Kia Soul – kéne

Ügyvezetői villámteszten a Kia Soul.

  2009. március 11. - Bende Tibor Címkék: soul próba kia

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Pedig milyen jó kis Bogár volt
2014-09-27 08:52:08

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Én megmondtam előre, hogy baj lesz
2014-08-23 06:50:05

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Bogár saga: Polírozom a bohócot
2014-08-02 12:15:37

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Elment az eszünk: kasznit cseréltünk a Bogáron
2014-06-01 07:10:34

Épp Göbivel ültünk az irodámban, amikor Marci hívott, aki a Velvetnél dolgozik. Autót akart venni, mert a


Észrevettem, hogy a családi Forester műszakija lejár, ezért azonnali telefonálásba kezdtem, ki csinálja meg egy nap alatt az amúgy remek állapotú autó műszakiját és zöldkártyáját. Lett is hamar vállalkozó, semmi trükk, elviszi, kész lesz. Oké, de mivel megyek haza és másnap reggel Szentendrére tárgyalni?

Feszítő érzés, lemondani nem lehet a megbeszélést, hetek óta húzódott. Az se megoldás, ha hazadob valaki, mert be kell jönni másnap egy közel 100 kilométeres kerülővel. Autó kell.

Kérdezgettem a kollégákat, van-e olyan tesztautó, amivel meg tudom oldani a hazajutást és a másnap reggelt. Öldöklő harcban brusztoltam ki a frissen érkezett Kia Soult, ezzel keltve általános ellenszenvet. Sajnálom, srácok, de az üzlet az első, bocs.

Szóval elhiénáztam a tesztautót, és reggel mindenki érdeklődő tekintettel kérdezgette: Na, milyen? Jó volt? Vennél?

Nos, jó volt. Kisebb kerékkel, automatával kéne. A fejtér bőséges, a rugózás – a kereket leszámítva, amik nagyok, és emiatt püfölnek – kellemes, a hátsó lábtér bőven elég, a hifi jól szól. Ha lenne belőle összkerekes 2 literes motorral, tetőablakkal, ülésfűtéssel és automatával, az lenne a Kánaán. De így is nagyon rendben van, nekem kéne.

És mindenki megkérdezi, ez meg mi?

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr71985346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.03.11. 16:11:28

Ez a gazdasági válság Porsche Cayenne-je:)

Nekem is tetszik.

yomsisi 2009.03.11. 16:13:32

Ha már villámteszt, szólhatott volna az autóról és nem arról, hogy ki mit szólt ahhoz hogy elvitted.
Ez a része a kutyát nem érdekli.

gus 2009.03.11. 16:14:50

"Oké, de mivel megyek haza és másnap reggel Szentendrére tárgyalni?"
Esetleg BKV+HÉV?

WP12 2009.03.11. 16:15:47

Először azt akartam írni, hogy borzalmasan néz ki, de így fényképen feketében nem is olyan rossz.

Viszont ami a Kia-nal ki van téve ezüst színben, feliratozva, élőben, hát az elég gáz.

Nekem idő kell az ilyen dolgok feldolgozásához...

bgy_ 2009.03.11. 16:15:58

Emlékszem az ismerősöm Sorento-jára: lámpánál néha leállt és csak 5-10 perc múlva lehetett beindítani.

Fiery 2009.03.11. 16:18:16

No offense, de ugyvezetokent, targyalasra Kiaval? :) Nem mintha rossz auto lenne, de en biztos, hogy a targyalas helyszinetol jo messzire parkolnek vele. Nem tul jo az uzenete ceges korokben, plane nem egy Soulnak.

Rocko- 2009.03.11. 16:25:20

amennyire a legjobb a C'eed a jelenlegi kínálatban, úgy undorodok, és forog a gyomrom ettôl Soultól. már amennyit láttam belôle, az épp elég volt ezt axiómává tenni.
ellenben hazai piacra tökéletes lesz.

Riasom 2009.03.11. 16:29:19

Hát ez nem kicsit ronda (persze ez ízlés dolga), és végülis ha jól értem a mikroteszt végkövetkeztetéseit, a cikkírónak is csak lényeges változtatásokkal, nem is létező opciókkal lenne elfogadható.

Összehasonlítható ez mondjuk egy SX4-gyel, vagy az lényegesen kisebb? Ha már valami ilyesmit keresnék, még az is jobban tetszik és van belőle összkerekes is, bár gondolom 2000-es abból sincs :()

Sabc 2009.03.11. 16:31:18

Hogy tömör véleményemet kifejezzem, ez az "autó" egy fos, amiről Hofi óta tudjuk, hogy még lehet szar.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.03.11. 16:34:28

Nekem kéne.
Nem vagyok válogatós.

ommm 2009.03.11. 16:36:25

@Riasom: Nem. Akartam. Nem lehet, bővebben jövő héten.

ommm 2009.03.11. 16:37:40

Sokkal kisebb az SX4. És annyival olcsóbb is.

Carisma001 2009.03.11. 16:47:20

Ez az autó ha újszülött gyermek lenne, felsírna a szülészorvos! Tragédia ahogy kinéz!

Létezik a " Nem szép, de legalább ronda" önálló kategória. A Soul ebbe tökéletesen beleillik. Úgymint a Multipla 1-2, a Renault Modus, Lancia Thesis, stb.

De ha valakinek tetszik , akkor tiszteletbe kell tartani, mert ugye : ízlés dolga!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.03.11. 16:50:26

"És mindenki megkérdezi, ez meg mi?"
Egy divatdoboz vazze.

dansun 2009.03.11. 17:05:22

Nekem bölcsöde óta az autó csak lépcsőshátú lehet, de előben körbetapogatva a Soul nekem is a "kéne-kategória", pedig fotókon nekem se tetszett.

Randy Marsh 2009.03.11. 17:08:04

A külsejével szerintem nincs gond, de a beltér nagyon nem tetszik. A Forester simán üti.

Moodshooter (törölt) 2009.03.11. 17:11:48

Takaros kunyhó. Nekem tetszik, bár az én favoritom már megvan a kategóriában.

A Futrinka utca lakója (törölt) 2009.03.11. 17:15:25

Itt a legfelső képen ugyanolyanok az arányai és a vonalai, mint az "új" Swiftnek.

Riasom 2009.03.11. 17:15:29

@ommm: kösz, bár azt nem mondom, hogy izgatottan várom a részleteket, ez a hasznos-de-jellegtelen (sőt, ez esetben olyan izé, kicsit ronda) kategória valahogy kevéssé tud megmozgatni. A házilag is könnyen cserélhető izzóért viszont szerintem jár az elismerés a gyártónak, meg biztos van még sok jó részlete, csak hát kívülről szegény olyan.. izé.

sunblind 2009.03.11. 17:16:02

röhejes ez a nagykerék mánia .. pláne egy ilyen ... izén.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.03.11. 17:17:49

@Riasom:

SX4 összkerékhajtás, ne vicceljünk már.

Nekem tetszik, mondjuk nekem a Scion XB is tetszett:)

biker_kolee 2009.03.11. 17:27:09

Nekem is kéne. Ennél több semmi. Kérem kapcsojjaki.

yard (törölt) 2009.03.11. 17:28:02

@Sabc: És mégis eladják...tehát minden vevő hülye?
Persze nem ilyen sikeres emberek számára készült (mint a hozzászólók). De ismeretlenül, próba nélkül fikázni....csak azért mert szabad a gép?

rising dead 2009.03.11. 17:30:11

Pappasnál próbáltam, képeken katasztrofális, ugyanakkor élőben szerintem jól néz ki, a belbecs is rendben lenne, azonban a műanyagfelületek nagyrésze olyannyira gagyi, hogy gyakorlatilag mélyszántásokkal lehet könnyedén "díszíteni". Így az autó fél év használat után tízévesnek fog kinézni. Ha picit normálisabb anyagokat használtak volna, akkor nagyon korrekt vétel lenne, mint ahogy a cee'd is az lett a maga kategóriájában.

NedeBradda 2009.03.11. 17:35:56

Gyerekek, almát az almával...Én mindkét márkát használom (Legacy 3.0R, Rio 1.5d)és szemtelenül sok kilométert megtettem velük hamvas koruk ellenére. Tapasztalatból mondom, hogy a Kiát sem dinamizmusban, sem megbízhatóságban nem kell félteni. Ez a dizájn meg simán beleillik az új vonulatba. A nagy felni meg ebben az országban - régióban felejtős, kár ilyet erőltetni.

yard (törölt) 2009.03.11. 17:45:46

@NedeBradda:
Ez egy ilyen ország. De a KIA a világnak gyárt. Természetesen az egész világ hülye. Soha nem láttam, nem ültem benne, nem vezettem, stb -mint ahogy a hozzászólók nagy része sem, akkor minek fikázni?
Az i30-ról, Ceed-ről is olyanok szövegelnek akik még nem is ültek benne. Ugyanez igaz nagyon sok Francia fikázására is: csak mert Francia az biztosan szar. Bezzeg a Német.
Kicsit több tényszerűség, tapasztalat.
Ha meg muszály írni...hát legyen.

kicsigonzalez 2009.03.11. 17:46:48

Fura, hogy Magyarországon, és a környéken mindenki erőlteti a nagy kerekeket, amik szerintem egy cayenne, vagy x6 esetében még rendben, de egy soul, vagy hasonló méretű autónál maximum 17es kerék, de inkább 16os (kivételt képeznek a SPORTautók, RS audik, M BMW-k, OPC opelek stb....,de nem a corsa 1.4 sport).
Amerikában, ahol elméletileg gazdaságilag jobban állnak (bár a népesség általános műveltsége majdnem egy szinttel lejjebb van mint nálunk- és itt nem a hajléktalanokra, meg a munkanélküliekre gondolok) már rég rájöttek, hogy sokkal kisebb gördülési zajt, és fogyasztást érnek el, valamint kényelmesebb rugózást, kevésébé peres, ballonos gumikkal.
(Talán pont itt totalcaron lehetett erről olvasni, de nem vagyok benne biztos.)
Mikor terjed el ez Magyarországon is??:D:D:D:D

Ottopappa 2009.03.11. 17:49:11

Nekem kifejezetten tetszik, főleg drappos - fehéres színben, abszolút kéne.

Rot 2009.03.11. 17:51:22

@NedeBradda: Ez a dizájn...

Ez nem dizájn.

Hogy néz ki a középkonzol, tragédia.

yard (törölt) 2009.03.11. 17:52:44

@kicsigonzalez:
A nagy kerék kimondottan előnyös (nem véletlenül terjedt el az utóbbi 20 évben), viszont a gumi jóval drágább.
Peres gumi meg van-kicsiben nagyban, szerintem "látványpékség".

W84IQ 2009.03.11. 17:56:25

Hát, én is bátorkodnék megkérdezni: Ez meg mi?

Mert leginkább semmi. Egy ösztönös kommunikációtól vezérelt félanalfabéta selyemmajom bizonyára képes lett volna jobbat írni.

Legközelebb menj taxival.

kicsigonzalez 2009.03.11. 18:01:16

@yard: Szerintem is jól néz ki. ez tény.
Sőt, ha megfelelő a mérete, és nem valami eltúlzott hülyegyerek szindróma, akkor az útfekvésen is javít, tudom.
Csak hangosabb, meg többet fogyaszt. de széééép:D
so, USA-ban már nem anyira igény a látvány..úúúúgytűűűnik

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2009.03.11. 18:05:08

ajjajj, már megint a kiákat dicsérik itt..

mi lesz ebből....

yard (törölt) 2009.03.11. 18:09:48

@makimalyom:
Én csak a Franciát (mint mindig), mert sajnálom. A németet soha nem dicsérem. Mert azt nem kell, hiszen köztudottan jobb!!!

yard (törölt) 2009.03.11. 18:11:19

@W84IQ: Hát űt' benne egysző', oszt tetszett neki. Ennyi. De ez nem teszt (volt)

nyuszy 2009.03.11. 18:26:18

Tudom, kötekvés, de mégis.
Nektek (inkluzíve posztíró) nem a nagy kerékkel van bajotok, hanem a nagy átmérőjű felni + peres gumi kombinációval.
A nagy kerék az nem ráz meg üt, hanem baromira visszfogja az autót, meg beleér a sárvédőbe. Az más.
Hülyeség úgy rövidíteni egy kifejezést, hogy úgy teljesen mást jelent.
Hamáeccer ez egy szakmai jellegű blog.

raveman1 2009.03.11. 18:52:44

Felcsillant a szemem, nna, ezt elolvasom gyorsan, mert tetszik a kocsi nagyon! Vajon mi lesz a véleményük róla??

Hmmm... köszönöm ezt a jó kis cikket.

pickapu 2009.03.11. 18:54:10

Funkcionális használatra kéne, szerelemből viszont maradok az otthoni batárnál. Azért csak írjátok meg azt a tesztet, elolvasnám.

Hawaii- 2009.03.11. 19:03:26

Valahányszor meglátom, mindíg a Trackmania (nevű számítógépes játék) jut eszembe, abban van egy ilyesmi (arányokkal rendelkező, szögletes) gépcsoda. Nem lennék meglepve, ha kiderülne, hogy a Kia designer-ei innen vették az ihletet.

tmunited.files.wordpress.com/2007/08/ss2-kendal.jpg

www.pcdome.hu/gallery/2899/image20.jpg

yard (törölt) 2009.03.11. 19:11:41

Nekem (az sem tetszik?) egy "T-Ford" kéne. Abban nincs semmi koreai!

FEHERSOLYOM 2009.03.11. 19:14:37

Én azon Atyám-fiai véleményét osztom, akik azt mondják: csak addig fikázza vki, amíg nem találkozott vele élőben! Akinek pedig koreával van baja, az jobb, ha megszokja, hogy nemcsak autóban, de csakhamar mindenben az élre törnek majd. Sok koreai barátom van, és fontosnak tartom megemlíteni, hogy Koreá-ban az utóbbi évtizedekben hihetetlen nagy ébredési mozgalmak indultak meg, szinte egyemberként vált keresztyénné az egész ország... Tudják, hogy KITŐL kérjenek, és hálát sem felejtenek el adni annak a VALAKINEK. Minden nemzet előtt nyitva áll ez a kapu, csak be kell rajta menni. (senkiben nem akarok békétlenséget kelteni vallásos szövegemmel, ha valakit mégis zavarna az ilyen szöveg, annak elnézését kérem) >

Moleman 2009.03.11. 19:15:08

Lehet hogy furcsa a pedálmagasság, én inkább heel-and-toe paradicsomnak nevezném :)
Hosszú távon persze lehet h nem olyan kényelmes mint egy megszokott, süllyesztett gázpedálos kialakítás, de azért szép kis részlet :)

McK (törölt) 2009.03.11. 19:30:00

Egy feleségnek gyerekeket oviba hordani nagyon jó kis autó,nem is olyan kicsi,kipróbáltam.
De ennyi pénzért röhej..
Nagyon drága.
Egy új Megane olcsóbb autó,pl..

giancarlo 2009.03.11. 19:35:56

Nem tetszik !!
Nem kéne !!!!

karlov 2009.03.11. 20:04:58

Én azt hittem,hogy ez a válság vagy mi kicsit kijózanítja az embereket és a különleges modellek (suv-ok x6-ok,cc és társaik) megmaradnak a gazdag önmegvalósító emberkéknek a prémium szegmensben.
Közlekedni,családot,hétköznapi ember tárgyait szállítani tökéletes a szedan vagy a kombi autó .Nem hibrid,nem napelemes ,nem nitrós,hanem egyszerű benzines vagy diesel hajtással.
De nem a "parasztnak" is kell egy adag ego,meg ki ha én nem....
Sok az ostoba ember, váljék egészségükre.

A Futrinka utca lakója (törölt) 2009.03.11. 20:18:51

Lehet hogy furcsa a pedálmagasság, én inkább heel-and-toe paradicsomnak nevezném :)

Egy ilyen kocsiban számít ez?

B0ka · http://rcpilot.hu/galls/227 2009.03.11. 20:21:59

"Ha lenne belőle összkerekes 2 literes motorral, tetőablakkal, ülésfűtéssel és automatával, az lenne a Kánaán."

Nem azt már Subaru Foresternek hívják
:D

Cudy 2009.03.11. 20:28:24

Sajna a német autók is sokat rontottak az utolsó néhány évben.Passát után kellet átülni francia és olasz autóba mert az új Passat motorja tiszta olajszutyok volt tizen-egy-két ezer kilóméter után,a szervíz hozzáállásárol már ne is beszéljünk.Ja egyébként a Fiatunkon (7 évesen lett véve) is egy relé meg egy másik kütyü szart csak be eddig,mindkét alkatrész NÉMET volt.Világ életemben rüheltem az olasz autókat,kiröhögtem volna azt aki 3éve azt mondja nekem Fiatom lessz.Változik a világ.Szétröhögöm magam mikor a cimborám 2001-es 520D BMW kombiára havonta rátol 50-100ezer forintot (187000 Km van benne).Nekem is az volt az álmom,csak én bírnám fentartani így.(Így nem is akarom).Nem véletlen hogy a nagy Audik meg BMW-k ekkorát vesztenek az árukból,mire 4-5 évesek lesznek.Ezek a német gépek már nem azok mint 15-20 éve SAJNOS!!!

Mortal Vombat 2009.03.11. 20:31:14

Formára nem különösebben tetszik,de azért elfogadnám. Melyik 20 éves kölöknek nem kéne egy ronda,de megbízható,olcsón fenntartható kocsi? Mondjuk a tetőablak hiánya egy fiataloknak szánt kocsin azért elég meglepő,nekem a kedvenc extrám a régi,háromajtós Corollánkon az elektromosan mozgatható tolótető.
A reklámban valami olyasmit mondtak,hogy kategóriájának legerősebb motorjaival kínálják...hát 125 lónál azért többet is tudnak már manapság kisautók.

Autószerető 2009.03.11. 20:55:30

Nagyon tetszik ez a gép. Én is csodálkozom rajta... :-)

k0ri 2009.03.11. 20:58:29

jó ronda, audival szétszedeeeem:)

k0ri 2009.03.11. 21:01:08

Mortal, én 22 vagyok és nemkéne..

Üdv..

pxaba 2009.03.11. 21:01:14

@gus: no meg a máv és a volánbusz.....
elég fura lenne, ha egy vállalkozásnak megérné, hogy az ügyvezető munkaidőben békávézzon, és hévezzen szentendrére, meg vissza.... egy olyan helyen is, ahol nemállnak az udvaron (garázsban) tesztautók, is bérelnének gyorsan egy autót, vagy taxival oldanák ezt meg. Mondjuk én már rég korrumpáltattam volna magam egy szép nagy autóval, persze szigorúan valamelyik olyan márkával amit nem szeretek.....

CsGergo 2009.03.11. 21:01:32

Nekem ki***ttul tetszik ez a járgány! De hogy miért azt nem tudom!Viszont a beltéri anyagokkal van egy kis baj.Könnyen karcolódik,ahogy láttam elrepedt vmi műanyag.Ez nem vmi előnyös,főleg egy ilyen drága kocsinál,szal kopogósnak tűnik mint egy Dácsija!:D De azért az se rossz vétel szerintem.

Eryk 2009.03.11. 21:08:58

Hát lehet fanyalogni, de be kell ismernem , ütősre sikerült a kategóriáján belül. Egész jó kis verda. A 7 év gari pedig? (tud valaki jobb garit ennyi pénzért?)

Bende Tibor 2009.03.11. 21:14:24

@pxaba: Mekkora mázli, hogy nem te vagy én.

zalkapone 2009.03.11. 21:59:13

Valakinél láttam a héten élőben! :-)
Szerintem nem rossz! Ez a fekete teljesen jó lenne munkába járni. És addig épülhetne átfele az Orionom Cosworth-á...

B.GY. 2009.03.11. 22:00:31

Én ma néztem meg pont ezt a jószágot a Kia Lurdyba.Elég érdekesen néz ki,mint egy nagy swift.Egy baja van csak,hogy KIA.A céges amivel járok éppen a szervízben volt:)3.váltót kapja és 151 ezer kilométer van benne.

zalkapone 2009.03.11. 22:10:13

Alternatív ötletem is van! Szolgálati autónak is jobban kéne, mint a jelenlegi VW Polo. Jól néz ki fehérben is! :-)

knbm (törölt) 2009.03.11. 22:14:05

A kívánt extrák ott vannak az opciós listán. Kétleteres motor hamarosan jön. Bár az 1.6 os CRDi 130 LE-vel nem kevés.

Carvi 2009.03.11. 22:49:44

Csak egy halk kérdés, hátha valaki tudja a választ :)
Akár a méretei, akár az arányai, akár a stílusa alapján: mi ebben az autóban az egetverő újdonság az immáron sok évvel ezelőtt bemutatott Ford Fusionhoz képest?

Fiery 2009.03.11. 23:14:46

@Carvi: A Soul szazszor fiatalosabb, "funkybb", mint a Fusion. Mellesleg, ha nem tevedek, nagyobb is.

ommm 2009.03.11. 23:22:11

@McK: "Nagyon drága"?!?
Nem hinném. Ennyiért ekkora belteret máshol nem kapsz. Lehet visszás a megítélése és eltérőek a vélemények, de azt, hogy bőséges benne a helykínálat, nem tagadhatja senki.
A Mégane-os hasonlat annyiban sántít, hogy ebből:
- jól kilátsz
- van benne tér

A többi a tesztből kiderül. Minket is megosztott, de azért a fent említett dolgokban mindenki egyetértett.

crazy 2009.03.11. 23:42:46

Szimpatizálok a KIA-val, de ez a Soul elég furcsa, élőben még nem láttam, így nehéz megítélni csak képről. Ami nekem soha semmilyen kocsiban nem kellene az az automata váltó. Nem lehet váltogatni, plusz mégegy hibaforrás. Az ülésfűtésről meg nem is beszélve, legutolsó utáni dolog lenne, amit kérnék egy kocsiba. De most komolyan, mi a francnak kell?

Fiery 2009.03.12. 00:14:30

@crazy: Ha sokat araszolsz a budapesti dugokban, akkor az automata valto megvaltas. Az ulesfutest meg csak az tudja ertekelni, aki mar probalt egy -10 fokban kint ejszakazo autoba a reggeli fagyban beulni azok utan, hogy levakarta rola a havat es a jeget, es frankon mindene atfazott :)

Javaslom, hogy mindkettot probald ki egyszer, ha lesz ra lehetoseged, az ulesfutessel kapcsolatban egesz biztos, hogy meg fog valtozni a velemenyed.

KovyZoly 2009.03.12. 01:03:45

nem értem miért mondják egyesek, hogy milyen nagy autó
szalonban beültem egybe, csontra hátul volt az ülés és a lábaimat a nyakamba kellett raknom...
ennél még egy swift is nagyon, csak az alacsonyabb ennél...

KovyZoly 2009.03.12. 01:06:42

@KovyZoly: nagyobb, bocsi

ja a műanyagjaira csak annyit mondanék, hogy manapság még egy középkategóriában is beraknak pocsék anyagokat (lásd Insignia vezető jobb térdénél lévő recsegő elem)

diablos 2009.03.12. 08:21:26

Szerintem akiben van egy kis "játékosság", annak tetszik a kocsi!A konzervatívok meg járjanak szedánnal!
A méretről annyit, hogy a 190+ magasságommal még a Picantóba is kibírok 200 km-t különösebb fáradtság nélkül, úgyhogy nem hiszem lenne ilyen probléma!

diablos 2009.03.12. 08:29:37

Ja, az emelt hasmagasság pedig mind beszállási kényelemnél, mind pedig a "csodálatos" útjainkon igen praktikus lehet!
A rövid túlnyúlások is városbarátak.A körpanoráma meg bónusz ajándék!
A műszerfal keménysége ellenére igazán "egyben" van.Kapargászni meg nem ezt kell.
Aki kapát, kaszát akar vele szállítani, az a puha műszerfalat is felsérti!
Egyedül az állatbarátoknak van "takargatnivalója".:)Egy olcsó pokró megteszi a magáét..

lack 2009.03.12. 09:40:40

@fiery ..erdekes en mar -30 ban is vakargattam kocsit...ulesfutes nelkulit..es nem hianyzott ...vajon hogy birtam ki?...

..amugy az embernek a herei azert lognak ki mert nem szretik a meleget...vagyis az ulesfutes se sokat hasznalhat neki :P

Fiery 2009.03.12. 10:05:13

@lack: Mindenki kibirja a -30-at is, de ennyi erovel a lakasban is lehetne +15 fok, miert allitod a futest +24-re? :)

Jobb autokban az ulesfutes a hatat is melegiti, es kulonben sem kell arra gondolni, hogy 40-50 fokra futi fel az ulesfutes az ulest. A -10 fokos kulso homersekletben -5 fokig lehult ulest viszont kellemes dolog +20-30 fokra melegittetni az ulesfutessel.

Raadasul nem mindenkinek vannak herei, kapasbol az emberek felenek nincs :)

lack 2009.03.12. 10:11:36

hat statisztikailag minden embernek van 1 db hereje :)) :P

Lesterx 2009.03.12. 11:29:35

Néztem a képeket.A régi Primera kéne.

Lucius Flavius Arrianus 2009.03.12. 14:41:55

Akinek tetszik, annak nagyon tetszik, akinek nem, annak nagyon nem; mindazonáltal ügyes húzás, mert divatcikk lehet, és válság ide, válság oda, a divat diktál.
Amúgy most éppen Rióm van, dízel, és az egyik legjobb autóm az eddigi huszonháromból.

Danessz 2009.03.12. 16:01:13

Nekem is teccik, nekem is Kiám van, és szerintem meg a Scionnal kéne összehasonlítani meg az sx4-gyel.

papa33 2009.03.12. 17:39:32

Nem megyek annyit dízel megérje, benzinesbe sokat ehet a méret-alak miatt. Csomagtér lófütty. Ára...
Résautó, igen keskeny...

Sanzistift 2009.03.12. 19:42:23

@Riasom:
Van 2000-es motorral SX4, csak importálni kell, az amiktól.

Atesz1987 2009.03.12. 19:51:14

Mi a baj a Kia-val? Szépen lassan felnő a többi nagy márkához. Kicsit még szokni kell, de ha látta valaki a Vissza jövőbe c. filmet, ott hallhatta, hogy 50 éve még ciki volt a "made in japan" felirat. :))

Pasas 2009.03.12. 20:03:23

Eddigi képeken nekem sem tetszett, de ez így rendben van. Bár szerintem egy kicsit elárazták.

Pasas 2009.03.12. 20:12:48

Te meg fiam menj el borbélyhoz!

redriot77 2009.03.13. 07:28:53

Nekem nagyon kéne. Design nagyon bejövős. Nem vagyok sportos vezető, így a magas építés pozitívum. Kia, dél-koreai? 2 éve járok egy Hyundaival, olyan megbízható mint egy atomóra. A Kia ugyanaz a konszern, ezzel sem lehet több gond. Csak ez a válság ne lenne...

GregHozta · http://ceedclub.hu 2009.03.13. 08:11:10

Mortal Vombat - Mutassál már mégegy 1.6os dieselt 125 lóval. (Ford Focus - 90Le, Opel Astra 1.7 - 110Le, Citroen C4 - 110Le)

Egyébként ez az autó nem egy kategória egy Foresterrel. A formáját nekem is szokni kellett, de nem olyan ronda. (amerikában tervezték... ennyit az "amerikaiak nem tesznek már nagy kereket" elméletről...) Azért maradok a jelenlegi autómnál, ami szintén koreai... egy cee'd.

gus 2009.03.13. 09:52:14

@Praxba
"elég fura lenne, ha egy vállalkozásnak megérné, hogy az ügyvezető munkaidőben békávézzon, és hévezzen szentendrére, meg vissza"

Csak azt szerettem volna érzékeltetni, hogy attól még, mert épp nincs az embernél autó, nincs szobafogságra kárhoztatva, nyugodtan kimozdulhat autó nélkül is. Egyébként egy ügyvezető miért nem járhat BKV-val, biciklivel, gyalog? És még azt is megkockáztatom, hogy bizonyos esetekben BKV-val, HÉV-vel vagy biciklivel gyorsabb közlekedni a városban, de akár még Szentendrére kijutni is. Nem kétlem, hogy "ne engedhetné meg magának" a vállalkozás. Én is megengedhetném magamnak, hogy motorolajjal locsoljam a virágaimat egy hétig, mégsem teszem.
Egyébként tudom, hogy ez egy autós blog. Az ésszerű korlátok közé szorított és kulturált autóhasználattal nincs is bajom. Csak azzal, aki a vécére is autóval megy, mert "megteheti", mert "megengedheti magának", mert "az autó civilizációs vívmány" stb., aztán amikor konstatálja, hogy a környéken, ahol dolga lenne, nem talál parkolóhelyet, akkor feláll a járdára vagy a biciklisávra, a gyalogosok meg a biciklisek pedig mászkálhatnak le az úttestre, hogy kikerüljék.

switch 2009.03.15. 12:35:59

Szívesebben olvastam volna többet az autóról-remélem lesz róla majd bővebb teszt. Nekem bejön, tetszik a forma, pl hófehérben kifejezetten jól néz ki.
Az árán kicsit meglepődtem, de élőben látva a méreteit már jogosnak tartom.
süti beállítások módosítása