Majdnem a tipikus "bácsiautó": egy-két helyen rohadás a sárvédőívek környékén, egy-két horpadás a kapu benézése miatt, de egyébként semmi. Olajcsere, szűrők cseréje otthon. Műszakihoz a fékrendszert nézték át, máshoz nem kellett nyúlni.
Közlekedtünk vele télen is és igen a benzinkályhát is használtuk. Lényegében egy digitális szerkezetről van szó :D 0 állásban kockára lehet fagyni az autóban a „túlméretes” szovjet illesztési hézagoknak köszönhetően. 1-es állásban viszont megdöglesz a melegben és lehúzott ablakkal lehet csak kibírni.
2008. decemberében mamával bejelentették, hogy bontóba kívánják vinni a Trabantjukat. Jaj ne - hasított a szívembe a kijelentés. Szerencsére apám itt közbelépett és azt mondta, hogy akkor inkább már adják nekünk a gépet.
2 évvel ezelőtt kellett egy gép. elég volt az utánfutózásból, no meg a helyi fuvarosok is arany árban dolgoznak. már amikor.
Önindító teker, és röff... Valami pokoli dörgés hangját kezdik visszaverni a nyugati zajtalansághoz szokott falak. Egymásra nézünk, szúrok egy egyest, a tükörben látom, hogy felvillan a garázs füstérzékelője: Garázst kérjük elhagyni! Jó, mi is így gondoltunk.