Öncélú szivatás a minicasco?

  2011. szeptember 05. - streetsta Címkék: ombudsman biztosítás wtf kötelező trükközés minicasco

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Mégfilléresebb Koszradírok
2015-07-28 17:27:27

A Mágikus Koszradír hihetetlenül sok ember fantáziáját megmozgatta, már-már mikroszálas törlőkendői

Kreatív traffipaxolás
2015-07-21 20:26:01

Én értem, hogy szükség van sebesség ellenőrzésre, ha nem lennének traffipaxok, elkanászodnánk mindannyian.

Nesztek, rakenroll!
2015-07-08 18:16:52

A nyárnak még csak az első felénél járunk, de úgy tűnik, ennél jobb buli már nem lesz. Félre ne értse

Megbűnhődtem
2015-06-29 17:25:09

Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy

IMG 5828

Egészen friss fejlemény: a biztosítóm felhívott, hogy minden vissza: az eredeti szerződésemet helyezik vissza, az újra befizetett, illetve fedezetlenségi díjként megfizetett összegeket pedig átvezetik a régi biztosításra.  Már csak arra lennék kíváncsi, ezt miért nem lehetett megtenni pusztán jófejségből, pontosabban önös üzleti érdekeket szem előtt tartva. Mert akivel a biztosítója ezt a cirkuszt eljátssza, az nem valószínű, hogy legközelebb is náluk köt bármilyen biztosítást. És őszintén, kinek hiányzik az ilyen huzavona, meg az esetleges felügyeleti szervtől kapott dorgálás/pénzbüntetés?

Mai cikkünk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr473204458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2011.09.05. 17:08:12

Sipos Uram, le a kalappal... ritka türelmes ember lehetsz.

Én szintén birkatürelemmel rendelkezem (egyszer emeltem fel a hangom, 5 éves koromban, az is pár szem eper miatt történt ;-)), de a 100ezres bemondásnál csúnyákat mondtam volna az ürgének.

Abba meg jobb bele sem gondolni, hogy egy - khm... - kevésbé értelmes, autós ügyekben messze nem ennyire járatos ember hogy oldotta volna ezt meg.

Pasas 2011.09.05. 17:16:24

Nincs kettő négy nélkül. Kötelező olvasmány.

encore 2011.09.05. 17:21:07

Nekem is meg volt a saját biztosítós hercehurcám.
7 hónapig tartott, ráadásul Casco volt.
Én a Biztosítók Állami Felügyeletéhez fordultam, azt írták vissza hogy a fizetési határidőbe belefért, fellebbezéssel élhetek polgárjogi bíróságon. Június 1-én volt a baleset, karácsony és szilveszter között fizettek.
Ha tudtam volna akkor ezt az ombudsmanos lehetőséget biztos hozzá fordulok nem a biztosítóhaver állami felügyelethez.

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.09.05. 17:21:34

na,mindjárt jönnek a külföldi megmondóe,berek,mint denistheakármi,és jól megmondja,hogy ez csak mo-n van,azért mer' sz@r az egész,bezzeg angliában!:)

LBL 2011.09.05. 17:22:17

Heles, kocsog biztosító monnyon le.
(Viszont a címet javítsd már ki lécci. Casco, nem Caso.)

GRX 2011.09.05. 17:26:02

Minek tökölni a sárgacsekkel a 21. században? Csoportos beszedést kell beállíttatni oszt jól van.
Az ilyen "rendezzük le zsebből zsebbe" akcióknál meg az a tanulság, hogy valamelyik fél tuti megpróbálja megszivatni a másikat, utána meg jönnek a fentihez hasonló történetek. Európába nem való megoldás.

Gab X 2011.09.05. 17:28:05

Nekem is az egyik autómon minicasco van...szerencsére nem szoktam havizni meg negyedévezni, egy évre kifizetem....így nehéz is elfelejtenem. Viszont márciusban belém jöttek kgfb nélkül, azóta is hajtom a pénzt a biztosítókon keresztül, de eddig semmi. Talán a Biztosítók Állami Felügyelete megoldást jelenthet problémámra? Mert a MABISZ lószart se csinált eddig.

biker_kolee 2011.09.05. 17:29:44

Abszurdisztán b+. A Suzukis meg köcsög, madárnak ne nézze már az embert.. Isssssssstenemmmmmmmmmmm..

sasfiók 2011.09.05. 17:30:09

Nem pont balesettel kapcsolatban, de nekem is felmondták a kgfb-t AUGUSZTUSBAN! Előzmény: a múlt év végén választott biztosító ge....te., küldött egy csekket 65 ezer párszáz forintról, mint elmaradt díjról. Kb. leszartam , hiszen ott volt a befizetett 18864 Ft-s egész éves csekk /Bonus 10/, majd egy hónap múlva újabb csekk, ekkor már felhívtam őket meséljenek már egy kicsit, mi is ez. Közölték, az elpő d biztosítótól nem kapták meg a kártörténeti igazolást (augusztusban) és a központi rendszer/?/ amúgy sem működik, ezért én szerezzem be a papírt. Nosza telefon az elődnek szinten ge..., közölték 1 hét 10 nap mire kiküldik. Végül is 4-5 napon belül megjött, mily megható, DE az előzményt díj nem fizetésben határozták meg, persze ez szemen-szedett hazugság na mindegy elküldtem az új bandának, ezek meg felmondták a szerződést és a pénzt is visszaküldték villámgyorsan.Kb. 3 hétbe került és kérvényezni kellett a visszaállítást, de ha ezalatt az idő alatt balesetet okozok, rámverik a jövő évet is más fa....sága miatt.

33621 2011.09.05. 17:33:11

A Genertel akkor ilyen szarrágó biztosító!

Lakatos Ásztonmártin 2011.09.05. 17:44:02

Nem lehetne kiírni a post végére, hogy melyik csiribiri biztosítótársaság merészel ilyen féregségeket megengedni magának?

LBL 2011.09.05. 17:44:23

Amúgy, ha jól tudom (10 éve nem volt részem balesetben) akkor a biztosító, amikor kiküldi a levelet a kifizetett összegről, felajánlja, hogy fizesd be, és akkor marad a bonusod. (Ha már nem így van, a biztosítók bekaphassák.)
Szóval nem nagyon érdemes "okosba" intézni, ezt se.

230e 2011.09.05. 17:44:53

Csoportos beszedés ha-ha.
Részemről befizettem egy évre előre a kötelezőt, mert közölték, hogy a beszedési megbízás átfutása 2-3 hónap. Aztán persze a bankszámlámról is levonták. Majd kaptam egy zöldkártyát ami a 2011 jan. 1-től 2012 dec 31-ig tartó időszakot jelölte meg a szerződés időtartamának. Aztán írtam egy e-mailt és pár hét múlva visszalőtték a felesleges évet.

Ennél már csak anyum járt "jobban". A szomszéd beletolatott, egy elem sérült (hátsó kerék feletti lemez). 98-as Nexia közepes állapotban, javítgatva működőképesen. Erre a hibára közölték neki hogy gazdasági totálkár, adnak 250.000,-et + 70-es a roncsért. Aztán menjél ki az autópiacra, és vegyél ennyiért autót.

Gazdagréti Jack Bauer 2011.09.05. 17:45:56

Félig off:

A fedezetlenségi díj nagy faszság, bizony mondom néktek. A családban van egy utánfutó, amiről 2007-ben járt le a műszaki, sok papírmunka lett volna az új műszaki eredetvizsga(LOL, húsz éve van nálunk, de azért kell rá), törzskönyv, új forgalmi, mert a régi betelt, meg a műszaki ugye. A végén nem hosszabbítottuk meg, bekerült egy féltető alá, de a biztosítás és a "súlyadó" végig fizetve lett. Idén mondta a család, hogy a biztosítást tovább nem fizetjük, mert úgyis ott áll csak, majd felmondják a szerződést, küldik a papírt. Basztak küldeni. Idén megkérdeztük, hogy mit fizetnénk, ha újra szeretnénk rá biztosítást. Közölték, hogy 50 000 pénz lesz, két napra rá jött is a csekk. Ötven rugó a semmiért, vagy díjnemfizetés miatt megszűnik a szerződés. Oké, szűnjön. Újabb levél, csekk, fizessük be, mert nekik és nekünk az jobb. Nem fizettük, díjnemfizetés miatti megszűnésről küldtek levelet, csak náluk lehet megkötni, ha újra akarjuk kötni. Csakhogy ha úgyis kell rá eredetvizsga, új forgalmi és törzskönyv, akkor családon belül írunk egy adásvételit és megkötjük az új tulaj nevére a biztosítást, bárhol máshol. Ők meg szopjanak lovat. Ennyi...

schnee 2011.09.05. 17:51:37

Az összes biztosító ilyen sz@rrágó. Nekem a kedvencem az avultatás: belém jöttek, hátdó falat kellett cserélni (hegesztett elem), így az autó értéke csökkent, de értékcsökkeneést nem fizettek, mert az autó 4 évesnél idősebb, viszont az új elem árát sem fizwették ki teljesen, hanem 30%-ot levontak belölle, mert szerintük ennyivel nőt az értéke a kocsinak. A végeredmény: belémjöttek és még én fizettem 18000 Ft-ot és az autó értéke is csökkent. Éz az a röhej, hogy ezt megengedi nekik a törvény. Németországban bezzeg nem csinálhatnak ilyet.....

tükörfúró 2011.09.05. 18:01:52

@Gazdagréti Jack Bauer: Nem, amire díjnemfizetés miatt megszünt, arra az új tulaj sem tud kötni elméletileg, sőt emiatt átiratni sem lehet.

Gazdagréti Jack Bauer 2011.09.05. 18:08:22

@tükörfúró: Akkor pedig ott marad a féltető alatt, jó helyen van:)

50 lenne a fedezetlenségi díj, 50 a műszaki és a papírozás meg az új biztosítás is párezer, abból már lehet venni egy használt, de jó állapotút futót, ha kell.

Pepejoe 2011.09.05. 18:08:50

Én tényleg nem basztatásképpen mondom, de ami neked az "igen, jobboldali is"-torony, az valójában a bal oldali, sőt az elötte lévő képen is a jobb oldali tornyot csodálhatjuk meg. Na.
Továbbá az autó bal oldala sérült meg, kit érdekel a jobb.
Ráadásul nem vevőt keresünk a szviftnek, tehát legyen mindegy az, hogy használt-e vagy sem a beltere. Hiszen tudjuk, hogy használt autó.
Aprópó, mit kellene látni a 9-es képen? Egy autó belseje. De nem látok különösebb lelakást. A kopófelületek, pl. kormány és társai már 60k-nál így néznek ki nagyjából az autók többségénél.
Őőőő, ami pedig a rozsdát illeti: én aztán igazán nem vagyok szvift-párttag, (sőőőt) de a Sigmából hidd el nekem, hogy kilószám lapátolhatnám ki neked a rozsdát olyan helyekről, amiket nem is tudtál addig, hogy léteznek. :)
Amit a "jobb" oldali :D toronynál lefényképeztél, az felületi rozsda és a karosszériatömítő alól jön. Évek múlva is ugyanígy fog kinézni. Akárhogy is fáj nekem, nem a rozsda miatt fogunk megszabadulni ezektől a gépektől.
Amúgy az hihetetlen cigánymunka, hogy veszel egy ugyanolyan színű sárvédőt és fel akarod csavarozni. Mert ugye egy bontott autót és a sárvédőjét úgy kezelik mint a hímestojást és nem kell fényezni.
Persze onnantól kezdve látszik a csavarokon és az összes felületen a sárvédő körül, hogy abajgatták. Éppen ezért volt a maszek tanműhelyben az, hogy a sárvédőket az autón lakatoltatták ki velünk tanulásképpen, aztán hibátlan fényezés került rá.
Na mindegy. Szóval ez az egy dolog miatt kacagva elhajtottalak volna a sárvédőddel együtt.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.09.05. 18:12:14

a posztolónak szerencséjhe hogy egy Suzukiba ment bele.
Bármilyen más autónál lényegesen nagyobb összeg lett volna.
Amúgy én egy évre kiufizetem átutalással mert az a biztos és kb 10%al olcsóbb is.

Biscione · http://axl-zizzenetek.blogspot.com/ 2011.09.05. 18:18:21

Attól a pillanattól kezdve, hogy nekimentél egy mutyuki első kerekének, tudnod kellett volna, hogy TK. Nem szabadott volna okosba.

Accordbela 2011.09.05. 18:18:45

@mifolyikittgyöngyösön??: Nekem is volt hasonlo esetem Suzukis csajjal,en voltam a hibas,mert voltam olyan joindulatu hogy tolattam,mert a szembejovo nem fert el.Egy olyan teherautoval ami 3.5 tonnas,csak magasplatos,belso tukor nelkul.Bal tukor,jobb tukor,hatranezes,ahogy az illik,aztan usgyi hatra.Adudaszot meg hallottam,de mire a fekre leptem mar keso volt.A csaj ugy erezte tok jo ha 30 centire beall mogem,arra mar nem is gondolt hogy a kis swift-jet en nem lathatom.A vonohorog beleallt pont a hutojebe.Papirok rendez,minden ok.biztositasom van,mindenki megy a maga utjara.Erre mi van?Megjelenik a 190 centis kan 3 het mulva hogy nem fizet a biztosito,vigyem be az autot,mert az o biztositojuk le akarja fenykepezni.Azt mondtam neki:tudod mit?ha a biztositod sztarfotot akar rolam meg az automrol,bejohetnek a kapun belul,akkor amikor nekem jo.Te most meg elmesz,mert nem otthon vagy hanem az en ajtom elott allsz.

Accordbela 2011.09.05. 18:25:53

@Accordbela: De aztan 2 het mulva megint megjelent az urge azt mondta:miert nem engedtem be a biztositos fenykepezo embert?Mert talan nem voltam otthon,munkaidoben.A vege az lett hogy fizessek mar 30 ezret a hutore,mert o nagy ember am,meg a baratnoje nem tud az autoval kozlekedni,stb...Azt mondtam neki hogy majd fizet a biztosito,azert fizetem en a kotelezot.Ugyhogy elmehet,megint...Azt nem mondtam hogy az anyjaba,mert igen ideges volt,meg a vegen kapok egyet.:-)Nem jott tobbet...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.09.05. 18:26:06

@Accordbela: de te okoztafda kárt úgyhogy neked kéne rugalmasabbnak lenni nem?
Mit szólnál fordított esetben ha a károkozó szarna az egészre és megvárná az összes felszólító levelet ami kb fél év.

Accordbela 2011.09.05. 18:31:33

@Gyurma73: Bocs,azt nem tettem hozza,hogy mikor az eset tortent en kapasbol felajanlottam hogy helyben kifizetem a kart!Ugyanazon okok miatt amit a cikkiro is leirt,sokkal egyszerubb lett volna,szerintem.Ok ragaszkodtak a biztositohoz,hat legyen,akkor a problema letudva en biztositom majd fizet nekik.Mivel hogy elismertem a karokozast.

Accordbela 2011.09.05. 18:33:41

@Gyurma73: Ezt meg nem tettem hozza:ha a kedves borotvaltfeju vadbarom normalisan meg tudott volna szolalni elso alkalommal,akkor en is maskepp alltam volna a dolgokhoz!

Accordbela 2011.09.05. 18:42:16

@Gyurma73: Amugy meg en nem szartam az egeszre,bementem a kedves karosult biztositojahoz fenykepugyben,azt mondtak hogy nincs most itt a fenykepmester,majd holnap.En meg holnap nem erek ra,mondom!Akkor majd felhivnak.Oke!Hivtak szerinted?Semmifele felszolito levelet nem kaptam!Mondjuk ez mar 6-7 eve volt.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.09.05. 18:45:29

@Accordbela: hát akkor a biztosító volt a hülye.

Macccy 2011.09.05. 18:45:33

Ne mondd béla, ez velem történt, nem is veled. :) Létesítmény mögötti belső, nagy parkoló, én voltam a 3,5 tonnás fémdobozos teherrel, a nagydarab nő meg a suzukival. Természetesen mögém állt az alatt a 30 másodperc alatt, amíg én végigsétáltam a gép mellett, beszálltam, megírtam a zsugát, beröffentettem, tükrökbe kétszer belenéztem és megkezdtem a tolatást. Egy ilyen kis nyavajás (ezt most nem bántásból mondom) mint a Swift, nem látszik ki semennyit egy oldalkocsis motor mögül se, nemhogy a 2 méter széles doboz mögül ... Bár az én sztorimban a dudát is csak akkor nyomta, amikor már nekimentem és megálltam, hogy "Ezmieez?".

Biztosan nem gondolta, hogy egy ilyen nagy vas izé valóban neki fog menni, az hitte a teherautósofőrök látnak térben és időben, hát nehogymá' ne álljon ő oda meg. Nagy baj nem lett szerencsére, felületi csúnya, biztosítóra valami 50-60 közt volt ...

Smartass 2011.09.05. 18:48:16

Bírom a posztírót:

- Összetör egy vétlen autóst
- Rákeni, hogy nem világított, azért törte össze
- Hibákat keres az autón (hűha, mekkora rozsdafoltok, micsoda kopott beltér!!! rögtön beszarok)

Igazi BMW tulajdonos :)

augustiener 2011.09.05. 18:48:44

Nekem ez az avultatas a leggusztustalanabb, valamint a gazdasagi totalkar. Emiatt minden esetben bukik a vetlen fel egy csomo penzt. Teljesen javitsak meg az autot, ha javithato. Fuggetlenul attol, hogy mennyibe kerul. Azert van biztositas szerintem, hogy biztositva legyen a baleset elotti allapot visszaallitasa. Ha nekem masik autot kell vennem, mert gazdasagi totalkar a tenyallas, akkor azzal nincs megteritve a kar. Olyat miert nem szamolnak ki, hogy a baleset miatt nem tudod az autot toresmentesen eladni, ezert itt van x szazezer forint kp karpotlaskent. Vagy pl otezer ft naponta, mert a szervizben all az auto es busszal kell utaznod. De ha nem is ez, de minimum kifizetni a szervizben toltott napokra a sulyadot, biztositast, heti vagy havi tomegkozlekedesi berlet arat, az ember napi fizetesenek ketszereset, mert szabadnapjan kell autojavitast es biztositast intezni, valamint napi ezer forint fajdalomdijat, mert az egyebkent tizperces hazaut autoval a munkabol, busszal egy ora.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.09.05. 18:49:32

@Macccy: ilyenkor jó a tolatóradar,tudom ez túl nagy befektetés a tulajok részéről:-)
bár pár ilyet esetnél biztos olcsóbb.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.09.05. 18:50:41

@augustiener: amúgy a vétkest simán lehet perelni ha neked nagyobb károd van mint amit a biztosító kifizet.

Smartass 2011.09.05. 18:51:38

Igaz, ami igaz, tényleg nem volt ott más, csak egy összegyűrt doblemez. Ebben igazat adok.

De biztos ami biztos, én is megnézettem volna az autómat, hátha elmászott valami. A fasz akar 2-3 nyomon járni az autójával. Nekem anno egy kamion találta el a seggem, szerencsére a vonóhorog felfogta, és csak egy lökhárító felsőrész, valamint egy SZINAZONOS csomagtérajtó kellett (jobb, mint a színrefújt). Hál' istennek találtam bontottan, és megoldottunk mindent

Grifter 2011.09.05. 18:52:12

A válasz egyszerű: Mert próbálkoznak. Ezt teszi minden nagy cég, sőt, a hivatal is. Jelzem, 10-ből 9-szer (minimum) bejön nekik. Arra játszanak, hogy az ügyfél lusta, nincs rá ideje, leszarja, nem jár utána, simán hülye és stb.

...és bármily meglepő, de az ügyfél lusta, nincs rá ideje, leszarja, nem jár utána, simán hülye és stb.

Ez nem annyira magyar dolog (mármint maga a próbálkozás, az mindenhol megvan a megfoghatatlan nagy entitás és a kisember között, ahogy egyébként fordítva is), viszont csak a magyar jog teszi lehetővé, hogy ezt nyugodtan el lehessen játszani végtelen számú alkalommal.

Ha mindenki venné a fáradtságot és minden ügynek utána járna és foglalkozna vele, töredék annyiszor húznák le.
De mi inkább kurvaanyázunk és mindenki más a hibás, mert úgy egyszerűbb.

Smartass 2011.09.05. 18:53:54

Áh, most, hogy nézem, nem is biztos, hogy béemvé, na mindegy, mea culpa:

Tipikus <utálni való autó típusa> tulajdonos

augustiener 2011.09.05. 18:56:49

Pl upc vagy aramszolgaltatonal volt esetem, hogy ok szamoltak rosszul valamit, be kellett mennem az irodaba reklamalni. Nekem volt igazam, kervenyeztem, hogy fizessenek tizezer ft fajdalomdijat mert elbasztak a szabadnapom. Ha annyit nem is, de az egyik egy otost a masik valami haromezer-hatszazat tejelt, mert ennyi volt a szabalyzatukban. Ez igy normal. Tehat egy balesetnel sem csak az a kar, hogy behorpadt a sarvedo, hanem, hogy szopik vele az ember. Ezeket miert nem fizeti ki a biztosito?

Hurri Kán 2011.09.05. 18:59:38

Magyarországon működő ún. szolgáltató, 21. század. Valakinek van még kérdése, miért is járnak egyre többen külföldi rendszámmal?

Macccy 2011.09.05. 18:59:54

@Gyurma73: Így van, jó dolog az, egy másikon amit vezettem kamera volt hátul. Hát ezen sajnos semmi ... Bár kezemet a szívemre teszem, megmondom a frankót, nem biztos, hogy bekapcsoltam volna ha azzal vagyok (külön bekapcsos, képernyős féle). Mert ugye az előbb mentem el a kocsi teljes hossza mellett, sehol senki, semmi, tükrök tiszták, láthatóan semmi sincs az útban. Ilyenkor médium (vagy tapasztalt róka) az aki begyanakodna egy lökött kamikaze swiftest a takarásba. De igazad van ...

augustiener 2011.09.05. 19:02:02

@Gyurma73: miert kellene a vetkest perelni? O kifizette a biztositast. Tehet arrol, hogy olyan maffia a torvenykezes, hogy meg van engedve, hogy a biztositok ott lopjanak ahol nem szegyellik?

saab cabrio 2011.09.05. 19:11:23

Amugy a Suzukis meg okoskodik:-))) Az milyen leírva a cikk bevezetőjében??

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2011.09.05. 19:17:54

@Smartass:
A nem világítós részhez azért hozzátenném, hogy bekaphatja a sok köcsedék, merthogy az emberek 70 %-a (nem reprezentatív) baszik parkolóházban felkapcsolni. Aztán meg meglepődnek, ha valaki lerombolja a csodájukat.

@Gyurma73:
Én tolatóradarral együtt bontottam egy opel elejét. A mögöttem addig jövőt láttam csak a tükörben távolabb, a mentő elhaladását elősegítendő pedig rükibe kapcsoltam és tolatni kezdtem. Mire a radar éledt én már a záróvonalon mögémpofátlankodó lökösét toltam.

Accordbela 2011.09.05. 19:23:00

@Macccy: Na latod,en ebbol az esetbol tanultam!Kis-nagyteherauto mogott ugy allok meg azota mindig,hogy lassam a tukret,mert abbol feltetelezem hogy o is lat engem!Egyszer se tolattak belem!De!!Egy Nissan Micra volt!Vezetoje 90 es a halal kozott.Hat nem belem jott?Tolatva,bele a kepembe!Semmi gond nem lett,mert szinte allt,ugy jott belem.Csak annyit mondtam jol van mama,menjen csak tovabb,nincs itt semmi gond.O nagyon megijedt,en meg vettem javitofesteket a lokharitora.Ezert mocskoskodtam volna??

Tomchy 2011.09.05. 19:32:22

Már megint az van, hogy ebben az országban mindenkinek autószerelőnek, kárszakértőnek, mikro- és makroközgazdásznak, biztosítási szakértőnek és mérlegképes könyvelőnek kell lennie. Ja, és sehol nem szabad csendben tűrni, vagy asztalt kell csapni, vagy azonnal a legmagasabb hatóság felé jelezni a problémát.
Minden más esetben biztosító, hivatal lehúz, átbax, felnégyel.

Faja.

saab cabrio 2011.09.05. 19:33:18

@saab cabrio: Hát persze,hogy okoskodik,végre jött egy frájer aki kifizet valami lóvét:-))

Lowtyo 2011.09.05. 19:34:15

kemény vagy töki, jól csináltad.
remélem jövőre már nem náluk kötsz kötelezőt.

Hurri Kán 2011.09.05. 19:38:44

Nyugodtan le lehetne írni egyébként, hogy melyik biztosítóról van szó. Felesleges szerintem attól félni, hogy majd mit szólnak az ún. "jó hírnévhez" való jogukhoz.
Több ezer/ tízezer, potenciálisan érintett embernek ahhoz való joga, h tudja, melyik volt ez a remek cég, és hogy át tudják gondolni, legközelebb is szerződnek -e vele, szerintem előbbre való.

saab cabrio 2011.09.05. 19:43:18

@gyvy: Ha leírja melyik volt a végén még beperlik tökit,aztán kifizetheti szegény a gatyáját:-(

yxcvbnma 2011.09.05. 19:43:23

@gyvy:
Írd be a google-ba, hogy minicasco. Én genertel-es oldalakat kaptam a keresésre., meg a jogiforum.hu-t az ombudsman fentebb is megénekelt álláspontjáról.

Accordbela 2011.09.05. 19:46:40

@yxcvbnma: Na most akkor a GENERTEL biztositorol van szo??:-)))

Leadfoot 2011.09.05. 19:46:52

@Smartass: Szerintem nem írt ilyeneket. Ő igyekezett az _okozott_ kárt megtéríteni, csak nem nagyon tetszett neki, hogy belőle szerettek volna extra pénzhez jutni. Nekem se tetszene.

sexaction 2011.09.05. 19:50:14

Engem is az avultatás intézménye borít ki....nekem a 7 éves jumperem hátulját egyengették meg, és persze az új alkatrészek árának 60% át fizette a biztosító, evidens hogy bontottból lett csinálva, de nehogymár mi rohangáljunk bontóba, meg nézegetni azt hogy nem e egy szarabb ajtó vagy fellépő kerül arra az autóra ami nem tehet az ütközésről, viszont ahelyett hogy dolgozna, a bontókat járja hogy hol talál olyan kevésbé rozsdás ajtót ami belefér a keretbe,,,,,

Macccy 2011.09.05. 19:52:25

@Accordbela: aha szerintem igen, GENERTEL az :)

juliusbond 2011.09.05. 19:52:40

Évfordulónál köss át másik szolgáltatóhoz, és írjál levelet, hogy a viselkedésük miatt volt.
Egyszer csak a fejükhöz kapnak.

Hurri Kán 2011.09.05. 19:52:49

@saab cabrio:
Mert miért is? Elismerte a biztosító, hogy hibázott? Igen, ergo elbaszták előtte. Töki valótlant állít? Nem állít valótlant. Akkor miért is perel a biztosító?
A gond az, hogy sok, ehhez hasonló esetben is a szarházi cégnek adnak igazat, annak, aki hibázott, annak vannak mindenféle jogai...

@yxcvbnma:
Tudom, h ennyi megtalálni, de miért nem lehet leírni, hogy a Genertelről van szó?

Egyébként egy-két éve az egyik ismerősömet is meg akarták pont ugyanők szívatni, ott baleset nem történt ugyan, csak elbaszták valami csekk kiküldését, amiért szintén felmondásra került a szerződés, és barátommal újat akartak köttetni, persze AO-ról való indulással, meg még fizettetni akartak vele egy talicska lóvét.

tAB · http://tabblog.net 2011.09.05. 19:55:20

Nem értem ezt a bonus-malus aggódást, meg hogy intézzük el okosban...
Két éve sajnos velem is megesett egy hasonló eset, visszabuktam 2 fokozatot. évfordulókor újrakötöttem ugyanott a biztosítást és még 2ezer forinttal olcsóbb is lett, mint előtte...

Leadfoot 2011.09.05. 19:56:12

@GRX: Mondjuk a csekk még oké (bár szerintem is idejétmúlt), de a negyedévenkénti fizetés szerintem felesleges strapa. Oké, mindig megy a postára az ember, de elfelejti, elveszik a csekk, mittudomén.
Én már 3 éve az egész éveset fizetem előre, idén először kártyával. Itthonról elintéztem a gép elől, nincs postára szaladgálás, egy évig minden oké.

És nem mellesleg elég komoly kedvezmény járt érte (ha jól emlékszem, kb. 25%).

A zsebbe elintézést én sem értem, én se nagyon szeretem. Manapság nehéz olyan kárt okozni, ami 30ezer forint alatt megáll.
Nem tudom, Sipos Úr mennyit fizet a Sigmára (nem is érdekel, de gyanítom, lényegesen többet mint én), de én a 180 lóerős kocsira megyeszékhelyen, 29 évesen dellázok évi 25ezret, B2-ben. Nagyon kis összegnek kell lennie a zsebbe fizetendőnek ahhoz, hogy megérje.

Meg félek is tőle... mi van, ha kifizetem neki, tanú nincs, bizonylat nincs, aztán pár nap múlva a károsult feljelent a rendőrségen, hogy cserbenhagytam, és hoz x db (akár hamis) tanút (tudom, a sztoriban kitöltöttek egy kék-sárgát, de az is épp csak a semminél több kicsivel).

Naezatutti?! 2011.09.05. 20:00:57

Na már most: " Nem mindegy, hogy a biztosító mekkora összeget fizet ki a károsultnak, hiszen mindenkinek lehetősége van a biztosító által kifizetett összeget megtéríteni, így megőrizhető a bónusz. És marhára nem mindegy, hogy az értesítőben ötven vagy kétszázötvenezer forint van."
Ez hülyeség. Biztosító az első levélben közli, hogy mindegy mekkora a kár amit kifizet, pont ua szankciók a következmények (sajnos tapasztalat múlt évről). Egy Passatba csúsztam bele kb 20-25km/h-val, neki igazából karc nem lett a kocsiján, illesztések, lámpák, csomi ajtó semmi nem tűnt sérültnek (fényképeztem, rendőrrel együtt benéztünk az autó hátuljába a lemezhez, mivel külföldiek voltak így a helyszínen a rendőr ítéli meg hogy a kocsi továbbra is részt vehet-e a közlekedésben, ezért együtt néztük körbe, képeket küldtem a biztosítónak, jobbakat mint a rendőrségi, még az illesztésekről is makró készült). A kifizetésre került erre 800ezer Ft, én 120-ból csináltattam meg a kocsim elejét.
Még várom hogy mi lesz a biztosítás összegével, mivel a baleset októberben volt az ügy viszont tavasszal zárult. Minden esetre nem hinném, hogy bármikor is vagy akár "40-50 000 forintos kárértékig megéri inkább ezt a megoldást választani". Legalább is remélem....

Süni25 · http://www.eakft.hu 2011.09.05. 20:01:22

Minden tiszteletem Prokee kollegáé, de sajnos rosszul tudja, van faceliftes Swifthez utángyártott sárvédő. Géptető nincs, meg a 2000 utániakhoz első lökhárító alsó rész (a kerek ködlámpáshoz).

yxcvbnma 2011.09.05. 20:01:55

Én csak azt nem értem, hogy ebben mi volt a buli a biztosítónak? A fedezetlenségi díjból akart szakítani, vagy az újrakötésből?

speed2006 · https://picasaweb.google.com/figlar2006 2011.09.05. 20:16:14

@mifolyikittgyöngyösön??: Ez most nem jött be, pont ellenkezőleg. :-) Nekem volt harcom velük. És egy része még mindig megy. A bztosító mindenhol keresi a kibúvót.

2011.09.05. 20:20:08

Hát most kicsit elgondolkodtam az említett bitzosítónál vagyok én is, és a cikk olvasása közben már mentem is a honlapjukra, hogy lássam, hogy miként állnak a biztosítási státuszaim.

Eredmény:
Szerződéslista
Az MQ üzenet nem elérhető!

Jelen esetben nem tudom megnézni, bár inkasszós a téma, szóval elvileg nem lehet semmi gond, de most már kíváncsi vagyok, hogy minden rendben le lett-e vonva. De miután most nem érhető el semmi, azt sem tudom, hogy mi a helyzet.

Mondjuk az tény, hogy a második félévre itt van az igazolás, de a Minicascoval kapcsolatosan most nincs információm.

Kutykuruty 2011.09.05. 20:20:11

Bármilyen koccanásnál alap, hogy le kell fotózni!!!
Taxis keresztben beállt mögém én meg tolatásnál nem vettem észre, hogy a lökhárítójának a sarka belóg. Ordítva ugrott ki, hogy mekkora barom vagyok és hogy 200 ezer a kár. Mondtam, hogy nyugi, megkapja a betétlapját, de lefotózzuk körbe mind a két autót. Amikor elment, az én fényezett lökhárítomat kézzel letöröltem és nem látszott semmi. Érdekes módon az eltelt 2 évben se ő, se a biztosító nem jelentkezett. Szóval FOTÓZNI!
A biztosítókkal, parkolótársaságokkal és egyébb lenyúló társaságokkal, pedig harcolni kell és lehet is győzni, csak rengeteg energia, de nem szabad hagyni.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.09.05. 20:27:39

@Süni25: borzasztó minőségű magyar kisipari termék,igaz a Bárdi simámn rárakja a klokkerholm matricát.
szóval az a sárvédő használhatatlan.

lwcolors 2011.09.05. 20:29:28

A másik oldal:
Házfelújításhoz vettem anno kombi Astrát, olcsón. Követelmény: bírja ki másfél évig.
Kétszer belémjöttek, egyszer hátulról, stoptáblánál, egyszer parkolóban 30-al nekemtolattak, majd megpróbáltak elhúzni (aztán elütni, mert eléjük álltam).
Mindkétszer megpróbálkoztak helyben fizetéssel, egyezkedéssel, mindkétszer elhajtottam őket a francba. Mindkétszer rendőrt is hívtam (mindkét esetnek jogsielvonás lett a vége, mindkét károkozó ivott, nem kicsit). Mindkétszer be kellett mennem a biztosítóhoz kis levezető üvöltözésre, ami eredményre is vezetett. Majd mindkétszer a lehető legolcsóbb bontott cuccokból készült el a kocsi. (fillérekért vettem egy forgalmi (és motor) nélküli kocsit). Mondjuk mázlim volt, mert mindkétszer rondának tűnt a sérülés, de szinte semmi olyan nem sérült, ami nem csavaros.

Eredmény: pluszban majdnem visszajött a kocsi ára.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.09.05. 20:29:45

@augustiener: hát pedig a MÁV biztosítónál is hiába fizettél bizony beperelhető vagy ha a biztosító nem áll helyt.

263 2011.09.05. 20:32:03

A biztosítók sajnos többnyire ocsmányul viselkednek.DE: (kevéske rosszindulattal) azért kíváncsi lennék, milyen okos lett volna a cikk írója, ha egy nagy értékű autót tör össze, ne adj Isten valami ideges csibészét, vagy egy nála is okosabb, jogászkodó, kárfelvevőt és egyben műszaki szakértőt játszó illetőét. Szerintem szerencséje volt mindkét esetben(a töréssel is, és, hogy a biztosító végül is visszacsinálta a kötelezőjét), nem kellene a hőbörgés. A biztosítók ettől függetlenül gusztustalanok, tisztelet a ritka kivételnek.

saab cabrio 2011.09.05. 20:32:12

@Kutykuruty: Belváros,piros csomagot kaptam,CSAK ÉN NEM LÁTTAM SOHA!!! Egyszer csak jön egy 27.500-as csekk,ami a kamatokat stb tartalmaz! Ez lett a 4.500 ft-os tilos parkolásból!! Se egy levél,se semmi közben,csak egy agyon kamatozott összeg! Felhívom,azt mondja: Nem tehet biztonsági őrt a kocsim mellé aki figyeli,hogy ne tünjön el a télapózsák!!! Mondom ok,sz@r duma de még megharapom,akkor már csak egy kérdésem maradt: Miért vártak 2 hónapot az első levél kiküldésével???? Na erre kuss volt!! Már csak azért is kértem részletfizetést,azért 30-at nincs KEDVEM kiköhögni egyszerre!! Ez kb 2 hónapja volt,most kaptam levelet tőlük! Kinyitom,na mi áll benne?? 34.600.-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ugyanarra az ügyre+késedelmi kamattal!!! Egy jó volt az egészben: Jól beboroztam a teraszon bánatomban:-)))

Rocso Cafe 2011.09.05. 20:33:26

Imádom a biztosítókat.
A K&H az utólsó negyedév előtt kitalálta, hogy fizessünk be plusz 15e forintot. Megkérdeztük: aztán miért? Mert megváltoztak a szerződési feltételek. Megkérdeztük mi változott? Azt nem tudják, de fizessük be mert megszűnik a biztosításunk. A móka, hogy szerződést kötni a mosolygós hölgyel lehet, problémát kezelni e-mail, fax, és a telefon marad. Persze az ígért visszahívvás mindíg elmaradt, a beszélgetések meg azzal zárultak fizessük be majd visszakapjuk, ha tisztázódik.
Kb egy hónap kellett, hogy elismerjék, hülyeséget beszélnek.
A legjobban az egy év munkaviszonnyal rendelkező ügyintézőből irodavezetővé előlépett típust kedvelem az ilyen helyzetben.:)

zöldi 2011.09.05. 20:33:33

Azannyukat...Jól megoldottad. A suzukis meg a sokat markol tipikus esete.

Süni25 · http://www.eakft.hu 2011.09.05. 20:33:36

@Gyurma73: Ez így van. Ám a cikkben nem az szerepelt, hogy " az utángyártott xar", hanem az, hogy "utángyártott nem létezik".

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.09.05. 20:38:20

Szóval ha valakinek kárt okoznak nehogy még ő járjon rosszabbul minta károkozó!!
Miért legyen valaki hülyesége miatt rosszabb pozícióban minta törés elött?

gnme 2011.09.05. 20:38:48

@Rocso Cafe: :-)

"...Azt nem tudják, de fizessük be mert megszűnik a biztosításunk..."

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.09.05. 20:40:17

@Süni25: végül is létezik is meg nem is:-))

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.09.05. 20:42:27

@saab cabrio: elárulom ez az új pénzbeszedési formula.
megbirságolnak majd lefotozzáka kocsit és leveszik a a mikuláscsomagot.
Nagyon sok embertől hallottam már ezt,ebből elöbb útóbb botrány lesz ,csak most kezd dagadni a dolog.

gnme 2011.09.05. 20:44:06

@Gyurma73: mátyás királynak is vittek ajándékot

elfingotta magát .. az elrepült az ajándék :-D

én elvágtam volna az "ex" nyakát .. velem rosszul járt volna

saab cabrio 2011.09.05. 20:50:23

@Gyurma73: A legszebb az,hogy mindig ott állok meg szinte pár autó eltérésével,és soha nem büntettek meg,mert mindig dobtam be!!! Még a parkolóőr is köszönget látásból!! Kizártnak tartom,hogy lejárt volna a bedobott jegyem!! A telefonom emlékeztetőjét állítom be idő elött pár perccel,ha ki kellene szaladnom rádobni!! Azt,hogy ezelött hónapokkal ez történt,hogy a pics@ba bizonyítsam,a jegyet egy két napon belül kidobom az autóból!! Megyek megint piázgatni,felb@sztam magamat:-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.09.05. 20:52:08

@saab cabrio: el kell ra,sőt érdemes lefotózni,és akkor lehet őket perelni,tudom mindenki kidobja.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.09.05. 20:53:27

@gnme: bár tízezerért nem éri meg az elétfogytiglan:-)))

Kutykuruty 2011.09.05. 20:56:37

@saab cabrio: Én ma kaptam a levelet a centrumtól.
Ostrom utcában parkoltam egy hónapja. Az autómata nem fogadta el a százast. Próbáltam 3db-ot egyik se volt jó. Elmentem a következő autómatához és az se fogadta el. Vissza a kocsihoz és csodák csodája rajta a mikulás csomag. De az ellenőr még ott volt. Mondom neki mi a helyzet, rendes volt ő is próbálkozott, de neki se sikerült megetetnie az autómatát. Végső ötletként próbálkoztunk egy 200-assal. Na azt elfogadta. Szerencsére még a büntetés és a jegy között nem telt el 5 perc.
Az ellenőr mondta, hogy törölteti a büntetést. Erre ma kapok egy csekket 16400 Ft-ról. Holnap telefonálok. Ha nem törlik, megkapja az egészet az ügyvédem, szórakozzon ő velük.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.09.05. 20:59:39

@Kutykuruty: a perkoló őr nem tudja töröltetni nem szabad nekik hinni.

Phrascarica 2011.09.05. 21:00:17

@Gyurma73: Nekem olyannal próbálkoztak be hogy 2 hónap múlva küldtek egy ajánlott levelet hogy mivel nem fizettem be, ezért most 18xxx Ft a bünti. Nem volt rajta semmiféle cetli, de láttam a parkolóőrt sétálni körülötte és mivel 5 méterre beszélgettünk a kocsitól elhajtottam 2X is -mivel az nem számít várakozásnak-, majd el kellett mennünk 10 percre másfelé, de akkor vettem jegyet, és mire visszajöttem sem volt rajta cetli -még jó hogy nem.
Erre fel 2 hónap múlva jön hogy megbüntettek. Bementem hogy ugyan már mutassák a felvételeket, nem tudtak mutatni egyet sem :), de mondjuk bocsánatot nem kértek, csak törölték.
Kérdem én milyen dolog bármiféle bizonyíték nélkül 18xxx Ft-ra bepróbálkozni?

263 2011.09.05. 21:00:54

Még egy kis kötekedés író úr: az "Igen, a jobb oldali torony is rügyezik" című képen a bal torony van. Senki sem tökéletes, nem lehet minden apróságra odafigyelni, igaz?

gnme 2011.09.05. 21:01:02

@Gyurma73: a szomszédom is ilyeneket mondott, .. aztán csakhamar könyörgőre fogta

..azóta nem rakétázik a házam felé és nem zavarog éjfél körül a baráti társasággal

tudja, hogy ennek következménye lesz

Phrascarica 2011.09.05. 21:05:07

@saab cabrio: "Azt,hogy ezelött hónapokkal ez történt,hogy a pics@ba bizonyítsam,a jegyet egy két napon belül kidobom az autóból!!"
Minimum egy évig megtartom, Te se dobd ki, de ha ajánlhatok valamit az a telefonos parkolás, azóta mióta ez van nem büntettek meg, igaz néha rajta marad és az nem kis szopás a 400 Ft/órával volt hogy 10 perc helyett 5 órát fizettem :S

jmakri 2011.09.05. 21:08:02

Ez jó kis story volt.
Azért meglepődnék, ha a szuszkás kva strigója megcsináltatta volna azt a sz*rt. Jó lesz majd megint a következő koccanáskor, elvégre sok a jóhaver cimbi, múltkor pont ő intézett a kárfelmérős homokhavernak valami kamionról leesett hifi cuccost a fastrájába...
Hja, meg ex, mi? Papíron, a cigók is így intézik...

Kutykuruty 2011.09.05. 21:09:41

@phrascarica: Igen, sajnos minden fecnit legalább egy évre el kell rakni. Én is így tudok holnap indulni, hogy meg van a parkolójegyem, a parkolóőr azonosító száma és még egy haverom is aki hallotta a beszélgetést.

saab cabrio 2011.09.05. 21:10:25

@phrascarica: Na igen,ezt próbáltam a multkor! Lehet én egy hülye vagyok de sehol nem találtam a kis kék táblán az óra tetején a leírásban,hogy hogyan kellene leállítani:-)))Aztán telefonos segítség után a barátom,megadta a választ! PARKOLÁS VÉGE:-))) Mondjuk ezt kitalálhattam volna magamtól is..........

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.09.05. 21:11:35

@phrascarica: hát mondom hogy próbálkoznak,aljas módón.Érdemes lenne egy másik (lesőtétített) kocsiból kamerával felvenni ahogy leveszi a parkolóőr a mikuláscsomagot miután lefotózta a kocsit.
Szerintem ezért jutalékot kapnak.

Hurri Kán 2011.09.05. 21:11:52

@phrascarica:
Ilyen. Szarházi parkolócégmaffia megengedi magának. Legalább is megpróbálja.

gnme 2011.09.05. 21:13:09

@jmakri: az a poén, télleg így intézik.

(lásd bal oldali szomszédban az uzsorást ,, "cápa" ,, a sofőrje is rossz fát tette a tűzre,, vonat alá feküdt "önként".

Ilyen ez.

Kemény szomszédi környezeteben megedződik az ember.

Kifejlődik a szarok az életedre tabletta.

Hurri Kán 2011.09.05. 21:13:21

@Gyurma73:
Ki van nekik adva, műszakonként mennyi büntetést KELL kiosszanak.

saab cabrio 2011.09.05. 21:14:20

@gyvy: Ez amúgy tényleg így van,én is hallottam erröl

Hurri Kán 2011.09.05. 21:14:44

@gnme:
így van. Ebben a nemzetközi helyzetben csapásokat adunk és csapásokat kapunk. Megmondták Pelikán elvtársnak is...

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 21:27:32

@GRX: Jó megoldás lehetne kis károknál. Ha nekimegyek valaki a lökhárító sarkának, könnyen lehet, a biztosító a végén -egy kis avultatással megbolondítva a képletet-, könnyen lehet, kevesebbet kap, vagy pont annyit, mint ha én kifizetem az elem fényezését.
Ráadásul, ha tudunk megegyezős egyezséget kötni, nincs biztosítónál bohóckodás, idő elcseszés. Nekem volt, hogy egyszerűbb lett volna, ha nem kell biztosítóznom, de az ellenfél nem akart fizetni, majd a biztosító. Olyan embernek, akinek kötetlen a munkarendje, nem akkor a gond, így én is megoldottam, de van, akinek szabit kell kivennie, kuncsorogni az utálatos főnöknél.

Phrascarica 2011.09.05. 21:32:54

@Gyurma73: ezt leginkább eldugott kis utcákban játsszák, nem olyanokon mint a Király, Dohány, Wesselényi hanem a kis kereszt utcákon.

Phrascarica 2011.09.05. 21:35:20

@streetsta: én mindig bérelek autót is, az meg ugye drága, 5 napra simán ütheti a 2 kilót, én olyankor szoktam tesztelni a legújabb modelleket, úgyhogy velem nem egyeznél meg, mivel egy 3 kilós kárra még rájön a gk. bérlet is :)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 21:45:08

@Gab X: Sajnos az, ha egész évre fizetem, nem biztos, hogy jelen esetben segített volna.
Hiszen az volt a gond, hogy a KGFB-m be volt fizetve már az előtt, hogy a minicasco díjbekérőjét megkaptam. Tehát, ha az ő logikájuk szerint gondolkozom, csak azért mert négy negyedévet fizettem be egyszerre, de minicasco rész nélkül, nem elég, hiszen csak a negyedéves díj egy részét fizettem be. 1250 Ft/negyedév elmaradásom így is lenne.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 21:49:34

@Lakatos Ásztonmártin: Nem feltétlenül a biztosító neve a lényeg. Inkább a történet tanulságait levonni érdemes, mindenféle szempontból. Odafigyelni, milyen biztosítást köt az ember, fizesse be a csekket, nézzen jobban körül, kapcsolja fel nappal is a világítást, mert úgy kisebb az esély, hogy nem veszik észre, és végül: ne hagyja magát a biztosító/bármilyen szolgáltató által bepalizni.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 21:52:29

@LBL: Így van, ezt írtam is. Én azért is akartam elintézni egymás közt, mert olyan 40-50 ezer forintig nem érdemes vállalni a rizikót, hogy most ugrik kettőt a bonusod, de ha még egy butaságot csinálsz véletlenül, megint ugrik. És ilyenkor már jóval többe lesz a biztosításod.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 21:55:22

@Gyurma73: Ha magasabb az összeg, akkor egyértelműen biztosítós kárrendezés. Itt is ez történt, a kárösszeget (hetvenvalamennyi) nem fizettem be a biztosítónak, mert ennyit már nem érdemes.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 22:00:59

@Smartass: Kérlek szépen, hogy olvassad el a cikket még egyszer. Érdemes, mert akkor talán meg is érted.
Összetörtem, sajnálom. Nem kentem rá senkire, én voltam a bamba. Praktikus tanácsként jegyeztem meg, hogy érdemes felkapcsolni a világítást (én lassan húsz éve a biztonsági övvel szinte egyszerre nyúlok a kapcsolóért is).
Nem kerestem a hibát, pusztán szemléltetni akartam, milyen állapotban volt az a Swift.
Ne szarj be.
A negyedik bekezdésben írom a kocsi típusát. Nem BMW.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 22:04:45

@Smartass: Mondom, úgy olvassad, hogy közben értelmezed is a leírtakat: "a futóművet meg vigyük el egy szakműhelybe, ahol kimérik pontosan, mit kell javítani-cserélni."

ommm 2011.09.05. 22:05:55

@Rock me Amadeus: Köszönjük az érdemi hozzászólást!

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 22:07:27

@Lowtyo: Nagyon jó ajánlat kellene hozzá:))

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 22:09:34

@saab cabrio: Tökit nincs miért perelni. Nem töki találta ki a sztorit, és nem töki vizsgálta meg az ombudsmani hivatalnál.
Töki csak leírta.

zuulululu 2011.09.05. 22:10:48

Konyorgok bammeg, 2011-ben CSEKK??!?!

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 22:14:05

@Naezatutti?!: Ha a biztosító által kifizetett összeget kipengeted a biztosítónak, akkor nem ugrik a bonusod. De nincs az a bonus, ami nyolc kilónál is többet ér.
Ha csak 40-50 ezres kár lett volna a kocsiban, érdemes lenne befizetned, de sokkal többnél már nincs értelme.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 22:17:31

@Süni25: Lehet, hogy én emlékeztem rosszul. De sajnos nem emiatt bonyolódott az ügy:))

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2011.09.05. 22:20:01

@streetsta: Amúgy egy ilyen balesetnél nem érdemes azt karcolgatni, hogy meg sem történt volna, ha a jármű a látási viszonyoknak megfelelően ki van világítva?

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 22:20:41

@263: Javítottam, elnézést, igazán nem akartam senkinek semmi rosszat.

pdw (törölt) 2011.09.05. 22:20:51

Csekken fizetni KGFB-t? Ne szivass mar, itt sirsz a bonuszod miatt, mikor nekem A00-ban, fiatalon 40ezer az egesz egy evre?
Ennyit nem lehet egyben kifizetni?

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 22:25:14

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Nemnem. Egyértelműen én voltam a hibás, semmi értelme nem lett volna ilyesmibe belemenni.
A világítást csak azért írtam le, mert bár fényes nappal volt, biztosan könnyebben észrevehettem volna, ha világít. De lakott területen, nem fedett parkolóban ez nem kötelező. Csak szerintem ajánlott.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 22:28:18

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: No, az már egy másik eset.
Ha olyan a szituáció, lehet vitatkozni, de én amondó vagyok, amíg egy ilyen balesetet a biztosító rendez, nincs értelme a huzavonának.
Ha valami komplikáció van, akkor esetleg érdemes lehet ezt is kapargatni, de soha, senkinek ne legyen olyan balesete, ahol érdemes belemenni az ilyesmibe. Mert akkor már régen rossz.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2011.09.05. 22:36:04

@streetsta: Sajnos baromi sok szituáció van, ahol csak a tanú segíthet. Ezek a legszarabb helyzetek. (Pl. jobbról, parkolásból induló autó; lámpánál lágyan belédtolató; tartósan nyitott ajtót letépő, majd nyitásra hivatkozva téged okoló, stb. stb.)

tlantos 2011.09.05. 22:49:51

Namrmost egyreszt ha en ugy gondolom, hogy intezze a biztosito, akkor ne a karokozo akarja mar nekem elmagyarazni, hogy pontosan mi is a kar (mert nyilvan a lezeres futomuallito is ott lapul a szemeben).
Ha hibazott, akkor fizessen annyit, amennyit kerek, vagy ha azt sokallja, akkor majd fizet a biztositoja. A nyomora nem erdekel.
Masreszt meg befizetem az egesz eves kotelezot, es akkor biztos nem felejtem el befizetni, nem mondjak fel ev kozben, nem kell 4x zoldkartyat kerni. Ja, es igy meg olcsobb is. A sarga csekken meg mar csak rohogni tudok.

Rocko- 2011.09.05. 22:58:59

- a biztosítók szarrágóak
- expasika is.
- jól rá is faragott

KergeK@csa 2011.09.05. 22:59:19

@Macccy: Bizots, hogy a GENERTEL?
nehogy valaki félreértse, hogy nem a GENERTEL!! ;)

Rocko- 2011.09.05. 23:02:39

@mifolyikittgyöngyösön??: ő azért ment ki, hogy ne csak magyarországon legyen ilyen. :-)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 23:09:36

@tlantos: A kacagásodat szakítsad meg egy kis időre. Csak annyira, amíg újra elolvasod a cikket, és meg is érted.
Csak mert nagyon úgy tűnik, hogy a címszavakon kívül nem sok mindent sikerült magadévá tenni.

bandika57 2011.09.05. 23:23:58

még évekkel ezelőtt vettem a ,,mi autónk''-ra első sárvédőt, made in pakistan volt.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.05. 23:28:30

Az is szép, hogy még mindig téli gumi röhög a stiften...

Rocko- 2011.09.05. 23:32:36

@KuKori: akkor írjuk fel a listára: +1 szett nyári gumi, az is sérült. :D

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.05. 23:37:15

@KuKori: Ne feledd, ez még áprilisban történt. Biztosítás témában nincs az a fejetlen kapkodás:))

2011.09.05. 23:50:26

csak nekem furcsa, hogy az ex pasi segít a csajnak? :D

zuulululu 2011.09.05. 23:53:31

@ruskyy: Nekem is furcsa.....lenne, ha nem ismernek ilyen felallast a haveri korben :D
Mindenki balekozza..meg o is magat, dehat megis mindig segit intez, kolcsonad, visszakap osszetorve. :D

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.05. 23:57:49

Amúgy nekem is volt már itt élményem a fasza biztosítóval (AXA).

Bementem kötni egy szerződést, de mondtam nekik, hogy most adtam el Magyarországon a kocsimat, még nincs a kezemben a bónuszigazolás. Mondják, jó, nem baj, addig kapok egy ideiglenes biztosítást (egy hónapra).

Az otthoni szuper intelligens ügyintézők elsőre nem értették meg, hogy angol nyelven kell a kártörténeti igazolás, ezért ügyesen kiküldték magyarul... Anyám kiküldte nekem (mert külföldre nem postáznak ám!), én meg csak néztem, hogy miért van magyarul.

Mindegy, bementem, mondom, sorry, de magyarul jött meg, ezt addig tegyék el, én már felhívtam őket, hogy angolul kéne, egy-két hét és itt van. Mondták, hogy oké, előfordul, íme még egy ideiglenes addig.

Megjött az angol nyelvű verzió, bemegyek, odaadom, erre a nő vakarja a fejét, hogy hát ez nem jó... Mondom neki, miért is nem? Itt van, tessék nézni, hogy BÓNUSZ 5, mert hogy nincs káresemény.

De hogy a dátumok, hogy én két éve kötöttem ezt a biztosítást... Mondom csókolom, itt is lehet váltani biztosítót, én is váltottam, mert ez volt a jobb. De hogy akkor is, most a dátumok.. Mondom, hívja fel a főnökségét. Fel is hívja és ilyen nyavalygó hangon mondja a telefonba: Hát itt az ügyfél ezzel a papírral, de én nem értem, mert a dátumok...

Erre mondtam neki, hogy renden, akkor mit ajánl. Eredetileg 600 euróra taksáltak/év. Most meg beböfögött egy 1200-as ajánlatot. Erre én közöltem, hogy akkor ezt így felejtsük is el, mert a kocsimat vettem 900-ért és ez még viccnek is erős... Van még két hét az ideiglenesből, majd megoldom máshol.

Na, eltelik majd' két hét, erre kipostázzák nekem az új szerződésemet és a biztosítási kis diszket, amit az ablakban kéne tennem, egy évre érvényeset. Én leballagok az irodába, mondom, csókolom, mi ez? Hát, hogy a biztosításom. De mondom ez nekem nem kell, hát két hete is mondtam. Ja jó, akkor adjam vissza a paksamétát. Rendben. Mondom magyar vagyok, én nem bízok senkiben, nézzük meg, hogy van-e tartozásunk egymás felé? Azt mondja, nincs, anyagilag rendben vagyunk. Hát mondom, akkor tiszteletem, a viszontlátásra.

Közben az itteni Allianz elfogadta az otthoni igazolását és megkötöttem 500/év díjjal.

Na, még két hét, hát kapok levelet az AXÁ-tól, hogy lógok 180 euróval, fizessem be, mert irgum-burgum. Kicsit berágtam és lementem az irodába, odaadtam a nőnek a levelet és megkérdeztem:

-Tessék nekem elmesélni, hogy EZ meg mi a szar?!

Hát hogy fizessek. Mondom, látom én azt, csak mire fel?

Hát hogy felmondtam az egy éves szerződést idő előtt és hogy az egy éves díjból ilyenkor csak 10 hónapnyi jár vissza nekem. Erre közöltem, hogy az egy éves szerződés életbe lépése előtt egy nappal mi lezártuk ezt, visszaadtam mindent és az a kolléganő, ott, azt mondta, hogy senki nem tartozik senkinek sem. Másrészt meg mi közöm ahhoz, hogy mennyi jár vissza, ha nem is fizettem előre egy évet? Közöltem, hogy nem vagyok hajlandó egy büdös centet sem adni, mivel nincs mire, de addig innen el nem megyek, amíg nem kapom meg írásban, hogy ezt véglegesen lezártuk.

Megszeppent és azt mondta, jó, felhívja az igazgatóságot és visszaszól.

Egy óra múlva hívott, hogy jaj, elnézést, tekintse semmisnek a levelet, minden rendben van.

Na most ha egy kevésbé gyanakvó, bamba ügyfél kapja ezt meg, a semmire bevasalnak 180 eurót tőle... Ha tízből ötnél bejön, már egy ezres, a semmiért. Hát a kurva anyjukat.

vancello · http://vancello.hu 2011.09.05. 23:59:31

Az én biztosítóm mondta fel idén a KGFB-m, díjnemfizetés miatt. Végül két hónapnyi telefonos és írásbeli vita után rájöttek, hogy rosszul könyveltek el egy ötezres túlfizetést. Mindent visszacsináltak, elnézést kértek. Érdemes 4-szer-5-ször is nekiszaladni, mert könnyen átverik az embert.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.06. 00:02:43

@streetsta: Átfutottam volna ezen a részleten? Ejnye.

@Rocko-: Tán még a pótkerék is cserélendő... Nagyot üt a Sigma. :D

Hurri Kán 2011.09.06. 00:02:55

@KuKori:
Kb. így, igen. És ha hagyod magad, elég sok "szolgáltató" meg is csinálja...

Tőlem is akartak olyan bankkártya után éves díjat levonni, amit még azelőtt, hogy használatba vettem volna (mivel nem is kértem, de kiküldték) szépen visszavittem a fiókba. Megsemmisítve természetesen, 2 darabban. Aztán amikor nagyon erősködtek, megkértem őket, mutassanak egy aláírt szerződést, bármit, amivel szerintük az ő "követelésüket" jogilag alá lehet támasztani...
Tette mindezt az Unicredit, az után, hogy vagy 4 évig ott VOLT mind a céges, mind a privát számlám.

magyar_ellenállás 2011.09.06. 00:12:43

Na, akkor sorolom:

1. Jobbkézszabály be nem tartásáról volt szó, ha jól értem. De a suzukis "szőke" nő a hibás, mert nem kapcsolt világítást?

És, ha kerékpáros lett volna? Azt is megpróbálod elintézni "okosba"?

2. Megtört a sárvédő lemez a futóműnél, de terminátor visszahajtogatta, oszt mehetsz, kisanyám. Hát én már itt pofán vertem volna a tisztelt cikkírót, igaz, én nem szőke nő vagyok...

Nekem is azt mondta viccesen a károkozó sógora, hogy örüljek, hogy szénné tört a Suzukim, legalább újra lesz fényezve. Asszem, sikerült úgy ránéznem, hogy többet ilyennel nem fog poénkodni legközelebb.

3. Rozsdásodik a suzuki? ÉÉÉS? Mi közöd hozzá? Fotóidat mellékeled? Ki nem szarcsizza le? Kirendelt "kárszakértő-e" vagy?

Én egy hónapot szoptam egy ilyen "bocs, nem vettem észre a suzukidat" kezdetű, gtk-val végződő ügy miatt.

Az, hogy a fostalicska MÁV szolgáltatásait kellett igénybe vennem, 100-ból 101-szer késő, putri belsejű személyvonatok formájában, egy dolog. De akár hiszitek, akár nem, nagyon nehéz a suzukihoz normális állapotú lökhárítót, sárvédőt találni, ugyanis többnyire ezek törnek, plusz az alkatrésznepperek legaljába sikerült belefutnom (sérülésmentesként kínálva horpadt meg fültörött szarokat).

Hogy a biztosítóddal meg mi a kínod, az kurvára nem érdekelne, ha belém jönnél.

Rocko- 2011.09.06. 00:18:50

@KuKori: tezsvírem, úgy nekimentíl a verdámnak hogy otthon lehullott á vákolát!

magyar_ellenállás 2011.09.06. 00:21:43

Hja, az én esetem meg még olyan cifra volt, hogy az az autós, akire rátoltak, lazán elhúzott a helyszínről, ezért rendőrt akartam hívni, de rimánkodtak a hátulról belémjövők, hogy ne tegyem. Azért csak felhívtam a rendőrséget, megkérdezni, hogy a vonóhorog miatt ripityára tört első lökhárítómat ugyan már mivel fogom magyarázni, azt mondták, ha a biztosító szívózna, hívjam őket újból, megkérdezték a 3. autó színét, típusát (rendszámot nem tudtam), persze, gondolom, amint letettük a telefont, legyintett is a Szerv, én meg aztán rajzolgathattam a képregényt a kárszakértőnek, mert erősen kételkedett abban, hogy a levegő ennyire össze tudta törni az autóm elejét.

És még én éreztem rosszul magam, hogy felmerült a trükközés gyanúja.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.06. 00:23:23

@gyvy: Ja, a legviccesebb! Ugye amikor nem fogadta el az angol nyelvű, hivatalos kártörténetimet, és közöltem, hogy akkor ez az ajánlatuk nem kell. Szóval mondom, megoldom máshol. Erre ő: talált olyan biztosítót, aki elfogadja ezt a kártörténetit? Mondom, igen. Erre ő, ha gondolja, jövőre szívesen látjuk, már az itteni biztosítós kártörténetijével. Erre én:

Na, azt szeretném én látni, hogy még egyszer én idejöjjek! ;-D

Hurri Kán 2011.09.06. 00:26:14

@KuKori:
Na jó, de mit vársz ezektől a cégektől, amikor pl. ha ügyfélszolgálati vezetőt keresnek, az a lényeg, hogy legyen minimum 23 pecsétes papírja arról, hogy de faxa gyerek/leány, de arról is legyen hivatalos papírja, hogy az elmúlt 8 évben személyesen O (nulla) ügyféllel találkozott... :D

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.06. 00:35:56

@gyvy: Azt hiszem, a világon mindenhol a bank és a biztosító a két leggerinctelenebb, szarházi banda. Az alapjától a tetejéig. És persze mindig ez a kettő sír... :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.09.06. 00:39:55

Nem igazan ertem a cikkirot. Ha valaki nekem jonne es rendezne akarna a kart es sok az osszeg amit mondok neki akkor biztosito. Ez egyszeru.

Hurri Kán 2011.09.06. 00:40:20

@KuKori:
Azt azért ne felejtsd el, hogy a sok kreténséget nem az irodában ülő, huszonéves picsák találják ki, ellenben tőlük várják el, hogy végrehajtsák. És mivel a t.ügyfél velük kerül leginkább kapcsolatba, így nyilván ők kapják a "pofont" is...
Ettől függetlenül -sajnos- igazad van.
Amúgy meg aki sír, attól el kell venni. Régi mondás. :D

Hurri Kán 2011.09.06. 00:43:31

@KuKori:
Szoros versenyben követik őket a telefon, és egyéb távközlési szolgáltatók. :D

Lakatos Ásztonmártin 2011.09.06. 01:37:10

@streetsta:

a tanulság világos, csak az ilyen parasztoknak, mint én, mégiscsak a biztosító suttyósága kurja fel a zagyát.
Már egy ideje kezdem úgy érezni, hogy haladunk alamerre, egyre kevesebbszer találkozom pitiánerséggel, és akkor tessék, egy biztosító jön ezzel a csiribiri suttyósággal.

Egyébként nemrég az én fostalicskám elejébe végébe bele valami tizenhét éves kiskamasz, jól el is törte a lámpám. Tök meg vót szeppenve, mondtam neki, hogy az a módi, hogy kitöltsök a kárbejelntőt, hogy mégiscsak le legyen dokumentálva a dolog, de amúgy meg hozzon nekem egy lámpát akárhonnan, berakom, oszt jó lesz. Pár ezer forintból megoldhatónak tűnt a malőr.
A szerencsétlen kiskölök azért hazatelefonált, hogy lejelentse otthon az eseményt, mire negyed órán belül ott teremtek a szülők, és elkezdtek hepciáskodni. Teljesen érthetelen volt szitu, mert a gyerek olyan normális formának tűnt, a szülei meg retardáltak voltka egészen. Nekiláttak hepciáskodni, úgyhogy csak muszáj lett rendőrt hívni.
Természetesen az történt, aminek törénnie kellett, megállapítattott, hogy a kissrác volt a hibás. Szervizbe vive az autót a lámpacsere is szerntem vagy leglább kétsezr annyiba lett, mintha csak hoztak volna nekem egyet a bontóból.
Még tán fekete pontot is kaphatott a sárc, bár nem néztem most így tna, hogy egy sima beletolatásért jár-e bármi...
Szóval a szellemi fogyatékos emberek kibulázták maguknak, hogy amit kábé tizenezerből meg lehetett volna oldani kis melóval, az sok szopásal dupla annyibe fájjon nekik...

Végülis hepi end, mert a hülyék elnyerték méltó jutalmukat, csak hát igazából mégiscsak szomorú dolog látni nyomorult lelkületű embereket. Nem is értem amúgy, aki ennyire alkalmatlan az élete, annak honnan van pénze autóra? Én azt gondolnám, hogy akinek ennyi esze van csak, az annyira sem viszi az életben, hogy egy csattogoós lepkét vagyen magának, nem hogy autót...

Mert hogy a posztban szereplő csokker nekiáll cigánykodni, és a három kilót érő kocsira bemondja a kilós kárigényit, de akár már persze inkább legyen kettőfél... még valahol érthető is. Piti csicska, de végülis harmincezerrel beljebb lett, meg is dolgozott érte.

De ezek, akik magkat szopátják meg ilyennek....?

Lakatos Ásztonmártin 2011.09.06. 01:40:43

És baszki, bannoljátok már a szövegértésből felmetett csihicskákat örökre, én szégyellem magam, miközben már a huszadik olyan bejegyzést olvasom, hogy szerinte arról szól a poszt, hogy a szizukis csaj a hibás.
Tök rossz érzés.
Vagy lgeyen valami egyszerű szövegértési feladat, aminek a megoldáa nélkül ne lehessen kommentelni....

melósember 2011.09.06. 05:09:35

Na, akkor én is beszállok a nagy népi duzogásba... Velem is szinte pont ue történt meg, mármint hogy a bitosító egyszercsak kitalálta, hogy akkor mostmár nem is vagyok biztosítva, és nem is tudtam róla egy nagyon jó darabig. Egy kérdésem lenne... ők nem abból élnek, hogy én befizetem a havi csekket??? Ez az egész bitzosítósdi egy nagy átverés... eddig ahány biztosítóm volt, csak a szívás jött le belőle, a casco kifizeti az autó árának a felét, néhány hónap múlva, akkor is csak úgy, hogy rájuk kell telefonálni. Nem kell nagyon gondolkodni, a három legnagyobb biztosítóval volt dolgom, egy sem jobb. A szövetség német nevűnél még át is vertek, két napom lett volna még a befizetésig, de ott megpaskolta a fickó a vállamat, hogy nem kell izgulni, majd fog az menni. Hát nem ment. IV kerület, ZÁRJÁK BE! Léhűtő banda.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 07:06:14

@magyar_ellenállás: Na, akkor sorolom:
-tessék az egész cikket elolvasni, nem csak a legszembetűnőbb szavakat. Tudom, bonyolult az ügy, de ha valamelyik részlet nem világos, fuss neki megint.
-ha egyedül nem megy, segítek: senki nem mondta, hogy jobbkéz volt, persze ettől még lehetett volna. Ugyanakkor egy szóval sem említettem, hogy ne én lettem volna a hibás, különösen nem, hogy a csaj lett volna az, csak mert nem világított.
-nem arról volt szó, hogy visszahajtogattam a sárvédőt, és mehet isten hírével. Kifizettem volna neki a kárt, illetve segítettem volna megcsináltatni. Ha pár tízezres a javítás összege, mindenkinek egyszerűbb lett volna így.
-fényképes illusztráció arra nézve, hogy nem egy harmincezret futott, megkímélt autó, aminél akár jogos is lehetne, ha a sárvédő dobbetétből is GYÁRI ÚJAT akarnak vetetni velem.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 07:07:41

@visszakettopadlogaz: Nem a cikkírót nem érted, hanem a cikket.

Rocko- 2011.09.06. 07:11:36

@Lakatos Ásztonmártin: ha így lenne, akkor a kommentelők ötöde maradna meg. mindenhol. :)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 07:15:31

@Lakatos Ásztonmártin: Természetesen minden további nélkül lehet csinálni olyan kárt, aminek a javítási költsége meghaladja akár a kocsi értékét is.
A baj az, hogy ha nem pont jóhiszeműen állnak hozzá a történethez, és olyat is elszámolnának, ami nem jogos, ráadásul annyiért, amennyit se ő nem fizetne ki később az alkatrészért, sem a biztosító nem fog neki elszámolni.
Az avultatás intézménye egy problémás dolog, sok esetben nagyon megszívatják az ügyfelet vele, de ha az ember jobban belegondol, jogos. Hiszen éppen arról van szó -vigyázat, szándékosan szélsőséges példát mondok-, hogy mondjuk egy fél lábbal a bontóban álló autóra nem fognak kifizetni egy újonnan 200 000 FT+áfa árú lökhárítót.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 07:17:46

@Lakatos Ásztonmártin: "Vagy lgeyen valami egyszerű szövegértési feladat, aminek a megoldáa nélkül ne lehessen kommentelni...."
Sok ember szempontjából hasznos dolog lenne. Javulna a szövegértés, kevesebbet kellene magyarázni.

tlantos 2011.09.06. 07:39:41

@streetsta: volt kotelezo biztositasod? Nem. Na innentol pofa be van, es fizess, mint a katonatiszt. Erre nem kifogas, hogy elfelejtettem. Tankolni nem felejtesz el gondolom.
Nem hiszem el, hogy olyan, k.rvara megterhelo befizetni elore az egesz evet, es akkor nincs szivas, meg azt se szopatod, akit fenyes nappal nem veszel eszre es elgombazod. (ettol meg a nappal is tompitottal kozlekedjunk iranyelvet maximalisan tamogatom, en is igy teszek, mondjuk vannak vakegerek, akik igysem vesznek eszre)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 07:42:56

Mondtam, kacagás helyett értő olvasás.
Ezt a pofabe tempót meg hanyagoljad már, különösen akkor, ha marhaságokat beszélsz.
A kötelezőm be volt fizetve.

gigabursch 2011.09.06. 07:49:18

Ügyes, okos, kitartó.

Gratulálok, és sok autós ember számára nyújtottál segítséget az élet viharos tengerén.

okostojgli_moderáld_ki_ezt_is_3 (törölt) 2011.09.06. 07:49:43

Nem derült ki, hogy a kötelező olcsóbb volt-e a minikaszkó együttkötéssel.
Ha igen akkor jogosnak tűnik a díjnemfizetés miatti megszűnés.

Mindenesetre a biztosító elmehet a büdös picsába ha nem értesít, hogy meg fog szűnni a kágéefbé. Bár, ha telefonon/neten történik a szerződéskötés akkor lehet pont az a lényeg, hogy nem is kell értesítsen. Semmiről.

A fene tudja. :(

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 07:56:22

@okostojgli_moderáld_ki_ezt_is_3: Nem, a KGFB díját nem befolyásolta a minicasco kötés.
Értesítenie mindenképpen kell. Ráadásul bizonyíthatóan -erről is született már ombudsmani jelentés, tettem is linket a cikkbe: www.obh.hu/allam/jelentes/201006531.rtf

Büszke_troll 2011.09.06. 08:29:54

Én mindenkit arra bíztatnék hasonló esetben ne foglalkozzon a károkozó igérgetésével.
Nekem hasonló esetben úgy eltünt a károkozó, hogy senki nem találta meg.

Befizetés igazolást megnézni a helyszínen, ha nincs, rendőrt hívni, aztán rábízni az egészet a biztosítóra. Az emberek többsége nem karosszéria lakatos, fényező, így a helyszínen úgysem tudja megállapítani a kár nagyságát, ráadásul senki nem lát a kasztni alá. Utólag meg megy a cigánykodás, mint itt is.
Itt is a Suzukis lett beállítva közellenségnek, pedig lehet csak aszerelő

korg 2011.09.06. 08:30:05

Szerintem kapja a be a biztosító, oszt kész!

Büszke_troll 2011.09.06. 08:32:38

@Büszke_troll: pedig, lehet csak a szerelő verte át.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.09.06. 08:39:59

@streetsta: Elkepzelheto. Nekifutok megint hatha... :)

tlantos 2011.09.06. 08:44:38

@streetsta: remelem, nem te leszel a kovetkezo hulye, aki nekemjon, mert akkor nem uszod meg ilyen lazan, ha nincs biztositasod.
Magad is leirtad, hogy megtalaltad egy kupac aljan a csekket. Meg ugye a 2. negyedevet illik aprilis 1-ig befizetni (erre nagy mellennyel arra hivatkozol, hogy minek, 60 napig meg fizetes nelkul is el).

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 08:52:34

@Büszke_troll: Igazad van. Üres ígérgetéseknek nem szabad bedőlni.
Én is pontosan ezért töltöttem ki, együtt az ellenféllel, a helyszínen a kárbejelentőt, hogy még a gyanúja se merülhessen fel, hogy meg akarok lógni a felelősség elől.
A Suzukit vezető nő csak aszerint járt el, amit a tanácsadói mondtak neki, ő közvetlenül nem csinált semmi megkérdőjelezhetőt.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 08:54:22

@Büszke_troll: Ja, még egy: a cikk alapvetően nem a Suzuki miatt íródott. Itt a biztosító adott okot arra, hogy utána menjünk a dolgoknak.
Önmagában ez csak egy szerencsétlen koccanás lett volna.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 08:58:43

@tlantos: Szótagoljam? Volt biztosításom. Érvényes.
Ha pedig olyannal találkoznál, akinek VALÓBAN nincs biztosítása, nem te döntöd el, ki, milyen lazán ússza meg.
Amennyiben nincs biztosítása az ellenfélnek, a MABISz rendezi a kárt, és később behajtja az okozó félen. Neked a dologgal -ideális esetben- semmi tennivalód.

Otto von Bolschewich 2011.09.06. 09:01:52

Ez az a tipikusan magyar történet, ami az általános hozzáállást jól bemutatja. Te balfasz voltál; a biztosító tahó, csak addig kell neki az ügyfél, amíg fizet; a suzukis meg egy igénytelen állat, aki nem költ a kocsijára, viszont amint "pénzkereseti lehetőség" áll előtte, elképesztően kapzsi lesz és hazudik.

Majd mutogatom az ismerőseimnek, amikor kérdezik, hogy miért akarok emigrálni.

TH 2011.09.06. 09:05:34

@tlantos: gratulálok, sikerült megértened a sztori lényegét...vazze, még a biztosító is elismerte utólag, hogy volt érvényes biztosítása, akkor te min rugózol mégis?

magyar_ellenállás 2011.09.06. 09:07:11

@streetsta: "-tessék az egész cikket elolvasni, nem csak a legszembetűnőbb szavakat. Tudom, bonyolult az ügy, de ha valamelyik részlet nem világos, fuss neki megint."

Elolvastam, balesetet okoztál, és neked állt feljebb (öreg suzuki, szőke nő...), nem fizettél cascot, sírtál, mikor a szolgáltató berágott emiatt. Hol itt a probléma?

Mondjuk, attól még valóban golyóérett mindkettő. :)

"ha egyedül nem megy, segítek: senki nem mondta, hogy jobbkéz volt, persze ettől még lehetett volna. Ugyanakkor egy szóval sem említettem, hogy ne én lettem volna a hibás, különösen nem, hogy a csaj lett volna az, csak mert nem világított."

Nekimentél egy másik autó bal oldalának. Asszem, elég egyértelmű, hacsak fel nem vázolod a pontos közlekedési helyzetet.

"ényképes illusztráció arra nézve, hogy nem egy harmincezret futott, megkímélt autó, aminél akár jogos is lehetne, ha a sárvédő dobbetétből is GYÁRI ÚJAT akarnak vetetni velem."

Csak szólok, a biztosító is a gyári új alkatrész árát utalta volna nekik, így talán jogos a kérés.

TH 2011.09.06. 09:07:43

@Pepejoe: "A kopófelületek, pl. kormány és társai már 60k-nál így néznek ki nagyjából az autók többségénél."
mármint úgy érted, hogy azoknál az autóknál néz ki így, amit 60ezer km-el hirdetnek, ugye? :-) mert azért 60ezer után nem sok autó kormánya és váltója lesz ennyire szétkopva...

Legions_in_Hiding 2011.09.06. 09:09:54

Még jó hogy írtátok ezt a cikket. Gyorsan fel is hívtam a biztosítómat, nekem is megszűnt. Én megúszom 7 nap mabisszal...

Már csak az újrakötött szerződés első 2 hetét kell nagyon óvatosan kibekkelni, ami alatt minden további nélkül felmondhatják.

Soha nem kötök többet semmit inkasszóval. Elfelejted, hogy legyen pénz a szlán és sose tudod meg, mi van jön egy levél hogy fizess de utána sose szólnak hogy tényleg mosmá jó lenne befizetni mert több mint aktuális.

Hurri Kán 2011.09.06. 09:12:21

@magyar_ellenállás:
"Csak szólok, a biztosító is a gyári új alkatrész árát utalta volna nekik, így talán jogos a kérés. "

Ezt fejtsd már ki egy kicsit bővebben, kérlek...

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 09:16:50

@Otto von Bolschewich: A balfasz talán kicsit erős, de mindenképpen hibáztam, ez tény.

magyar_ellenállás 2011.09.06. 09:16:59

Utószemlét amúgy ugyanattól a kárszekértőtől kell kérni, aki eljárt az ügyben? Az már díjköteles?

magyar_ellenállás 2011.09.06. 09:26:49

@gyvy: Az én károm a következő volt (ugyanilyen swift): első-hátsó lökhárítók, jobbos irányjelző, rendszámtartók, hátsó támfal behorpadt. Ezt a lakatosmunkával, fényezéssel, alkatrésszel együtt GTK-ra hozta ki a Posta Biztosító, és 280ezer forintot utalt, mert mindenből gyári (de minimum utángyártott) új alkatrész árát számolták fel. Becsülettel megjavíttattam mindent. Most utószemléztetni akarok, nehogy ismét a trükközés vádja érjen, és legközelebb ne akarjanak fizetni, ha nekem jön egy vakegér.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 09:28:00

@magyar_ellenállás: Nem állt feljebb. Ha hülye vagyok, elismerem. Helyt is állok, de csak ésszerű keretek közt. A nő, mint mondtam, teljes mértékben csak szenvedő fél volt. Először miattam, aztán a biztosító miatt, végül a "jóindulatú" tanácsadói miatt.
Ha egymás közt rendezzük, úgy, hogy az eredetivel megegyező állapotot állítjuk helyre, négy nap múlva gurul az autó.
Ha a biztosítónál nincs a kavar, kb. két hét, mire szemle, javítás is lezajlik, akár 2-3 hónap, mire pénzt lát, ha egyezségre fizet a biztosító. Ha számlára fizet, az már szürke zóna, valakinek ügyeskednie kell.
A biztosítós bohóckodásom miatt kb. egy héttel csúsztak a dolgok.
Azért nem egyértelmű, mert nem írtam, hogy jobbkéz lett volna. Mackósajt volt. Persze ez lényegtelen, erre azt mondják elmulasztotta megadni az elsőbbséget.
Csak szólok, nem utalja a gyári új alkatrész árát. Avultat. Méghozzá nagyon is figyelembe veszi az autó általános állapotát. Ezért sem mindegy, hogy nézett ki a Swift. Ha makulátlan az autó, sértetlen lökhárítóval, akkor például a műanyag elemre, nem fog avultatni, a fényezésre is csak keveset. Ha toldozott-foldozott, úgy avultat 50%-ot (vagy tán többet is?), hogy... nagyon, na.
Egy rozsdás, karcos fényezésű sárvédőre nem fog ugyanannyit téríteni, mint egy gyári fényezésű, gyári állapotú sárvédőre.
Ezekkel jó tisztában leni, nehogy meglepetésként érjék az embert.

labi 2011.09.06. 09:29:44

"Ez a termék a kgfb szerződés almódozata, tehát a díjfizetés körülményeit a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási szerződésről szóló jogszabály rendezi. Ezért áll az a biztosító szerződési feltételei között, hogy amennyiben az ügyfél nem fizeti meg a miniCasco díját, a szerződése a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási szerződéssel együtt szűnik meg.
"

Szóval ilyen volt a biztosítási szerződésben?

Bizony mondom én néktek mindig, hogy ha az emberek nem olvasatlanul irogatnának alá szerződéseket, akkor az ilyen problémák 90%-a (akér bank, akár biztosító, akér bármilyen szerződés) nem is létezne.

Mert akkor az ember az mondhatná még a szerződés kötés előtt, hogy hínnye, ez nekem így nem jó, mert a kiegészítő részét csak megkötni akarom, fizetni nem, osz így láthatóan be fogom szopni, ez nekem így nem kell! (vagy azt hogy ilyen magas kockázató befektetés nem kell, vagy ilyen drága hitel nem kell, vagy a hozzá kapcsolt kötelező évi két anális szexet nem vállalom, stb)

Amúgy természetesen egyetértek hogy minden biztosító kecseg, de jelen esetben nem egyedül balfax...

magyar_ellenállás 2011.09.06. 09:33:04

Mellesleg isteni szerencsém volt, hogy sem a futómű, sem a kipufogó, sem a hűtő nem sérült, pedig összenyomtak rendesen, így a kötelező körök alatt + alkatrészek beszerzéséig járhattam az autóval.

Amúgy a kárszakértő a 4. munkanapon már felkeresett, a pénz 12 nap után küldték, utána vittem javítani. Igaz, aztán másfél hétig pöcsölt rajta a szerelő, mert pont rosszkor löktem be a gépet, ráadásul épp az ő autója is atomjaira volt szedve...

Amúgy egy ilyen esetnél utólag semmi nem számít, csak az, hogy élőerő nem sérült, és ennek a posztolt esetben is örülök.

magyar_ellenállás 2011.09.06. 09:34:29

@streetsta: Értelek, a lényeg, hogy le van zongorázva. Csak, gondolom, neked is lett plusz 5-6 ősz hajszálad. Rajtam mindig csodálkoznak, mennyire őszülök. Mikor elmesélem egy hetemet, már kevésbé vannak meglepve. :)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 09:34:46

@magyar_ellenállás: Minden bizonnyal az autód jó állapotban van. A műanyagokat, ha nem voltak korábban sérülve, teljes áron szokták számolni, de a fényezést rajta már avultatják.
A munkadíj, az munkadíj, azon nem avultatnak semmit.
Az "én" Swiftemnél 280 000 Ft-os kár már gazdasági TK lett volna.

Hogy ilyenkor szükséges-e pótszemle, nem tudom. Szerintem nem.

Shadowbull 2011.09.06. 09:38:41

@streetsta: Nekem tavaly decemberben tortek meg egy kicsit a kocsim, egy no belemcsuszott a jegen. Hatso lokharito elrepedt, tolatoradar kifingott.

Felhivtam a biztositojat, kerdeztek mennyire saccolom a kart, mondtam hogy olyan 1500-2000 ojro, aszontak jo, akkor nem kell szemle, lojek nehany kepet, csinaltassam meg, es kuldjem el a szamlat, majd utaljak a penzt.

elmentem szakszervizbe, az javitott mindent, elemcsere, fenyezes, tolatoradar, miegyeb, szamlat megkaptam, elkuldtem, nehany nap mulva jott a teljes osszeg a szamlamra, + nemi apro, mert a kocsim a szervizbe kellett hogy alljon nehany napot.

Avultatas nulla. Kocsi a balesetkor tobb mint 6 eves volt.

sb

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 09:50:38

@Shadowbull: Najóvammá, azért mindent én sem hiszek el!:)))
Sajnos, igazából elhiszem. Vannak rokonok a németeknél, és tudom, hogy megy ez.
Mondjuk érthető, ha az 1500-2000 Eurós kifizetéshez hozzácsapják a kárszakértő költségeit, az már lenne annyi, hogy inkább minden különösebb nélkül elhiggyék neked amit mondasz (pár fényképpel alátámasztva), olcsóbban jönnek ki. Sokkal.
Egyébként meg ne írogass ide ilyeneket, mert a végén mindenki disszidál.:))

Inner Circle 2011.09.06. 09:51:18

@streetsta: "Amennyiben nincs biztosítása az ellenfélnek, a MABISz rendezi a kárt, és később behajtja az okozó félen."

Az az igazán felháborító, hogy MÉG EZ SEM BIZTOS!!! A céges autóink biztosítója egyszer csak belehülyült a flottakezelésbe, és elkezdte ide-oda könyvelgetni a befizetéseket, míg eljutott oda, hogy felmondta az egész kócerájt. (Teljesen hülye kommentelők számára előrebocsátom, hogy később ezt belátták és mindenben igazat adtak nekünk.) Erről onnan értesültem, hogy az egyik céges autó koccant, a rendőrök még mindent rendben találtak, a vétlen hölgynek viszont a biztosító már azt mondta, hogy nem volt a céges autónak biztosítása, TEHÁT NINCS JAVÍTÁS, beszélje meg velem! Könnyek között hívott, hogy most mit csináljon. Mondtam, hogy nagyon szívesen elmegyek vele a biztosítóhoz szétrúgni a hátsójukat, mert MABISZ, a rohadt életbe, de én mégse fizethetem ki az autója javítását azért, mert a biztosítóm eltévedt a számítógépében. Végül helyrekönyveltek mindent és kifizették a hölgy kárát, de egyrészt heteken át állt az autója, másrészt alapból simán elhajtották volna még úgy is, hogy a biztosítónak még csak érdekében sem állt a szívatása (mert úgyis a MABISZ fizet, nem ők). A B) lehetőség az, hogy tudták, hogy sárosak, és előbb-utóbb fizetni kell, de hátha nem hivatalosan rámverhetik a dolgot és kifizetem helyettük (aztán próbáljam visszaszerezni...). Ilyen átgondolt tervezést viszont nem feltételezek róluk.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.09.06. 09:51:32

Hát ez a suzukis nem egy szimpatikus alak, de annyit mentségére szögezzünk le: nagyon is elmehet a futómű egy effélétől (alólam anno egy rozsdaboglya S100-at ütöttek így ki, sárvédőn alig valami, jobb első futó centikre el), és a kifizettett összeg is többet sejtet, mint sárvédő cserét, fényezést. Biztosítóknak meg egy méretes lóalkatrész a seggükbe. Meg a magyar állam összes illetékesének, akik hagyják ezeket parasztkodni. A helyes eljárás: felühgyeleti szerveken körösztül baszkodni a ganékat, és perelni, perelni, perelni, 20 forintért is.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 10:03:23

@Dr. Zerge: Persze, emgtörténhet, hogy arébb ment a futómű. Ezért is mondtam, méressük le padon, ne csak úgy szemre, meg hogy elgörbült a gólyaláb meg a csonkállvány.
A biztosító is pontosan ezek alapján fizetett.

*Steve 2011.09.06. 10:04:07

tény a biztosítós szivatáshoz nem tudok hozzászólni de mint régi swiftes tudom hogy tényleg nagy ütés kell hogy az a A oszlop elmenjen a másik tény ,hogy a 96 utáni swiftekhez nem lehet kapni az A oszloptól előre semmit utángyártottban mint kaszni elem nekem ezért fájt 45Eft be a moci tető törése

azért is gáz lehetett a néni és családja mert kb 12 csavar meg némi állitgatásból meg lehettett volna oldani

toodark 2011.09.06. 10:08:53

Sokkal előbb lezárhattad volna a biztosítós ügyet, ha már az első alkalommal ott hagysz náluk egy totalcaros névjegykártyát, és úgy mellékesen megjegyzed, hogy már hiányzott egy jó kis magazin cikk, ez a GENERTEL miniCasco pont megfelelő lesz.

Csabby 2011.09.06. 10:11:11

Sajnos az a személyes tapasztalatom hogy a "problémás" esetekben(amikor az ügyfélnek van igaza) akkor kihozzák az emberből az állatot..sajnos nem értenek a szóból, csak ha üvöltözik az ember, vagy fenyegetőzik, ill. levelet ír a felettes szervnek.
Miért...?

Sanyivagyok 2011.09.06. 10:22:57

A kötelező biztosítást néhány éve rendeletek szerint TÖRVÉNY szabályozza. Ez lehetne jó is, ám ezt a törvényt, illetve a tartalmát jó magyar törvénykezési szokás szerint olyan valakik csinálták akik soha nem foglalkoztak ilyesmivel, pusztán elméleti szinten. Ennek ellenére vannak jó passzusai. Díjnemfizetés miatti megszűnés esetén nem veszik a BONUSZ, 60 nap a kockázatviselés a díjesedékességtől számítva. És a legfontosabb: A BIZTOSÍTÓ A SZERZŐDÉS MEGSZÜNTETÉSE ELŐTT, LEGALÁBB 2 azaz KETTŐ ALAKLOMMAL KÖTELES BIZONYÍTHATÓ MÓDON ÉRTESÍTENI AZ ÜGYFELÉT, HOGY FIZESSEN, MERT BAJ LESZ! No ez az amire magasról tesznek. Mert ugyebár ez azt jelenti, hogy ajánlott, ne adj' Isten tértivevényes levelet kellene küldeni! Kettőt! Ez meg egy sima levélhez képest sokszoros pénz! Helyette azt szokták mondani - tisztelet a kivételnek - a mi postakönyvünkben könyvelve van az Önnek küldött levelünk! No most ez vagy valóban elküldetett és a posta kavarta el, vagy el sem készült és csak a potakönyvben létezik. Soha senki nem fogja kideríteni!
A két biztosítási módozat egy csekken történő díjfizetése is szokásos eljárás, de akkor a csekk mellé küldött nyugtán, számlán szét kellene választani, hogy mire mennyi megy a feladott pénzből.

huleaks 2011.09.06. 10:30:02

Mennyi hülye, a másiknál okosabb ember van ebben az országban. Meg is látszik.

vendriner aladár 2011.09.06. 10:31:12

Múltkor beletolattam a saját hülyeségem miatt egy BMW-be. Elismerten, hogy én voltam a hibás a kár kb. 50 és 100e Ft között volt. Az én autóm alig sérült, mivel a bömös földig volt verve és én a tuning elemeket nyomtam szét. Írtunk lapot, elismertem a károm. Semmi gond nem is lett volna, de a srác rá egy hétre fogott egy rókát. Természetesen eddig nem történt meg a kárfelmérés. Ezután aztán megtörtént a kárfelmérés és a biztosító nagyot nézett, mert tolatásból ekkora kár nem keletkezik. Nekem speciel teljesen mindegy volt a bonus, ezért nem akartam kp-t fizetni, mivel akkor minek a kötelező, így elismertem mindent.

A vége az lett, hogy nem fizettek neki semmit, mivel a kárfelmérő megállapította, hogy kamuzik. Sajnáltam az esetet, de a rókáról nem tehetek én sem. Ja és a bonusom megmaradt.

Lakatos Ásztonmártin 2011.09.06. 11:39:58

@streetsta:

Akkor teljesen egyet értünk az avultatást illetően. Nekem is jó volt a bonott lámap óccsóbért, meg amúgy még idiótán is nézne ki hogy egyik oldalt a kissé matt régi van, a másik lámpa megy egy csillogó új.

Avultatással ott kezdődnek a bajok, amikor a biztosító kezd el cigánykodni, és olyan dolgokat avultatni, amik igazából nem igazán avulnak.
A másik galádságuk, amikor hiába régi a cucc, csak újra lehet kicserélni, ha összetört, mert nincsen belőle bontott. És nem arról van szó, hogy a káreseményből akarná az ember felújítani az autót, mint esetünkben a szuzukus csajszi buta kanja, egyszeráen csak szeretném, ha tudnám használni...

temesp 2011.09.06. 12:12:39

@zuulululu:
Aha...
2011-ben csekk...
Képzeld, havonta több darab. És néha látom a napfényt is nemcsak a klaviatúrát magam előtt. Mellesleg a rendőrnek is meg tudom mutatni a kis sárga fecnit.

LBL 2011.09.06. 13:18:11

@streetsta: Amúgy a bonusból kettő csak akkor ugrik, ha B10-ben vagy. Ha mondjuk B6-ban, akkor évfordulónál átmennél B7-be, így viszont B4 lesz belőle.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.06. 15:09:49

@labi: De ezeknek direkt az a hobbijuk, hogy szórakoztassanak téged mindenhez egy 60 oldalas szerződési feltételek című újsággal, amiről pontosan tudják -mert erre megy ki az egész, a nyelvezete, a hosszúsága-, hogy a kedves ügyfél nem fog elolvasni, vagy ha neki is szalad, hogy átfussa nagyjából (miközben ott liheg a nyakadon az üzletkötő, a feleség), nem fogja érteni.

Egyszerűsítést mindenkinek! :)

min 2011.09.06. 16:05:05

Megértem a posztolót... egyszer én is megszívtam. Meg voltam csúszva a KGFB befizetéssel ezért gondoltam átutalással rendezem de véletlenül a régi biztosítómnál használt ügyfélszámom adtam meg. Én abban a hitben voltam, hogy elutaltam a pénzt minden ok. Egyik este ráfutásos balesetben vettem részt, kitöltöttük a papírokat minden ok csak aztán ahogy hazaértem fogadott otthon egy levél a biztosítómtól, hogy díjnemfizetés miatt felmondták a kötelezőmet. Baszki nem tűnt nekik fel, hogy akkora összeg van nekik utalva igaz rossz számmal amekkora elmaradásom volt. A pénzt visszautalták a biztosításomat megszüntették. Így jártam.

Fiat 500 abarth 2011.09.06. 17:28:53

@streetsta: Te félkegyelmű fájdalom!! Ha valaki erősebben odaszól azt letíltod Töki?? Na tünés a picsába!

V70-es 2011.09.06. 17:58:14

Ilyen az első online direktbiztosító. Egyébként a KGFB törvényt a biztosítók javarészt nem tartják be. Utólag elegendő a postakönyvükkel bizonyítani, hogy kiküldték az értesítőket. Akkor is, ha nem küldték ki.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 18:52:02

@Fiat 500 abarth: Mondd, kedves Abarth, mi nyomja a lelkedet?
Csak mert én innen senkit nem moderáltam ki, kitiltani meg depláne.
Látod, most sem dobom ki a kommented a kukába.
Csak azért, hogy lássák a többiek is, mekkora úriember is vagy te.

Fiat 500 abarth 2011.09.06. 18:57:38

@streetsta:Helyes töki! Ez a beszéd!! De Töki,legközelebb csak az igazságot írjad!!

Köszi: A Suzukis férje

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 19:02:21

@Fiat 500 abarth: Figyelj, Csinkvecsentó, ha szedsz valamit, ne ülj gép elé.
Húzd ki a klaviatúrát, az a biztos.

Fiat 500 abarth 2011.09.06. 19:09:18

@streetsta: Töki! Annak a "MICSUBICSNEK" van még épp porcikája?? Miért nem hagytad az asszonyt egy kis pénzt keresni az ügyleten?? Legközelebb amúgy kivílágítjuk az autót neked,mint egy leszállópályát,nehogy rossz irányba navigáljad a romodat.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.06. 19:19:05

@Fiat 500 abarth: Van, csillagom, van.
Szerintem, a te esetedben az lesz a legokosabb, ha szépen körbefújod a kocsit tejszínhabbal, rakosgatsz bele kis gyertyákat, világításnak az is megteszi.
Már, ha érted, mire gondolok.
Szeretnélek tisztelettel megkérni, függesszed fel ezt a bohóckodás, mert nem jó senkinek. Eddig vicces volt (annyira mondjuk nem), innentől nem tudom értékelni a humorodat.

Fiat 500 abarth 2011.09.06. 19:57:25

Igenis Töki! Csak kérlek titeket ott a Tc-ben:Vegyetek már együtt legalább 1 db normális autót! Siralmas,hogy milyen szarokkal jártok! Baz+ ez olyan mintha a cipész lyukas cipőben járna!!!!!!!!!!!!! Köszi Töki

Knorbi 2011.09.06. 21:01:07

@Fiat 500 abarth: Milyen neked a normális autó? Mit javasolnál mit vegyenek?

Knorbi 2011.09.06. 22:50:36

@Stella Gemella: Valószínű de ki tudja.... Lehet hogy azóta megvilágosodott:)

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.09.07. 07:15:43

Hihetetlen mekkora trogerek a biztositoknal, most egy rokonom meselt egy sztorit, ha nem o mondta volna el sem hiszem.

2fast2furious 2011.09.08. 11:44:25

Azért mindig meglepődök a blogokat olvasva, hogy milyen emberek vannak és ezeket a dolgokat még le is merik írni, a történet biztosítós részével egyet értek, a biztosítók szemetek egytől egyik, de hogy a blog írójának van azért pofája, miután megpróbálja megvesztegetni, a károsultat, még ő van felháborodva, hogy szabályos módon biztosítóval akarja a szerencsétlen intézni az esetet. Csak azt nem értem miért ilyen hülyék az emberek, hogy nem tanulják meg, bármilyen kis baleset is történik rendőrt kell hívni, mert később csak a gond van vele, hogy megpróbálják átbaszni őket és az autót vinni kell a kárszakértőhöz és a biztosítóhoz és a legkevésbé is a másik fél bónuszával kell foglalkozni, ha annyira fontos az neki, akkor választhatja, hogy a biztosító helyett ő kifizeti a kárt. Szánalmas a blog író hozzáállása is, hogy ahelyett, hogy kussolna, hogy ő volt a hülye mindenért mást akar hibáztatni, az nem a másik szabályosan közlekedő autós hibája, hogy nem látta meg, ha nem lát rendesen el kell menni a szemészetre vagy nem kell autót vezetni. Az meg, hogy a másik autóját, ami a korához képest teljesen normális állapotban van megpróbálja ócsárolni na az már tényleg szánalmas kicsinyességre vall, az meg főleg. Velem is történt egyszer, hogy okoztam egy kárt, a biztosító 1 milliót fizetett ki, az ő hozzáállásával 500 ezerbe sem lett volna, ha megoldjuk "okosban", de igazából engem nem érdekelt a dolog, megérdemelte az ember, mivel az én hibám volt, miattam került kellemetlen helyzetbe, szerintem az is teljesen jogos, hogy bérautót is kap a javítás idejére, mivel a károkozó hibájából nem tud azzal az autóval járni, a blogolónak is az undorító hozzáállása helyett inkább sűrű bocsánatkérésekkel kellett volna távoznia, egyébként az ilyen emberek miatt tart itt ez az ország, ahol tart ez a kicsinyes oldjuk meg okosban cigánykodás miatt. Ha annyira fontos a bónuszfokozat, akkor nem kell balesetet okozni, ha meg már megtörtént, akkor viselni kell a következményeit, ha hülye volt az ember. Negyedévente az az 5-10 ezer pluszba nem kifizethetetlen. Nekem ez a véleményem az egészről, ha velem találkozott volna a blogíró egy jó ügyvéddel azért polgári peres úton megfingattam volna az biztos.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2011.09.10. 11:03:25

@2fast2furious: Egy hozzád hasonló nagyokossal sikerült év elején ütköznöm. Ő is inkább rendőrt hívott, minthogy megállapodunk. Ki is fizetett pártízezer büntit, igaz a félmilliós károm kifizetését néhány hónappal elodázta...
A blogposztban lévő esetnek pedig semmi köze a vesztegetéshez, olvass utána, hogy ez mit jelent. A kár helyszínen történő megállapodás során történő rendezését semmiképpen sem. Így akár a blogokat olvasva meglepődés helyett a saját hozzászóláson is jól meg lehet néha lepődni.

2fast2furious 2011.09.11. 09:53:26

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Szerinted az a helyszíni megállapodás és kárrendezés esete, amikor a baleset után, amikor a károsult eldönti, hogy megy a biztosítóhoz utána akarok vele még megegyezni? Amúgy meg, akkor el kell dönteni vagy kifizeted neki a kárt vagy betétlapot adsz..

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.09.12. 11:48:02

@2fast2furious: Ha legalább annyi időt fordított volna a cikk elolvasására és megértésére, mint amennyit a nicked regisztrálására, talán nem is kellett volna csak ezért új nevet választani magának.
Egészen elkeserítő, hogy nem képesek páran ÉRTELMEZNI a leírtakat. Pár szón megragad a szeme, és ezekből egy egészen más történet áll össze a fejükben.
Egyrészről nem ártana tisztába kerülni a vesztegetés fogalmával.
Aztán kérem, idézze már azt a mondatot, amiben mást teszek hibássá a balesetért.
A másik autó állapota a kár mértékének megítélésében érdekes, de ezt lehet, Önnek nehezen magyaráznám el. Hiszen egy szalon állapotú Swift értéke is ugyanaz, mint egy leharcolt, véres torkú példányé. A biztosító is ugyanúgy fizet mindkettőre, igaz??
Hogy pontosan mi minősül undorítónak, érdekes kérdés, de a cikk elolvasása után mégis hogy a fenébe képes leírni valaki, hogy "blogolónak is az undorító hozzáállása helyett inkább sűrű bocsánatkérésekkel kellett volna távoznia"
Tényleg nehezen érthető ez a mondat:"Nem győztem elnézést kérni a bambaságomért, kitöltöttük a nemzetközi kárbejelentőt, de mondtam a hölgynek, ha lehet, oldjuk meg a javítást saját hatáskörben."?
Ügyvédet meg nem árt látni néha közelről is, esetleg beszélni is velük, mert akkor nem kezd el az ember minden hülyeségre ügyvéddel fenyegetőzni.
süti beállítások módosítása