Hogyan is kezdődött? Több havi ösztöndíjamból sikerült szert tenni egy ´72-es kiadású járgányra. Amikor hozzám került teljesen, szétszedtem és újra lett építve. Azóta lassan 13 ezer izgalmas kilométer van mögöttünk olyan kalandokkal, amiket más autóval biztosan nem sikerült volna megélni. Szakadó esőben a Mecsekben minta nélküli gumikkal csúszkálás; négy személyes, tetőig rakott csomagos, jön a kamion, de nem gyorsulós előzes.
Dinnnnyééééét!!! Áááá nem, ez maga a szerelem.
Perverz vagyok, hiszen a legendákkal ellentétben, 500km-et sem mentem vele, és beállt a motor, és ennek ellenére rajongok érte. Azóta a ház előtt áll, de mindennap beleülök. A héten lesz motorcsere.
Bubika. Türkizkék, de szeretjük...
Bubika céltudatos keresés eredménye: nagyobb fészekalj gyerekhez hat személyes, olcsón üzemelő, és időjárásfüggetlen autó kellett. Mivel nem az adófizetők pénzén élősködöm, elég szűk volt a büdzsé.
A 4 hengeres is BMW! ....? Igen.
Mikor még az első Ladáimat vettem, nem volt elérhető áron BMW e30 e36 meg végképp nem. Az 5. Zsigulim alkatrészinek eladása után, mivel mindegyik utolsó gazdás volt, szétnéztem, mindig is e36 ot szerettem volna, de mint említettem, csak e30-ra futotta, természetesen olcsóra.
Cseh sz*rkupac, fusson, ki merre lát!
Törötten vettem Dunakeszin egy autókereskedésben, de már nagyon megbántam. Mikor hozzám került, friss műszaki volt rajta, de ezen kívül nem volt valami hűde sok jó tulajdonsága. Nem is tudom hol kezdjem a mesét, 4 hónapig volt nálam, azalatt úgy megutáltam, hogy csak azért nem köptem le, mert nem volt másom, bele kellett ülnöm.
Az utolsó 100 komment: