Öncélú szivatás a minicasco?

  2011. szeptember 05. - streetsta Címkék: ombudsman biztosítás wtf kötelező trükközés minicasco

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Mégfilléresebb Koszradírok
2015-07-28 17:27:27

A Mágikus Koszradír hihetetlenül sok ember fantáziáját megmozgatta, már-már mikroszálas törlőkendői

Kreatív traffipaxolás
2015-07-21 20:26:01

Én értem, hogy szükség van sebesség ellenőrzésre, ha nem lennének traffipaxok, elkanászodnánk mindannyian.

Nesztek, rakenroll!
2015-07-08 18:16:52

A nyárnak még csak az első felénél járunk, de úgy tűnik, ennél jobb buli már nem lesz. Félre ne értse

Megbűnhődtem
2015-06-29 17:25:09

Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy

IMG 5828

Egészen friss fejlemény: a biztosítóm felhívott, hogy minden vissza: az eredeti szerződésemet helyezik vissza, az újra befizetett, illetve fedezetlenségi díjként megfizetett összegeket pedig átvezetik a régi biztosításra.  Már csak arra lennék kíváncsi, ezt miért nem lehetett megtenni pusztán jófejségből, pontosabban önös üzleti érdekeket szem előtt tartva. Mert akivel a biztosítója ezt a cirkuszt eljátssza, az nem valószínű, hogy legközelebb is náluk köt bármilyen biztosítást. És őszintén, kinek hiányzik az ilyen huzavona, meg az esetleges felügyeleti szervtől kapott dorgálás/pénzbüntetés?

Mai cikkünk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr743204458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 22:20:41

@263: Javítottam, elnézést, igazán nem akartam senkinek semmi rosszat.

pdw (törölt) 2011.09.05. 22:20:51

Csekken fizetni KGFB-t? Ne szivass mar, itt sirsz a bonuszod miatt, mikor nekem A00-ban, fiatalon 40ezer az egesz egy evre?
Ennyit nem lehet egyben kifizetni?

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 22:25:14

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Nemnem. Egyértelműen én voltam a hibás, semmi értelme nem lett volna ilyesmibe belemenni.
A világítást csak azért írtam le, mert bár fényes nappal volt, biztosan könnyebben észrevehettem volna, ha világít. De lakott területen, nem fedett parkolóban ez nem kötelező. Csak szerintem ajánlott.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 22:28:18

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: No, az már egy másik eset.
Ha olyan a szituáció, lehet vitatkozni, de én amondó vagyok, amíg egy ilyen balesetet a biztosító rendez, nincs értelme a huzavonának.
Ha valami komplikáció van, akkor esetleg érdemes lehet ezt is kapargatni, de soha, senkinek ne legyen olyan balesete, ahol érdemes belemenni az ilyesmibe. Mert akkor már régen rossz.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2011.09.05. 22:36:04

@streetsta: Sajnos baromi sok szituáció van, ahol csak a tanú segíthet. Ezek a legszarabb helyzetek. (Pl. jobbról, parkolásból induló autó; lámpánál lágyan belédtolató; tartósan nyitott ajtót letépő, majd nyitásra hivatkozva téged okoló, stb. stb.)

tlantos 2011.09.05. 22:49:51

Namrmost egyreszt ha en ugy gondolom, hogy intezze a biztosito, akkor ne a karokozo akarja mar nekem elmagyarazni, hogy pontosan mi is a kar (mert nyilvan a lezeres futomuallito is ott lapul a szemeben).
Ha hibazott, akkor fizessen annyit, amennyit kerek, vagy ha azt sokallja, akkor majd fizet a biztositoja. A nyomora nem erdekel.
Masreszt meg befizetem az egesz eves kotelezot, es akkor biztos nem felejtem el befizetni, nem mondjak fel ev kozben, nem kell 4x zoldkartyat kerni. Ja, es igy meg olcsobb is. A sarga csekken meg mar csak rohogni tudok.

Rocko- 2011.09.05. 22:58:59

- a biztosítók szarrágóak
- expasika is.
- jól rá is faragott

KergeK@csa 2011.09.05. 22:59:19

@Macccy: Bizots, hogy a GENERTEL?
nehogy valaki félreértse, hogy nem a GENERTEL!! ;)

Rocko- 2011.09.05. 23:02:39

@mifolyikittgyöngyösön??: ő azért ment ki, hogy ne csak magyarországon legyen ilyen. :-)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 23:09:36

@tlantos: A kacagásodat szakítsad meg egy kis időre. Csak annyira, amíg újra elolvasod a cikket, és meg is érted.
Csak mert nagyon úgy tűnik, hogy a címszavakon kívül nem sok mindent sikerült magadévá tenni.

bandika57 2011.09.05. 23:23:58

még évekkel ezelőtt vettem a ,,mi autónk''-ra első sárvédőt, made in pakistan volt.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.05. 23:28:30

Az is szép, hogy még mindig téli gumi röhög a stiften...

Rocko- 2011.09.05. 23:32:36

@KuKori: akkor írjuk fel a listára: +1 szett nyári gumi, az is sérült. :D

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 23:37:15

@KuKori: Ne feledd, ez még áprilisban történt. Biztosítás témában nincs az a fejetlen kapkodás:))

2011.09.05. 23:50:26

csak nekem furcsa, hogy az ex pasi segít a csajnak? :D

zuulululu 2011.09.05. 23:53:31

@ruskyy: Nekem is furcsa.....lenne, ha nem ismernek ilyen felallast a haveri korben :D
Mindenki balekozza..meg o is magat, dehat megis mindig segit intez, kolcsonad, visszakap osszetorve. :D

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.05. 23:57:49

Amúgy nekem is volt már itt élményem a fasza biztosítóval (AXA).

Bementem kötni egy szerződést, de mondtam nekik, hogy most adtam el Magyarországon a kocsimat, még nincs a kezemben a bónuszigazolás. Mondják, jó, nem baj, addig kapok egy ideiglenes biztosítást (egy hónapra).

Az otthoni szuper intelligens ügyintézők elsőre nem értették meg, hogy angol nyelven kell a kártörténeti igazolás, ezért ügyesen kiküldték magyarul... Anyám kiküldte nekem (mert külföldre nem postáznak ám!), én meg csak néztem, hogy miért van magyarul.

Mindegy, bementem, mondom, sorry, de magyarul jött meg, ezt addig tegyék el, én már felhívtam őket, hogy angolul kéne, egy-két hét és itt van. Mondták, hogy oké, előfordul, íme még egy ideiglenes addig.

Megjött az angol nyelvű verzió, bemegyek, odaadom, erre a nő vakarja a fejét, hogy hát ez nem jó... Mondom neki, miért is nem? Itt van, tessék nézni, hogy BÓNUSZ 5, mert hogy nincs káresemény.

De hogy a dátumok, hogy én két éve kötöttem ezt a biztosítást... Mondom csókolom, itt is lehet váltani biztosítót, én is váltottam, mert ez volt a jobb. De hogy akkor is, most a dátumok.. Mondom, hívja fel a főnökségét. Fel is hívja és ilyen nyavalygó hangon mondja a telefonba: Hát itt az ügyfél ezzel a papírral, de én nem értem, mert a dátumok...

Erre mondtam neki, hogy renden, akkor mit ajánl. Eredetileg 600 euróra taksáltak/év. Most meg beböfögött egy 1200-as ajánlatot. Erre én közöltem, hogy akkor ezt így felejtsük is el, mert a kocsimat vettem 900-ért és ez még viccnek is erős... Van még két hét az ideiglenesből, majd megoldom máshol.

Na, eltelik majd' két hét, erre kipostázzák nekem az új szerződésemet és a biztosítási kis diszket, amit az ablakban kéne tennem, egy évre érvényeset. Én leballagok az irodába, mondom, csókolom, mi ez? Hát, hogy a biztosításom. De mondom ez nekem nem kell, hát két hete is mondtam. Ja jó, akkor adjam vissza a paksamétát. Rendben. Mondom magyar vagyok, én nem bízok senkiben, nézzük meg, hogy van-e tartozásunk egymás felé? Azt mondja, nincs, anyagilag rendben vagyunk. Hát mondom, akkor tiszteletem, a viszontlátásra.

Közben az itteni Allianz elfogadta az otthoni igazolását és megkötöttem 500/év díjjal.

Na, még két hét, hát kapok levelet az AXÁ-tól, hogy lógok 180 euróval, fizessem be, mert irgum-burgum. Kicsit berágtam és lementem az irodába, odaadtam a nőnek a levelet és megkérdeztem:

-Tessék nekem elmesélni, hogy EZ meg mi a szar?!

Hát hogy fizessek. Mondom, látom én azt, csak mire fel?

Hát hogy felmondtam az egy éves szerződést idő előtt és hogy az egy éves díjból ilyenkor csak 10 hónapnyi jár vissza nekem. Erre közöltem, hogy az egy éves szerződés életbe lépése előtt egy nappal mi lezártuk ezt, visszaadtam mindent és az a kolléganő, ott, azt mondta, hogy senki nem tartozik senkinek sem. Másrészt meg mi közöm ahhoz, hogy mennyi jár vissza, ha nem is fizettem előre egy évet? Közöltem, hogy nem vagyok hajlandó egy büdös centet sem adni, mivel nincs mire, de addig innen el nem megyek, amíg nem kapom meg írásban, hogy ezt véglegesen lezártuk.

Megszeppent és azt mondta, jó, felhívja az igazgatóságot és visszaszól.

Egy óra múlva hívott, hogy jaj, elnézést, tekintse semmisnek a levelet, minden rendben van.

Na most ha egy kevésbé gyanakvó, bamba ügyfél kapja ezt meg, a semmire bevasalnak 180 eurót tőle... Ha tízből ötnél bejön, már egy ezres, a semmiért. Hát a kurva anyjukat.

vancello · http://vancello.hu 2011.09.05. 23:59:31

Az én biztosítóm mondta fel idén a KGFB-m, díjnemfizetés miatt. Végül két hónapnyi telefonos és írásbeli vita után rájöttek, hogy rosszul könyveltek el egy ötezres túlfizetést. Mindent visszacsináltak, elnézést kértek. Érdemes 4-szer-5-ször is nekiszaladni, mert könnyen átverik az embert.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.06. 00:02:43

@streetsta: Átfutottam volna ezen a részleten? Ejnye.

@Rocko-: Tán még a pótkerék is cserélendő... Nagyot üt a Sigma. :D

Hurri Kán 2011.09.06. 00:02:55

@KuKori:
Kb. így, igen. És ha hagyod magad, elég sok "szolgáltató" meg is csinálja...

Tőlem is akartak olyan bankkártya után éves díjat levonni, amit még azelőtt, hogy használatba vettem volna (mivel nem is kértem, de kiküldték) szépen visszavittem a fiókba. Megsemmisítve természetesen, 2 darabban. Aztán amikor nagyon erősködtek, megkértem őket, mutassanak egy aláírt szerződést, bármit, amivel szerintük az ő "követelésüket" jogilag alá lehet támasztani...
Tette mindezt az Unicredit, az után, hogy vagy 4 évig ott VOLT mind a céges, mind a privát számlám.

magyar_ellenállás 2011.09.06. 00:12:43

Na, akkor sorolom:

1. Jobbkézszabály be nem tartásáról volt szó, ha jól értem. De a suzukis "szőke" nő a hibás, mert nem kapcsolt világítást?

És, ha kerékpáros lett volna? Azt is megpróbálod elintézni "okosba"?

2. Megtört a sárvédő lemez a futóműnél, de terminátor visszahajtogatta, oszt mehetsz, kisanyám. Hát én már itt pofán vertem volna a tisztelt cikkírót, igaz, én nem szőke nő vagyok...

Nekem is azt mondta viccesen a károkozó sógora, hogy örüljek, hogy szénné tört a Suzukim, legalább újra lesz fényezve. Asszem, sikerült úgy ránéznem, hogy többet ilyennel nem fog poénkodni legközelebb.

3. Rozsdásodik a suzuki? ÉÉÉS? Mi közöd hozzá? Fotóidat mellékeled? Ki nem szarcsizza le? Kirendelt "kárszakértő-e" vagy?

Én egy hónapot szoptam egy ilyen "bocs, nem vettem észre a suzukidat" kezdetű, gtk-val végződő ügy miatt.

Az, hogy a fostalicska MÁV szolgáltatásait kellett igénybe vennem, 100-ból 101-szer késő, putri belsejű személyvonatok formájában, egy dolog. De akár hiszitek, akár nem, nagyon nehéz a suzukihoz normális állapotú lökhárítót, sárvédőt találni, ugyanis többnyire ezek törnek, plusz az alkatrésznepperek legaljába sikerült belefutnom (sérülésmentesként kínálva horpadt meg fültörött szarokat).

Hogy a biztosítóddal meg mi a kínod, az kurvára nem érdekelne, ha belém jönnél.

Rocko- 2011.09.06. 00:18:50

@KuKori: tezsvírem, úgy nekimentíl a verdámnak hogy otthon lehullott á vákolát!

magyar_ellenállás 2011.09.06. 00:21:43

Hja, az én esetem meg még olyan cifra volt, hogy az az autós, akire rátoltak, lazán elhúzott a helyszínről, ezért rendőrt akartam hívni, de rimánkodtak a hátulról belémjövők, hogy ne tegyem. Azért csak felhívtam a rendőrséget, megkérdezni, hogy a vonóhorog miatt ripityára tört első lökhárítómat ugyan már mivel fogom magyarázni, azt mondták, ha a biztosító szívózna, hívjam őket újból, megkérdezték a 3. autó színét, típusát (rendszámot nem tudtam), persze, gondolom, amint letettük a telefont, legyintett is a Szerv, én meg aztán rajzolgathattam a képregényt a kárszakértőnek, mert erősen kételkedett abban, hogy a levegő ennyire össze tudta törni az autóm elejét.

És még én éreztem rosszul magam, hogy felmerült a trükközés gyanúja.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.06. 00:23:23

@gyvy: Ja, a legviccesebb! Ugye amikor nem fogadta el az angol nyelvű, hivatalos kártörténetimet, és közöltem, hogy akkor ez az ajánlatuk nem kell. Szóval mondom, megoldom máshol. Erre ő: talált olyan biztosítót, aki elfogadja ezt a kártörténetit? Mondom, igen. Erre ő, ha gondolja, jövőre szívesen látjuk, már az itteni biztosítós kártörténetijével. Erre én:

Na, azt szeretném én látni, hogy még egyszer én idejöjjek! ;-D

Hurri Kán 2011.09.06. 00:26:14

@KuKori:
Na jó, de mit vársz ezektől a cégektől, amikor pl. ha ügyfélszolgálati vezetőt keresnek, az a lényeg, hogy legyen minimum 23 pecsétes papírja arról, hogy de faxa gyerek/leány, de arról is legyen hivatalos papírja, hogy az elmúlt 8 évben személyesen O (nulla) ügyféllel találkozott... :D

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.06. 00:35:56

@gyvy: Azt hiszem, a világon mindenhol a bank és a biztosító a két leggerinctelenebb, szarházi banda. Az alapjától a tetejéig. És persze mindig ez a kettő sír... :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.09.06. 00:39:55

Nem igazan ertem a cikkirot. Ha valaki nekem jonne es rendezne akarna a kart es sok az osszeg amit mondok neki akkor biztosito. Ez egyszeru.

Hurri Kán 2011.09.06. 00:40:20

@KuKori:
Azt azért ne felejtsd el, hogy a sok kreténséget nem az irodában ülő, huszonéves picsák találják ki, ellenben tőlük várják el, hogy végrehajtsák. És mivel a t.ügyfél velük kerül leginkább kapcsolatba, így nyilván ők kapják a "pofont" is...
Ettől függetlenül -sajnos- igazad van.
Amúgy meg aki sír, attól el kell venni. Régi mondás. :D

Hurri Kán 2011.09.06. 00:43:31

@KuKori:
Szoros versenyben követik őket a telefon, és egyéb távközlési szolgáltatók. :D

Lakatos Ásztonmártin 2011.09.06. 01:37:10

@streetsta:

a tanulság világos, csak az ilyen parasztoknak, mint én, mégiscsak a biztosító suttyósága kurja fel a zagyát.
Már egy ideje kezdem úgy érezni, hogy haladunk alamerre, egyre kevesebbszer találkozom pitiánerséggel, és akkor tessék, egy biztosító jön ezzel a csiribiri suttyósággal.

Egyébként nemrég az én fostalicskám elejébe végébe bele valami tizenhét éves kiskamasz, jól el is törte a lámpám. Tök meg vót szeppenve, mondtam neki, hogy az a módi, hogy kitöltsök a kárbejelntőt, hogy mégiscsak le legyen dokumentálva a dolog, de amúgy meg hozzon nekem egy lámpát akárhonnan, berakom, oszt jó lesz. Pár ezer forintból megoldhatónak tűnt a malőr.
A szerencsétlen kiskölök azért hazatelefonált, hogy lejelentse otthon az eseményt, mire negyed órán belül ott teremtek a szülők, és elkezdtek hepciáskodni. Teljesen érthetelen volt szitu, mert a gyerek olyan normális formának tűnt, a szülei meg retardáltak voltka egészen. Nekiláttak hepciáskodni, úgyhogy csak muszáj lett rendőrt hívni.
Természetesen az történt, aminek törénnie kellett, megállapítattott, hogy a kissrác volt a hibás. Szervizbe vive az autót a lámpacsere is szerntem vagy leglább kétsezr annyiba lett, mintha csak hoztak volna nekem egyet a bontóból.
Még tán fekete pontot is kaphatott a sárc, bár nem néztem most így tna, hogy egy sima beletolatásért jár-e bármi...
Szóval a szellemi fogyatékos emberek kibulázták maguknak, hogy amit kábé tizenezerből meg lehetett volna oldani kis melóval, az sok szopásal dupla annyibe fájjon nekik...

Végülis hepi end, mert a hülyék elnyerték méltó jutalmukat, csak hát igazából mégiscsak szomorú dolog látni nyomorult lelkületű embereket. Nem is értem amúgy, aki ennyire alkalmatlan az élete, annak honnan van pénze autóra? Én azt gondolnám, hogy akinek ennyi esze van csak, az annyira sem viszi az életben, hogy egy csattogoós lepkét vagyen magának, nem hogy autót...

Mert hogy a posztban szereplő csokker nekiáll cigánykodni, és a három kilót érő kocsira bemondja a kilós kárigényit, de akár már persze inkább legyen kettőfél... még valahol érthető is. Piti csicska, de végülis harmincezerrel beljebb lett, meg is dolgozott érte.

De ezek, akik magkat szopátják meg ilyennek....?

Lakatos Ásztonmártin 2011.09.06. 01:40:43

És baszki, bannoljátok már a szövegértésből felmetett csihicskákat örökre, én szégyellem magam, miközben már a huszadik olyan bejegyzést olvasom, hogy szerinte arról szól a poszt, hogy a szizukis csaj a hibás.
Tök rossz érzés.
Vagy lgeyen valami egyszerű szövegértési feladat, aminek a megoldáa nélkül ne lehessen kommentelni....

melósember 2011.09.06. 05:09:35

Na, akkor én is beszállok a nagy népi duzogásba... Velem is szinte pont ue történt meg, mármint hogy a bitosító egyszercsak kitalálta, hogy akkor mostmár nem is vagyok biztosítva, és nem is tudtam róla egy nagyon jó darabig. Egy kérdésem lenne... ők nem abból élnek, hogy én befizetem a havi csekket??? Ez az egész bitzosítósdi egy nagy átverés... eddig ahány biztosítóm volt, csak a szívás jött le belőle, a casco kifizeti az autó árának a felét, néhány hónap múlva, akkor is csak úgy, hogy rájuk kell telefonálni. Nem kell nagyon gondolkodni, a három legnagyobb biztosítóval volt dolgom, egy sem jobb. A szövetség német nevűnél még át is vertek, két napom lett volna még a befizetésig, de ott megpaskolta a fickó a vállamat, hogy nem kell izgulni, majd fog az menni. Hát nem ment. IV kerület, ZÁRJÁK BE! Léhűtő banda.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 07:06:14

@magyar_ellenállás: Na, akkor sorolom:
-tessék az egész cikket elolvasni, nem csak a legszembetűnőbb szavakat. Tudom, bonyolult az ügy, de ha valamelyik részlet nem világos, fuss neki megint.
-ha egyedül nem megy, segítek: senki nem mondta, hogy jobbkéz volt, persze ettől még lehetett volna. Ugyanakkor egy szóval sem említettem, hogy ne én lettem volna a hibás, különösen nem, hogy a csaj lett volna az, csak mert nem világított.
-nem arról volt szó, hogy visszahajtogattam a sárvédőt, és mehet isten hírével. Kifizettem volna neki a kárt, illetve segítettem volna megcsináltatni. Ha pár tízezres a javítás összege, mindenkinek egyszerűbb lett volna így.
-fényképes illusztráció arra nézve, hogy nem egy harmincezret futott, megkímélt autó, aminél akár jogos is lehetne, ha a sárvédő dobbetétből is GYÁRI ÚJAT akarnak vetetni velem.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 07:07:41

@visszakettopadlogaz: Nem a cikkírót nem érted, hanem a cikket.

Rocko- 2011.09.06. 07:11:36

@Lakatos Ásztonmártin: ha így lenne, akkor a kommentelők ötöde maradna meg. mindenhol. :)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 07:15:31

@Lakatos Ásztonmártin: Természetesen minden további nélkül lehet csinálni olyan kárt, aminek a javítási költsége meghaladja akár a kocsi értékét is.
A baj az, hogy ha nem pont jóhiszeműen állnak hozzá a történethez, és olyat is elszámolnának, ami nem jogos, ráadásul annyiért, amennyit se ő nem fizetne ki később az alkatrészért, sem a biztosító nem fog neki elszámolni.
Az avultatás intézménye egy problémás dolog, sok esetben nagyon megszívatják az ügyfelet vele, de ha az ember jobban belegondol, jogos. Hiszen éppen arról van szó -vigyázat, szándékosan szélsőséges példát mondok-, hogy mondjuk egy fél lábbal a bontóban álló autóra nem fognak kifizetni egy újonnan 200 000 FT+áfa árú lökhárítót.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 07:17:46

@Lakatos Ásztonmártin: "Vagy lgeyen valami egyszerű szövegértési feladat, aminek a megoldáa nélkül ne lehessen kommentelni...."
Sok ember szempontjából hasznos dolog lenne. Javulna a szövegértés, kevesebbet kellene magyarázni.

tlantos 2011.09.06. 07:39:41

@streetsta: volt kotelezo biztositasod? Nem. Na innentol pofa be van, es fizess, mint a katonatiszt. Erre nem kifogas, hogy elfelejtettem. Tankolni nem felejtesz el gondolom.
Nem hiszem el, hogy olyan, k.rvara megterhelo befizetni elore az egesz evet, es akkor nincs szivas, meg azt se szopatod, akit fenyes nappal nem veszel eszre es elgombazod. (ettol meg a nappal is tompitottal kozlekedjunk iranyelvet maximalisan tamogatom, en is igy teszek, mondjuk vannak vakegerek, akik igysem vesznek eszre)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 07:42:56

Mondtam, kacagás helyett értő olvasás.
Ezt a pofabe tempót meg hanyagoljad már, különösen akkor, ha marhaságokat beszélsz.
A kötelezőm be volt fizetve.

gigabursch 2011.09.06. 07:49:18

Ügyes, okos, kitartó.

Gratulálok, és sok autós ember számára nyújtottál segítséget az élet viharos tengerén.

okostojgli_moderáld_ki_ezt_is_3 (törölt) 2011.09.06. 07:49:43

Nem derült ki, hogy a kötelező olcsóbb volt-e a minikaszkó együttkötéssel.
Ha igen akkor jogosnak tűnik a díjnemfizetés miatti megszűnés.

Mindenesetre a biztosító elmehet a büdös picsába ha nem értesít, hogy meg fog szűnni a kágéefbé. Bár, ha telefonon/neten történik a szerződéskötés akkor lehet pont az a lényeg, hogy nem is kell értesítsen. Semmiről.

A fene tudja. :(

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 07:56:22

@okostojgli_moderáld_ki_ezt_is_3: Nem, a KGFB díját nem befolyásolta a minicasco kötés.
Értesítenie mindenképpen kell. Ráadásul bizonyíthatóan -erről is született már ombudsmani jelentés, tettem is linket a cikkbe: www.obh.hu/allam/jelentes/201006531.rtf

Büszke_troll 2011.09.06. 08:29:54

Én mindenkit arra bíztatnék hasonló esetben ne foglalkozzon a károkozó igérgetésével.
Nekem hasonló esetben úgy eltünt a károkozó, hogy senki nem találta meg.

Befizetés igazolást megnézni a helyszínen, ha nincs, rendőrt hívni, aztán rábízni az egészet a biztosítóra. Az emberek többsége nem karosszéria lakatos, fényező, így a helyszínen úgysem tudja megállapítani a kár nagyságát, ráadásul senki nem lát a kasztni alá. Utólag meg megy a cigánykodás, mint itt is.
Itt is a Suzukis lett beállítva közellenségnek, pedig lehet csak aszerelő

korg 2011.09.06. 08:30:05

Szerintem kapja a be a biztosító, oszt kész!

Büszke_troll 2011.09.06. 08:32:38

@Büszke_troll: pedig, lehet csak a szerelő verte át.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.09.06. 08:39:59

@streetsta: Elkepzelheto. Nekifutok megint hatha... :)

tlantos 2011.09.06. 08:44:38

@streetsta: remelem, nem te leszel a kovetkezo hulye, aki nekemjon, mert akkor nem uszod meg ilyen lazan, ha nincs biztositasod.
Magad is leirtad, hogy megtalaltad egy kupac aljan a csekket. Meg ugye a 2. negyedevet illik aprilis 1-ig befizetni (erre nagy mellennyel arra hivatkozol, hogy minek, 60 napig meg fizetes nelkul is el).

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 08:52:34

@Büszke_troll: Igazad van. Üres ígérgetéseknek nem szabad bedőlni.
Én is pontosan ezért töltöttem ki, együtt az ellenféllel, a helyszínen a kárbejelentőt, hogy még a gyanúja se merülhessen fel, hogy meg akarok lógni a felelősség elől.
A Suzukit vezető nő csak aszerint járt el, amit a tanácsadói mondtak neki, ő közvetlenül nem csinált semmi megkérdőjelezhetőt.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 08:54:22

@Büszke_troll: Ja, még egy: a cikk alapvetően nem a Suzuki miatt íródott. Itt a biztosító adott okot arra, hogy utána menjünk a dolgoknak.
Önmagában ez csak egy szerencsétlen koccanás lett volna.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 08:58:43

@tlantos: Szótagoljam? Volt biztosításom. Érvényes.
Ha pedig olyannal találkoznál, akinek VALÓBAN nincs biztosítása, nem te döntöd el, ki, milyen lazán ússza meg.
Amennyiben nincs biztosítása az ellenfélnek, a MABISz rendezi a kárt, és később behajtja az okozó félen. Neked a dologgal -ideális esetben- semmi tennivalód.

Otto von Bolschewich 2011.09.06. 09:01:52

Ez az a tipikusan magyar történet, ami az általános hozzáállást jól bemutatja. Te balfasz voltál; a biztosító tahó, csak addig kell neki az ügyfél, amíg fizet; a suzukis meg egy igénytelen állat, aki nem költ a kocsijára, viszont amint "pénzkereseti lehetőség" áll előtte, elképesztően kapzsi lesz és hazudik.

Majd mutogatom az ismerőseimnek, amikor kérdezik, hogy miért akarok emigrálni.

TH 2011.09.06. 09:05:34

@tlantos: gratulálok, sikerült megértened a sztori lényegét...vazze, még a biztosító is elismerte utólag, hogy volt érvényes biztosítása, akkor te min rugózol mégis?

magyar_ellenállás 2011.09.06. 09:07:11

@streetsta: "-tessék az egész cikket elolvasni, nem csak a legszembetűnőbb szavakat. Tudom, bonyolult az ügy, de ha valamelyik részlet nem világos, fuss neki megint."

Elolvastam, balesetet okoztál, és neked állt feljebb (öreg suzuki, szőke nő...), nem fizettél cascot, sírtál, mikor a szolgáltató berágott emiatt. Hol itt a probléma?

Mondjuk, attól még valóban golyóérett mindkettő. :)

"ha egyedül nem megy, segítek: senki nem mondta, hogy jobbkéz volt, persze ettől még lehetett volna. Ugyanakkor egy szóval sem említettem, hogy ne én lettem volna a hibás, különösen nem, hogy a csaj lett volna az, csak mert nem világított."

Nekimentél egy másik autó bal oldalának. Asszem, elég egyértelmű, hacsak fel nem vázolod a pontos közlekedési helyzetet.

"ényképes illusztráció arra nézve, hogy nem egy harmincezret futott, megkímélt autó, aminél akár jogos is lehetne, ha a sárvédő dobbetétből is GYÁRI ÚJAT akarnak vetetni velem."

Csak szólok, a biztosító is a gyári új alkatrész árát utalta volna nekik, így talán jogos a kérés.

TH 2011.09.06. 09:07:43

@Pepejoe: "A kopófelületek, pl. kormány és társai már 60k-nál így néznek ki nagyjából az autók többségénél."
mármint úgy érted, hogy azoknál az autóknál néz ki így, amit 60ezer km-el hirdetnek, ugye? :-) mert azért 60ezer után nem sok autó kormánya és váltója lesz ennyire szétkopva...

Legions_in_Hiding 2011.09.06. 09:09:54

Még jó hogy írtátok ezt a cikket. Gyorsan fel is hívtam a biztosítómat, nekem is megszűnt. Én megúszom 7 nap mabisszal...

Már csak az újrakötött szerződés első 2 hetét kell nagyon óvatosan kibekkelni, ami alatt minden további nélkül felmondhatják.

Soha nem kötök többet semmit inkasszóval. Elfelejted, hogy legyen pénz a szlán és sose tudod meg, mi van jön egy levél hogy fizess de utána sose szólnak hogy tényleg mosmá jó lenne befizetni mert több mint aktuális.

Hurri Kán 2011.09.06. 09:12:21

@magyar_ellenállás:
"Csak szólok, a biztosító is a gyári új alkatrész árát utalta volna nekik, így talán jogos a kérés. "

Ezt fejtsd már ki egy kicsit bővebben, kérlek...

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 09:16:50

@Otto von Bolschewich: A balfasz talán kicsit erős, de mindenképpen hibáztam, ez tény.

magyar_ellenállás 2011.09.06. 09:16:59

Utószemlét amúgy ugyanattól a kárszekértőtől kell kérni, aki eljárt az ügyben? Az már díjköteles?

magyar_ellenállás 2011.09.06. 09:26:49

@gyvy: Az én károm a következő volt (ugyanilyen swift): első-hátsó lökhárítók, jobbos irányjelző, rendszámtartók, hátsó támfal behorpadt. Ezt a lakatosmunkával, fényezéssel, alkatrésszel együtt GTK-ra hozta ki a Posta Biztosító, és 280ezer forintot utalt, mert mindenből gyári (de minimum utángyártott) új alkatrész árát számolták fel. Becsülettel megjavíttattam mindent. Most utószemléztetni akarok, nehogy ismét a trükközés vádja érjen, és legközelebb ne akarjanak fizetni, ha nekem jön egy vakegér.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 09:28:00

@magyar_ellenállás: Nem állt feljebb. Ha hülye vagyok, elismerem. Helyt is állok, de csak ésszerű keretek közt. A nő, mint mondtam, teljes mértékben csak szenvedő fél volt. Először miattam, aztán a biztosító miatt, végül a "jóindulatú" tanácsadói miatt.
Ha egymás közt rendezzük, úgy, hogy az eredetivel megegyező állapotot állítjuk helyre, négy nap múlva gurul az autó.
Ha a biztosítónál nincs a kavar, kb. két hét, mire szemle, javítás is lezajlik, akár 2-3 hónap, mire pénzt lát, ha egyezségre fizet a biztosító. Ha számlára fizet, az már szürke zóna, valakinek ügyeskednie kell.
A biztosítós bohóckodásom miatt kb. egy héttel csúsztak a dolgok.
Azért nem egyértelmű, mert nem írtam, hogy jobbkéz lett volna. Mackósajt volt. Persze ez lényegtelen, erre azt mondják elmulasztotta megadni az elsőbbséget.
Csak szólok, nem utalja a gyári új alkatrész árát. Avultat. Méghozzá nagyon is figyelembe veszi az autó általános állapotát. Ezért sem mindegy, hogy nézett ki a Swift. Ha makulátlan az autó, sértetlen lökhárítóval, akkor például a műanyag elemre, nem fog avultatni, a fényezésre is csak keveset. Ha toldozott-foldozott, úgy avultat 50%-ot (vagy tán többet is?), hogy... nagyon, na.
Egy rozsdás, karcos fényezésű sárvédőre nem fog ugyanannyit téríteni, mint egy gyári fényezésű, gyári állapotú sárvédőre.
Ezekkel jó tisztában leni, nehogy meglepetésként érjék az embert.

labi 2011.09.06. 09:29:44

"Ez a termék a kgfb szerződés almódozata, tehát a díjfizetés körülményeit a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási szerződésről szóló jogszabály rendezi. Ezért áll az a biztosító szerződési feltételei között, hogy amennyiben az ügyfél nem fizeti meg a miniCasco díját, a szerződése a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási szerződéssel együtt szűnik meg.
"

Szóval ilyen volt a biztosítási szerződésben?

Bizony mondom én néktek mindig, hogy ha az emberek nem olvasatlanul irogatnának alá szerződéseket, akkor az ilyen problémák 90%-a (akér bank, akár biztosító, akér bármilyen szerződés) nem is létezne.

Mert akkor az ember az mondhatná még a szerződés kötés előtt, hogy hínnye, ez nekem így nem jó, mert a kiegészítő részét csak megkötni akarom, fizetni nem, osz így láthatóan be fogom szopni, ez nekem így nem kell! (vagy azt hogy ilyen magas kockázató befektetés nem kell, vagy ilyen drága hitel nem kell, vagy a hozzá kapcsolt kötelező évi két anális szexet nem vállalom, stb)

Amúgy természetesen egyetértek hogy minden biztosító kecseg, de jelen esetben nem egyedül balfax...

magyar_ellenállás 2011.09.06. 09:33:04

Mellesleg isteni szerencsém volt, hogy sem a futómű, sem a kipufogó, sem a hűtő nem sérült, pedig összenyomtak rendesen, így a kötelező körök alatt + alkatrészek beszerzéséig járhattam az autóval.

Amúgy a kárszakértő a 4. munkanapon már felkeresett, a pénz 12 nap után küldték, utána vittem javítani. Igaz, aztán másfél hétig pöcsölt rajta a szerelő, mert pont rosszkor löktem be a gépet, ráadásul épp az ő autója is atomjaira volt szedve...

Amúgy egy ilyen esetnél utólag semmi nem számít, csak az, hogy élőerő nem sérült, és ennek a posztolt esetben is örülök.

magyar_ellenállás 2011.09.06. 09:34:29

@streetsta: Értelek, a lényeg, hogy le van zongorázva. Csak, gondolom, neked is lett plusz 5-6 ősz hajszálad. Rajtam mindig csodálkoznak, mennyire őszülök. Mikor elmesélem egy hetemet, már kevésbé vannak meglepve. :)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 09:34:46

@magyar_ellenállás: Minden bizonnyal az autód jó állapotban van. A műanyagokat, ha nem voltak korábban sérülve, teljes áron szokták számolni, de a fényezést rajta már avultatják.
A munkadíj, az munkadíj, azon nem avultatnak semmit.
Az "én" Swiftemnél 280 000 Ft-os kár már gazdasági TK lett volna.

Hogy ilyenkor szükséges-e pótszemle, nem tudom. Szerintem nem.

Shadowbull 2011.09.06. 09:38:41

@streetsta: Nekem tavaly decemberben tortek meg egy kicsit a kocsim, egy no belemcsuszott a jegen. Hatso lokharito elrepedt, tolatoradar kifingott.

Felhivtam a biztositojat, kerdeztek mennyire saccolom a kart, mondtam hogy olyan 1500-2000 ojro, aszontak jo, akkor nem kell szemle, lojek nehany kepet, csinaltassam meg, es kuldjem el a szamlat, majd utaljak a penzt.

elmentem szakszervizbe, az javitott mindent, elemcsere, fenyezes, tolatoradar, miegyeb, szamlat megkaptam, elkuldtem, nehany nap mulva jott a teljes osszeg a szamlamra, + nemi apro, mert a kocsim a szervizbe kellett hogy alljon nehany napot.

Avultatas nulla. Kocsi a balesetkor tobb mint 6 eves volt.

sb

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 09:50:38

@Shadowbull: Najóvammá, azért mindent én sem hiszek el!:)))
Sajnos, igazából elhiszem. Vannak rokonok a németeknél, és tudom, hogy megy ez.
Mondjuk érthető, ha az 1500-2000 Eurós kifizetéshez hozzácsapják a kárszakértő költségeit, az már lenne annyi, hogy inkább minden különösebb nélkül elhiggyék neked amit mondasz (pár fényképpel alátámasztva), olcsóbban jönnek ki. Sokkal.
Egyébként meg ne írogass ide ilyeneket, mert a végén mindenki disszidál.:))

Inner Circle 2011.09.06. 09:51:18

@streetsta: "Amennyiben nincs biztosítása az ellenfélnek, a MABISz rendezi a kárt, és később behajtja az okozó félen."

Az az igazán felháborító, hogy MÉG EZ SEM BIZTOS!!! A céges autóink biztosítója egyszer csak belehülyült a flottakezelésbe, és elkezdte ide-oda könyvelgetni a befizetéseket, míg eljutott oda, hogy felmondta az egész kócerájt. (Teljesen hülye kommentelők számára előrebocsátom, hogy később ezt belátták és mindenben igazat adtak nekünk.) Erről onnan értesültem, hogy az egyik céges autó koccant, a rendőrök még mindent rendben találtak, a vétlen hölgynek viszont a biztosító már azt mondta, hogy nem volt a céges autónak biztosítása, TEHÁT NINCS JAVÍTÁS, beszélje meg velem! Könnyek között hívott, hogy most mit csináljon. Mondtam, hogy nagyon szívesen elmegyek vele a biztosítóhoz szétrúgni a hátsójukat, mert MABISZ, a rohadt életbe, de én mégse fizethetem ki az autója javítását azért, mert a biztosítóm eltévedt a számítógépében. Végül helyrekönyveltek mindent és kifizették a hölgy kárát, de egyrészt heteken át állt az autója, másrészt alapból simán elhajtották volna még úgy is, hogy a biztosítónak még csak érdekében sem állt a szívatása (mert úgyis a MABISZ fizet, nem ők). A B) lehetőség az, hogy tudták, hogy sárosak, és előbb-utóbb fizetni kell, de hátha nem hivatalosan rámverhetik a dolgot és kifizetem helyettük (aztán próbáljam visszaszerezni...). Ilyen átgondolt tervezést viszont nem feltételezek róluk.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.09.06. 09:51:32

Hát ez a suzukis nem egy szimpatikus alak, de annyit mentségére szögezzünk le: nagyon is elmehet a futómű egy effélétől (alólam anno egy rozsdaboglya S100-at ütöttek így ki, sárvédőn alig valami, jobb első futó centikre el), és a kifizettett összeg is többet sejtet, mint sárvédő cserét, fényezést. Biztosítóknak meg egy méretes lóalkatrész a seggükbe. Meg a magyar állam összes illetékesének, akik hagyják ezeket parasztkodni. A helyes eljárás: felühgyeleti szerveken körösztül baszkodni a ganékat, és perelni, perelni, perelni, 20 forintért is.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 10:03:23

@Dr. Zerge: Persze, emgtörténhet, hogy arébb ment a futómű. Ezért is mondtam, méressük le padon, ne csak úgy szemre, meg hogy elgörbült a gólyaláb meg a csonkállvány.
A biztosító is pontosan ezek alapján fizetett.

*Steve 2011.09.06. 10:04:07

tény a biztosítós szivatáshoz nem tudok hozzászólni de mint régi swiftes tudom hogy tényleg nagy ütés kell hogy az a A oszlop elmenjen a másik tény ,hogy a 96 utáni swiftekhez nem lehet kapni az A oszloptól előre semmit utángyártottban mint kaszni elem nekem ezért fájt 45Eft be a moci tető törése

azért is gáz lehetett a néni és családja mert kb 12 csavar meg némi állitgatásból meg lehettett volna oldani

toodark 2011.09.06. 10:08:53

Sokkal előbb lezárhattad volna a biztosítós ügyet, ha már az első alkalommal ott hagysz náluk egy totalcaros névjegykártyát, és úgy mellékesen megjegyzed, hogy már hiányzott egy jó kis magazin cikk, ez a GENERTEL miniCasco pont megfelelő lesz.

Csabby 2011.09.06. 10:11:11

Sajnos az a személyes tapasztalatom hogy a "problémás" esetekben(amikor az ügyfélnek van igaza) akkor kihozzák az emberből az állatot..sajnos nem értenek a szóból, csak ha üvöltözik az ember, vagy fenyegetőzik, ill. levelet ír a felettes szervnek.
Miért...?

Sanyivagyok 2011.09.06. 10:22:57

A kötelező biztosítást néhány éve rendeletek szerint TÖRVÉNY szabályozza. Ez lehetne jó is, ám ezt a törvényt, illetve a tartalmát jó magyar törvénykezési szokás szerint olyan valakik csinálták akik soha nem foglalkoztak ilyesmivel, pusztán elméleti szinten. Ennek ellenére vannak jó passzusai. Díjnemfizetés miatti megszűnés esetén nem veszik a BONUSZ, 60 nap a kockázatviselés a díjesedékességtől számítva. És a legfontosabb: A BIZTOSÍTÓ A SZERZŐDÉS MEGSZÜNTETÉSE ELŐTT, LEGALÁBB 2 azaz KETTŐ ALAKLOMMAL KÖTELES BIZONYÍTHATÓ MÓDON ÉRTESÍTENI AZ ÜGYFELÉT, HOGY FIZESSEN, MERT BAJ LESZ! No ez az amire magasról tesznek. Mert ugyebár ez azt jelenti, hogy ajánlott, ne adj' Isten tértivevényes levelet kellene küldeni! Kettőt! Ez meg egy sima levélhez képest sokszoros pénz! Helyette azt szokták mondani - tisztelet a kivételnek - a mi postakönyvünkben könyvelve van az Önnek küldött levelünk! No most ez vagy valóban elküldetett és a posta kavarta el, vagy el sem készült és csak a potakönyvben létezik. Soha senki nem fogja kideríteni!
A két biztosítási módozat egy csekken történő díjfizetése is szokásos eljárás, de akkor a csekk mellé küldött nyugtán, számlán szét kellene választani, hogy mire mennyi megy a feladott pénzből.

huleaks 2011.09.06. 10:30:02

Mennyi hülye, a másiknál okosabb ember van ebben az országban. Meg is látszik.

vendriner aladár 2011.09.06. 10:31:12

Múltkor beletolattam a saját hülyeségem miatt egy BMW-be. Elismerten, hogy én voltam a hibás a kár kb. 50 és 100e Ft között volt. Az én autóm alig sérült, mivel a bömös földig volt verve és én a tuning elemeket nyomtam szét. Írtunk lapot, elismertem a károm. Semmi gond nem is lett volna, de a srác rá egy hétre fogott egy rókát. Természetesen eddig nem történt meg a kárfelmérés. Ezután aztán megtörtént a kárfelmérés és a biztosító nagyot nézett, mert tolatásból ekkora kár nem keletkezik. Nekem speciel teljesen mindegy volt a bonus, ezért nem akartam kp-t fizetni, mivel akkor minek a kötelező, így elismertem mindent.

A vége az lett, hogy nem fizettek neki semmit, mivel a kárfelmérő megállapította, hogy kamuzik. Sajnáltam az esetet, de a rókáról nem tehetek én sem. Ja és a bonusom megmaradt.

Lakatos Ásztonmártin 2011.09.06. 11:39:58

@streetsta:

Akkor teljesen egyet értünk az avultatást illetően. Nekem is jó volt a bonott lámap óccsóbért, meg amúgy még idiótán is nézne ki hogy egyik oldalt a kissé matt régi van, a másik lámpa megy egy csillogó új.

Avultatással ott kezdődnek a bajok, amikor a biztosító kezd el cigánykodni, és olyan dolgokat avultatni, amik igazából nem igazán avulnak.
A másik galádságuk, amikor hiába régi a cucc, csak újra lehet kicserélni, ha összetört, mert nincsen belőle bontott. És nem arról van szó, hogy a káreseményből akarná az ember felújítani az autót, mint esetünkben a szuzukus csajszi buta kanja, egyszeráen csak szeretném, ha tudnám használni...

temesp 2011.09.06. 12:12:39

@zuulululu:
Aha...
2011-ben csekk...
Képzeld, havonta több darab. És néha látom a napfényt is nemcsak a klaviatúrát magam előtt. Mellesleg a rendőrnek is meg tudom mutatni a kis sárga fecnit.

LBL 2011.09.06. 13:18:11

@streetsta: Amúgy a bonusból kettő csak akkor ugrik, ha B10-ben vagy. Ha mondjuk B6-ban, akkor évfordulónál átmennél B7-be, így viszont B4 lesz belőle.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.06. 15:09:49

@labi: De ezeknek direkt az a hobbijuk, hogy szórakoztassanak téged mindenhez egy 60 oldalas szerződési feltételek című újsággal, amiről pontosan tudják -mert erre megy ki az egész, a nyelvezete, a hosszúsága-, hogy a kedves ügyfél nem fog elolvasni, vagy ha neki is szalad, hogy átfussa nagyjából (miközben ott liheg a nyakadon az üzletkötő, a feleség), nem fogja érteni.

Egyszerűsítést mindenkinek! :)

min 2011.09.06. 16:05:05

Megértem a posztolót... egyszer én is megszívtam. Meg voltam csúszva a KGFB befizetéssel ezért gondoltam átutalással rendezem de véletlenül a régi biztosítómnál használt ügyfélszámom adtam meg. Én abban a hitben voltam, hogy elutaltam a pénzt minden ok. Egyik este ráfutásos balesetben vettem részt, kitöltöttük a papírokat minden ok csak aztán ahogy hazaértem fogadott otthon egy levél a biztosítómtól, hogy díjnemfizetés miatt felmondták a kötelezőmet. Baszki nem tűnt nekik fel, hogy akkora összeg van nekik utalva igaz rossz számmal amekkora elmaradásom volt. A pénzt visszautalták a biztosításomat megszüntették. Így jártam.

Fiat 500 abarth 2011.09.06. 17:28:53

@streetsta: Te félkegyelmű fájdalom!! Ha valaki erősebben odaszól azt letíltod Töki?? Na tünés a picsába!

V70-es 2011.09.06. 17:58:14

Ilyen az első online direktbiztosító. Egyébként a KGFB törvényt a biztosítók javarészt nem tartják be. Utólag elegendő a postakönyvükkel bizonyítani, hogy kiküldték az értesítőket. Akkor is, ha nem küldték ki.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 18:52:02

@Fiat 500 abarth: Mondd, kedves Abarth, mi nyomja a lelkedet?
Csak mert én innen senkit nem moderáltam ki, kitiltani meg depláne.
Látod, most sem dobom ki a kommented a kukába.
Csak azért, hogy lássák a többiek is, mekkora úriember is vagy te.

Fiat 500 abarth 2011.09.06. 18:57:38

@streetsta:Helyes töki! Ez a beszéd!! De Töki,legközelebb csak az igazságot írjad!!

Köszi: A Suzukis férje

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 19:02:21

@Fiat 500 abarth: Figyelj, Csinkvecsentó, ha szedsz valamit, ne ülj gép elé.
Húzd ki a klaviatúrát, az a biztos.

Fiat 500 abarth 2011.09.06. 19:09:18

@streetsta: Töki! Annak a "MICSUBICSNEK" van még épp porcikája?? Miért nem hagytad az asszonyt egy kis pénzt keresni az ügyleten?? Legközelebb amúgy kivílágítjuk az autót neked,mint egy leszállópályát,nehogy rossz irányba navigáljad a romodat.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 19:19:05

@Fiat 500 abarth: Van, csillagom, van.
Szerintem, a te esetedben az lesz a legokosabb, ha szépen körbefújod a kocsit tejszínhabbal, rakosgatsz bele kis gyertyákat, világításnak az is megteszi.
Már, ha érted, mire gondolok.
Szeretnélek tisztelettel megkérni, függesszed fel ezt a bohóckodás, mert nem jó senkinek. Eddig vicces volt (annyira mondjuk nem), innentől nem tudom értékelni a humorodat.

Fiat 500 abarth 2011.09.06. 19:57:25

Igenis Töki! Csak kérlek titeket ott a Tc-ben:Vegyetek már együtt legalább 1 db normális autót! Siralmas,hogy milyen szarokkal jártok! Baz+ ez olyan mintha a cipész lyukas cipőben járna!!!!!!!!!!!!! Köszi Töki

Knorbi 2011.09.06. 21:01:07

@Fiat 500 abarth: Milyen neked a normális autó? Mit javasolnál mit vegyenek?

Knorbi 2011.09.06. 22:50:36

@Stella Gemella: Valószínű de ki tudja.... Lehet hogy azóta megvilágosodott:)

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.09.07. 07:15:43

Hihetetlen mekkora trogerek a biztositoknal, most egy rokonom meselt egy sztorit, ha nem o mondta volna el sem hiszem.

2fast2furious 2011.09.08. 11:44:25

Azért mindig meglepődök a blogokat olvasva, hogy milyen emberek vannak és ezeket a dolgokat még le is merik írni, a történet biztosítós részével egyet értek, a biztosítók szemetek egytől egyik, de hogy a blog írójának van azért pofája, miután megpróbálja megvesztegetni, a károsultat, még ő van felháborodva, hogy szabályos módon biztosítóval akarja a szerencsétlen intézni az esetet. Csak azt nem értem miért ilyen hülyék az emberek, hogy nem tanulják meg, bármilyen kis baleset is történik rendőrt kell hívni, mert később csak a gond van vele, hogy megpróbálják átbaszni őket és az autót vinni kell a kárszakértőhöz és a biztosítóhoz és a legkevésbé is a másik fél bónuszával kell foglalkozni, ha annyira fontos az neki, akkor választhatja, hogy a biztosító helyett ő kifizeti a kárt. Szánalmas a blog író hozzáállása is, hogy ahelyett, hogy kussolna, hogy ő volt a hülye mindenért mást akar hibáztatni, az nem a másik szabályosan közlekedő autós hibája, hogy nem látta meg, ha nem lát rendesen el kell menni a szemészetre vagy nem kell autót vezetni. Az meg, hogy a másik autóját, ami a korához képest teljesen normális állapotban van megpróbálja ócsárolni na az már tényleg szánalmas kicsinyességre vall, az meg főleg. Velem is történt egyszer, hogy okoztam egy kárt, a biztosító 1 milliót fizetett ki, az ő hozzáállásával 500 ezerbe sem lett volna, ha megoldjuk "okosban", de igazából engem nem érdekelt a dolog, megérdemelte az ember, mivel az én hibám volt, miattam került kellemetlen helyzetbe, szerintem az is teljesen jogos, hogy bérautót is kap a javítás idejére, mivel a károkozó hibájából nem tud azzal az autóval járni, a blogolónak is az undorító hozzáállása helyett inkább sűrű bocsánatkérésekkel kellett volna távoznia, egyébként az ilyen emberek miatt tart itt ez az ország, ahol tart ez a kicsinyes oldjuk meg okosban cigánykodás miatt. Ha annyira fontos a bónuszfokozat, akkor nem kell balesetet okozni, ha meg már megtörtént, akkor viselni kell a következményeit, ha hülye volt az ember. Negyedévente az az 5-10 ezer pluszba nem kifizethetetlen. Nekem ez a véleményem az egészről, ha velem találkozott volna a blogíró egy jó ügyvéddel azért polgári peres úton megfingattam volna az biztos.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2011.09.10. 11:03:25

@2fast2furious: Egy hozzád hasonló nagyokossal sikerült év elején ütköznöm. Ő is inkább rendőrt hívott, minthogy megállapodunk. Ki is fizetett pártízezer büntit, igaz a félmilliós károm kifizetését néhány hónappal elodázta...
A blogposztban lévő esetnek pedig semmi köze a vesztegetéshez, olvass utána, hogy ez mit jelent. A kár helyszínen történő megállapodás során történő rendezését semmiképpen sem. Így akár a blogokat olvasva meglepődés helyett a saját hozzászóláson is jól meg lehet néha lepődni.

2fast2furious 2011.09.11. 09:53:26

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Szerinted az a helyszíni megállapodás és kárrendezés esete, amikor a baleset után, amikor a károsult eldönti, hogy megy a biztosítóhoz utána akarok vele még megegyezni? Amúgy meg, akkor el kell dönteni vagy kifizeted neki a kárt vagy betétlapot adsz..

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.12. 11:48:02

@2fast2furious: Ha legalább annyi időt fordított volna a cikk elolvasására és megértésére, mint amennyit a nicked regisztrálására, talán nem is kellett volna csak ezért új nevet választani magának.
Egészen elkeserítő, hogy nem képesek páran ÉRTELMEZNI a leírtakat. Pár szón megragad a szeme, és ezekből egy egészen más történet áll össze a fejükben.
Egyrészről nem ártana tisztába kerülni a vesztegetés fogalmával.
Aztán kérem, idézze már azt a mondatot, amiben mást teszek hibássá a balesetért.
A másik autó állapota a kár mértékének megítélésében érdekes, de ezt lehet, Önnek nehezen magyaráznám el. Hiszen egy szalon állapotú Swift értéke is ugyanaz, mint egy leharcolt, véres torkú példányé. A biztosító is ugyanúgy fizet mindkettőre, igaz??
Hogy pontosan mi minősül undorítónak, érdekes kérdés, de a cikk elolvasása után mégis hogy a fenébe képes leírni valaki, hogy "blogolónak is az undorító hozzáállása helyett inkább sűrű bocsánatkérésekkel kellett volna távoznia"
Tényleg nehezen érthető ez a mondat:"Nem győztem elnézést kérni a bambaságomért, kitöltöttük a nemzetközi kárbejelentőt, de mondtam a hölgynek, ha lehet, oldjuk meg a javítást saját hatáskörben."?
Ügyvédet meg nem árt látni néha közelről is, esetleg beszélni is velük, mert akkor nem kezd el az ember minden hülyeségre ügyvéddel fenyegetőzni.
süti beállítások módosítása