Ha azt nézzük, hogy az autót vészmegoldásként vettem, a lehető legkevesebb pénzből (200 000 Ft), majd autóztam vele 30 000 km-t nem túl sok hibával akkor kijelenthetem, hogy nagyon megérte az a két év amit együtt töltöttünk.
1,5 év folyamatos keresgélés után felbukkant végre egy olyan példány, amiért érdemes volt pénzt adni.
Most jelenleg utálom! Így műszaki előtt muszáj voltam kicseréltetni a két hátsó kerékjárati ívet. Majdnem sírva fakadtam mikor körbe mutogatta a mester a szétrohadt alját!
Csak teszi a dolgát, és nem panaszkodik
Mikor 2010-ben lehetőségem volt tesztvezetésben kipróbálni a hármas, bevallom előítéletekkel álltam hozzá. Lomhábbnak tűnt, az első üléseket a kettessel ellentétben nem lehet síkba hajtani és az az árcédula tudatta velem, egy ideig nem lesz ilyen autóm.
A "pittyegő, sípoló" pénznyelő...
Megtetszett, perkáltam, vittem. Első örömök után igazából 2-3 havonta szervizben állt az autó átlagban.