Heti merítés

  2013. március 24. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Lendület tornádó

23822

Hogyan is kezdődött? Több havi ösztöndíjamból sikerült szert tenni egy ´72-es kiadású járgányra. Amikor hozzám került teljesen, szétszedtem és újra lett építve. Azóta lassan 13 ezer izgalmas kilométer van mögöttünk olyan kalandokkal, amiket más autóval biztosan nem sikerült volna megélni. Szakadó esőben a Mecsekben minta nélküli gumikkal csúszkálás; négy személyes, tetőig rakott csomagos, jön a kamion, de nem gyorsulós előzes.

Dinnnnyééééét!!! Áááá nem, ez maga a szerelem.

30248

Perverz vagyok, hiszen a legendákkal ellentétben, 500km-et sem mentem vele, és beállt a motor, és ennek ellenére rajongok érte. Azóta a ház előtt áll, de mindennap beleülök. A héten lesz motorcsere.

Bubika. Türkizkék, de szeretjük...

31714

Bubika céltudatos keresés eredménye: nagyobb fészekalj gyerekhez hat személyes, olcsón üzemelő, és időjárásfüggetlen autó kellett. Mivel nem az adófizetők pénzén élősködöm, elég szűk volt a büdzsé.

A 4 hengeres is BMW! ....? Igen.

60634

Mikor még az első Ladáimat vettem, nem volt elérhető áron BMW e30 e36 meg végképp nem. Az 5. Zsigulim alkatrészinek eladása után, mivel mindegyik utolsó gazdás volt, szétnéztem, mindig is e36 ot szerettem volna, de mint említettem, csak e30-ra futotta, természetesen olcsóra.

Cseh sz*rkupac, fusson, ki merre lát!

29556

Törötten vettem Dunakeszin egy autókereskedésben, de már nagyon megbántam. Mikor hozzám került, friss műszaki volt rajta, de ezen kívül nem volt valami hűde sok jó tulajdonsága. Nem is tudom hol kezdjem a mesét, 4 hónapig volt nálam, azalatt úgy megutáltam, hogy csak azért nem köptem le, mert nem volt másom, bele kellett ülnöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr945165141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

indapass90210 2013.03.24. 09:46:45

A BMW hátsó lökös kivitelezése kifejezetten igényes.

DeezL 2013.03.24. 09:52:18

@Gyurma73: tapasztalataim szerint a Favorit vagy nagyon jó volt vagy nagyon szar:)
én 91ben akartam venni,de végülis elmaradt.... új autót akartunk asszonynak... Wartburgot nagynak találta,Ladánk már volt..használtat nem akart... SKoda Favoritot javasoltam de hogy nincs annyi pénzünk végül egy 4 ütemű Trabant lett,az utolsó db-ok közül már 1.3as motorral...Aztán 95ben Forman kivitelben néztem egyet újonnan,az már az LX-es változat lett volna.....

100as Skodával kezdtem az autózást!:)lomha volt,de volt egy kis"tuning"-om rajta...

123:volt ilyen mercim 300Turbodiesel kivitelben,szerettem nagyon,mert jó autó volt...

E30:nekem volt 6db E30asom ismerem az autót:)még most is van hozzá annyi alkatrészem hogy össze lehetne rakni egyet majdnem...nekem csak 6 hengeresek voltak...de igazából 23i-nél kezdődött az igazi E30 feeling

Invinoveritas 2013.03.24. 10:24:04

Bontószökevények merítését olvashattuk. Ami pozitív: a 100-as Skoda tulaja igényesen rendbentartja a vén csöhögőt, a Subaru Libero tulaja pedig jé, ccserél vezérműszíjat:)

Ami vicc: a Favorit, de legalább jó volt olvasni:)
Ami már szánalmas: a Bömös - a szarkupac verdába nagyfelni, nagyzene, meg a haver terhelés alatt flexeli a rugót. Fasza ültetés lett, gratulálok! Gondolom a motorja is hasonlóan kitűnő állapotnak örvend, akár a kipufogó - hogy csípne meg az NKH a szaroddal...

_____________ 2013.03.24. 10:24:15

Lendület tornádó! :)
Formára tetszenek ezek a régi Skodák.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2013.03.24. 10:34:21

Ööööö....

"Troszi mester barátomat hívtam, hogy ültesse meg az autót, hallottam, hogy ő terhelés alatt simán megvágja a rugókat, és megvan mindkét keze és szeme, így az egész 30perc alatt kész volt, nem kellett szétszedni az egész gólyalábakat, stb. Azóta átvettem én is ezt a korántsem veszélytelen technikát."

Hauzer 2013.03.24. 10:41:34

"Eladni azért adtam el, mert egyik barátomnak nagyon megtetszett, nekem meg nem volt jó, hogy szárazon azért annyira nem tekerte el a farát."

Mert gondolom a zsiguli füstölte 3ikban is..

DeezL 2013.03.24. 10:56:56

@Invinoveritas: miért szarkupac szerinted?@Hauzer: mondjuk igen ez érdekes...

Lancelot0 2013.03.24. 11:06:03

@DeezL: Trabantból sosem volt 1.3-as.

Negrogo 2013.03.24. 11:22:02

OMFG. Az E30-as vicces egy gyerek. Undoritoan lelakott az auto es ganyolt es 6 henger bomose nem volt persze de osztja az eszt. Lehet jo es elmeny egy 18i -is persze de ezzel a szarral en nem buszkelkednek! Na ezek azok a beemvesek akikre nem vagyunk buszkek es a legjobb, hogy semmi koze az autohoz meg mint olyan a markahoz de azt hiszi, hogy o testesiti meg es azonosithato vele... nagyon rosz kombinacio. En kerek elnezest!:)

cac 2013.03.24. 11:35:44

A 4 hengeres is BMW csak azt M 3 névre keresztelték !

DeezL 2013.03.24. 11:48:00

@Lancelot0: dehogynem ez 91es volt,utolsó db-ok közüli... már elfogyott az 1000es és 1.3as motor volt benne... egy ismerősnek is akkor ugyanez volt...de papirjai minden 1.1es volt,csak amikor kellett hozzá alkatrész akkor volt a meglepődés:)

Tommi 2013.03.24. 11:51:35

Inkább Samara, mint favorit. Mindenkinek mondom. ;-)

Invinoveritas 2013.03.24. 11:56:06

@DeezL: Egy garnitúra gumi áráért vette, ami egy dolog, de írta, hogy közúton elszórt pár alkatrészt. + fájintossan át is alakította. Na ezért szarkupac. Lásd:@mennyi?husz!: te is egyetértesz.
Az ilyen fosokkal ne akarjon közúti driftbajnok lenni.
1. Vagy használja olcsón az öreg autót,
2. vagy tegye rendbe. De ahhoz ugye zseton is kéne. Aki majmot vesz, legyen pénze banánra is.
Ez a jobb napokat látott Bimmer ebben a formában max rendszám nélküli hobbiautónak való saját felelősségre. De ez csak az én véleményem. Mondjuk én egy dzsipre dobtam rá a vételárat még egyszer a javításokhoz, de bátran elindulok vele a kontinens túlsó felére is. Nem vagyunk egyformák.

Invinoveritas 2013.03.24. 11:58:34

@DeezL: +1: szerinted egy hatósági műszakin átmenne a bajor csoda?

DeezL 2013.03.24. 12:02:28

@Invinoveritas: ja én azt hittem alapból az E30asra értetted,hogy szar

Invinoveritas 2013.03.24. 12:21:38

@DeezL: Dehogy, az egy youngtimer korú nagyon jó technikával megáldott konstrukció. Én szeretek minden 2000 előtt gyártott autót, amit becsülettel karbantartanak és látszik, hogy van gazdájuk. Én itt a felhasználót ítéltem el az ön- és közveszélyes beszűkült gondolkodása miatt. A kölök remélem azóta kinőtte és felelős tagja lesz egyre mélyebbre süllyedő társadalmunknak. Ismerősnek is van driftes E30-a és full feljavított E30 benzines Touring-ja. Na az a kombi abszolút ,,kéne" kategória. Vagy nézz meg egy Toyota Landcruiser HDJ80-at. 1997-ig gyártották és a rendben lévő 20 éves darabok 10.000 ojró felett van. Azért mert műszakilag rendben van az öreg vas. Ennyi.

Chabs 2013.03.24. 12:26:39

@mennyi?husz!: haljak meg imadom a bmw-ket de ez a csavo elasta magat foleg a rugo vagas miatt:D en is leultettem az e39-et de szakszeruen, a renault 5 -be meg most cserelek futomuvet (apex) ami nem tul draga de vegzi a dolgat:) motorcsere is lesz de sorhatos mar nemhiszem hogy belefer:D

Begami 2013.03.24. 12:39:46

Az E30-as csávó elég meredek pont az ilyenek miatt tart ott a BMW-sek megítélése ahol tart.Könyörgöm 20ezerért komplett ültető garnitúrát lehet venni ezek meg elvágják a rugót bent a helyén??? Ráadásul még le is írja az isten barma..
Szegény E30... Még jó ,hogy "csak" 4 hengeres...:-)
Megjegyzem nekem is az van csak E36-ban:-)

felhaborodott 2013.03.24. 12:53:41

Az ilyen "megvágom a rugót, nem kell szétszedni" embereket el se kéne vinni mentővel amikor beleáll a szemébe.

Invinoveritas 2013.03.24. 12:55:15

Kérdés: mi kerül ezen 2.7 misibe? www.autoscout24.de/Details.aspx?id=227367087&cd=634953184610000000&asrc=st
Válaszokat kommentben várom. A megfejtők közt frankó Bimmer felniket sorsolunk ki!belsoseg.blog.hu/2011/03/10/hackelj_felnit_otthon

Pepejoe 2013.03.24. 12:57:14

A Favoránál mi lehetett az, hogy indítani akart, nagy csattanás és elszállt minden áram, mintha lecsapná valami az automata biztosítékot egy lakásban? Ilyet tapasztaltam én is a napokban a kocsimnál, de amilyen rossz idő van, nem néztem még meg, nem akartam fagyoskodni. :)

jürgen baromartz 2013.03.24. 12:57:19

jópofa dolog, hogy az ún. népítéletek legalább 80 százaléka arról szól, hogy az illető hogyan, milyen napszakban és körülmények között, milyen személyes megfontolásból vette az autót. (lásd: a bmw-s iromány, aminek csak az utolsó bekezdésében van némi érdemi infó magáról a kocsiról, a többi bullshit.)

miért nem arról írnak, hogy milyen vezetni az autót, hogy alakulnak az alkatrészárai, vételnél mire érdemes odafigyelni, mik a tipikus hibái, mással összehasonlításban hogy megy, satöbbi? mondjuk olyan dolgokról, amik érdeklik is az embert? ha sztorizgatni akarok, odamegyek a szomszédhoz inkább...

Begami 2013.03.24. 12:59:55

@Invinoveritas:
Egy szuper ritka motoros E30 hibátlan gyári állapotban mennyit is érne? :-)
A felni nem kell eleget szörnyülködtem rajta anno..

b.f. 2013.03.24. 13:00:46

Mercis gyereknek kapásból 10 év letöltendő így látatlanba, meg örökre jogsi elvétel...

BMW-snek meg én is csak egy soron kívüli műszaki vizsgát kívánok, mert gondolom a következő autója is hasonlóan fantasztikus műszaki állapotnak fog örvendeni.

Invinoveritas 2013.03.24. 13:07:53

@Begami: Hát nem 170 ropit, mint a merítéses csoda. Ellenben az állapotot meg lehet magázni. Jó gépek az E30-ak, ha rendben vannak. Ja, volt kombi 325 is 10.000EUR-ért is...

Begami 2013.03.24. 13:15:22

@Invinoveritas:
Őszintén szólva én megadnék érte annyit ha ilyet szeretnék. Egy felújított sose lesz ilyen és lehet nem is jön ki olcsóbban.

Mérges 1234 2013.03.24. 13:29:53

@Invinoveritas:

Az e30-as kombi ráadásul szép is. Mondjuk ennyiért azért durva, akkor az ember inkább megvesz egy nem street racer-es gépet, és rendbe kapja 2 ezer Euróból.

OK, nem lesz patika de mindennapra jó lehet...

Begami 2013.03.24. 13:35:09

@Mérges 1234:
Egy ilyet minden napra elhasználni vétek.Ha valaki meghúzná abból halálos baleset lenne...:-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.24. 13:47:31

A Favoritos arc meredek. Megveszi a sz*rrátört vasat, nem rakja rendbe, aztán csodálkozik, hogy nem jó.

Invinoveritas 2013.03.24. 14:16:18

@Mérges 1234: Szép ám! Szerettem volna olyat, csak könyörgöm mutasson valaki egy épkézláb eladót!

(---Flúgos Buszos---) 2013.03.24. 14:37:39

Én is még ilyen 123-as Mergán tanultam vezetni, és tényleg vezetésélményben felülmúlja a mostani 5-10 éves kocsikat.

Tény, hogy sokat eszik, meg a 4 sebességes váltó nem való autópályára, és tényleg benyakalja a 10 litert, de ezzel sem volt annó, mert a Hungarocamionnál mindig volt gázolaj a hűtőspótok lévén.

Annyi gázolaj volt, hogy már nem tudta senki elkocsikázni érdemben.

i_am_Williams 2013.03.24. 14:38:56

azért jót röhögtem rajtatok :D nem vagyok BMW párti, de most komolyan amelyik autó öreg meg olcsó az olyan is mindegy hogy BMW vagy Mercedes. Ha valakinek BMW kell de nem sok pénze van akkor olyat vesz mert arra futotta, nem értem ezért miért kell fikázni...

DeezL 2013.03.24. 15:03:27

@Invinoveritas: az hogy régi ..és kultusz autó..és a km óra állás! szerintem

Walnuts 2013.03.24. 15:13:56

@i_am_Williams:

Ennek semmi köze ahhoz,hogy valaki szereti a BMW-t vagy sem. Azért fikázzák mert ő maga is tudja,hogy 1 szakadék fost vett de ahelyett,hogy rendberakná inkább vesz rá felnit,hangrendszert meg hasonló faszságokat és összegányolja.

Sullivan100 2013.03.24. 15:14:48

Nem azért van fikázva mert egy olcsó bmw-t vett, hanem az a végtelenül nevetséges sufnituning, amit utána végrehajt rajta. A hátsó lökhárító kivágásán például nem kicsit ledöbbentem.
Sportdob miért ne alapon?! Tudom izlésről nem vitatkozunk, de komolyan van olyan, akinek egy ekkora kályhacső tetszik, inkább keresnék egy márkahű felnit hozzá, meg áhhh.....nagyon sajnálom hogy az egyik etalon autóm így elvan csúfítva......Amúgy azt hittem, hogy egy ekkora szarrátákolt fostalicskát nem lehet lehet már eladni. Milyen szerencse,ha az embernek vannak Szoszi,Zozi meg Bogyi nevű barátai, akik ezt ugyanúgy preferálják....

replikátor · http://reszegekistene.blog.hu/ 2013.03.24. 15:24:40

ez állat lett, bontószökevények fényezése...

Invinoveritas 2013.03.24. 16:26:01

@DeezL: Gratulálok! Ön nyert! Küldöm a felniket!

Knorbi 2013.03.24. 16:48:32

@ColT: Szerintem nem normális. Mit várt új autót?

TheRminator 2013.03.24. 17:02:14

@DeezL: Nem nyert. A hárommal felettem levő cikkben:

www.trabantklub.hu/twk/modules.php?name=topics&file=olvas&cikk=458c231b9493e

világosan le van irva, hogy nem létezett 1.3-as trabi.

...
Mint fentebb olvashattuk, a Wartburg 1.3 és a Trabant 1.1 motorja egy tőről fakad. A hengerűrtartalom eltérését a furat/löket módosítása adja. Honnan ered mégis a tévhit az 1.3 Trabantról ?

A sztorik kezdőpontjában általában egy motorgenerál, vagy legalább egy hengerfejtömítés-csere áll. Ilyenkor a család kedvenc szerelője, aki inaskorában mindig menekült, ha Trabantot kellett szerelni, nagy kegyesen elvállalja a munkát, mégiscsak odahordtunk pár tízezret a családi Opel Vectra szervízére...
Persze Mesterünk bevágódik a legközelebbi autósboltba (vagy a tulajt küldi oda). Keleti autó terén az egyetlen magyar autóalkatrész-nagyker, aki kiszállít a Start Autó, így a keresés általában náluk köt ki.
Itt jön a probléma... Tartanak ugyanis jóképességű, olcsó, magyar tömítéseket. Létezik tömítésszett hengerfejtömítés nélkül, illetve hengerfejtömítés, mindkettő külön Trabanthoz és Wartburghoz. Pedig a kettő egy és ugyanaz.
Akkor mi is történt ? Egyszerű: ügyes magyar tömítésgyártó eldöntötte, betömi a piaci rést, és tömítéseket gyárt 4T Trabihoz és Wartburghoz. Viszont valószínűleg sosem látott előtte ilyen autót, ezért kinyitott egy tömítéskatalógust, kiválasztott belőle egy 1100 ccm-es és egy 1300 ccm-es Volkswagen motort, lemásolta a tömítéseket, aztán árusítani kezdte.

Nagy hibát követett el. Valószínűleg nem tudta, hogy a 4T Trabant motorját nem 1100ccm-es VW-ról klónozták, hanem 1050-esről!
...
User/Mester visszaballag, előkapja a morfondírt. Szinte természetes, hogy ilyenkor a szervíz végére minden szóba jöhető eshetőséget kizárnak, csak egy marad:

B*sszus, nekem 1.3-as Trabantom van, valószínűleg nem maradt már a gyárban 1.1-es, és átszaladtak a Wartburggyárba 1.3-asért!

----
Szóval elég világosan le van irva, miért nincs gyárilag 1.3-as trabant. Mivel ő a Trabiklub elnőke, és ezzel foglalkozik, hinnem kell neki.

czjanos 2013.03.24. 17:02:45

@Gyurma73: 1000 MB-n tanultam (úgy 45 éve), az első új autóm az S 100-as volt. Csepel, Merkur telep, majd benzinkút a sarkon, tankolás. Boldogan vittem a munkahelyemre, megmutogatni. Amikor felnyitottam az elejét, éktelen benzinszag csapott ki belőle. Kiderült, hogy az összekötő gumicső nem volt rendesen rögzítve, ezért egy csomó benzin ment a csomagtartóba, feloldva a festék alatti bitumenes védőbevonatot. Sosem száradt ki teljesen. Ötvenötezret mentem vele, egy szer hagyott cserben: a motor előtti kis gumicső a benzin vezetéken lyukadt ki. Amit nem szerettem benne:nyáron melegedett, a vízhőmérő igencsak súrolgatta a piros mezőt. Később volt egy favoritom, azt is nagyon szerettem, szinte hiba nélkül használtam. Következtetésem: a Skoda már akkor is jó autó volt.

DeezL 2013.03.24. 17:52:12

@TheRminator: igen ok.. én autószerelő vagyok csináltam bőven akkortájt trabantot wartburgot meg Vw-ket is tudom melyik milyen stb... ez ilyen volt és kész.. de 94ben el lett adva de lényegtelen is ez az egész ,hogy ezen fent akadjunk..Igazából utólag megbántam hogy megvettem semmi értelme nem volt.Utána Golf II 1.6GTD-vel nyomult az asszony,annak sokkal több értelme volt mint a Trabantnak

Rocko- 2013.03.24. 18:35:16

@TheRminator: (nem elnöke, de ez semmit sem von le az információ értékéből.)

Autó-motor doktor 2013.03.24. 18:49:17

@Lancelot0: @TheRminator: Végre valaki odaírta,hogy nem igaz amit a mi Deezl kollegánk ír.Régóta figyelem a munkásságát és mindig jókat nevetek a hazugságain.Akármilyen autó kerül szóba,neki ár volt.Rosszabbik esetben minimum kettő,de inkább 5+az asszony járműparkja.Amiket eddig láttam,hogy írt osszeadva:kb. 174 éves,félévenként van más-más van 6 autója,amiket félévente váltogat,amikkel egyenként 400.000 km-eket megy külon-külon,ehhez jon az asszony ennek a 75%-ával...

Igazából fájó szívvel írtam ezeket a sorokat,mert ha visszavesz ebből a trollkodásból,akkor odavész a szórakozásom.

@jürgen baromartz: +1 [a népítéletekkel kapcsolatban]

T1OK3 2013.03.24. 18:55:40

Ettől BMW ültetésnél láttam már gyorsabb és hajmeresztőbb ültetési technikát.Fickó lánghegesztővel benyúlt a Zsiguli alá és megmelegítette a rugót,már ült is a gép.

Pufibá 2013.03.24. 18:57:50

Hát igen,kérem noormális ember nem vesz cSkodát!
5,5L-t esznek,persze ja hogy 70-nel lakotton kívül-had szívjon a kocsisor mögöttük,nem számít!Szerencsére eltűnnek az utakról!Cseh ipar bosszúja,szégyene S100,105,120.Kalaposoktól nem kérek megerősítést az ellenkezőjéről!

szombi 2013.03.24. 19:24:38

Azért a favoritos csávó is egy nagy sz*rkupac, mit ne mondjak.
Csak rá kell nézni, látszik hogy karbantartás egy nagy nulla, hát persze hogy a kereszteződésben adja meg magát a cucc.
A generátoros sztori is jól mutatja a tulaj és a szerelő hozzáállását.
Ha közeli rokon a szerelő az a legrosszabb, mert nem akar lehúzni, "még ez elmegy" alapon semmit sem cserél vagy javít.
A gumiharangokra simán rálátni felülről, látszik hogy a tulaj egyszer sem nyitotta fel a motorháztetőt, csak ha már megvolt a baj.
A hűtővíz nem sok helyen szivároghat, egy csőcsere megold mindent.
Összegezve: én úgy látom, az illető azt hitte hogy rákölt 70 kilót, a haver traktorjával kihúzatja a disznóól mögött és minden okés lesz. Hát egy nagy sz*rt!

DeezL 2013.03.24. 19:31:56

@Autó-motor doktor: 85 óta autózom... autókat adtam vettem... párhuzamosan többet tartok,nem volt mindenféle autóm,de sok volt...addig szoktam őket megtartani a kisteherautókon kivül amig lehet rajta pénzt keresni az eladással...

És mivel megtehettem hogy legyen egyszerre több autóm ezért tartottam/Tartok több autót...

Vállalkozás miatt van 3 kisteherautóm jelenleg: egy nagy daily mert abba nagyon sok minden fér,van egy 14es Ducatom mert ha nem kell annyi cuccot pakolni akkor miért tankoljak 100km-n 10-11litert ha a Ducato elmegy 8körül...
És van egy Seat Inca amivel az asszony jár ki ruhákat árulni vasárnaponként a vásárba...én másik helyre járok vasárnaponként a vásárba...Lomizunk...ruha,elektronika,bútor,gumi stb... hetente járok 2x Ausztriába havonta 2x Olaszországba cuccokért akkor számold ki miért is nem reális szerinted pl. az Ivecoval az évi 50ezer km...van amikor 2 autóval megyünk ki külföldre cuccokért... valamint 1999-2010ig volt egy cégünk Szlovákiában mert ott sokkal hamarabb meg lehetett csinálni minden papírt és egyebet mint itthon..
Sosem írtam hogy asszony az autóink 75%át birtokolta volna... neki 1990-91 126BIS 91-94Trabant 94-96 Golf II 96-98 Ritmo 1.9 TD,98-02 Delta 1.9 TD 02-05 Ibiza 05-07 GOLF III,07-08 Ibiza ,08-11 Leon 11-12 147es I.szériás alfa majd 12- van a jelenlegi 147es alfája egy 2. szériás.. ez 11 autót takar,és kiemeltem hogy az asszony autói azért nem mérvadóak mert ő max 10-15ezer km-t megy egy évben...
és nem látom értelmét őrízgetni az autót ha a futott km alatt kopik és ha eladom X időn belül keresni lehet/lehetett rajta...Meg miért kell irigykedni? ha 70ezer FT lenne a havi pénzünk és lett volna az asszonnyal fejenként nekünk sem lett volna sok autónk... És ha nem lennék magánvállalkozó teherautóim sem lettek volna...
Jelenleg van 5 autónk ebből 3 a vállalkozás miatt egy az asszonynak van egy meg a fiamnak...nincs hitelünk fenntudjuk őket tartani a rezsi mellett,miért kell ezért irigykedni és hülyének tartani? nem értem.. nem vettem fel CHF alapú hiteleket SUzuki Swiftekre amikre havi 30-40-50ezres hiteleket kelljen fizetnem 8-10 éven át...

46 éves vagyok.... 1990től tartottunk 3 autót minimum...első nyugati autóm egy e21es BMW volt amit Svájcból hoztam..190ezer ft-ban állt meg és fél évig tartottam meg mert 290ezer Ft-ért vették meg...1990ben 100ezer Ft-ot kerestem rajta szerintem jó üzlet volt eladni ennyi FT haszonnal..

Autó-motor doktor 2013.03.24. 19:41:40

@DeezL: Ez igazából nekem tobb,mint elég.Nem irígykedek,nem azért írtam,csak akárhány kommentedet olvasom,ahol autó jon szóba,nálad mindig azt látom,hogy neked volt/van.Azt hiszem a mult merítésnél is ez volt [vagy előőte,nem biztos] és kb mindenütt. Ezért én azt hittem,hogy végig kamuzol.

Viszont ha nem így van,akkor ne haragudj,csak a tények ismerete nélkül lazán félre lehet érteni a dolgokat.

Szép estét.

DeezL 2013.03.24. 19:49:20

@Autó-motor doktor: igen mert sokszor van olyan autó ami nekem is volt...Gondoltam leírom ,hogy mi hogyan volt,hogy érthető legyen,hogy ez nem kamu meg az üres duma része...Én nem haragszom én nyugodtan anyázás nélkül közöltem a tényeket... egyébként tényleg nagyon sok autóm volt több mint 100.. de mostanság nekem sem megy úgy mint régen,szóval gondolkodás van,mert kellene valami autó családinak is... mert hát a kisteherekkel nem lehet nyaralni menni... 147es alfa meg nem olyan nagy csomagtartóval rendelkezik,fiam 156os alfája szintén nem mert sedan,és még zene cucc is van benne...SZóval lehet lesz 6. autó is,csak hogy mi azt még nem tudom.. 210es Mercin ,S80as VOlvon vagy 166os alfán gondolkodom,Volvom pl ,még nem is volt egyált.:)

Lajcsika 2013.03.24. 20:33:27

@Pepejoe: Vagy rossz az aksi, vagy oxidosak a kivezetései, vagy a motor nincs rendesen a kasztnihoz testelve. Bonyolultabbak: behúzó mágnes talpérintkezője nem vezet át (ezért a csattanás, behúz, de nem indul az indítómotor) vagy zárlatos a behúzótekercs, vagy az indítómotor. Remélem segítettem. Egyébként a Favorit jó autó ne hidd el a népítélet írónak a rágalmakat... A neten olvastam egyszer, hogy "nincs rossz autó, csak kevés türelem" Éljenek sokáig a nagyszerű szocialista autók!

DeezL 2013.03.24. 20:36:37

@Pufibá: az 5,5 liter az hülyeség:) a 120 GLS 5ös váltóval 90körül valamivel többet eszik... de szerintem sokkal jobb mint a Tavria,Zaporozsec,OLtcit :)

rATdrAgOn 2013.03.24. 21:05:53

Ezen az ultetosdin mindig vigyorgok. :) Ertelme semmi, csak hasznalhatlanabb lesz tole a gep. Persze, akik gepereju okrosszekeret hasznalnak, azoktol mast nem is varok. :)

Schütii 2013.03.24. 21:17:23

@Lancelot0: Pedig mekkora gyári tuningnak számított volna azokban az időkben a "nagy motor".. :)

Schütii 2013.03.24. 21:20:01

@cac: Sajnos már kezd egyre több értelmet nyerni a "4 hengeres BMW" kifejezés. "Éljen" a downsizing!

Rocko- 2013.03.24. 21:24:54

@Autó-motor doktor: Ne ítélj,hogy ne ítéltess!

Schütii 2013.03.24. 21:27:30

@(---Flúgos Buszos---): Eladni azért gondolom még el lehetett azt a mennyiséget ami volt?!

DeezL 2013.03.24. 21:27:53

@Schütii: ja mert már az E90esben is a 320i 4 hengeres volt...

DeezL 2013.03.24. 21:30:15

@Schütii: ez nem "lopás" ez "fizetés kiegészítés avagy saját prémium:P fogd fel így:)

Schütii 2013.03.24. 21:34:09

@DeezL: Te, ha hiszed, ha nem, engem nem érdekel.

Schütii 2013.03.24. 21:40:00

@DeezL: Igen. Bár 320i valaha volt 4 hengeres is (E21). De amikor az 528i típusjel is 4 hengeres motort takar, na akkor van már némi baj.

Hurri Kán 2013.03.24. 22:22:26

Az a kék Skoda nagyon bugi :)

DrSzoke 2013.03.24. 23:04:35

@TheRminator: Meg egy autogyarban azert nem ugy mukodnek a dolgok ,hogy -hubazzmeg elfogyott a motor-.Meg az atkosban sem igy volt.

nem kéne... 2013.03.24. 23:08:58

@Invinoveritas: gyári állapotú kevés kilométeres.
az kerül rajta ennyibe, hogy nincs, elfogytak ezek.

nem kéne... 2013.03.24. 23:25:23

@Schütii:

e30ban is volt 320 négy hengerrel, haló.

teddybear01 2013.03.25. 00:04:06

@Pufibá: Nekem illetve apáméknak összesen két Favoritunk volt. Az elsőt '90-ben vettük a Merkúrtól, 120-asra fizettek be a szüleim, de Favorit lett belőle.
Kétszer rohadt le összesen, mert elgörbült a búvárcső a tankban, és nem tudott a félig teli tankból benzinhez jutni a motor.

A másiknak csak az volt a baja, hogy rendőrkocsi volt a szerencsétlen eredetileg, és sok betoncsizmás hülye széttaposta a motort. A nepper meg visszatekerte az órát, de még így is ment elfogadható iramban.
Szereztem Szlovákiából egy német piacra szánt motorfelújító készletet cirka 40 ezerért(akkor itt a Škoda márkakereskedésben a legolcsóbb készlet is olyan 80-100 ezer körül futott), és egy haver megcsinálta.
Messze különbül ment, mint a legtöbb hasonló. Beletettem még úgy 8000 km-t, aztán eladtam, amit azóta is sajnálok.

Schütii 2013.03.25. 08:19:58

@nem kéne...: Az 320is volt, kis példányszámban, csak az olaszoknak, ha már nagyon okosak akarunk lenni.

Schütii 2013.03.25. 08:29:30

@DrSzoke: Hát, a fene tudja. Azért a végén már elég nagy volt a zűrzvar, a tervet meg teljesíteni kellett. (lásd Hofi poénját, mikor a parasztot kérdezik az elvtársak, hogy a disznó mennyit fog fialni)

Pepejoe 2013.03.25. 09:05:34

@Lajcsika:

Ez igazából egy BX, csak a tünetei voltak olyanok, mint az ítéletben szerepelt Favoritnak. :)
Egy ideig nehezen indult, aztán egyáltalán nem, csak tekert. Pár napja lementem, hogy rendesen ránézzek, mukodjon má', de csak addig jutottam, hogy fordítom a kulcsot, minden bekapcsol-visszajelez, üzaszintjelző is ugrik negyedig, továbbfordítom a kulcsot, durranás és mintha lekapcsolták volna Pakson a reaktort. Azóta olyan, mintha kiszereltem volna az akksit, semmi áram. Sajnos "itt-itthon" semmi eszközöm sem szerszámom-műszerem nincs, de a napokban szerzek és csak azért kérdeztem, hogy kapásból mihez nyúljak...ha lenne tipp, nem törném a fejem a parkolóban mert megfagyok, hanem céltudatosan kiszedem-szétszedem, amit csak kell.

Rocko- 2013.03.25. 10:22:40

@Schütii: "Azért a végén már elég nagy volt a zűrzvar, a tervet meg teljesíteni kellett."
nézd, ahhoz hogy levedd a szomszédos polcról, ahhoz egy 185 kilométeres polc kellett, lásd:
www.trabantklub.hu/twk/modules.php?name=topics&file=olvas&cikk=458c231b9493e
"Az 1.1-es és 1.3-as motorokat a Barkas Werke készítette, a kisebbeket Zwickauba, a nagyobbakat Eisenachba szállította, mindenféle keveredés nélkül. Már csak azért sem, mert (pillantson csak midnenki a forgalmijába!) a gyár szigorú elszámolással tartozott a motorszámmal ellátott erőművekkel kapcsolatban."

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.03.25. 10:46:26

A favoritos szerintem kamu. Nem létezik olyan hülye ember aki vesz egy törött GTK-s autót, utána meg azon panaszkodik, hogy kurvasok pénz helyreállítani, és még ráadásul szar is :)

Ráadásul 4 hónapig volt az övé a leírás szerint és 14000-ret pakolt bele, ami napi 1000 km. Az napi 10 óra vezetés! és gondolom még dolgozott is, és a problémákból ítélve a kocsi sem volt mindig járóképes. Sehogy sem jön össze.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.03.25. 10:47:56

@Hurrá Torpedó: elkúrtam egy nullával. második bekezdésem sztornó. az csak napi 100 km.

Secnir 2013.03.25. 11:32:03

skoda favorit:
"Cseh sz*rkupac, fusson, ki merre lát!"
én a fotókat elnézve, nem tudom, hogy a kecóra gondolt, az autóra, a telekre, vagy a többi hulladékra a kert végében (azokról is van népítélet?).

bmv:
"melegítés után megnéztem a menetteljesítményt, siralmas. [...] A tulaj még figyelmembe ajánlotta, hogy vannak alkatrészei is plusszban, felcsillant a szemem, megbarátkoztam a gondolattal, hogy jó, nem megy annyira, de legalább BMW. "
-akkor meg faszé' siránkozol?

ráadásul az, akinél az autófelújítás így néz ki:
-kipufogó 4*, nyaknál 3* hegesztve, +1* elhagyták kompletten
-sportlégszűrő
-alufelni
-küszöbfestés
-nagyobb hangrendszer
-rugóvágás
-olajcsere
-kagylóülés

az mit vár? úgy megy majd, mint egy ferrari? eszébe sem jutott megnézetni, hogy mi a fasztól nem megy?

Secnir 2013.03.25. 11:42:26

annyira igénytelen faszi a skodás, már tél volt, de a paradicsomot még nem tudta leszedni...

nagyo78 2013.03.25. 13:23:00

@Secnir: Ja. A paradicsom odab*sz :) Az előző kommenten is jót röhögtem. XD
A BMWs lökhárítómódosítás meg egyenesen űbertapló. Vágták volna bár el egyenesen, ha már... De még az sem ment.

mortibez (törölt) 2013.03.25. 13:28:26

Gyurma73 A '93 előtti Favoritok szarok, az újabbakat már a VW Gruppe keretein belül csinálták, több közük van a Feliciához. Mondjuk az elektornika hajlamos poltergeist-jelenségekre.

Dreamer_hu 2013.03.25. 15:42:54

Csak az szídja a Favoritot akinek egy agyonhajszolt, nem karbantartott darab jutott. Nekem jutott egy jó fajta, eddig elég nagy biztonsággal elindult minden reggel a feleségemmel... Ja karbantartom...

Dreamer_hu 2013.03.25. 15:44:28

@mortibez: Háááttt szerintem nem nyert. Nincs semmi baj a 93 előttiekkel sem, csak a gazdákkal...

(illetve, bocsi 23 éves vason már kicsit csámcsog a rozsda :(, sajnálom is rendesen)

(---Flúgos Buszos---) 2013.03.25. 17:14:44

@Schütii: El lett kocsikázva, mert a végén a csóka meghalt a második szívrohamában. Meg ugye akkortájt kezdte a parkot lecserélni a Napocskás is.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.03.25. 18:38:26

nem tudom mi van velem de par eve kezdenek tetszeni a regi skodak. A mulkor volt itt valahol egy kavebarna-vajszinu, azert rendesen penzt igertem volna ha ezen a kontinensen van. El kene menjek orvoshoz mielott elhatalmasodik a baj rajtam.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.03.25. 18:43:15

a bmw hatso kipufogo kivezetese eleg lett volna, mindenki tudna hogy milyen igenyes az auto - es a tulaj.

A skoda - apamnak volt ujonnan, jellegtelen de kategoriajaban megbizhato auto, relativ alacsony fogyasztassal.

Nem tudom mi kesztet egy felnott embert arra hogy osszegyujtott penzert cserebe szerzodeskotes altal magaeva tegyen egy Liberot. Drogos allapot, "nekem mar mindegy mindegy" eleterzes, vagy ongyilkossag helyett? nem tudom.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.03.25. 18:44:58

@Hurrá Torpedó: en speciel gondoltam hogy nem 41.6km/h val eli valaki az eletet ( hogy meglegyen a napi 1000km mindennap)

Lancelot0 2013.03.25. 18:48:33

@DeezL: Ez egy f*szság :). És ezt te is tudod!

DeezL 2013.03.25. 21:41:27

@Lancelot0: hülyének tartott másik kollega is,leírtam a dolgokat,szóval ennyi.. hagyjuk ezt a Trabit szerintem,fölösleges ezen vitázni

Lajcsika 2013.03.26. 09:17:51

@Pepejoe: Az mindegy hogy milyen kocsi, amit leírtam, az a BX re is igaz, meg nagyjából minden autóra. Bár úgy látom nálad az már kevés lesz, de én így is az aksira gyanakszok, bár a leírásod alapján valami zárlat is lehet a hiba, nem tudok pontos tanácsot adni (nem ismerem a típust sem), szerintem keresgélned kell majd, de én mindenképp az aksival kezdeném. Jó munkát!

tomcsibácsi 2013.03.26. 13:03:36

@Secnir:

Mert egy diag ára = egy hangszóró árával!

Akkor már inkább hang legyen, mint menetteljesítmény! Nem? :-)))

tomcsibácsi 2013.03.26. 13:09:26

@nagyo78:

Gyááá-heeee! Megszaladt a fűrész! Az ott egy folt?

((Adam)) 2013.03.26. 15:50:16

@Gyurma73: A favorit alapvetően nem szar. Fater melóhelyén volt belőle 5, szervizesek használták, ütötték-vágták, semmi bajuk nem volt. Az ismerősi körömben van 5 éve 2 db, csak kopó alkatrészeket kellett bennük cserélni. A titok a karbantartás, annak hiánya bármilyen autóból sz*rkupacot csinál.
Talán nem a legolcsóbb, bevallottan TK-s, lefingott pudvát kellett volna megvenni, és akkor boldogan használná ma is.

CaspEr90 2013.03.26. 15:59:18

@Rocko-: Azért forgalmival nem kéne példálózni nem egy szentírás. Papíron az én hat éve a kertvégébe letett 4T-trabim utólagos 1.3-al ugyan de 5 személyes. Arra meg azért még élesen emlékszem hogy annyian soha nem fértünk el benne :D Pláne nem hivatalosan.

Elmés téveszmés 2013.03.26. 20:03:54

@Secnir:
A szivarfákon levél van,tehát nem téli kép,bőben nyári/tavaszi.
Az még a tavalyi paradicsom lehet.:D
A házfal is szép,oldalára fordított téglákkal kezdik a falat..egy kőműves sírógörcsöt kapna.
A kert meg...mintha a sajátomat látnám..:D
De a skodri az gut,láccik mindenfelé az van a kertben,jó talajtakaró a gaz ellen..

Secnir 2013.03.26. 21:32:23

@Elmés téveszmés:
a szivarfát valóban nem néztem. viszont a téglafalban az a rész, ahol látszik a közepétől, hogy még csak véletlenül sem történt illesztés - viszont szép függőleges vonalat képez, gondolom, az a rész sem látott kőművest.
de a paradicsom szára már barna, tehát ez már késő ősz (ez meg az én tapasztalatom :) )

sziliciumdioda 2013.03.27. 15:23:13

Komolyan srácok, nem értem miért fikázzátok szegény BMW-st az elbaszott lökhárító meg a lelakott kocsi miatt. Falura jólesz az! Ott az izompólós fiúk úgyis 1.3as Swifttel tolják, az igazi kemény arcok meg 1200es Ladával, szóval ezzel a "BMW"-vel ő lesz a falu bikája (aki megvette)!

Remélem, hogy az agyon tyunyingojt-heggesztett-glettelt-rugóvágott szaroddal sosem fogod elhagyni Bivajbasznádot, és nem fogsz egyikünkkel sem szembe jönni.

sziliciumdioda 2013.03.27. 15:35:36

Ja, nagyfaternak volt pár éve egy ugyanilyen csak 4 ajtós piros BMW-je 176ezer km-vel amit újonnan vett anno. Olyan is volt mintha tegnap jött volna a ki a szalonból. Azt is valami hülyegyerek vette meg, mert eladás után mesélte, hogy valami fiatal srác vitte el, de már hidegen úgy meghajtotta szegényt, hogy majdnem rácsapott a gyerek tarkójára. Képzelem, hogy már réges-rég szét lett baszva a kocsi.

DeezL 2013.03.27. 21:29:17

@Schütii: hát ja... nekem e21ből 320as volt... 6 henger karbi:D utána e21 323i 143 lovas.... na az már király volt,jól ment tényleg:)főleg 1990ben volt nagy szó.. imádtam... bár az igazi BMW-s álmom sosem jött össze a 635 CSI...

DeezL 2013.03.27. 21:36:27

@Schütii: jól van én csak mondtam....csak dolgoztam katonaságon 6 évet tudom mi ment ott is

JaxTeler 2013.04.01. 15:37:25

Nem értem a Skodás arcot. Megvett egy összetört lefingott autót. Mégis milyen legyen?
süti beállítások módosítása