Mégfilléresebb Koszradírok

  2015. július 28. - streetsta Címkék: mágikus koszradír filléres nepertrükk

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Mégfilléresebb Koszradírok
2015-07-28 17:27:27

A Mágikus Koszradír hihetetlenül sok ember fantáziáját megmozgatta, már-már mikroszálas törlőkendői

Kreatív traffipaxolás
2015-07-21 20:26:01

Én értem, hogy szükség van sebesség ellenőrzésre, ha nem lennének traffipaxok, elkanászodnánk mindannyian.

Nesztek, rakenroll!
2015-07-08 18:16:52

A nyárnak még csak az első felénél járunk, de úgy tűnik, ennél jobb buli már nem lesz. Félre ne értse

Megbűnhődtem
2015-06-29 17:25:09

Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy

A Mágikus Koszradír hihetetlenül sok ember fantáziáját megmozgatta, már-már mikroszálas törlőkendői magaslatokban szárnyalt az olvasottsága. Sok reakció is érkezett, amit nem győzök megköszönni minden facebookon vagy levélben jelentkező olvasónknak, akik felnyitották a szemem: nem csak autósboltban kapni Mágikus Koszradírt. Persze, azt tudtam én is, hogy e-bayen, aliexpress-en tízes kiszerelésben, olcsó pénzért is meg lehet venni, de az ember nem ugrik le az e-baybe, szalajtja a gyereket az aliexpress-be, hogy gyorsan-hamar beszerezzen egy Koszradírt, mert valaminek sürgős tisztításra van szüksége. Persze, a neten akár vasárnap is rendelhetünk, olyankor se a Rossmann, se a Drogerie Markt nincs nyitva (kösz szépen, kedves illetékes!), de a netes rendelést csak később hozza a postás, vasárnap meg neki sem szabad kézbesítenie.

IMG 7136
Más-más kiszerelés és árak

Szóval nyakamba kaptam a lábam, és körbenéztem, a javasolt helyek közül hol találok Koszradírt. Tescóban, Aldiban, Lidlben nem, itt ez a cuc csak szezonális termék lehet. De a Rossmannban és a DM-ben állandóan készleten tartott áru, mindkettő áruházlánc saját márkás cuccot tart. Azonnal vettem is belőlük egyet-egyet, mert az nem elég infó, hogy itt és itt lehet kapni hasonlót, azt is szeretném tudni, ugyanúgy működnek-e.

IMG 7140
A szivacsok méretben kicsit különböznek, sőt, az anyag sűrűségük sem tűnik egyformának. Ezzel együtt...
IMG 7147
... a tisztító hatásuk nagyjából egyforma

A rossmannos csomagban kettő radír van, 399 forintért ez már sokkal jobb vételnek tűnik, mint a Sonax, a DM-es kartonba viszont négyet csomagoltak, és ezért a pakkért 449 forintot kérnek, szóval még olcsóbbra jön ki egy darab. Tapintásra hasonló mind, méretben kicsi eltérés van köztük, de tényleg nem jelentős. Közelebbről nézve látszik, hogy nem teljesen ugyanabból az anyagból vannak, úgyhogy gyorsan előrántottam a vizes vödröt, és a még kezeletlen gumikéderen összehasonlító dörgölést végeztem.

Fotón nem látszik nagy különbség, igaz élőben sem volt valami nagy differencia. Ha pisztolyt szorítanának a fejemhez, hogy azonnal állítsak fel sorrendet, akkor talán a rosmannos radír lenne a harmadik, a Sonaxé a második, és a DM saját márkás lenne az első. De nem lenne tiszta a lelkiismeretem, mert amennyi különbség a végeredményben volt, annyi simán lehetett a kéder koszosságában is. Szóval, inkább azt mondom, egálban vannak. Hogy melyik mennyire tartós, azt viszont már tényleg nem tudom megmondani, lehet, hogy ez, vagy más tulajdonság indokolja, hogy a Sonax radírja durván négyszer annyiba kerüljön, mint a DM cucca. A Rossmann radírja nagyjából fele annyiba kerül, mint a legelőször tesztelt Sonax. Mivel nincs hosszú távú tapasztalat sem az egyikkel, sem a másikkal, nem hülyézném le sem azt, aki a legolcsóbbat veszi, sem a legdrágább, márkás cuccot vásárlót.

Egyetlen dolog biztos csak: a Mágikus Koszradír felfedezése után a világ már nem ugyanolyan, mint előtte.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr767660690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

combi27 2015.07.28. 18:30:41

aliexpressen 6 dolcsi 100db! azaz kb 15 forint darabja :D

no_holy_shit 2015.07.28. 19:07:10

lidl-s w5 multi-fett-reiniger-t fujtam egy mosogatoszivacsra es azzal toroltem at a felületeket (dörgölni se kellett es fogkefe se kellett). ugyanolyan vilagos szurke lett mint uj koraban.
(kb olyan volt a kulonbseg a koszos es tisztitott felület kozott mint az elozo cikkben a kepen)

persze utanna meg tisztavizzel is attöröltem.

de jo tudni a koszradirrol, edzocipohoz jo lehet

fluffy75 2015.07.28. 19:37:35

Nem akarlak elkeseríteni, de a legjobb koszradír Koreában kapható, mivel ők találták ki. Én Szöulból szoktam rendelni (ott kint is filléres tétel, még csomagköltséggel együtt se drága). A DM-es vagy a Tchiboban kapható változat és a koreai cucc tisztító hatása közötti különbség olyan, mint amikor sima vízzel mosogatsz el egy zsíros edényt, vagy mosogatószerrel... Ég és Föld. Érdemes beruházni és rendelni inkább külföldről.

Pepejoe 2015.07.28. 20:57:21

Újra feltalálták a csiszolószivacsot és csiszolószövetet.
Fel fog lendülni az autófényező-szakboltok forgalma...

Körömcsiga 2015.07.28. 21:16:06

Esetleg érdemes lenne összehasonlító tesztet végezni egy sima mosogatószivaccsal, mert így állagra kb úgy néz ki a videón :) Abból kb 100ft egy csomag :)

nick papagiorgo 2015.07.28. 21:46:38

majd alapítok én is netes céget, és akkor nálam is kaphattok fehér...dolgokat.....
Amúgy ez tényleg jobb, mint amit Csikós mester írt annakidején, mármint az ultraderm + rongy? Őszintén kérdezem. Merthogy abból valami kilót kapni 200 forintért, ami még egy neppernek is évekig elegendő mennyiség.

combi27 2015.07.29. 07:32:25

@no_holy_shit: várjál csak, ezt majd kipróbálom az aliexpress-es koszradírral :D csak hogy tuti legyen a hatás :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.07.29. 10:14:30

Én meg lerendeltem egy ötös pakkot ebayről, de mindegy, akkor már megvárom :D

Peter Gilmore 2015.07.29. 10:29:33

"Vasárnap se a Rossmann, se a Drogerie Markt nincs nyitva (kösz szépen, kedves illetékes!)"
Ez már tényleg a világ vége, vasárnap nem tudsz koszradírt vásárolni.
Szombaton 9-21h-ig nyitva van a Rossmann és a DM is a bevásárló központokban. Aki nem tudja beszorítani szombaton a 12óra nyitva tartásba az illat-vegyszer vásárlását, azzal komoly gondok vannak.

beavereater 2015.07.29. 10:47:28

@Peter Gilmore: Szerintem aki meg belepofázik mások idejének beosztásába illetéktelenül, azzal vannak komoly gondok.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2015.07.29. 11:22:43

@Peter Gilmore: Igazad is van. Sőt, a szombat is legyen a családoké, aki a hét öt napján nem tudja megoldani a dolgait, azzal komoly bajok vannak. És hétfőn is minek már a tévéadás? Benzinkutakat sem kell minden nap, éjjel-nappal nyitva tartani, nem igaz, hogy napközben nem lehet ezt megoldani, kicsit előre gondolkodni, kannába tankolni.
Én azért jobban szeretem, hogy a piac maga eldönti, mit szeretne. És nem önjelölt megmondóemberek találnák ki, mihez tartsam magamat, osztanák az eszet, hogy szerintük baj-e, ha én vasárnap, ne adj Isten éjjel szeretnék venni valamit.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2015.07.29. 11:24:21

@Peter Gilmore: Most nézem, te tényleg csak azért regisztráltál ezzel a fikanickkel az Indára, hogy ezt az épületes hozzászólásodat beírhassad? Meghalok.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.07.29. 11:44:14

@Peter Gilmore: Bosszantó. Főleg ha vasárnap fogy el a cucc.
Meg különben sok értelme nincs az egész zárvatartásnak, tudniillik, hogy aki nem akart boltba menni, az nem ment eddig sem. Aki meg akart, az hadd menjen.
Amúgy nem látom a hatalmas tömeget a templomokban vasárnaponként.

dömedee 2015.07.29. 12:01:32

@ColT: Egyet értek.
A mi családunknak is jóval egyszerűbb volt a hétköznapi rohanást azzal egyszerűsíteni, hogy a vásárlást hétvégére toltuk. Ekkor akár nem is főztünk hanem a egész nap a gyerekekkel lehettünk. Nagyszerű CSALÁDI PROGRAM volt egy-egy pizzázóba, hamburgereshez, kínaiba beülni. Sajnos ahol lakunk, a többség már zárva van vasárnap...

eßemfaßom meg áll 2015.07.29. 12:10:41

@dömedee: "Nagyszerű CSALÁDI PROGRAM volt egy-egy pizzázóba, hamburgereshez, kínaiba beülni"

hübaz+ micsoda CSALÁDI PROGRAM bár túl nagy igény azért nem lehet erre ha zárva tartanak pedig senki nem tiltja a vendéglátóhelyeknek a nyitvatartást.

dömedee 2015.07.29. 12:31:46

@eßemfaßom meg áll: ...hát mi is meglepődtünk, hogy újabban miért vannak zárva... A program egyébként valóban jó a családnak. A gyerekek élvezik, anyának nem kell főzni, idegeskedni. (A menőbb éttermeket gyerekekkel inkább nem vállaljuk be.) Viszont a szombati kirándulás után jól esik a vasárnapi semmit tevés. Templom előtt és után is...

fülesboci 2015.07.29. 14:15:54

400 forinton agonizálsz, ember !!!!
küggyek egy konténerrel?

combi27 2015.07.29. 15:33:26

ja és a legfontosabb: nem hogy koszradírt, de 3D LED tévét sem lehet venni vasárnap :D ettől mindjárt a vasvillámba dőlök...
csomó ás bolt nyitva van vasárnap, mit rinyál itt bárki is? ezért mert a megszokott "hipermarket" helyett egy másik boltba kellene menni? még jó hogy falun nincs ilyen gond, ott az összes kisbolt nyitva van..mert nincs más, se olcsóbb..

románc cuvée 2015.07.29. 16:17:12

Most vettem meg a DM-es koszradírt, de elég sima a felülete. Remélem muzsikál ez is úgy, mint a sonaxé.
Kár,h a Tc-s, blogos, meg égésteres témákat (a szivacsos hasznos volt) szétb...ni ilyen vasárnapozással, elmúltnyócévvel, kerítés sztorival, Pali bácsi plágiumával, jajjabékáká, estébé, estébé.

gabec26 2015.07.29. 19:11:15

@románc cuvée: Ma csináltam meg haverom vaj belsős Mondeo-ját a DM félével,világít a belseje,olyan tiszta lett. :)

Hassan0926 2015.07.29. 22:04:41

Tescoban is van, de nem a autós/tisztítószereknél, hanem a tvshopos terméknél JML márkájú, talán Magic Eraser a neve(rózsaszín/szürke doboz). A Fogarasi úti Tescoban 750, ha jól láttam, talán 4 darab lehet a dobozban.

fritoz222 2015.07.29. 22:18:40

Jó, az aliexpresseshez hozzátenném, hogy az 2 centi vastag, úgyhogy kb. két komolyabb dörzsölés után átlyukad. :D Ami már rendes, 3-3,5cm vastagságú, fajlagosan kb. a DM-es cucc árán van.

Beer Monster 2015.07.29. 23:01:46

@Hassan0926: A Fogarasi Tescoban pont meg kell nézni, hogy benne van-e a dobozában, mert a munkatársak előszeretettel kiteszik az üres dobozokat.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2015.07.29. 23:32:26

@Hassan0926: Hehh, pedig pont ott gúvasztottam a szememet perceken át a tisztítószereknél:) A lényeg, hogy van.

Tobozot 2015.07.30. 13:18:44

Tegnap a cikk elolvasása után volt egy kis dolgom az Örsön, a közbenső időben beszaladtam a DM-be, hogy vegyek a Schmutzradier-ból egy csomaggal. Keresem-keresem, vajon hol lehet? Már meg akartam kérdezni egy eladót, amikor a tisztítószerek között látok egy feltűnően üres polcot, elolvasom a kiírást... Na igen, ott lett volna a koszradír. :D Jó reklámot csinált a cikk.

Hassan0926 2015.07.30. 13:43:48

@streetsta: Nah, így néz ki a Tescos: www.tesco.com/direct/jml-doktor-power-magic-eraser/215-3141.prd

Abban igazad van, hogy időszakos termék lehet, mert ezek a tv shopos cuccok állandóan változnak.

Hassan0926 2015.07.31. 18:25:55

Ma jártam 2 DM-ben és egy Rossmanban, egyikben sem találtam a képen láthatóakból(de lehet rossz helyen kerestem). Marad a tescós.

Hassan0926 2015.07.31. 19:48:43

@streetsta: A 3. DM után bementem egy Müllerbe(Corvin), ott Blink márkanéven fut és volt ott Mr. Proper is. Igaz nem Magic Eraser néven futó, hanem Schmutzradier Express.

csarlee 2015.08.03. 15:57:10

Jó kis reklámot csináltatok a cuccnak, 3 DM-ben kerestem Pesten csütörtök óta mindenhol hiánycikk!
Grrr...

fzsolt 2015.08.03. 17:48:23

Nemrég én is kerestem a debreceni Fórum DM-ben. Üres polc :-(( Mondta az eladó csaj, hogy aznap én voltam kb. a hatodik pasi, aki ilyet keresett, és nem érti, miért akarunk hirtelen mind takarítani... A Rossmann-ban viszont volt.

FDToth 2015.08.05. 18:20:18

En is a harmadik dm-ben talaltam ra. Elejen ugy tunt h oke, de kesobb rajottem: egy egy polirozo, a muanyag feluletrol a felso retget leszedi (kvazi a festeket). Megtisztitottam feher regebbi muanyag szekeket es a tapitasuk durvabb, mint regebben. Szines dolgokhoz nem ajsnlom, mert rendesen kifakitja. Boron (penztarca, ov) szinten jo lenne, de egyertelmuen a festekt kiszedi belole, uh utana borapolo, es borfenyesito kell. Majd kiprobalom a nem dmeseket is :)
Sztem kart okz, mint hasznot, mert olyan mint a smirgli. Megint csak kiderult h csodak marpedig nincsenek es tovabbra sem eszik olyan forron azt a kasat :)

Pia Richel 2021.02.04. 17:08:57

Morgen muss ich endlich zum Einwohnermeldeamt Ludwigsburg, denn ich habe eine wunderschöne neue Wohnung! www.pflugfelder.de/immobilien-leistungen/wohnungsgeberbestaetigung
süti beállítások módosítása