Árlistaszűz voltam

  2009. július 15. - Bende Tibor Címkék: bmw árlista z4

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Pedig milyen jó kis Bogár volt
2014-09-27 08:52:08

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Én megmondtam előre, hogy baj lesz
2014-08-23 06:50:05

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Bogár saga: Polírozom a bohócot
2014-08-02 12:15:37

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Elment az eszünk: kasznit cseréltünk a Bogáron
2014-06-01 07:10:34

Épp Göbivel ültünk az irodámban, amikor Marci hívott, aki a Velvetnél dolgozik. Autót akart venni, mert a


Őszintén megvallva, még sosem fordult velem elő, hogy bementem egy prémium autókat árusító szalonba, és ikszelgettem a listát, majd a személyi bankáromat felhívva elutaltam volna az előleget. A használtautó hirdetések a barátaim, olyat veszek, amibe az első tulaj évtizedekkel ezelőtt megvett valamit, vagy nem.

Az 560SEC-ben például csak computer nem volt és hátsó hűtőtáska, mindegy egyéb elérhető extra beépítésre került. Amikor megvettem tizenévesen, mindegy volt, hogy velúros-e vagy kék bőr, nem számított, hogy van-e állófűtés vagy sem. Amikor adatbázis felelősünk elküldte a Z4 árlistáját, fröcsögő nyállal röhögve ordítoztam a szerkesztőségben, hogy ezt nem hiszem el! Ilyen nincs! Aki nem látott még ilyet, csemegézzen bátran, vigyázat, közepesnél jobban felháborító tételek következnek, a nyugalom megzavarására alkalmas számokkal. Egy dolgot kiemelnék: a bőrkárpit széria. Ha azt szeretnénk, hogy az ülés memóriás legyen, az további 364 800 Ft, ha ragaszkodunk a fehér színhez, az a korábbiakon felül 598 300 Ft. Tehát az alap bőrkárpitra simán rákölthetünk majd egy milliót. És akkor még nem fűthető. Íme, a lista:

Mai tesztünk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr171247831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M division 2009.07.16. 23:21:38

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: én se ülnék át BMWből más márkájú autóba. A német technika nekem is nagyon bejött.

M division 2009.07.16. 23:23:09

Persze ez nem azt jelenti, hogy más márka már alapból szar lenne!

SsPL71 (törölt) 2009.07.16. 23:33:18

@Shadowbull: Hát, ő nem olyan, már szalad, rámol...elesik...stb.
Most kapott egy két, természetes alapú szert. Meg borogatás...hát nem tom, most is 39.1 volt a láza.

ekutya 2009.07.16. 23:40:03

@Shadowbull: Hazudnak. Az ötletet nem a műholdakról kapták, hanem megnézték egyik este a Best Defense című filmet.

ekutya 2009.07.16. 23:45:05

@SsPL71: Húha, akkor az még bejáratós, máris beköpte a gyertyát? Csak nem kell bevinni a márkaszervízbe. :)
Amúgy jobbulást.

Shadowbull 2009.07.16. 23:51:05

@SsPL71: De beszelni meg nem beszel, az tuti :)

Itt abszolut OFF. Mi mar 39,5-40 fok alatt nem is csillapitjuk a lazat (fulben merve).

Tok jol alszik akkor is, a homerseklet meg pusztitja a bacikat.

Egyebkent meg ez erdekes:

www.hoxa.hu/?p1=cikk&p2=1944

sb

The Good Boy 2009.07.16. 23:52:07

@SsPL71: vigyázz, nehogy lázgörcsöt kapjon!
Az én lányom kb másfélévesen kapott, ha jól emlékszem 39,6-nál. Nem kivánom senkinek, majdnem rosszul jöttünk ki belöle! Szerencsére azóta kutyabaja, lassan 14 lesz, szerintem szivlapát kell majd 150 éves korában, hogy lenyugodjon:)))
Amúgy jobbulást!

ekutya 2009.07.16. 23:57:39

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: Ha 23 éve vagy házas, akkor már értem miért szereted annyira a kényelmet :P. Amúgy ott feljebb linkeltem a Top Gear részt az Evora-ról. Kényelem van, német technika nincs. Toyota V6 motor van, rengeteg élmény van. Nagyon jó kis gép. Ennek ellenére lebeszélnélek róla, hacsak nem jársz rendszeresen külföldre. Ugyanis itthon kevesebb a Lotus szervíz mint a fehér holló.

SsPL71 (törölt) 2009.07.16. 23:58:42

@Shadowbull: off
Én azt hallottam/olvastam, hogy tartós láz agykárosodást okozhat, még nem olvastam végig a cikket amit küldtél.

@The Good Boy: Lázgörcs, ha jól informált vagyok akkor a hirtelen kialakuló magas láz előjeleként jelentkezik, még a magas láz közvetlen előjeleként.
A húgom is majdnem meghalt a lázgörcstől.

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2009.07.16. 23:59:45

@Il mio nome è Nessuno:
Rövid leszek, hülye vagy.
Ha a mediaban veszel 10 ezer forintert olyan mp3-t, amiben minimum 4 giga memoria van, és még fúr farag és még pacsit is ad, akkor mi a jó náthás retkesért kerül ez egy béjemwéné 87 ezerbe? He?
Egy szaros usb-s bluetooth adapter maximum 2 ezer forint, akkor az miért 250 ezer? He? Minden szoftveresen van megoldva, mert a hardver lényegében megvan. Ha nem értesz hozzá maradj kussban.

Shadowbull 2009.07.17. 00:05:48

@M@tek@: "Ha nem értesz hozzá maradj kussban. "

MEGALOL :))))))


sb

ekutya 2009.07.17. 00:06:46

@Shadowbull: Az OFF-hoz.
Főleg úgy nem érdemes nagyon csillapítani, hogy van olyan kórokozó, ami pont nem pusztul el ha kicsit lecsökken a láz.

Shadowbull 2009.07.17. 00:07:23

@SsPL71: Vegul is mindenki ugy csinalja, ahogy o helyesnek gondolja, ez aztan abszolut az a tema. A szulo viseli a felelosseget, ezert o is dont.

sb

lapa · http://www.lapanet.hu 2009.07.17. 00:09:15

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: mivel már nem először olvasok erről nem tudom megállni, hogy kicsit piszkáljalak:

dönteni fontos dolgokról úgy, hogy meg sem adod neki a lehetőséget, hogy végül meghunyászkodva behódoljon az érveid hallatán elég férfias szerintem. a bizalom az más.

ettől az apróságtól függetlenül alapvetően a két fél dominanciára való hajlama és ezek páronkénti különbsége a téma. nálad nagy a különbség, másoknál kisebb. pro és kontra lehet érvelni melyik mikor jobb, de fogadd el, hogy nem mindenki szeretne olyan életet élni, mint amilyenről itt írsz.

azt viszont szerintem ne erőltesd, hogy mennyire egyenjogúnak érzed a viszonyotok, legalábbis ne közvetlenül a "márpedig rajtam a nadrág" előtti vagy utáni bekezdésekben.

csak azt kívántam kicsit felvázolni, hogy sok út vezet a boldogsághoz, nem kell szerintem papucsot kiáltani, ha más máshogy éli az életét. ha jól emlékszem valahogy így kezdődött. jóéjt és béke mindenekelőtt.

ekutya 2009.07.17. 00:10:01

@Shadowbull: dehiszen itt mindenki ért mindenhez :P. Főleg ami autó

SsPL71 (törölt) 2009.07.17. 00:11:31

@Shadowbull: OFF: Elolvastam, egyetértek, meglátjuk mi lesz, remélem reggelre kiheveri. Germicid kúpot nem kellett volna adnom, csak a homeopátiásat.
De, szerencsére csak 1 felet kapott.

Köszi a cikket.

Shadowbull 2009.07.17. 00:11:46

@ekutya: En kicsit mernokaggyal kozelitettem meg ezt a temat. Is.

Az anyatermeszet (vagy a Joisten, kinek hogy tetszik) mar szazezer eve osszerakta az emberi szervezetet, es kialakitotta az iranyito mechanizmusokat.

Ha a laz alapvetoen karos lenne, akkor nem lenne mar emberiseg.

Nyilvan vannak koros esetek, ezert kovetni kell a lefolyast.

De ez tenyleg teljesen OFF, es ebbol nem is akarok vitat nyitni.

sb

Shadowbull 2009.07.17. 00:14:53

@SsPL71: Artani nem artassz vele, plane ha betartottad az adagolasi utasitast.

Egyebkent meg a lanyom, amikor kicsi volt, alig volt beteg, 3 eves koraig vagy 3x lazasodott be.

Aztan elkezdett oviba jarni. Fel evig hetente beteg volt. Utana lecsengett.

sb

The Good Boy 2009.07.17. 00:18:24

@SsPL71: nálunk az volt, hogy a 39,6 volt az utolsó mért érték, igy a későbbiekben úgy tartották nyilván, hogy az az érték a gyereknél a lázgörcs határ, azaz, ha legközelebb ezt az értéket eléri, akkor fokozottan esélyes rá. Pár évig a hütőben mindig volt valami speciális orvosság, amit lázgörcsnél kell(ett volna) beadni (pár havonta kellett újat venni, mert addig volt jó csak a szavatossága), szerencsére nem volt rá szükség, pedig volt olyan, amikor 39,8-nál jártunk. Volt is ideg rendesen. Azóta kinőtte (mert kinőhető állitólag a hajlam rá).

The Good Boy 2009.07.17. 00:22:08

@Bende Tibor: oké, értem, hogy 6 lemezes dvd tárja van a z4-nek (mert gondolom ezt akartad irni),de nem tudom hogy jön ide. Vagyis sejtem:)
Végre egy komment a bloghoz!!!:)))
Hurrá!

gomeznonstop (törölt) 2009.07.17. 00:30:44

A cd még létezik meg rendben is van,de sztem (és más is van így) a gyári cds mügyürt lecserélném egy szimpla kazettásra, majd egy átjátszó kazettával bármit és bármikor és bárkiét. A világ a "sokat egy mozdulattal" irányelven mükszik.

ekutya 2009.07.17. 00:31:19

@Shadowbull: szerintem is zárjuk a témát. itt autókról beszélünk, az ilyesmi ide nemvaló, pláne részletesen kifejtve és hosszasan megvitatva.

Apropó, te hogyan bánsz otthon az asszonnyal?

SsPL71 (törölt) 2009.07.17. 00:31:35

@Shadowbull: OFF: Nos, ezt mondták nekem is mármint az ovi témát.
Ezen túl kell esni, gondolom mindenkivel előfordult, ez dolgok természetes velejárója, gondolom.
Ahogy te is mondtad a lázzal kapcsolatosan.

@The Good Boy: Na, igen.
Nem tudom hajlamos-e rá a gyerek.
Azt sem tudom, hogyan nyilvánul meg a lázgörcs.
Ezt a spec. szert nem ismerem.

ekutya 2009.07.17. 00:37:45

szerintem pedig akkor is vicces volt.

The Good Boy 2009.07.17. 00:41:39

@SsPL71: még egyszer utoljára OFF:
A "hajlam" csak akkor derül ki, ha lázgörcsöt kap.
nálunk eszméletvesztéssel, és teljes légzésleállással járt...:(
Visszahoztam, már csak egy rossz álom szerencsére!
A szer nevét már nem tudom, valami drága külföldi folyadékszerű volt, ha jól emlékszem, és kúpként kellett volna használni.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.17. 01:21:43

@M@tek@: Csinálj nekem szoftveresen cápauszonyantennát, BT antennát, ejectboxot, meg antennaerôsítôt, hülyegyerek. Sajnos segghülye vagy a témához.

ekutya 2009.07.17. 02:41:03

@Il mio nome è Nessuno: Mondjuk a szoftver is kemény pénzekbe van, nem csak az antenna, meg az egyéb tákolmányok. De a cikkírónak igaza van abban, hogy a bajor bömbiék elég mellbevágó listát dobtak össze. Mert egy DVD-váltó 175jmf. De pl. a duplakuplungos autoshift 700K. Ez ok, de mi kerül a Professional GPS-en ugyanennyibe? Ha ez az a rendszer ami magától végig tud menni a betanított pályán, akkor én kérek elnézést. Ha nem, akkor 70-ér is van már egész jó.

ekutya 2009.07.17. 02:51:34

Amúgy a délutáni fröcsögős, "mindenki lop", "mindenki szemét körülöttem" témához:

Talán még páran emlékeznek rá. Szóval volt pár éve az a kis gyorsulós incidens az M1M7-nél. 300-nál lángot kapott egy Lambo és egy VW Beetle. Az anyagi kár jelentős, elérte a 100 jmm(ö)f -ot (jómagyarmillió (összelopott) forint). A Lambo-s túlélte és korházba került. Amikoris ez történt:

index.hu/bulvar/lambo1030/

Ha jól sejtem ezért:

index.hu/bulvar/maybach1015/

Szóval nem tudom mi lett a vége, de ha valaki hallott róla, akkor megoszthatná velünk. Hatalmas a tét. Mert most akkor tolvaj mindenki akinek ilyen kocsija van, vagy lehet az illető is becsületes? Elnézést a hupákolásért.

ekutya 2009.07.17. 03:08:03

@ekutya: Azt még elfelejtettem hozzátenni, hogy a Porschét még biztosan megvette valami helyi nepper, aki kipofozta, aztán feladott egy hírdetést a használtautón, hogy keveset futott, megkímélt, törésmentes Porsche...
... álmaid autója, versenyzésre termett, nem bánod meg, ne várakozz...
A Lambónál meg: "4 gyári alig haszált alufelni, gyári gumikkal, akciósan eladó."

Shadowbull 2009.07.17. 07:27:19

@ekutya: Nem lattam a szakertoi jelentest, de csodalkoznek,ha 300-zal mentek volna.

Ha 300nal elszallnak, pici darabokra hullanak mndketten.

sb

SsPL71 (törölt) 2009.07.17. 09:16:05

Jónapot!

@ekutya: Nem, VW Beetle, volt hanem Porsche.

A Lambóból meg porse maradt :)

hiheto 2009.07.17. 10:19:16

@ekutya: A Porsche ugyan azé az emberé jelenleg is, akié akkor volt. Teljesen újjáépítették

The Good Boy 2009.07.17. 10:27:30

nem ennek a tüzes versenynek az egyik résztvevőjét zárták be később thaiföldön vagy hol emberölés miatt? Mintha nekem ez rémlene.

X14NZ 2009.07.17. 10:30:48

@SsPL71: Na akkor read-only átváltok off-ra:

remélem, kislány jobban van. Lázcsillapítással vagy anélkül.

X14NZ 2009.07.17. 10:32:13

@X14NZ:

helyesen: "read-onlyból"

off vége

SsPL71 (törölt) 2009.07.17. 10:51:53

@X14NZ: Igen köszi, reggelre lement a láza teljesen.

X14NZ 2009.07.17. 11:40:31

@SsPL71: az jó.

Ahogy elnézem egyébként, nemcsak az off-nak, de a rendkívül tartalmas és személyeskedésektől mentes vitázásnak is vége. Legalábbis ebben a posztban.

Pedig de szívesen olvasgattam volna még sok érdekességet USB-csatlakozókról, bőrkárpitokról és egyebekről:)

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.17. 11:48:25

@ekutya:
Tudom, láttam a linket, de inkább letöltöm majd normális minőségben. A [youtube]-os videón pont a szép részleteket nem lehet jól látni :-)


@lapa:
Tényleg a legutolsó hozzászólásom a témához:

"de fogadd el, hogy nem mindenki szeretne olyan életet élni, mint amilyenről itt írsz."

Soha nem is kértem ilyet senkitől sem itt sem máshol, nem mondtam hogy ez a tökéletesség netovábbja. Csak ugye az éremnek két oldala van: akkor mások se akarják megmondani nekem, hogy mit hogyan csináljak, és ne osszák az észt olyan stílusban ahogy anno megtették Bende Tibor cikkének kommentjeiben.

Béke!
----------------------------------------------

22 millióért viszont a Z4 helyett továbbra is a Porsche Boxster S-t venném. Minél többet nézem a BMW árát, annál inkább.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.17. 13:21:18

@ekutya: "Mondjuk a szoftver is kemény pénzekbe van, nem csak az antenna"

Természetesen. A szoftverfejlesztés baszott drága dolog, nem ültetheted oda a fórumos professzorokat ezer forintos órabérrel :)

"Ez ok, de mi kerül a Professional GPS-en ugyanennyibe?"

Az, hogy:
- alagútban, hídon, aluljárón, rámpán, magas házak között is mindig tud navigálni, napokig elvan GPS jel nélkül (ellentétben az 50ezer forintos csodákkal)
- kezeli a nightvisiont
- kezeli a headup displayt (szélvédôn látod, mikor merre kell kanyarodni, mennyivel mész, mennyire állítottad a tempomatot, mekkora a követési távolság)
- látod rajta a tolatóradar szenzorainak mért értékeit, egyenként, elöl-hátul
- látod rajta a tolatókamerát, kivetített tolatási ívvel ahogy tekered a kormányt
- tudsz vele CDt rippelni a fejegység belsô HDDjére
- iPod-ot kezel (külsô vezérlôegységgel persze)
- BT-s telefont kihangosít (szintén)
- automatikusan hívja a mentôt karambolnál, de távdiagnosztikát is csináltathatsz a BMW Assist operátorával, aki kívánság szerint szervizmobilt küld, vagy idôpontot ad a legözelebbi szervizben
- netezhetsz vele (teljesértékû internet elérés)
- MP3at játszik a HDDrôl
- oldalkamerát kezel
- concierge szerviz, ha nem akarsz tökölni a navival, vagy nem találsz benne valamit, felhívod ôket, SMSben az autódba küldik a kívánt célt (ingyen), neked csak le kell OKzni
- DVDt játszik
- állófûtés bekapcsolási idôpontjait programozhatod vele
- portálszolgáltatások, pl GPS-pozíció alapján automatikusan megmondja a helyi idôjárást
- PCn összeállított nyaralási túráidat letöltheted a BMW Online accountodról, nem kell a navival baszakodni, ha egy 20 állomásból álló tripet akarsz összeállítani
- egy valag opciót állíthatsz benne, a follow me home idôtartamától a csomagtartólift nyílásszögén át olyan dolgokig, hogy hányat pittyenjen az index, ha meglököd a kart, vagy lezárja-e automatikusan az ajtókat, ha elindulsz

...és még kismillió más dolog, több ezer opciója és szolgáltatása van (persze ezek jórésze feláras), erre mind fel van készítve. Holnap reggelig sorolhatnám, de nincs rá idôm, szóval ha konkrét kérdésed van, csak bátran.

ekutya 2009.07.17. 13:36:20

@Shadowbull: Valószínű nem mentek annyival, csak a bulvárcikkekben írták, mert jól néz ki.
@SsPL71: Az ugyanaz :P. Porsche Beetle. Azt a kocsit még Hitlernek tervezték, aztán rátette a Porsche a kezét, mert látta mennyire időtálló a modell. 6-8 évente előveszik egyszer a garázsból az aktuális modellt. Rácsapnak 2-3-szor a kasztnira kalapáccsal, meg bekerül az új satnav, és lehet vinni a bemutatóra. A Botoxert meg a Gaymant meg kiadják valami kezdő óvodás vizsgamunkájának, hogy ne: Itt a 911, ezt kéne lemásolni csak kisebbe meg tető nélkül. :P
@hiheto: Na ez pozitív. Válság van, nincs pazarlás. Tudtam én hogy derék ember az, szereti az autóját és nem dobta el. Ezekszerint a hírdetés mégse került fel a használtautóra. Na mindegy, majd 2 év múlva. Amúgy mennyibe fájhatott neki az újáépítés?

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.17. 13:46:44

@X14NZ: "Pedig de szívesen olvasgattam volna még sok érdekességet USB-csatlakozókról, bőrkárpitokról és egyebekről:)"

Ha kérdésed van, csak rajta. Kérdezni sosem szégyen, nulla szakmai tapasztalattal, nagy arccal emeletes ökörségeket beböfögni, na az a szégyen.

ekutya 2009.07.17. 13:51:22

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:
Top Gear season 13 episode 1
www.finalgear.com/shows/topgear/13/1/

Ha részletesebben is szeretnéd látni, akkor
www.grouplotus.com/cars/showroom.html#/evora/evora/

www.lotusevora.com/

Vagy élőben: Elvileg a Soroksári úton volt az ország egyetlen kereskedője. Nem tudom hogy árul e még Lotus-t.

Amúgy eszembe jutott hogy a Nissan GTR is nagyon tetszik. Nem nyitott egyik sem, de a Z4 árából inkább ezeket venném.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.17. 13:57:59

@ekutya: Ejha, lehet már a Lotusba is Alpine navit, bixenont, tolatóradart, tolatókamerát, meg elektromosan behajtható tükröket rendelni?

Nemzethalál! :D

ekutya 2009.07.17. 14:01:24

@Il mio nome è Nessuno: pár dolgot tényleg nem értek a listából. Gondolom a stabil jelet jó antennákkal érték el. De mit jelent az hogy elvan napokig jel nélkül? műhold nélkül is tud navigálni. Előveszi a computer a zsebiránytűjét meg a vonalzóját módszerrel?

Meg írtál ilyen dolgokat hogy ipodot kezel, cd rippel, szélvédőre kivetít, tolatóradar... De ezek külön tételek, nem? Ezek nem a Pro GPS miatt vannak. A listán:
PDC-227eFt
BT-224e
Pro Hifi-315e
USB-87e
Mobil-29e
Tehát biztos jó és minőségi dolgok, de az autó árának jelentős részét teszi ki. Én azt hiszem páran meg vagyunk lepődve rajta. Én kb. az összegek felére számítottam volna, még BMW szinten is.

ekutya 2009.07.17. 14:02:41

@Il mio nome è Nessuno: Lehet, de már nem angol a cég. Amúgy tényleg ez az első ilyen "kényelmi" autójuk. Még szervó is van :P

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.17. 14:11:17

@ekutya: "műhold nélkül is tud navigálni. Előveszi a computer a zsebiránytűjét meg a vonalzóját módszerrel?"

Persze. A kerékszenzor és a giroszkóp adataiból felvesz egy tracklogot (irány + megtett távolság ugye ismert), majd ennek geometriáját összeveti a térképanyag utcahálózatának geometriájával, és már tudja is, hol vagy. Amikor megjelentek az elsô GPS-navik, még 150-170m volt a felbontás, mesterségesen butította a jelet az AFSPC a civil fehasználók számára.

"Meg írtál ilyen dolgokat hogy ipodot kezel, cd rippel, szélvédőre kivetít, tolatóradar... De ezek külön tételek, nem?"

De.

"Ezek nem a Pro GPS miatt vannak."

Igen. Viszont csak azzal tudod kihasználni, PDC csak pittyeg képernyô híján, HUD-ot meg nem is kapsz navi nélkül.

"Tehát biztos jó és minőségi dolgok, de az autó árának jelentős részét teszi ki."

...már az, amit megrendelsz belôle.
Mert ugyebár még mindig szabadon konfigurálható autóról van szó.

"Én kb. az összegek felére számítottam volna, még BMW szinten is."

Annyiból az életben nem csinálsz ilyen minôségû és funkcionalitású alrendszereket.

Shadowbull 2009.07.17. 14:11:41

@ekutya: Feljebb mar kitargyaltuk, a GTR legalabb 15e euroval dragabb mint ez.

sb

ekutya 2009.07.17. 14:32:50

@Shadowbull: Lemaradtam, bocs. Mindjárt elolvasom azt is. Abból indultam ki, hogy 80000USD, ami 15,5jmmf. Itthon már 23jmmf az alapára. Tehát tényleg kicsit drágább. Lehet hogy a Lotus Evora is 20 körül lesz, mert 50000GBP, ami 15,8jmmf. De nekem a luxusroadster nem való. Én a kicsit drágább ár ellenére is NissanGTR-t vagy Evora-t vennék inkább. R8-nál meg olcsóbbak és bár kicsit szelídebbek, de nekem jobban tetszenek és városba szerintem jobbak, belül több bennük a hely.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.17. 14:42:57

@ekutya: "de nekem jobban tetszenek és városba szerintem jobbak, belül több bennük a hely"

Egy Lotusban? Ne viccelôdjünk. Minden ki- és beszállás egy jógagyakorlat.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.17. 14:47:22

@ekutya:
Most sportkocsit szeretnél, vagy luxuslimuzint? :-)

Mert a GT-R inkább sportkocsi, az Evora meg semmiképp sem sportkocsi.

X14NZ 2009.07.17. 16:21:11

@Il mio nome è Nessuno: félreértettál, arra gondoltam, hogy a vita pont nem az lényeget tartalmazta, vagy ha azt is, szinte értelmezhetetlen maradt a személyeskedések tengerében.

Ami kár.

thetriggerhappy 2009.07.17. 16:26:00

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:

ha újra előjött, akkor azért válaszolnék:

"ha még mindig az a bizonyos "nevelés" a gond: nálam ez azt jelenti, hogy már a közös élet kezdetétől próbálom olyanra formálni a nőt, hogy minél jobban passzoljunk egymáshoz."

ez nagyon szépen hangzik, csakhogy a nevelés a magyar nyelvben nem ezt jelenti. ha összecsiszolódást szerettél volna írni, akkor miért nem tetted azt? mint látjuk, ismered a szót....


".... vannak olyan vonások a nőkben, amik számomra elviselhetetlenek - egyesekből idősebb korukra szerencsére kivesznek ezek. Ezt egy keményebb pöcsű ember el tudja érni, a papucs típus meg élete végéig a szőnyeg szélén fog közlekedni, ha a nő bevágja a durcit."

látod, megint nem összecsiszolódásról, hanem nevelésről beszélsz.

"30-40 éves korára egy férfi tudjon már egyedül is dönteni a családja jövőjét döntően befolyásoló kérdésekben."

a család pont arról szól, hogy nem egyedül döntesz a legtöbb esetben. az a patriarchátusban volt így.....

"ha a "túlzott egyenjogúság" a baj, akkor az alatt a túlzott emancipációt értettem."

akkor miért nem írod azt? ismered a szót, vagy nem?

"teljesen egyenjogú társak vagyunk a házasságban, még ha ezt páran nem is hiszik el."

milyen szerencse. nem kérdezed meg bizonyos ügyekben, nem vagy híve a túlzott emancipációnak, mint láttuk jól meg is nevelted, de azért egyenjogú társak vagytok. erről az a vicc jut eszembe, amikor az orosz katona testvériesen oszatna meg valamit a magyarral, mire az annyit válaszol, hogy testvériesen a fenét! fifty-fifty....

"Nem vagyok vele paraszt, nem vagyok vele bunkó, sem a gyerekekkel"

azért ez valami. őszintén, ez nálad érdem? ez lenne a szint?

"viszont üzletember vagyok, szép számmal vannak olyan helyzetek, amikor azt és úgy kell csinálnia feleségemnek, amit és ahogy mondok neki. Visszakérdezés, pofavágás, okoskodás nélkül."

ez az üzletember létből jön? ha bányász lenne visszapofázhatna? ez is megmosolyogtató az előbbi egyenjogúságról és egyenlő felekről szóló tirádáid után.

"ha tetszik egyeseknek, ha nem, tartom azt a véleményem, hogy a férfinek kell hordania a nadrágot a családban."

persze ismét szigorúan az egyenjogúság és a partnerség jegyében. ezeket az ellentmondásookat valóban nem látod, vagy csak nem zavarnak?

"46 éves vagyok, én még abban a korban születtem, amikor egy férfinek még férfinek, egy nőnek meg nőnek illett lennie, mindkét esetben a szó jó értelmében. És ez nem macsóság, meg istenfaszatudja mi, ez az élet."

a te életed. nekem ez leginkább szomorú. amolyan provinciális falusi kisbíró szemlélet.

"Nekem ezzel a tahó mentalitással is nagyon boldog és szép családom van"

képzelem milyen boldog, amikor egyedül döntesz, mert egy férfitól ez elvárható és amikor neki kuss van, hiszen te vagy az üzletember.

"és ugyanezzel a mentalitással olyan körülményeket teremtettem a családomnak, amiről a világ 99%-a álmodni sem mer."

gratulálok. és? te mit tudsz az itt írók, a veled vitázók anyagi helyzetéről? nincs sok közöm hozzá, de nekem mindig gyanúsak a saját sportautójuk népítéletét nick-nek használó vagyonbevallók......nem irigységből, hanem mert kötve hiszem, hogy valaki, akinek úgy 100 millió áll a garázsában, azzal tölti az idejét, hogy kommentel a belsőségen...nekem ez életszerűtlen, bár akár még igaz is lehet.

newname 2009.07.17. 17:13:11

Most mi a tökömez? Nök lapja cafe?

indapass90210 2009.07.17. 17:23:57

@thetriggerhappy: pedig van egy rakás igazság abban, amit ír. És magából ahogy leírja, az is látszik, hogy nem hüje ember. A túlzott emancipációt (meg azt, hogy bemész a teszkóba, és hátulról már alig lehet eldönteni, hogy ki nő) én is úúúútálom :)

megint 2009.07.17. 17:35:42

Szerintem is igaza van abban amit ír a népítéletes kolléga

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.17. 18:10:55

@thetriggerhappy:
1. Ha nem tetszik, amit írok, minek olvasod el...? Nem kötelező. Át lehet ugrani. Vagy legrosszabb esetben elolvasni, és leszűrni belőle MAGADBAN, hogy "ez mekkora suttyó." Lételemed a kötözködés?

2. Én próbáltam nyugodtan hozzáállni ehhez az egészhez, azok után, amit ott Ubullal bemutattatok. Látom hiábavaló, mert neked csak a kekeckedés a lényeg.

3. Szerintem nem kérdeztem a véleményed az életemről.

4. Attól, hogy "100 millió áll a garázsban" (egyébként nem...), miért ne kommentelhetnék itt néhanapján? Szinte egész nap a laptop előtt ülök, néha-néha rápillantok a [Belsőségre]. Ha nem tűnt volna fel, vannak itt mérnökemberek és más jómódú emberek is. Kicsit más az időbeosztásom, mint a nagy többségnek, valamint azt csinálok szabadidőmben amit akarok. Még ha nem is kértem rá előzetesen engedélyt tőled... (Ha már életszerűség: komoly ügyvédtől is ritkán hallja az ember, hogy a gázos ügyeket kokós néger verőlegényekkel rendezi. Akár csak vicc szintjén is.)

A véleményem pedig az, hogy a stílusod a Bendés-Subarus cikk óta semmit sem változott: kötözködő, demagóg, beképzelt és kioktató.
Attól, hogy ügyvéd vagy, és megszoktad, hogy megmondod másoknak a tutit, nem mindenki kíváncsi rá, ill. esik hanyatt a te erkölcsi iránytűdtől. Én főleg nem. Ettől az általad is erőltetett liberális, saját nézeteidet másra ráerőltetni akaró szemlélettől meg konkrétan hányni tudnék. De biztos én vagyok ilyen maradi...


Zárjuk le végre a témát, semmit köze az autókhoz ennek az egésznek. További szép napot!

Ciri 2009.07.17. 18:28:35

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:

Ne tagadd, vered az asszonyt! :)))


@thetriggerhappy:
"képzelem milyen boldog, amikor egyedül döntesz, mert egy férfitól ez elvárható és amikor neki kuss van, hiszen te vagy az üzletember."

Én meg képzelem, hogy a te párod a földhöz verné a fenekét örömében, ha fele ekkora anyagi biztonságban élne melletted, mint a kollégáé, illetve mennyivel könnyebb lenne az élete, ha nem kellene folyamatosan helyetted döntéseket hoznia.
Bár ahogy elnézlek, te komoly anyagi háttérrel sem tudnád "megvenni" a párod tiszteletét (gondolom eddig sem sikerült), nyilván ezért pofázol ennyit a témáról.
vagy pedig te is nő vagy...:)

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.17. 18:33:16

@X14NZ: Tôlem mindenki a saját stílusában kap választ.

newname 2009.07.17. 18:57:22

@ekutya:
"Tehát biztos jó és minőségi dolgok, de az autó árának jelentős részét teszi ki. Én azt hiszem páran meg vagyunk lepődve rajta. Én kb. az összegek felére számítottam volna, még BMW szinten is."

Ezek valóban horror árak!
De gondolj bele, ha svábok, meg néhány más gyártó nem ölne bele ennyi pénzt a fejlesztésekbe holtartana az autó?
Akkor max. a kurblik szinén vitatkoznátok, nem holmi protokolokon.
Ezek a dolgok előbb utóbb belekerülnek a fapad autókba:), mint az ABS, projektoros lámpa, injektor, katalizátor, tolatóradar, stb, csak így össze-vissza. Pedig nem is olyan régen csodák voltak. Gondol itt az első mobiltelefonokra (fél kiló), de informatiak, kommunikációs technika már mind bevonult az autóiparba. Ami meg hülyeség -mint a Sony mini CD- az úgysem terjed el. Szóval a jövőbe nézz sztem.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.07.17. 19:01:11

"Tôlem mindenki a saját stílusában kap választ."

Az évszázad vicce Oscar góóóóz túúú: Il mio nome è Nessuno.

Kongrátulésön.

newname 2009.07.17. 19:07:35

@ekutya:
Folytatva:
Tudom hogy ez sok embert sért, mert nem érti miről van szó, tudatlanul ócsáról mindent amit nem ismer. Utánna meg megy a durva stílus, vagy az idegek szándékos "b@sztatása", a mit a mai körülményeket figyelembe véve próbálok megérteni, de elfogadni nem. Flusztrált emberekkel van tele az ország, itt meg lehet bűntetlenül kielégülni.
Mindezt nap mint nap tapasztalom, hogy off legyek: ma szólok a hátszeles kolléganőnek, hogy ne kozkás papírnak használja az excel-t, és ne számológéppel adja össze a cellaértékeket, és jó lenne, ha megtanulna számítógépül. Elküldött a csába, hogy ne magyarázzak neki, mert ECDL-je van és ha nem tudnám azt Egész Európában elfogadják. Egyébbként is azt mondták, hogy ő osztályvezető lesz (ez igaz, csak a ki kavarta mögötte a passzátszelet, azt elvitte a saját örvénye).No jó ez is Nők-lapja café.
Más. Miért lenne ennyi tudatlan.Ma láttam egy készülő "Autós műszaki alapismeretek" jegyzetet. Ilyenekkel:
megszakító hézag állítása, előgyujtás állítása, savsűrűség mérés, töltésszabályzó beállítása, stb. Kb. egy 1960-as Autóvillamosság c. könyv másolata.
Ki fogják adni, lóvét felmarni, hülyéket képezni, akik majd vitatkoznak.

newname 2009.07.17. 19:13:54

@ekutya:
Még folytatva:
Egy másik réteg pedig azért fikázza az uj technikát, mert házilag már nem javítható. Egyszerűen olyan eszközpark és TUDÁS kell hozzájuk, ami már nem terem minden bokorban. Egy dolog működésének ismerete nélkül pedig elég nehéz hibát elhárítani, persze itt azért lehet anélkül is osztani az észt.
De ez itt már sokszor elhangzott, és aki esetleg próbálja prózára lefordítani a lényeget azt elhajtják.(mertegynagyképűbeképzeltbarom)
Na fel a fejjel, oszt tanulni egy életen át (emberismeretet is):)
Vége.Aksi merül. Gép leszáll (remélem):)

newname 2009.07.17. 19:18:49

@X14NZ:
"félreértettál, arra gondoltam, hogy a vita pont nem az lényeget tartalmazta, vagy ha azt is, szinte értelmezhetetlen maradt a személyeskedések tengerében."

Ez olyan szép volt, hogy flírom az ülés támlájára:))))))))))))))))))
Eygébbként miért nem C14NZ?:))))))))

The Good Boy 2009.07.17. 19:38:08

@newname:

" De gondolj bele, ha svábok, meg néhány más gyártó nem ölne bele ennyi pénzt a fejlesztésekbe holtartana az autó?
Akkor max. a kurblik szinén vitatkoznátok, nem holmi protokolokon.
Ezek a dolgok előbb utóbb belekerülnek a fapad autókba:)"

csak az a gond, és ezt nem tudja néhány ember felfogni, hogy a vita tárgyát képező usb és a BT már sok "fapad" autóban széria, vagy legalábbis a második lépcsőben már biztos (igaz, nem a made in germany termékekben), hogy benne van, és nem horror pénzekért adják.
@sipike78:
hát valami ilyet irtam volna én is, ha elolvasom, és kommentálom ezt a szösszenetet:)
Szerencsére nem vagyunk egyformák!

X14NZ 2009.07.17. 19:57:25

@Il mio nome è Nessuno: "Tôlem mindenki a saját stílusában kap választ."

Ez jogodban áll. Miként ez a megoldás is: "Bocs, de ezen a szintén én nem..." vagy "Én inkább maradnék a konkrét (technikai, műszaki stb.) részleteknél a személyeskedés helyett.

Ne vedd támadásnak. Csak egy javaslat. Mivel, ahogy az előbb is utaltam rá, én személy szerint a technikai kérdésekről olvasnék szívesebben.

newname 2009.07.17. 20:10:31

@sipike78:
""Tôlem mindenki a saját stílusában kap választ."

Az évszázad vicce Oscar góóóóz túúú: Il mio nome è Nessuno.

Kongrátulésön. "
Én nem értem ezzel mi a gond:))))
Adjon isten-fogadj isten, stb.

X14NZ 2009.07.17. 20:40:40

@newname:

"Ez olyan szép volt, hogy flírom az ülés támlájára:))))))))))))))))))"

Őőőő... igazán nem tudom az előző 480 hozzászólás közül kb. 300 miatt, hogy ez most beszólás az elütések vagy a mondanivaló miatt vagy nem?:)

"Eygébbként miért nem C14NZ?:))))))))"

Hát mit csináljak, ha ez szerepel a forgalmiban?:)

newname 2009.07.17. 20:43:40

@X14NZ:
csak szokatlan itt ez a lírai hangvétel.semmi baj..:)))))

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.17. 20:44:30

@X14NZ: "Miként ez a megoldás is"

A 625-ik ostoba tahónál már nincs humorom mézesmázaskodni, sorry.

"Mivel, ahogy az előbb is utaltam rá, én személy szerint a technikai kérdésekről olvasnék szívesebben."

Ezzel nem vagy egyedül.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.17. 20:49:33

@newname: "Ezek a dolgok előbb utóbb belekerülnek a fapad autókba:)"

Ezen már túl vagyunk :)
Egy 10 éves 60 lovas fapad Puntóban is van CAN, és egy Swiftbe is rendelhetsz már ülésfûtést - a picsogás és szarhajigálás addig tart, míg az alsópolcos autókig is elérnek és megfizethetôvé válnak ezek a technológiák, és akkor egyszerre hirtelen az ülésfûtés már nem is lesz annyira szar, új célpontot keresnek maguknak a fikagépek ;)

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.07.17. 21:02:15

@newname: "Én nem értem ezzel mi a gond:))))
Adjon isten-fogadj isten, stb."

Mióta olvasod a blogot? Ha tegnap óta, azt mondom, rendben. ;)

newname 2009.07.17. 21:04:41

@Il mio nome è Nessuno:
...mint ahogy GPS, kihangosító, multimédia, kormányról kezelés tempomat ..stb. "f@szság, ami csak faroknövelésre jó:)))
Számomra legalábbis magasabb komfortérzetet nyújt, ha nincs teleaggatva a műszerfal mindenféle kütyükkel, csüngő spagókkal, hanem valami egységes műszaki és esztétikai rendbe van foglalva.
Akinek ez nem tetszik azt én nem itélem el, de azért ne ugassa le a műszaki ujdonságokat, mert azok nekem "szentek", ártól függetlenül, /mióa megb@szott a villany, vagy 8 éves koromban:))/
Mondjuk a bontószökevény roncsgazdákat próbálom megérteni, de csak az írigységet látom, sajna. De az anyagi helyzetből fakadó flusztráltságot nem anyázással kéne lerendezni. Szegény ember is járhat múzeumba, annélkül egy képe is lenne otthon.

newname 2009.07.17. 21:09:22

@sipike78:
Néha mikor sok, hetekig sem:))))
De mindig visszajövök, hogy hátha...
Itt akármiről van szó minimum kötekedőf@szkalaphozzánemértőnemisláttál ilyetk.anyád..
Azért érdekes az embereket tanulmányozni.
Néha kiváncsi is lennék ki milyen táltosképzőt végzett, mit csinál, mije van-volt (kocsi), így csak találgatok, néha jót röhögök...

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.17. 21:10:05

@newname: "Számomra legalábbis magasabb komfortérzetet nyújt, ha nincs teleaggatva a műszerfal mindenféle kütyükkel, csüngő spagókkal, hanem valami egységes műszaki és esztétikai rendbe van foglalva."

Ezzel nagyjából mindenki más is így van, különben a kutya nem venné meg a gyári integrált megoldásokat :)
Arról meg ne is beszéljünk, hogy a teszkós cuccok a büdös életben nem láttak sem klímakamrát, sem EMV tesztet, a gyári cucc "egy csöppet" jobb minôségû - és persze eggyüttmûködik a többi alrendszerrel az autóban, irányíthatod az iPod-ot kormányról, stb.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.17. 21:13:04

@newname: A tragikomikus az, hogy jellemzôen azok szakértenek elôszeretettel egy adott rendszerrôl / mûszaki megoldásról, akiknek a büdös életben nem volt, és anyagi lehetôségeiket elnézve nem is lesz. Ami persze nem baj, nekem sem lesz Ferrarim sosem, de nem is akarom megmondani a frankót róluk.

thetriggerhappy 2009.07.17. 21:21:49

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:

nem lep meg, hogy a korábbi szövegeidben nyüzsgő ellentmondásokról egy szót sem írtál.

a kokós négerek ügyén felesleges lovagolnod, leírtam százszor: ha az én húgomat próbálná a párja "megnevelni", találkozna párral. C'est la vie.

ubullal meg ne keverj, mert egy példát sem tudsz arra hozni, hogy alpári lettem volna. de van egy fogadásom rá, hogy meg sem próbálod.

thetriggerhappy 2009.07.17. 21:24:32

@Ciri:

te ugye tisztában vagy azzal, hogy nekem mi áll a garázsomban és, hogy egyebekben milyen körülmények között élünk?

az pedig ismét nem meglepő, hogy te sem érted, hogy van átmenet a papucs lét és a macsó "megnevelem az asszonyt stílus között". szerintem a házasság két egyenlő emberről szól, bár tudom, hogy ilyen alávaló nézetekkel csak buzi vagy nő lehetek vagy esetleg mindkettő.

na, alászolgája.....

X14NZ 2009.07.17. 22:30:53

@newname: ja igen, ez egy kemény, férfias blog:)

Technika, lóerők, kipufogómoraj:)))

Csak az a baj, hogy egyesek IQ-ja nem éri el X14NZ-m teljesítményének szintjét...

X14NZ 2009.07.17. 22:38:41

@Il mio nome è Nessuno:

"A 625-ik ostoba tahónál már nincs humorom mézesmázaskodni, sorry."

OK, mondtam (írtam)), jogodban áll.

lapa · http://www.lapanet.hu 2009.07.17. 23:05:37

az előzmények ismeretében kissé félve merem csak megkérdezni, hogy az usb csatlakozó milyen konkrét prémium szolgáltatásokat takar. lehet, hogy ilyet szeretnék karácsonyra, csak még nem tudom.

SsPL71 (törölt) 2009.07.17. 23:37:40

@Il mio nome è Nessuno: "A 625-ik ostoba tahónál már nincs humorom mézesmázaskodni, sorry."

Tahózzál csak nyugodtan, minek válaszolsz, ha tahónak gondolod a hozzászólást?
Ez a munkád, hogy mindenkit kioktass?
Neked minden fórumon/blogon a BMW-t kell védened?

ekutya 2009.07.18. 00:02:23

@Il mio nome è Nessuno: Az Evora-ban már nem :). Legalábbis Jeremy nem panaszkodott, asszem mindha valami utalást tett volna az ellenkezőjére.

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: Ő, szerintem nem. Ha láttad hogy megy az Evora, akkor nem csak egy luxuslimuzin. Ne tévesszen meg a külső. Vérbeli Lotus, és egy Lotusra azt mondani hogy nem sportgép? Ami a GTR-t illeti. Nekem a sima sportgép a feleannyiba kerülő Lancer Evo. A GTR eszméletlenül igényes és precíz autó. Tele van bőrrel, mélynyomó a hátsó ülésen... Nagyon gyors és sportos, de tele van elektronikával és kényelemmel. Szerintem az Evora és a GTR ugyanaz a kategória (mármint használati szempontból), csak a Lotus kevésbbé bonyolult autó. De sport csomag ahhoz is rendelhető, ami gombnyomásra megvadítja a gépet. Meg a GTR extralistáját is átnyálaztam régebben, és egy csomó kis spoiler, légterelő, meg egyéb teljesítményhajhász cuccot lehagytak még az alapról. Lehet vitatkozni róla, de én így látom fiúk. Ami az R8-at illeti, az szerintem 1-el vadabb, drágább, luxusabb kategória mint ez a 2 autó. És szerintem ezért a városba a Nissan és a Lotus jobb választás (hacsak nem élvezel el a karikáktól, meg a nagyobb motortól, mert akkor neked az R8 lesz a jobb). Még egy adat. A Lotus 9 litert eszik vegyesen. Ennyit kb. a TC zsigája is befalt. 205g/km CO2. Még a környezetvédők se panaszkodhatnak. Amúgy én úgy gondolom, hogy néha jó menni pályán is. A Nissan és a Lotus valamennyire kompromisszum a sport és a luxus között. A másik megoldás, hogy 2 autót vesz az ember. 1 kényelmes közlekedőt, és 1 pályagépet. Az utóbbi lenne a tiszta megoldás, de ez a 2 átkozott autó nagyon tetszik.

The Good Boy 2009.07.18. 01:27:00

@ekutya: tudom nem az elise/exige duóról volt szó, de nekem ezekhez volt már többször szerencsém, és azoknál a luxus nem lehet a lotussal akárcsak egy bekezdésbe sem emliteni.

"És szerintem ezért a városba a Nissan és a Lotus jobb választás"

Próbálj ki egy pesti dugót mondjuk egy elise volánjánál... szerintem max fél óra, és félreállsz pihenni! Ez nem vicc! Mivel gyakorlatilag szervorásegités nem létezik (persze van valami, de az nem olyan, mint amihez hozzászokott az ember), ezért a kuplung és a fék (meg persze a kormány is) igen emberes erőt igényel. Én vidéken használtam, ráadásul akkor még aktivan versenysportoltam is, tehát nem vagyok egy gizda gyerek, de igen megerőltető lehet vele mondjuk pesten dugózni. Én nem biztos, hogy egynél többször megpróbálnám:)
Amúgy szerintem a legtutibb sportautó, ha csak az igazi vérbeli gépészkedés érdekel, nem az agyonszervozott, egyujjal is tekerem feeling. Igazi versenygép. Erőszükséglete hasonló, mint egy gokartnak. Ha egyszer lesz rá elég időm, hogy egy ilyen autóval hetente legalább egyszer élvezkedhessek, akkor biztos, hogy lesz egy a háznál. Bár ehhez képest (de tényleg csak ehhez képest) az evora valóban egy luxusautó

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.18. 01:52:18

@SsPL71: "Ez a munkád, hogy mindenkit kioktass?"

Kioktatni csak azokat szoktam, akik nagy arccal ökörségeket hirdetnek, annak ellenére, hogy nyilvánvalóan semmiféle háttértudással nem rendelkeznek az adott területen. SOHA nem oktattam ki senkit csak azért, mert kérdezett valamit.
Mint ahogy kurvaanyázni és fenyegetôzni sem szokásom, ezért talán joggal nevezem tahónak azokat, akik más módon képtelenek kommunikálni.

"Neked minden fórumon/blogon a BMW-t kell védened?"

Csakis és kizárólag akkor teszek ilyet, ha faszságokat hordanak össze a BMWrôl olyanok, akik BMWt még csak fényképen láttak.

ekutya 2009.07.18. 02:08:41

@The Good Boy: "Bár ehhez képest (de tényleg csak ehhez képest) az evora valóban egy luxusautó"

Szerintem a Lotusnak az Evora olyan, mint a Ferrarinak a 355. Az első városban is használható autójuk. Bár az Europa-t nem ismerem annyira, lehet hogy az is puhább mint az Elise/Exige.

psmith 2009.07.18. 02:27:37

Hülyék vagytok. Ennek az autónak 22 milla az ára, de ha lemondasz pár dologról akkor óriási kedvezményeket kapsz.


Tesztelők,

leírhattátok volna, mekkora magasságú ember fér bele, most ezért köszönjek be egy bmw kereskedésbe, hogy kipróbáljam...

psmith 2009.07.18. 02:31:59

@lapa: ha olyan mint az x5-ben, akkor azt hogy rádughatsz pl. egy usb pendrive-ot tele mp3-mal, és a hifi lejátssza a dalokat.

Ciri 2009.07.18. 07:52:08

@thetriggerhappy:

"te ugye tisztában vagy azzal, hogy nekem mi áll a garázsomban és, hogy egyebekben milyen körülmények között élünk?"

Na ugye, hogy ugye?
Gondolom Te is tisztában vagy azzal, hogy Népítélet kolléga esténként a sarokba állítja a család nő tagjait és ostorral kérdezi meg, mit csináltak aznap.
Pusztán csak azért, mert ilyen "alávalóak" a nézetei...

thetriggerhappy 2009.07.18. 09:35:37

@Ciri: most komolyan. Te tenyleg nem olvasol? A kollega leir valamit, aztan azt mondja, hogy az nem is azt jelenti, hanem valami teljesen mast. En hol irtam bmit is az autoimrol, a softtop-hardtop teman kivul?szolj ha vilagos es akkor folytathatjuk.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.18. 11:10:47

"Nem meglepő, de érzésre (és szemre, és általában) olyan időket lehet vele autózni, mint a másik kettővel, azzal az apró különbséggel, hogy amíg az SX és a Hachiroku sofőrje a saját képességeinek a határán, csatakosra izzadva és fülből csorgó adrenalinnal küszködi ki a köridőt, addig a Z4-ben eközben a kihangosítón egyeztetjük a bevásárlólistát."

Az sajnos lemaradt, hogy ahol viszont a Z4 autózik a fizikailag lehetséges határon, ott a Toyota már rég a halál faszán van, üveghangon sikít 8 kanyarral hátrébb, arcra tapasztott B-oszloppal.

Ciri 2009.07.18. 13:20:42

@thetriggerhappy:

"A kollega leir valamit, aztan azt mondja, hogy az nem is azt jelenti, hanem valami teljesen mast."

Ugye akkor most arról beszélünk, hogy nem egyformán értelmezzük a kolléga mondandóját?

Ez teljesen természetes.Te mást látsz benne, én is.

thetriggerhappy 2009.07.18. 17:51:18

@Ciri:

leírtam, hogy vannak benne egyértelmű kijelentések, amik a magyar nyelv mai állapota szerint nem azt jelentik mint amit a kolléga beléjük magyaráz.

ha úgy van, ahogyan magyarázza, akkor nem értem, hogy miért ír mást, ha pedig úgy, ahogyan írja, akkor igazam van.

megint 2009.07.18. 18:45:33

A jog élharcosa mégis kokós négereket küldene, ennyi erővel viszont te is jó ügyvéd lehetsz ha ennyit ráérsz itt irogatni.

foolproof 2009.07.18. 23:26:25

@Il mio nome è Nessuno:
Valamit elneztel, dear ex- Herr Bierwerbung. A cikkbol nem az derul ki, hogy egy 22 M HUF-ba kerulo BMW hogyan iskolaz le egy szinten 22 M HUF aru Toyota Corolla GT-t. Csak ha mar okvetlenul hasonlitgatni akarod a kettot, szerintem igy lenne korrekt, de kerlek vilagosits fel, ha tevednek.

thetriggerhappy 2009.07.19. 14:15:00

@megint: nem vagyok a jog elharcosa, ha pedig a csaladtagjaimrol van szo, meg kevesbe. Ja, es kombajnos sem vagyok, hogy hetvegen dolgoznom kellene. Ennel okosabban is kotozkodhetnel

megint 2009.07.19. 23:34:29

thetriggerhappy, ha jól olvastam te írtad valakinek , hogy nagyon ráér ide irogatni, ami furcsa volt neked az anyagi helyzetét tekintve

Fiery 2009.07.24. 11:09:17

Furcsa, hogy a Z4 cikk nem tert ki arra, hogy milyen proszto anyagokbol epult belul az auto. Kopogos, rideg, szutykos muanyag az egesz Z4 belul. Me'g a borrel varrottnak latszo (!) reszek is kemenyek, mintha muanyag textura lenne a borvarras. Lehet, hogy a szerzo szive tulsagosan huz a BMW fele? Vagy a BMW Magyarorszag kerte meg, hogy ne emlitse az anyaghasznalatot? Amit egyebkent szinte minden mas autonal kulon kiemelnek...

Mielott BMW utalattal vadolnatok, 325i E90 LCI-t vezetek, ami belul sokkal jobb minosegu anyagokbol epitkezik.
süti beállítások módosítása