Egy időben lenyűgözően szép volt, csúnya lett, most megint jól néz ki. Nem tudja azt, amit egy német luxusautó, mert puhább, szűkebb, igénytelenebb, de van egyfajta hangulata, kultúrája. Igaz, baj is akad vele.
Úriember lehetsz benne, nyugodt nem
Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok
Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt
Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok
Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Shadowbull 2009.08.03. 22:46:47
Virtualisan nem nagy elmeny. Legalabbis nekem nem jon ugy at a forma igazan, ha a monitoron forgatom. Persze nalunk alapbol egy primitiv arnyalas van a modellen, az meg latvanyra nem valami nagy durranas.
(F30 mar egesz jol egyben van)
sb
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.03. 22:53:57
www.upi.com/Business_News/2009/08/03/Saab-leads-Swedens-car-sales-decline/UPI-67911249319440/
Részletes számok:
www.trollhattansaab.net/archives/2009/01/saab-sweden-sales-data-december-2008.html
LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.03. 22:54:37
Azért arra kíváncsi lennék, hogy a Legendhez vagy az A8-hoz olcsóbbak-e az alkatrészek.
LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.03. 22:56:38
Shadowbull 2009.08.03. 23:01:03
Az ujjabkori Audikban a V6 TDI-k elso szeriai botranyosak voltak, de javitasra kerultek.
Az osszes tobbivel semmi gond nincs.
sb
Ratnet 2009.08.03. 23:01:40
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.03. 23:02:00
Shadowbull 2009.08.03. 23:03:03
Ajanlottam mar neked is, olvasgasd a Lexusos nepiteleteket.
Vannak ott is erdekes dolgok, pedig a Lexus a japan autogyartas csucsa kene hogy legyen, nemde?
sb
Shadowbull 2009.08.03. 23:04:42
sb
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.03. 23:09:04
"Speaking this month at the Detroit motor show, Bob Lutz, GM’s vice-chairman, described Saab as a financial disaster that had made a profit just once in the 20 years that GM has owned it (GM bought 50% in December 1989 and the rest a decade later). Overall, owning Saab may have cost GM up to $5 billion, and GM loses as much as $5,000 on every Saab it sells in America."
Ez mondjuk kôkemény. Kíváncsi vagyok, mihez kezd velük a Koenigsegg.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.03. 23:12:36
Mi van öreg, nem jutott neked is Audi a családi kasszából, vagy mi fáj?
LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.03. 23:15:14
hát én annyira, de annyira korlátozott ember vagyok, húúúúúúh, most erre hadd ne írjak semmit..., kimegyek az utcára és leütöm a szembejövő magyar kinézetű fekát. :D
Már bocs, de én mit gondoljak a te tapasztalatidról? Megmondanád? Hiába élsz te is külföldön nem változtál, csak és kizárólag a másik forrásainak kritizálásában merül ki a tudásod. Ez a hozzáállás fogja végleg romba dönteni Mo-t.
Roadkill 2009.08.03. 23:18:30
Word!
Erre mar akkor rajottem, amikor hasznalt W140-est kerestem k.europai piacon (naiv).
LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.03. 23:19:16
Ratnet 2009.08.03. 23:24:49
Nem jó ez így sehogysem.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.03. 23:26:59
Shadowbull 2009.08.03. 23:29:51
Azt mondtam, hogy az viszonylag konnyen belathato, hogy ha eladtak valamibol 100e peldanyt, es te talalkoztal ebbol eggyel, akkor az egy peldany alapjan korrekt meghibasodasi statisztikat az osszes 100e darabra kesziteni lehetetlen.
Amugy megnyugodhatsz, Audi viszonylatban is elegge megbizhatoak az informacioim.
sb
LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.03. 23:35:22
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.03. 23:35:34
A cikkbôl kiderül, hogy 1965ben is több autót adtak el, mint 2008ban. Legtöbbet meg talán a 80as években, a Saab 900as (elsô széria) hatalmas sláger volt a maga 900.000 darabjával. Az alacsony darabszám ellenére szart csinálnak. A mai külsô meg eladhatatlanul jellegtelen, nem tudták megismételni a 900as karakterét, csak annak gyenge másolatait készítik azóta is. Akik sikeresek, azok mindig meg tudtak újulni. (pl Merci: állólámpa -> fekvôlámpa -> kockalámpa -> ovállámpa/egybefolyó lámpa -> döntött ovál/háromszöglámpa -> megint kockalámpa stb. Erôsen zanzásítva, és modelleket egybemosva, but you get the idea.)
LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.03. 23:39:16
LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.03. 23:46:35
Ratnet 2009.08.03. 23:46:43
Az pedig, hogy jellegtelenednek a formák, -főleg a kilencvenes évektől- minden autóra igaz. Az összes tucatmárkára is, no meg a Jaguarra, Mercedesre és a BMW-re is.
Van több szólásmondás ezzel a jelenséggel kapcsolatban...:-)
LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.03. 23:49:19
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.03. 23:51:57
Ratnet 2009.08.03. 23:53:15
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.03. 23:59:44
Ha így lenne, újra azt vettek volna, és most nem hugyozna véreset a Saab, mert nincs kinek elsütnie az autóit.
"Az pedig, hogy jellegtelenednek a formák, -főleg a kilencvenes évektől- minden autóra igaz. Az összes tucatmárkára is, no meg a Jaguarra, Mercedesre és a BMW-re is."
Ez egy nettó hülyeség.
Benz:
www.terra2imports.ca/images/model-specific/c-class-wallpaper.jpg
automobil-blog.de/wp-content/uploads/Autos/Mercedes/Mercedes_C_Klasse_Gelber_Engel_2008_AMG_63.jpg
BMW:
www.behindmatrix.com/e30/fotost/f01038/02.jpg
www.e90post.com/forums/uploadedimages/e92coupeimage.jpg
VW:
www.fermodes.de/pictures/autonews/00937-gross.jpg
www.4selected.de/wp-content/uploads/2008/11/scirocco_neu.jpg
Jó jellegtelenek lettek, ja. Ezért is nem lehet ôket eladni :)
LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.04. 00:01:34
LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.04. 00:11:39
Ratnet 2009.08.04. 00:16:27
Ja és még mindig a Volvo a kedvencem, tehát azt kéretik kritizálni, hamár a masszív kötekedés a cél.:-)
Ratnet 2009.08.04. 00:19:08
Ratnet 2009.08.04. 00:25:52
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.04. 00:32:35
Kábel:
www.scantool.net/scan-tools/elmscan-pwm.html
pinouts.ru/images/rs232-j1850.gif
SW:
www.scantool.net/scantool/downloads/11/scantool_net114win.exe
(Elsô próbálkozáshoz ez az ingyenes ostoba fapad is jó.)
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.04. 00:36:33
E30:
www.gumtree.ie/posting_images/08/37682508__1246483596__1__1-f07699cce5125ee46dfc30dc16bf766d.__big__.jpg
E36:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5d/1998_BMW_328i.JPG
Csikós Zsolt 2009.08.04. 00:43:20
Oké, köszi, elküldtem neki privátban. De már egészen jó volt. Egészen. Pici zörej még hallatszott, de sztem a többség erre legyintene.
Ratnet 2009.08.04. 00:55:58
Ja, és nem kell mindig képeket betenned, unalomig ismert autókról. Mindenki látta már őket, van -nemkevés- ember akinek a könyökén jön ki hidd el.
Ráadásul magadat is megkíméled a munkától.:-)
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.04. 01:02:48
qualitaet 2009.08.04. 01:03:03
Fene egye meg a legrosszabbkor léptem ki:)
Baby, látom megint eszednél vagy!
Te okoskodsz a múmia A8-cal amiben teljesen igazad van nekem meg csak eszembe jutott a Legend aminek az alkatrészáraihoz fogható nem volt az autóiparban. Hogy neked ettől forog a kés a szívedben azt hiszem nem az én hibám hanem részedről valami beteges fétis amivel fordulj orvoshoz. Az autóipari bölcseletekhez meg csak gratulálni tudok.
"De neked biztos az a fixa ideád, hogy én japán mániás vagyok – pedig nem."
Tudom. Nem is értem, hogy jutott eszembe...
"De miért nem tudod reálisan látni a dolgokat?"
Öreg, te vagy az akinek figja nincs arról a tényről, hogy egy öreg japán luxusautó - ami mellesleg ritka mindenütt mint a fehér holló mert réges rég széthullottak -nem Civic vagy Corolla hanem egy bonyolult és kiforratlan szerkezet milliónyi meghibásodási lehetőséggel, a nullánál is alacsonyabb presztízzsel.
"Miért nem érted meg, hogy a japánok ált nem bonyolítják túl a cuccaikat,"
Rebegd már el Szakétő Úr, mennyiben egyszerűbb egy Legend vagy egy Lexus egy 7-ernél vagy egy S-Klassénál.
"Szerinted miért drágák a japán autókhoz az alkatrészek? Na miért? Azért, mert a jó minőségű alkatrész ritkán romlik el, és éppen ezért drága. Nem logikus? Ja és azért, mert a japók szeretik a nem euro kompatibilis dolgokat, de nyílván ezzel magukat is védik."
Apám ezt a baromságot be kéne keretezni :))) Kertezés közben a bölcs logikádat követve azt is sietve elmesélhetnéd mi romlik el előbb egy német sárvédőn vagy egy lökhárítón?
"Én egy német autóról írtam, erre te megjelensz a hülyeségeddel, hogy a Legend így, meg úgy. Azért kapjál már észhez. Ne mondd már nekem, hogy a szerelők rémálma lenne a Legend, ne viccelj már. Magyarországon azért nincs belőle sok, mert a magyarok elvakultan németbuzik. (tisztelet a BMW-nek, meg a MB-nek, mert azok anno még autókat gyártottak). Vagy szerinted az amerikai, ausztrál, afrikai kontinensen több Audi A8 mászkál, mint Legend, vagy Lexus?! Ne viccelj már velem."
Mi a fene köze van a távoli kontinensekbeli mai Lexus-sűrűségnek a Magyaroszágon tucatszám elhullott Legendekhez.????? (Megjegyzem az amerikai tesztek sem tartják mind jobbnak a Lexust a BMW- nél vagy az MB-nél.)
Sajnos arról fingod nincs, hogy ebből a fajta Legendből 1992-93-ban több mint száz darabot értékesítettek új autóként Magyarországon. Hová lettek ezek? ????
Elmondom neked: '99-2002 között mind szétbontották vagy lebiztosítózták őket mert egy ritka szar és emiatt totál eledhatatlan autó volt, 6-7 évesen már folyton beszart ,drága volt javítani és rühellték a szerelők mert a legkülönbözőbb hibákat produkálták a váltóhibától a ledarálódó féltengelyeken keresztül az utastéri hőcserélőnél gázt elengedő légkondicionálóig vagy az lógó kormányműig.
Presztízse meg lófasz sem volt mert nagyjából ugyanúgy vélekedtek az emberek mint én amikor életemben először vezethettem.
Egy barátom VADONAT ÚJAN vett egy ilyet. 1992 nyarát (Apropó, Te akkor mivel jártál ???) írtunk és az akkor négyéves, már 270000 km-t futott de sértetlen, egy éve használt '88-as 750i-m után próbáltam ki.
Tényleg nem bántani akarlak de a papírvékony lemezek, fronthajtási befolyástól kisautósan ugráló kormány, a metrókocsikra emlékeztető, linóleumszerű olcsó műbőrhatású kárpitok, a civices egyenszürke műanyagok, játékautós kapcsolók, gyermeteg piktogrammok,piacos műanyagfák ,hetvenes évekbeli hifitoronyhoz is méltatlan seszinű digitális kijelzők és az egész mérhetelenül olcsó és mindenfajta eleganciát és stílust mellőző millieu-nek kegyelemdöfést adó, gyomorfordítóan jellegzetes, édeskés bűz engem mindenre emlékeztetett csak luxusautóra nem.
"Ez az autó bármelyik korabeli Audit agyonveri kanyarban."
Az összes marhaságból ez tetszik a legjobban.:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Te, ne vedd sértésnek de "a fekszi az utat" és társai igazi proliduma a szocializmus esztendeiből. Akkor hallottam utoljára :)
"És ezerszer kényelmesebb, mint egy sportkocsi."
A luxusosztályban ez valóban komoly ütőkártya :))))
"Mutasd már be nekem azokat a szerelő haverjaidat/ismerőseidet, akik szerint a japán gépek betegágyak. Annyira érdekelne, hogy melyik sufniból jöttek."
Senki nem mondott ilyet, megint félrebeszélsz. Általában rendkívül megbízató és jó autók alsóbb kategóriákban meg aztán különösen.
A régi Legend viszont egy kalap szar ennek megfelelő "hírnévvel", ezt viszont mielőbb emészd meg.
Jelzem,sosem barátkoztam szerelővel mert jó japán mondás szerint "ha a kezedet nyújtod a szolgának, a seggét mutatja" meg mint tudjuk a bizalmaskodás tiszteletlenséget szül.
Ennek megfelelően a "barát" szerelő szokta átbaszni az ügyfeleket a legmocskosabbul.
Amúgy Honda Royal Motor és Honda Éles. No name sufnik...
"Ja, az a legjobb, amikor az Audi-márkaszervizben a kopasznak megmutatják a számlát :D"
Annyira nem jó érzés mert voltak hibák szép számmal és az akkoriban regnáló, azóta réges-rég kirúgott Sz. Gabi a legnagyobb csirkefogó volt a műszakvezetők közül. Van hajam és volt S8-am '98-as, itthoni, 2001-ben.(Apropó ismét: Te akkoriban mivel jártál?).
Csak mert megint kezdesz egy kicsit lekezelő lenni, vélhetően a semmmire...
Ratnet 2009.08.04. 01:14:23
Pluszban neked valamiért beragadt ez az 'embereket és az ízlést anyagi alapon vizsgáló' -igenhülye látásmódod. Annyi pénzem azért általában akad, hogy le tudjam cserélni az aktuális autóparkomat modernebbre. De sajnos az újabbak nem tetszenek. Van ilyen ember is.
Tudom nehéz de emészd meg.:-)
lápi lidérc 2009.08.04. 03:06:37
Mondjuk vezérlőtag?
Ciri 2009.08.04. 05:49:53
"Szerintem nem módi egy nem túl régi luxusautónál, hogy szerelők titkos tippjeit használva, a gyári leírástól eltérően szervizelve működjön csak valami."
Na, ezt a hozzászólásodat elmentettem. Jó lesz ez még valamire.
@qualitaet:
"Na-na. Azért én is szoptam egy kicsit....:)"
Volt már cserélve váltó a BMW-ben ? :))
Jobb, ha befejezed, mert levágom a hajad nyuszibogyó! :))))
Shadowbull 2009.08.04. 07:41:06
Ennek te orulni szoktal, nem? Ezzel a frizuraval:))
egyebkent nem azt mondom, hogy nem romlik el soha egy sem, hanem azt, hogy nem produkalnak kirivo meghibasodasi aranyt.
sb
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.04. 09:00:46
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.04. 09:05:17
Hogy forogna, életében nem tartott fent autót, fogalma sincs az árakról. Csodálkoznék, ha az öreg japán csótányt nem a fater tolta volna a segge alá, hozzáteszem én is ilyet vennék a kölöknek, tanulni meg szétbaszni bôven jó. Naná, majd az Audival rodeózzon.
Der_rosarote_Panther 2009.08.04. 10:18:23
Ratnet 2009.08.04. 10:48:37
Nem bizonygattam semmit, te bizonygatod állandóan, hogy ízlése csak gazdagoknak (és a rájuk hasonlítani vágyóknak)van. Tudod, akik részletre vesznek BMW-t.:-)
Az e21 szerintem szebb mint az e30 vagy e36. A mai autók pedig formai giccsek. Erről volt fentebb szó. Bármennyire is fáj ez neked.
Ja, hogy megnyugodjon a háborgó lelked egy kicsit: valószínüleg még a csattogós falepkédet taszajgattad kakás pelusban, a korai kilencvenesekben amikor én eladtam az e21-em.
LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.04. 11:10:54
Szóval majd vitatkozz az amerikai kontinensen élőkkel, az afrikaiakkal, ázsiaiakkal, ausztrálokkal, a japán gépek tekintetében - ne velem, jó?! Majd ha mutatsz nekem milliókat futott német gépeket (nem Mercedest), akkor majd lehet, hogy le is térdelek eléd.
Szíved joga, hogy semmibe vedd a japánokat (luxusautóikat), de egy pillanatig ne állítsd, hogy szarok, mert nem igaz. Voltak mellényúlások, de egy német idős luxusautónál nagyobb betegágyat el sem tudok képzelni. (ált nem Mercedes, de azok között is van).
Jaja biztos tök király gép a 5-ös hetes széria, és milyen olcsók, a 10 évesnél régebbiek már 1-2 milláért megvehetők vajh' miért - biztos azé, me annyira tökéletes. LOL Azért mert tele van kütyükkel, és horror áron javítják, mint minden német luxusautót.
Hogy jön ide, hogy milyen autóm volt 92-ben? Maradjunk annyiban, hogy a német autók belterjesek, és elsősorban Európára és a ruszinok gazdagabbik részére korlátozódnak, kivéve 1-2 aktuális luxusgépet, amiben az amcsi milliárdosok/hollywood-i kincsvadászok villoghatnak a vakuk előtt.
Mindig is más számított Európában: a görcsös tökéletességre törekvés, a túlértékelt tárgyak, az álszent sznobság, a vak dogmák. Meg is látszik a végeredmény.
Az öreg hetes széria ettől függetlenül az autóstörténelem legszebb alkotásai közé tartozik, de ennek az ellenkezőjét soha senki nem állította. Vedd már észre, hogy én nem vitatkozom veled. A magyarok ált magukkal állnak harcban, csak másban vezetik le a feszültségeiket.
LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.04. 11:13:29
Ratnet 2009.08.04. 11:32:09
Készítsünk műanyagból egy hetvenes- nyolcvanas évekbeli klasszikus Jaguar xj6 modellt, hőpisztollyal fúvassuk egy kicsit elölről-hátulról és amikor megolvadt, megkapjuk e cikk tárgyát.:-)
Suttora 2009.08.04. 11:55:40
Seca81 2009.08.04. 12:04:53
Amúgy a Legend mióta luxusautó?
Seca81 2009.08.04. 12:13:03
censor013 2009.08.04. 13:07:50
Valami ilyesmit írtam én is. Ráadásul mindig kitalálnak valamit, hogy még helyettesíteni se lehessen, így marad a gyári cucc.
censor013 2009.08.04. 13:10:39
Így van. Ezért járok kiskategóriás verdával, ki tudom fizetni, nem fáj a fejem. Ráadásul nincs tele rejtélyekkel, egyszerű, mint a sárga tányér.
Csak én is egy autósmarha vagyok, aki elálmodozik néha.
qualitaet 2009.08.04. 13:44:59
" Bírom ezt a "fingod nincs, velem ellentétben te csak poszteren láttál, netto hülyeség" (ezt te még nem) stb. Összekevered a szezont a fazonnal."
Ha megfigyeled én csak arra mondom. hogy "fingod" nincs amiről a vita közben nyilvánvalóan bebizonyosodik, hogy tényleg nincs. Ha visszaolvasod a Magyarországon nagyszámban futott Legendekről sem tudtál semmit sem és mellébeszéltél, mindenféle amerikai Lexussal példálóztál az alktrészek árképzésével kapcsolatos blődlikről nem is beszélve.
"Majd ha mutatsz nekem milliókat futott német gépeket (nem Mercedest), akkor majd lehet, hogy le is térdelek eléd."
Ebben viszont teljesen egyetértünk. Mindig jót röhögök amikor ezt a "millió kilométeres", gyermeteg romantikával erősen átszőtt baromságot olvasom, lettelégyen az bármilyen márka.
Egy két állólámpás taxinál persze megtörténhetett(bár erre sincs semmilyen bizonyíték) de azt leszámítva kizárt dolog személyautó- pláne benzines- esetében.
Láttam én is 750.000 km-t futott W123-as és 560.000-T futott 2.8 as diesel Nissan Laurelt is, müncheni taxiként. Koromfeketére sötétedett fényszórók, rohadó sárvédők, mállásnak indult kormány, leolvashatatlanul mocskos műszerek, rühes és foszladozó tetőkárpit,fityegő szellőzőrostélyok, palacsintáva ült, emberzsírtól feltükrösödött ülések, hangosan éneklő és lötyögő váltó, búgó diffi,szintén koromfekete hátsó lámpák.
Egy ilyen autó ebben a minden részében borzalmas elhasználtsági fokában nemhogy további negyedmillió megtételére nem képes hanem még szaros tízezer km lefutása is kb. akkora erőfeszítés egy ilyennek mint hasolnló 200000-ret futott társának további 150000.
Tudom. taxi. Lelakják. Ám pontosan szervízelt,tükörsima német úton, kulturált körülmények közt fut,abszolút rendeltetésszerűen használva, a hidegindítás és a folymatosan nagy fordulaton való gyilkolás pedig ismeretlen fogalom.
Nehogy már másutt, (pláne keleten!!) a fentiekkel szöges ellentétben álló üzemi körülmények között ennek a kétszeresét(erre sincs smmilyen bizonyíték) bírja.
4-500 ezer hihető és gyakran megesik. Azt hiszem a Csikós által birtokolt autók jó pélák. Működnek de a folyamatos szerelgetés mellett is igencsak el vannak kopva, minden egyes porcikájukban. Ahhoz meg végképp, hogy további súlyos kilométer százereket uram bocsá' félmilliót megtehessenek. És akkor "csak" egymilliónál tartunk...
" Maradjunk annyiban, hogy a német autók belterjesek, és elsősorban Európára és a ruszinok gazdagabbik részére korlátozódnak, kivéve 1-2 aktuális luxusgépet, amiben az amcsi milliárdosok/hollywood-i kincsvadászok villoghatnak a vakuk előtt.
Mindig is más számított Európában: a görcsös tökéletességre törekvés, a túlértékelt tárgyak, az álszent sznobság, a vak dogmák. Meg is látszik a végeredmény."
Ezt meséld majd el a japán gazdagoknak i vagy akár a vezető autógyáraik luxustípusok tervezését irányító szakembereinek is. Előbbiek ugyanúgy a német prémiumautókért vannak meghalva utóbbiak meg szintén -és nyíltan deklarálva- mindig is a német luxusmárkákat tekintették az etalonnak vagy másolták le, nem kevésbé gátlástalan pofátlansággal.
"Vedd már észre, hogy én nem vitatkozom veled. A magyarok ált magukkal állnak harcban, csak másban vezetik le a feszültségeiket."
Én csak azt veszem észre, hogy minden vitát temagad indítasz az egymondatos megjegyzéseimre történő többoldalas, csacska toporzékolással teli bölcsességeiddel.
Nincs ezzel semmi baj, engem kifejzetten szórakoztatsz :)))
qualitaet 2009.08.04. 13:55:39
Sajnos fogalmam sincs. Anno a saját szememmel láttam no meg a bécsi úti BMW-szervízben hallottam. Ugyanitt volt a Honda Royal Motor szervize is.
Seca81 2009.08.04. 14:04:52
Valamilyen archívum csak van a régi eladásokról, gondolom régi újságokban fellelhetőek, de ezekkel én nem rendelkezem. Marad a keresgélés a neten :)
qualitaet 2009.08.04. 14:06:43
" Volt már cserélve váltó a BMW-ben ? :))
Jobb, ha befejezed, mert levágom a hajad nyuszibogyó! :))))"
Csak majdnem, Tubicám.:)
(Ütött mint az toronyóra(535d) de egy szoftverfrissítés segített.
sufnyi 2009.08.04. 14:57:20
LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.04. 14:58:17
"Ha visszaolvasod a Magyarországon nagyszámban futott Legendekről sem tudtál semmit sem és mellébeszéltél"
Kit érdekelnek a mogyi Legendek?! Mogyi világléptékkel nem mérhető piacgazdaság. Habár a fentebb 1-2 kolléga azért tette némi megjegyzést arról, hogy mogyiban is vannak még csodás Legendek. De mind1, a szemellenző az szemellenző - értem én.
"Mindig jót röhögök amikor ezt a "millió kilométeres", gyermeteg romantikával erősen átszőtt baromságot olvasom, lettelégyen az bármilyen márka.
Egy két állólámpás taxinál persze megtörténhetett(bár erre sincs semmilyen bizonyíték) de azt leszámítva kizárt dolog személyautó- pláne benzines- esetében."
Látszik, hogy nem vagy világlátott ember, de én drukkolok neked :). Szóval München és a török taxisok :D, hát igen... Ez ám a világkép. Hagyd el a kontinenst és láss csodákat. Csiribí-csiribá. München ajj, de hát az nem is Németország :D maradjunk bayer-land-nél.
"Ezt meséld majd el a japán gazdagoknak i vagy akár a vezető autógyáraik luxustípusok tervezését irányító szakembereinek is."
Duma. Én már dolgoztam japán cégnek, de a japán az előbb halna éhen, minthogy pl más nemzet kajáját egye, vagy más nemzet autójában virítson. Azok őrültek, nem emberek, hanem droidok, éppen ezért jók a gépeik.
"Nehogy már másutt, (pláne keleten!!) a fentiekkel szöges ellentétben álló üzemi körülmények között ennek a kétszeresét(erre sincs smmilyen bizonyíték) bírja."
Sőt, még Afrika úttalan útjain is találhatsz érdekes dolgokat, no elsősorban nem német gépeket, bár 1-2 hármas, ötös még arra felé is mozog. Megjegyzem te minősíted a kelet, de meglepődnél, hogy például mennyivel több afrikai országnak van jobb minőségű úthálózata, mint Mo-nak. Szóval én is nevetek ám.
Shadowbull 2009.08.04. 18:43:38
Valoszinuleg azt a durvan huszezer BMW-t, amit eladtak Japanban iden az elso felevben, mind betelepult gaidzsinok vettek meg.
sb
LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.04. 18:55:36
Csikós Zsolt 2009.08.04. 19:12:14
Bocs, csak nagyon halkan jegyzem meg, hogy a japán végtelenül sznob. Büszke a saját nemzetére, titokban úgy véli, hogy az ő népek mindenek feletti (bár ezen a 2. VH-t lezáró császári beszéd sokat enyhített), de ha igazán tehetős, mindenből külföldit vesz. Apám külkeres volt, kint éltünk jó pár évet, a menő építőipari cég Poclainnel daruzott és földmunkázott, holott a Katónak jobb volt a megbíhatósági mutatója, svájci órát vett japán helyett, és inkább széthullós amerikai autóval járt, mint jó Toyotával. A BMW, Mercedes, de még a VW is úri dolognak számított.
Odáig fajult a dolog, hogy van egy külön kandzsi (kínaiaktól származó komplikált képírás-jel), ami a bal karon lebarnulást írja le. Mert az igazán menők balkormányos autót használnak, holott külföldiből is létezik jobbkormányos, szinte mindből. Mert akkor autó nélkül is látszik, milyen autója van.
Aranyosak a maguk módján, Japán nagyon vicces hely, át-meg-átszövik az ilyen furcsaságok az egész társadalmat. Nem szabad a mi lineáris (na jó, majdnem) gondolkodásunkkal dekódolni őket.
Egyébként a csak 20 ezer BMW oka az is lehet, hogy Japánban súlyos imporvám van ezeken a kocsikon, jóval drágábbak, mint Európában, vagy pláne Amerikában. A japán belpiacos autók meg valamivel olcsóbbak.
Bocs az offolásért.
Rocko- 2009.08.04. 19:18:30
megáll az ész!
newname 2009.08.04. 19:25:46
NE!!!!
Akkor ott a barna bal kar a hosszú farok jele?:)))))
Rosszab mint itthon:)))))
qualitaet 2009.08.04. 20:49:40
"Kit érdekelnek a mogyi Legendek?! Mogyi világléptékkel nem mérhető piacgazdaság. Habár a fentebb 1-2 kolléga azért tette némi megjegyzést arról, hogy mogyiban is vannak még csodás Legendek. De mind1, a szemellenző az szemellenző - értem én."
Mesélhetnél arról mi köze a külföldi gazdasági helyzetnek a Magyarországon, a hasonló körülmények között használt kategóriatársaknál évekkel korábban széthullott Legendek tucatjaihoz.
Attól, hogy a kolléga mit mond vagy mit nem mond ezek még ugyanúgy eltüntek tízéves koruk előtt az utakról szinte mind. Amúgy nem csak innen pl. Ausztriából is.
"Látszik, hogy nem vagy világlátott ember, de én drukkolok neked :). Szóval München és a török taxisok :D, hát igen... Ez ám a világkép. Hagyd el a kontinenst és láss csodákat."
Elhagytam. Ám lehet, hogy te nemigen mert akkor tudnád, hogy a Közel-Keleten vagy Észak-Afrikában futó idős európai autók vagy tehetősebb tulajok megkímélt példányai vagy szimplán csak lelakott és ütött-kopott többszörösen összetékolt darabok amelyek semmilyen relevanciával nem bírnak az állítólagosan eredeti motorral és eredeti állapotban "millió kilométert futott" autók gyermekded legendáit illetően.
Azt esküszöm nem tudom eldönteni, hogy beteges mellébeszélés vagy pusztán az általános szövegértési problémád erdménye az, hogy képtelen vagy felfogni mire célozntam.
Arra akartam rámutatni, hogy egy nyugat-európai város körülményei között sem megy egymillió kilométert eredeti állapotban semmilyen személyautó sem, nemhogy egyebütt.
"Duma. Én már dolgoztam japán cégnek, de a japán az előbb halna éhen, minthogy pl más nemzet kajáját egye, vagy más nemzet autójában virítson"
Gondolom a munkaszerződésben előkelő helyet foglalt el az a pont amelyben szigorúan megtiltották a dolgozóknak a japán filmek megtekintését.:)))
Mással nem tudom magyarázni, hogy mindezidáig nem sikerült észrevenned, hogy minden komolyabb japán ember S-Klasse Mercedesben ül.:)
"Sőt, még Afrika úttalan útjain is találhatsz érdekes dolgokat, no elsősorban nem német gépeket, bár 1-2 hármas, ötös még arra felé is mozog. Megjegyzem te minősíted a kelet, de meglepődnél, hogy például mennyivel több afrikai országnak van jobb minőségű úthálózata, mint Mo-nak."
Szomorú, hogy arra sem vagy képes, hogy a kor és a futásteljesítmény között különbséget tegyél.
Azt sem tudom képzelni miből gondolod, hogy egy autó attól hogy öreg még feltétlenül egymillió kilométert futott volna.
Ellenben nem mindennnapi világutazó lehetsz ha Afrikát keletként aposztrofálod.:)
Látom a mellébeszéléssel meghintett "szövegértésed" itt is kiválóan szuperál, hisz' megint a magyar utakról hadoválsz miközben én a müncheni körülményekről beszéltem.:)))
LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.04. 21:51:50
LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.04. 22:01:33
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.04. 22:11:37
Élek a gyanúperrel, hogy a büdös életben nem dolgoztál japánokkal, ezt ugyanúgy kiszoptad a kisujjadból, mint oly sok mást. A tehetôs ázsiaiak csakis külföldi cuccokat vesznek.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.04. 22:19:17
Ez a hülyeség sajnos a te frusztrált elméd szüleménye. Sehol nem írtam ilyet, a "gazdagok" szót eleve csak a prolik használják.
"Tudod, akik részletre vesznek BMW-t."
Remélem, nem okozok túl nagy sokkot, ha elárulom, hogy a maradék vételár is rendelkezésre áll számlámon, de nekem sokkal fontosabb, hogy nagyobb tartalékom legyen. A lekötés meg a hitel közötti kamatkülönbség meg anyagilag nem izgat, az a nyugalom ára. Több, mint a felét kizettem így is, megnyugodhatsz.
UltimateUbul 2009.08.04. 22:48:33
DE ettől független a Honda egy perfekt cég ehhez megfelelő kocsikkal, ha átlagautóról van szó.
Máskülönben ha csak Japánban létezne a világon autógyártás, ami mindenkinek elérhető módon zajlana, sokkal kiegyensúlyozottabb és harmónikusabb lenne a társadalom, kevesebb a identitászavaros, és tisztább az atmoszféra. És aki felemlegeti erre kontrából, hogy Tokyóban még akadnak aprópénzes oxigénautómaták, lenyakazom...
OSU
UltimateUbul 2009.08.04. 22:54:02
LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.05. 01:54:33
bigpond 2009.08.05. 05:20:42
"Remélem, nem okozok túl nagy sokkot, ha elárulom, hogy a maradék vételár is rendelkezésre áll számlámon, de nekem sokkal fontosabb, hogy nagyobb tartalékom legyen. A lekötés meg a hitel közötti kamatkülönbség meg anyagilag nem izgat, az a nyugalom ára. Több, mint a felét kizettem így is, megnyugodhatsz.
"
nekem eleeg nagy sokkot okoztal.
eddig azt hittem a "gazdagok" befektetik a penzuket (vagyonukat) es nem egy BMW-be tartjak. erted!? dolgoztatjak azt a qrva lovet es nem robotolnak egy gyarban mint te.
szerintem egyszer beszelgess csak el egy igazi gazdaggal, kerdezd meg, hogy hogy velekedik a te kis strategiadrol(minden penz egy BMW-be esetleg egy lakasba fektetve+robotolas egy gyarban,persze tudom te szereted a munkadat)
"nyugalom ara"
na itt dobtam mindjart egy haatast.
szoval ne prolizz te senkit mert te magad is az vagy.
UltimateUbul 2009.08.05. 09:59:42
Hidd el nem csak magával... :D És ehhez még jön az a fránya aszexualitás is meg a pubertárskori kikosarazások az egész osztály előtt, meg nagymama nádpálcázása a rossz bizonyítványért :DD
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.05. 13:34:49
Ezért van lekötve.
"minden penz egy BMW-be esetleg egy lakasba fektetve"
Pont hogy nem raktam bele az összes pénzemet, ezért vettem fel a hitelt, tanulj meg olvasni. Egyébként meg ívben szarom le, hogy szerinted mibe kéne fektetnem a pénzemet.
newname 2009.08.05. 17:06:06
Minden fa@szságról szó van: ki a gazdag, kinek mennyi hitele van (bár más ám egy német hitel, mint egy magyar), ki mit csinál, mitől nő a farka, ki tud nagyobbat hazudni, stb.
Sok f@sz nagyarctársadalomtudóspolitológusszociológusautó-urbánlegendistamegaszomszédtólkapotthírekbőlminősítőegymástbasztató...
Csak autóról nincs szó.
Tudom, ha nem tetszik húzzak innen...a ..ba.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.05. 17:54:50
Apropó, mit is mondtál, mennyi hiteled van? :)
newname 2009.08.05. 18:29:49
Viszont (nem nagyképűség) van némi tartalékom, amely lehetővé teszi, hogyha történne valami váratlan(ne történjen), túléljem, mondjuk csak infláció követően kamatozik, de biztos.
Ha valaki lakásra vesz fel, elfogadhatónak tartom, mert alapvető létfeltétel. Semmi egyébnél.
Régi német barátom mondását követem: autó! max vagyonod 10-15% legyen a kocsid árában. (vagyon ami pénzzé tehető, nem csak fizikai értelemben, hanem egyedi tudás,képesség (goodwill) amit garantáltan konvertálni tudsz.
Megfordultam egy-két országban (nem túrista-nyaraló), ismerem azt a higgadt mentalitást, megfontoltságot, ami itt sajnos nem jellemző.Mondjuk ez magánügy.
Veled szerintem az a baja néhány ..nek, hogy van szakmai tudásod, illetve ami nincs tudod hol kell keresni.
Egy egy IQ szint alatt fáj másoknak.
Sajnos:)) nem itt élsz, de ennél durvábbakat is tapasztalnál máshol, nap mint nap. Itt az emberek nagy része erősen flusztrált, elsősorban munkahelyi, főnöki problémák miatt. A napi megaláztatásokért, sikertelenségsekért itt törleszt, mert relatíve szabadon teheti. stb.
No ennek megint semmi köze nem volt az autóhoz:)))
Kercerece 2009.08.06. 20:00:10
Csikós Úr,
A blogra csak most néztem rá újra.
Márkaszervíz; szerintem nem rossz. Drágák és oda kell figyelni, de nekik meg van a szakértelmük, sőt velem mindíg kedvesek voltak. Ha csak egy kérdésért mentem be, akkor is kihívták a szerelőt(!) aki tudta a választ.
A VVTi egység ha lehúzod a csatlakozót és nem működik, alapállapotba forog (egy belső rugó oda tolja) így nem okoz motor zötyögést. Szerintem a szerelő aki a vezérmű lánchoz hozzányúlt, nem ismerte a VVTi egység helyes előfeszítési irányát, így a vezérlést 50 fokkal elállították, ezért zötyögött (egyszer én is jártam így, vezérműlánc cserekor ezért kétszer kellett szétszednem, mentségemre legyen mondva a gyári CD-n rosszul állt egy nyíl... de ebbe a hibába minden pelenkás egyszer esik bele). A VVTi solenoid meg a mese a rossz bizonyítvány mellé (szerintem, de az igazságot nem ismerem), a solenoid dugattyúja alatt is van különben 1 rugó ha jól emlékszem, ami alaphelyzetbe rakja így nehezen szorul be.
Ha a VVTi nem működik akkor a vezérmű tengely végi referencia jeladó kb 5 perc járás után (szervíz ciklus végigfut) jelzi az ECU felé, hogy hiába a jel a solenoidnak, nincs szögelfordulás. És jön a hibakód + sárga motor hiba lámpa a műszerfalon, amit bármilyen 10-20eFt-os scanner kiolvas, ami EOBD kompatibilis (Ford, VW, stb kompatibilis). (csatlakozó a kormányoszlopnál)
Most fejből nem emlékszem pontosan, de mintha szóba került volna a főtengely hosszirányú mozgása. Ha ez 1mm, akkor a két támcsapágy nem eredeti (!), ennyit nem kopik semmi. Ha rosszul emlékszem elnézést, de ha tényleg ezt írtátok, akkor a blokkot két motorból rakták össze Nepper barátaink, amiből az egyik picit más Ford típus bontott főtengelye (Pl Ford Cougar) és csapágyai lehettek és nem vették a fáradtságot jó méretű támcsapágyak beszerzésére.
Minden autónak vannak széria hibái 9-10 éves korára. A csomagtartó gumi kléber ragasztó/tömítője is ilyen ennél a típusnál. Amint vizet láttam benn, felhívtam a márkaszervíz és ők telefonban, ingyen elmondták, mit nézzek át (ők, szakszerűen, garanciával 20eFt-ért javították volna). Úgy érzem ez legyen a legtöbb baj egy 9-10 éves autóval. (futómű szilenteket nem írnám a hibalistába, se a lánc és feszítők cseréjét)
Csikós Úr, Te mint főguru biztosan ismersz olyanokat, akik nem csak a váltó olajat nem bízzák a gyári utasításokra, de pl motor olajat is sokkal sűrűbben cserélnek, főleg nagy teljesítményű autóknál. No az ő blokkjaik nem szorulnak meg és a váltóik nem romlanak el.
Elnézést, ha valakit a Pözsó-BMW példámmal megbántottam, de valahogy kellett érzékeltetnem a Mondeo viszony mikéntjét. Az Auto B**d című lapocska meg elképesztő csőlátással és márka szelekcióval írja a cikkeit, ezt nem lehet nem észrevenni. (pl az iDrive-ot, MMi -t használó autókat tartották csúcstechnikás belső terűnek az utolsó számban amit megvettem, miközben a Jaguarnál 2001-2002 óta jól átgondolt touch screenes (opció) a középkonzol (újabb XF, XJ, XK széria), ki akar akkor ilyen vacak gombócokkal szenvedni vezetés közben? Minek ?).
DE, a németek azért tartanok ott ahol, mert velünk meg úgy látszik az angolokkal ellenben, tudnak összezárni (nem szeretnék off topic lenni).
Azt még meg kell említenem, hogy a Jaguarok a kezdeti kerámiafalas kudarcok miatt visszatértek az acél hüvelyes hengerfalakhoz. Éppen ezért a blokkok felújíthatók. Ez sajnos nagyon sok márkára (meglepődnétek, de nem merem sorolni, mert majd megkapom a magamért) nem igaz. Sok autó gyártó jelenleg gyártott blokkjait NEM lehet felújítani, egy fix km-re vannak tervezve és azután kuka. (csak kókányolt utólagos acél hüvelyekkel, de ott meg a nem erre tervezett hőleadás miatt van sokszor baj)
No kinn áll a szekér, picit megforgatom a főtengelyt hazafelé, a 3x annyiba került, hitellel terhelt, 1.6-os, vászon szövetes, szürke színű szekerek között. :). Csak nem esik szét a kocsi amíg hazaérek :)
Szép napot minden autómániásnak!
Shadowbull 2009.08.06. 22:58:37
Azert mert az erintokepernyos megoldas ergonomiailag es kozlekedesbiztonsagilag egy kalap szart sem er.
Ha olyan helyre teszed a kepernyot, ahol beleesik a periferikus latomezodbe vezetes kozben, akkor melyen ki kell hajolni az ulesbol, hogy kezelni tudd.
Ha olyan helyre teszed, ahol kenyelmesen elered, akkor meg amikor a kepernyore bamulsz, nem latod az utat.
Az idrive/MMI hasznalata kozben kenyelmesen hatradolve, a karodat a konyoklon tartva tudod hasznalni azt a kepernyot, ami a muszerfal tetejen tronol, es ha azt nezed, a periferian az utat is latod.
Arrol nem is beszelve, hogy egy osszetapogatott, ujjlenyomatos kepernyo milyen ocsmanyul nez ki.
sb
newname 2009.08.07. 13:13:32
Ezt csak megerősíthetem. A tacs panel egy kalap szar ergonomiailag is (elvonja a figyelmet), közben hadonászol, kitakarsz, stb.(nem csak az autónál!!!)
Technikailag nem nagy szám manapság egyik sem, de használhatóság szempontjából (ha meg nem használod tök mindegy)ég és föld.
Itten olvastam nemrég: "de egy érintőképernyőt még nem tudtak kifejleszteni" -nem e hülyék, persze az más kérdés, hogy nem is akartak.
The Good Boy 2009.08.08. 21:20:52
Két hétig nem vagyok net közelben, erre van egy csomó nekem való poszt, meg cikk itt...:)
ÁlKormi 2009.08.19. 01:07:55
"Módszeresen szedte szét a motort. Kicserélt egy gyújtótrafót. Aztán még egy párat. Végül az egész garnitúrát kidobtuk, és teljes új szettet kapott, mert kiderült, hogy ha egy trafó elszáll, a feszültségnövekedés rövid úton tönkreteszi a többit."
Lehet, hogy rosszul tudom, de a gyújtótrafók nem sorban vannak kötve, ezért a túlfeszültség nem iktathatja ki mindegyiket, vagy bármelyiket (mármint ha 1 elromlik). Ezt nem csak az elmélet, hanem a gyakorlat is igazolja, tapasztalataim szerint.
Leskin 2010.07.25. 19:55:51
Nem S-type-t hanem xk8-at vettem ami motorikusan-elektronikusan gyakorlatilag ugyanaz (legalábbis nagyon hasonló, de ugyanaz a konstrukció kis változtatásokkal).
Használtan 10 évesen. Szervízkönyv nélkül, egy 20 km-es próbaút során. Semmi hiba nem jött elő. Megvettem. Belek lennék? Nem hinném, mert pont a megvett autó 150%-át szántam rá ÖSSZESEN.
Az, aki használtan vesz 10 év körüli autót, az számoljon azzal hogy a vételár 50-60%-át még plusszban rá fogja költeni. Lehet bármilyen papír, lehet az eladó bármilyen szimpatikus, jovális, vagy gengszeter külsejű, tökmindegy. Aki nem számol ezzel az kissé naív (vagy híressen mázlista típus). És ez márkától független.
Én mindig rászámolom, első utam a jaguárnál is az általam preferált szervízbe vezetett (nem jag:)) - nem találtak semmi hibát. ENNEK ELLENÉRE komnplett olajcsere, minden szűrővel egyetemben, új gumicsövek, serpentine bel, vezető görgő, feszítőgörgő, komplett vezérléscsere, komplett futómű felújítás (papíron 115.000 km volt benne). Természetesen új aksi. Szenzorok megvizsgálvam, amelyik avittas volt - csere újra, összes elektromos csatoló szétszed, megnéz tisztít, kontaktspré vagy csere stb stb... Jah, még váltóolaj csere is - pedig az elvileg "életre szólóan feltöltött" - érdemes megnézni milyen az az olaj ami kijön... Ha nem magyarországon vásárolja az ember, hanem saját maga szerzi be az alkatrészt (újat) angliából, akkor olcsóbban jön ki alkatrészből mint egy bmw-nél, mercinél.
KOMPLETT vezérlés cseréhez az alaktrész (ebben minden szir szar benne van, nem csak a láncok, feszítőtől kezdve az utolsó tömítésig minden) 120.000 pénz. Persze nem szabad semmit itthoni viszonteladótól, esetleg szervíztől venni. Itthon pollenszűrő 16.000, kintről megrendelve 5000...(+VAT+ SHIPPING - de ha egyszerre rendel mindent az ember, a szállítási költség, eléggé minimális, mindenesetre volt az vagy 6000 is de a különbség szebetűnő... - bárhogy nézem ez pofátlan árrésnek tűnik...)
Mindezen cseréket anélkül tettem, hogy bármiféle hibát produkált volna az autó. Aki ezt anyagilag nem engedheti meg magának az NE VEGYEN használt autót, vagy vegyen olyat aminek a kifizetése után rendbe tudja rakatni (vagy rakni). Egy tökéletesen működő jól karbantartott autót NAGYON ritkán adnak el (hitelből bebukottat most lehet párat találni, de ritka) - leginkább akkor adják el az autót, ha jelentkeznek az öregedésből fakadó problémák, és nem rendberakják, hanem inkább eldják. Főleg az alsó árszegmensben a típuson belül...
Ezután gyakorlatilag eddig közel 40.000 km-t tettem bele anélkül, hogy baja lett volna (csak olaj és szűrő scerék), egy gyújtótrafó elszállás kivételével (egyik elszállt (érdekes módon nekem is 6-os hengeren - mellesleg a 6-os henger amúgy is a v8 konstrukciókban a "gyenge láncszem") - melegedett akkor athúzott a tekercs, és nem volt gyújtás, de tökéletesen hazakaristoltam vele 150 km-t 140-el - mellesleg itt is egyből az összes csere, nem csak a hibás... - jah és én magam cseréltem ki, angliából rendelt trafókkal, kb 12 csavar a fedlap, + 2 trafonként, az még 16 - szervízbe se keleltt vinnam, az alkatrész meg 3 naop alatt itt violt angliából...). 11 éves jaguárral 40.000 km gyk. hiba nélkül nem hinném hogy a megbízhatatlanság iskolapéldája lenne... Persze, használat előtt illik rendberaknim, ha szarral indulsz el, ne csodálkozz ha nem érsz oda...
Szóval ha használt autót vesz az ember, ne pont annyiért vegye amennyi pénze van, hanem ha megvette akkor először tegye rendbe és utánna kezdje használni...
A fentiek tükrében szerintem a szokásos konklúzió vonható le: hozzáértő, gondoskodó tulaj, aki ELŐRE gondolkodik, és rákölti amit rá kell EGYENLŐ a megbízható autót birtokló tulajjal....
Tehát nem a márka a megbízhatatlan, hanem a sóher, buheráló szart is kispóroló, 1 hétnél előbbre nem tervező, fenemód hozzánemértő tulaj - az alatt meg rohadjon is le a gép...
A cikkben szereplő tulaj pedig az előbbi, és nem az utóbbi kategóriába tartozik, mert TÖKÉLETESEN rendberakja az autót - és ha egyszer összeállt, és továbbra is utgyanúgy figyel rá, egy igenis megbízható autót fog birtokolni.
Jah, és természetesen elfogult jaguarbuzi vagyok, ezt fel lehet róni nekem, de a fenti tényeket nem :)
cat540923 2010.11.26. 02:19:35
-osom van, érdekes is, meg "tanulni" való is volt, ill. használható jó tanácsok pl. az érdi gömbfejes...stb., vagy a kispesti szilentes, oda most készülök - jó volt "tuti" helyre menni, nem a vakvilágba.....még egyszer kösz
Az utolsó 100 komment: