Életem első autójára gyűjtöttem össze a pénzt még 1990-ben, a friss jogsim miatt feltétlenül akartam gyakorolni valami egyszerű autón. Így esett a választás a Trabantra, amit csak papírjaguárnak csúfoltak, de abban az időben még nagyobb értéke volt valamelyest...Igazából el sem tudtam hozni a kiszemelt példányt, mert a kormányváltót kezelni sem tudtam.
Szerethető, csak drága volt az összeszokás
Hogy ne legyen az egész túl meseszerű, egy hozzátartozó tulajdonság sajnos a kényesség. Nem egyszer kerültem miatta szopóágra, hiszen az utóbbi időben, majdnem 6ezer km problémamentesség után sorra elkezdett hülyéskedni. Szerencsére jó drágán lehet hozzá alkatrészt találni és a szervizesek is imádják a francia megoldásokat.
Tél közepén kezdődött. Hangosodott szegényke alapjáraton, és részterheléskor. Kezdett ilyen 2-es golf szintre jutni mikor 3 szerelőhöz vittem. Volt márkaszerviz, bosch, és egy computerzseni. Na ő bevallotta, hogy azt sem tudja milyen a "gyári" hang.
Most másfél évvel ezután már a Toyotában ülök és még mindig azt mondom hogy a Suzuki igenis egy olcsón fenntartható jó autó!
Mindig erre a kocsira vágytam, nem érdekelt mennyit eszik de akkorát csalódtam hogy jeep még újonnan se kéne többet.Pedig sose vittem terepre, sose ütöttem. Nem beszélve az asszony szemrehányásairól....