A kasztni valahogy szerintem kompromisszumok szüleménye, mintha egy eredi terv után azt mondták volna a tervezők, jó, jó, de magas az orra, vegyük alacsonyabbra, de mit csináljunk a műszerfallal, akkor az alacsonyabbra kerül. De mar nincs több idő hagyjuk így...
Az Electronic típusokba beépítettek egy beszédszintetizátort, ami különböző figyelmeztetéseket hanggal közli a vezetőnek, az enyém német nyelven. Ajtók ha nyitvamaradnak, kézifék be van- e húzva, világítás ellenőrzést, és a motor hőmérsékletére, a hűtő-és ablakmoso folyadékra, valamint az olajszintre és az olajnyomásra figyel, és baj esetén figyelmeztet.
Varosban rossz uton a futomukemenysege miatt nagyon nem kenyelmes illetve
zavaro a pattogasa, ugy erzem neha mintha nem lenne rugozas az autoban.
A kuplung elég mélyen van, teljesen ki kell nyújtanom a lábam, hogy kinyomjam.
5 és fél évesen 57 000 km-nél klíma kompresszor megadta magát, mivel végig vezetett szervizkönyves ezért egyből a márkakereskedőhöz fordultam segítségért, fizettem mobil garanciát a kocsira, így bíztam a szerviz lojalitásában, hogy garanciában kicserélik de jött a fekete leves:
mivel az autó elmúlt 5 éves ezért sajnos nem tehetnek semmit!
Annak idején, amikor kilátogattam a Fővárosi Autópiacra, mindössze csak annyi alap koncepcióm volt, hogy egy 2000 előtt gyártott, fél milliónál nem drágább japán gyártmányú (lehetőleg Toyota, Honda Mazda) kocsit szeretnék.
Az utolsó 100 komment: