al egy 80-al kullogó 1310-est.
Na ott, akkor van nagy pofa:
"Mit bénázik ez itt előttem a szar régi dácsiájával."
:)))

Ciri 2008.01.31. 04:42:04

Antika

"És a gázszerelőre te milyen mocskot sóztál rá?
Te is egy köcsög vagy!
nem azt mondtuk, hogy a világ legjobb autója a logan, de jobb választás, mint egy lestrapált, több százezret futott csili-vilire fényesített A U T Ó !"

Én ÚJ AUTÓROL beszéltem te szerencsétlen kretén !! Mit erölködsz itt?? Megvettétek az országban kapható legfosibb "autót" (gondolom full hitelre), na ezek örök darab lesz...mert örökké a tiéd marad.Ezt hívják bukásnak.

Ciri 2008.01.31. 04:52:56

Antika:

Példának felhoztál mondjuk egy VW Jettát. B.zdmeg, menj be egy VW kereskedésbe és vegyél egy zsír ujat 3,9-ért.Tudom, hogy nem 7személyes meg nem dizel, de valószinüleg tartom, hogy az évi 8000 km-eddel nincs is szükséged dizelre.Ja és azok a kocsik alapbol több extrát tartalmaznak, mint amennyit egy Loganba bele lehetne rendelni.No meg ha jól tudom,piacvezetö a saját szegmensében.Három-négy évesen egy ilyenböl még normális áron ki tudsz szálni, vagy bármelyik németböl,japánbol

maszületett 2008.01.31. 09:05:10

Ciri!

Nem bántottál meg, a véleményedet tiszteletben tartom. Ha nekem arra lesz pénzem, hogy az alkalmazottaimnak egy olyan kombi Logant vehetek, amiről jelen pillanatban még csak álmodozom, valószínűleg magamnak nem azt fogok venni.

A vélenyedet helyben hagyva valamit félreértenek a Loganfikázók.

Ők ugyan felsorolják, hogy milyen 10+éves német dízelt vennének ennyi pénzért, egy új Logan helyett. Ha nem lenne mögötte az, nyíltan kimondva vagy csak sugallva, az az üzenet is, hogy aki meg űj Logant vesz az hülye, a kommentjeik értelmetlenek és érdektelenek lennének.

(Indíthatnának egy olyan blogot cím nélkül, hogy ki milíen kocsit vett és miért? Te beleolvasnál? Én nem, mert 3 millió autó van az országban, és senkinek az indokai nem érdekelnek, hogy miért pont ezt, vagy azt választott.)

Szóval Ti fikázók letagadjátok, hogy minket Logantulajokat fikáztok, de ha mi leírjuk, hogy márpedig minekünk ez volt a legjobb választás, mert mi is mérlegeltünk a döntésünk előtt, és bőven vehettünk volna akár párban olyan használt autókat amiket ti hajtotok, akkor azt bezzeg térítésnek veszitek, és úgy értékelítek, mintha mi azt állítanánk, hogy egy új Logan jobb döntés lett volne egy 10+éves 3ajtós II-es 1.6 D Golf tulajnak. Elárulom, hogy ezt én nem tudom megíteélni, csak azt, hogy, nekem jobb vétel volt a Logan. Ha ezt leírom, akkor kérem így értelmezni a leírtakat, nem térítésnek venni, mert én nem tudhatom, hogy kinek mi a megfelelő, mit engedhet meg magának.

Jöhet a 3 millió hozzászólás, hogy ki miért nem vett Logant, ettől még az én döntésem helyességét nem kérdőjelezi meg egyik sem!!!
A 10+ kombi 320 d tulaja is pontosan 2.999.999 hozzászólást kaphatna, hogy miért volt hülye, hogy ezt vett. Ez tény. Sorry, de igazam van, ha úgy érzed nem, akkor valamit megint félre akarsz érteni!

üdv, egy elégedett* Loganos.

* ezt se akatja már nálam senki jobban tudni!!! Ha kérhetném!

antika 2008.01.31. 09:39:18

Ciri!
Továbbra is köcsögnek tartalak.
Felvázoltam előtted, egy válsztási lehetőséget. Szerinted mit kellett volna vennem 3 éve 2,2M-ért, talán szutyukit fapad változatban? ( az a ti autótok ) Persze jó lenne második autónak, szaladgálni a városban, de arra túl drága és étvágya is van rendesen. Fabiát? Kb 500e-rel lett volna drágább, okos döntés valóban. Thaliát? Ua. és nem is tetszik. Albeát? Na ne röhögtess? Aveo akkor még nem is volt.Egyébként ezek közül Robiék is a Daciát hozták ki ár/érték arányban a legjobbnak. Persze ők biztos elfogultak.
Vehettem volna ugyanezen az áron használt Opelt, VW-t,akár toyotát is 4-6 évesen. Amiben tegnapelőtt még olasz barátunk vitte fodrászhoz a kutyáját, persze padlógázon,mert siet. Talán, ha találkoztam volna olyan kereskedővel, mint a robika másképp döntök. talán . .
Találkoztam is a kispesti skoda kereskedésben, ha új kocsit akarok venni, hozzá boztos benézek. Olyan nagyképű baromhoz mint te, biztosan nem.
Kedvedért megnéztem a jettát, okos vw szisztéma, ha lenne négy misim, talán elgondolkodnék rajt. De nem van.+ tök jó lenne 3 év mulva 2 millát bukni rajt.És akkor még normális áron szálltam ki.
Egyébként 2/3-át kp-ban fizettem,több oka is van annak, hogy miért nem az egészet. ( ugye ismered a maffiaellenes tv-t és azide kapcsolódó bejelentési kötelezettséget )Havi 2000-et megyek általában, el lehet gondolkodni, talán a következő autóm az lesz. Vagy nem.
Ja szerencsétlen kretén az anyád, aki világra hozott!!!!!!!!!
Egyébként kellemes napot mindenkinek, sziasztok loganosok!

Ciri 2008.01.31. 10:58:47

Antika.

Továbbra is csak beszélsz-beszélsz, minden tartalom nélkül.Minden második szavadban az előzőt hazudtolod meg. Semmi konkrétum, csak a tehetetlen szitkozódás. Lásd, lentébb idéztelek.

Köszi, hogy Anyámat emlegeted főleg, hoy tegnap volt három hete a temetése...

Nem értem mi köze van a Te tehetetlen és szerencsétlen életed rossz döntéseihez.


"Ja szerencsétlen kretén az anyád, aki világra hozott!!!!!!!!!"

robika 2008.01.31. 11:16:38

Ejnye fiúk..
Egymást szidjuk nyugodtan..
De azért az ősöket hagyjuk ki ebből..

antika 2008.01.31. 11:37:03

Ciri!
Te kis köcsög nepper.
Bocs hogy az anyádat belekevertem!
Az ilyen nagyképű barmok miatt tart ott a közlekedési morál magyarországon, ahol tart.
Valószínűleg az a tipus vagy aki mozgássérült helyén parkol ( el tudom képzelni, hogy kártyád is van hozzá, még anyádtól),mert neked tuti nyugati ótód van.+ levillogsz a pályán.
Én meg fékelek két kisebbet, aztán lehet mutogatni. Ki is szállhatsz, szinte mindig van nálam pisztoly + ásó.
Vagy elszégyelem magam, belököm az árokba a dákót és megyek A U T Ó T venni!
Nem teszem, az asszony szereti, gyerek szereti és én is szeretem. Még a hibáival együtt is.
3 évenként elbukod egy dákó árát?
Sebaj! +teheted, mert okosabb és szebb is vagy nálam.
Ui: Az A U T Ó D -on ( már ha van eggyáltalán és nem a cég fizeti) mennyi volt a szervíz költség összesen az elmúlt 3 évben.
Az enyémen 50 és 100e között.
Neked biztosan a VW fizet, ha bemégy hozzájuk.
Veled sem szeretnék tovább vitatkozni, mert még összekevernek.

Ciri 2008.01.31. 14:09:00

Alien Vs Predator Vs Loganantika

Annyira kemény vagy,hogy szikrázik a monitorom.

Na eddig még senki nem nepperezett le, ezt is megéltem..

Biztos kasszasiker.Próbálj meg azért egy épkézláb mondatot összerakni

Ciri 2008.01.31. 14:10:58

Lehetőleg olyat, ami a témához vág...

antika 2008.01.31. 14:25:34

Ezek szerin a NAGYKÉPŰ BARMOT már +kaptad többször.
Nem csodálom.
Te vagy az isten, Te vagy az ész.
Áldás minden szavad.
Mi pórnépség csak ámulunk és bámulunk.
Még még még!
Mondj okosakat.
kis - köcsög - nepper

maszületett 2008.01.31. 16:30:26

Szisztok ALL!

Rá kellett jöjjek, hogy ez blogozás, nem fehér embernek való. Úgy szar ahogyan van.

Ennyire elbeszélni egymás mellett, ez valami félelmetes. Ha élő szóban lehetne kommunikálni biztos vagyok benne, hogy pl. Kifordított kacagány, Ciri és én mindenben egyetértenénk. Miért mert megismernénk egymást, már az életkorunk, végzettségünk, munkakörünk, családi állapotunk stb. alapján is meg tudnánk érteni, miért van valaki teljesen más véleményen, mint mi.
Ha engem valamelyikőtök ismerne mondjuk 3 éve, és nem tudná, hogy milyen kocsim van, de tippelni kellene 3-at, tutira a 3-ba betippelné a DACIA Logant is. Miért? Nem azért, mert látszik rajtam, hogy szegény vagyok, hanem a stílusom alapján egyből kizárna minden német és japán márkát, valamint a sznobizmus és "többnek akarok látszani, minat aki valójában vagyok" jellemekre jellemző hatásokat...

Szóval üdv, és béke veletek, mert remélem kibírom, hogy ne olvassak bele ebbe felesleges fröcsögésbe többet, MERT SEMMI ÉRTELME!

Takarócumpi 2008.01.31. 17:27:54

Maszületett légy büszke a román rozsdásodó szarodra!

Kifordított kacagány 2008.01.31. 20:33:47

erdelyi magyar 2008.01.30. 21:14:55
én azt mondanám, hogy azért másnak is bejöhet az amit választott. még akkor is, ha használt, függetlenül attól, milyen vas.
és természetesen lesz olyan is, aki szívni fog a logannel. lehet mindenkinek kisarkított példákat hozni a maga igazának bizonyítására, de valójában ezek egyike sem fedi a valóságot.

maszületett 2008.01.31. 16:30:26
én úgy gondolom lenne olyan amiben egyetértenénk és lenne olyan amiben nem. és természetesen amiben nem értenénk egyet, ott is elfogadnánk, hogy a másiknak más az álláspontja. ettől természetesen nem kell helyesnek érezni a másik döntését autóvásárlás tekintetében.
én nem vagyok meggyőződve róla, hogy ha ismernél akkor is eltalálnád háromból, hogy milyen járgányom van. és nem azért, mert szegény vagyok:)

antika:
csak szólnék, hogy felettébb kultúrálatlanul és bunkón kezdtél viselkedni, ami nem tüntet fel túl jó fényben. nekem nincs bajom azzal, hogy logant vettél és véded a mundér becsületét, mert mindenki szereti, ha elismerést kap és utálja, ha kioktatják, de ez a stílus különösen ellenszenvessé tesz.

antika 2008.02.01. 08:56:58

Kacagány:
Tudod van egy régi mondás: amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten!:)
Sosem bírtam az ilyen nagyképű barmokat, mint ciri és társai.
Szerencsére sok ilyet láttam már +törni, mint a ropi.
Könnyű lefikázni a másét.
Egy francia autós szaklap Autoplus a legmegbízhatóbb autónak hozta ki a logant, olvasói levelek alapján.
Szóval büszke vagyok a rozsdásodó szaromra.:)
Általában, aki fikázik, annak még hasonló szarra sem telik (ja hitelből nekem is bármire ). Lehet fikázni!!!!!!!
De tessék érveket is felhozni.
Ha valaki szocializálódni akar autógyártásból, tessék elolvasni az "autóváros" című könyvet. rövidített változat biztosan van a neten.
Ja és tessék okosakat mondani.
de valami újat.

maszületett 2008.02.01. 10:14:23

Nem bírtam ki! (:-))

Takarócumpi!

Légy büszke magadra, mert rajtad kívül más biztosan nem büszke rád!

baráti üdvözlettel, egy büszke román rozsdásodó szar tulajdonosa!

tutijó · http://belsoseg.blog.hu 2008.02.01. 11:24:23

Állitólag,a nagyon szeretett csillagos márka(MERCEDES),400 mill. eurós gyárat húz fel,na hol?Hát lehet remegni!!!Kolozsváron!!!Ott is szar autót fognak gyártani? És a régi Oltcit gyár ami a Fordé lett,ahol a Daewoo Matizt meg a Nexiát gyártották?Ezek mind tuti autók ugye?

Takarócumpi 2008.02.01. 12:56:34

Maszületete szerintem ne itt időzz, hanem menj álvázvédőzni! Tudod kell a Logannak :D Lúzer

tutijó · http://belsoseg.blog.hu 2008.02.01. 13:51:41

Takarócumpi!Szerinted egy rosszul behelyezett dugó miatt,ami benn van a csomagtartóban hogy rozsdásodna a keréklemez?Valaki slaggal mossa a csomit?

maszületett 2008.02.01. 14:32:54

Takarócumi!

Köszi az aggódást, de ne engem paráztass, hanem a használtautó funokat. Most 2,5 éves a Loganom, és 91.000 km van benne. Még egy évig tervezem használni és 3,5 évesen cca 140.000 km-el aladom itt valamelyikőtöknek. Izguljon az a szerencsés... Alólam nem fog kirohadni ne izgulj! (:-))) Ja, és az új Logan megint fogja bírni 3-4 évig, ezért sem kell izgulnod! (:-)) Csak a magadfajták izgulnak a rozsda miatt, én nem. Ha kezeletlen autót vennék, akkor is használni tudnám 3 évig, ezt hidd el nekem... Na üdv, okostojás, és fogadd el, hogy vannak ezen a bolygón, akik 3-4 évente cserélik mindig ÚJRA a kocsijukat, és amikor megveszik, már akkor sem izgulnak azon, hogy van-e rajta alvázvédelem. Egyébként a DACIA-ra 6 év átrozsdásodási garancia van, úgyhogy aki megveszi majd használtan, még az is reklamálhat vagy 2,5 évet, és ingyen javítgatják. Akkor szerinted engem ez mennyire hat meg? Mindegy, nem baj ha sajnálsz, de azért szólok, hogy annyira azért nem kell!!! (:-)))

üdv, egy Loganos, aki tesz a rozsdára, mert a garancia 6 év, és 3-4 évente új autót vesz!

Mofli 2008.02.01. 16:58:41

Az autó iránt érdeklődőként gratulálok az eddigi magas színvonalú, érvekkel és tapasztalatokkal alátámasztott véleményekhez, melyek sokat segítettek jövendőbeli járgányom kiválasztásában.
Különösen hasznosnak találtam Vakarócumi hozzászólásait, melyek kétséget sem hagynak írójuk szellemi képességeiről. Mégegyszer köszi, csak így tovább!

Takarócumpi 2008.02.01. 17:25:45

Maszületett! Én jobb autókat cserélgetek mint a Logan hidd el :) Basszák meg a román cigányok a gány autójukat!

Kifordított kacagány 2008.02.01. 19:20:39

antika 2008.02.01. 08:56:58
a stílus maga az ember

maszületett 2008.02.02. 18:47:52

Takarócumi!

Elhiszem! És vannak olyanok is akiknek nincs autójuk. Nem is kevesen.
Mégsem megyek a "Gyalogolni jó" blogra, olyanokat beírogatni, hogy mindenki digja föl a lábát a seggébe, mert nincsen semmi értelme.
o.k. Te lénézed a nálad szegényebbekett téged meg lenéznek a nálad gazdagabbak. Köztünk a az eltérés csak annyi, hogy engem többen néznek le. Ennyi. Ja, meg még az, hogy ÉN NEM NÉZEK LE SENKIT!
Miért? Mert külsőségekre nem adok. Főleg nem arra, hogy kinek milyen autója van. 1993-1996-ig szeméyi sofőr voltam, egy 600 SE mercedesen (140-es)
Ez csak annyiból érdekes, hogy a saját autóm akkoriban egy eggyel nagyobb számú 601-es volt. (KOMBI TRABI)

Ez azért érdekes tény, mert fél nyolctól nyolcig egy trabantos voltam, 8-tól fél ötig meg mercis, aztán fél öttől megint egy félórára trabantos. (Utast csak belföldre és külföldre szállítottam, a városban egyedül közlekedtem a mercivel)

És kapaszkodj meg. Ugyan az az ember voltam a nap 24 órájában, és a merci után kurtára lehetett élvezni a kis trabicseket pest utcáin. Egy nagy BMW-be átülni naponta, nem adott volna semmi p
pluszt.

A Logant ma is csak magáncélra használom. Üzleti utakra nem azzal megyek. Hogy milyen autókkal indifferens, de valószínűleg nem olyanokat cserélgetsz, max. 10+ évesen...

üdv, egy Logan boldog tulajdonosa, aki szarik arra, hogy mit gondolnak róla mások, mert tudja, hogy a jót könyű megszokni, és megtapasztalta, hogy egy gazdagabb embert nem érdemes irigyelni az autója miatt, mert nincs olyan autó, amit ne lehetne két hónap alatt megunni...

VÉGSZÓ!
Mindenki tanulja meg becsülni a sajáját és másét! Ha teheti, ne váljon alyanná, mint szeretett Takarócumpi! Nem azért, mert ő rossz, sokkal inkább azért, mert neki az életben az autóján kívül nincs semmi, amire büszke lehetne. Aki ésreveszi magán ennek az üres létnek a jeleit, kezdjen el barátokat gyűjteni, közösségbe járni, megházasodni, gyereket vállani, mert különben bedilizik előbb utóbb, hogy mindenki számalommal tkint rá.

Szeretem a munkámat, szeretem a családomat, rengeteg barátom van, nem is akármilyenek, sokan elismernek, szeretnek, anyagi gondjaim nincsenek, becsületesen élek, túl nagy a házam, vezettem annyi jó autót, hogy nem tudnak újat mutatni, nyáron ezért már pl. motorozom, szal kurvára leszarom, hogy mivel ingázom be a melóhelyemre, azt meg pláne, hogy erről kinek mi a vélemánye!!!

Antika 2008.02.04. 17:51:27

Kacagány!
Milyen igazad van!
süti beállítások módosítása