Írta is a gyerek hogy tuti vétel gyere el nem fogsz csalódni, 0 kilométeres, svájci pap orvos apjának a felesége használta csak minden szökőév húsvétjakor - ő meg a második tulaj és hasonlóképpen törődött vele. Itt már tudtuk hogy egy fosch lesz, de mivel 60 kilométerre volt csak tőlünk mentünk a főnyereményért.
A pénteki autó legendája valóság?
Úgy kezdődött, hogy az első héten kipróbáltuk a city safety rendszert. Szereztünk is egy hatalmas kartondobozt, azt kiraktuk az autó elé, majd tízből tízszer halálra gázoltuk. A szervizben megöltünk még egy fényvisszaverős bóját is.
Paradoxon: színes-szürke kisegér
Olyan autót kerestem az előd után (Fiat UNO 1.4 Turbo I.E. Racing) ami kicsit könnyebben fenntartható ellehet menni vele egy hosszabb útra, de alapvetően rövid városi távokra használom, ezért fontos a viszonylagos méret( ne legyen egy C5 vagy Passat) viszont annyira kicsi se mint egy (Uno, Seicento).
Az autó végig márkaszervízbe volt hordva, most sem nyúl hozzá sufni szerelő,csak a márkaszervíz. Sufni szervízbe nem szabad vinni, mert nem láttak még ilyet és nem értenek hozzá.
Egyedül a műszerfalon világított egy piktogramm, a szervókormány hibáját jelezve, de a szervó még működött. Tudtam, hogy ez típushiba és ez a kezdeti tünet, később jön, hogy menet közben egyszer csak elmegy a szervó.