Heti merítés

  2013. november 03. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Egy igazi autó kalaposoknak:)

42343

A kasztni valahogy szerintem kompromisszumok szüleménye, mintha egy eredi terv után azt mondták volna a tervezők, jó, jó, de magas az orra, vegyük alacsonyabbra, de mit csináljunk a műszerfallal, akkor az alacsonyabbra kerül. De mar nincs több idő hagyjuk így...

A beszédes autó

27284

Az Electronic típusokba beépítettek egy beszédszintetizátort, ami különböző figyelmeztetéseket hanggal közli a vezetőnek, az enyém német nyelven. Ajtók ha nyitvamaradnak, kézifék be van- e húzva, világítás ellenőrzést, és a motor hőmérsékletére, a hűtő-és ablakmoso folyadékra, valamint az olajszintre és az olajnyomásra figyel, és baj esetén figyelmeztet.

SEAT EXEO Style = Audi A4

62222

Varosban rossz uton a futomukemenysege miatt nagyon nem kenyelmes illetve
zavaro a pattogasa, ugy erzem neha mintha nem lenne rugozas az autoban.
A kuplung elég mélyen van, teljesen ki kell nyújtanom a lábam, hogy kinyomjam.

Szeszélyes nő

62204

5 és fél évesen 57 000 km-nél klíma kompresszor megadta magát, mivel végig vezetett szervizkönyves ezért egyből a márkakereskedőhöz fordultam segítségért, fizettem mobil garanciát a kocsira, így bíztam a szerviz lojalitásában, hogy garanciában kicserélik de jött a fekete leves:
mivel az autó elmúlt 5 éves ezért sajnos nem tehetnek semmit!

Szerelem első látásra

61998

Annak idején, amikor kilátogattam a Fővárosi Autópiacra, mindössze csak annyi alap koncepcióm volt, hogy egy 2000 előtt gyártott, fél milliónál nem drágább japán gyártmányú (lehetőleg Toyota, Honda Mazda) kocsit szeretnék.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr985612354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spacecake 2013.11.03. 09:55:11

az EOS valoban 1 hulladek...nem is tudom mit gondoltak...

T54-44 2013.11.03. 10:15:59

a Népitéletben vajon alapkövetelmény az, hogy pocsék helyesírással, tagolatlanul, tele felkiáltójellel írj?:)

Leadfoot 2013.11.03. 10:29:19

@T54-44: Azt nem értem, hogy aki telerakja a nyomorult ítéletét rövidítésekkel, az minek ír egyáltalán. Ha annyira spórol az idővel, akkor jobb lenne, ha bele se vágna.

Ezen kívül viszont nem jó merítés, mert nincs benne racsingos suzukis/dévroletes, akit le lehetne trollkodni. :-D

Nyegleo 2013.11.03. 10:34:10

@Leadfoot: huuu, tenyleg, mindjart keresek egy 1.0 Swiftet, ami meglepetest okoz a lampaknal ;-)

Hurri Kán 2013.11.03. 11:03:03

@T54-44:
Most nincs Suzuki, van helyette rossz helyesírás. Hogy neked semmi se jó :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.11.03. 11:03:31

nem értem az autómata terepjáró.koncepcióját,szerintem az a jó ha mindent kézzel lehet kapcsolni.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.03. 11:05:24

Ezt a seatost fizikailag fáj olvasni. Csak mazochistáknak!

Józsi a guminagykeres 2013.11.03. 11:11:18

@Nyegleo: Szia! Tegnap írtam én is ítéletet,meg is jelent,de a képek nem,pedig mentés előtt ott voltak. Mit csináltam rosszul?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.11.03. 11:15:46

nem értem miért ilyen rossz a cabrio golf(eos) hisz a golfok azért tovább bírják.
érdekes a vw nél minden golf változatot máshogy hívnak,golf,variant,jetta ,eos,scirocco,
régen azért nagyobb különség volt a tipusok közt.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.03. 11:15:55

@agresszív kismalac: Az Eosost is. Lassan követelmény lesz a diszgráfiával és tévképzetekkel küzdő, nem túl bonyolult lelkivilágú poszterek szerepeltetése.
Akkor már inkább digó limó.:-/

The Good Boy ! 2013.11.03. 11:16:49

jé, a jó kis R11 electronic. nekem is volt nagyon régen ilyen autóm. nagyon jó és megbízható masina volt. Szerettem nagyon, igaz a kuplungbowden vagy kétszer elszakadt benne, de a végére a csomagtartóban volt belőle egy tartalék. Ez akkoriban Renault betegség volt, az utána lévő Renault Fuegoban és R5 GT Turboban is a csomagtartó részét képezte ez.

rfc (törölt) 2013.11.03. 11:38:20

A Eos-nal a beazo kedert nem cserelni kellett volna, hanem Krytox-szal atkenni. A mobilitasgarancia meg ertelemszeruen nem vonatkozik arra, ha tonkremegy a klimakompresszor amiatt, hogy nem hasznaltak honapokig (vagy egesz telen). Talan viccbol irjak szinte minden auto kezikonyveben, hogy minimum havonta egyszer be kell inditani?

TurboRudi 2013.11.03. 11:39:47

az a renault kész... :D mint egy video játék olyan az a műszerfal.

Mondeoman 2013.11.03. 11:45:51

Nem tudom, nekem valahogy nem hiányoznak a Suzukisok, akik legyorsulják a Ferrarikat is... Az emberek helyesírása meg olyan, amilyen, én már azon lepődök meg, ha valaki igényesen ír.
Szerintem az Exeós ítélettel nincs semmi baj, mint ahogy az autóval sem, pedig sokan savazgatják, hogy "hű, 12 éves konstrukció..." Igen, és? Sokkal autószerűbb, mint az új Toledo vagy bármelyik mostani Seat. Én is szemezgetek az Exeóval :)
Meg egy időben szemezgettem Sciroccóval is, de arról az itt író Eos-tulaj tapasztalataihoz hasonló jókat hallottam, úgyhogy gyorsan le is tettem róla :)

Hurri Kán 2013.11.03. 11:46:12

@rfc:
Arra is kíváncsi lennék, hogy vezették azt a szerencsétlen autót, hogy a kettős tömegű lendkerék nem egész 70.000 km alatt megadta magát. Ismerősi körben, akinek van a kocsijában (Ford, Toyota, Opel, VW valamelyik típusa) senkinek nem kellett olyan 120.000 km előtt hozzányúlni.

Schütii 2013.11.03. 12:03:53

@Hurri Kán: Szerintem valami jófajta keményfalábbal nem lehetetlen szétgyilkolni ennyi idő alatt akár. Sok város, alacsony fordulaton keményen húzó dízel (PD különösen), hamar elváltva. Ez mind jelentősen meg tudja keseríteni a lendkerék életét.

Hurri Kán 2013.11.03. 12:05:46

@Schütii:
Lehet. Nem tudom, ezekben az Eosokban (mármint évjárat szerint) volt-e már, vagy lehetett-e start-stopot rendelni. A sok leállítás-indítás is nagy barátja a kettőstömegűnek.

Hurri Kán 2013.11.03. 12:06:45

@Hurri Kán:
Meg különben is: kabrióba, tehát élményauóba traktormotort, szerintem übergáz.

rfc (törölt) 2013.11.03. 12:10:26

@Schütii: Meg ennyi sem kell hozza, eleg egy egyenetlenul jaro motor. Sokan nem foglalkoznak vele, ha razza a motor a karosszeriat, elkonyvelik magukban, hogy "ez dizel, ez ilyen".

Schütii 2013.11.03. 12:17:33

@Hurri Kán: Néhány gyártó, élükön a VW, agymosása kitűnően működött/működik.

Schütii 2013.11.03. 12:18:57

@rfc: Igen, valószínűleg igazad van, de autópályán ez annyira nem számít mint pl. városban.

Knorbi 2013.11.03. 12:20:48

@Mondeoman:

Nekem kifejezetten bejön az Exeo de hozzátezsem hogy egyik kedvenc szedánom volt a donor A4-es is.

Az hogy régebbi konstrukció kit érdekel......de az igaz hogy szűkebb mint az újabb konkurensek.

A tulaj véleménye meg olyan amilyen. Ordít hogy nem szereti ezt az autót de túlzottan nem tartja azért rossznak.
Ha előtte BMW-je volt ahhoz képest lehet rosszabb szvsz ezt el lehet fogadni.

Hurri Kán 2013.11.03. 12:26:05

@Ikukám:
Lehet, de 7000 kilométer alatt, amennyit vezette a kocsit?

@Schütii:
Pár éve gondolkoztam dízel cserén (akkor relatíve sokat, évi 25-30.000 között mentem). Újat nem tudtam volna venni, számolgattam, ami a realitás lett volna (hitel nélkül), azok óra szerint olyan 200-250e km körül voltak hirdetve, pont az a határ, ahol simán bele lehet esni egy egymillió körüli nagyjavításba. Igaz, átlagban két literrel kevesebbet ettek volna, mint a meglévő, szög egyszerű kétliteres szívóbenzines kocsim. A matek végén az jött ki, évi 50.000 km alatt egyszerűen értelmetlen váltanom. Ennyit az olcsó dízelekről :)

JaxTeler 2013.11.03. 12:26:26

hát igen, én sem kérnék egy eosba diesel motort. Vmi jó nagy benzinest, abból baj nem lehet. A fogyasztás meg úgy sem számít egy ilyen autónál.

Schütii 2013.11.03. 12:35:16

@Hurri Kán: Van akinek bejön az orosz rulett, nem vitás, de ha tényleg beesik egy pár százezres gebasz az ablakon, akkor azt az összeget egyben kell felköhögni, míg a relatíve magas üzemanyagköltség egy kalkulálható tényező, részletfizetéssel könnyítve.

Hurri Kán 2013.11.03. 12:44:36

@Schütii:
Bizonyára, bár ismerősi körben nem nagyon láttam ilyet. Aki használt dízellel nem szopta be, az mind kb. max. (valós) 100.000 km-t futottat vett.

deepdiver 2013.11.03. 12:49:52

Egy csomó olyan embernek is dízelje van akiknek tök felesleges, mert csak annyit ért az autózáshoz, hogy a dízel keveset fogyaszt, és ez tök jó.

deepdiver 2013.11.03. 12:50:59

@deepdiver:
Persze mikor jönnek a bajok, és nem 20-30.000, mint sok szívó benzinesnél, hanem a 10-szerese sokszor, akkor jön a sírás.

Rocko- 2013.11.03. 13:01:49

vicces, hogy a Renós hogy rejtegeti a rendszámát. :)
mondjuk elsőre vicces ez a beszélő műszerfal, de lehet 2 óra után már keresnék egy baltát.

@Nyegleo: népítélet oldalon a heti merítés résznél kicsit összecsúszta a képek. :)

Rocko- 2013.11.03. 13:05:51

@Gyurma73: nem baszod szét a váltót a falábaddal, kb. ez az értelme. :)

Rocko- 2013.11.03. 13:07:52

@Hurri Kán: jajaja.

@Mondeoman: Exeo: igen, ez a megbízható használtató.

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2013.11.03. 13:10:39

Van valami perverz báj ennek a Toyotának a hátuljában.

Nyegleo 2013.11.03. 13:11:10

@Rocko-: Jaja, kösz. Megzavarta a rendszert a videó :) De megoldjuk hamarost.

kzolika 2013.11.03. 13:42:19

@agresszív kismalac: Seatost nem bantanam. Szlovakiai magyar, ennyire tudja a nyelvet. Munkahelyem szlovak leanyvallalatatol kapcsolatban vagyok egy magyar felmenoju sraccal, a magyar neki kb.tanult nyelv, ugy mint az angol, csak jobban beszeli. De irasban is erzodik, hogy nem ez az elsodleges nyelve. Ennyi.

oadrcm 2013.11.03. 13:58:07

Ha Nektek, tuskó parasztoknak nem sikerült összerakni a teljes képet a Seatosról, akkor segítek!
Valószínűleg felvidéki a srác, és így szlovák nyelven végezhette a tanulmányait, aminek következtében nem ismeri(nem volt lehetősége megtanulni) a magyar nyelvtant.
Ettől eltekintve eléggé túlpozicionálja a vasát, de ettől Ti változatlanul buta tukó parasztok vagytok!

másik oldalon 2013.11.03. 14:18:18

@Hurri Kán: " azok óra szerint olyan 200-250e km körül voltak hirdetve, pont az a határ, ahol simán bele lehet esni egy egymillió körüli "
Az a nagyjavítás nem véletlenűl szokott lenni. Félretankolás, rossz minőségü üzemanyag. Ha rendesen csinálsz mindent akkor kicsi az esélye, szvsz 1-2% 500.000 Km-ig.
Kb 3 hónapja pl én is félretankoltam, de még a kúton észrevettem. Gonolom sokan nem veszik észre, vagy úgy vannak vele, hogy csak kibírja. Aztán nem.

másik oldalon 2013.11.03. 14:22:22

@Gyurma73: szerintem, terepjárásnál fokozottabban kényelmes és hasznos az automata.

Hurri Kán 2013.11.03. 14:30:02

@Ikukám:
Semmi köze a félretankoláshoz. Mai, modern dízeleknél 150-250e között bármikor jöhet lendkerék, turbó, nagynyomású rendszer, szívósor és egyéb finomságok.

jelentéktelen alak 2013.11.03. 14:31:42

Nem értem ezt a Seat - Audi párhuzamot.
Szerintem aki Audit akar, nem a szépségébe szeretett bele. Kimondottan jellemgtelen minden Audi. Viszont a jellegtelen külső mögött remek kidolgozottság, biriliáns mérnőki munka és kimagasló megbizhatóság jellemzi minden modeljét. A legtöbb Seat egy olyan autó, amibe bele lehet szeretni. Olykor latinos, olykor extravagáns formája mindegyik modelt kiemeli tömegből. A lendületes, sportos megjelenés azonban kevésnek látszik, hogy letarolja a vevőket. Hiányzik az a megbízhatóság, időtállóság, kidolgozottság belőlük, ami VW csoport autóit egyébként jellemzi.
Vagy én értek félre valamit, vagy a Seat döntéshozói, mikor éppen stilust veszik át az Auditól.
Rémálmaiban jőjjön elő, hogy egy Seat minőségű Audit bírtoklok. Viszont bármikor szivessen birtokolnék egy Seat stílusú Audit! De ez az Exeo egy baromi nagy melléfogás szerintem. Még akkor is az, ha ezzel meg lehet lovagolni egy másik termék presztizsét és el lehet hitetni néhány vevővel, hogy ez már majdnem Audi...

Aldo Moro 2013.11.03. 14:41:44

A seatos gyerekhez annyit mernék írni, hogy bár azt mondjátok, hogy felvidéki, azért a gyökér "S" betűt megtalálja a Skoda szóhoz, de egy helyesírásellenőrzőn nem futtatta át az irományát. Nem tudja a nyelvet, okés. De én sem írok egy szlovák oldalra, mert fingom nincs, hogy költenek Ficoék. Annyi igényesség legyen már az emberben, hogy tudom, hogy nem tudok írni, akkor megkérem az egyik havert, hogy nézd már át, baszki, mi ökörséget költöttem össze.

Schütii 2013.11.03. 14:56:15

@jelentéktelen alak: Na igen, ezért kell a Seatot lélegeztetőgépen tartania a VW-nek, ahelyett hogy egyéniséget adnának neki. De azt hiszem meg kell még venniük ehhez pár neves latin autóipari szakembert.

kiwirágós kivirradtig 2013.11.03. 14:57:14

És ezt a szar, elmosódott képet a lojeézőről tényleg bele bírtátok tenni a cikkbe?

Ennyire nem telik fotósra, meg ekkora az egója a cikkírónak, hogy kiszorította a fejéből az agyat?

másik oldalon 2013.11.03. 14:59:53

@Hurri Kán: Több olyan autót ismerek melyeknél ezek -kivétel a kettőstömegű- 500ezernél sem jöttek elő. Viszont a befecskendező rendszer hiba egyáltalán nem fordult elő ismerősi körben, kivéve ha mutyizott volt az üzemanyag, vagy félretankolták. A sokadik tulajos autókat meg hagyjuk, mert ott bizonytalan a futásteljesítmény.

jelentéktelen alak 2013.11.03. 15:12:27

@Schütii: Vagy te értettél félre engem, vagy én téged! Kétlem, hogy a Seat vergődése az autói a kűlső megjelenésének tudható be. Fentartom, hogy bár az szépség izéls dolga, minden Seat kiemelkedik a tömegből a formavilágával. Sajnos minőségben, időtállóságban, nem hozzák ezt a kiemelekdő szintet. Sőt, a VW csoporton belül megszokott szintet meg sem közelítik jellemzően. Ez a jellemző, viszont hathat úgy a vevőkre, nem legyen önnállóan életképes a márka és ahogy írtad: lélegeztető gépen kelljen tartani a Seatot.

Mégis úgy gondolom, hogy a kilábalásnak, vagy talpaállásnak nem az a módja, hogy a márka erősségét leépítve, a gyengeségeket megtartva új irányt venni. Magam sokkal több fantáziát látnék egy olyan útban, hogy a Seatok egyéni formáját ötvözni a VW-nél megszokott tartalommal. Erre gondoltam, mikor azt írtam, hogy szívesen birtokolnék egy Audi minőségű, megbízhatóságú, Seatot. Sokkal szívesebben, mint szezélyes, zörgő, seatot, stílustalan Audi mezbe rejtve.

Schütii 2013.11.03. 16:01:09

@jelentéktelen alak: Nagyon azért nem értettük egymást félre. Viszont mivel támasztod alá azt az állításodat, hogy a Seat " a VW csoporton belül megszokott szintet meg sem közelítik"?
Hiszen VW egyenelemekből építkezik a márka. Meg tulajdonképpen milyen is egy igazán "seatos" külsejű Seat? Voltak különböző tervezői korszakok, de melyik az igazi énje a Seatnak? Nem könnyű erre válaszolni mert eleve Fiat liszenszekből indult a Seat, tehát nem is volt neki soha önálló identitása. Ki lehet(ne) találni neki valamit persze, de ebbe azért többnyire beletört a VW bicska. Nem véletlenül akarta megvenni Winterkorn az Alfa Romeot, annak a Seattal ellentétben nem kell már új imidzset kitalálni. Viszont a Skodát meg tudták tenni a VW másodhegedűsévé. Házon belül tehát csak harmadhegedűsök lehetnének a spanyolok, na de ahhoz meg nagyon olcsónak kellene lenniük, mint a Renaultnál a Dacia, ami megintcsak eléggé behatárolja/behatárolná a fő csapásirányt. Kérdés, elfogadja e a VW hogy a Seat csak az ő Daciája lehet vagy megszűnteti a márkát. Az Exeoval egyébként lényegében erre az útra tették a lábukat de azt is kissé rezignáltan, mert "levetett", már olcsó VW (Audi) technikát csomagoltak újra. Szóval egyelőre helybenjárás van, az pedig nem haladás, ugye.

csiky944 2013.11.03. 16:17:36

ezek a japánok tudnak valamit,a 90-es években már elektromos pótféklámpát használtak,baszki

jelentéktelen alak 2013.11.03. 16:26:40

@Schütii: Így már értelek. Magam a Seatokra úgy 10-12éve figyelktem fel. Annyira nem vagyok nagy autó fun, hogy a történelmét tudjam. De ezen 10-12év alatt a modellek zöme szemrevaló darab. Nekem Seatom sose volt. Mindenki le beszélt róla, amint szóba hoztam. Mint már írtam nem vagyok nagy autó fun, így hittem nekik. Ez alapján alakult ki bennem a kép a szánalmas minőségű Seatokról és ezt csak erősíti, amit az utakon látok, illetve nem látok. Sok "régi autó" fut az utakon, alíg néhány Seat, vagy fiat, esetleg alfa közülük. Legalábbis ha az Audival, BMW-vel, Mercedes-Benz-el, vagy Volvóval vetem össze, akkor nagyon kevés (itt Írországban). Az a benyomásom, hogy ezek a látványos autók, gyorsabban "kopnak" el, mint a presztis autók. Persze ez nem csak a Seatra igaz, de engem személy szerint bosszant ez a kétféleség.
Anno, mikor anyagilag elérhetővé vált számomra, hogy egy nem túl régi autót vegyek, nagyon bosszantott a dolog.
Kimondottan teszettek a Rover 75, Peugeot 407, autók. De az összes hozzáértőnek tartott ismerősöm lebeszélt róluk. Késöbbi tapasztalataim némiképen igazolják is a félelmeiket. Az agyon ajnározott A4-es Audi, VW Jetta, Passat, 3-as BMW, viszont kimondottan nem tetszett. A toyota sem az én ízlésvilágomat találta el a briliáns modeljeivel Kompromisszumként a 6-os Mazda, Skoda Octavia és S/V40-es Volvo maradt mint lehetőség.
Úgy alakult, hogy az akkori aktuális választékból, éppen Volvó lett. Nem bántam meg, de még mindig "nyálcsorgatva fordulok" az egy-egy megmaradt Rover után, még akkor is, ha hiányzik róluk egy-egy diszléc. Miért nem lehet egy gyönyörű autó jó is? Miért kell, hogy briliáns műszaki tartalmat produkáló Audi, BMW, Toyota, stb. következetesen jellegtelen, vagy épen csúnya?

Pizso 2013.11.03. 16:47:55

@jelentéktelen alak: Nekem tetszik az Audi. Bár a Q sorozat nem, de az új A(3,4,5,6,8) sorozat nekem bejön a 7-es viszont nem.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.11.03. 16:57:07

@jelentéktelen alak: az exeo az előző A4 es csak más lámpákkal és mostani motorokkal.
külsőre csak az eleje hátulja más,belső is keveset változott,ugye nem gondolod hogy egy 8 éves audi technika az szqr?
motorikusan ugyanazok motorok vannak mint a golfban..

jelentéktelen alak 2013.11.03. 17:09:08

@Gyurma73: Egy autó nem csak motorból áll. Elég, ha lesesik egy díszléc, zörög valami a ajtóban, kinyillik a kesztyűtartó, stb. Ilyen már fordult elő az ismeretségi körömben tartott, Seat, Fiat, Peugeot, Citroen autókon, pedig zeme még 10éves sincsen. Ezzel szemben 20éves BMW-k, Audik, Volvo, Toyoták ilyen tüneketől is mentesek, ugyancsak a szük ismeretségi körömből kiindulva. A legdurvább a nagy kedvencem a Rover 75. Álomszép autó. Egy kedves barátoméban ismertem meg az elsőt. Gyönyörű meggy bordó autó, bézs ülésekkel és belső térrel. Mindig virgonckodott, hogy BMW motor hajtja az autót. Valahányszor utaztam az autójában, mindig másra kellett utasként oda figyeljek. Hol az ajtókilincset ne használjam belülről, mert a kezem marad, hol az ablakot ne engedjem le, mert nem megy vissza, hol csak zörgött valami benne. A gyönyörű autó díyzléceit kb hetente tette vissza a helyére. Az utó ment ugyan, de mindig szánalmas volt. Áldottam az eszem, hogy nem az érzelmeim motiváltak, mikor én vettem az autóm, hogy halgattam a barátaimra. De az a barátom, aki Seatot hajtott is boldog volt, mikor egy Corollára váltott. Csak utána paszolta el, hogy minden zökkenő után kinyilt a kesztűtartó a Seatban. A másik Seatos ismerős, ölébe pottyant a belső tükör, de volt akinek a lökhárító kezdett leválni az akkor 4éves Cordován. Motorikusan mind jó volt. Hiba nélkül mentek. A motorra egyiknél sem volt panasz, még a Rovernél sem. De egy autó, több mint egy motor, meg 4 kerék.

Rocko- 2013.11.03. 17:10:21

@kiwirágós kivirradtig: nem tudod miről szól a népítélet, ugye?

thebigben 2013.11.03. 17:27:36

Basszus, ez a kétbites Rönó, ez atom! Ez elterjedhetett volna.

Szabo T 2013.11.03. 17:41:23

@Gyurma73: M6-nak hivtak Amerikaban az europai M635CSI-t. Kicsit gyengebb volt, de jobban felszerelt.

Autó-motor doktor 2013.11.03. 18:20:47

Renault: Pontosabban Renault műszerfal. Sok mindent tudtunk meg az adott típusról, köszönjük. Szánalmas, hogy vannak kretének, akik ennyit tudnak összekaparni az autójukról és belefognak egy népítéletbe.

Seat: Vállalkozó, menedzser csóka több millás autókra hajt, de írni is alig tud normálisan. Az autóval csak a nyűge van. Jól átku.ták a kereskedésben, de nem meri beismerni, csak az Udi minőséget hajtogatja. De ez is szar, az is szar...

Knorbi 2013.11.03. 18:21:58

@jelentéktelen alak: Írországban nem tudom mi a helyzet de Magyarországon a Seatok kb közepes szintet ütnek meg.
Annyira nem rosszak egyébként. Reális alternativája egy Opelnek,Renaultnak illetve a hasonló népautóknak.
Nekem volt már 3 és a baráti körben is van még legalább ugyanennyi és némelyikbe a km is szalad szépen.
Csak az egyikkel voltak nagyobb gondok pl kuplung,hengerfej de az valószínűleg egy szépen kozmetikázott használt autó volt aztán kapott egy kisebb puffot is az eleje.
A többi autó igen megbízhatóan teszi a dolgát az enyémben pl 170 ezer km van pedig Pd Tdi.

paveway 2013.11.03. 18:33:51

@Rocko-: Szerintem sincs teljesen képben. Esetleg az agy kiszorította az olvasókáját.

Nyegleo 2013.11.03. 19:05:11

@Józsi a guminagykeres: Küld el magánba az ítélet linkjét, és megnézzük. Mostanában valóban volt némi gond a képfeltöltéssel.

jelentéktelen alak 2013.11.03. 19:15:52

@Knorbi: Itt is ugyan abból válogatnak az eberek. De magam nem is az új autókra fókuszálok, mert abbol nem derül ki a várható élettartam. Most nagyon menőek a Kia-k, Hyundai-ok, de a Dacia és GreatWall is egyre több fut. Ezek A renault, peugeot, Fiat hoz hasonlóan alíg pár évesek. 10+évest nem nagyon látni, mint Seat-bol sem.
Az olcsóbb autók közűl, amiből látni öregebbet, azok A Fordok, Opelek. A még öregebbek azok vagy japán autók, vagy prémium német autók, Skodák, valamint a Svéd márkák. Ebből én laikusként azt vonom le, hogy jellemzően a japán, cseh és német autóktól, meg a Volvo-tól lehet hosszabb életet elvárni. (Úgy tudom, hogy új Saab-ot mostanság nem lehet venni)
De lehet, rosszúl következtetek.
Az általam rövid életűnek mondott autókra sem tudnék úgy rosszat mondani, hogy főalkatrész menne tönkre benne. Csak ismeretségi körben voltak ilyenek. Ők sem a motorra panaszkodtak. A motor mindegyik autóban végig jó volt. De sok olyan apró bosszantó dolog jellemzte ezeket az autókat, amiket korábban már leírtam. Ismeretségi körömben egyik német, vagy japán model sem produkált ilyet.
Ez nem presztis! Egy jó barátom 2002-es A4-es Audit használ. Vigyáz az autójára, de pl lámpa kapcsolónál a lekopott a gombról a festék és a többi gomb is elég lelakott hatást kellt. Furán néz így ki egy Audi. A 2003-as Volvo (aminek nincsen akkora presztise) úgy néz ki belül is, mint új korában. Igaz, nem produkál olyan menetteljesítményt, mint az Audi, de új korában sem voltak versenytársak.

Mindezek személyes tapasztalatok. Lehet, nem mutatja a valós képet, de engem ezek a benyomások értek és ez alapján formáltam véleményt úgy, hogy ez a 2. Volvo-m. Egy Fiat Brava-val kezdtem a (párom hetekkel azelőtt vatte, hogy összejöttünk), majd lett egy S40-es Volvo, majd S4-es Audi (2hónapig), aztán egy Toyota Avensis, amit eladtam, mikor megkaptam a céges furgont (Peugeot Expert) és vettünk egy kis Nissan Micra-t. Azt cseréltük le ismét Volvo V40-re.
A Fiaton 3év alatt (újonan lett véve) le kellett cserélni az egész kipufogó rendszert és az akkumulátort a furgon elhagyta, a kiegészítő tükröket és az egyik kilincset. A többi autó bár öregen lett véve is, izzókon fékbetéteken, olajon megy egyébb kopó fogyó alkatrészen kívűl semmit nem fogyasztott egyik sem. A mostani Volvónak esett le az egyik tükre, míg a parkolóban várt minket. Nem vennék rá mérget, hogy az autó hibája. Ismeretlen számomra az a fajta hiba, amit Seatot hajtó, vagy Renault-os, Peugeotos, Citroenes ismerősöktől hallani olykór. Pedig ők újabb autókat halytanak.

Knorbi 2013.11.03. 20:03:48

@jelentéktelen alak: Természetesen nem olyan jó autók mint a német prémiumok vagy egy Saab illetve Volvo.(bár a szóbanforgó Exeo utolsó csavarig Audi)
DE: nem is kerülnek annyiba,illetve ha van velük valami baj az is kevesebbe kerül.

De az is lehet hogy ha felétek valaki Seatot,Renaultot,Fiatot választ pont azért teszi mert olcsóbb és pár év után úgyis lecseréli.
Sok Renaultot is vezettem már na azokkal azért voltak bajok.Fiat is van egy ismerősnek és bár volt hogy lerobbant nem jellemző rá és fillérekből fenntartható autó.

kapitális 2013.11.03. 20:28:11

@Hurri Kán: Eddig összesen hány dízeled volt? 6 éves Mazda6 2000 dízel, 123 LE, 350000km, se lendkerék, se DPF szűrő cseréje nem volt. Cégben kettő van, együtt vettük, abban 270000 van, neki sem volt ilyen problémája. Ja hogy ezek újak? Igen, azok. De ezután akkor senki ne jöjjön, hogy megvette a tekert szarját, és szétment benne minden.

Hurri Kán 2013.11.03. 20:33:16

@kapitális:
Olvas, értelmez. Ugye, nem olyan nehéz? Ha igen, ne erőltesd, viszont akkor böfögj máshova. Köszöntem.

jelentéktelen alak 2013.11.03. 20:44:35

@Knorbi: Nem erre akartam kihegyezni a dolgot.
Abban egyetértünk, hogy annyira nem jó autók. Viszont magam úgy gondolom, hogy -főleg- a Seat, Peugeot, Fiat típusok zöme messze stílusosabb, mint a jónak tartott autók.
Ami engem zavar, hogy a szép és jó autók ellentés értelemben párosíthatók. Mint korábban írtam, az általam legszebbnek tartott autó a Rover 75 esetén. Sem motor hibáról, sem futóműhibáról nem hallottam erről a típusról. De szinte minden héten hozott valami igen bosszantó apróságot az 5éves autója a cimborámnak. Nem nagy dolog lejáró ajtónyitó, vagy csak lefeléengedhető ablak, egy-egy elhagyott díszléc, stb. Akár millió kilométert is megtehet így egy autó. De elég bosszantó ahhoz, hogy az ember ne olyat válasszon, amivel nagyobb eséllyel fordúl elő. Ami engem bosszant, hogy miért kell lemondanom az ilyen malőrök miatt, egy szép Roverről, vagy stílusos Seatról?

Nem hiszem, hogy az a megoldás, amit Axeo nál csináltak. Legalábbis nekem negyon nem teszik. Ott ugyanis egy bosszantó tulajdonságokat produkáló, de szép autókat gyártó márka egy jellegtelen formavilágot ölt magára és nem győz meg senkit arról, hogy a bosszantó hibákat levetkőzte. Vagyis számomra a Seat pont a vonzerejét vesztette el az Axeoval, de úgy, hogy vele kapcsolatos fenntartásaim megmaradtak. Persze lehet, hogy ez csak az én problémám, örülnék, ha végre a stílusosság és a megbízhatóság párban járna 100000EUR alatt is.

JaxTeler 2013.11.03. 20:58:16

@jelentéktelen alak:
az, hogy Írországban nem látni 10+ éves Seatokat szerintem még nem jelenti, azt hogy a Seat nem egy tarts autó. Lehet annak más oka is, pl egyszerűen csak amúgy is ritka kocsinak számít ott. Lehet tévedek, de pl Szlovákiában nem sok F és G Astrát látni, pedig nálunk meg van bőven. Szóval lehet eleve kevés Írországban az új Seat, ami meg éppen lenne azt meg az első tulaj már lecserélte és valaki kivitte olyan szegényebb országokba ahol szintén baloldali közlekedés van.
Ettől függetlenül szerintem a Seat nem egy rossz autó.

Knorbi 2013.11.03. 20:59:14

@jelentéktelen alak:

Persze értem én. De hidd el nekem hogy nem ennyire megbízhatatlanok és széthullósak a Seatok. Főleg nem pl egy Leon.(ami egy szebb Golf)
De az hogy helyenként zörgősebb,hangosabb az szándékos. NEM LEHET olyan jó mint a Golf.

Az exeo meg pláne mivel az egy AUDI.Sok-sok kamion vitte át a komplett gyártósort Ingolstadtból Martorellbe.De az igaz hogy jellegtelenebb a külseje sok ember számára.

Grafithuszar 2013.11.03. 21:08:44

Az a beszédszintetizátoros Renault 11 számomra instant get. Kár hogy mostanában már nincsenek ilyen őrültségek :)

DeezL 2013.11.03. 21:22:08

@thebigben: renault 25ös ettől jobban felvotl szerelve,és sok probléma volt is vele! nekem volt renault 11-em igaz nem ilyen felszereltséggel,és az 1,6 diesel volt,de szar is volt

jelentéktelen alak 2013.11.03. 21:22:58

@JaxTeler: Lehet tévesen következtetek. Hosszú volna elmondani mindent, ami miatt erre jutottam. 4-5éves Seat sok fut itt. 8éve, mikor jöttem is sok volt. Nem jellemző, hogy innen autót vinnének szegényebb országokba, a szomszédos UK-ban olcsóbban lehet megkíméltebb autót venni. Egy 10+éves Seat ára a használtautó piacon jelentéktelen és főleg forgalomból kivontat, alkatrészként találni ilyet. De ez nem csak a Seatra jellemző.
De nem azt akarom bizonygatni, hogy a Seat és más márkák rosszak! Pusztán azt, hogy amit utánozni akar a Seat, inkább visszalépés, mint előre. Az Audi -szerintem- jobb/megbízhatóbb autó. De a Seat -nekem- szebb. Az Exeo nem szép és nem vennék rá mérget, hogy pont olyan jó, mint 5-8éve egy úgy A4-es Audi volt. De ha mégis így van sem vennék rá mérget, hogy nem volna célra vezetőbb, megtartani szép/stílusos formát és úgy gyurni rá a megbízhatóságra, a minőségre. Persze, lehet tévedek...

Knorbi 2013.11.03. 21:23:28

@Grafithuszar: Volt egy Renault Laguna egy haveroméknak az is tudott ilyet.

DeezL 2013.11.03. 21:27:24

@Hurri Kán: pedig a diesel mindig megéri... lendkerék? bele kell rakni egy felújítottat.. 75ezer Ftért Kuplung+lendkerék 2 év garancia .. fiam ex 156osa is ilyen volt amíg nálunk volt elment több mint 40ezret vele... Turbo? kell normális olajat az autóba rakni,és azt időben lecserélni,valamit mi mindig leállítás előtt kicsit ketyegtetjük az autókat.... jó azt elismerem közös nyomócsöves autóból nem sok volt még nekem,se a rokonságban.. az 1,6 HDI-kkel szopunk csak mint a torkosborz:)

jelentéktelen alak 2013.11.03. 21:29:20

@Knorbi: Lehet, hogy ilyen politika van mögötte. Csak ebben némi ellentmondást érzek a másik VW által felkarolt Skoda esetén. Lehet az én ízlésemmel van a baj, de egy Octavia, vagy egy Yeti, formailag akár a prémiumok között is megállná a helyét, de az anyamárka hasonló típusait formavilágban zsebere teszi és egyben hozza VW által megszokott minőséget és megbízhatóságot is. A Seat a Skodáknál nagyságrendileg stílusosabb, viszont a Skodák jellemzően megbízhatóbb autóként ismertek, mint a Seat. Miért ne járhatná a Seat is be Skoda útját?
Pont a Skoda miatt nem gondolom, hogy ez tisztán politika. De mivel nem értek hozzá, lehet tévedek és igazad van.

DeezL 2013.11.03. 21:29:57

@Schütii: pontosan... meg a csak városi használat ami sok km.. az is megöli

wody21 2013.11.03. 21:31:37

@Grafithuszar: Szerintem meg pont van ilyesmi őrültség ma is - legutóbbi totalcar TV adás, Renault Captur "Reinastella" űrhajómód... :D totalcar.hu/tv/2013/10/31/mindenfele_suv_de_melyik_a_legjobb/ kb 11:00-tól ha nem lenne ismerős :)

Knorbi 2013.11.03. 21:34:23

@jelentéktelen alak: Hát emögé nem látni be. De ezeknek a kisebb forgalmú márkáknak a válság is betett.Legalábbis felénk.
Nálatok ha 10 év körüli átlagos autók mennek bontóba az valószínűleg nem CSAK az autó miatt van így.Talán nincsenek is tökéletesen karban tartva hisz felesleges ha megy a bontóba....
Egyszerűen lehet hogy más a mentalitás és könnyebben vesznek az emberek új autót.
De lehet hogy tévedek.

Knorbi 2013.11.03. 21:36:54

@jelentéktelen alak: ja a Skodával kapcsolatban nincs igazad pont a TC egyik Octaviás bemutatójában vagy tesztjében is írják hgy muszáj volt elrontani nehogy legyen olyan jó mint a Golf.

Hurri Kán 2013.11.03. 21:46:04

@DeezL:
Nem éri meg a dízel mindig, de ezt már elég sok helyen leírták, kiszámolták. Nekem sem érte volna meg. Hitelt meg nagyon nem akarózott felvenni, hogy viszonylag fiatalabb autót tudjak venni + még maradjon is tartalék javításra.

jelentéktelen alak 2013.11.03. 21:47:30

@Knorbi: Nem szeretném, ha téves kép alakulna bárkibern is ki!
Bozonyos típusokbol arányaiban kevesebbet látni 10+ évesen. De elég sok az akár 20+éves autó is az utakon. Nem tudom mi az oka annak, hogy a mediterrán autók közűl kevesebb a régi, más típusok, meg huszon évesen is előfordulnak elég gyakran. Abban igazad van, hogy a karbantratás nem alapos és nem is vigyáznak az emberek jellemzően az autójukra. Egy BMW-re, Mercedes-Benz-re még csak csak, de egy Mazdát, Toyotát, pont úgy lelaknak, mint olasz, francia, vagy spanyol autót, mégis sok 20+ éves Toyota és Mazda fut.
Úgy ahogy én nem tudom megfejteni az okot, nyilván tőled sem várható ez el. Elhiszem, hogy jó tapasztalatod ezekről a modellekről, de te hidd, hogy az én ismeretségemben jellemzőbb rossz tapasztalat. Azthiszem nyilván való, hogy mindketten a saját tapasztalatunkból indulunk ki.

jelentéktelen alak 2013.11.03. 21:54:41

@Knorbi: Akkor az én ízlésemmel van a gond. Bármelyik Skoda jobban teszik egy hasonló kategoriájú VW-nél... :-)

OK, a Citigo kivétel. Annyira egyforma az Up!-al, hogy egyik sem tetszik. De a Seat verzió sem.

cukkkorka 2013.11.03. 21:58:42

havernak Írországban 1999-es Seat Toledója van 1,9-es diesel én szereztem még annó neki 600EUR-ért, azóta is megy, semmi baja nem volt vele. Mostanra már 200.000 felett jár. Én mondjuk soha nem vennék VW csoportos autót de ami igaz az igaz!

cukkkorka 2013.11.03. 22:04:40

@jelentéktelen alak: azért van sok régi japó kocsi mert annó hajószámra hozták be Japánból a használtautókat. Ha jobban megnézed akkor az öreg japán kocsik mind belpiacosak pl. nem Almera a Nissan hanem Pulsar, vannak Mitsubishi FTO-k, Toyota Levin-ek de a bakancsmikráknak is másik oldalon van az indexe mint az Írországiaknak és van bennük klíma az 1literes motorhoz. Most már inkább angliába viszik a japó importot és inkább a sport-luxus vonalban éri meg, Írországba meg onnan kerülnek a használtautók, rohadnak is rendesen ellenben egy 10-20 éves Írországi vagy Japán importhasználtal.

DeezL 2013.11.03. 23:21:22

@Hurri Kán: mondjuk ezt okosan tetted hogy nem hitelezted be magad! Én is Kp-ra veszem az autókat!javítás meg nem érdekel,van kedvezményem,az autót meg megcsinálom én!:)

motyo87 2013.11.04. 00:08:22

A seat-os gondoltam hogy szlovák, De szerintem se Volvo-ja se Bmwje nemvolt de lehet hogy Exeo-ja se egy ilyen semmitmondó ítéletből.... :P

ledo76 2013.11.04. 00:21:12

@jelentéktelen alak: A Seat-ot képtelen volt, jó kezdés után, pozicionálni a VW és ez már szerintem így is marad. Ha stílusos és minőségi akkor nem veszik a VW-t, olcsóbbnak meg ott a Skoda. A Skoda az anyamárkánál is megbízhatóbb (nem is kicsivel) volt, mert (régebben) másodkézből kapta a fejlesztéseket, így kiforrottabb/egyszerűbb volt, másrészt a kelet-európai viszonyokhoz optimalizálták. Ott az anyagválasztáson és a megoldások igényességén spóroltak a minőségen nem és ez bejött. Egyébként a VW-k/Audik minőségérzetre tényleg a kategória etalonjai és más jó tulajdonságaik is vannak, de konkrétan a megbízhatósággal a 90-es évek végétől kb 10 évig voltak kihívásaik, csak nem tudták azért az azt megelőző korszak ninbuszát lerombolni.

kapitális 2013.11.04. 05:04:45

@Hurri Kán: Hát kettőnk közül nem én vagyok az, aki folyamatosan azt hangoztatja minden (akár csak egy nagyon kicsit is kapcsolódó) cikkben, hogy a dízelek így szarok-úgy szarok. Gondoltam engedek neked egy kis betekintést a témába, mivel láthatóan soha nem volt ilyened, ezt bizonyítja az is, hogy érdemben a személyeskedésen kívül nem tudtál reflektálni.

Schütii 2013.11.04. 07:47:00

@Gyurma73: Jó megfigyelés! Nekem is szemet szúrt a dolog, az igazság valahol a kettő között van.
en.wikipedia.org/wiki/BMW_M6

Hurri Kán 2013.11.04. 08:55:05

@kapitális:
Mondom, szövegértés. Most is csak annyit írtam, NEM MINDENKINEK ÉRI MEG. További jó trollkodást.

Lük 2013.11.04. 09:08:03

Nem tudom mire vállalkozik a seat-os figura de a helyesírása alapján biztos nem dolgoznék vele.... szánalmas

kapitális 2013.11.04. 12:29:27

@Hurri Kán: Úgy látszik elbeszélünk egymás mellett, így a sszemélyeskedés részébe nem mennék most bele.
Nem azt mondom, hogy a dízelek bármivel jobbak mint a benzinesek, csak azt, hogy semmivel sem rosszabbak, sem megbízhatatlanabbak, mint azok, legalábbis az én körömben lévő tapasztalatok alapján. Azért tartottam fontosnak megemlíteni, mert az általános vélekedés az, hogy "a dízelben márpedig 200-nál szétmegy minden", aminek a teljesítéséhez azért még bőven hozzá kell rakni egy wannabe Schumachert, egy chiptuningot, vagy egy 500-ról visszatekert órát. Nyilván én is hallottam már teljes motorcserés 6-osról(bár az első generációs volt, ha jól tudom), meg arról is hogy a tulaj azóta mindenkinek meséli hogy a dízelek így szarok úgy szarok, meg új autót sose, mert az övével is mi lett 150000-nél. Azt persze nagyvonalúan kihagyja a történetből, hogy húszezernél ment bele a chip, meg 160 alatt nem nagyon járkált vele közúton.

Hurri Kán 2013.11.04. 12:34:41

@kapitális:
Ezért mondtam, olvasd már el figyelmesen, amit írtam ;)
Amikről írtam, hogy ezt-azt cserélni, javítani kellett, az mind újonnan, vagy tényleg valós kilométerrel vásárolt autó volt. Illetve mind vagy családi, vagy közvetlen baráté-ismerősé, akiről tudom, hogy használja az autóját, tudom, hogy nem gyilkolja.
Igen, sok olyan van, aki szidja a (szerinte) 200.000 km-t futott cdi-t, pd tdit, cdti-t, stb., hogy szétdőlt, miközben 1) a motorban nem 200, hanem min. 400ezer van, 2) megvette, ő belerakott 70-80.000 kilométert és nem foglalkozott vele semmit, mert minek, jó az úgy, ahogy van, hiszen megy. Ez utóbbi nyilván nem mérvadó.

Dr. GGG77 2013.11.04. 12:56:41

Szerintem az elmúlt évekig talán az összes VW konszernes autóra érvényes az irgalmatlanul hosszú kuplung út.

Luighi 2013.11.04. 15:24:20

A seat szerintem is egy rakat ...! És nem kicsi, hanem hatalmas! Én cégeset hajtottam, hát abban igazi latinos temperamentum volt (vagy volt kedve dolgozni, vagy nem: index, ablaktörlő, ajtózár, nyiszorgások, túlmelegedő motor, stb). Aztán többnyire a nem volt erősebb. Menetdinamika mint egy KGST Skodában. Pedig ormótlan volt mindene (volt benne anyag), mégis széthullott rendszeresen. Mindez ez 3 évnél és 120.000 km-nél kevesebbet futott "autón". Ennyire ócska kramancot, csak a cocialista ipar tudott évtizedekkel azelőtt! Csak lúzereknek ajánlom! ;-D

DeezL 2013.11.04. 16:54:54

@ledo76: így van VW-sek mondták is SKodán nem igazán volt PD csere

DeezL 2013.11.04. 16:58:46

@Luighi: nekem nem volt bajom a Seatal még! 4db volt

niksznik 2013.11.04. 18:19:21

@Nyegleo: Szia! Nekem is volt egy de nemhogy a foto, de a szöveg sem jelent meg a mai napig sem...

Prérifarkasz 2013.11.04. 23:25:51

Seatos: "A kuplung elég mélyen van, teljesen ki kell nyújtanom a lábam, hogy kinyomjam." - ülésállításról hallottál már? ;)
Ha meg törpe vagyok, akkor kisautót vásárolok...
Amúgy én ezt a képletet írnám fel és nem azért, hogy a seatosokat bántsam, hanem mert szerintem inkább ez az igazság:
Seat=Skoda

Prérifarkasz 2013.11.04. 23:57:32

@jelentéktelen alak: "Sok "régi autó" fut az utakon, alíg néhány Seat, vagy fiat, esetleg alfa közülük. Legalábbis ha az Audival, BMW-vel, Mercedes-Benz-el, vagy Volvóval vetem össze, akkor nagyon kevés (itt Írországban)." - Ott Írországban biztos így van ;) De az összevetés nem releváns, itt a jóval szegényebb (mindjárt sírok) Magyarországon jóval több a régi Fiat, Renault, Ford stb., mint a prémiumkategóriát jelentő BMW, Merci, Audi - egyszerűen azért, mert itt még az ócska prémiumot is kevesebben engedhetik meg maguknak, mint az ócska "tucatautót"... Amúgy Seat-nál én is azt figyeltem meg, hogy amint közelednek a 2. X felé úgy mintha exponenciálisan csökkenne a számuk...

Knorbi 2013.11.05. 08:31:37

@Luighi: "én cégeset hajtottam"

Ezzel el is mondtad a lényeget.

Knorbi 2013.11.05. 08:35:22

@jelentéktelen alak: Mondjuk az nyilvánvaló hogy a 20 év körüli japánokhoz egy hasonló korú Seat,Ford,Renault,Fiat stb a fasorban sincs.
De mindenki indul valahogy.És a Seat onnantól gyárt használható autókat amióta a Vw rátette a kezét.
Az már más kérdés hogy most megöli saját gyermekét:(

Luighi 2013.11.05. 10:47:56

@Knorbi: Tényleg okoska? Akkor a többi gyártó autóival miért nem volt gond? Sok szerencsét a spanyol csodákhoz, én meghagyom neked mindet ;-D (mindig, minden körülmények között)

Knorbi 2013.11.07. 12:49:24

@Luighi: Jellemzően a cégesekre senki nem vigyáz. Persze lehet kivétel és kifoghattatok egy hulladékot. Én csak azt mondom nem ez a jellemző rájuk.
A többi autó milyen volt?

Luighi 2013.11.07. 14:04:50

@Knorbi: Peugeot, VW, Mitsubishi. Azok se voltak mindig hibátlanok, de nem is produkáltak újabbnál újabbat egy hiba megszüntetése után. Sajátot biztos nem vennék a Seattól, de kölcsön is maximum akkor kérnék, ha pisztollyal fenyegetnének ;-)

Az lehet hogy kifogtuk, de azért ennyire "gáz" járművet tényleg csak a szoci ipar tudott produkálni és az nem mostanában volt. Ahogy írtam már fentebb is.

Tudom el vagyok kényelmesedve, mert a Japán, Koreai gyártók járművei évente 1 maximum 2x "esnek ki" a használatból, és abból is legalább 1 az előre betervezett. Másnak lehet belefér a havonta vagy a havonta 2x (3?) "szervizbe viszem a kocsit". Ők a "boldog hobbisták". Szerintem.

Knorbi 2013.11.10. 18:45:13

@Luighi: Na felém a boldog hobbisták sokkal inkább szoktak Renault,Citroen tulajok lenni:)
De ki mit fog ki....

Nálam meg a Seatok húzzák igen jól. A mostaniban kb 180 ezer van 7 éves és eddig egy gázpedáljeladó volt a nagyobb bűne és egy csomitartó vezetékköteg a másik de az inkább a csapkodás miatt.Ennyi.
Ha a Vw-k jól bírják nálatok akkor nem vesztett a dolog mivel a Seat és aSkoda is Vw.
süti beállítások módosítása