Többen írják az elöző ítéletekben hogy nem jó terepen stb na ez nem igaz csak el kellene olvasni a kezelési leírást megtanulni mi hogy működik benne nem csak tudatlan parasztként széttaposni aztán pedig a saját tudatlanságát az autó hibájának feltüntetni.
A belseje már 1995-ben sem volt valami formabontó, és luxus anyagokat felvonultató, cserébe viszont könnyű tisztán tartani, és az ülések, valamint a vezetési pozíció nagyon el van találva, igaz 186 cm lévén mögöttem már nincs túl sok hely, viszont hosszú távon (Miskolc_Dubrovnik 1200Km) sem szakadt le a hátam.
Nem mellesleg olyan szintű elerőtlenedés kerítette hatalmába az autót, hogy az már zavaró volt. Hazaérvén jött a diagnosztika,itt bizony egy töltőlevegő cső adta meg magát. Miért is ne szombat délután lett volna, semmi nincs nyitva.
Ne nézd le a Chevit nem tudhatod mi van a motorház alatt
Amúgy egy igazán nemzetközi autó az olasz motor japán váltó és mindez egy koreai autóban.
Arra az esetre ha a "Prófécia" beteljesül!
Az autó egy zárt karosszériájú változat volt amin eléggé előrehaladott korrózió csámcsogott szinte hallani lehetett ha csend volt a rozsda percegeset :)
Az utolsó 100 komment: