BX a közösség drukkol neked!

Dísztárcsát kaptam lájf

  2008. július 27. - Bende Tibor Címkék: citroën totalcar flotta bx tartosteszt

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Pedig milyen jó kis Bogár volt
2014-09-27 08:52:08

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Én megmondtam előre, hogy baj lesz
2014-08-23 06:50:05

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Bogár saga: Polírozom a bohócot
2014-08-02 12:15:37

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Elment az eszünk: kasznit cseréltünk a Bogáron
2014-06-01 07:10:34

Épp Göbivel ültünk az irodámban, amikor Marci hívott, aki a Velvetnél dolgozik. Autót akart venni, mert a

 

A BX-es tartós teszt sorozatra nem csak gyűlölködő kommenteket kapok, hanem Kedves Olvasóink komolyan veszik a problémát amit egy megbízhatatlannak kikiáltott filléres francia autó üzemben tartása generál és napról-napra beesik egy-egy problémamegoldó levél, mint ez is itt:


Valamiért most jutottam el a BX tartós írásaidig.
Nemrég váltam meg imádott Bxemtől. Hiányzik is rendesen a Renault 9 mellett...
Na de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy van 4 gyári dísztárcsám a szüleim padlásán.
Ha kell Neked adom!
14", az a ovális mintás, rányomhatós.
Ha érdekel írj :)

Azonnal válaszoltam, hogy persze, hogy érdekel, egy hét múlva megkaptam a dísztárcsákat, melyet megörökítettünk:



Aztán napokig álltak az irodában, úgy jött ki a lépés, hogy sehogyan sem tudtuk összehozni, hogy napfényben tegyük fel és fotó is készüljön a tartós tesztre. Na de pénteken! Csikós bejött az irodámba, hogy van pár perce, intézzük el a dísztárcsákat. Nosza!

Felvette a földről Csikós kolléga és azt mondta, hogy a felszereléshez ki kell csavarni a kerékcsavarokat, mint a Skodán. Irány a gumis a szomszéd utcában!



A szavakat tettek követték, begördültünk a gumishoz, hogy volna itt ez a BX, fel kellene tenni rá a dísztárcsákat. Menjünk fel a munkafelvételre, ott egyeztessünk időpontot és felteszik. Felmentünk, egyeztettünk, azonnal megcsinálják, persze.



Beálltam, a kocsit tetején egyensúlyozva a műanyagokat. Mire kikászálódtam, addigra Csík zaklatottan kattogtatta a gépét, a dísztárcsák fent voltak az autón.



Khm. Akkor mégsem kell leszerelni a kerekeket igaz?



Kapott némi keréknyomást is, és ettől megtalálta a hidraulika a vízszinttet, és cserébe, amiért ilyen szép lett, kidobáltam belőle a szemetet.

Aztán péntek este a ház előtt – már itthon – ismét összefutottam Csikóssal. Lélekszakadva ordított ki a Pandájából, hogy ***meg, már megint rossz utcába fordult be. Az idősek otthonát kereste, illetve a mellette lévő placcot,  mert oda indult péntek esti veterán klubba. Ennek az egésznek kb akkora esélye volt, mint középiskolai osztálytársnőmmel összefutni a Budapesttől csaknem háromezer kilométerre lévő La Manga del Mar Menor egyik apartmanházának tetején az uszodánál 6 évvel az érettségi után, véletlenül. Őt is a hangjáról ismertem fel, ahogyan Csikós izzó kipufogójú Pandáját is tiltás könyékéig forgatva. Kínáltam volna kávéval, de nem jött fel, hogy sokan várják, de mindenképpen menjek én is a klubra, mert nagyon jó. Egy óra múlva mát ott voltam a ponton-mercik és mindenféle futóműalkatrészek között és tényleg jó volt. Többek Mercijeivel mentem, még többet láttam. A BX-et is többen vezették, és még többen látták. Annyi dicséretet kapott, hogy azóta is pirul a ház előtt. Marad.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr14587441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IQLight 2008.07.27. 09:42:28

vazzz... ezt nem gondoltam volna, hogy BX fan létedre nem tudod, hogy ehhez a dísztárcsához nem kell levenni a csavarokat. :)))))))))

peti.olah 2008.07.27. 09:45:14

Ideje lenne Citroën-es talikra is eljárkálni:))

Ciri 2008.07.27. 09:48:28

Ebből meg lesz a hárommillió komment...

arthur877 2008.07.27. 09:58:08

És a tálálkozóról hol vannak a képek???
Nehogy már senkinél sem volt egy nyamvadt fotómasina/telefon/kamera...
Különben is, volt képed dísztárcsa nélkül kocsikázni? Akkor legalább mattfekete felni krómkarikával, vagy ilyesmi...

turbodiesel 2008.07.27. 10:50:32

és hun van ez a péntek esti veteránklub?

Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2008.07.27. 11:09:04

hopp, már éppen beírtam hogy nem kell leszedni hozzá a kereket, de látom rájöttetek :)

Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2008.07.27. 11:18:29

szerk: vagyis a csavarokat nem kell bántani a dísztárcsa felhelyezéséhez

Joe 2008.07.27. 11:46:22

Szép dolog az értékmegörzés, ha értékről van szó.
Cikk alapnak jó, hiszen mi érdekes lehet egy 23 éves vw-bmw-merci tartásában. Semmi. Kicsit költesz rá, elfordítod a kulcsot, és kész. Évente lemosod.
Jó a BX. Jó hogy nekem nincs :D

xantias 2008.07.27. 12:23:06

Nagyon tutti kis autó a BX. Ha a értene hozzá több szerelő, az volna az igazi. Az 1,9-es szívódiesellel nincs hálásabb autó. Új korától 130000-ig hajtottam. Csak a minimális, kopó alkatrészt kellett cserélni. Kényelmes, tágas, jól rugózik. Nagy csomagtér, jól pakolható. Külön élmény, hogy alacsony az övvonal, nincs olyan beszorítottság, bezártság érzés mint manapság, amikor "rászívódik" a műszerfal a pilótára. A méretéhez képest könnyű, ezért keveset eszik, városban 6 liter. Ha lehetne újat venni, más nem kellene! Ezt nem mások pampogásából, saját tapasztalatomból mondom. Semmi villanyos firlefranc, HD,DcDi,Jtdi,pdtdtdi meg ilyen. parasztvakítások. Csak megy és szolgál. BX FOREVER! Bende! Sok sikert és becsüld meg

Dzseri 2008.07.27. 12:25:15

gumishoz menni kereket leszedni? Ennyire lusták vagytok? szép.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.27. 12:29:13

Na, ez már mindjárt más, mint a teszkós vackok. A végén még szép lesz a kocsi? Rá kéne szánni némi zsét és időt, hogy ha nem is tökély, de gusztusos lehessen (A motortér is! A kólás applikáció fogadok, hogy ugyanúgy be van okádva, ejnye!) a verda. Ha már eldőlt, hogy marad...

belab 2008.07.27. 12:56:44

gondolom a rendszám keretet meg lakatossl rakatjátok fel.
Az ablaktőrlőt meg autószerelővel,izzócseréhez meg elmentek egy villanyászhoz:)))
mi lenne ha az út szélén defektet kapnátok?

BXY 2008.07.27. 13:34:52

Azért illene a tisztelt BX szakiknak is tudni, az ilyen öreg dísztárcsát nem illik pattintani. Elöregszik a műanyag, és szépen letörik felpattintáskor.
Tapasztalat.

agapé 2008.07.27. 13:35:36

Joe!

Akkor lehet, hogy 23 évest kellett volna vegyek, mert a 6 éves VW caddymen már 5-ödjére cserélek féklámpakapcsolót + úja ablaktörlőmotor + rozsdázik mint atom + 40nél egyszer spontán összetört a hátsó ablak ( oxidáció miatt túlhevült / zárlatos?? ) ablakfűtés, stb stb...
+(kényelmetlen)

namindegy...

Easy Player 2008.07.27. 14:25:06

Állati kényelmeset és meggyőzőt utaztam ismerős BX-ében. Kellene is, ha:
- vissza tudnám pörgetni az idő kerekét huszonegypár évvel
- tömegével emigrálnának kishazánkba a hozzáértő francia Autószerelők (így, nagybetűvel)
Sajna minderre semmi esély. Így hát nem lesz BX-em.

Szerintem

BXY 2008.07.27. 14:34:51

Easy Player!

Nagyon igazat írsz. Sajnos a BX-ek felett eljárt az idő.
Így nekem sem lesz (mégegyszer).
Viszont a BX még igazi barkács kategória. NEM kell hozzá autószerelő. A hidraulika rendszer is pofonegyszerű, és könnyen javítható.
Akinek van egy kis barkács vénája, elboldogul vele.

qualitaet 2008.07.27. 14:56:55

Ez aztán a problémamegoldás!

Befújod a vén szipirtyót egy kis
"Krasznaja Zvezda" parfümmel és máris jó nő lesz.

BTO11 2008.07.27. 15:10:05

ténleg!
öninditót azt bezzeg kiszereled Bende,de a disztárcsát mán szerelőhöz viszed felrakni???
D:)))))
na most borultam fel a röhögéstöl.

bp 2008.07.27. 15:22:11

hát ha a "200Ft/kerék a szerelés" vagy az "1-2 órás 4 kerék lecsavarozgatása meg emelőzés, meg tiszta trágya leszek a koszos keréktől" között lehet választani, asszem én is átgurulnék a gumishoz

[] (törölt) 2008.07.27. 15:24:51

" a 6 éves VW caddymen már 5-ödjére cserélek féklámpakapcsolót + úja ablaktörlőmotor + rozsdázik mint atom"

es a szerelodnek az otodik csere utan sem esett le, hogy a rozsdanak meg a behalo elektronikanak van egy kozos ismerose, megpedig a beszivargo viz?

Pintyöke 2008.07.27. 15:26:21

Peti:

Ha eddig nem hiányzott neki, remélem ezután sem fog.
Oszt ha eljön mi lesz?
"Te vagy a B... Tibor? Jó szar kocsid van. Kell egy nagy nyakleves?"

qualitaet 2008.07.27. 15:51:05

A dísztárcsát "lájF" aligha kaphattad.

Inkább "lájV".
De még jobb ha magyarul poénkodsz, az általában helyesen megy Neked is.

lolka 2008.07.27. 16:28:04

Akinek 1-2 óra négy kerék leszedése-felrakása, az inkább tényleg menjen gumishoz..

BTO11 2008.07.27. 16:55:22

bp 2008.07.27. 15:22:11

hol élsz te???
haveri alapon 200.
600 alat neki se állnak/ db

BTO11 2008.07.27. 17:07:17

fogsz 4 tutykót BX szerelő állásba ,alápakolod-bakolod-vissza rendes üzemi állásba oszt lehet tekergetnyi az "anyákat".
persze kesztyü fel ne hogy mán koszos legyen a kéz.
D:))
max fél óra a gyengébbeknek is.
ha több akkor hivj sárga angyalt
D:))

GiXXXer 2008.07.27. 18:27:02

Nekem sosem lesz BX-em, tengeribetegségem van tőle... :) Meg az milyen má', hogy nem veri le a vesekövemet egyik-másik foldozott út? Én nem akarok vesekővel kórházba kerülni... :P Peres gumi betonfutóművel, az kell!

Én viszont sosem megyek gumishoz, csak kereket cseréltetni, van nekem is kezem, megcsinálom akár a parkolóban. Meg akkor legalább megnézem, mi a helyzet a tárcsákkal, egyebekkel.

belab 2008.07.27. 19:44:24

centirozás?
a gumikat nem vették le csak a kereket .
jó nagy hülyeséget írtál.-))
amúgy sem kellett volna levenni a kereket mint kiderült.

jürgen baromartz 2008.07.27. 20:31:37

négy dísztárcsa miatt gumishoz menni az egyszerűen uramisten. vagy nagyon lusta, vagy nagyon pancser az illető, nem tudom, mindenesetre a keresztkulcsot egy homo habilis is tudná használni. úgy, hogy nem koszolja be az öltönyét.

más: már megint tárgyak az autó tetején. ne rakjunk már oda semmit, nem polc az (bár tény, hogy néhány műanyag dísztárcsa jóval könnyebb mint egy önindító, de akkor is)

twk004 2008.07.27. 21:41:03

Üdv!

Bende Úr!

Akkor Te a Csillagtelepen laksz, vagy a környékén. Egy barátom szintén tagja a péntek esti veteránklubnak, és egyszer ott beszéltem meg vele találkozót ahol a klubot tartják. Ő aztán bement a klubba, én meg haza ...

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.07.27. 21:49:34

tényleg ne rakjunk a kocsi tetejére semmit, mert úgyis fennmarad, mint nekem a bukósisak.

ZYLO 2008.07.27. 23:21:39

De, bizony lájF!
Ugyebár ez egy utalás az Opus együttes Life is life c. egykori slágerére. Na, abban van az a sor, amit minden magyar "Levelet kaptam, lájf"-nak ért, pedig az valójában "Labadab dab dab life". Vagyis halandzsa.

Joe 2008.07.27. 23:28:16

agapé 2008.07.27. 13:35:36
...
Akkor lehet, hogy 23 évest kellett volna vegyek, mert a 6 éves VW caddymen ...+(kényelmetlen)
>>>>>>
Igen! 95 után sokat esett egyes márkák színvonala. Nekem csak 95 előtti autóim vannak.
Ki ahogy szereti, öreg olasz-francia viszont biztos nem. BX nálam egy szinten van a tavriával, meg a zaporozseccel. Biztos van akinek bejött, csak én járok olyanok közé akiknek nagyon nem.

sima 2008.07.27. 23:35:00

Tibor Úr tisztyelettel, ha marad a BíeX, hogy hogy künn van a használtautón?
( www.hasznaltauto.hu/2219955_citroen_bx_1985 )

Palee 2008.07.28. 06:18:26

Off!

Vigyázat! Ha VII. ker. Hernád utcában jártok, ne parkoljatok a 24. szám környékére mert az ott lakó kissebbségiek, bandázás céljából, a legnagyobb nyugalommal foglalnak helyett a motorháztetődön. Egyszerre akár hárman is. A jó anyukat!!!!!!!!!!

TKornel · http://tkornel.blog.hu 2008.07.28. 10:08:10

Francia lowrider!
A használtautó.hu -n a teremgarázs "fényében" fotózva egész pofás autónak tűnik! Még szerencse, hogy lecserélted a tárcsákat mert elég gagyik voltak fent! Elkönyvelhetsz + 5000 Ft értéknövekedést!

Valaki más 2008.07.28. 11:25:07

De komolyan, meg kéne pucolni, kívülről-belűlről. Megérdemelné, ha már ennyit foglalkozol vele, de tényleg.

Én viszont francia autót többet sose. Volt családban saját meg céges is, a szerelők már puszipajtások, jár hozzá ülőhely a műhelyben :)

akos696 2008.07.28. 11:31:00

Ha jól értelmezem, akkor nem lustaságból vitték gumishoz dísztárcsát felszerelni, hanem mert a szakik rosszul itélték meg és benézték a témát.

GarbooKing 2008.07.28. 13:02:25

Abban a levélben benne ám a megoldás... :)

"...az a ovális mintás, -->rányomhatós

aevn 2008.07.28. 15:48:12

Az a legnagyobb poén hogy ezek a totálkáros seggfejek cikkeztek itt a legnagyobb pofával a fals km óra állás ellen, na most ha ebben 180000 km van akkor meg én vagyok a japán trónörökös. Hogy a faszba lehet ennyire hülyének nézni az embert. Alapból nem vesz normális ember 92 környékénél idősebb kocsit ha az nem mercedes, vagy esetleg nagyon jó karban levő audi vw bmw. De ezek a kocsik tényleg sík röhely, már megint exhibicionisták akartak lenni a csigazabálók, meg másként csinálni ahogy normális ember tette volna. Másrészt hogyan jutott ezeknek a normáltalan seggfejeknek a fékrendszert a felfüggesztéssel közös hidraulikára tenni?! Aki ez után meg tud győzni hogy valaha elmenjen az eszem annyira hogy ilyet vegyek annak gratulálok!

laci 2008.07.28. 16:00:07

elnézést javitanék :

"Alapból nem vesz normális ember 92 környékénél idősebb kocsit ha az mercedes, vagy esetleg nagyon jó karban levő audi vw bmw. "

köszönöm!:-)

megtanulhatnád tisztelni mások fura gépezet iránti szeretetét. nekem sem kéne a hátamra se egy BX de tisztelem más véleményt. pont ilyen kocsiba való vagy amiker írtál bammeg!

easycash 2008.07.28. 17:28:23

Beszélgess egy kicsit Péter Anna kolléganőddel, neki már mutogattunk BX-eket (cikket is írt róla). Ha esetleg kedvet kapnál ellátogatni egy találkozóra www.cach.hu/index.php?option=com_events&Itemid=36 itt fent vannak az időpontok.

Üdv a CACH (Citroen Automobile Club Hungary) nevében.

kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2008.07.28. 19:55:41

aevn

Te neked fogalmad sincs a bx-ről azt csak fényképről láttál, különben tudnád, hogy "közös" hidraulika rendszer az olyat tud amit más autó nem. Ha leterheled a bx-et pár zsák krumplival akkor ugyanúgy felemeli a fenekét és az elejét és nem a csillagos eget fogod világítani a lámpáiddal mint más autónál. Ráadásul mivel leterhelted a kocsi hátulját ezért autómatikusan növeli a hátsó kerekekre jutó fékerőt. Ezt szerinted hány autó tudja. Elárulom neked, hogy a világ legjobb kocsijaiba ilyen hidraulika rendszert raknak még ma is, pld Roy-Roys, Lexus, ha annyira szar lenne ez a hidraulika megoldás akkor nem alkalmaznák ők sem.

Bx forewer :) Nekem 2 van belőle és meg nem válnék tőlük semmi pénzért, még ha ingyen adnának egy új bmv-t vagy mercit akkor sem kellene csak egy új bx. Kár hogy már nem gyártják őket, egyből befizetnék egy újra de csak akkor ha a pdti meg társait elfelejtenék belerakni az kell a francnak, szart sem érnek. A 20 éves 1.7-es diesel bx-em 5 literrel eljár még a mai napig is pedig több mint 300 ezer van benne, mit tudnak azek a pdtdi szarcsodák? Semmit, csak jó drágák meg a fél autót ki kell cserélned 3 évente ha beszarnak.

Ex BX-s 2008.07.28. 21:52:52

Nekem már volt két BX-em egy 1.9 TRD és egy 1.9 GTI 16V!A diesel nyugodt mozgású elegáns autó volt,kényelem a maximumon!
A GTI az egy igazi aszfalt betyár volt!
160LE+25LE!
Az utakon ellenfele nem nagyon volt!
Sport üléske,eredeti GTI felni,gönyörű szép piros szín!Csak sajnos voltam olyan hülye,hogy az egyik haverom elkérte és odaadtam neki!TK-ra verte!Mai napig sajnálom és fáj a szívem érte!BX-ben ülni és vezetni maga az egy álom!Egyetlen hibája volt a német elektronika!
Tartsd meg amíg csak tudod és ne add kölcsön senkinek!

cnv 2008.07.29. 08:29:14

"Ráadásul mivel leterhelted a kocsi hátulját ezért autómatikusan növeli a hátsó kerekekre jutó fékerőt. Ezt szerinted hány autó tudja."

Hátőő, szerintem kb a 80-as évektől minden normálisabb autóban volt fékerő határoló hátul, az éppen ezt csinálja. Ha leterheled engedi a nagyobb fékerőt, ahogy emelkedik a hátulja visszavesz belőle hogy ne csússzon. Ehhez nem kell szintszabályzó hidraulika :)

hukk 2008.07.29. 09:27:09

Sose tetszett a BX... aztán amikor az előző motoromat árultam, a figura aki megvette egy fehér benzines BX-szel jött el. Elmentem vele pénzt kivenni, és megtetszett a ringatózás, a fék sziszegése, a kényelmes ülések és a szürreális belső-külső kinézet. Igazából azt hiszem kéne egy.

aevn 2008.07.29. 11:34:35

Na most ki a frászt érdekel hogy felemeli a seggét mittom én hány zsák krumpli után, ha annyit cipekedsz akkor alapból furgon vagy utánfutó és nem a felfüggesztést baszod széjjel, amit persze nem tud senki normálisan megcsinálni itthon. A fékerő az általam említett márkákon alapból olyan erős mint a 50 kg-s satun, azok még a hagyományos német minőség elvén épültek, a japánok annakidején még csak ugatták az autógyártást. Aztán ha a kilóméter hosszú hidraulika rendszeren elkezd valahol szivárogni akkor találgass hogy honnan jön, meg miért gyengül a fék. Utántölteni, fejújítani, meg tisztességesen légteleníteni pedig épp az ilyen fanatikus seggfejeknek való akiknek tengernyi szabadidejük van mikor más normális embernek nem volna rá kerete. A Rllsokat meg a Lexusokat meg azér nehogy már összehasonlítgasd ezzel baszkikám mert még páran pofánröhögnek itt, viccnek is rossz!

Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2008.07.29. 14:14:41

@aevn

te még nem láttál hidrós citroent.

Balee87 2008.07.29. 17:06:23

aevn

Na most ki a frászt érdekel a te véleményed szerinted?

BTO11 2008.07.29. 19:35:08

aevn 2008.07.29. 11:34:35

kicsi csibe !ki tanáta ki ezt a hidropneumatikus rugózást???

olvass !!! és okulj!

pedig nem szeressem a franciát,főleg nem a román utánzatát,pedig mind 2 volt mán.

qualitaet 2008.07.29. 22:37:06

Ja ,és épeszű autógyártó nem is alkalmazza '91-óta.

Ellenben a szintszabályzós hátsó gátlókkal ,csavarrúgóval kombinálva.
Amelynek meg ugyebár túl sok köze nincs a Ctroen rugózáshoz.

qualitaet 2008.07.29. 22:38:46

Bocsánat van köze a Citroenhez.
Más márkáknál is örökös problémaforrás :)

aevn 2008.07.30. 08:41:23

bekaphatjátok, túrósfaszú amatőrök! hogy a faszba lehetnek itt egyesek ilyen szűklátókörű idióták?! Na jöhet a szidalomtenger, meg a siralomnóta! balfaszok!

Balee87 2008.07.30. 15:26:40

aevn

Hogy felhúzta magát a kicsi aevn. Szerintem egy 10 éves kis balfasz ül a monitor előtt és azt szajkózza, amit apuci mondott... "Mert az én apukám jobban tudja..." +Valami kocsmatöltelék lehet az egész család a szép trágár beszédre gondolva... :)

Balee87 2008.07.30. 15:30:43

Minket elsősorban az zavar, kicsi aevn, hogy mi itt beszélgetünk normálisan, te meg idejössz anyázni. De ahogy már mondtam, bűnöző tanulatlan kocsmatöltelék család gyerekétől mit várunk?

aevn 2008.07.30. 17:59:12

Kinyalhatod a szőrös seggem baleen! Azért is az enyém lesz az utolsó szó kisgeci! Te ki a faszom vagy takonypóc talán a franciák szartak ide okítani ! Itt a ritka alkalom pöröghetsz a farkamon! Repedt seggű köcsög! Ja amúgy 6 éves vagyok hogy csakazértse neked legyen igazad faszláda!XD Az apám meg don corleone bazmeg! erre mit ugatsz?!

Balee87 2008.07.30. 21:41:27

aevn:

"Na jöhet a szidalomtenger, meg a siralomnóta! balfaszok!"

Most ki is hisztizik? :D Ilyen jót de rég röhögtem. Hát az intelligencia...

Balee87 2008.07.30. 21:46:32

Ja, amúgy szép a szókincsed!
Szeretnél tanulni, itt van még néhány káromkodás, nehogy kifogyj:

blockade.freeblog.hu/archives/2006/11/08/Cifra_karomkodasok/

:)

JZ · http://kuruc.info 2008.07.30. 21:55:38

aevn takarodj innen a jó kurva anyádba, vagy a magyar gárda az én vezetésemmel fog egy új lakásba költöztetni galgagyörkön!

Xterms · http://wdawd.hu 2008.07.30. 21:59:05

Baracskán már fűtik a cellád! F*szfej!

JZ · http://kuruc.info 2008.07.30. 22:02:28

De ha kell van olaszliszkán vagy ózdon is szabad lakás :D

4Teebee4 2008.07.30. 22:19:57

Gratulálok aevn a hozzászólásaidhoz...
Valószínűleg ismét csak egy harmadosztályú embert ismertem meg benned...
Ennél többet nem érsz mint a hiper-szuper kocsijaid és a káromkodásaid...

Vancu 2008.07.30. 23:59:09

aevn

Nos a te szavaiddal élve:Te kis repedt seggű köcsög,szerinted ki a francot érdekel a te "magas intelligenciájú " káromkodásod?Mások itt normálisan tudnak beszélgetni akkor te miért nem kultúráltan ide bírni a hozzászólásodat.Kár,hogy apádat nem szponzorálta a Durex óvszer gyár.Egy idíóta barommal kevesebb lenne az országban.

JZ · http://kuruc.info 2008.07.31. 00:25:55

aevn te senki! vigyázz, mert az MS** fórum kommandója meglátogat téged, és kibassza a gépedet az ablakon (akkor végre fellélegezhet a virtuális társadalom) na szóval bújjál vissza anyádba :D

Snake 2008.07.31. 00:33:22

Jól beszélsz JZ kolléga! aevn! Én a helyedben meghúznám magam és behúznám fülem-farkam. De utóbbira nem hinném, hogy képes lennél te töketlen barom.

Darth Tiger 2008.07.31. 18:59:58

Hagyjátok, csak egy kis p*cs. Azt se tudja mit beszél.

Érdekel valakit egy ellentmondás? :D
"bekaphatjátok, túrósfaszú amatőrök! hogy a faszba lehetnek itt egyesek ilyen szűklátókörű idióták?! Na jöhet a szidalomtenger, meg a siralomnóta! balfaszok!"

"Ja amúgy 6 éves vagyok hogy csakazértse neked legyen igazad faszláda!XD Az apám meg don corleone bazmeg! erre mit ugatsz?! "

Mert Te ezek szerint oylan k*rva profi vagy.
süti beállítások módosítása