Bukjon nyolcszázezret velem

  2009. július 08. - Bende Tibor Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Pedig milyen jó kis Bogár volt
2014-09-27 08:52:08

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Én megmondtam előre, hogy baj lesz
2014-08-23 06:50:05

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Bogár saga: Polírozom a bohócot
2014-08-02 12:15:37

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Elment az eszünk: kasznit cseréltünk a Bogáron
2014-06-01 07:10:34

Épp Göbivel ültünk az irodámban, amikor Marci hívott, aki a Velvetnél dolgozik. Autót akart venni, mert a

 

Subarut venni rémálom, ennél csak eladni rosszabb. Soha többé. Soha többé. Soha többé. Mínusz 800 ezer.

 Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr951233431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Speedman 2009.07.08. 22:21:50

@thetriggerhappy:

Az a gond veled, hogy nem is ismered azokat az embereket akiket kritizálsz, akikről véleményt mondassz, de egyből elő hozakodsz a kényszerképzeteiddel.
Senki nem akar verekedni a párjával, de te már tudod mi lesz a vége.

Biztos látó vagy...

Nancsi 2009.07.08. 22:25:43

SsPL71 2009.07.08. 21:26:50
Fején találtad a szöget. A megoldás kb az lenne, hogy az egyoldalúan módosítható szerződést alkotmányi szinten kéne megtiltani. Ez persze nem csak a bankoknak fájna, de kb minden szolgáltatónak, a TVtől a gázon át, mindenkinek. Főleg ha betartanák, de persze ez garantáltan nem lenne így.
A törvény szép dolog, pl az ingyenmunka is tiltott alkotmányilag, aztán mégis elvárják egyes helyeken - csak a csavar kedvéért: egyes bankoknál a dolgozóknak nem ismerik el a kötelező túlórát, de mondjuk nézhetjük a nem kötelező védőoltás beadását, amire kötelezték a háziorvosokat, holott ez a szerződésükben nincs benne (sőt konkrétan törvény írja elő, hogy ennek díjának kell lennie).
Magyarán szép világ ez, van egy elég retek alkotmányunk, kesze-kusza törvényeink, de a lényeg, hogyha dellád van sz.rhatsz minden közepébe, mert úgyis téged véd meg a bíróság, rendőrség, mindenki. Ha meg nincs akkor lapíts. Itt törvényes úton a bankok már nem lesznek megrendszabályozva, ahhoz túlzottan kinyílt már a csipájuk - tudják hogy mennyire lehetnek pofátlanok (akármennyire), és mennyi ennek a kockázata (semmi). Az egyetlen amit lehet tenni ebben a helyzetben, hogy nem ülsz le a cinkelt lapos bankokkal a kártyaasztalhoz. Nekem pl magánszámlám nincs, céges is csak azért, mert muszáj (és annyira is használom, amennyire a törvény előírja). Engem nem vernek meg a hamis kártyájukkal, mert nem ülök le velük játszani. Ezt hívják bizalmi válságnak:-)

Csontos Szigfrid 2009.07.08. 22:29:23

Azt nem értem, miért történhetett meg az eset egy Totalcaros-kollégával?

Miért kellett áron felül venni meg egy autót, amikor ők adnak tanácsot használtautó-vásárlásra.

Hogy lehetett felvenni ennyi hitelt, mikor már sok cikkük szólt a hiteles-autók buktatóiról?

Nem beszélitek meg egymással ezeket a dolgokat a szerkesztőségben?

O gyerekem! 2009.07.08. 22:32:08

Gyujtsa' ra egy cigire Tibi!

lapa · http://www.lapanet.hu 2009.07.08. 22:43:46

@sipike78: hát elég hülye lennél a kertes cucut eladni. igyál inkább mégegy sörtöt, elmúlik.

McK (törölt) 2009.07.08. 22:45:49

Hmmm..
Ebből is látszik,hogy az autós újságíró is csak ember.
Orbitális baromságokat ők is tudnak elkövetni.
Egyrészt nem értem,mitől 800 a bukó..
Biztosan szar vagyok matekból..
Mert szerintem sokkal több.
Egyrészt 800-al többet fizetett vissza a banknak,mint az eladási ár.Másrészt anno önerővel vette az autót,ami szintén bukó..
Az ember követ el hibákat,szó se róla..
De ennyit,és ekkorákat?
Devizahitelt írástudó ember-egy újságírót annak gondolnék-úgy vesz fel,hogy annak kockázataival tisztában van.
Kis hitel,kis kockázat,nagy hitel,nagy kockázat.
A választott autótípusról pedíg sok rosszat nem mondhatunk el,de az bizonyos,hogy sajnos,nem az értéktartó autók családjába tartozik. Sőt.
Külön külön is bátor tett mindkettő,egy öreg autóra hatalmas hitelt felvenni,és egy ilyen extrém autót választani,de a kettőt összekötni öngyilkosság,ez egyértelmű.
Illetve azt gondoltam,,bizonyos szint felett ez egyértelmű.
Meglep,hogy mégsem.
Mint ahogy a McDonaldsban 200 Ft-al a zsebben bezabálni sem életszerű,egy pár százerrel ilyen autót venni egyszerűen meggondolatlanság.
Ezt bizonyára mostanra Bende Úrnál jobban kevesen tudják.
Ez van,amikor valaki több számmal nagyobbra vágyik,mint amit megengedhetne magának.
Részvétem.

lapa · http://www.lapanet.hu 2009.07.08. 22:46:35

@akos696: ez meg rendesen jólesett. ezekre a dolgokra nem lehet szavazni? lehet a cikkíró hülyesége csak második helyen kullogott volna...

Speedman 2009.07.08. 22:47:00

@Calyx:
Ahogy papptibi szavaiból kiveszem ment a saját feje után..
És sajnos nem tudod az ilyen embereket eltántorítani a szándékától.
És még a jobbik fajta, hogy utólag beismeri mekkora hülye volt.
Sokan erre sem képesek. Ezek fognak legközelebb is beleugrani egy újabb hitelbe, ha lesz rá megint lehetőségük(persze megint erőn felül).

skinnyslut 2009.07.08. 22:47:06

@Bende Tibor:

Hallom, Quality kapott egy kis punishment-et.:))

Ahogy visszaolvasom a kommenteket nem látom, hogy Ő anyázott volna.
És ahogy elnézem nem is Ő kezdte.

Érdekes egy csapat vagytok ti.
Amikor kariking kollégátok (mai magyar újságíró "kultúra" gyöngyszeme) ugyanilyen útszéli Ubul-style-ban trágárkodott velem, csak annyit tudtál mondani :
"Tudsz élni, Kari!" ,majd tetszésed jeléül odatettél egy smiley-t.
A két post-tal ezelőtti videoban szintén mocskos és alpári szavakkal társalognak a kollégáid.
Amit ugye szintén nagyon trendinek éreztek. Qualitaet egyetlen olyan alpári szót nem használt itt mint az előbb említett újságírók.
Tartok tőle, hogy a nektek nem tetsző vélemények miatt tiltottátok ki és nem azért mert úgymond csúnyán beszélt volna,hisz nyomdafestéket nem tűrő szónak nyomát nem látom.

McK (törölt) 2009.07.08. 22:48:42

@papptibi: Már bocs,de egy Astrához képest ez mindenképpen egy örömautó,üzembentartási költségeit tekintve pedíg minden Subaru az kicsit.

lapa · http://www.lapanet.hu 2009.07.08. 22:57:53

@papptibi: új infó: a subaru egy nagyon-nagyon szomorú gépkocsi. pláne egy turbós benzines automata négykerekes subaru. ebből lesz még vagy ötven picsábaelküldős, nemtom ez volt-e a cél.

sandrew 2009.07.08. 22:58:34

Látom zajlott itt az élet: anyázás, kimoderálás, stb...
Tisztelt Szerkesztőség! Én kb. 8 éve vagyok TC olvasó, mióta van Belsőség, azt is olvasom. Írni csak az utóbbi időben lett bátorságom. De mostanában megszaporodtak itt az arrogáns, személyeskedő, kötekedő vagy óvodás stílusú kommentek. Engem elriaszt. Többször úgy láttam, ti is bepöccentek némelyek miatt. Valami moderátori megerősítéses regisztrációt esetleg? Vagy kivitelezhetetlen?

Kamélia 2009.07.08. 22:58:48

Kedves Férfiak! A Bende Tibor nevü pasi milyen Isten? Olvastam a multkor a cikkjét a vasárnapi autósokról. Ha az én férjem lenne,már nem kapott volna vacsorát..sem.) A káromkodás nem való..föleg olyan mennyiségben amit ö irt. Én nö vagyok,csupán használom az autómat-OPel Astra G-lehet fujjogni-de szeretem és figyelek rá. Nem kell erönek-erejével hótdrága autót venni részletre..a bankok ugyis megkopasztanak,mert a butak és a tulzásokba esö emberek hiányosságait remekül kihasználják. Nem örömködöm a Tibor kutba esett pénzén,csupán a nejét sajnálom...milyen jó lett volna azon sok szép ruhát venni!

skinnyslut 2009.07.08. 22:59:01

Jahh,az autóvásárhoz meg én is ezúton gratulálok!
Igazi "szakértő" vagy ezt ismét tapasztalom.

Ocvt 2009.07.08. 23:00:19

Úgy tűnik Bende úr előre ivott a medve bőrére és rácseszett.
Csikós úr írásai hiányoznak (egyedül az ő írásait bírom hányinger nélkül elolvasni a 168 órából). Ezt a belinkelt korábbi posztja is csak erősíti.

Kitiltani Ubult meg qualitaet-t öngyilkosság... persze őket másért szeretjük, mint Csikóst ;)

részemről szólásszabadság mindenekfelett!!!

SsPL71 (törölt) 2009.07.08. 23:01:49

@Kamélia: Ja, nektek mindig csak a ruhán jár az eszetek, meg a piperéken.
Kapnál tőlem ruhát ne félj :)
(csak vitz volt a szó vicc miatt)

SsPL71 (törölt) 2009.07.08. 23:04:27

Ja, és Szabadítsátok ki Ubult!
Nem tom mire ez a nagy moderátorkodás, eddig is megmondta a maga módján a dolgokat.
Vitt egy kis színt a szájkaraté műfajba, ez is baj?

Bende Tibor 2009.07.08. 23:13:25

@skinnyslut: Nem látod, mert kivettem, illetve indoklásként a saját nevem alatt idézetként betettem, de akkor az volt a baj, így azt is kivettem. Tudsz követni?

Nem velem veszekedtek, hanem Ubul veszekedett Qualitettel. A sztori eleje, ami nem olyan durva, az olvasható.

skinnyslut 2009.07.08. 23:15:57

@Kamélia:

"Kedves Férfiak! A Bende Tibor nevü pasi milyen Isten?"
Ahogy a képeket elnézem, Buddha.

Bende Tibor 2009.07.08. 23:16:25

@sandrew: Igen, néha elgurulnak gyógyszerek, de igyekszünk odafigyelni erre. Elvileg az Indapassos hozzászólás ezt segítené, de nem mindig válik be. AZ működik, ami másutt is, hogy a közösség kiveti magából az oda nem illőket. Ma is csak akkor moderáltam, amikor a rendes olvasókat kezdte zavarni a hülyeség. Felőlem elanyázhattak volna hetekig.

Bende Tibor 2009.07.08. 23:20:55

@SsPL71: Nem nem az volt a baj, hanem az - ahogyan sandrew is észrevette - nem normál mederben folyt a társalgás, hanem olyan stílusban, ami egyszerűen nem ide való.

Ezt pedig kezelni kellett. Mivel itt nincs óvónéninindzsa, csak moderál gomb, ezért ezt használtam.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.07.08. 23:25:37

@papptibi:

Egy haverommal ugyanez volt pepitában.
Mindenáron 320d kupé kellett neki egy éve Én mondtam neki,hogy ne mert rá fogsz kúrni a törlesztővel.Nem hallgatott rám,megvette.
Most meg szabadulni akar tőle és azért rágja a fülemet,hogy miért nem beszéltem le róla tavaly....

Hát b+.
Sose tanulunk.

skinnyslut 2009.07.08. 23:28:38

@Bende Tibor:

"A sztori eleje, ami nem olyan durva, az olvasható."
Nem akarlak megsérteni kedves Tibor ,de sajnos bármennyire is ódzkodva írom le: Te most nem mondasz igazat!!!!
Korábban már írtam Q-t jól ösmerem és (jókora smiley-k közepette) megtárgyaltuk az eseményeket.
Az Ő hozzászólásaiből Te lótúrót sem moderáltál ki,-hisz nem volt mit- csak a legfejjebb a másik emberéből.
Erre sajnos itt pár tucat ember most a tanu. Arra is, hogy Ő nem írt semmi "olyat".
(Ezek után csodálkozol, hogy a Camry-d kapcsán is teljesen szavahihetetlen leszel?!!)

Seca81 2009.07.08. 23:30:05

@Bende Tibor: Valahogy megint összegyűlt majd' 400 komment, én senkit sem tiltottam volna ki az tuti. Az ő vitájuk, a stílus is az övék (vitathatatlanul az övék :)), és ahogy írtad; elanyázhattak volna napestig...
A helyedben rá sem néztem volna a hozzászólásokra, lecseng 1-2 nap alatt és kész. Addig te sem koptatod feleslegesen a bill-t, és a stressztől is megóvod magad (már ha lehet erről beszélni).
Aki meg nem bírja olvasni az anyázást, kikészül tőle, egyszerűen elkattint más cikkre. Az egér csodákra képes...

Amúgy sztem a cikk jó, belátó, és mint kiderült mindenki okosabb mint te... Hát kb ennyi...

amc 2009.07.08. 23:34:15

@Kamélia: ".milyen jó lett volna azon sok szép ruhát venni!"

_sóhaj_

Te rokona lehetsz az asszonyomnak!
:))

skinnyslut 2009.07.08. 23:35:16

@skinnyslut:

"Az Ő hozzászólásaiből Te lótúrót sem moderáltál ki,-hisz nem volt mit- csak a legfejjebb a másik emberéből."

Itt természetesen arra gondolok, hogy DÉLUTÁN nem volt mit Tőle kimoderálnod mert nem írt semmi OLYAT.

Shadowbull 2009.07.08. 23:38:45

Ocsem, vegre egy jo anyazas, meg ver is folyik, oszt pont most nem vagyok :)

Mondjuk megneztem helyette eloben Eric Burdont meg Gary Moore-t :)

sb

Shadowbull 2009.07.08. 23:39:58

@papptibi: "Már ne haragudj, de ebben mi volt az örömautó?"

Hat hogy orult man, amikor eladta.

:)

sb

ekutya 2009.07.08. 23:43:14

Már értem miért tetszik Bende Tibinek az Insight és a 4L-es fogyi, meg az ECON gomb. Úgy számolom hogy kb. 2 év alatt tudnád a bukást visszaspórolni és az asszonyt kiengesztelni, ha egy hibrid Hondád lenne.

skinnyslut 2009.07.08. 23:44:00

@Bende Tibor:

" Igen, néha elgurulnak gyógyszerek, de igyekszünk odafigyelni erre."

Yes,yes! Például úgy, hogy kariking kollégád még bíztatod is erre a stylusra! Ezt pont Te mondod,ember! Ez aztán a süketek párbeszéde!

Na, Good Night!

gin74tonic 2009.07.08. 23:49:48

@Elemir: azert kell a lakas mindenkinek mert tradicio, hagyomany. a roghoz kotott jobbagysagtol kene elindulni a horizontalis andragogiai kepzesig, amire nem biztos kivancsi vagy.

roviden: magyarorszagon nem abban az ertelemben ertek egy haz mint tolunk nyugatra ill a tengeren tul. regen harom generacio lakott egy nagy paraszthazat, az aktualis csaladfenntarto ha tudta volna se adhatta volna el, nem is volt ertek a mai definiciojaban egy ingatlannnak. a nemet alfoldon 150 eves hazhirdetesre bukkanhatsz ( nem azota, hanem akkor hirdettek egy hazat :) ) magyarorszagon a masodik vilaghaboru utan valtak szet a generaciok lakohely szerint, bar videken ma sem ritka 2 -3 generacio egy fedel alatt lakasa sem. ( az etnikum mas kozosseg tipus, mas kultura es meroben mas szocializacio ) azota datalodik a varosba koltozes es az ingatlan mint ertekhordozo megjelenese.

a nyugati vilagban ertekkent van kezelve az ingatlan emberoltok ota, nalunk kb 40 eve.

ezert is furcsa a magyar kormany nyugatrol vett ingatlan ado tervezete, nalunk nem eletszeru es nehezen kivitelezheto.

tobb szaz eves tarsadalmi beidegzodes magyarorszagon az ingatlan birtoklasi vagy, pedig a mai vilagban a mobilis kepzett munkaero hianyzik.

ennyit diohejban errol.

Kamélia 2009.07.08. 23:55:53

Sspl71 Amc)) Ja hát igen..a nemek közti különbség..) Ugy gondolom hogy inkább én fözök s a páron cseréljen kereket ez autón,mint forditva,jobban járunk. A párom szeretne venni Nekem egy Subaru Forrestert,önmagának meg egy Bmw x5öst.de csak ha nyertünk a lottón.) Tavaly ellopták a Civicünket-csak két éves volt a kis édes,én egy hónapig bögtem..azt az autót az apai örökségemböl vettük..null kmesen,szalonból.No comment...

Kamélia 2009.07.09. 00:10:32

@SsPL71: Jól van értem a viccet!) Amugy a piperéken kivül az autókon is jár az eszem.Tudom mikor kell müszakira vinni,zöldkártyát készittetni,befizetem a kötelezö biztositást.)) Bizony..)) Apukám hivatásos gépkocsivezetö volt,valami ragadt rám,a koszon kivül.)

Ratnet 2009.07.09. 00:13:13

Ha Csikós és Karotta teszemazt készítene egy új, saját 'Totalcar'-t legyen bármi is a neve, abban biztos vagyok, hogy ez a szar itt elnéptelenedne.

amc 2009.07.09. 00:19:32

@Kamélia: Párja a zokninak szokott lenni :)
Civic miatt,(főleg,hogy apai örökségből volt) sajnállak.
Nálunk pont fordítva menne egy lottós kocsivétel, nekem egy Tribeca, "pár"-nak egy 320i kupé.

lapa · http://www.lapanet.hu 2009.07.09. 00:30:28

@gin74tonic: vagyesetleg nyugaton már az ingatlanokat is megkaparintották a bankok a törvények segedelmével. kérdezz meg mondjuk 10 zürichi polgárt van-e hol laknia, vagy csak engedi a bank, hogy lakjon valahol.

fogadjunk a bankkártyát meg a papírpénzt is elhiszed.

Kamélia 2009.07.09. 00:31:48

@amc:Nálunk soha nincs meg a zoknik párja,biztosan a mosógép eszi öket.) Szoval a férjemmel megbeszéltük,hogy a családi kasszát nem terheljük hitellel,a Honda helyett Combot vettünk. Aki meg autót lop,azt pelenkázzák a növérkék ezután.) Jó éjt!

bandriszal 2009.07.09. 02:04:57

Szerintem tanulságos a cikk DE nagy hiba a Subaru (vagy bármely más márka) nevét belekeverni hiszen valaki esetleg azt a téves következtetést vonhatja le, hogy a Forester tehet róla,hogy így járt a cikk írója. Szóval kikérem magunknak a Subaru nevében :-)

psmith 2009.07.09. 02:40:30

Mennyit is bukott a 8 hónap alatt?

Adott 300 ezer előleget,
kifizetett a 8 hónap alatt kb 800 ezer törlesztőt,
aztán a hitel lezárásáért 3 milliót.
Ez ha jól számolom 4,1 millió forint.

Minusz a vevőtől kapott 2,2 millió

akkor a bukó 1,9 millió.

Vagyis mintha havi 235 ezerért bérelt volna egy kocsit, aminek még a karbantartási, üzemeltetési költségeit is fizethette.

Kedves Tibor,
nyugtasson a tudat, hogy bár a vételt elbasztad, volt annyi eszed, hogy a további veszteséget csökkentsd és kiszállj a gépből. Sokan nem teszik ezt meg, csak várják a sült galambot és süllyednek egyre mélyebbre...

korszellem 2009.07.09. 05:30:04

Tibi,Tibi,Tibi!
ha jól számolom,ez már a harmadik zseniális üzleted 2 éven belül(meg amiről nem tudok...)
volt ugye egy 126sec-ed,amiből saját bevallásod szerint is óriási buktával szálltál ki.
aztán jött a minden észérvnek ellentmondó Camry vásárlás,
most pedig ez a fantasztikus biznisz,amiért még a közgáz nóbel is befigyelhet:D
légyszi ne hallgass a kollégáidra,mert most kiderült,hogy ők se értenek SEMMIHEZ,ha nem beszéltek le erről a f@szságról.
nem szép dolog a földön fekvőt rugdalni,DE TE úgy látszik annyira ostoba vagy,hogy a saját károdon sem tanulsz...

Ciri 2009.07.09. 05:42:27

@skinnyslut:

Miről maradt le? Kimoderálták? Miért?

Bende Tibor 2009.07.09. 07:22:42

@skinnyslut: Kár, hogy nem érted. Sebaj.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.07.09. 08:29:07

@gin74tonic: Ez így van.
Én pl. 9 év után mertem munkahelyet váltani, mert kurvára tele lett a hócipőm a főnököm hülyeségeivel. Nem bántott engem, nem szopatott, csak egyszerűen a falra tudtam volna mászni a merevsége, rugalmatlansága miatt.

Léptem. Így ingázó lettem, napi 60 km-el, a benzinre elmegy az a pénz, amit eddig félre tudtam tenni, de egyelőre mosolyogva azt mondom, megérte, mert már nem vagyok (annyira) idegbeteg.

Aztán majd lesz valahogy.

De azt a házat lepasszolni, amiben a nagyszüleim, szüleim éltek (nagyszüleim kecójához csaptak hozzá anno egy újat), ahol felnőttem, amit később saját mancsommal egyedül pofoztam ki, iszonyú nehéz lecserélni egy kis bolhafészekre, amit aztán kezdhetek újból kipofozni.

A hócipőm tele van már azzal, hogy a nyugatot próbáljánk ránk erőltetni mindenféle szinten. Több száz éves beidegződést nem lehet kiirtani, bárki bármit hazudik a népnek meg önmagának.

Tegnapi agyrém, hogy a vizsgák számát le akarják csökkenteni a nyugati egyetemek, főiskolák mintájára. A kurva anyjukat, azt. Ha másra nem is, legalább vizsgára tanulgatott a leghülyébb főiskolás is egy keveset (az én időmben, legalábbis).
Mutogatják, mennyivel praktikusabb a képzés nyugaton: hát persze, mert sokkal több pénzt nyomnak bele, és gyakorlatra is futi, nem csak fejtágításra.

A nyugati fizetéseket mikor akarják már itthon bevezetni?

Akárhány 30-40 közötti ismerősöm kiment Angliába, USÁ-ba, mind elszörnyedve mondta, hogy el se hinném, mennyire buta, lusta és műveletlen az ottani őslakosok zöme.

(Persze, minden bizonnyal ott is vegyes a felhozatal, mert, valljuk be, nálunk se mindenki agytröszt.)

MANszerelő 2009.07.09. 08:58:53

Itt csak Dr. Justice (gyermekkoromból tudom, hogy az ,,justice", de sokan helytelenül ,,dzsásztik"-nak ejtik) segíthet. Ő igazságot tenne egy káráte ütéssel, ami így hangzik: kraoohhwrzsámmm...
A harmincasok tudják miről beszélek.
ksatriya.freeblog.hu/files/justice.jpg

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.07.09. 09:10:13

De a "dzsásztisz" a leghelytelenebb. :)

És utána Rahan is jól pofán rúgná a gonoszkodókat. :)

zzoltan73 2009.07.09. 09:16:51

@ekutya:
Ráadásul annak a hybrid Hondás cikknek már a címében elkezdődik az anyázás. :)

Krisi 2009.07.09. 09:48:31

Óbazz, most látom hogy lemaradtam a javáról, nesze neked véleménynyilvánítás...
Kíváncsi lennék a kimoderált Ubul kommentekre :)

Nancsi 2009.07.09. 10:04:50

gin74tonic 2009.07.08. 23:49:48
"tobb szaz eves tarsadalmi beidegzodes magyarorszagon az ingatlan birtoklasi vagy, pedig a mai vilagban a mobilis kepzett munkaero hianyzik."
Ez kb olyan érv, minthogy a jelenlegi formájában kell a 4-es metró - 30 éve volt igaz az is, meg az is hogy mobilis munkaerő kell. Én pl abszolúte nem vagyok mobilis - értsd én levegőnél nehezebb légi járműre nem ülök, egyéb járművekre csak ha én vezetem (mivel tengeri jogsim nincs, így a hajók is kilőve). Mégis dolgoztam japán és francia cégeknek, sőt valami karib tengeri izének is. A megoldás: internet. Ma már kb az emberek fele ámítógép előtt dolgozi, nagyon kevesen lapátolnak már. A traktor is linuxos, vezető nem kell hozzá csak míg kiér a földre, utána már egyedul kapálja a marharépát jobban és olcsóbban, mintha traktoros hajtaná (pl a linux sose iszik pálinkát, így nem rúg be, nem kapálja ki a veteményt). 10-20 év múlva már egyedül ki is tud menni a traktor a földre, csak meg kell neki mondani, hogy ma kapáljál, holnap meg permetezzél. Simán veszek Ausztráliában földet neten, traktort neten, vetőmagot neten, szemmel tartom neten, gondozom neten, meg le is aratom neten, aztán el is adom neten. Akkor meg mi a ráknak a mobilitás? Szerintem más értelme nincs ma a mobilitást szajkózni, minthogy az emberek önként és dalolva mondjanak le a saját lakás intézményéről, és ezzel még1 fokkal jobban szolgáltassák ki magukat az anyagi javak tulajdonosainak.

Nancsi 2009.07.09. 10:18:31

korszellem 2009.07.09. 05:30:04
"aztán jött a minden észérvnek ellentmondó Camry vásárlás,"
A Camry milyen észérvnek mondott ellent? Kellett egy _automata_ (mert a feleség rég vezetett), amibe be lehet rakni a gyerekeket + a hozzájuk tartozó cuccokat (babakocsi,motor, stb), meg van benne rendes fűtés/hűtés. Megvette, 1 év alatt ráköltötte amit minden használtra rákölt az ember vásárlás után, meg volt vele elégedve, lehet használta volna még 5 évig is. De el kellett adni, így eladta kb annyiért, mint amennyiért vette. Ezen hol a bukta? Max ott, hogy mire talál még1 olyan autót, ami annyira megfelelne a feleségének mint a Camry megfelelt ilyen áron (ráadásul eléggé egyben is volt) addigra a bokájáig fog érni a szakálla.

thetriggerhappy 2009.07.09. 10:19:32

@Speedman:

nem, de olvasom őket, veled ellentétben. aki szerint létezik túlzott női egyenjogúság, aki szerint nevelni kell a feleséget, aki szerint az asszonynak nincs beleszólása a férje pénzügyeibe, aki szerint a kevesebbet keresőnek ilyenkor kuss a neve, az pont az a fajta, akinél elcsattan egy-ey pofon.
erre írtam, hogy a családom nőtagjait egyszer próbálná megnevelni a férje: először és utoljára.

Ratnet 2009.07.09. 11:02:27

@Nancsi: Aha persze. A 'netenélőknek' meg elsorvadhatnának a végtagjai, mert minek a mobilitás (legalább nem lesz akkora dugó az utakon ha ezek otthon váltják meg a világot wifi-vel meg linux-al az első áramszünetig vagy szolgáltató-karbantartásig).
Az összes fizikai dolgozó, kőműves, a szállító, a kukás, a postás, meg a pizzafutár is írhatna neked neten egy okos hozzászólást, 'Minek a mobilitás' címen. Meg az állás nélkül maradt mezőgazdasági melósok, meg az is aki a linuxos traktorodat javítja, vagy a terményedet elszállítja/feldolgozza.
Taps.:-)

Jehuda 2009.07.09. 11:56:31

Tibornak volt 700.000 Ft körüli spórolt pénze. Megvett egy luxusautót minimális önrésszel, 3 millió hitelre 24,6% évi kamatra. Fizetett havi százezer törlesztést, plusz százezer üzemanyagköltséget, plusz a szervizt, biztosítást, ezen felül eltartotta családját.

A fenti adatokat összevetve nem tévedek sokat, ha úgy becsülöm, hogy Tibor jövedelmének 2/3 - 3/4 részét elvitte az autó. Ez felelőtlenség a családdal szemben. Amíg Tibor egy luxusautóban urizált, a család szükséget szenvedett.

Ha vett volna Tibor egy 4 éves Opel Astra Karavánt 1,5 millióért, jó állapotban, akkor fizetett volna havi 50.000 Ft törlesztést, 9 literes fogyasztást feltételezve 80.000 Ft benzinköltséget, javítani évente egyszer kell, öt évig még autó. Megmaradt volna a családnak havi 70.000 Ft, ami azért pénz. Az autó értékcsökkenése is kisebb lett volna.

Az viszont kétségtelen, hogy Opel Astrával járni nem olyan trendi, mint Subaruval.

Amit Tibor csinált, az gazdasági válságtól függetlenül felelőtlenség. Luxuscélra nem veszek fel 3 millió forint hitelt 25%-os évi kamattal, mert abba csak belebukni lehet. Különösen nem veszek fel akkor, ha a pénzt olyan valamibe fektetem, ami az értékét csak veszti.

Tibor, ez jó lecke volt, csak kicsit drága, legyél szerényebb, szállj le a földre, és tanulj a történtekből.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.09. 12:13:46

@Gulyás G: "Ismerös az ezredfordulon, Lancia Delta HF Integrale

megveszi
elromlik
megcsinaljak
elromlik
megcsinaljak
elromlik
megcsinaljak
ellopjak..."

Isten nem ver bottal, úgy kellett a rohadt tolvajnak.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.09. 12:57:13

@Bambano: "de mikor is volt itt utoljára akkora tél, hogy a nyári gumi akadály volt?"

Nem kell ahhoz hó, hogy perecelj a nyári gumival, Einstein. Elég hozzá mínusz 1-2 fok.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.07.09. 13:17:18

@Nancsi: És egyszer csak valaki elnyesi a kábelt, és Mcdöglesz.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.09. 13:21:05

@Ubul1: "Mi a faszért van az hogy mégse találod a közös hangot soha más népekkel ha elmész innen"

Ez azért van, mert egy tahó vagy, azokat pedig sehol nem látják szívesen.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.09. 13:23:19

@sipike78: Miért vágná el? Mit akarsz ezzel az ökörséggel? Hogy más konstrukciókat nem lehet szándékosan tönkretenni?

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.07.09. 14:29:34

@Il mio nome è Nessuno: Inkább arról brekegj, ma hány mp4 lejátszót szereltél be a béemvébe?

Látszik, te hyúgyagyú, hogy be vagy zárva a kis világodba.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.09. 14:34:09

Aki lemaradt róla:

A vita ott kezdődött, hogy én részben osztozva qualitaet véleményén, elmondtam a véleményem a Bende család belügyeiről-ügymentéről. Mire jött pár okos, aki csak úgy látatlanban elkezdett macsó faszozni, feleségverőzni, elnyomózni meg kancigány haverokkal fenyegetőzni, vagy éppen a tőle megszokott mosdatlan pofával, büdös bunkó stílusban böfögni. Az egy dolog, hogy a fejükben létező jellemrajzom/jellemrajzunk és a valóság köszönőviszonyban sincs egymással, ám ez nem zavarta meg őket abban, hogy lekurvázzák meg tudatlan picsázzák mondjuk a családom nőtagjait is.

Emlékeim szerint nem qualitaet kezdett el anyázni, sőt, az elején még tűrte is a beszólogatást. Eztán jött Tibor, és kimoderálta büdösbunkó Ubul-t, meg qualitaet-et. Erről inkább nem írom le a véleményem.

Nem gondoltam volna, hogy egyeseknek ennyire a húsába vág az a tény, hogy néhány embernek nem kell mindenre engedélyt kérnie otthon...


@thetriggerhappy:
Visszavehetnél a tempóból, mert kisodródsz.

Ha te "nevelés" alatt továbbra is csak a verésre tudsz asszociálni, akkor a hiba a te készülékedben van.

donphobos 2009.07.09. 14:46:36

Annyira magyar ez a blog hogy az valami hihetetlen. Töményen és sűrűn. Egy esszencia. Aki pedig megpróbál "a dobozon kívül gondolkodni" az rögtön megkapja az elbocsájtó szép üzenetet a közösségtől.

megint 2009.07.09. 15:22:25

Jehuda, azért ne állítsuk már be ezt a subarut úgy mint ha egy új s-mercit vett volna, amúgy meg azt írta, hogy neki nem ért meg ennyit, nem azt , hogy nem tudta volna kifizetni a részleteket ha akarja.

ekutya 2009.07.09. 15:28:51

ha a nőket meg a bankrendszert már kibeszéltük, akkor autóról szeretne esetleg még valaki?

ekutya 2009.07.09. 15:29:11

ha a nőket meg a bankrendszert már kibeszéltük, akkor autóról szeretne esetleg még valaki?

EG0 2009.07.09. 15:52:40

Nézd Tibor, neked a megoldás a hitelkiváltás lett volna. Szépen beterheled a lakásod jelzálogra, hirtelen nem 24% a thm, hanem a harmada, rögtön esik emiatt a havi törlesztőd elég rendesen, és nem tapsolod el áron alul a kocsit. Hát ennyi.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.09. 16:13:09

@sipike78: A húgyagyú, korlátolt segg sajnos pont te vagy. Aki olyan "érveket" böfög be ide, hogy "azé' szar, me' szét lehet baszni", az egy idióta.

SsPL71 (törölt) 2009.07.09. 16:35:48

@Il mio nome è Nessuno: Írjál inkább azon a román nyelven ahogy a nevedet is írtad, akkor legalább nem értem mit makogsz.

Egu 2009.07.09. 16:42:11

És ez a Totalcar ügyvezető igazgatója. Én a tulajdonosok helyében menteném a pénzem, de gyorsan...:)))

Nem értem, hogy korábban legalább 5 cikket írtak arról, hogy így nem szabad belemenni autóvásárlásba.

Ehhez képes Bende úr vagy nem olvassa a lapot, vagy nem hisz abban, amit leírnak az oldalon.

Szerintem mindkettő igen komoly hiba egy ügyvezetőtől, de ha már bármelyiket el is követi, akkor könyörgöm, legalább ne akarjon írni!

Egu 2009.07.09. 16:48:02

@EG0: szabadfelhasználású jelzáloghitel sem igen kapsz azért nagyon olcsón már. Aki meg beszarik 20e törlesztőemeléstől, annak nem segítség semmilyen hitelkiváltás.
Eccerűen bebukta az életet és nem létező (és belátható időn belül nem is megjelenő) pénzt tapsolt el! Azon meg nem lehet semmivel segíteni, előbb-utóbb úgyis fejreállt volna, mert ez gazdaságilag zsákutca.

Egu 2009.07.09. 16:48:49

@EG0: szabadfelhasználású jelzáloghitel sem igen kapsz azért nagyon olcsón már. Aki meg beszarik 20e törlesztőemeléstől, annak nem segítség semmilyen hitelkiváltás.
Eccerűen bebukta az életet és nem létező (és belátható időn belül nem is megjelenő) pénzt tapsolt el! Azon meg nem lehet semmivel segíteni, előbb-utóbb úgyis fejreállt volna, mert ez gazdaságilag zsákutca.

Egu 2009.07.09. 16:49:32

@EG0: szabadfelhasználású jelzáloghitel sem igen kapsz azért nagyon olcsón már. Aki meg beszarik 20e törlesztőemeléstől, annak nem segítség semmilyen hitelkiváltás.
Eccerűen bebukta az életet és nem létező (és belátható időn belül nem is megjelenő) pénzt tapsolt el! Azon meg nem lehet semmivel segíteni, előbb-utóbb úgyis fejreállt volna, mert ez gazdaságilag zsákutca.

thetriggerhappy 2009.07.09. 17:06:34

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:

ez egy nagyon objektív kis összefoglaló lett, pont így történt.... :-)

ha nem lennék jó kedvemben, még az is kicsúszna a számon, hogy hazudsz, de közeledünk a hétvégéhez, ezért inkább csak csúnya kis maszatolásnak nevezném, amit itt folytatsz.

az pedig, hogy nem érted, mi is a különbség az engedély kérés és a "túlzott női egyenjogúság" (ugye ezt sem írtad le, kis macsóm?) között, nem lep meg.

Jehuda 2009.07.09. 17:23:16

@megint: Szerintem akinek a teljes megtakarítása 700.000,- Ft, annak egy hárommilliós autó nagyon nagy luxus. A luxust én az adott személy jövedelme és a szerzett vagyontárgy viszonyában értelmezem. Annak, aki sokmilliós havi jövedelemmel rendelkezik, annak a Mercedesz nem luxus. Annak a leányanyának, aki havi 40.000 Ft-ból neveli férj nélkül három gyermekét, még a kenyéren a vaj is luxus, lehet, hogy csak margarinra futja, vagy esetleg még kenyérre sem. Engem az bosszant ebben az egész ügyben, hogy a család véleményével mit sem törődve ment bele a család egyik tagja egy olyan, teherbíró képességüket nyilvánvalóan meghaladó üzletbe, ami viszont az egész családot lenullázta. Tőlem távol áll az ilyen magatartás, de lehet, hogy ez csak az én egyéni problémám.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.09. 17:42:15

@thetriggerhappy:
Vissza lehet olvasni, a tények sajnos nem téged igazolnak öcsibusz. De látom nem zavar, nyugodtan magyarázd csak, hogy miért kezdtetek el Ubullal nagy egyetértésben feleségverőzni, kancigányokkal fenyegetőzni, qualitaet barátnőjét lekurvázni, az én feleségem nem burkoltan letirpákozni úgy telibe. Bár lehet, hogy ezeket a részeket is törölte a moderátor, de szerintem kérésre be tudja még idézni valahogy.

És légyszi, a "kis macsóm"-at tartogasd a cigány haverjaidnak ;)

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.09. 17:50:39

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:
Bocs, kimaradt: ügyvédként nem semmi holmi cigány hordával fenyegetőzni és családi vitákat lerendeztetni. Te aztán kemény vagy mint a vídia.

Részemről befejeztem, további szép napot.

thetriggerhappy 2009.07.09. 17:53:44

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:

szerintem nyugodtan visszaidézhetnél tőlem minden bántót, sértőt!
soha ilyeneket nem írtam, ellenben veled, aki "túlzott női egyenjogúságról" papoltál....leírtam, hogy ha a férje "megnevelné" a hugomat, találkozna pár kokós négerrel. cigány haverokról te kezdtél el fantáziálni....

szóval, kérlek, hogy idézz vagy dobj egy mea culpát! de mindenesetre, legyél bmilyen frusztrált, ne az asszonyon éld ki otthon!

thetriggerhappy 2009.07.09. 17:55:53

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:

még mindig: nem cigány horda, hanem kokós néger. poén. írhattam volna ukrán legényt, vagy román kubikost is.

2. aki megüt egy nőt, annak ez jár. ennyi. ügyvédként ismerem a jog korlátait.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.07.09. 18:18:57

@Il mio nome è Nessuno: Attól, hogy nevet változtattál, még ugyanaz a tapló maradtál.

Egy szóval nem mondtam, hogy szar az internet, megint te vetítesz, hadoválsz itt össze-vissza. Az emberiség egyik legjobb, és egyúttal legkárosabb találmánya.

Az a felfogás karcolja a hülyeség legtávolabbi határát, amit nancsi képvisel. Valóban létezik már olyan farm, ahol robot engedi ki a karámból a juhokat, azok elbohóckodnak egész nap a baszott nagy bekerített réten, estére meg visszamennek az akolba, a gép meg rájuk zárja az ajtót.

De a gazda ott is kinéz rájuk nap közben, mert lehet betegség, ellés, faszomtudjami. De nancsi szerintem még életében nem volt "farmon", traktort is csak a tévében látott.

A rézkábelt , remélem, nem kell elmagyaráznom, miért vágnák el, az üvegszálasat meg puszta emberbaráti szeretetből, vagy véletlenül is elszakíthatják. Nem egy példa volt már rá.

Nálunk a cégnél egyszer esett meg, hogy négy napig nem működtek a számítógépek. Hát, mondhatom, elég szar volt. Pedig nem is hálózatról volt szó.

Amikor meg neten kell kitölteni meg elküldözgetni mindenféle buzi dokumentumot, és összeomlik a rendszer, az még faszább.

pxaba 2009.07.09. 19:00:15

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: a tirpák egy népcsoport, fel sem merülhet mint szitokszó, ugye????

Egyébként meg Bende tényleg hülye, de nem azért mert ilyen hitelt vett fel, hanem mert mikor ottmaradt autó nélkül akkor a várható pénzére áthidalásként hitelt vett fel, és nem kapta meg.
Tehát bukott két autót, háromszázezer Ft-ot, plusz a törlesztőket.
Sajnálom, tényleg hülye voltál Bende...
Használhattad volna az asszony Camryjét amíg nem kapod meg a beígért zsét, és akkor kereshettél volna autót, az asszony akkor is azzal járt volna mint most: gyalog

skinnyslut 2009.07.09. 21:40:59

@thetriggerhappy:

"ügyvédként ismerem a jog korlátait."

Bocs,de ez számora elég hihetetlen.
Kizárt dolog, hogy te az vagy.
Ezzel a demagóg és beszűkült gondolkodással ahogy Te a korábbi disputa alapján váltig feltételezed, hogy itt bárki és bármikor is megütné a nőjét aligha praktizálhatsz.
Az R8 tulaj modora,higgadsága és kifogástalan fogalmazóképessége alapján százszor előbb hinném róla, hogy ügyvéd.
Ha ne adj' isten mégis jogvégzett ember vagy, legjobb esetben is egy Rákosi-korszakbeli népi ügyészre emlékeztetsz az ostobán kreált prekoncepcióiddal.

megint 2009.07.09. 22:11:16

www.totalcar.hu/népítélet/..., ne foglalkozz már egy ilyen idiótával, ez nem, hogy nem ügyvéd, de sztem 8 általánosig nem jutott el, talán feminista gyűléseken lehet portás, szerencsétlen, volt egy sorozat, tudjátok rém rendes család, nos te olyan lehetsz mint abban a faszi.

megint 2009.07.09. 22:23:06

Jehuda, szerintem te kicsit hozzáraktál ahoz, mint ami itt le volt írva, el nem tudom képzelni , hogy pesten ilyen beosztásban valaki nem tud kiköhögni(ha akar) ennyi részletet, főleg úgy, hogy a feleség is keres, valami plussz pénzről is volt szó, szóval itt arról lehetett szó, hogy a feleségnek(is) ez már túl sok volt autóra(magas lett a részlet), és az értékvesztést sem nézte jó szemmel, ebből indult az egész, igen kultúrálatlan vita, amiben pár hormonzavaros mindjárt lehülyepicsászta más barátnőjét, feleségét, az , hogy valakivel együtt élsz nem azt jelenti, hogy nincs, vagy nem lehet önnálló döntésed

korszellem 2009.07.09. 23:28:03

@Nancsi:
én biztos nem vettem volna meg.
véteelár 650000
gumi kb70000
szervíz 150000
átírás kb75000
rendszám 10000
telj.adókb 25000
kötelező min 80000
benzin 300000

összesen kb 1360000ft
eladási ár kb 500000ft
km futás 10000,1 km-re jutó ktsg 86ft!!!
ha vett volna vmi kissebb,olcsóbb autót(minek autómata,majd belejön a mutter)
akkor lehet,hogy jobban jár...

kukacberci 2009.07.09. 23:46:14

Tibi!
Meg kell védenem Csíkóst, mert Ő összesen bukott 9 kilót. Ha a te nyolcadhoz hozzávesszük a három kezdő befizetést, te nyertél 1,2 gurigával! Most már csak nyerő széria jöhet, fel a fejjel!

thetriggerhappy 2009.07.10. 10:28:44

@skinnyslut:

gondoltam, hogy most már ideje lenne abbahagyni, de erre azért még reagálnék.
sokat megmutat belőled is, hogy velem foglalkozol, nem azzal, aki szerint a feleséget meg kell nevelni (ugye megtalálod, nem kell idézni?) és aki szerint a nők túlzottan egyenjogúak (ebben sem segítenék, menni fog az).

nincs prekoncepció, a kollégát nem ismerem, pusztán az itteni beírásai verték ki nálam a biztosítékot. a magam részéről rühellem a hozzá hasonló macsónak látaszni akaró férfisovinisztákat és remélem, hogy a családom nőtagjai messziről elkerülik a hozzá hasonlókat.
ha te nem így látod és mondjuk egy hasonló nevelő hajlamú, a női egyenjogúságot megkérdőjelező férjet kívánsz pld a hugodnak, az a te dolgod.

a végzettségem és a hivatásom miatt pedig feleslegesen aggódsz.

thetriggerhappy 2009.07.10. 10:31:22

@megint:

te most kinek írsz? mert ha rólam egyes szám harmadik személyben nyilatkozol az elején, akkor szegény népítéletes kollégát hasonlítgatod mr bundyhoz.
ebből is látszik, hogy mennyivel jobban megy ez neked mint nekem.

az, hogy nem érted az önálló döntés és a nők nevelése párbeszédben, hogy ki mit mondott, ezek után nem meglepő.

na, további szép napot!

megint 2009.07.10. 13:27:36

thetriggerhappy, látod ebben igazad van, azt a részt rosszul írtam, neked szántam azt is. Milyen nevelés? Valakinek régóta van felesége, akkor már nem kell nevelni(nagyon nem is lehet), mind a két fél inkább alkalmazkodik a másikhoz.

foolproof 2009.07.10. 17:45:27

Aztaharmatosfűzfánfütyülőrézangyalát,
mi a jó isten lett ebből a blogbol, Családi Kör Reloaded? Bende ugyan süsüke volt kissé, de legalább belátta, és másokat is erre buzdit. Pont.

Ja, üzenem szegény kitiltott "minőségi" W116 tulajnak, hogy csak Messr Csikóssal ne vesszen össze, legalább azt a fránya panzermercit be kéne itt mutatni! Vagy már annak is lőttek?

thetriggerhappy 2009.07.10. 18:08:39

@megint:

ha nem olvasod, hogy mit írt korábban a népítéletes kolléga, akkor miről írsz? ő írta le szóról szóra, hogy a felesége már meg van nevelve, az egész csak nevelés kérdése....ez volt az egyik olyan pont, amikor kibuktam rá.

én is pont azt írtam, hogy két egyenlő fél házasságában nem nevelés, hanem egyenjogúság és alkalmazkodás kell.

most akkor min vitázunk?

megint 2009.07.10. 18:41:04

thetriggerhappy, én nem olvastam végig az összes hozzászólást, és már nem tudom mit írtak pontosan azok akiket kimoderáltak, de más barátnőjét , feleségét nem kéne lehülyepicsázni, mert ha jól olvastam valami olyasmi is volt, de sztem haggyuk a dolgot nem családi fórum ez, mindenki úgy él ahogy neki tetszik

thetriggerhappy 2009.07.10. 19:23:08

@megint:

nem tettem. a kimoderált ubul volt egy cseppet alpári.

ha nem olvasod el a hozzászólásokat, akkor szerintem ne vonj le messzemenő következtetéseket!

Nancsi 2009.07.11. 09:42:53

Ratnet 2009.07.09. 11:02:27:
Ahhoz nem kell nap 60 meg 100 km-eket ingázni, hogy mozogni tudj... Ha pl falura költözöl - mert net már ott is van - akkor csak felülsz a bringára, és máris tekerhetsz a jó levegőn. Most spec városon élek, mert a feleségem nem tudja megoldani egyelőre hogy távolról dolgozzon (de dolgozunk rajta:-). Viszont amíg falun laktam, addig ha jó idő volt napi 40-60km-et letekertem kikapcsolódásként.

Nancsi 2009.07.11. 09:48:53

sipike78 · www.szabolcsswift.fw.hu 2009.07.09. 13:17:18
12 évesen szőlőben minden munkát elvégeztem: metszés, kar lekötés, kapálás, zöld munkák, sőt mivel egy darabot ekkor telepítettünk, ott spec én fúrtam ki kézi fúróval 50 szőlőoszlopnak 80 centis lyukat, meg persze az ültetésben is részt vettem. Oszlopot nem hordtam, mert nem bírtam még el (kb 40 kiló volt darabja).
13 éves voltam mikor nagyapám meghalt, átvettem a nyúl állományát (4 anya volt akkor), ketrecet hegesztettem/szögeltem nekik, betonoztam kifutót, stb, 1 év múlva 12 anyanyúllal termeltem, havi szinten a tiszta haszon 2-6eFt között volt. Apám akkor keresett 4500-at. Szóval szerintem nem halnék éhen:-)
Más kérdés hogy ez időtájt megtanultam, hogy ha valamit lehet gépesíteni, azt gépesíteni kell, mert 1x dolgozol vele/költesz rá, és utána sokkal kényelmesebben többet kereshetsz. Nekem úgy tűnik a világ is ez irányba mozdul el, persze lehet széllel szemben is pisilni.

Nancsi 2009.07.11. 10:20:13

korszellem 2009.07.09. 23:28:03
Lehet bazi nagy számokkal dobálózni, de:
- A dolog nem úgy működik, hogy minek az automata, jó neki 1 rozsdás szívódízel Opel Astra combi is (hadd hányják ki a belüket a gyerekek a csettegőben), majd megtanul vezetni az asszony. Mert ha nem tanul meg, és alámegy egy kamaznak gyerekekkel, akkor cseszheted a 300eFtt, amit azon megspóroltál volna. Ha automatát tud vezetni, és amúgy sem az utak ördöge, akkor automatát kell venni, és kész.
Az általad sorolt számok alapján elmehetnél kormányszóvivőnek. Mindegyiken csak egy "kicsit" csaltál, de összességében elég durva kép alakult ki, éppen az ellenkezője a reálisnak.
Közelező 80K? Hol élsz te, nekem hasonló autóra 37eFt.
Javítás, gumi? Az a javítás 2-3-4 év elhanyagolt használatának a következménye, és amit 2-3-4 évig elhanyagolva lehet használni, annak már +1 év se ide se oda. Ez nem alfa, ez ha 40ezer kmet futott olaj van benne azzal is elhúzza a belét még 1 évig.
Benzinnél is 10 literes fogyasztás, 300Ft-os benzin. 10 literbe nem kötök bele, bár volt róla szó, hogy kevesebbel is eljár. De 300Ft-os benzint én az elmúlt 1 évben nem vettem. A legdrágább 286 Ft volt. Szóval a 250eFt reálisabb a 300eFt helyett.
De mindennek a csúcsa: rendszám. Hát igen, ez aztán tényleg típusfüggő. Meg az átírás, adó. Ok, más autónál olcsóbb (nem sokkal), de könyörgöm: egy átírást ne egy évi költségként számoljunk már. 1 évre tökmind1 milyen autót veszel, nagyon rosszul jársz. Ilyen alapon ha a Camry helyett egy 20 éves Opel Astrát vesz anno, akkor az Opel Astra lenne a szar, függetlenül az olcsó fenntartástól, meg a baltával faragott primitív technikától.

digitális küllő 2009.07.11. 15:55:21

nincsenek hülye hitelfelvevők, csak gonosz bankok..

korszellem 2009.07.13. 00:36:04

@Nancsi: a kormányszóvivőt kikérem magamnak:)HASONLÓ AUTÓRA 37K FT-OT FIZETSZ?gratulálok
Édesanyám 44k ft ot fizet egy 1.2-es autóra b1-ben,56 évesen vidéken.én úgy számoltam,hogy az asszony nevén van a kocsi,és még sose volt a nevén kocsi,ergo 0-ba van...(és nem számoltam a 80-nal sokat,megjegyzem)
más.lehetett volna olyan autót is venni,amin van gumi,meg nem köll ennyit költeni rá
a rendszámot azért számoltam bele,mert lecserélték,ugynis mindkettő páros volt...
nem 1 évre számoltam a ktsgeket,hanem 1km-re!!!nagy különbség...
ha 3x ennyit megy,akkor az állandó költségek(értsd egyszeri,pl.átírás) részaránya lecsökken,a változó költségek pl üzemanyag arányosan nőnek,de mindegy.
az általam említett autó(anyámé)1 km-re jutó költsége az első évben a 40ft-ot sem érte el...
amúgy te valami toyota-buzi-ügyvéd-mifene vagy?
ja,inkább vett volna vmi asztrakombit,vagy hármasgolfot nem ilyen "cifranyomorúságot" kipukizott bőrrel:D

Vizet Prédikál 2009.07.22. 17:05:32

Sokszor mondják a VW-esekre, hogy milyen hülyék, hogy ilyen használtan is túlárazott márkát vesznek - de talá mégsem akkora baromság, nmert sosem kell az ember feje fájjon az értékvesztés miatt. Vettem egy Golfot 650.000-ért és két ávre rá 700.000-t adta el. Vettem egy Audit 2 milláért és 5 év múlva másfélért adtam el. Persze akkor nem volt válság, és hitelt elvből nem veszek lopható cuccra...

hitelkarosultak · http://hitelkarosultak.blog.hu/ 2009.10.26. 18:29:29

Aki szintén hasonlóan járt, írjon nekem és én kiposztolom történetét a blogomra:
hitelkarosultak.blog.hu/
süti beállítások módosítása