Az old-youngtimeres őszi vívódásai

  2013. szeptember 21. - Bende Tibor Címkék: totalcar e28 518i tc flotta

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Pedig milyen jó kis Bogár volt
2014-09-27 08:52:08

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Én megmondtam előre, hogy baj lesz
2014-08-23 06:50:05

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Bogár saga: Polírozom a bohócot
2014-08-02 12:15:37

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Elment az eszünk: kasznit cseréltünk a Bogáron
2014-06-01 07:10:34

Épp Göbivel ültünk az irodámban, amikor Marci hívott, aki a Velvetnél dolgozik. Autót akart venni, mert a

Utoljára tizenhárom hónappal ezelőtt írtam a felújított Bmw 518i-ről. Emlékszem, akkor szakadt rólam a víz, hőség volt, durva a nyár. Most itt ülök pulcsiban. Nem csak egy év telt el tehát, hanem egy évszak is hozzá. Öt évszakkal ezelőtt írtam a BMW-ről. És ezalatt mindössze háromszor vettem elő. Időrendben: először a Sokadalomra, másodszor a Belsőség találkozóra menet, utoljára pedig a Totalcar Trackday volt a kirándulás célja. Egyből dobozszállítással kezdte, hiszen nem szobor. Ebből lettek a szép kis Trackday pólók a regisztráltaknak. Egyébként az autó letámasztva pihen, enni nem kér, dolga nincsen, és működik.

560841 534707866584490 207070317 n
Ez volt az eddigi utolsó fellépése, a Trackday előtti péntek, amikor Rudi Transporteréről levették a rendszámot, ezzel kellett vinni a dobozokat


A tavaszra tervezett végső-végső-végső-végső befejezést anyagi okok miatt elhalasztottam. Nagy dolgokra már nem kell gondolni: kell előre két nagy lengőkar, mert a gömbfeje az összerakás óta kotyog. Szükségem van egy motortérmatrica legyártatásra minta alapján. Kiesett két csavar: az egyik az anyósülés sínjéből, a másik a vezetőoldali ajtó kapaszkodójából. Maximalizmus on: be lehetne kötni a menet közben beszerzett RDS-es, gyári rádiót, meg szerezni egy antennát. Kazettás. Ja, és a zöld üvegek, amiket beszereztem még tavaly, és azóta Viktor bácsi a szuterénjében tárolja nekem. Az 518i felirat lesz az utolsó. Ezeket terveztem tavaszra. Úgy gondoltam, hogy a kocsi tökéletes állapotba kerülése után járok vele néhanapján, de az élet keresztülhúzta a számításokat, jelesül, hogy biciklivel közlekedek, ahová csak lehet.

Totalcar Trackday Aug 31-57
Az e28-as széria az e12-t váltotta1981-1988-ig, összesen 722 ezret gyártottak belőle. A négyhengeres az M10, a kis hathengeresek 525i-ig M20, az ennél nagyobbak M30 (528i-535i) és az M88-as az M5-ös verzió 282 lóerővel, '83--'89-ig. Ez az 518i nem a leggyengébb, mert 105 lóerős, karbival csak 90.

Néha persze szoktam látni a BMW-t, például amikor valamiért felmegyek a parkolóházba, ha Égéstér van, az Infó Rádióba vagy a Portfólióba kell átmenni valamiért. De a legjobb és legkényelmesebb, a képeket nézegetni róla. Igenám, de amióta elkészült, nem készültek rendes fotográfiák, mert a felújítás része volt, hogy meg kellett válnom a fényképezőmtől, az objektívjeimtől, akit meg megkértem, elszabotálta. Nem voltak róla képek. Eddig.

Totalcar Trackday Aug 31-52
A zöld üvegszett sokat dobna rajta, ezt elismerem

Most a Hungaroringen, a Totalcar Trackday alkalmával a Motulosok szépen letakarították róla az éves garázsport, és kiállították cégérnek, hátha a többi autós is kedvet kap. Csillogott villogott. A többszörös ünneplés alkalmából Rézmányi Balázs elvitte egy körre, hogy lefotózza. Tessék nézegetni a galériáját, én is ezt teszem, ha kedvem támad BMW-zni.

Így telt el ez az év, és így kerültem például abba a fura szituációba, hogy kétszeri autótulajdonosként (a másik egy 190E 1.8) vonattal mentem nyaralni. Marhavagonban, biciklivel. És jobb volt így. Így aztán a kis BMW ki se mozdult a helyéről azon a pár egészségügyi sétán túl, amit előírt neki az orvos. Pedig annyira szerettem volna elkészíteni ennek a képnek a párját.

Elodkep
Ez a kép a 2012-es nyaralásunkon készült, már akkor is kész volt az autó, de készebbre szeretném

De ez lett belőle. Minden ugyanaz, csak a gyerekek nőnek, az autók fogynak.

IMG 0944
Mert amúgy se fér bele a bicikli a BMW-be, vonóhorga nincs, összekarcolni nem szeretném. A biciklmet se

Egyszer aztán, a háztartásunk exceljét böngészgetve arra lettem figyelmes, hogy a mercibe hat hete nem kellett tankolni, mert nem fogyott ki. A BMW, mint költséghely az idei excelbe már be se került. Már elkezd összeállni a kép? A BMW-t nem használom, mert túl szép. A Mercit nem használom, mert biciklivel járok.

Hogy mik a tervek a BMW-vel? Nem tudom. Egyelőre nekem nincs útban. Majd néha talán előveszem, de lehet, inkább odabízom valaki olyanra, aki használná is. Nézegetni ugyanis a léghűtéses 911 való, az 518i-vel menni kell, mert mai mércéves is gazdaságos, olcsó fenntartani, és már eléggé ritka madár. Ez a konkrét darab pedig jól is néz ki. Talán kiviszem Mannheimbe, Siposúr ezzel nyaggat hetek óta. Azt mondja ott biztosan akadna rá vevő. Úgyis jön a tél, csak állna megint a parkolóban.

Totalcar Trackday Aug 31-63
Ezen a képen látszik, hogy az autó egy nagyon kicsit extrásabb lett az eredetinél: Ebben plüss szőnyeg van, az eredeti alap szövet helyett (mindkettő zöld), és az alap ülés helyett plüss. Alapszék nincs, huzat nincs hozzá, szüvet nincs. Ez a bél egy Német roncsprémiumból származó, 140 000 kilométert futott, fehér 524td-é volt. Lett végre gyári rádió és ez az öt fokozatú váltó kevésbé sír, mint az elődje

Mit tegyek? Tartsam még, vagy adjam el?

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr655522562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matenak · http://csipszerelde.hu 2013.09.21. 08:41:23

@W_Pooh: Nem olyan nagy dolog az, én is évszaktól függetlenül bringával járok, hogy ne legyen sós/vizes az autóm és 40 éves korában is hasonlóan bjuttifullos állapotú legyen, mint most, 26 évesen. Van 4 bringám minden felhasználási körülményre és kész. :) Az ember önregeneráló, az autó nem, tehát nem kérdés, hogy melyikünk megy ki a hóba-fagyba-esőbe, de az sem, hogy tavasszal-nyáron 4 keréken megyek hosszabb túrákra. :)
Autókat és bringákat is imádom, mindegyiket szeretem bütykölgetni, ilyen fajta ember is van, nem csak hülyebiciklis vagy hülyeautós, létezik ezeknek a hibridje is. :)

230e 2013.09.21. 08:53:52

Elmentem tegnap gumit szereltetni. Nagyon szimpatikus társaság volt, és volt náluk nyitva egy autós újság, amiben egy 85-ös 520i-ről írtak. Aztán eszembe jutott, hogy volt a családban egy ilyen, és egy 524td is. Meg az is hogy mennyire szerettük őket (igaz azért az 520i helyére érkező E30 325ix azért kárpótolt, de akkor is). Beleülsz, és minden feléd fordul, minden kézre áll, és hathenger.

kitiltott, de seráfütty 2013.09.21. 08:56:07

Lassan eladhatnad nekem, nagyon rakivantam egy hasznalhato OT-re, itt jo helyen lenne, nem soznak :-)

satibi 2013.09.21. 08:58:40

Hihetetlen, hogy emberek egy helyzeti előnyt kihasználva teljesen érdektelen, apró-cseprő dologból is cikket írnak, csakhogy szem előtt legyenek.

Cockroach 2013.09.21. 08:58:48

Kedves Tibor!

Adja el. Őszinte tanácsom ez.

És én megveszem.......... :)

Egy autóbuzi, 4 autóval. :)

ymel 2013.09.21. 09:23:14

Fene a jó dolgát. És még ki is teregeti ide.

ymel 2013.09.21. 09:25:53

@satibi: nekem is megfordult a fejemben hasonló

pedaz 2013.09.21. 09:31:29

Ha eladod, valószínűleg jobban fog majd kínozni az autó/autózás kérdése.
Ha nincs útban, és a pénz se kell, akkor felesleges eladni. Abszolút szubjektíven: én imádnék időről-időre beleülni, megfogdozni, már csak a hangulata miatt is.

st81 2013.09.21. 09:53:09

Én sem értem ezt a "kipofásítom majd nem használom" dolgot. Ha kell nekem egy adott autó, és azt megveszem, mosom, takarítom, fenntartom, akkor szívesen elücsörgök benne és annyit megyek, amennyi pénzem és időm van, amit rá fordítok. Itt inkább azt sejtem, hogy vett egy BMW-t de nem pontosan azt, amit szeretett volna és ez "pontatlanság" 1 év után a szerelem kihűlését eredményezte. Jómagam 1 évvel a vásárlás után is szívesen, mosolyogva szállok be a kocsimba és élvezem a vezetést pedig az egy szimpla - alapvetően érzelemmentes, "műanyagautó" - Kia. De remélem, hogy Bende megtalálja azt a típust amivel hosszabb távon is elégedett és boldog lesz.

lyken 2013.09.21. 09:54:44

Konzerváld le garázsba. Legfeljebb a nyugdíjas években előveszed.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2013.09.21. 10:07:20

Ha az adók miatt adod le, OT-zd le vagy vonasd ki ideiglenesen. Aztán bakold fel, takard le, meg minden ami ilyenkor kell. Majd 10 év múlva megtalálod a kacatok közt, és dejóis lesz. Vagy érettségi/esküvői ajándék a fiadnak/lányodnak.

válasszmásikat 2013.09.21. 10:12:48

Érdekes a 17-es, 18-as kép közti különbség. A BMW mellett csak a fiad vigyorog, mindenki unott képet vág, mintha muszályból kellene mellette állni. A Merci mellett mindannyian mosolyogtok.

subtotal 2013.09.21. 10:23:47

Én meg fogom hirdetni az is-t rövidesen, igaz én eddig ha nem is sokat, de 20ekm-t használtam a 3,5év alatt.

Add el, belátható időn belül nem fog többet érni mint most, ez egy alapmodell, még ha van is benne pár extra. Valaki legalább fogja használni, amire való.

Rocko- 2013.09.21. 10:32:11

Te, Tibby, az utolsó képen nem vagy olyan gondterhelt, mint szoktál lenni.
tök jó!

Tomchy 2013.09.21. 10:33:40

Win-win helyzethez add el Csikósnak! ;-)

MrKiraly 2013.09.21. 10:38:07

Nagyon szep ez a BMW, de ha Tibi retteg attol hogy elovegye, akkor semmi ertelme megtartani. Amugy ertem a hezitalast, mert sok penz rengeteg munka es meg tobb ido ment bele, de ha mar megfordult a fejeben hogy eladja...
Reszemrol, en ennyi melo es szivas utan szeretnem elvezni egy kicsit az autokazast 1 ilyen f@sza vassal.

africans 2013.09.21. 10:41:52

Ha az eszedre hallgatsz, természetesen eladod. Semmilyen racionális érv szerint nincs értelme megtartani....

No, de eleve az öreg autó nem a racionalitásról szól, lásd Csikós sárga címkéjét...

vagyis, ha örömet okoz, és megteheted, tartsd meg, ha csak nyűgnek érzed add el!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.09.21. 10:44:30

@Gomulka Béla: tartok tőle hogy ennek az árából semilyen 911 es nem lehet kapni.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.09.21. 10:46:30

a bringázás meg kifejezettem hasznos dolog.

Szabványok 2013.09.21. 10:47:06

Ha hathengeres lenne megvenném!
Egyre jobban hiányzik egy youngtimer hathengeres, benzines, stb. BMW.

De rettentő nehéz olyat találni, amit tényleg rendbe tettek és nemcsak "ahhoz képest" van jó állapotban, hogy 20+ éves, hanem tényleg.
Nem két félből van egy sufniban összehegesztve a karosszéria, futóműgeomatria rendben, nincs olyan, hogy "a zsiguli reléje pont jó volt ide", "kellene egy új diffi, de ezzel a bontóssal is elmegy még akármennyit, csak búg", "inkább kiköttöttem, igaz így nincs, de legalább nem zörög", a motorban hiánytalanul megvannak a lovak, lámpatestek (első is, hátsó is) nem elvakultan pislákol, hanem eredeti állapotú a foncsor benne, nincs futóműtuning, gyári alkatrészek mindenütt, nem építettek subaru spoilert a tetejére, nem volt olyan koncepciója az előző tulajnak, hogy átépíti a csomagtartót, hogy beleférjen a bernáthegyije, stb.

Ráadásul én használni akarnám, nem felújítani. Nem akarok/nem tudok azzal hónapokat eltölteni, hogy járok Újpestre, mert ott egy kisiparos meg tudja hegeszteni a váznyúlványt. Hanem használni teljes funkcionalitásában és csak annyit szervizelni, amennyi épp elhasználódik benne.

superfrog 2013.09.21. 10:52:03

nem értem ezt a fingreszelést. cikk a semmiről...........
de két lehetőség van, valaki éli az átlagember nyomorult életét, akkor eladja a francba a csak pénzébe kerülő öreg kocsit amit nem is használ.
vagy van elég pénz, a kocsi maga "a" gyűjtemény, akkor meg kit érdeklel, hogy van-e használva?! ha gyűjtemény, akkor van rá pénz is, meg kell tartani.
sztem a szerző csak döntse el, ő melyik csoportban van, és kész.

Hurri Kán 2013.09.21. 11:04:54

Láttam az autót a nyári találkozón, nagyon szép lett. Innentől tényleg csak szinten kell tartani, ha anyagilag nem gond a havi tárolást fizetni (biztosítás gondolom kb. fillérek rá), akkor tessék megtartani, és legalább tavasztól őszig, amíg szép az idő, megpróbálni úgy programot szervezni, hogy legalább kéthetente elő kelljen venni :)

Rocko- 2013.09.21. 11:05:10

@3dom'f'speech: @ohhai: segítek:
totalcar.hu/impresszum/
Bende Tibor
ügyvezető igazgató

Rocko- 2013.09.21. 11:08:07

@visszakettopadlogaz: rossz a nézőpontod: tőlük kell megvenni! :)))

@kitiltott, de seráfütty: balkormány. ;)

@satibi: hihetetlen, hogy emberek a postokat összekeverik a cikkel, és nem átallanak azt hinni, hogy kötelező ezt elolvasni.

@Hurri Kán: vedd át. ;)

Hurri Kán 2013.09.21. 11:11:24

@Rocko-:
Nem jó. Tudod, nem kombi ;)

másik oldalon 2013.09.21. 11:16:41

300 kilóért megveszem wintercarnak :)

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2013.09.21. 11:31:46

Mi a vége,Főnök?
Mennyi a legalja?
Ráfáel tesókám pont ilyet keres!
:DDDD

africans 2013.09.21. 11:33:09

@Ikukám: khm... ha a szó mai jelentésére gondolsz, szerintem annyiért gondolkodás nélkül, azonnal el is adja :)

www.hogymondom.hu/showslang.php?slang=kil%C3%B3

300 x 100 000 = 30 000 000,- azaz harmincmillió!

Krity Kuss 2013.09.21. 11:34:09

Számomra egy autó használati tárgy. Mint egy ruha, vagy bármi egyéb. Persze ettől még fűzhetnek, és fűznek is hozzá érzelmek.
Amit nem használok azt vagy kidobom vagy elajándékozom.
Ez az autó nagyon szép lett, gratulálok hozzá.
Azt nem tudom, hogy Te mit tegyél vele, de azt igen, hogy én mit tennék vagy milyen lehetőségek között döntenék.

"A" verzió: Kiélvezném, hogy ilyen lett és boldogan használnám.

"B" verzió: Ha nem használnám, az autót eladnám. De biztos, hogy az egy ilyen felújítás után nem nagyon lesz profitábilis, csak ha olyat találsz, aki pont ilyen verdát keres.

"C" verzió: Perverzió használat nélkül megtartani... :)

Sok sikert a döntéshez :)

NBE 2013.09.21. 12:04:03

@Matenak: +1

@st81: pedig szerintem egyszerű: onnantól, hogy egy felújítódó autó eléri azt a szintet, ahonnan már csak lassan-lassan újra egyre rosszabb lehet, nincs szíved ezt végignézni (már ha szereted - de ha nem tennéd, nem is újítanád fel)- és az egyre jobbá válási minőségugrások endorfin löketei is elmaradnak már.

Az elengedés viszont ezzel együtt sem egy egyszerű műfaj.

Lajos63 2013.09.21. 12:05:17

Ne használj excell táblázatot, ez nem élet :)

jk88 2013.09.21. 12:09:56

Nahát, hogy lehet, hogy egy transporterről, amiből ömlik a fék- és motorolaj és nem képes egyenesen menni, leveszik a rendszámot? Érthetetlen....

novothauto · http://novothauto.hu 2013.09.21. 12:31:47

Ha mér mindenki osztja az észt...

Tibor, nagyon szép családod van, szerintem qrvára mindegy,
mi lesz az autóval. Add el, amíg értéket képvisel, úgysem használod és nincs meg az a szoros kötődés sem. Ha nem kenyérre kell az ára, dobd ketté a pénzt, és rakd be a gyermekeid részére hosszú lejáratra, hogy tuti legyen pénz az életben elindítani őket. Sosem lehet tudni, milyen irányba változik az ember egzisztenciája évtizedes távlatban.

Roncsod meg úgyis lesz mindig, amiről lehet posztolni :)

NBE 2013.09.21. 12:36:56

@NBE: más kérdés persze, hogy egy "tárgyhoz" fűződő érzelmi szálak sosem a tárgyról szólnak, hisz a tárgy maga csak egy szimbólum.

Hogy mást ne mondjak, az én kis 23 éves gépecském is azért kap annyi törődést, és van egyáltalán még meg, mert az immár 8. éve eltávozott édesapám ebbe sűrítette mindazt, amit esetleg nem mondott ki/tett meg, mikor épp az a rész bizonyult benne erősebbnek, ami nem ő volt.

Ezzel fejezte ki, hogy valójában milyennek is szeretne látni: egyszerűnek, őszintének, élettelinek - és legelső sorban: önmagamnak - nem pedig saját maga másolatának, amely tudat alatt belém plántált tévhit évtizedekig béklyózott meg.

Ennyit mára a belsőségről - most pedig fíldöszansájn. :)

sokasebi · http://pacifictime.blog.hu/ 2013.09.21. 12:42:20

A BMW-s nyaralason azert ott volt a merci is amint latom!

Zeppeliner 2013.09.21. 13:08:33

Sosem értettem ezt a nyálcsorgatást 20-30 éves kocsikra.
Ez egy német zsiguli nem több, annyit is ér.
Ennek is 4 kereke van, meg kormánya...

Hurri Kán 2013.09.21. 13:10:19

@Bambano:
Áruld már el, mire arcoskodsz.

Hurri Kán 2013.09.21. 13:10:20

@Bambano:
Áruld már el, mire arcoskodsz.

Totlaca78 2013.09.21. 13:26:03

Szia! Azért ha jövőre eladnád, szólj. Nagy kedvencem ez a sorozat, és láttam szépen rendbe hoztad az autót. Itt Norrbottenben ahol élek klíma nélkül is jól lehet használni egy autót, és télen sem sóznak, mert nincs értelme. Svédországban külön fogalom a Norrbottenbil, azaz a Norrbotteni forgalomba helyezésű autó, a sózás hiánya miatt. Sajnos most még nem tudok elfogadható ajánlatot tenni, de szép lassan javul a helyzetem. Van egy Trabantom is, ki fogom ide hozni, játszani a környékre jó lesz. De ez egy 93000 km2-es megye. Ide nagy veteránautó kell, a svédek pedig "amerikai autó buzik". Nekem európai kell. Gondolkodom Saabban is persze. Ha érdekel, nézzétek meg a facebook oldalamat (laszlo.toth.md), ott tudósítok autókról. Írtam már Róbertnek is, de még nem válaszolt. Üdv, Laci

multi84 2013.09.21. 14:18:17

Szerintem döntöttél és el akarod adni....
Egy ilyen cikk után meg úgyis jönnek privátban az ajánlatok még hirdetni sem kell.

Ravasz85 2013.09.21. 14:24:21

Add el, vegyél egy e34 M5-öt ;) Amúgy én se tudnám eldönteni :/

yeti 2013.09.21. 14:30:52

Adj neki még egy évet.Az autó szép és ha nem kell tartani az állapotának romásától jobb helyen van benne a pénzed mint a bankban.Egy újabb év távlatából pedig tisztábban fogod látni,hogy szükséged van-e rá.

Rocko- 2013.09.21. 14:59:24

@yeti: írj Tibbynek, hátha benne van egy egy az egyben cserében. :)

@Zeppeliner: nem érteni kell, érezni.
mindenkinek más tetszik.

@sokasebi: ahogy írta is.

@Bambano: kerékpár.

@uszilard: miért, az orrba-szájba költekezés, majd utána sírás-rívás az élet?

Levente.hu 2013.09.21. 15:00:52

Tibor!

Valahogy eleve így képzelem el az autózást.
Kell tartani 1-2 élményautót, amit az ember időnként elővesz, és megtiporja, élvezi a a hangját, vagy megy vele egy kis nosztalgiatúrát, kilátogat pályanapokra, találkozókra.

Ezt leszámítva biciklizni kell. Még ha fullosan felszerelkezek, hogy kényelmes legyen, akkor is olcsóbb volt, mintha autóznék, sportoltam, élveztem, jó volt.
Kell egy király fekvőgép, velomobil(!), tandem a családnak, városi rohangáló, akármi. Egy komoly flotta ára is olcsóbb, mint állandóan autózni.

Marad pénz az igazán különleges kocsik reszelgetésére, mellesleg azok sem kopnak nap mint nap, mert csak magáért az autózásért vannak elővéve.

Ha többen gondolkodnak így, az utakon is jobb lesz a helyzet.
Kicsit szélesebb bringautak kellenek, kevesebb autó lesz, jobb levegő, cserébe a kevesebb autó sokkal látványosabb lesz, hétvégente kicsit megszaporodnak, és mi leszünk a veteránok, yountimerek, offroadosok, és sportkocsik országa! ;-)

Mindemellett természetesen fejleszteni kell a kerékpáros és vasúti infrastruktúrát.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2013.09.21. 15:15:14

@jk88: Látom olvastál pár posztot, de a valóságnak nem minden szlete jutott el hozzád. A nem a műszaki állapota miatt vették le a rendszámot - hiszen Rudi pont arról írt, hogy előjöttek hibák, amiket aztán kijavított, kijavíttatott. Nála ez így megy: valami előbb elromlik, és csak utána javítja meg. Szerencsés esetben el sem romlik az autó, de az ember megjavítja, de ezt csak nagyon kevés kivételezett tudja megtenni.

Schütii 2013.09.21. 15:16:46

Az 525i is a nagy M30-as blokkal (legkisebb lökettérfogatú variációja) készült , az 525e (2.7) viszont M20-assal.

Lajos63 2013.09.21. 15:23:04

@Rocko-: Nem, az sem. De ez a másik véglet.

Rocko- 2013.09.21. 15:24:47

@uszilard: a költségfigyelés és a fillérbaszás nem rokonszavak.

3gb 2013.09.21. 15:43:25

Ne add el, add kölcsön nekem 1-2 hétre. Garantáltan kihajtom még a lelkét is, igény szerint meg is padkázhatom egyszer-kétszer vagy meghajkurászom egy fasza erdei úton. Adtál egy működőképes autót, visszakapsz egy roncsot és kezdheted újra építeni. Ja ingyen megcsinálom, olyan emberbaráti szeretetből.:)

letras_verdaderas 2013.09.21. 15:54:53

Megírhatnád, h mennyi az annyi? De tényleg. Szólj, ha biztos vagy magadban és nem mersz túl nagyot álmodni.

Kivancsi 2013.09.21. 16:37:31

@JohnyG: ott van az excel table végén....
de mire elmegy /2... da ha meg akkor sem megy el
akkor jön a felének a fele :)

Zeppeliner 2013.09.21. 16:39:28

@Rocko-: Ültem már ilyenben, nem cserélném el rá még a FAstránkat sem. Érzésre is Lada.

BARANY · http://autofilia.blog.hu/tags/w123 2013.09.21. 17:16:57

Kölcsönkérném videoklip forgatásra.
Vigyázni fogok rá.

www.youtube.com/watch?v=IP4EKhcuBCg

Rocko- 2013.09.21. 17:20:08

@Zeppeliner: kinek mire van igénye. az nem baj, ha másnak másra.

jahaha 2013.09.21. 17:20:57

Autos ujsagirotol eleg szanalmas cikk lett.

Emberek ott a totalcarnal, 20-30 eves szarokat nem azert vesz az ember, hogy aztan napi szaladgalos autokent hasznalja. Az maradjon a csoro egyetemistakra. Megveszed mert imadod a tipust/markat felujitod, hetente/havonta beleulsz, mentek vele 100 km-t, fulig er a szad,... ne nekem kelljen mar egy autos ujsagironak elmondani ezt.
Milyen faszsag az hogy, aa, udulni sem tudtunk elmenni vele, meg dobozszallitos auto, meg munkaba sem jo, mert biciklivel jarok, hogy ne legyek akkora dagadt...
(bmw-m van, es biciklivel jarok, szoval egyikkel sincs egyebkent bajom)

Adam-69 2013.09.21. 17:50:29

1 milliót megér ez jármű?

Kivancsi 2013.09.21. 18:00:12

@Adam-69: lira-t biztos de hogy HUF-ot?
szerintem kb 1M-t raköltött... az tuti
de kéne latnunk azt a "csoda" excel-t :):)

Zsíros Bödön 2013.09.21. 18:00:22

Most erre mit lehet mondani? Jó nagy buzi az úriember, hogy felújít valamit aztán hagyja ott rohadni. Kurva sok értelme volt akkor.

etwas kultur muss sein 2013.09.21. 18:14:14

Add el, más majd örülni fog neki helyetted is.

Adam-69 2013.09.21. 18:34:04

Nincs ára.Tilos eladni!

Plumper 2013.09.21. 19:06:18

TETSZIK, királyállat!! :-)
b-ák meg hamár akkor nem volt rá pénzetek, legalább most össze tudjátok kukázni és kipofozni.

1kutya 2013.09.21. 19:12:39

ha 318i lenne már ülnék is kocsiba és mennék hozzád, de így nekem is sok...

amc 2013.09.21. 19:19:20

mondjuk nem nagyon látszik az alakodon az a kurvasok biciGlizés. :)@Rocko-: nem rokonszavak, de igaza van, az nem pálya

Rocko- 2013.09.21. 19:21:34

@amc: köszönöm az érveidet, nagyon hasznosak voltak.

amc 2013.09.21. 19:29:07

@Rocko-: szívesen, de ugye azért az kiérződik a dologból, hogy egy exceles "költségfigyelésnél" nem nagyon játszik a hobbiautó?

Rocko- 2013.09.21. 19:37:12

@amc: nem, nem érződik ki.
attól, hogy valaminek figyelem a költségét, attól még élvezhetem.
amivel összekeveritek, az a görcsölés az anyagi részén.

Autó-motor doktor 2013.09.21. 20:15:27

Leáldozóban van a BMW-s szerelem,
A mi Tibinknek most lett elege,
Nincs már kihívás az öreg BMW-ben,
Ezért meghirdette a belsőségen,
Kommentben kérdezi ki mit tenne,
De nem mindegy, hogy ki mit kommentel be,
Lesben áll a TC testőrsége,
Rocko személye az önjelölt mellénye,
Mindenre reagál, ami a TC-t szidja,
Oktató jelleggel az usert kiosztja,
Mindenhol utálják a nyalis jellemet,
Igaz az életben egyedül ők élnek meg,
A poszt írója ha megsértődött volna,
Nem szarozott volna, hidd el, hogy beírja,
Nincs szüksége az ilyen Rocko félékre,
Önjelölt hősüknek a kimenő elkéne,
A kis versikéért is hevesen leolt majd,
Miközben még két nicket rajtam kívül kioktat.

Azért, hogy a BMW-ről is szó essen,
A mi Deezl- ünknek nem is egy volt ilyen,
Ilyen típus, olyan típus, amolyan,
Ennek az embernek mindenből négy-öt van,
Népes családja is fejenként több gépet bitorol,
Udvarukról még a kerti budi is kiszorult,
Nem elég, hogy az összes autóból van neki két-két minta,
Ezek mellett még összes márka specialista,
De semmi baj, örülünk, hogy itt van velünk,
Legalább minden heti merítésnél sírva röhögünk.

novothauto · http://novothauto.hu 2013.09.21. 20:54:20

@Autó-motor doktor:

Versedtől megfognám a kerevetet,
De épp egy pözsó motort szerelgetek.

Ha meglátod más szemében a szálkát,
Nézd el neki, hisz te sem vagy bárány.

Hogy mi lesz a BMW-vel nem kérdés,
Kinek nem lételeme mint a légzés,

E típus az biztosan eladja,
Maj fostos Mercedesét pátyolgatja.

1kutya 2013.09.21. 20:58:59

@novothauto: dr.oid se százas, de te sem! ;)

novothauto · http://novothauto.hu 2013.09.21. 21:20:50

@1kutya:

Gondoltad, hogy szerelő elméje,
Princ(e) motor hengerfejt levéve,

Megakad mint az a rossz motor,
Mit egy Volkswagen birtokol.

S tulaja osztja a szitokszót,
közben több bankot kifosztott.

Szerelő markába kényszerül,
Rakni mit megszerzett ebül.

Hogy mé' írom ezt nem tudom,
Rímből kiszállni nem hagyom.

Egyszerűen magamat, bár
Otthon már asszonykám vár.

Megyek és műhelyajtót bebaszom,
A hátam mögött, s azt mondom.

Nem kurogassátok egymást máma,
Bár nem vagyok a Dalai láma...

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2013.09.21. 21:33:28

Ezen a két versikén nagyon jól szórakoztam :)

A blog-poszt végéről tényleg csak az irányár hiányzott.

Rocko- 2013.09.21. 21:41:41

@jahaha: jaja.
csak éppen ez egy blogposzt, az ügyvezető igazgatótól, de amúgy igen, Moszkvában Mercedeseket osztogatnak.

@Zsíros Bödön: megmondod holnap hány baleset lesz? nem tudod? mekkora buzi vagy!
tudod, senki se látja előre a jövőt.

merida001 2013.09.21. 21:51:25

Megcsináltad és "szobor lett"?? Garázs dísz üzemmódban van szinte egész évben? Eső és hó nem látja többet?? ÉÉÉs??? :)) Egy hibátlan hobby autó lett! Nem ezt akartad?? Deee! Patent, bibátlan, korhű, mindene működik és így használva "örök életű lesz". Csak beülsz eltekered a kulcsot és mindene szépen szól és dolgozik... Ez a lényege, ez a bajor innentől kezdve erről szól jó értelemben persze. :) Sok sikert hozzá!

1kutya 2013.09.21. 22:31:49

@novothauto: ez a "több bankot kifosztott" kicsit szíven ütött! @Rocko-: tudja miért :-DDD

cukkkorka 2013.09.21. 23:54:20

add el,vegyél egy rendes autót

hofi601 2013.09.22. 01:50:18

Eldöntötted te már ezt a kérdést szerintem. Hirdesd meg, és ha lesz, aki kifizeti érte amennyit szeretnél, add el. Ha nem lesz, akkor marad. Esetleg vigyétek ki a Cougar mellé, ott talán lesz rá vevő, itt Magyarországon nem hiszem, hogy megadná érte bárki a remélt összeget (csak azért sem írom le).

kitiltott, de seráfütty 2013.09.22. 02:09:49

@Rocko-: Az mit sem ront az elvezeti erteken :-) Fekete alapon ezust ZV (helyi OT, csak nem kell vele szarakodni es amin ilyen van, azt muszakiztatni sem kell tobbet) rendszammal eppen jol mutatna.

Alex Raps 2013.09.22. 08:35:02

Ha a fenntartás luxusa nem fáj (kötelező, garázs, adó, stb.) akkor kár lenne ezért a vasért. Ellenkező esetben pedig úgy is tudod hogy mit tegyél. :)

Rocko- 2013.09.22. 09:20:38

@kitiltott, de seráfütty: :D
akkor írj Tibbynek, hogy mennyi az annyi. :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.22. 10:43:29

@Gyurma73: amilyen 911 et meg lehetne azt jobb erkeluni.
@Rocko-: en mindennap latom a jovot mikor ide kommentelek. Vasarnap kommentelek de meg csak szombat van:))) amigy igazad van, en meg csak poenos akartam lenni :)

bopat 2013.09.22. 11:37:42

Mennyit akarsz érte?

makmarci 2013.09.22. 12:32:38

Szerintem az a legnagyobb gond, hogy ha használod, se perc alatt rádpusztul, ha nem jársz vele, akkor később ugyan, de akkor sem lesz patika. Vagy rakd vitrinbe, vagy építs köré egy házat, és akkor Csikós féle szobor lesz, vagy inkább tényleg add el, míg hibátlan.

Szerintem.

Prezi 2013.09.22. 12:43:49

El nem adnám, ha elfér és nem kér enni :D
sőt, gyúrnék a tavaszi projekt megejtésére. A 'medzsókat' is mindig gyűjtöttem, nem csereberéltem igazán, volt is pár száz :)
ez meg a felnőtt ember 'medzsója' :)

cukkkorka 2013.09.23. 05:01:48

@visszakettopadlogaz: én meg tudom, hogy mi fog történni előre, amikor te kelsz én már alszom, és tudom, hogy mi történt aznap:-)

cukkkorka 2013.09.23. 05:03:40

ezért nem jó ez a kocsi hobbiautónak mert semmi örömet nem okoz a vezetése, ha lenne pl. egy Mazda MX5-öd akkor gyakrabban találnál rá indokot, hogy használd.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2013.09.23. 05:10:01

@Totlaca78: Aszontad, Norbotten? Mi is ott laktunk.Merre vagy, mit csinálsz, mióta?Lehet, jobb magánban, ha van kedved.Üdv G

zöldi 2013.09.23. 07:33:56

@novothauto: "obd ketté a pénzt, és rakd be a gyermekeid részére hosszú lejáratra, hogy tuti legyen pénz az életben elindítani őket"

Szerinted ez a kocsi ér annyit, hogy két gyerek elindul belőle?
:O

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2013.09.23. 08:49:59

Én használós típus vagyok, azért csináltad meg, hogy jó legyen, ne álljon. Ha félted, tegyél rá fóliát, vagy plastidip-et, és a mercit add el, ez meg legyen az az autó, amibe beleülsz, ha nem bringázol. Ha elég egy youngtimer, miért a rosszabbikat tartanád meg...?

gigabursch 2013.09.23. 12:09:34

Én nem venném meg - de ez nem is kérdés.
De nem használni..., az meg miért jó?
Ez olyan, mint a platói szerelem.
Így ebben a formában értelmetlen, sőt értelmetlenül drága.

JmOS 2013.09.23. 13:06:56

Fölösleges ezen dilemmázni: ezt hívják hobbiautónak.
Az teljesen rendben van, ha évente kétszer ülsz bele.

Eladni akkor kell, ha végleg meguntad és új kihívásra vágysz.
Nem olyan dolog, mint a házasság. Ettől (el)meg lehet válni - de csak akkor, ha biztos vagy benne, hogy nem fog hiányozni soha.
Nekem is több szerelmem volt: Trabant, E34 vagy akár egy Audi Coupe GT - a lényeg, hogy ma már egyik sem hiányzik. Van más helyette...
süti beállítások módosítása