Heti merítés

  2013. október 27. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Diesel

41911

Többen írják az elöző ítéletekben hogy nem jó terepen stb na ez nem igaz csak el kellene olvasni a kezelési leírást megtanulni mi hogy működik benne nem csak tudatlan parasztként széttaposni aztán pedig a saját tudatlanságát az autó hibájának feltüntetni.

Kék Torpedócska

54919

A belseje már 1995-ben sem volt valami formabontó, és luxus anyagokat felvonultató, cserébe viszont könnyű tisztán tartani, és az ülések, valamint a vezetési pozíció nagyon el van találva, igaz 186 cm lévén mögöttem már nincs túl sok hely, viszont hosszú távon (Miskolc_Dubrovnik 1200Km) sem szakadt le a hátam.

A váratlan FORDulat

61958

Nem mellesleg olyan szintű elerőtlenedés kerítette hatalmába az autót, hogy az már zavaró volt. Hazaérvén jött a diagnosztika,itt bizony egy töltőlevegő cső adta meg magát. Miért is ne szombat délután lett volna, semmi nincs nyitva.

Ne nézd le a Chevit nem tudhatod mi van a motorház alatt

62058

Amúgy egy igazán nemzetközi autó az olasz motor japán váltó és mindez egy koreai autóban.

Arra az esetre ha a "Prófécia" beteljesül!

60674

Az autó egy zárt karosszériájú változat volt amin eléggé előrehaladott korrózió csámcsogott szinte hallani lehetett ha csend volt a rozsda percegeset :)

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr965601165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2013.10.27. 11:02:20

"Motoroptimalizációval elő lehet hozni az előbb említett modelleknek a +30LE előnyét és a fogyasztás nem NŐ."

O_M_G

totalcar.hu/magazin/technika/2010/12/03/a_takarekos_utcai_harcosok/

Schütii 2013.10.27. 11:22:11

"Az automata váltótól ockódtam de megvan a maga előnye/nincs kettőstömegű lendkerék 200.000ft ért"

Van helyette váltófelújítás kb. ugyanennyiért.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.10.27. 11:29:49

nem értem ezt a kettőstömegű lendkerék parát,ha jó a lábad 300ezer km et simán elmegy és kedvezménnyel 70ezertől lehet kapni,fiathoz,fordhoz,vw hez.
vannak.ennél drágább is kiszámíthatatlanabb kiadások.
pl vw,merci.láncszakadás.

Ciri 2013.10.27. 11:35:13

@ommm:

:)))

Egyébként a legismertebb szó sufnituning berkekben a "motoroptimalizálás" :D

Józsi a guminagykeres 2013.10.27. 11:44:26

@Schütii: Cimborám automata specialista, multi/triptronic felújításból él nagyrészt.
Véleménye szerint két dologtól esnek szét,egyik a karbantartás teljes hiánya (időnkénti ATF szint ellenőrzés,olajcsere) másik meg a falábú tulaj.
Három automatával van/volt közeli kapcsolatom A6 C5 2.4 multitronic 250ekm-rel hibátlan,82-es 728i-t 430ekm-rel vettük,650ekm-rel adtuk el,váltó hiba nélkül. w201 2.0 350ekm-rel,szintén hibátlan 4sebességes automata.Ennél az előző tulaj a márkaszervizes számla szerint cseréltetett tömlőket,nálunk már kellett első szimeringet is,mert csöpögött.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.10.27. 11:55:24

a lacettiben hagyományos autómata vqn?

Hurri Kán 2013.10.27. 12:28:31

Valaki magyarázza el, mi értelme nekiállni egy Lacettit "optimalizálni", majd ráfogni, hogy "utazóautó"? Mikor márkán belül ott az Epica. No mindegy, mindenki úgy mulat, ahogy akar.

Ciri 2013.10.27. 12:32:44

@Gyurma73:

4 sebességes hidraulikus.

Ciri 2013.10.27. 12:33:48

@Hurri Kán:

:))

A csávó egyébként az összes létező oldalon hirdeti. :)

Hurri Kán 2013.10.27. 12:34:48

@Ciri:
Nem lett elég optimális.

cukkkorka 2013.10.27. 12:39:25

Hagyományos automatában ha cseréled az olajat 50.000-ként akkor sose romlik el, cserébe nem kell kuplungot cserélni és nem lehet betolni. Én még nem vezettem jó automata-dízel párost de benzinesben nem kellene manuális csak ha valami sportkocsi.
Az ilyen dévusoknak mindig kissebségi komplexusuk van és folyton bizonyítani akarnak valamit...
A grandcsirkében az 2,5-ös VM motor az egy igazi büntetés

Ciri 2013.10.27. 12:44:20

@cukkkorka:

"Én még nem vezettem jó automata-dízel párost"

Akkor elmondhatjuk, hogy rengeteg autót nem vezettél még :)

Hurri Kán 2013.10.27. 12:44:38

@cukkkorka:
Nem igen van olyan autó, amiben az a VM motor ne egy büntetés lenne.

Minden Áron 2013.10.27. 12:49:22

Az a VM Motor crdi kivitele a 2 tonnás "bocinkat" rendesen viszi mint a desznó, szerintem rendben van, ráadásul tartósnak is ítéltetett 4 év, 90e km alatt. A fogyasztás 8-9 liter...

Minden Áron 2013.10.27. 12:54:35

Még mielőtt bárki szólna, van mellette egy aero-m, tudom milyen az, hogy megy.

P12_dCi 2013.10.27. 13:22:37

@ommm: Én mindig jót mosolygok a fogyasztás nem nő, sőt akár 1 litert csökken mondatokon.

70 ezer km-t tettem a kocsiba, úgy, hogy chiptuningolva van. A tapasztalatom az, hogy jobban megy, ugyanúgy füstöl, és ha nyomom, akkor többet eszik. Szóval csodát nem kell várni, de van aki váltig állítja....

pamutpamlag 2013.10.27. 13:23:44

@Minden Áron:
"ráadásul tartósnak is ítéltetett 4 év, 90e km alatt"

Tartósság? 90 ezer km?
Ne viccelj! :-)

Az nem tartósság, hogy nem esik szét, vagy nem igényel külön szervizt egy bármilyen autó (motorja) 90 ezer km alatt. Ez teljesen normális.

Majd 300-400 ezer kilométer múlva gyere vissza ide, és akkor beszélgessünk tartósságról!

Minden Áron 2013.10.27. 13:42:39

@pamutpamlag: A fentebb leírt "szar a VM motor"-ra reagáltam, közszájon forog, hogy egy kalap fos, nekem mások a tapasztalataim. A motorban 200e van ami ugyan nem sok, de nem olyan szar mint amilyennek mondják. Ami téged illet, van 435e km-t futott hondám, tudom mi az, hogy tartós valami...

Mérges 1234 2013.10.27. 13:49:02

Használtsm én ilyen chevrolet-t, bármilyen más autóval összehasonlítva, egyszerű, mint a faék, szar anaygminőség és fútómű váltó kombó jelemzi.

Önamgában talán nem annyira ocska, csak pont olyan, mint amennyivel olcsóbb egy normális autónál. Szóval elájulni nem kell tőle.

pamutpamlag 2013.10.27. 13:49:38

@Minden Áron:
Ezekkel a pontosításokkal már más a gyerek fekvése. Kár, hogy az első hozzászólásodból nem derült ki minden. Én is mást írtam volna (vagy semmit)
:-D

Hota 2013.10.27. 14:09:19

Chevi: Valaki árulja el nekem, hogy mi értelme a dízelnek ha 8-10 litert eszik? A két literes benzinesem eszik annyit amikor már igencsak nyomom neki.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.10.27. 14:34:20

Az Epica/Captiva motorja még véletlenül sem ún. motoroptimalizálás útján tud 30 plusz lóerőt. Hanem pl. az eltérő turbótól.

DeezL 2013.10.27. 14:47:02

@Schütii: ez így van!@Gyurma73: nem minden autóhoz.. PL a Saab 9-5höz nincs utángyártott csak gyári.. a 2.4 JTDhez a normális minőségű 380ezer FT teli áron...de valóban ha az ember tud autót vezetni nem borul meg!

DeezL 2013.10.27. 14:49:27

@cukkkorka: alfában a 155 164esben de a Voyagerben is jó volt... meg kell tudni csinálni azt a motort...

Leadfoot 2013.10.27. 14:49:37

"itthon 8-10Liter közt ha odafigyelek le lehet vinni 7 literre"

LOL

Megvolt az optimalizálás, aminek az eredményét rögtön le is nullázta a nagyfelni-nagygumi kombóval.
Amúgy ha annyira büszke a Chevire (sic!), akkor minek szedte le a jelvényt róla?

DeezL 2013.10.27. 14:51:04

a LAcettis srác nem olyan hülye mint ahogy hiszitek,érti a Daewoo/chevy Opel témakört... Kaposváron dolgozott évekig a márkaszervízben és most saját alkatrész boltja van,ami ezekkel a márkákkal foglalkozik Kaposváron!

ChPh 2013.10.27. 15:01:34

@Gyurma73: Ja, de 70-ért csak lendkerék, hol van még a kuplung és a kinyomó, meg a munkadíj?

Mérges 1234 2013.10.27. 15:15:23

@ChPh:

Nekem 300 kedvezménnyel 230 lenne a LUK kettős tömegű, a gyári meg majd 450-en, ami gyanú szerint szintén luk, kuplung 70, munnkadíj 30-40.....

Ha valaki 100 ért tudna lendkereket megveszem tőle 150 ért is... :D

3gb 2013.10.27. 15:29:12

Hetek óta viccesebb olvasni a kommenteket, mint a merítést. Ja, Seb, mi bontottunk az egészségedre némi pezsgőt, KIRÁLY vagy!:)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.10.27. 15:47:56

Ha jól emléxem, Edd China barátunkat is egy szétrohadt Samuraijal hajtották el a vizsgasorról.:-)

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2013.10.27. 15:52:07

Az a Mondeo nem 2.0 TDCI akart lenni igazából? Mondjuk 800ezer forintért nem mertem volna beleugrani, amikor én kerestem inkább a felsőbb ársávban lévőket néztem meg, igaz nem kombit céloztam hanem ötajtóst, de végül sedan lett belőle. Kettőstömegű cseréjével kapcsolatban mondjuk érdemes szétnézni a mondeo club honlapján.

Kovács Zsuzsanna 2013.10.27. 17:10:45

@DeezL: Tudom kiről beszélsz, S-sel kezdődik a neve. Konkrétan a legjobb Lacetti szerelő, úgy is mondhatnám, nála jobban Mo-n Lacettihez nem ért senki, ebben biztos vagyok. Persze, lehet fikázni nyugodtan, de amit ő mondd, az úgy is van...

rashy729 2013.10.27. 17:15:25

@Don Tejbegríz a féllábú matrac: TDDI-ből is van 116 lóerős, a 90 lovas motor kicsit átdolgozva, változó geometriájú turbóval.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.10.27. 17:26:39

Szerintem a gyari mernokok mind lecsuszott traktor szerelok es feketeoves alkoholistak, egy motorepites es programozas az ugy zajlik hogy mindenki nyakig borostaban masnapossan ul a megbeszelessen es a kavet hozo titkarno keresere lesz 90 loeros a motor.

7 orok szabaly kommenteleseknel:

1. Bmw a kiraly

2. Ha nem, akkor a clio de csak ha homasitas a lampa rajta

3. A swift legyorsul barmit es 4 liter felett eszik picivel.

4 Te vagy a hulye.

5. En mindent jobban tudok, meg kulonben is hallottam a szomszedtol akinek rokona nemetben el es ismer mindenkit az audinal.

6. Az nem ugy van!

7. En tudok vezetni, de te nem.

Schütii 2013.10.27. 17:30:28

@Józsi a guminagykeres: Lényeg az hogy a haverod meg tud élni automata felújításból. Innentől kár is minden további szó.

Schütii 2013.10.27. 17:35:14

@Hurri Kán: Kb. annyi az értelme mint egy M5-öt ültetni meg chipelni, ahogy az egyik múltkori versenyző tette. Szóval ő is elmondhatja hogy a gép így a fasza.

Schütii 2013.10.27. 17:37:09

@cukkkorka: És mi van ha a gyártó nem ír elő olajcserét az automatában? Mit teszel bele, mennyit, és hogyan?

Schütii 2013.10.27. 17:39:15

@Kovács Zsuzsanna: Suszternek is lyukas a cipője.

Schütii 2013.10.27. 17:41:44

@Leadfoot: Az nem jelent semmit, sok büszke VW tulaj is leszedi. Őket megcsapta a clean tuningirányzat szele.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.10.27. 17:46:44

@Don Tejbegríz a féllábú matrac: 2002 ig volt TDDI is ,90 lóerős,ás 115 lóerős.Azok még adagolósak voltak.azokkal kevesebb a probléma.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.10.27. 17:48:23

@ChPh: a többit egy nem kettőstömegűvel szerelt kocsiban is cserélni kell ,csak a kettőstömegű többlettköltség.

theograf 2013.10.27. 18:11:27

"itthon 8-10Liter közt ha odafigyelek le lehet vinni 7 literre"

Ha nem figyelek oda, akkor 5,9 a Superb TDI4x4 fogyasztása folyamatosan megpakolva. Szintén automata, mondjuk ebben DSG van és a motor optimalizálását is hülye VW mérnökök végezték.

Autópályán meg kb olyan meglepetést tudna okozni, hogy hirtelen ki kell kerülnöm a széthulló kerékcsapágy miatt kisodródó szarát.

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2013.10.27. 18:11:39

@Gyurma73:
A 2,2 TDCI-vel kapcsolatban van valami tapasztalatod esetleg? Valami amire érdemes nála kiemelten odafigyelni?

Pityubácsi 2013.10.27. 18:20:32

@Hota: múltkor egy ilyen felvetés miatt ki lettem moderálva egy csikós féle kombimercis írásból.

tényleg érdekes, hogy eddig direkt kis motoros autókat vettem, mert az biztos keveset fogyaszt, aztán kiderült, hogy "lószart, mama".
ja és nem mucsaröcsögén használom, hanem bp-en.

P12_dCi 2013.10.27. 18:35:47

@Kovács Zsuzsanna: A Lacetti olyan marha bonyolult egy szerkezet, hogy ahhoz aztán komoly típusspecifikus tudás kellhet.

Hota 2013.10.27. 18:43:28

@Pityubácsi: 2-2.5 liter 4 hengeres kategóriában bőven elfogadható fogyasztással el lehet járni egy benzines kocsival is. 20 éves Nissan 2.0, átlagos tempóval vegyesben 7.5 liter, országúton 7. Ha nagyon odafigyelek és úgy megyek hogy még a nyugdíjasok is le akarnak tolni, akkor 6.5 liter. Persze ha tolom neki akkor 8-10 liter.
Ismerős Peugeot 2.2i, normál tempóval 7.5 körül jár, pedig az egy 15 mázsás gép.

Cserében nem kerreg, nem karattyol, ha forgatod vigyort csal az arcodra a hangjuk, és bőven felveszik a versenyt bármelyik szétchippelt dízellel, de hát tudjuk, hogy a TDI VW 190 utazónál is ötfelet eszik....

2013.10.27. 18:50:12

@pamutpamlag: Akkor elmondhatjuk, hogy az audi 1,8 turbó benzinese nem alkalmas gépjárműbe. Nekem 60 ezernél turbócsere, majd elektronika csere, aztán a vezérműtengely végén lévő fogaskerék kopott el, na akkor már túladtam rajta . 4, azaz négy éves volt. Ami BOSH feliratú volt benne, az minden tönkre ment, még az ABS jeladó is. Ja, mielőtt azzal jönnél, hogy a turbó az én falábam miatt, el kell , hogy keserítselek: az olajvezeték anyaga miatt ment tönkre.

2013.10.27. 18:54:03

@theograf: Hagyjuk már a VW mérnökeit! Volt a családban Golf I. Golf II. Golf IV. Audi 1,8 turbo Qatro, abból mindjárt kettő, Audi A6 , mind szar volt, függetlenül az üzemanyagtól.
Életemben még annyit nem költöttem autóra, mint az A4 Turbo.

T54-44 2013.10.27. 18:57:20

Én nem szeretem a tuningot, főleg egy átlag daewoon, de kívülröl ez a Lacetti meglepően jó lett szerintem

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2013.10.27. 19:08:05

ha én egy dízel fiestából, vagy 2.0-ás tdci mondeóból ülök be fater G Astrájába, mindig leesik az állam, h mennyivel kultúráltabb, és csendesebb egy benzines autó :O akkora minőségbeli ég és föld nincs a két autó között. a Mondeo amúgy is nagyobb kategória, de mind1. szóval a 2.0-ás tdci mondeo megy mint atom, ez a tddi nem tudom, hogy mehet, de 1.4-es G astrába ülve nekem semmi bajom. (amúgy a két autó váltója majdnem ugyanolyan! hörrr! de komolyan, nekem tök hasonló, csak az astrájé kicsit lejjebb van)

akos696 · www.focusauto.hu 2013.10.27. 19:22:58

@Gyurma73: A tiédet nem távolítják el, csak az én hozzászólásomat, ahol leírtam, hogy én is alkatrészekkel foglalkozom, főleg kuplung, lendkerék cuccokkal (meg diesel alkatrészekkel, nyomásszabályzókkal). Mi ebben a baj? Ja, hogy konkurencia vagyok a TC áruháznak. :)

3gb 2013.10.27. 19:27:15

Dr.Feelgood................? -:)

theograf 2013.10.27. 19:31:24

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Tanulság: nem kell bontószökevényeket vásárolni csak azért hogy jasszkarizzon az ember a 4 karikával.

kicsidio 2013.10.27. 19:33:29

Szép jó estét az uraknak/hölgyeknek!No akkor úgy látom sokan értenek az automata váltós járgányokhoz.Segítsetek már ki engem tudatlan manuális váltón felnőtt és pár százezer km-t levezetett lúzert, hogyan használjam a családgyarapodás miatt menesztett 3 ajtós manuális váltós Opelem után / a feleségem kérésére/ automatán vásárolt diesel Nissan-t mely egy 2,0dci motoros 6 gangos automata/?/járgány úgy, hogy ne kelljen pár százezer km után váltót felújítani.A kérdés komoly az autó 110000 Km-t futott eddig. Vásárláskor természetesen mindent elvégeztettem de azt mondta a szervizes figura, hogy csak a váltó bontásával lehet a váltóolajat cserélni.Ez nem lett cserélve.Előre is köszi a segítséget!Szép estét! Peace

kicsidio 2013.10.27. 19:39:59

Sziasztok!No akkor segítsetek ki légyszíves engem manuális váltón felnőtt és több százezer km-t levezetett lúzert, hogyan kell jól használni egy automatát?Családgyarapodás miatt eladott manuális 3 ajtós Opelem helyett /feleségem kérésére/egy 6 sebességes automata/?/ diesel Nissant vettünk.Az autó 5 éves 110000 km 2.0.Vásárláskor kötelező szerviz természetesen megvolt de a váltóra azt mondta a szervizes nem lehet csak szétbontással olajat cserélni.A kérdés komoly segítséget szívesen veszek minden hozzáértőtől.Köszi.Szép estét!Peace

theograf 2013.10.27. 19:41:21

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Tanulság: nem kell bontószökevényeket vásárolni csak azért hogy jasszkarizhass a 4 karikával ;)

kicsidio 2013.10.27. 19:41:22

Sziasztok!No akkor segítsetek ki légyszíves engem manuális váltón felnőtt és több százezer km-t levezetett lúzert, hogyan kell jól használni egy automatát?Családgyarapodás miatt eladott manuális 3 ajtós Opelem helyett /feleségem kérésére/egy 6 sebességes automata/?/ diesel Nissant vettünk.Az autó 5 éves 110000 km 2.0.Vásárláskor kötelező szerviz természetesen megvolt de a váltóra azt mondta a szervizes nem lehet csak szétbontással olajat cserélni.A kérdés komoly.Minden segítséget szívesen veszek minden hozzáértőtől.Köszi.Szép estét!Peace

kicsidio 2013.10.27. 19:42:33

Sziasztok!No akkor segítsetek ki légyszíves engem manuális váltón felnőtt és több százezer km-t levezetett lúzert, hogyan kell jól használni egy automatát?Családgyarapodás miatt eladott manuális 3 ajtós Opelem helyett /feleségem kérésére/egy 6 sebességes automata/?/ diesel Nissant vettünk.Az autó 5 éves 110000 km 2.0.Vásárláskor kötelező szerviz természetesen megvolt de a váltóra azt mondta a szervizes nem lehet csak szétbontással olajat cserélni.A kérdés komoly.Minden segítséget szívesen veszek minden hozzáértőtől.Köszi.Szép estét!Peace

kicsidio 2013.10.27. 19:46:41

Őőőőőőőőőőőőő nem kell mindegyikre válaszolni valószínű valami rendszer hiba van:)Peace

norisz01 2013.10.27. 20:01:02

a fordos miért nem választott valami igazi japánt,mondjuk tipikus német fan lehet.na akkor esne csak le az álla a ford után.pl:toyota,honda accord kombi diesel.

norisz01 2013.10.27. 20:04:22

a fordos miért nem toyota avensis vagy honda accordot vett?
ez csak tipikus német fan lehet.

Pityubácsi 2013.10.27. 20:10:16

@Hota: egyről beszélünk.
nameg dízelt vegyen az, akinek két anyja volt és mind a kettő édes :)

egysmás 2013.10.27. 20:10:59

@kicsidio: Alulra fúrsz egy nyolcas lyukat.
Felülre 12,8-as lyukat fúrsz.

Ha kész a két lyuk, az olaj magától kifolyik a váltóból, kb fél nap alatt.
ha kifolyt az olaj, a nyolcas lyukba fúrsz egy 10-es menetet, és beletekersz egy csavart, természetesen jól megkócolva.
A felső, 12,8-as lyukba 16-os menetet fúrsz.
Miután ez kész, egy tölcsér segítségével beletöltöd a váltóolajat a lyukba, majd beletekersz egy 16-os csavart.

És már kész is!

Pityubácsi 2013.10.27. 20:11:32

@norisz01: kétségtelen, hogy a tojota meg az ilyen japppáni izék megbízhatóak, de rögtön a szeppukun gondolkodsz, amikor beleülsz. :)

akos696 · www.focusauto.hu 2013.10.27. 20:57:52

@norisz01: Főleg akkor esne le az álla, ha az alkatrészárak szóba kerülnek, vagy, ha megtörik és karosszéria elem kellene hozzájuk. Nem rossz választás az a Mondeo, főleg tddi motorral.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.10.27. 21:10:52

@kicsidio: az nem robotizált kézi váltós?
azokban nem nagyon kell olajat cserélni.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.10.27. 21:14:19

@akos696: én nem foglalkozom kereskedéssel:-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.10.27. 21:16:06

@theograf: annak a Superbnek az árából veszel 2 Lacettit ,valószínű ez a különbség.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.10.27. 21:21:18

@Don Tejbegríz a féllábú matrac: kérdés hogy venni akarsz vagy fentartani?
nekem csak 2.0 es TDCI m volt,én kifogtam a szart,másnak meg semmi gondja nem volt vele,lehet az volt a baj hogy városban volt nagyrészt használva ,fogalmam sincs ,de másnak sem volt.
Szerintem ezeknél nem jó ha túl hamar felváltasz és alacsony fordulaton használod,ezt mondták legalábbis.

DeezL 2013.10.27. 21:38:48

@Kovács Zsuzsanna: nem csak lacetti minden ami daewoo/chevrolet és opel .. régen nexiákkal kezdte,meg a 2 udvarukban is van bőven bontás alatt álló autó!van mindene ezekhez!

Schütii 2013.10.27. 21:40:16

@kicsidio: Valószínűleg az CVT váltó, aminek van 6 virtuális fokozata. Ajánlatos a számodra a márkafórumok böngészése.

DeezL 2013.10.27. 21:43:02

@theograf: már a régi "elavult fos" sor 5 TDI A6om ami volt evett 6körül vegyesben pedig az Quattro volt és 1,5 tonna körül... most a 166unk 185ló MUltijet szintén 1,5 tonna az is elmegy 5,5környékén normál használatban!

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2013.10.27. 21:43:49

@Gyurma73:
A megvételén már túl vagyok. A fenntartását igyekszem belőni normális keretek közé, hátha meghálálja magát. Akitől vettem állította, hogy a 2.0 TDCI amit előtte használt, többet fogyasztott, és dinamikájában is elmaradt mögötte. Üzemanyagot említik sokan a szűk keresztmetszetként, most kapott egy féltank Shell prémium dieselt, egyébként OMV-s cuccot kap. A környékbeli MOL-nak elég rossz híre van, azt inkább nem tesztelném. Mondjuk ettől a Shelltől még jobban megy mint alapból, pedig nem egy tötymörgős gép. Az is igaz, hogy általában hosszabb utakra használom.

DeezL 2013.10.27. 21:53:18

@Könnyen elkaptuk, uram!: vannak szar húzásaik de alapvetően jó autók!

Kovács Zsuzsanna 2013.10.27. 22:02:56

@DeezL: Tudom, hogy kiről beszélsz... :) Lacettim van nekem is, fórumozok is, kár, hogy a többiek nem tudják, hogy kiről beszélnek.. De hála istennek itt mindenki jobban tudja, hogy mi a tuti.

sebike05 2013.10.27. 22:23:56

@Hurri Kán:

mivel az Epicának nincs csomagtartója.

sebike05 2013.10.27. 22:26:46

@Leadfoot: okoska agumi felni kombó egyáltalán nem nagy
szerinted ha 70km/h nál kipörög visszaváltás hatására akkor lenulláztuk?talán nem az alapautóból kellene kiindulni és talán nem kellene lenézni mert meglepetést tud okozni nem kicsit,bármelyik német kategóriatársát meg lehet viccelni vele!

sebike05 2013.10.27. 22:28:25

@Ciri:
Itt van tartalék a motorban mivel nem ebből a kategóriából való,a gyengébbek kedvéért gyárilag butított verzió!

sebike05 2013.10.27. 22:30:03

@theograf:
A te szarod hamarabb hullik szét a DSG váltóval az élen amúgy én nem burogatok 1000km enként 1 liter olajat mint te.
Az 5,9 et meg meséld annak aki elhiszi

Leadfoot 2013.10.27. 22:31:11

@sebike05: Hogy is szokott lenni a suzukis népítéletekben, mikor aláz mindent a gép (elsősorban persze a BMW-ket)? :-D

sebike05 2013.10.27. 22:32:34

@Ciri: tévedsz 5 sebességes Aisin Warner

sebike05 2013.10.27. 22:35:32

@Ciri:
Tudod kicsi lett és nem a bank viszi ,mint sokakét mert ez ki van fizetve,és nem kenyérre kell ha valaki megadja az árát akkor válok meg tőle

sebike05 2013.10.27. 22:39:26

@cukkkorka:

Az ilyen dévusnak nincs kisebbségi komplexusa mert vehetett volna mást is de német romot nem akart.
Csak vannak buta emberek akik olyanba magyaráznak amiről lövésük sincs

sebike05 2013.10.27. 22:43:08

@Mérges 1234:

Szar anyagminőség?Nézzük meg a kategóriát és ,hogy kinek készült,Ha megnézel egy toyotát lehet,hogy elsírod magad pl egy Auris kb olyan mintha tejfölös dobozból lenne

Leadfoot 2013.10.27. 22:45:10

@sebike05: "Az ilyen dévusnak nincs kisebbségi komplexusa"

Neeeeeem... azért írod le minden mondatban, hogy szar német, rom német, le lesz nyomva. :-D

Ellőtted kb. az összes ócska tuner-szöveget az ítéletben, körberöhögtek érte, törődj bele. Tudom, nehéz.

(Amúgy legalább valami minimális központozás nem ártana a szövegeidbe, csak mondom.)

sebike05 2013.10.27. 22:46:47

@agresszív kismalac:

Azon VGT-s turbó van ezen sima de azon kivűl mindene megegyezik

sebike05 2013.10.27. 22:52:39

@Schütii: Te annyira okos vagy az autós témán de csak trollkodni tudsz.
Tudod a gyáraknak az az érdeke minnél hamarabb essen szét a technika,amit odafigyeléssel karbantartással meg lehet előzni.
Épp ezért nem cserélünk olajat 30.000km-t sem.
Tudod megvannak a gyári előírások ami alapján lehet tudni milyen olaj kell a váltóba,amúgy a suszteres hasonlatot kikérem magamnak!

Hurri Kán 2013.10.27. 22:52:58

@sebike05:
Magyarázhatod a bizonyítványt. Döglött lovon cifra szerszám, ennyi.

sebike05 2013.10.27. 22:55:48

@P12_dCi:
Nem olyan bonyolult csak sokan nem értenek ahhoz ami a szakmájuk sok az alkatrészcserélő kevés a szerelő és mégtöbb a lehúzós kontár.

sebike05 2013.10.27. 23:05:23

@Hurri Kán:
nekem talán van nem úgy mint neked akinek bilibe lóg a keze és álmodozik a végén vesz valami retket.

Hurri Kán 2013.10.27. 23:14:57

@sebike05:
Kitűnő állapotban lévő szénásszekeret vettem a múlt héten, teljesen meg vagyok vele elégedve. Most már jól fogsz aludni?

sebike05 2013.10.27. 23:21:08

@Leadfoot:
Vehettem volna szar németet de hála az égnek voltak az ismerősi körömben elrettentő példák.
Motor váltó,elektromos problémák..
Amúgy sokan vannak akik lenézik a távolkeleti autókat és meg lehet nézni hova fejlődtek.
Nemtudom mit értesz ócska tuner szövegen de egy a lényeg ez nem szöveg hanem több százezer ft ami bele lett téve ami azért történt mert egyik módosítás elvárja a másik alkatrlsz módosítását.
Pl:ha a motorhoz nyúlunk akkor nemárt a futóművet is hozzáigazítani a megnövekedett teljesítményhez de itthon nem divat kell rá nagy kerék pár műanyag de a fék futómű az nem az marad a gyári.
És mi a következmény jön a sírás,hogy elestünk.
Mindez miért olyan dologra nem költünk ami nem látszik!

sebike05 2013.10.27. 23:22:36

@Hurri Kán: szellemi színvonalad tükrözi a kommented.
Én nyugodtan alszom de te nem ha nem a tied az utolsó szó te trolkiiráy

DeezL 2013.10.27. 23:23:26

@sebike05: mint a húzott TDI 2es golf.... 1.6 TD/GTD ki... be az 1.9 TDi felhúzva.. de a féltengelyek maradnak az 1.6osak,na meg a fék hátul marad a dobfékes...:) na meg a 16 17es kerék az kell mega fólia..meg a nagy zene:) ez az átlag nem?

Hurri Kán 2013.10.27. 23:27:59

@sebike05:
Most már biztos, hogy reggelig álmatlanul fogok forgolódni.

@DeezL:
Sportkályhacső :D

DeezL 2013.10.27. 23:31:15

@Hurri Kán: ja az is szokott lenni rajta... mondjuk egy hivatalos igényes megcsináltra beneveznék... pl. Transporter féltengelyek ... hátul tárcsás híd... meg persze nagyobb fékrendszerrel mondjuk valami A6os audié.... motorjában meg 12 elemes adagoló mondjuk egy 2.8as IDTD DAily/Ducato adagolót felküldeni a Crazynek... aztán PD TDI főtengely és dugók,SDI vezérműtengelyek...nagy Turbo+Cooler:)

Hurri Kán 2013.10.27. 23:32:53

@DeezL:
Tuningoljon a franc dízelt, amíg lehet kapni V8 benzinest is :)

DeezL 2013.10.27. 23:36:52

@Hurri Kán: havi 5ezer km-es használatnál nem lenne kifizetődő!csak hobby autónak !

sebike05 2013.10.28. 00:07:58

@DeezL:

Jópár éve volt Kaposújlakon éjszakai gyorsulás 400m volt a táv.
Sok menőmanó hisztizett,hogy nincs meg a kifutási táv lefutnak a fűre nem tudnak megállni,jakérem féket a motor mellé nem szokás csinálni.Igaz amikor a fékre futóműre rá kell költeni több százezer forintot akkor az fáj mert nem látszik igaz talán az úton maradunk.

sebike05 2013.10.28. 00:18:32

@Leadfoot:
Suzukis népítéletet nem szoktam olvasni csak azt nem értem miért a német egyesek szerint az autó.
Tudod nálunk sznobériában ameddig csak a tükörből látják az autót addig ki tud húzódni az ember elöl a prémiumautós is mert valami fekete autót lát de nem tudja mit ,viszont ha meglátja a feliratot akkor viszket a lába.
Egy a lényeg az azonos motorizáltságú autóval partiba vagyunk nem kell lenézni senkit nem tudhatod mivel van.

cukkkorka 2013.10.28. 03:19:00

@Ciri: mutass egy olyan dízel automatát amelyik padlógázra nem vált vissza és pörgeti szét a motort
@Schütii: leveszed az olajteknőt, fúrsz rá egy lyukat, hegesztesz rá egy olajleeresztő csavar-menet kombót-veszel az ebay-en-és feltöltöd az olajnívón keresztül olyan olajjal amilyet a fórumokon ajánlanak a hozzáértők. Ha azt akarod, hogy örök-életű legyen az automata váltód akkor kikötöd az olajhűtőt ha a rendes hűtő aljában van és szerelsz rá egy rendes levegős hűtőt, egy ventilátorral amit a klímaventilátorra kötsz. Ha meleg van és klímázol akkor megy a váltóhűtés is.
@sebike05: hát a kisebbség komplexusod még a legkisebb problémád ahogy a hozzászólásaidat olvasgatom...
A sok menőmanó azért hisztizett mert ők nem 120-ról fékeznek a 400m végén mint te...

cukkkorka 2013.10.28. 03:22:51

@sebike05: neked nem csak kisebbségi komplexusod de igen komoly problémáid vannak...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.10.28. 04:19:56

mondjuk eddig úgy tudtam hogy csak az igazi koreai márkák a jók(hyundai,kia)
azok mostanában egész jól néznek ki,
pl az új ceed,elantra,optima,i40 stb.

Ciri 2013.10.28. 06:10:32

@cukkkorka:

"@Ciri: mutass egy olyan dízel automatát amelyik padlógázra nem vált vissza és pörgeti szét a motort"

Ugye ezt csak poénnak szántad?

3gb 2013.10.28. 06:10:45

Az a vicces, hogy a '90-es évek elején-közepén, minden gengszter ilyennel járt :)beszarok:)hajnali 3 óta szól az oasis, nem tudom, mi van. ezek nem is autók, illetve úgy adják el őket, de basszák meg a kúrva anyjukat! valahol, ott lehet az igazság, hogy egy kis tömegű autóba b@sszunk bele minél több lóerőt, a többi csak körítés, ja és adjunk hozzá kéziváltót. shakermaker :)

sebike05 2013.10.28. 07:54:28

@cukkkorka:
milyen olajteknőt???
szerinted ha a váltó alján találtak volna teknőt akkor nem veszik le és ha már leveszik akkor ott kifolyik az olaj ,nem kell fúrkodni!
A sok fórumos hozzáértésről + annyit mikor vak/jelen esetben te!/ vezet világtalant és vadítják a másikat a hülyeséggel ,tisztelet a kivételnek!
Talán nem belevaú amikor nem voltál ott a sok menőmanó akik hisztiztek nem ment be a kategória 8as döntőjébe,nem a rolleredről volt szó!

kicsidio 2013.10.28. 08:03:40

@Gyurma73: Szia.Nem tudom sajnos.Próbálom kideríteni.

kicsidio 2013.10.28. 08:04:52

@Schütii: Szia!Köszi az ötletet megtörtént.Várom a márkatársak válaszát.köszi és Üdv:DIO

AndrewT 2013.10.28. 08:12:15

Kíváncsi vagyok a végeredményre, hogy a németekek vagy a koreaiaknak nagyobb a pötsük. :)

Schütii 2013.10.28. 08:22:20

@cukkkorka: Olajteknő? Az olaj nagy része a "citromban" van, arra nem fúrnék lyukat és nem hegesztgetném.

Algopirin 2013.10.28. 08:25:08

@sebike05: pedig eddig én minden váltónál láttam olajteknőt alul. volt, hogy le is kellett szednünk, mert eldugult a váltóolaj szivattyú szívócsonkja.

sebike05 2013.10.28. 08:28:28

@Algopirin:
kevés váltót láttál...
Amikor 2 többől áll csal akkor nincs mit leszedni..

Schütii 2013.10.28. 08:30:46

@sebike05: "Tudod a gyáraknak az az érdeke minnél hamarabb essen szét a technika,amit odafigyeléssel karbantartással meg lehet előzni."

A +30 lóerőt felszabadító "motoroptimalizálás" pedig szinte kell is a motornak (meg a váltónak) hogy sokáig éljen jó egészségben.

Algopirin 2013.10.28. 08:31:23

@sebike05: mondjuk sokat valóban nem. vagyis nem sokfélét.

Leadfoot 2013.10.28. 08:45:26

Ez az ember tiszta VDaNi (a Stilo korszakból), csak egy kicsit agresszívabb és kicsit németellenesebb hozzáállással.

Leadfoot 2013.10.28. 08:50:50

@sebike05: "Nemtudom mit értesz ócska tuner szövegen"

Mikor valaki leírja, hogy az automata dízel családi kombija mindenkit lealáz, mert kapott egy chipet.

DeezL 2013.10.28. 08:53:22

@Leadfoot: oké csak abban igaza van,hogy ezt az autót itt sokan lenézik mert koreai és 120ló... de ha valaki az 1.6os GOLfjáról ír ami 102-105ló az mindenkinek húú de fasza közben egy nagy rakás ipari hulladék fos

Leadfoot 2013.10.28. 09:03:39

@DeezL: Szerintem a 120 ló miatt nem, maximum a koreaiság miatt egy kicsit.

De az ő szövegének köze sincs ehhez. Klasszikus példája annak, amit a pszichológiában önigazolásnak hívnak. Hozzájutott egy autóhoz (azt nem mondom, hogy vette, mert ki tudja), és most bizonygatja (leginkább önmagának), mennyire jó.

DeezL 2013.10.28. 09:06:58

@Leadfoot: a hölgyel említettük hogy sajátja,stb.. és érti ezt a témát ezt higyjétek el,kaposvári vagyok ,ahogy ő is!édesapjának is lacettije van...

csak kicsit elment mindenki itt:)

jewdi76 2013.10.28. 09:14:56

Van az ítéletek közt 2 suzuki is, és nem azokról megy a vita. Hát mi folyik itt Gyöngyösön?

Leadfoot 2013.10.28. 09:50:28

@DeezL: Ja, apukának is Lacetti van? Az mindjárt más! :-D

Tök mindegy, attól még nem lesz az automata dízel családi kombiból alázógép.

Algopirin 2013.10.28. 10:40:03

@Leadfoot: dehogynem, csak optimalizálni kell a motort.

sebike05 2013.10.28. 10:48:44

@Schütii: itt látszik mennyire csak a belevaú miatt vagy itt ha méghozzá szöveget is tudnál értelmezni akkor bölcsebb maradtál volna!OK: ugyanez a motor váltó van az Epicában csak az a csiga miatt gyárilag 150LE de ez benn van az ítéletben,olvasni tudni kellene.

sebike05 2013.10.28. 10:51:22

@Leadfoot:
nem aláz le mindekit csak az olyan nagyarcuakat akik lenézik,ha itt tartunk kommentkirály milyen autód van amit ki is fizettél?

sebike05 2013.10.28. 10:53:04

@Leadfoot:
tudod én ezért és mindenért amim van megdolgoztam nem apuci anyuci nagypapi nagymami vette ez rólad is elmondható ??
A hozzászólásodból kétlem!

Shadowbull 2013.10.28. 10:57:37

@sebike05: baratom, te nagyon komoly lelki problemakkal kuzdesz.

Akarsz beszelni rola?

Leadfoot 2013.10.28. 11:11:56

@sebike05: Mondom, tiszta VDaNi... :-))

@Shadowbull: Akar. Az a baj. ;-D

sebike05 2013.10.28. 11:19:03

@Shadowbull:
ha valaki a trolloknak a hozzászólásaira reagál az már leli problémákkal küzd??
Igaz az óvoda színvonalára nem tudok és nem is akarok lesüllyedni és az olyan kommentelők szintjére akik még mindig álmodoznak ,hogy ez meg az milyen jó lenne de elérni nem fogják!
Ha lenne időm végigolvasni a heti merítésekhez adott kommenteket szép kis jellemraj jönne ki!

Shadowbull 2013.10.28. 11:26:34

@sebike05: nem, ha valaki allandoan azt bizonygatja, hogy az o valasztasa mennyire jo volt, meg aki gorcsosen akar "tuningolni" teljesen ertelmetlenul totalisan erdektelen gepjarmuvet, annak vannak gondjai.

szerintem nezz magadba, olvass el egy-ket erdekesebb konyvet (ajanlom pl. Csernust) es gondolkozz el azon hogyan jutottal ide.

Mar a cimadasod is egy remek onkep a frusztracioidrol. Es akkor meg el sem olvasta az ember az iteletet.

Leadfoot 2013.10.28. 11:30:17

@sebike05: Ahogy SB koma mondja. Senki nem szólt a kocsidra egy rossz szót se, de már mindenkinek a kurvaanyját, mert lenézik, rohadjon meg mindenki!

Leadfoot 2013.10.28. 11:37:55

@sebike05: Legyen benne egy kis móka... tippelj!

DeezL 2013.10.28. 12:33:02

@Leadfoot: nem 17 éves gyerek .... 30fölötti ember .. volt neki is több lacettije,meg nexiája is meg stb

sebike05 2013.10.28. 14:03:21

@Shadowbull:
Én nem bizonygatok semmit te a tescos tuning az nem ah ha raksz rá 2 lámpát meg 1 nagy kereket..
Dr Csernus légy vele boldog pont olyan egoista embereknek való mint te!
Amúgy a tuning az én esetemben nem másnak szólt hanem az autót jobbá tenni úgy ,hogy maradjon meg a mindennapi használhatósága.
Az ,hogy kinek mi az érdektelen az egyéni...

sebike05 2013.10.28. 14:04:39

@Leadfoot:
Nem tippelgetek írj róla egy itéletet és megnézzük!
De olyan legyen ami nem a banké....

lanyi 2013.10.28. 14:52:34

Lenne pár észrevételem...

A golf a kategóriája etalonja, abban a szegmensben mindenki golf akarna lenni.

A prémium kategória sem véletlen.Abba is szeretne bekerülni pár gyártó, de nem egyszerű.Mercedes, BMW és az Audi a tagok és magasan tartják a mércét.

Egy Dévó lacsetti az dévó marad.Nyomokban sem tartalmaz autót.Közlekedni viszont lehet vele ide oda.

ui:Skoda Octaviám (1998)van jelenleg illetve egy a6 (2006)2.0 diesel.

randomuser1 2013.10.28. 15:46:55

monnyuk a dévú az tökjól néz ki, nekem annyira bejön ha kocsi piaci értéke a ráaggatott gumigarnitúra szintjén mozog.
oszt még meg is van ültetve, nincs vele semmi baj, csak ne elöttem majomkodjon a szarjával lépésben minden kanyarban meg a vasúti kereszteződésben :)

2 kezű mester 2013.10.28. 16:12:01

Nem kell izgatottnak lenni, elég ha azt mondom a sima suzukis felpaprikázta magát amikor sima előzés keretében otthagytam :)egy Honda crx -el ,jött utánam púposkodva előzni próbált ....jobb 1-be ült a cicababája ,megalázó volt neki .Mivel egy crx-be voltam kicsit elnyúltam tőle mert idegesített . Néha 1-1 dieseles kicsi golf meg passat is idegeskedik mögöttem mintha Veyron-al lennének . Nyugalom a hosszú élet ritka !

Leadfoot 2013.10.28. 16:16:11

@sebike05: "Én nem bizonygatok semmit"

Ááááá, nem...

Leadfoot 2013.10.28. 16:20:44

@sebike05: Ítéletet? Minek? Nekem nincs rá szükségem, hogy önigazoljak...

sebike05 2013.10.28. 16:32:33

@Leadfoot:

Talán nincs mit!
Vagy ha van akkora retek,hogy nem mered vállalni.
Te is egy kommenthúszár vagy a számítógép mögül,mindenbe belevaú mert ezen éled ki magad és eddig nem szoktad meg,hogy vissza is szólnak.
A felhasználóneved elmond mindent rólad..

Leadfoot 2013.10.28. 16:36:58

@sebike05: 'zannya! Megtaláltad a vesszőt a billentyűzeten?

Mókus ős 2013.10.28. 19:11:45

Javaslok új címet a Grand Cherokee-posztnak: sajna.

lcka 2013.10.28. 19:18:04

hmm... Sebike ez így nem jó, hidd el megesznek ha folytatod, de komolyan venni biztos nem fognak

jótanács egy kifizetett, nem optimalizált motorú BMW tulajtól

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.10.28. 19:29:41

mondjuk.az.Epica 2000es soros hathengeres motorja keresztben az érdekes.

lcka 2013.10.28. 19:39:50

@Gyurma73:

mondjuk automatával :-D

ChPh 2013.10.28. 19:43:05

@Gyurma73: És vajon egyszerre mennek tönkre?

Leadfoot 2013.10.28. 22:19:16

@lcka: És ilyen autóval ide mersz jönni? Én erősen cidriznék, hogy a halottaskocsi-dévú porrá alázza... ;-D

2013.10.28. 22:46:09

@theograf: Kicsit benézted. Új autók voltak, az egyes , kettes golf kivételével. Mondjuk 9,5 millióért az ember 1995-ben többet várt volna...Persze az ajudi az ajudi.

2013.10.28. 22:48:05

@lanyi: Mercedes , BMW. Rothadó hátsó ív, ajtó, szériában? Nem, nem sérült. Kiszakadó hátsó torony? Eltörő rúgó? Nem, nem új dolog, Németországban voltak ilyen perek a "nagy" gyártókkal szemben.

cukkkorka 2013.10.29. 00:21:23

@sebike05: te komoly problémákkal küzdesz és akkor még finom voltam...

sebike05 2013.10.29. 05:34:13

@Emmanuel Goldstein:
Szerintem pont te vagy az akit mindenhol otthagynak...

sebike05 2013.10.29. 05:49:54

@lanyi:

Tipikus magyar sznobéria..
Az a világ butasága ,hogy mindenki golf akarna lenni..
Nálunk a német autók erősen túl vannak értékelve
A dévú dévú marad dumád arról árulkodik,hogy te az autót péniszhosszabítónak tartod,az Audi az talán az de hányszor cseréltél komplett futóművet alatta?
Amúgy nem rossz autó az A6 az octáviától fel tudnám vágni az ereimet ha abban kellene ülnöm annyira egyhangú.
A prémiumkategoriából jópár márkát kifelejtettél tudon nem a német trió a világ közepe talán hallottál olyan gyártókról mint Lexus,Jaguar,Infinity amik szintén abban a ligában játszanak.

sebike05 2013.10.29. 05:51:55

@cukkkorka:
Te beszélsz aki próbálja osztani a szakmai észt és halvány lila gőze nincs hozzá.
Kényszeres kommentelhetnéked van.

Shadowbull 2013.10.29. 06:48:15

@sebike05: "Nálunk a német autók erősen túl vannak értékelve"

Lehet, bar ezt egy Dévú kormanya mogul nehez lesz megitelni.

"tudon nem a német trió a világ közepe talán hallottál olyan gyártókról mint Lexus,Jaguar,Infinity amik szintén abban a ligában játszanak. "

Dehogy jatszanak egy ligaban, csak szeretnenek. Majd vess egy pillantast a globalis eladasi szamokra. Europaban meg plane nincsennek sehol.

Shadowbull 2013.10.29. 06:49:19

@sebike05: Egyebkent nekem nincs ellenemre hogy jatszod a topikbohocot, mindig orulunk, ha fogunk egy ilyen marhat mint te :)

sebike05 2013.10.29. 08:24:15

A bohócok ti vagytok akik autót csak a számítógépen láttok!
Párszor több autóval foglalkoztam mint te,amúgy Európa szerinted mikor volt utoljára fontos piac????
Folyamatosan zsugorodik a minőségi német termékekből vagy 10db áll egy ismerős villamosságisnál és mindegyik tréleren érkezett és nem a 10 éves kategória!

Shadowbull 2013.10.29. 08:33:20

@sebike05: Europa globalisan tovabbra is az egyik legfontosabb piac, a premiumgyartok a termelesuk durvan egyharmadat adjak el ott, ugyhogy megnyugodhatsz, Europa baromi fontos es az is marad.

De maradhatunk a globalis szamoknal is. Az altalad felsorolt markak kozul a Lexus a legjelentosebb, es meg o is kevesebb mint feleannyi autot ad el mint a leggyengebb nemet. Infiniti valami evi 100e autoval nem jelent semmifele eszreveheto mennyiseget, a Jaguar sem, igaz a Jaguar a premiumszegmens felso reszeben pozicionalja magat, valahol a premium es a luxus hatarmezsgyejen.

A treleres erved meg a kocsmaba valo.

Jut eszembe, mennyire is tuningoltad meg a vadallatot? 120 lorol 150-re? Es komolyan nekialltal feket meg futomuvet tuningolni, hogy kordaban bird tartani ezt a hatalmas teljesitmenyt?

Leadfoot 2013.10.29. 08:36:19

@sebike05: "te az autót péniszhosszabítónak tartod"

Enyhén szólva nevetséges ez egy olyan ember szájából, aki mást se csinál, csak autó (és anyagiak) alapján ítél meg embereket.

Leadfoot 2013.10.29. 08:45:34

@Shadowbull: Nem értesz hozzá, mert nem dolgozol olyan helyen. ;-D Ő foglalkozott már pár autóval. Meg egyébként is, ő a faluban a hentes-mészáros, szóval tudja.

Shadowbull 2013.10.29. 08:50:52

@Leadfoot: ha jol ertettem, akkor valami Dévú szalonban dolgozott, gondolom autoszerelokent. Ugyhogy szakmai temaban nyilvan mervado a velemenye.

De orulok hogy itt van, mert mostanaban nincs egy vicces figura sem errefele :)

DeezL 2013.10.29. 09:09:37

@Shadowbull: igen daewoo chevrolet Opel ....csak miután megváltoztatták a Daewoo nevét utána ugye Chevrolet /Opel szalonok voltak az országban!

DeezL 2013.10.29. 09:12:38

@Leadfoot: jó oké fiúk megy a gúnyolódás,de ki van itt autós szakmában?én ezt csak kérdezem

Józsi a guminagykeres 2013.10.29. 09:13:08

@sebike05: Ne is törődj velük,látom szoktál gyorsulásra járni!
Az a 17.2mp úgyis mindenért kárpótol amíg végigrongyolsz a 1/4mérföldön.

rfc (törölt) 2013.10.29. 10:14:26

@DeezL: En ki szoktam soporni a muhelyt. Az szamit?

Rocko- 2013.10.29. 10:50:22

@rfc: csak ha cirokseprűvel.
abban még volt anyag.

sebike05 2013.10.29. 11:40:57

@Shadowbull:

A tények nem számítanak ahogy látom sok itt az okos aki autót akkor látott ha vitték vele,de szakmai szempontból lövése sincs semmihez!Tudod nem csak egyenesben kell menni hanem kanyar is van a világon de sokan ott már beszarnak!Ne ehhez kell a futómű/fék módosítása de olyannak aki autót max kívülről látott annak mindezt hiába mondom!

Shadowbull 2013.10.29. 11:44:46

@sebike05: dehogynem, pont a tenyek szamitanak. Szoval mennyi az annyi? Hany lovas a fekete veszedelem?

sebike05 2013.10.29. 11:45:54

@Leadfoot:
Ezt pont olyan mondja aki ugatni tud,hogy ez meg az milyen de semmije sincs!
Talán el kellene érni valamit saját erőből és akkor tudnád értékelni a dolgokat!

De mindezt felesleges leírnom mert ha a falnak mondom az is többet ér!

Leadfoot 2013.10.29. 12:01:31

@sebike05: Segítek, mert látom, nem érted (nem csodálom). Nem írom le, milyen autóm van, mert irreleváns, de ez nem jelenti azt, hogy nincs.

A normális embernél nem az autó az értékmérő. Hajdu Péter is vadiúj X5-össel parkol rokihelyen. Aztán a kocsitól kevésbé gusztustalan ember lesz? Aligha.

Emellett már csak azért sem írom le, mert azzal egyvalamit érnék el: kiabálhatnád rám, hogy én vagyok VW-s/toyotás/BMW-s (egyik sem, csak példák voltak) köcsög. Így érdekesebb... :-D

rashy729 2013.10.29. 12:10:15

De jól tettem, hogy visszajöttem elolvasni a kommenteket. Csak a popcorn ne fogyott volna el:D

Marco von Ramius · http://www.fejesphoto.hu 2013.10.29. 12:10:27

Srácok, ti magatoktól vagytok ekkora tirpákok???
Közületek - DeezL-t és Kovács Zsuzsannát leszámítva - aki ekkora vehemenciával köpködi, ki ismeri még a fekete Lacetti tulaját? Szerintem senki!
Van szerencsém ismerni, idestova kb. 10-12 éve. Még az R5-ös korából. Nem védem, mert nincs ráutalva. Nagy mágus az biztos.
Ha Daewoo-m/Chevrolet-em lenne és kaposvári lennék (az vagyok) nem hagynám ki a szórásból!!! Amit csinál azt tudatosan teszi, a kocsi meg nem pöcshosszabbításra szolgál nála.

DeezL 2013.10.29. 12:16:21

@rfc: hehe:) az nem igazán

Algopirin 2013.10.29. 12:16:22

@Marco von Ramius: ettől még azért van egy érdekes stílusa. akik sűrűn írnak ide nem így szoktak. tán ezért kapta amit.

Shadowbull 2013.10.29. 12:21:58

@Marco von Ramius: "a kocsi meg nem pöcshosszabbításra szolgál nála."

Nem hat :)

"Nagy mágus az biztos"

Akkor most meg kell kerdeznem: szolithatjuk mesternek? :)

Marco von Ramius · http://www.fejesphoto.hu 2013.10.29. 12:23:52

@Algopirin: Igen, valóban van "egyfajta stílusa". Ettől függetlenül nem érdemelte meg azt az oltást, amit kapott!
Ismeretlenül megkérdőjelezni a szakmai kompetenciáját, meg háát... Bocs. Inkább nem mondanék erre semmit.

Marco von Ramius · http://www.fejesphoto.hu 2013.10.29. 12:25:05

@Shadowbull: "Akkor most meg kell kerdeznem: szolithatjuk mesternek?"
Ahogy érzed... :D

Shadowbull 2013.10.29. 12:27:29

@Marco von Ramius: a szakmai hozzaertesebol eddig meg nem sok mindent csillogtatott meg, ellenben a lelki defektusaibol annal tobbet.

DeezL 2013.10.29. 13:05:49

@Don Tejbegríz a féllábú matrac: úgy szar ahogy van... delphi magasnyoműsú +csúcsok....

DeezL 2013.10.29. 13:12:45

@Shadowbull: itt nem erről lenne szó,csak amit leírtam én is kétszer,hogy nem faszhosszabításból védi a típust és a márkát,hanem mert ő tényleg ismeri... én pl. azért sem mondok úgy semmit,mert Lacettim nem volt,csak egy ismerősömnek 1.6os kombi... de az ugyanaz a motor volt mint az Opeleké ennyi.. Racert,Lanost,Nexiát,Esperot ismertem...csináltam olyanokat anno

sebike05 2013.10.29. 13:14:48

@Leadfoot:

Ezzel a kommentel is magadat minősíted!
IQ-
A hozzászólásaidból kiderül de vagy az élet császára!
Olyan gyerekes vagy ,hogy az nem mindennapi amúgy meg leszarom milyen fossal jársz de ,hogy nem mered vállalni az jelent valamit!
Részemről maradj a kis robotodnál...

Leadfoot 2013.10.29. 13:33:30

@sebike05: Ha már kommentek, minősítés, IQ: kettőnk közül én le tudok írni egy összetett mondatot helyesírási hiba nélkül, neked még nem jött össze. Egyszer majd talán...

"nem mered vállalni"

Látom, a szövegértés se erősséged. De hát az én hibám, hisz eddig csak háromszor írtam le, miért nem mondom meg. Le kéne írnom még tízszer és akkor _talán_ kezdenéd érteni.

Ha másért nem, a diszkréció kedvéért jobb nem dobálózni mindenféle személyes dologgal nyilvánosan. Én pl. 1 perc keresés után megtaláltam a nevedet, képedet, telefonszámodat, Norbikám...

Shadowbull 2013.10.29. 13:51:25

@Leadfoot: azert ez ovon aluli volt :)

sebike05 2013.10.29. 13:56:07

@Leadfoot: és ki nem szar le téged!!!!
Amúgy akkor lassú voltál!
A jellem nem az erősséged!
Fenyegetőzni pedig nem kellene mert a fagyi visszanyalhat!

Leadfoot 2013.10.29. 13:59:17

@sebike05: Ez? Fenyegetőzés? Melyik része? Félreértetted. Megint. Én békés ember vagyok.

Amúgy kéne még pár felkiáltójel, mert még nincs elég!!!!444444!!!!! :-D

Shadowbull 2013.10.29. 14:00:54

@sebike05: most kezd a dolog atmenni szorakoztatobol szanalmasba, plane hogy vegul is nevvel-cimmel nyomod.

sebike05 2013.10.29. 14:07:01

@Shadowbull:
tudod én merem vállalni magamat sokakkal ellentétben

cukkkorka 2013.10.29. 14:12:09

Nem értem, hogy mit nem értetek, itt nem a dévút minősíti az ember hanem saját magát. Ahogyan ír meg amiket ír az kb. egy sértődött óvodás szintjén van, hogy veheti őt bárki is komolyan? Az egyetemes intelligencia és a műszaki intelligencia kéz a kézben járnak, aki ilyen tompa agyilag az nem hiszem, hogy a műszaki dolgokban brillírozna, én nem bíznám rá a Mitsubishimet vagy a Toyotámat amelyek ki vannak fizetve, nem mintha ehhez bárkinek köze lenne...

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2013.10.29. 14:14:40

@DeezL:
Esetleg a bajok megelőzéséhez valami jótanács, tipp? Azon túl persze hogy meg se vegyem, vagy adjam el minél hamarabb ;)

Shadowbull 2013.10.29. 14:15:01

@sebike05: a helyedben ezt atgondolnam meg egyszer.

rfc (törölt) 2013.10.29. 14:27:16

@sebike05: Gondolod, hogy az az infantilis viselkedes, amit itt levagsz, jo reklam?

Leadfoot 2013.10.29. 14:31:41

@cukkkorka: "itt nem a dévút minősíti az ember hanem saját magát"

Szerintem ez mindenki számára világos. Nekem semmi bajom a dévúval, adott körülmények közt simán vennék is. Csak attól, hogy az embernek egy adott típusú autója van, még nem lesz az a világ legjobbja, és nem lesz minden más szar.

randomuser1 2013.10.29. 16:21:47

@sebike05: ha ez tesz boldoggá, bevallom, bár kompresszoros kupémercivel járok, aminek az árát homoszekszuális szolgáltatással kerestem meg, de rendre otthagynak a tuning dévúsok, főleg vizes úton meg porhóban :)

DeezL 2013.10.29. 21:00:37

@Don Tejbegríz a féllábú matrac: ezek is ugyanúgy kényesek mint a DCI-k.. meg a Ford 2.2es diesel motorja volt bele rakva a 2006- gyártott Ducato/Boxer/Jumperekbe ezek voltak a legszemetebb motorok ... inkább egy Avensis!!!
süti beállítások módosítása