Heti merítés

  2014. február 23. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Mizi

63240

Írta is a gyerek hogy tuti vétel gyere el nem fogsz csalódni, 0 kilométeres, svájci pap orvos apjának a felesége használta csak minden szökőév húsvétjakor - ő meg a második tulaj és hasonlóképpen törődött vele. Itt már tudtuk hogy egy fosch lesz, de mivel 60 kilométerre volt csak tőlünk mentünk a főnyereményért.

A pénteki autó legendája valóság?

63140

 

Úgy kezdődött, hogy az első héten kipróbáltuk a city safety rendszert. Szereztünk is egy hatalmas kartondobozt, azt kiraktuk az autó elé, majd tízből tízszer halálra gázoltuk. A szervizben megöltünk még egy fényvisszaverős bóját is.

Paradoxon: színes-szürke kisegér

63206

Olyan autót kerestem az előd után (Fiat UNO 1.4 Turbo I.E. Racing) ami kicsit könnyebben fenntartható ellehet menni vele egy hosszabb útra, de alapvetően rövid városi távokra használom, ezért fontos a viszonylagos méret( ne legyen egy C5 vagy Passat) viszont annyira kicsi se mint egy (Uno, Seicento).

Nem túl feltűnő, de csajozós

55389

Az autó végig márkaszervízbe volt hordva, most sem nyúl hozzá sufni szerelő,csak a márkaszervíz. Sufni szervízbe nem szabad vinni, mert nem láttak még ilyet és nem értenek hozzá.

A család olasz barátja

63254

Egyedül a műszerfalon világított egy piktogramm, a szervókormány hibáját jelezve, de a szervó még működött. Tudtam, hogy ez típushiba és ez a kezdeti tünet, később jön, hogy menet közben egyszer csak elmegy a szervó.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr525827732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Schütii 2014.02.23. 17:01:48

@butschq: Éreztem én is, hogy meg kell tartani a Simsont, mert az mindig színt tud vinni az ember életébe. :D

Schütii 2014.02.23. 17:03:12

@Bambano: Hát ez a kiváló műszaki érzék, kérem szépen. Könyv nélkül is kitalálja hogy mi kell az autónak. :)

Schütii 2014.02.23. 17:09:47

@butschq: A kínai alkatrészek gondoskodnak róla hogy felejthetetlen legyen az élmény. :) (Hát ez a mosoly nem annyira őszinte)

butschq 2014.02.23. 17:12:40

@Bambano: @Schütii: Mikor a fabia betöltötte a 90 ezredik km-ét, a szervizben jelezve lett, hogy kéne "vezérlést" cserélni. Ők meg azt mondták, hogy ilyenkor csak szemrevételezés van, és 30 ezrenként ismét. Én meg fogtam, és elmentem egy független szerelőhöz lecseréltetni. Nem bízok én ezekben a szíjakban, bár amiket hallani manapság a láncosokról, lehet visszatérek a kétüteműekre..
:)

butschq 2014.02.23. 17:13:56

@Schütii: Imádom azokat a méretpontosságokat, meg anyagminőségeket. Pár alkatrész megszívatott már...

Vagy szóba jöhet a méregdrága mza alkatrész, bár már azokról is hallani jót/rosszat.

Pepejoe 2014.02.23. 17:23:23

@Oldm4n:
Mesélj már arról a Mantáról még, ha nem gond! Nincs képed vagy valami ilyesmi?

TaaT 2014.02.23. 17:24:11

@Mondeoman: "Nem értem ezt az ültetés-mániát... Utána meg aggódjak azon, hogy hol fog leérni a kocsi?"

Miért, most nem aggódsz hogy leér a kocsid alja, netán terepjáróval közlekedsz? Haver nem kicsit odaverte egy aszfalt "vakondtúrásba" a gyári négyesgolfjának az alját, akkor miről beszélünk?

"Amikor komoly összegekért tuningol valaki egy autót, annak csökken az értéke."

Értem :) belsoseg.blog.hu/2013/12/23/ilyet_meg_nem_lattal_835

Bambano 2014.02.23. 17:26:46

@butschq: kétségtelen tény, hogy az opelek legnagyobb baja a megbízható szervizbázis hiánya. mifelénk (Debrecen) már nincs olyan márkaszerviz, amiben teljesen megbíznék.

Egy darab márkaszerviz maradt, de annak annyira tirpák a munkafelvevője, hogy egyrészt zavarta, hogy munkát viszek nekik, másrészt egyszerű magyar mondatokat nem volt hajlandó értelmezni. A többi márkaszerviz meg vagy tönkrement, vagy leadták a márkaszerviz státuszt.

Nemrég az egyik szerelő olyat mondott nekem, hogy nem csináltak meg minden melót, amit kértem, mert nem érnek rá arra. majdnem pofánvertem érte. de semmi gond, ha nem kell a kuncsaft, tönkre is lehet menni...

Oldm4n 2014.02.23. 17:29:15

@Pepejoe: A konkrét járgányról nincs, nem az enyém volt. A szomszédasszony küldte haza az USA-ból, ahol a nővérénél volt nyáron, én csak átvettem és vagy két hétig hajtottam. Utána segítettem kicsit gatyába rázni. upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2a/Opel_Manta_front_20080820.jpg
PONTOSAN ilyen volt, ebben a ronda kék színben. Automata, 1.9, benzin. Micsoda autó! :) Igen, ez még egy legendásan jó Opel volt. S állítólag ebből létezett az USA-ban egy 3.9-es változat is... na az mit léphet?!

Oldm4n 2014.02.23. 17:32:19

@Schütii: Igazából ez urban legend. Szigorúbb a műszaki az ellenőrzés szempontjából, mint itthon. Amit biztosan tudok, hogy motorkerékpárt ott ÉVENTE viszel műszakira. (Fater 79 óta él kint, van rálátásom) Minden módosítás engedélyezett, de nagyon megnézik, hogy van összerakva. Én azt hiszem a rokon régi autója lehet, amit a garázs sarkában találtak és "jó lesz majd a huginak, otthon!"...

Ciri 2014.02.23. 17:33:52

@Veesenmayer:

Semmi baj nincs ezzel az írással. Sőt.

Oldm4n 2014.02.23. 17:36:48

@Bambano: Én a H faceliftről tudnék mesélni, a negyediket hajtom két év alatt, hát finoman szólva nem nyűgözött le. Életem eddigi legrosszabb, legmegbízhatatlanabb járműve, és ebben benne vannak trabantok, ladák, polski fiatok... Azt aláírom, hogy a G Astra SOKKAL jobb (praktikusabb, minőségibb) mint a H, különösen a facelift után. A H valami tragédia... :/ (Nem vicc, nem túlzok, két évesen az ára még egyszer benne van szervizelésben. Csak pálya, 130 km/h, napi 3-500 km. Már túl van egy motorgenerálon, most jön a második, darabja egy milla. 150.000 autópálya km... a 200-at remélem nem, vagy nem nálam éri meg! De az még négy hónap...)

Schütii 2014.02.23. 17:37:49

@butschq: MZA is kínai sajnos. Főtengely az tűrhető, hengert cizellálnom kellett felrakás előtt mert olyan durván sorjás az öntvény, szívócső meg 18-as 16 helyett... hát ott van most egy lépcső... végül is megy.
Dugattyú szar anyagból van, bejártás után még megragadt 1x és el is kenődtek a gyűrűhornyok, tűreszelővel igazgattam ki, melegen lötyög benne a csapszeg, hidegen szorul...

Oldm4n 2014.02.23. 17:45:18

@Bambano: Nem is lakunk olyan messze egymástól. Én viszont Pestre viszem az Opelt szervizbe, megnyugtatlak, ott sem jobbak. Hihetetlen bugrisok, mondom a csávónak, mérnök vagyok, meg se próbáljon átverni, na akkortól beszéltünk máshogy. Előtte olyanok elhangoztak, hogy a hajam letettem. (Nem csak én viszem szervizbe, asszonypajti is, ha éppen ő ér rá.) Ekkor rászoktam, hogy listát küldök a bajairól. Elteszik, lesz*rják, kiszámlázzák. Autopalace... :/ Nevetséges!

butschq 2014.02.23. 17:46:59

@Bambano: Szerencsére a legtöbb férgese már kihullott, de még akad pár szerviz, ahol valahogy büdös a munka. Mi azóta nem vittük márkaszervizbe a kocsit, a szerelőt ismerjük 10-en 20 éve, szerencsére a legtöbbször olajcserére kell vinni, ha kisebb nyűgje akad is becsületesen megcsinálja.

Schütii 2014.02.23. 17:49:17

@Oldm4n: Valószínűleg ez sem egységes minden államban, különben nem lennének ilyen urbánus legendák.

"nagyon megnézik, hogy van összerakva"

Az igen. Ehhez tiszta szívből tudok nekik gratulálni. De télleg.

3gb 2014.02.23. 17:55:51

Opel: She don't lie, she don't lie, she don't lie; olaj:-)

butschq 2014.02.23. 17:56:04

@Schütii: Ez szomorú tény.. Eddig egy kipufogó könyököt vettem mza-t, azzal meg vagyok elégedve. Külön tetszett, hogy legalább kétszer akkora falvastagsága van, mint az előtte vásárolt ki tudja milyen könyöknek.
Ebből próbáltam leszűrni azt, hogy talán ők minőségibb terméket gyártanak.

Egyszer 18-as karburátort tettem fel, menni ment, de nagyon nem volt az igazi. Sokáig gondolkodtam, hogy bővítem a torkot, de inkább visszaraktam a semmire sem jó utángyártott 16n3-at.
Meg próbálok szerezni egy gyári 16n1-et.

Ami szívatott, az a gyújtás alaplap volt. Egyszer csak fogta magát, és kitépte a menetet a kalapácsot tartó csavar. Sikerült beszereznem egy bontottat, szép is jó is volt addig, míg ki nem derült, hogy a kondi helye igencsak ki van már járatódva.
Azóta a kondi a dekliben van :)

Oldm4n 2014.02.23. 18:00:40

@Schütii: Jogos, nem gondoltam a különböző államok különböző törvényeire! Tehát a helyesbítés - California és New York államokban motornál bizonyosan így van az üzembentartás, évenkénti műszaki vizsga, bármilyen módosítás engedélyezett, de nem törhet ki a fékpadon a kereke pl. A többiről nem nyilatkozom. :D

Oldm4n 2014.02.23. 18:04:10

@3gb: Hülye vagyok. (Pontosabban túlságosan pallérozott az elmém ilyen egyszerű élcekhez! :D ) Ezt nem igazán értem. o.O

Az tény, hogy a 30.000-es csereperiódust durva túlzásnak tartom, minden szervizlátogatásnál írásba adom, hogy kérem a cserét. Nem cserélik, mert nem tartják indokoltnak. De majd jól jön a jogászainknak, amikor csapágyas lesz a főtengely...

Schütii 2014.02.23. 18:10:43

@butschq: Nekem eredeti N3-as van fent még, több mint 100.000-rel. "Szakemberek" szerint ilyen nem létezik. Jó, nem tökéletes, meg rengeteget berheltem már, de azért megy vele, sőt új korában se volt sokkal jobb. Viszont az tetszik benne hogy nem csörög a súbertűje mint az N1-nek, meg egyszerűbb állítani is a tűt.

prérikutya 2014.02.23. 18:11:02

@Oldm4n:

"Már túl van egy motorgenerálon, most jön a második, darabja egy milla."

Egy motorgenerál 1 millió? :-) Nem kicsit szabnak át téged és ez alapján nyilvánítasz véleményt egy autóról? :-)

3gb 2014.02.23. 18:13:35

@Oldm4n:
JJ Cale vs? Eric Clapton
"Cocaine"

If you want to hang out
You gotta take her out
Cocaine.
If you want to get down
Down on the ground
Cocaine.
She don't lie
She don't lie
She don't lie
Cocaine.

If you got bad news
You want to kick them blues
Cocaine.
When your day is done and you got to run
Cocaine.
She don't lied
She don't lie
She don't lie
Cocaine.

If your thing is gone and you want to ride on
Cocaine.
Don't forget this fact
You can't get back
Cocaine.
She don't lie
She don't lie
She don't lie
Cocaine.

Oldm4n 2014.02.23. 18:15:32

@3gb: Basszus, még rosszabb, műveletlen vagyok! :( De legalább már értem! :D

Oldm4n 2014.02.23. 18:19:46

@prérikutya: Nem engem húznak le, hanem a céget. A szerviz a tulaj öccséé. Van még kérdés? NEM EZ ALAPJÁN ítélem meg az autót. Hanem mert szar. Sokat eszik (1.4, 8-11.5 liter között), nyikorog, recseg-ropog, nem megy, szar, akadozó váltója van, időnként csak úgy megáll, elektromos hibák kínozzák, kényelmetlen, ráz, MINDENKINEK fáj benne a csípőcsontja kb egy hét használat után, hadd ne soroljam. Ja, és a motorja egyszerűen meghalt 120.000-nél. Most 150-nél a hidrotőkesor. Szerintem ez nem egy jó autó. Szaros Mondeomban van 300.000 km, eddig még a kopó-fogyó alkatrészeken kívül semmi nem volt vele, kivéve a kormánymű felújítás. (Típushiba, elmegy az olaj, 100 km alatt megfő a hidraulika kenés híján, úgyhogy egyből felújításra megy, elismerem, tíz évente 80.000.- pénz ez a típushiba. De más nincs!) Van benne valami jó is - Ingyen van! (nekem)

Szibke 2014.02.23. 18:24:12

Az Opelesnek volt valamikor Ford Focusa? Mert nekem volt és soha nem evett 8 liternél többet. Ford Focus Mk1 1,6 benzin

butschq 2014.02.23. 18:30:03

@Schütii: Mikor vettem a motort, azon is gyári N3 volt. Viszont nem volt a helyzet magaslatán, meg kaptam ingyen egy N1-est, így nem foglalkoztam az N3-sal. De elkövettem azt a nagy hibát, hogy apró pénzért eladtam, azóta verem a fejem a falba.
Az N3 szép meg jó volt kb 3 évig, azóta meg csak a szenvedés van vele. Folyamatosan állítgatni kell(ene). A benzinszintet sosem tudom rendesen beállítani, mert vagy az úszóka vagy a tűszelep bajos. Meg lehetne sorolni, inkább megtanultam élni vele.

Van egy 18-as amal-om, az nem lenne rossz, de ahhoz át kellene alakítani. Inkább akkor beszerzek egy gyárit.

Egyébként nem rosszak azok az N3-mak, kicsit érzékenyek, meg tényleg néha kell velük törődni, de szerintem nem sokkal problémásabbak, mint az N1.

Pepejoe 2014.02.23. 18:34:20

@Oldm4n:
Aha! Manta CC. Ilyesmi B Manta volt tesómnak is, csak 79-es, szürke és kupé. De ugyanígy automata, ja és nem 1.9 hanem 2.0S karbival meg ilyenek.
Csak azért kaptam fel a fejem mert nem tudtam, hogy vitték Amerikába...
Nem ment rosszul valóban de az a 3 sebességfokozat igen kevés volt szerintem, tempósabban menve elég sokat forgott.

Schütii 2014.02.23. 18:51:51

@butschq: Hát pedig az úszó rész az amiben nem különbözik a két karbi. Egyszer én is megszenvedtem vele, mert vagy nem engedte be a benzint, vagy túlfolyt, de elkeztem szépen sorban minden lehetőséget végigvenni és ott bukott a dolog hogy az utángyártott tűszelep csillapítópöcke (nem tudom mi a rendes neve) az túl hosszú volt, azt kb a felére csiszoltam és tádáám... De hát ez ugye megintcsak nem a keletnémetek bűne.

lolot 2014.02.23. 18:56:13

@_____________:
A BMW-s szerintem nagyon szórakoztató korrekt leírást adott az autójáról, "kreatív" hozzászólásod alapján gondolom, hogy képtelen lennél ilyen szórakoztatóan írni, a valószínűleg gagyi "extrákkal" telerakott autódról.

Oldm4n 2014.02.23. 19:02:11

@Pepejoe: A tempós haladást leginkább városi körülmények között értem. Ez azt jelenti, hogy én 100 fölött nem mentem vele. Az automatája elég korrekt, bár nem szeretem az automatát, gyors, pontos, mindig jó sebességfokozatban volt. Itt a Bükkben meg úgysem lehet tempósan haladni. De mondjuk Miskolcon, ott azért van néhány igencsak jó kis út, ahol lehet. Karbis volt, valóban. De egy jó karbi szerintem jobb, mint bármilyen injektor (kivéve talán az Audi féle K-Jetronicot) ugyanis nem kell hozzá elektronika és otthon a konyhaasztalon néhány csavarhúzóval meg egy kis tudással javítható. A befecsi általában nem. (Pont ma cseréltem az injektorsort a Mondeon. Nem volt baja, de szereztem egy vadonatújat, úgyhogy -remélem- nem is lesz a következő húsz évben.)

Az egy nagyon jó kérdés, hogy hogy került ki ez a Manta, hivatalosan e vagy csak valakinek megtetszett egy berlini kirándulás alkalmával. Én komolyan azt hittem, hogy a kupé automata váltóval direkt az USA-nak szánt széria, mert elég csúnya, ronda lökösökkel, ízléstelen felnivel, idióta színben stb... :D

Schütii 2014.02.23. 19:08:45

@Oldm4n: Úgy tudom hogy hivatalosan nem árult Opel márkával autót a GM a vízen túl, hisz van, illetve volt pár brandje helyben amik ott ismertek. De lehet hogy nem jól tudom.

Hurri Kán 2014.02.23. 19:11:59

@Schütii:
Az Opel GT-t mintha árulták volna. Mindjárt utánanézek.

Oldm4n 2014.02.23. 19:18:54

@Szibke: Nekem volt Focusom, egy fekete sedan II, majdnem full extra. Eddigi legjobb cégautóm volt! Az ÖSSZES kifogásom kettő volt, az egyik hogy idegesítően csilingel, ha nincs bekötve az öv, a másik, hogy mivel én nagy vagyok (196/125kg) ezért a bal térdembe beleér a kapaszkodó, aminek nem kellene beleérnie, mert a kárpit maga ki van homorítva, csak a hülyéje oda tette az ablak gombjait, tehát nem fér el a térdem. Ha a műszerfalon lenne, sokkal több lábtér lenne benne, de egyébként más bajom nem volt. Soha. Semmi. Kiváló autó! Nálam 8 litert evett, téli körülmények között a Bükkben, nehéz hegyi terepen. Jó az 1.6 Duratec motor nagyon.

Pepejoe 2014.02.23. 19:41:06

@Oldm4n:
A karbival nem volt gond emlékeim szerint, asszem az automata szívatója vacakolt néha. A befecsivel nem volt gond egyáltalán mert a szürke Manta után volt egy piros is, na az már GTE volt. És az is automata volt. :D
Valóban prímán működött mindkettőben a váltó, kitudja mennyi km. után is, városban tökéletesen használható volt és kényelmes. Lehetett kezet kilógatni az ablakon rezzenéstelen arccal és nem rohadt le az ember lába egy dugóban araszoláskor, levettem kicsit a lábam a fékről, előrébb kúsztam azon a pár méteren és megint fék.
Pályán tűnt fel hogy kicsit sokat forog, mondjuk ritkán jártunk ilyen helyen. Oda kellett volna egy 4.
Jó kis kocsi volt, kíváncsi lennék mi lehet vele.

Pepejoe 2014.02.23. 19:43:10

@Hurri Kán:
Nekem is rémlik, hogy a GT-t elsősorban az amcsiknak gyártották de nem vagyok benne biztos.

butschq 2014.02.23. 19:51:19

@Schütii: Elengedte a forrasztás egy ponton magát, megtelt benzinnel az úszóka, és nem zárta a tűszelepet.
Úgy bukott ki a dolog, hogy feltűnően hamar fogyott a benzinem, egyszer rövidnadrág-papucs kombinációban csapattam, és éreztem, hogy a lábamra jön valami nedvesség. Lenéztem, és láttam a benzint, amint egy csíkban spriccel.
Vettem úszót, néhány hónap és megint megtörtént. a mostani még nem csinálta, remélem tartósabb lesz (már egy éve használatban van).

Viszont tavaly nyáron a tűszelep állandóan beragadt. Mentem, és egyszer csak megáll alattam, benzin van, szikra van, se tolásra, se rúgásra nem indul. Kicsit vártam, és újra indult, egyik leállásnál benzincsap elzár, karbi gyorsan le, és csont száraz, úszóka leesik, tű fennmarad...
Nem néztem még utána, talán ha az időm engedi. Jelenleg a benzinszintet alacsonyabbra állítottam, hogy ne tudjon zárni az úszóka, ideiglenes kókány megoldás.

De ezekhez az apróbb dolgokhoz hozzá vagyok szokva, sőt kicsit függő is vagyok már. Egyszerűen idegesít, ha huzamosabb ideig nincs semmi baja (természetesen szigorúan ilyen apró hibák). Az ismerőseim meg hülyének tartanak :)

Meg fordult már elő, talán tavaly, hogy este garázsba beálltam, nem tetszett egy csavar, ami a lengővillán van. Éjfélre szétszedtem, motor le, váz darabjaira, másnap már használatban volt :)

ccvv 2014.02.23. 20:01:01

@Józsi a guminagykeres: üdv!

Elnézést a tegezésért és az offtopicért:
Mazda 626-ost is tudnál hozatni? 2001-2002-es körüli kombin gondolkodom, csak nem tudom, melyik dízel a legolcsóbb fenntartású/legalacsonyabb fogyasztású.

Kössssssz!

Kyrie Eleison 2014.02.23. 20:11:35

@Oldm4n:
Thank you, Captain Obvious!:)))))

herkó 2014.02.23. 20:18:52

@Gjon: És azok a csajok mitől kevesebbek, mint akiket a pesti romkocsmákban szedsz össze? Már ha feltudsz szedni egyáltalán, és nem a srácokat nézed? Lehet, hogy még egy levest is tudnak főzni?

butschq 2014.02.23. 20:39:08

@Tippszmix: Közben kiderítgettük, hogy 93-ig nem volt benne VANOS, az m52-be pedig 99-be került bele a dupla VANOS, TU motorkód néven, szóval E36-osban nem lehet dupla VANOS, 93 előtti sorhatosok pedig simák.

Adam88 2014.02.23. 20:47:12

Toyota érdekes írás.
Kíváncsi lennék mekkora motor van benn. Én is V6 al járok, sejtem milyen lehet.
Csajozófaktorral vitatkoznék a kocsival kapcsolatban.

Nem mondom a nők 99% a igen is nézi az anyagi dolgokat, még ha nem is ismeri be. Nyilván egy két ütemű Trabanttal nem lesz az illető olyan vonzó az első randin. :D
Ismerősömmel megtörtént, mikor a parkolóba a csaj visszafordult aztán elment, mert nem az újabb A4 se volt.
Szóval erről ennyit.
Nekem is voltak már érdekes szituációim, pedig csak egy Chryslerem van.

Józsi a guminagykeres 2014.02.23. 20:50:50

@ccvv: Ezek a 626-osok. :D Van rendelésem egy benzinesre is.
Minden megoldható. Privátban add meg mennyiből álljon meg és milyen igényeid vannak!

Gjon 2014.02.23. 21:03:06

@herkó: nem kevesebbek, sőt. Előbbi koktélt hajlandó vedelni, utóbbi beéri a vbk-val is (asszony onnan van mi?). Nincs egyikkel sem semmi gond ;) Miért te a srácokat is nézed?

Hurri Kán 2014.02.23. 21:27:02

@Pepejoe:
Közben megvan az infó, a GT-t árulták az Usában is. Ugyanakkor nem az volt az elsődleges piaca.

Tippszmix 2014.02.23. 21:35:17

@butschq: Akkor ezek szerint a '91-es sorhat 325-ben sincs? Őszintén nem is néztem még soha, egy barátom rejteget egy ilyen gépet 8 éve, ebből az utolsó 2-t be sem volt indítva, most "tavasszal" beröffentettük, és majdnem egyből indult is, csodás gép, az egyszer biztos.

Oldm4n 2014.02.23. 21:35:27

@Pepejoe: Ezt a karbiról úgy általában írtam. Szerintem (magánvélemény, kéretik nem megkövezni!) a karbi általában ezért jobb a bütykölős usernek, mint az injektor, mert szerelhető, javítható, állítgatható. Egyszerű mint a faék. De egy nagyon jó példa - Állítsd be egy hengerenkénti injektoros autón a fogyasztást pontosan a gyári 8 literre... (nem fog sikerülni, hacsak nincs mindenféle műszered, ketyeréd meg computered hozzá.) Ugyanezt a karbin 1 db csavar (valójában kettő) tekergetésével elérhető. Na erre gondoltam, hogy a konyhaasztalon javítható, otthon, házilag beállítható. Persze, lehet, hogy van valami trükk injektorra. Ha valaki tud ilyenről, ne fogja vissza magát. :)

Oldm4n 2014.02.23. 21:36:44

@aetna: Mi, hol, mit, mire, merre, hány óra? Was ist das Scheiße? (Én is tudok ám külföldiül!) :)

Pepejoe 2014.02.23. 21:37:23

@Hurri Kán:
Ahaaha. Akkor csak egy szeletnyi Amerikát próbáltak varázsolni az európaiaknak Opelék. Talán 5 éve láttam egy eladó GT-t a Nagykőrösin egy kereskedőnél, nagyon vacak állapotban volt. De még így is jó volt a fellépése.

Pitttykapitany 2014.02.23. 21:39:22

Hát ez a Camrys értékelés nagyon tetszett. Már a fogyasztás témánál sejtettem, hogy sok köze nincs a srácnak a valósághoz. Aki elhiszi, vagy le meri írni, hogy egy 3.0 V6 9-10 litert eszik bármilyen körülmények között,az minimum vicces. Nekem is ilyen Camrym volt, akkor evett 10 alatt, amikor a ház előtt állt. Amúgy az igaz, hogy van benne néhány nem szokásos megoldás, de azért túlzás, hogy csak márkaszervízbe lehet vinni egy kb. fél milliót érő autót. Ha meg ezzel kell csajoznia, az szomorú, biztos sok női hölgy értékeli ezt a prémium ritkaságot. Magam is észleltem, roppant zavaró volt, hogy amerre jártam, csúsztak leg a bugyik, legyen az tanga, vagy boxer. El is adtam. :)

Oldm4n 2014.02.23. 21:40:04

@Adam88: (Sose kéne olyan nő, aki szegényebb nálam!) :D

Hurri Kán 2014.02.23. 21:41:09

@Pepejoe:
Igen, valami ilyesmi volt az elképzelés. Talán kicsit furcsán hangzik, ennek ellenére így van, a GT volt tulképp a 60-as évek elején alapított Opel európai dizájn-központjának első nagy dobása. Addig ugyanis az Európában gyártott és forgalmazott Opelek formaterve nem itt készült. Érdekes dolgok ezek :)

savanyitott kaposzta 2014.02.23. 21:56:23

@Schüti: Ohio-ban élek, itt 2 évente kell e-checkre menni a kocsival kb 15 perc...de semmi futómü ellenőrzés vagy hasonló csak ne füstöljön nagyon :)

Prérifarkasz 2014.02.23. 22:47:50

@Veesenmayer: Szerintem korrekt az ítélet, és ezt a hozzászólók nagy része is így látja...
Bírom az önkritikát is, bár nálam a gyökér és paraszt szavak pozitív megítéléssel bírnak... :) Én büszkén vállalom, hogy parasztnak születtem, és sértésnek veszem, hogy "néhány" idióta elbitorolja ezt az tiszta "szakmát"... :)

A "Rózsakereszt" jó poén, de ha esetleg nem szándékos, akkor Rózsafüzér... Tudom, hogy sokan menő Corleonénak gondolják magukat tőle, de van aki egyéb meggyőződésből teszi oda, tudod a Love meg a Písz... :)

Prérifarkasz 2014.02.23. 23:10:19

@Oldm4n: Hát én is egy ilyen játékautóra vágyom, mondjuk egy lándzsával az elején... amolyan deltásan integráltra... ;)

TH 2014.02.23. 23:11:15

@Veesenmayer: nem hiszem, hogy sokan néznének gyökérnek, az írásod minden szempontból jó volt, egyrészt objektív, nem fikázó/agyondícsérő, másrészt képes vagy normálisan fogalmazni, és szórakoztató stílusban írni. Nagyrésztben a tiedhez hasonló ítéletek miatt van értelme és létjogosultsága a népítéletnek szerintem.

Pepejoe 2014.02.23. 23:30:42

@Hurri Kán:
Igen és logikus is, az azelötti opelek sokkal "amerikásabbak" voltak. Utána már sokkal kontinensre-szabottabbak lettek, jelenleg szinte furcsa látvány lenne (szerintem) egy Opel az amerikai milliőben. :D

Oldm4n 2014.02.23. 23:42:06

@Prérifarkasz: Nem rossz, nem rossz. De mondok jobbat, lottóötös esetére - Lancia Stratos! :D

Oldm4n 2014.02.23. 23:44:24

@Pepejoe: Mos' mé', egy metálfekete B Corsa 1.5D minden miliőben jól mutat... :D Mmmmm, ahogy beáll a Broadway sarkán a Corvette meg a Ford F350 közé, az a látvány azért mindent ütne...

Hurri Kán 2014.02.23. 23:46:34

@Pepejoe:
Pedig van. Létezik az Opel Insigniának Buick-klónja, mi több, jó pár éve a B Omegát is forgalmazták Caddilac Catera néven. Más kérdés, akkora bukás lett, mit ide Moszkva :)
De Dél-Amerikában is forgalmaznak Európában már kifutott Opel típusokat, igaz, ott Chevy emblémával :)

B.GY. 2014.02.23. 23:53:29

@Józsi a guminagykeres:
Merre bontják azt az OPC caravant?Tudsz küldeni egy elérhetőséget?Köszi.

Adam88 2014.02.24. 00:26:58

@Oldm4n: :D :D.....ott a pont

@Pitttykapitany: Teljesen igazad van. Gurulós tempóban nálam a 3500 as motor olyan 11.5-12 től indul.
Ja és ha jól emlékszem átszámolva a gyári megadott értéket, akkor is ennyi körül jön ki. (miles/gal)

Schütii 2014.02.24. 07:34:53

@Hurri Kán: Jah, én is azt silabizáltam ki a wikiből hogy a GT-t, kakukktojásként, árulták Opelként ott is. A Manta viszont nem ment Amerikába más néven sem.

Schütii 2014.02.24. 07:42:01

@butschq: Nekem most kell majd valamikor szétkapnom a karbit, mert az alapjárati rendszerben gyanítok dugulást, gyanúsan be kellett tekerni a nagy levegőcsavart hogy ne 4000-es alapjárata legyen melegen, na majd ha lesz hozzá kedvem hogy összebenzinezzem a kezemet. Egyébként most tudatosul bennem hogy tavaly nem is kellett a karbihoz nyúlni. Szal itt lesz annak ideje már. :)

samot 2014.02.24. 07:48:33

@Bambano: Ott a pont!Bizony az 60 ezer,ahogy irod!Habàr sokaknak mindegy,mert addig autoznak mig mozdul a verda.Aztàn meg köpködik,hogy milyen szar.Szerviz??Ezt a szot sokan még nem is hallottàk!:)

Schütii 2014.02.24. 07:59:40

@Oldm4n: Nem kövezésképpen mondom, de a karbi azért a faéknél némileg tudományosabb dolog, még ha ez felületesen nézve nem is mindjárt egyértelmű. (Jó, ezt most nem a fentebb taglalt Simson karbihoz képest mondom, bár az is el tudja gondolkodtatni az embert.) Csikós is írt a Ponton karbijáról, meg hogy minden motorváltozathoz más speckójú karbit tett a MB. Azért ennek van oka és célja az önszopatáson kívül is. Nem a szétszedés kipucolás meg összerakás a kunszt, bár az sem piskóta, hanem ha valami megfárad, elkopik benne, annak a felfedezése és orvoslása.
Egy szó mint száz ne becsüljük le a karbit, annak a beállításához is kell legalább egy CO mérő műszer, már ha nem csak annyi a cél, hogy az autó guruljon valahogy.

HUNFrankie 2014.02.24. 09:01:11

@Bambano: Hagyjuk már... Én is Japán párti vagyok, de ezen a dumán röhögtem:

"Az autó végig márkaszervízbe volt hordva, most sem nyúl hozzá sufni szerelő,csak a márkaszervíz. Sufni szervízbe nem szabad vinni, mert nem láttak még ilyet és nem értenek hozzá."

--->

"- Apróságok:féktárcsa szabályzás"

Nagy felni, fólia, márkaszervíz (!), de a féktárcsát szabályoztatjuk... Ugyanmár.

grease monkey (törölt) 2014.02.24. 09:13:16

@HUNFrankie: Lehet, hogy a betétet is felújjíttatja :)

HUNFrankie 2014.02.24. 09:14:00

@grease monkey: De csak márkaszervízben! ;)

Hurri Kán 2014.02.24. 10:00:25

@HUNFrankie: @grease monkey:
Hülyék :D
Amúgy ettől a féktárcsa-felújítástól, vagy felszabályozástól én is lábrázást kapok.
1. Fék=egyik legfontosabb alkatrész ugye.
2. Felszabályozott féktárcsa általában elég hamar elkezd megint ütni = ugyanúgy rázza szét a futóművet
3. Anno nekem felszabályozásra mondat olyan 8-10.000 Ft munkadíjat, az új pár tárcsa került 15.000-be. Úgy voltam vele, plusz 5-7000-ért nem fogok szarakodni + kétszeri szerelési díjat fizetni, ha a felszabályozott tárcsát idő előtt mégis cserélni kell.

PITTA 2014.02.24. 12:30:32

A Camrys nagyon meredek. :-) Aszongya olajfolyós német autók, aztán az övéből is dől :-D Priceless!

deepdiver 2014.02.24. 12:50:38

@PITTA:
Háááát egy csomószor hallottam már hogy a 10.000-ként 1-1.5L olaj fogyasztás tök "alap" sok német autónál, már szinte újonnan is.

PITTA 2014.02.24. 13:07:44

Hát az enyém csak nyomokban német mert Fabia (2003), de a 225.000-t futott motorjából minden 15000Km után maximum nívóval van leengedve, ráadásul mivel gázzal járok még azt se lehet mondani hogy a lejut a benzin az olajhoz és azért marad ennyi a szint. :-) bár hozzá kell tenni, hogy igazolja az elméletedet hogy pont ez az 1.4 100 lovasommal (BBZ) volt egy kis konstrukciós hiba pont az olajfogyasztással, de még az előző tulajnál új korában 8-10 éve cserélték gariban az olajlehúzó gyűrűket. Azota nem fogy.

Prérifarkasz 2014.02.24. 13:58:13

@Oldm4n: Nem rossz, nem rossz... Látom Neked sem tartana sokáig a lottóötös... ;)

Amúgy a Delta lenne a mindennapi "bevásárlós", a Stratos meg a hétvégi pályanapozós... :P :P

Sztavrosz_ (törölt) 2014.02.24. 15:20:08

@butschq: Vanosos M50 1993-előtt is volt. 1992-től. 1993-ban már csak vanossal szerelték.

prérikutya 2014.02.24. 15:35:42

@Oldm4n:

Céges autónak talán nem egy 1.4-es autót kellene venni. Bár létezik Fabia 1.2 is. :-)

A másik, hogy sajnos az 1.4-essel sok a probléma, magánhasználatban is 120-150 ezer km-nél előjön a motorfelújítás, de az kb. 200 ezerből kijön és nem fogja többet enni az olajat. Ha egy millát kifizetnek egy motorgenerálért, akkor értem, hogy miért volt már kettő belőle.:-)

Ennyiért komplett autót lehet kapni, nemhogy egy új motort...

Oldm4n 2014.02.24. 16:12:20

@prérikutya: Az a baj, hogy nincs beleszólásom. Szerinted élvezek évi 100-150.000 km-t egy olyan szerencsétlen autóban, ami majd szétesik? Sőt, szétesik! Kb hússzor kiszámoltam, hogy a többletfogyasztása éves szinten hány millió veszteséget okoz a flottának. De sajnos a német tulajjal én nem beszélek, a magyar kisfőnök meg esze ágában sincs közölni a cégvezetéssel, hogy a flotta egyetlen indoklása az, hogy az öccséé a kereskedés... innentől persze, hogy tripla áron megy minden, nem baj, sőt, kívánatos, hogy széthulljon a cucc, stb. Hogy te szívsz, istenem, elmenni nem fogsz, mert nincs munka. És sajnos tényleg így van! :(
Ez az alapnál kicsit jobb Astra (ötküllős lemezfelni (dafuq?!) MP3-as hifi, klíma, metálfény, ködlámpa, pár apróság, 5.5 milla! Láttam a számláját... Na ennyiért már autót adnak... :/ Egyébként -sajnos- ez nagyon tipikus a cégezős világban.

Az 1.4-esek beragadt készletből vannak, négy darab. A többi egyhatos. Pályázni az sem egy álom, de a Hyundai-ból (i30, Elantra) nagyságrendileg jobb a hatos váltóval, mint ez a szerencsétlen Astra. 130-nál 8.1 litert eszik (!) és 4100-at forog... Tartaléka itt már egyáltalán nincsen. Ez a legnagyobb baja. Elég félelmetes, amikor előzöl két-három kamiont, mögötted meg jön a műkörmös ribi az X5-tel 200-as tempó körül... És tudod, hogy nincs hova menekülni előle. Pályára sajnos ez a motor alkalmatlan. Egyébként a fékjét, a kormányművét, a futóművét kimondottan igényes szerkezetnek tartom, nagyon jól tart, gyors, pontos, feszes a hegyi utakon. (Ez titok, ilyent nem írtam le!) :)

Oldm4n 2014.02.24. 16:14:11

@Prérifarkasz: Hallod, amikor egy sz*ros 365GTB4 Daytona Coupe Speciale 1.500.000 juró?! És akkor még Bugattim nincs is... :D

DonVincenzo 2014.02.24. 16:33:38

Az Opeles egy igazi balf.sz!
Először az autóját valami Focushoz (3,5 ajtós,sedan vagy kombi?)hasonlítja egyfolytában,holott nemigen használt olyat.

A történet végén pedig amikor nagyobb autóra akart váltani akkor ismeretlen indokkal kizárta a VW-Skoda-Seat triót.
Inkább vett egy Lacettit amit így értékel,hogy "ezt ne vedd meg soha".
Belefulladt az okosságába. :)

Pepejoe 2014.02.24. 16:37:54

@Oldm4n:
Az 1.5D természetesen nem passzol oda...na de az 1.5TD, aaaaaz már mindjárt más! :-D

DonVincenzo 2014.02.24. 16:53:00

@Gyurma73: A 90-es évek közepén 90 lóerőhöz még kellett annyi köbcenti. Pl a VW-nek 1900.

Oldm4n 2014.02.24. 17:23:22

@DonVincenzo: Mondok erre valami érdekeset. Motorhangolás, alapismeretek. Adott egy négyhengeres, belsőégésű Otto-motor. Az, hogy mennyi teljesítmény jön belőle sok mindentől függ. A felhasznált anyagok minőségétől, az illesztési hézagoktól, az üzemanyagellátás típusától, szelepek száma, vezérműtengely száma, elhelyezése, hajtási módja, stb. Ám a végeredménnyel lehet, sőt kell is "játszani". Mekkora kaszniba, milyen használatra szánod a motort? Nagy, nehéz kaszniba, családi szedanba? Kell rá egy jó nagy, nehéz fogaskoszorú, amitől ugyan jelentősen 'gyengül' majd a motor, ám megjelenik egy brutális forgatónyomaték, ami rugalmassá és folyamatosan terhelhetővé teszi a motort. Családi autóba pedig ez kell. Ez egy kis üvegszálas, kétüléses kaszniba viszont már nem, ott elég egy könnyített, vékony lendkerék, amitől viszont igen pörgős lesz ugyanaz a motor, hamar elér majd a teljesítménytartomány csúcsára, viszont nem tudsz vele pl. hajót vontatni az Adriára. Ma egy 1.4-es kis pöcsköszörű motorka leadja a két literes B4 Audi 90 lovát. Papíron... na meg laborban, egyszer leadta 3840 és 3842 rpm között. Simán ráírják! Hogy te ebből látsz az életben kb 60-at? Hát, így jártál. Szóval az, hogy hány lóerő, az csak EGY adat, ebből sok minden azért nem derül ám ki. És soha ne becsüld le a kilencvenes évek motorjait! Azok még főleg láncosok, jobbára katalizátor meg lambdaszonda mentesek...

Hurri Kán 2014.02.24. 17:26:55

@Oldm4n:
Arról nem beszélve, ha azokban a kétlityis, 90 lovas szívó benzinesekben volt elég víz meg olaj, a Holdig elmentek háromszor, meg vissza.

DonVincenzo 2014.02.24. 17:45:00

@Oldm4n: Olvasd már el mégegyszer,hogy mire válaszoltam,hátha másodjára megérted.

DonVincenzo 2014.02.24. 17:48:03

@Oldm4n: Ezért kár volt ennyit írni. :)
Elolvastad egyáltalán,hogy mire is válaszoltam? Vagy megérteni nem sikerült?

Oldm4n 2014.02.24. 18:26:32

@DonVincenzo: Hát, tudod, fiacskám, a stílus maga az ember. Nem baj, ha másodjára sem érted. Csinálnék egy ps-t, hogy lásd, hogy az én Corsa-s commentemre válaszoltál, de veled biztosan nem strapálom magam. Szevasz!

Globetrotter2014 2014.02.24. 18:54:56

@Oldm4n: nem csak a csúcsteljesítményben jók a kistubrósok, de nyomatékban is erősebbek, és ez benzinesnél egész tág fordulatszámot jelent.
Tehát egy 1.4T erősebb lesz mint egy 2 lityis szívó, és pont nem kell anmnyira pörgetni.

A modern common rail dízelek pedig végképp. Egy 20 éves TD tudott annyit mint egy szívóbenzines csak 3500 fordulatig. Így lett 99LE, míg a legyengébb benyák (pl a VW alap 2liytisei) 115LE től akár 160ig (Alfa TS) is mentek.

Most ott tartunk hogy egy jobb 2.0 TD vagy TB hozza a 400nm-et (ez egy 3.0 V6 szívó nyomatéka), és amíg a TD-t leszabályozzák 3200 tól indulva hogy 170-180LEnél áll meg, a TB-ket (pl 28i motor, volvo T5) 240-300LEig el lehet pörgetni.

Szóval ott tartunk hogy ahol egy 2.0 szívóst varrógépként pörgettél a LE-ért 6500ig, az 1.4 turbóbenya már 4-5000nél hozza...

2014.02.24. 19:51:25

@Pitttykapitany: A szerkesztő a Camrys ítéletet gumicsontnak dobta be.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.02.24. 20:01:25

Milyen jól néz ki a Punto beltere.Sosem értettem, hogy mi a faxért kell egy autó belsejét kizárólag (na jó, télleg csak 90%a a példányoknak...) fekete műanyagból kialakítani?Miért nem lehet azt a műanyagot saját anyagában mexínezni, több színben alkalmazni.Kb 3 forinttal kerülne többe nagy darabszámnál, (a feketét is kell színezni tudtommal...)akkor meg?

Oldm4n 2014.02.24. 20:40:02

@ZF2: "Sem cáfolni, sem megerősíteni.." Nem ismerem ezeket az új pöttöm benzines feltöltött motorokat, de ezzel együtt nem vennék 1.2 turbós Octavia-t. Inkább a 2.0 benzinest. Az kiforrott, elmegy millió és egy kilométert. Tény, dízelnek kell (szinte kéri) a feltöltőt, de én nem dízelezek. (Illetve de, traktorban, néha.) Turbó benzines varrógépmotorban viszont egyáltalán nem hiszek. Majd húsz év múlva, ha még mindig mennek. (Nem fognak.) A Volvo nagy turbós benzines motorjai azért messze nem ez a töltött kis játékmotor kategória, ezer és egy éve turbóznak, és teszik alá a köbcentit is rendesen. (És természetesen például a volt főnököm S80 T5-ös benzinese rossz turbóval járt és szerintem a mai napig jár, mert q***a drága hozzá az alkatrész.)

Szóval - Sima szívó, benzines, nagy köbcentis, kéziváltós autó kell nekem. Ja, ilyenem van. Akkor már nem kell. :D

Sztavrosz_ (törölt) 2014.02.24. 21:07:39

@geegee: Mert jobban bírja a koszt. És nem látszanak rajta annyira a cipők talpa/orra által húzott fekete csíkok.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.02.25. 06:21:57

@Sztavrosz_: ???
Én mondjuk spec a műszerfali részre értettem inkább, bár ez lehet, hogy nem olvasható ki a kommentemből.Szóval oda csak nem lépnek már cipővel...bár sose lehet tudni.A lábtérnél lehet fekete, az sztem senkit se zavar.

prérikutya 2014.02.25. 08:36:41

@Oldm4n: Az 1.4-est nem erre találták ki. Ez pont olyan, mintha egy Airbus 380-ast egy Cessna motorjával akarnánk reptetni. Nem, fog menni, de ha mégis, 2 perc alatt kinyiffan. Ahhoz, hogy menjen, pörgetni kell, az meg egy motornak sem tesz jót.

Szerintem erre a célra bőven jó lett volna egy 1.8 140 lovas 6 fokozatú váltóval. Vagy még jobb egy 1.7, 1.9 dízel. Bár olvasom, hogy nem szereted őket. Nekem egy 120 lovas 1.9-es kombim van 6 fokozatú automatával. Autópályán télen 130-nál 5 személlyel, csomagokkal volt a fogyasztása 6,3 l Budapest-Hegymagas-Budapest vonalon.

100-110-es tempónál egyedül meg 4.7 l. És azért csak 1,5 tonna.:-)

Sztavrosz_ (törölt) 2014.02.25. 10:40:08

@geegee: Belteret meg belsőt írtál, de jah értem amit mondasz. A kardánalagút körüli, és az ajtó aljánál lévő műanyagokat azért én szoktam rugdosni a 48-as lábammal ki-beszállásnál. Csak ha már a puntónál maradunk :)

Oldm4n 2014.02.25. 15:32:48

@prérikutya: Sajnos én nagyon is jól tudom. A Mondeom pl megfelel ezeknek a kritériumoknak. Járnék én -normális- dízellel, mert volt jó alattam a cégnél (egy két literes merci TD csereautó) de ez nálunk fehér holló, inkább a vezérkar jár ilyenekkel. Az 1.4-eket még a pestiek is utálják, pedig ők nem ülnek napi 8-9 órát benne a pályán. Valóban, repnek (a rep általában a területi képviselők általános megnevezése falun, a sales representative röviden, 'magyarosch'-an.) a legjobb egy nagyobb tádé kombi, ami pályán elmegy 4-5 literrel, mégis nyomatékos, ha fel van pakolva kombájnalkatrészekkel, vagy gyógyszermintákkal, vetőmaggal, de beleülhet a főnök, amikor ellenőrizni jön pl. Erre ez az autó alkalmatlan. Igaz, nem is járnak hozzám ellenőrizni... Csakhogy, mint már írtam, a kisfőnök öccse a flottamanagement. Innentől elég nehéz ugrálni kocsiban. Egyébként ma módosítottam az Astra cseréjére vonatkozó elképzeléseimet. Életben kell tartani bármi áron! Ugyanis az új találmányuk, hogy az új Hyundaiokat felszerelték menetlevéllel, gps követővel. Na, ez nekem nem kell. Az, hogy hetente kétszer elmegyek edzésre, az nekem alapból 100 km per alkalom, havi 800-900km. És akkor még nem mentem el a piacra, boltba, stb. Kis falu a Bükkben, nagyobb bolt = Miskolc, oder Mezőkövesd...! Ez azért súlyos érvágás lenne, ha nem használhatnám valóban korlátlanul ezt az autót, ami egy nagyon pofás, megbízható pöpec kis Astra... :D (Hogy mindig tudja a rohadék, hol fogja meg az egyszerű melóst.) Ma a területi párom betegállományba került, súlyos csípőízületi gyulladással. Astrája van dettó. Nekem úgy fáj a gerincem, hogy megőrülök. De veszek bele egy másik, normális ülést, és akkor marad az Astra egyelőre.

Prérifarkasz 2014.02.25. 23:32:53

@Oldm4n: Hát ja, én is lázasan számolok, de sehogy sem jövök ki... ;)

Oldm4n 2014.02.26. 16:38:22

@Prérifarkasz: Sálálá, kedden kapok egy komplett új futóművet, gólyalábastól, hidrotőkesort ÉS egy komfortülést. Véletlenül eeeeltörött... (Hiába no, egy és negyed mázsa, az egy és negyed mázsa!) Ja, ez így egy milla. o.O Mondjuk nem én fizetem...
süti beállítások módosítása