Melyik néz ki jobban, a régi vagy az új 5-ös?

Az ablakból: BMW E39 vs. BMW E60

  2008. január 03. - Csikós Zsolt Címkék: dizájn bmw aranymetszés az ablakból chris bangle

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve

Január másodika, az első szerkesztőségi értekezlet utáni percek. Rácz kolléga kinéz az Árpád útra, és felkiált: „Látjátok, mégiscsak igaza van a Bangle-nek, mennyivel jobban néz ki az új 5-ös, mint a régi!” Erre persze szép kis vita kerekedik.

Mostani (E60) és eggyel ezelőtti (E39) 5-ös BMW a Totalcar szerkesztőségének ablaka alatt

Én:

Rendben van, madártávlatból jól néz ki az új 5-ös, de főleg az oldalablakok krómkerete, a derékvonalban levő, amiatt becsillogó törés, és az elhúzott első fényszóró miatt van így. Meg azért is, mert metálfényű, világosabb, ráadásul nem piszkos.

A másik szegény jó sáros, alapos hendikeppel indul ebben az összevetésben. Tompa a fénye, ráadásul nincsenek csillogó alkatrészei, amelyek kiemelnék a formai elemeket, ráadásul tetőcsomagtartó van rajta, ami autón olyan, mint óriásposzteres manöken arcán a fekete miteszerek. Egyébként nekem 5-ös BMW utoljára kettővel ezelőtt tetszett, azóta egyik se kéne.

Amikor az itt levő két autó közül a hátsó megjelent, arra gondoltam: micsoda egy alaktalan, földhöz vágott gyurma ez, kiveszett belőle a karakter. És ha lemész az autók szintjére, tehát másik kocsiból, vagy a járdán ácsorogva szemléled őket, a régi azért még így is jobban néz ki. Az legalább férfias, arról legalább az jut eszembe, hogy de szívesen meghajtanám.

Az új hátulról Peugeot 406, ezekkel a kifestett szemekkel elölről meg mint valami kínai tanulmányautó, csak a vesék mentik meg a pofáját. Nem tetszik, nem érzem a vágyat, hogy a kormánya mögé üljek, akkor tényleg inkább a régebbi.

Winkler Róbert:

Igen a régi BMW tényleg piszkosabb, ez nagy tanulság. A tetőcsomagtartó se tesz jót a megjelenésnek. Lehet, hogy kéne egy Photoshop-tolómérő, tényleg nagyobb-e oldalról az üvegfelület relatív aránya, mert ha jobban néz ki a Bangle-5-ös, akkor szerintem csak amiatt. Tehát az újban kisebb az üveg, ami mindig dob a megjelenésen, nem véletlen, hogy a hotrodépítés egyik alapja a top chop.

E39-os és E60-as BMW üveg-oldalfal aránya
Az régi (E39) van közelebb az aranymetszéshez, ami 1:2,62 – az új (E60) valóban egy erős top chop

Egyébként eleje-hátuljában nekem a Bangle előtti tartósabbnak tűnik, de nekem egyébként is pont az 5-ös az a Bangle-BMW, ami nem tetszik. A külseje engem se inspirál, hogy hajtsam meg, pedig nagy autóban is bőven vannak olyanok.

Rácz Tamás:

A Csikós hülye, mennyivel jobb már az új! Lendületes, dinamikus, fel akarja falni, ami elékerül. A régi meg, hát, régi. És nem csak mert koszos, meg tetőcsomagtartós. Túl visszafogott, túl semmitmondó, szinte látom rajta a 45-ös korhatárkarikát. De abban egyetértettünk Csikós kollégával, hogy a még eggyel korábbi, az E34 volt a legjobb Ötös, én is inkább abból kérnék egy gyári állapotút a garázsomba, mint a Bangle-féléből.

Orosz Péter:

Bár explicit rondaságban az 1-es, zavaró diszharmóniában pedig a 6-os és a Z4 felülmúlja, az aktuális 5-ös BMW rettenetes, szörnyű forma. Legfőképp, mert modoros: nem az emberi szemnek, hanem formatervező iskolák hallgatóinak készült. Dizájnkodó, kellemetlen, egyedül M5-ként nem kapom el róla a szemem. Na nem mintha azt kívánná, inkább csak szórakoztató, hogy ezalatt az olvadó szappan alatt egy 500 lóerős motor van valahol.

A mostani BMW-k előző generációi átkozottul közel voltak a Tökéletes Autóformához, és az E39 5-ös sem kivétel. Egyszerűen: megoldott probléma.

Ha az antik filozófiából ismert tűz mögötti falra vetülő árnyékokat bámulva megfordulnánk, és szembesülnénk a sportszedán plátói ideájával, mikrométerrel felfegyverkezve sem találnánk lényeges különbségeket közte, és az E39 között.

Különösen M5-ként persze, talán ezért is választotta Alex Roy a transzamerikai sebességrekord megdöntéséhez.

Friss: Nínó Karotta felveszi a kesztyűt.

Írtam egy poszt, mert nem bírtam azt a temérdek igazságtalan ökörséget, amit az E60-ra szórtatok.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr18283218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimino 2008.01.03. 17:49:03

eleinte le akartam vágatni Bangle kezeit.. aztán telt az idö, megszokta a szemem, és egyre jobban tetszik, belülröl 10pt! a régi 9:D de csak belülröl..
banlge elötti bömbi egyszerüen tökéletes és harmonikus, banglé' vagány és ujito..

bár.. idegesen várom az ujabbat. elég aggasztó képek jelentek már meg (autobilden)

Kacorka 2008.01.03. 17:49:10

Szerintem meg esztétikai vitába keveredni németautó ügyileg ezen a szinten (mert azért egy r8 vagy oldtimer sl merci más tészta) teljesen értelmetlen. Jó autók, faszák, hátsókerekesek, meg minden de kinézetre tökéletsen érdektelenek. Nem csúnyák, de nem is különösebben izgalmasak vagy szépek. A középszar kifejezést javasolnám.

serialkiller01 2008.01.03. 18:06:28

Off:

BUÉK mindenkinek, most tértem magamhoz a 4 napos nevetőgörcsből...: videa.hu/main.php?page=play&v=g4vLSvHg6viMcTer

ON:

Easy Player 2008.01.03. 18:06:53

De jó kis életkorjelző ez az összehasonlítás! Nagyapáinknak a beat volt zaj, apáinknak a heavy metál. Szóval mindenkinek megvan a maga korához közelebb álló típusa.Én az E34 mellett teszem le voksomat, mert az még egyéniség volt, mással még távolról, rossz fényviszonyok közt sem összekeverhető.

Szerintem

gergo 2008.01.03. 18:08:25

Kacorka 2008.01.03. 17:49:10

Meresz vagy, hogy egy E60/E39 -es bomost le kozepszarozol!:S

Neked milyen autod van? Hmm?

gergo 2008.01.03. 18:10:18

Easy Player 2008.01.03. 18:06:53

Szerintem egy e39-et se keversz ossze massal de hat vmi gombaval a hasban elofordulhat:D

Gabesz 2008.01.03. 18:10:24

ottopapa igazad van!!!
Akinek van egy csomó pénze az BMW-t Mercit, vagy Audi-t vesz. Pedig ennyi pénzért igazán vehetnének valami mást is. Mondjuk Jaguárt, vagy Lexus-t.
Amúgy a legszebb Bmw az E34-volt, meg az E38.

csongi 2008.01.03. 18:13:57

Az 5-ös BMW a Cápa. E12/E28.

gergo 2008.01.03. 18:14:32

majom 2008.01.03. 18:08:12

Emlexem erre a reklamra...mikor eloszor meglattam felallt a szor a hatamon, mar + ertelemben:)

Amugy kell egy ilyen vese...az enyimen a sima van de ezzel durvabban mutat.

Tavria 2008.01.03. 18:28:13

Válasz Boogi Mannak,és murcinak!
Saját tapasztalatom alpján írtam le amit írtam.A feltörekvő maffiózót képletesen írtam.Az viszont tény hogy az ilyen autót vezeők között találom a városban,autópályán stb.közlekedők közt a legtöbb arrogáns szabályokra fittyethányó ki ha én nem alakot.Németországban hosszabb ideig tartózkodtam azért írtam,és nem sztereotipiából.Biztos vagyok abban is hogy nem csak ilyen szemléletü BMW tulajok vannak, de én az utakon zömében ilyeneket láttam.Aki nem ismer magára attol elnézést kérek.

Petike 75 2008.01.03. 18:30:06

Sziasztok!
Szerintem sokan eltértek a fő témátol, ami pedig a két típus összehesonlítása. Szerintem nem nagyon lehet összehasonlítani a két autót. Szerencsére mendkettőhöz volt ( van ) szerencsém. Mindkettőt csak dícsérni tudom. A maga korában az, most pedig szerintem az új modell a szebb, jobb. Nem lehet őket összehasonlítani, ahogy egy N 3210-et sem lehet egy N Sirocco-val.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.03. 18:34:43

E24: ez a Thiesen lerakat is a Meilenwerk Berlin-ben van, mint a Stheling, ahonnan én küldtem a 635-öst

ez is egy olyan autó, ami az örök top10-be biztos bekerül nálam

de mondjuk a Meilenwerkben nehéz olyan autót találni, ami után nem két kézzel kapkodnék (:

talán csak a háború előttiek, azokat nem nagyon szeretem, 1955 után jöhet bármi onnét

designer 2008.01.03. 18:35:01

szerintem a formai probléma a részletekben keresendő; az új bömösöknél vmi részletet mindig elszúrnak:
1es (csapott hátú): idomtalan hátsó, túl nagy fényszorók; hogy miért kell erőltetni ekkora autónál a férőhelyek számát? ... eleve laposabra terveztem volna, alacsonyabb oldalablakokkal.
3as szedán: ingerszegény orr, és buta hátsó fényszóró.
5ös: valóban steril; a már-már túl sok éllel, igazán szamurájos a filling érzelmek nélkül.
6-os? durvábnak szeretném látni és a hátsó puttony még mindig idétlenül hat.
A 7-esről asszem nem kell írnom semmit (igazi bálna méretek); hol van az előbbi 7es karcsúsága, sportossága ami mindig is BMWs vonás volt?
Z4? karakteres hátsó, lesimított orrész;
lehet, hogy nem jutott oda merevítés és a menetszél formálta ilyen "vaniliásra"? pfújjj

Talán nem ártana, ha a tervezők a trendekkel ellentétben újraértelmeznék a cápaorrt és a fecskeszerű hátsót.
Szerintem nagyon is újszerűt (BMWs individuált) tudnának kreálni, és a régi vevőkőrt is visszaszerezhetnék vele.

Leegor 2008.01.03. 18:36:49

Szerintem a maga idejében az előző 5-ös fantasztikusan szép autó volt, de így 2007-es szemmel nézve az új azért szebb.
Nekem tetszenek a mai BMW-k, kivéve a Z4, és a Lanos-seggű 3-as limuzin.
Egyébként a napokban volt szerencsém vezetni egy 525D-t (E60), nagyon jó kis autó, de a belseje borzasztó. Német cégautó, legegyszerűbb kivitel, ennél egy mai alsó-közepesnek is szebb és elegánsabb a belseje. Na mindegy, ez nem fikázás, csekély felárért javítható.
Ja, valaki említette a Jaguar-t, valóban nagyon szép és stílusos autók, de sajnos egyik sem igazán minőségi termék.
Lexus-nak elismerés, főleg a mai teszt után.

Das 2008.01.03. 18:37:54

Hát én eléggé utálom a BMW-ket de ha válszatni kéne akkor már inkább a régebbi jobban néz ki sztem. Szeb a vonalvezetése klasszikusabb.

Leegor 2008.01.03. 18:38:47

Banyek, 2008 van, mindig elfelejtem :D

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.03. 18:39:10

de most komolyan, üzenem mindenkinek, aki új kocsit vesz 5 millióért, hogy nem normális

itt egy abszolut új 2500 CS Coupe, ennél szebb autót nehéz kitalálni

home.mobile.de/home/showDetails.html?id=17633538&__lp=1&scopeId=AV&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=477251&lang=de&pageNumber=1&partnerHead=true&showZip=false&showModels=false&hideVehicleType=false

karakteres, tökéletes forma, jellegzetes BMW kinézet, jó szín, dinamikus, sportos, tökéletes egyszerűen

majom 2008.01.03. 18:44:41

gergo 2008.01.03. 18:14:32

az enyémen is csak sima van sajnos ;)

majom 2008.01.03. 18:47:17

Gyuszi Bá,

ez nem piskóta! :) de a körülötte lévő autók sem :)

Vezo 2008.01.03. 18:49:19

Ottopappa ültél Te már Jaguárban? Én a nagyobbikban ültem és a közelébe se jöhet egy E500-asnak vagy egy M5-ösnek. Ezért vesznek Mercit meg Bmwt! Én ültem E-39-es Alpine-ba gyönyörű, de akkor is inkább egy E-60-as Bangle
Könyörgöm ez a XXI.-dik század!!!!!!!!!!!!
Vezo

klarky 2008.01.03. 18:50:37

Jaguar? Ez ugye csak vicc volt? 8-)

designer: A cápaorr tényleg nagyon hiányzik, az igazi stíluselem volt, egyedi arculatot adott a régi BMW-knek. Csak azóta lett olyan, hogy gyalogosvédelem. Nem tudom azt hogy oldanák meg. Bár nem elképzelhetetlen, hogy majd egyszer valaki, valahol rajzol egy olyat, ami a teszteken is átmegy és cápás is lesz. Addig viszont nem rossz ez a szélsőséges Bangle sem. Jókat lehet rajta vitatkozni...

Még Jogsim Sincs 2008.01.03. 18:53:42

Félgyalázat, amit Bangle művel. Amikor az új Ötöst formázta, még mindig túl perverz volt a keze. Hál' istennek, az Egyes kupéval már telibetalált, küllemre hibátlan "kisautó" (ja, tizenött évvel ezelőtti 3-as pont ekkora). Az újabbik középBimmernek visszataszítóan mongol lámpái lettek, a régié egységesebb képet mutat. Az új ötös olyan hosszú, mint a vasárnap ebéd nélkül, a régi sokkal arányosabb, és elegánsabb. A beltér viszont sokkal letisztultabb a ma futó típusnál. Az összvoksom mégis a régi kasztnisé.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.03. 18:58:45

OFF

sajnos a cikkekhez nem lehet hozzászólni, és a mai Lexus teszthez hozzátennék pár gondolatot

1) a Lexus 600 Lh engem is elbűvölt a tökéletességével, de ha egy ilyen autót önmagában nézünk, akkor nyilván tetszeni fog (főleg a kis magunkfajta csöves magyaroknak) mivel az a kategória, amiben rosszat nemigazán csinálnak

2) ez viszont nem jelenti azt, hogy ha összehasonlítjuk valamivel, ne jönnének elő hibák, pl.

3) kezdem ott, hogy a Lexusban (és sok más japán autóban is) a bőr minősége (tapintás szempontjából) a kanyarban sincs a német és angol kocsik bőr minőségéhez, nekem mindig a műbőr jut eszembe róluk, pedig nyilvánvalóan nem az, csak a cserzése olyan furcsa szintetikus hatást kelt

4) a rugózási konfortot a Lexus minden autósujság tesztben elveszti, főleg a Merci ABC futóművével szemben, ami érdekes módon nem is légrugós

5) a Lexus 600 Lh a Merci 500-nak a közvetlen konkurrense, de a Mercedes efelett még árul 3 szintet: 600, S63, S65 - ezt a csúcs-Lexust sem lehet összehasonlítani a 612 LE-s és 1000 Nm-es S65-tel, ami minden kategórián felül van és szerintem jobb autó is mint ez, sokkal

6) szerintem nem véletlen, hogy a német gyártók nem alkalmazzák a cikkben is említett furcsa elektronikai segítők jó részét (vezető figyelés, LED fényszórók, automatikus állóhelyzetre fékezés, ...) mert ezek még valszeg nem elég kiforrottak és mivel alacsony a darabszám, lassan gyűlik a tapasztalat (lásd az emlékezetes fadeszkás csalás, ott sem működött az elektronika, mert fémvázas volt a hangár ahol tesztelték), szóval ezek inkább a parasztvakítást képviselik szerintem, mint az autó minőségét

7) az S420 CDI pl az összes menetteljesítményben jobb volt, SOKKAL kevesebbet fogyasztott és a rugózási kényelemben is agyonverte a 600h-t

összefoglalva az az ötletem, hogy ilyen csúcs-autókat mindig párban teszteljetek, hogy ne a szokásos hétköznapi autókhoz legyenek hozzámérve, mert úgy még a ténylegesnél is sokkal jobbak lesznek (:

egyébként a cikk maga szerintem nagyon élvezetes és vicces volt, sok ilyet kéne még, gratulálok.

ON

Bözsi 2008.01.03. 18:58:51

Nekem volt E36-os ötösöm is és nekem az volt a nagy Ő.
Még most is ha meglátok egy kalipszó vörös szedánt fel áll a szőr a kezemen :-)
Azért a mostani E39-esem nagyon kényelmes és megbízható azt is szeretem de nem szerelemmel ;-)

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.01.03. 19:01:19

A BMW nem arról szól hogy hogyan néz ki. A BMW-nek BMW-nek kell látszania, és ezt eddig mindíg megoldották. Szerintem ronda mindegyik.

Zajcev 2008.01.03. 19:03:48

Ugy erzem e39 tulajkent nem lennek eleg objektiv a temaban, de nekem tetszik az e60 is. A segge sokkal jobb mint az e39-e, meg van belole v10-es is :P

des 2008.01.03. 19:05:56

Én Orosz Péterrel értek egyet, amennyiben "A mostani BMW-k előző generációi átkozottul közel voltak a Tökéletes Autóformához, és az E39 5-ös sem kivétel". E39. De az új ötös bömöst se dobom vissza, ha megdobnak vele...

MilGra · http://milgra.hu 2008.01.03. 19:10:10

egyerteluen az e34 volt a legszebb, abbol is az enyem :

milgra.hu//uploads/2007/11/sp_a0188.jpg
milgra.hu//uploads/2007/11/sp_a0189.jpg
milgra.hu//uploads/2007/11/sp_a0191.jpg

amiota bura alatt vannak az ikerlampak, azota nem az igaziak a bomosok. ( na jo, a faceliftes e38-as azert ott van )

ha az alfa romeo be meri vallalni a szeparalt iker es triplalampakat, akkor a nagy bmw miert nem? ejj-ejj

MG

today05 2008.01.03. 19:16:29

szerintem mindkettő szép, bár a réginek az eleje jobban tetszett mint az újé, nem kellett neki semmi trükközés, egyszerű de mégis látszik rajta, hogy tud valamit. A következő generációs ötösre megint ugyanezt fogják mondani, hogy fuuuj mekkora szutyok, ennél még az egyel ezelotti is jobbvolt:P szerintem azvan, hogy az emberek öregszenek, és megragadnak valahol ízlés téren, a design pedig halad, folyton változik, és van aki megeszi, van aki nem :) én szvsz mindkettőben megtalálom a szépséget, de az e34 tetszik legkevésbé.

today05 2008.01.03. 19:19:38

Bözsi: "Nekem volt E36-os ötösöm" küldj rola egy képet O.P. nek, tuti kiteszi, mint az egyetlen 5ös amit még senki sem látott :D

Pasas 2008.01.03. 19:23:23

Az E39-ből az M-es. Az igen. Örökzöld. Pedig hogy nem tetszett mikor kijött, de beérett. Viszont szerintem az E60 hátulról brutális. A legszebb BMW nekem is az E38 facelift.

Cole 2008.01.03. 19:34:05

Hurrogjatok le, de nekem a mostani sorozatból a 3as az ami nagyon tetszik, a többi tényleg nem bejövős. Viszont még a 3asból is jobb az előző sorozat. Csak én látom így?

enakivagyok 2008.01.03. 19:35:48

Ha örök 30-as lennék, akkor valahogy így lenne:
1972-1981 E12 tetszik
1982-1988 E28 tetszik
1989-1996 E34 tetszik
1996-2003 E39 tetszik
2004- E60 tetszik

Az idők változnak, minden korszakhoz más 5-ös illik.

klarky 2008.01.03. 19:38:40

Valószinű today05-nek van igaza.

Az a5-ön ezt írták az új Imprezzaról:

Aki eddig azon panaszkodott, milyen ronda az Impreza, az új generációval megkövetheti magát, hiszen a jelenlegi fényében az összes előd gyönyörűnek hat.


Nagyon igaz, bár nekem a régi Impreza-k nagyon tetszettek, míg az új egyáltalán nem.

Igy lesz a közepes BMW-el is sokaknak ez szinte bizti...

charger 2008.01.03. 19:39:04

Szerintem meg a Dodge Charger néz ki jobban.

Rob 2008.01.03. 19:41:20

Hmmm, 92 es 525 össel kezdtem, az a forma nagyon béemwés volt, még talán az újabb 95 ös typ is, de ez a Bangle borzadáj meg pfejjj.. Az eharminckilencből is max m5 öt, vagy 540 eset vennék! Ha meg belegondolok, hogy az összes mai álgenxter ilyennel jár, akkor meg már bmw t sem veszek, sajnos ez alakult ki.. A bangle hatalmas, gusztustalan és persze biztosan tökéletes.
Azthiszem az a baj, hogy a mai autók rettenet nagyok, egyszerüen az alsóközép kategória nagyságban veri, a tíz évvel ezelőtti felsőközép kategóriát. Hülye dolog!
Maradok az alfa véhatnál, és a túrázás öröménél! AR164

2008.01.03. 19:49:55

Aki a Karotta véleményére kíváncsi, itt elolvashatja:

belsoseg.blog.hu/2008/01/03/az_uj_otos_a_vilag_tetejen

bUddy 2008.01.03. 20:01:23

Kövezzetek meg, de az E39-et alapvetően teljesen jellegtelennek látom, a belseje viszont nagyon tetszik. Az E60 dizájnjában pedig én is gagyi részleteket vagyok hajlandó felfedezni, kívül és belül egyaránt, ugyanakkor az egy olyan kocsi, amit nem tud nem észrevenni az ember.
Az M verziók viszont mindkét modellnél nagyon állatul néznek ki, jöhetnek, köszönöm.

Ha BMW, akkor nálam is az E38 a kedvenc, nameg az E24, utóbbiból főleg az utolsó pár év pédányai, mondjuk egy M635CSi, hamár lehet választani... :-)

vfl 2008.01.03. 20:07:11

Nekem alapvetően az összes BMW tetszik, de amit ez a Bangle nevű ember csinált az nem semmi, konkrétan, megfogta a BMW-t és a fülénél fogva átrángatta a harmadik évezredbe (mármint ami a designt illeti) Szerintem a faszi egy zseni.

kb 2008.01.03. 20:22:15

Érdekes, hogy - főleg a BMW-ből - régi mindig szebb. Persze, hiszen aki az
újat megveszi, nem irogat a netre. Szerintem, a Bandzsi korszak eddigi legszebb Bömbije az e60. Lehet, nem annyira fotogén, de a régi avulása szembetűnő az új mellett.

Szabo Tamas 2008.01.03. 20:27:58

Hello

Na akkor had magyarazzam el mi van. Az uj 5-os nem mai auto, hanem a jovobol jott birodalmi vadasz-elfogo. Ha nem tunt volna fel kedves auto-szakerto-ujsagirok, a BMW mindig meghaladja a korat, es azert tetszik jobban a regebbi 5-os mert az olyan mint a mai autok tobbsege, mig az uj szamunkra meg kevesbe felfoghato jovobeli csoda. Tiz ev mulva szeretnek latni egy ujabb osszevetest, az akkori 10 eves autok, az akkor 10 eves BMW 5 os, valamint a korabeli autok kozott. Meg fogunk lepodni... Ja es bocs de nincs magyar billentyuzetem!

Boogie Man 2008.01.03. 20:31:16

Bözsi 2008.01.03. 18:58:51
Nekem volt E36-os ötösöm is és nekem az volt a nagy Ő.

E36-os ötösöd biztos nem volt, mert az a hármas. ;)
Ha ötösöd volt, akkor E34-ed volt.
Nekem is az van, és én azt vallom, az E32/E34 széria egy korszak vége. Nekem 1995-ig tart a német autógyártás. Az utána következők már nem tudnak felkavarni. Az E38 kecsessége néha azért megérint, de az a korszak az már nem az én világom. Ezekkel az autókkal elmúlt valami a BMW-kből, amit szeretni lehett, amitől azt érzem, hogy "nekem ez kell. Most" Azaz totalcar nyelven "einstand, akarommondani instant get"
Valaki egyszer egy beszélgetésben azt mondta, hogy az E39 "egy zsír autó". Mondtam, hogy ja. Zsír. Mikor egy kocka zsírt beteszel a serpenyőbe, és elkezd olvadni. Körübelül olyan. Ha csak ebből a kettőből választhatok, akkor mégis az E39-et választanám, mert az újat én már nem is tekintem BMW-nek. Az egy BMW emblémás Lexus, vagy Toyota, vagy istentudjami, de nem BMW. Az E39-ben azért még pár dolog felfedezhető a "bmwsségből", az újból ezek már mind kivesztek. Köszönjük néked, ó Chris Bangle. Viszont ha nem muszáj ebből a két rettenetből választanom, akkor egy szép, gyári állapotú E34 540i napi használatra - ez szerencsére megvan, mellé meg hobbinak egy szép klasszikus cápa. Mindegy, hogy ötös, hatos vagy hetes. Mert azok még AUTÓK. Így, csupa nagybetűvel. Ezekre a maiakra a kisbetű sem elég kicsi...

G-boor 2008.01.03. 20:40:44

Az autó nálam E9 vagy 3000CSi mert a régebbieknek mindig nagyobb volt a varázsa. Egyszerűen: azok BMW-k:)

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.01.03. 20:59:59

A régi az igazi ugye, mer' abban még volt vas. A mostaniak attól a rohadtsok műanyagtól meg műbőrhatású bőrtől nyomnak két tonnát. Valami egyéb okot is ki lehetne már találni, ez a "azért szeretem, mert régi, ebben még volt anyag" lejárt lemez, ráadásul nem mindig helytálló (ahogyan most sem az).

Norberto 2008.01.03. 21:00:43

Szerintem a régebbi 5-ös inkább még korosabbaknak, vagyis az 50-eseknek készült. Formailag egy nagy semmi.
Az új viszont, hát róla évek óta gondolkozom, de már tudom: nagyon tetszik! Ezt azért kevés autó tudja nálam, pedig nem vagyok BMW-s. Szerintem nagyon jó, hogy Bangle-t ráeresztették a kérdésre, mert ezek a németek nagyon konzervatívak. A Mercedesek és az Audik is felkötötték a gatyát az utóbbi időben, lehet, pont Bangle bácsi miatt.

Boogie Man 2008.01.03. 21:07:21

Achmed the dead Terrorist · www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.01.03. 20:59:59
A régi az igazi ugye, mer' abban még volt vas. A mostaniak attól a rohadtsok műanyagtól meg műbőrhatású bőrtől nyomnak két tonnát. Valami egyéb okot is ki lehetne már találni, ez a "azért szeretem, mert régi, ebben még volt anyag" lejárt lemez, ráadásul nem mindig helytálló (ahogyan most sem az).


És ezt ki írta le az eddigi kommentek közül?

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.01.03. 21:15:43

Ebben a postban még elképzelhető, hogy senki, nem olvastam vissza teljesen, de elképzelhetetlennek tartom, hogy ne kerüljön elő. Egyébként elég általános indok itt a belsőségen, ha régi és új autó összehasonlításáról van szó.

E30_V8_Turbo 2008.01.03. 21:17:54

Hát gyerekek nekem bejön mind a kettő, ahogy az összes BMW is, kivéve az 1-es... :))

Kacorka 2008.01.03. 21:18:08

gergo 2008.01.03. 18:08:25

Ennek mégis mi köze ahhoz hogy nekem milyen autóm van?

Mert ha nincs autóm, vagy olcsóbb, szarabb van akkó ez mán csak gyönyörű lehet?

Lotyó 2008.01.03. 21:22:23

kicsit OFF

GYUSZI BACSI, szereztél egy kellemes estét. Köszönöm az ötletet. Gyönyörű vasaik vannak ennek a Thiesen bandának, és van Facel Vega-juk. Istenem... Tényleg nem normális aki új autót vesz.

oldtimer · http://oldtimer 2008.01.03. 21:24:54

Szép az új BMW,őszintén mondom tényleg
az.De hol jön egy DACIA LOGAN időtálló
formalitásához,és műszaki esszenciájá-
hoz? :-)))))))))))))
Amúgy mostanában miért nincs dacia
teszt?
Hiányzik....:-)))
Egyébként pedig a BMW az BMW.
És mindig az marad.

ottopappa 2008.01.03. 21:36:32

Srácok!

Ezért írtam a Jaguar után, hogy szerintem. És igen, ültem már X-type, S-type, és xj6-ban is, nálam oda - vissza verték a német gépeket mind külső, mind belső design-ban. De én pici korom óta szeretem a Jaguarok különlegesen elegáns, klasszikus formáját, így némi elfogultság is van bennem. Nem mondom, hogy rossz a BMW, mert egy kitűnően vezethető autó, annyira nem is csúnya, na de azért egy Jaguar az akkor is egy Jaguar! :))) (a régiekről nem is beszélve, azok pláne gyönyörűek!!! - csöpp-csöpp...)

mákospite 2008.01.03. 21:41:35

Nem kéne egyik BMW sem. Nem is tetszenek. Legfeljebb egy régebbi cápa, vagy a már konszolidáltabb, '80-as évek második felében dívott 3-asok. Maradok Alfás, Lanciás, Volvos, Hondás, Mazdás, Saabos, bármi, csak ne BMW-Audi-Merci. Brrr...

mákospite 2008.01.03. 21:48:43

Két BMW van, ami viszont bármikor! Nem mellékes, hogy az egyiket olasz kéz tervezte (mindenki kitalálhatja, melyik):

img65.imageshack.us/img65/1739/bmwm1chassiswbs599100043044637.jpg

www.resimler.tv/data/media/232/bmw_8.50csi.jpg

A többi BMW soha nem érintett meg igazán.

Dini 2008.01.03. 21:51:31

Naná, hogy a régi szebb!!!
Szerintem a legszebbek a 3-as coupék E30, E36, E46...amiből az új szintén kilóg.
De azért lecserélném az E36 coupémat rá. De E46-ost már nem!!!
Remélem, hogy a következő generációknál vissza fog térni a BMW-s külső és belső forma, mert ez a koreai design nem jön be.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.03. 21:59:26

na még annyit, hogy ezt az E23-as 735i-t kb. fél évig árulták és most karácsony előtt adták el 8000 Euróért, ez nem volt szebb akkor sem mikor lejött a gyártósorról, egyszerűen álom

www.youngtimer.biz/pkw/bmw735i/bmw735i.html

ez a 750i meg szintén vagy fél évig várta az új gazdáját, de 15.000 Euróért ment el (sajnos nem én vettem meg)

www.youngtimer.biz/pkw/bmw750/bmw750.html

ilyen régi 70-es évekbeli coupekból dunát lehet náluk rekeszteni (lásd youngtimer.biz >>> Fotogalerie

de volt nekik olyan kocsijuk is mint az enyém (:

www.youngtimer.biz/pkw/mb250sec/mb250sec.html

és sajna azt kell mondjam, ez még szebb mint a BMW-k szerintem, bár ezek a régi bajor cuccok még tetszettek nekem, az újak már nem nagyon

Dinhe 2008.01.03. 22:11:20

Hát a Bangle 5-ös még hagyján,de a 7-es!!
Na az tényleg a mélypont.
Egyébként én régi vágásúbb vagyok,egyértelmű,hogy a régi a szebb!!

Dinhe 2008.01.03. 22:14:09

Nota bene!Az E34 a legszebb az 5-ösök közül.

priby 2008.01.03. 22:19:10

egy valamire való bmw az
CÁPA... (e3, e9, e12, e21, e24, e28)

priby 2008.01.03. 22:20:19

jaj, az e23-at kihagytam. :)

Nemkellfélninemfogfájni 2008.01.03. 22:27:15

Nem szép autó egyik sem, de ez nem is fontos paramétere egy bmw-nek szerintem.

Használni, hajtani biztos kva jó mindkettőt, ha vki megfizeti (képes és hajlandó tizensokmilliót adni egy autóra)

Balee87 2008.01.03. 22:34:29

Előző generációs M5 (1995-2004)utolsó széria Ezüstmetálba vagy pirosba... Harr nah akkor már az kéne... :)

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2008.01.03. 23:06:39

Nekem BMWből az E36-E39-E38 vonal tetszik a
legjobban. Kicsit hasonlítanak egymásra, de
mégse audisan egyformák. Ott a tökéletes BMW limó forma. És szerencsére már csak E38
hiányzik a gyűjteményből:)

Homie 2008.01.03. 23:12:35

Ez az! Több ilyen jó téma kéne ebbe a blogba,vagy mi ez. Ez egy igazi topic,ahol az autóbuzeránsok kiélhetik perverz vágyaikat,és elmondhatják véleményüket.Ezerszer jobb,minthogy megtudjuk,mi újság Péter Anna 20éves csotrogányával.

thetriggerhappy 2008.01.03. 23:14:09

miert van olyan erzesem, hogy ha a topic olvasoin mulik, akkor meg mindig ford t modellel kellene jarnunk? (bar halkan jegyzem meg, az is egy istentelen szakitas volt a szep regi lovaskocsi koncepcioval).
szerintem mind a ket auto szep, az egyik a kilencvenes evek, a masik a mostani evtized design-ja, ahogyan azt mar mas is leirta.
aki a regi formak utan vagyakozik, az pont olyan, mint aki szerint ma is a regi budapesthez hasonlo epuleteket kellene epiteni.
mellesleg bangle muveinek erteket pont az mutatja, hogy ennyit beszeltek rola.

egyik bmw-vel sincs semmi baj sem.

gergo 2008.01.03. 23:40:10

Ez nem igy van. Nem az ujdonsaggal van a baj. Legjobb pelda erra az Impreza. Most jott ki az uj es hogy nez mar ki? Meg nezd meg a msot mar regit, ami szinte tokeletes. Erre elenk raktak egy csapott hatut. Ami nem lenne rosz es csunya ha nem lett volna elozo WRX Sti de igy egy formedveny.
Nekem e39 van ergo elfogult vagyok de egyszeruen nincs meg az e60-ban az ami kell, hogy meglegyen egy bmwnek.
Kezdve a nem feled forditott belsobel es meg sorolhatnam...

lúzerjúzör 2008.01.03. 23:45:39

Az BMW-ből a 90 -es évek eljén gyártott 8-as(kupé)szériára szavaznék a második az E 39-es. A Bangle BMW-k sportosak, de elnagyoltak részleteiben ugyanakkor a kivagyiságot,az ultranagy májerséget sugározzák millió km-re, ami kinek jó, kinek nem...

Huni 2008.01.03. 23:54:25

Sziasztok
Nekem szemelyszerint jobban tetszik az E merci mint az uj 5os,pedig voltam en is boldog tulajdonosa voltam egy E39-nek.Tehat inkabb hajlok a BMW-k fele.
Ti melyiket vinnetek?

Leegor 2008.01.04. 00:15:14

Ha a Mercit is idekeverjük, akkor nekem egyértelműen az, a stílusuk sokkal jobban bejön, de azért a Mercinél meg kell jegyezni, hogy minél öregebb, annál szebb.
Gyuszi Bacsi ha neked 111-es Coupe-d van, akkor irigyellek nagyon :D
Viszont új autót meg muszáj venni, mert egy szép youngtimert vagy oldtimert vétek ütni-vágni a napi használatban.

Nemkellfélninemfogfájni 2008.01.04. 00:16:11

Huni: E60 530D-t. Van benne kraft bőven, tágas, és a fenntartása sem annyira sok pénz. Csak az ára durva (nem kis részben az idióta nagyságú közterhek miatt...)

gergo: Az impreza sti is olyan autó, ahol a karosszéria esztétikuma (vagy annak hiánya) szvsz. ezredrangú kérdés. A jelenlegi wrx is elég hülyegyerek autó benyomást kelt azzal a hátsó szárnnyal :) De kit érdekel, azzal a mechanikai tartalommal felőlem lehetne wartburg kasztnis is :)

Laci 2008.01.04. 00:19:50

Részemről a régi BMW-kre szavazok. Valahogy ezek az új formák nem tetszenek. Nem csak az 5-ös hanem a 3as szériából is a kereklámpások tetszenek igazán.
Dizájn ide vagy oda megnézném h 10-15év mulva lesz e annyi fun-ja mint az E30 as vagy E36os szériának.

Mutáns Tehén 2008.01.04. 00:26:00

íííjjjj, most látom, hogy ott van a főhadiszállás ahol én is lakom:D illetve emögötti utcában:D de a legszebb 5-ös az E39 M5 bár tudom ez baromi nagyravágyó:(

kacsa! 2008.01.04. 00:37:22

Vazz de utálok az utolsók között kommentelni. Szóval a kettő közül az E39 kéne. Mert - valaki épp említette előttem - limuzinforma, nálam ez jön be. Az E60 pedig túl Lexus, ha a veséket kitakarítanánk, mehetne bárminek [ok, a C oszlopból is kifaragjuk a hokiütőt akkor :) ]. Bangle munkáiból a modellfrissítés előtti 7es BMW nekem nagyon tetszett a Derrick szemeivel, meg a hátsó fertály is, volt benne valami undorító és egyedi. Most lehetek sikeres ember? :D

pinbota 2008.01.04. 01:01:35

Amikor kijött az E34 nekem az volt a gyönyör. A kora egyik legszebb autója volt. Az viszont nem értem hogy lehet hogy valakinek még ma is arra fájjon a foga, az idő nagyon eljárt felette, egy szegénységi bizonyítvány ma már.
Az E39 nekem csalódás volt, nekem az előző széria kissé felfújt változatának tűnt csupán, soha nem tetszett igazán.
Az E60 is csalódás volt elsőre, különösen a lámpái nem tetszettek, de azóta az egyik legszebb autónak tartom. Érdekes ez a Bangle dizájn, mert sokuk nem tetszik elsőre aztán meg nagy kedvencem lesz. Szóval szerintem az új 5-ös a kategória egyik legszebb autója, rendkívül robosztus, dinamikus már álló helyzetben is, én nem olyan unalmas mint az elődje.
A 7-es a ráncfelvarrás után szerintem igen meggyőző.
A Z4-et meg kell védjem, mert szerintem egy nagyon vad, feltűnő autó, eszméletlen arányokkal.
A hatos talán egy egyetlen a tervező úrtól ami már elsőre is tetszett, és azóta is tetszik.
Nekem az új 3-as elsőre nem jött be, azóta tetszik, hasonlóan a kupé verziójához amit egy kicsit túl visszafogottnak érzek.
Az X5 is igen jól néz ki, és az X6 is telitalálatnak tűnik így a képek alapján.
Az egyetlen ami nekem nagyon nem tetszik az az X3, szerintem egy nagyon elbaszott, fantáziátlan dizájn.
szóval, az új 5-ös, kurva jó, hamarosan veszek is egyet.

thetriggerhappy 2008.01.04. 01:18:58

gergo!

nekem is bejon az impreza, de ugye azt belatjuk, hogy a subaruk nem eppen a design miatt lettek kultuszautok. marmint otthon, ahol sokaig nem lehetett kapni, mert errefele speciel a nagyon megbizhato kisse sportos anyukak olcso autoja. felre ne erts, ezzel semmi baj nincs, barcsak nalunk is ez lenne.

izlesekkel nehez vitazni, orulok, hogy neked a sajatod tetszik, de ez meg nem azt jelenti, hogy azt kellene meg 20 evig gyartani. nekem az uj bmw-k pont olyan bmw-nek tunnek mint az eddigiek, az 5os pedig a mai napig a legszebb nemet nagy auto, ahogyan az elodje is az volt.

Boogie Man 2008.01.04. 01:34:28

"Amikor kijött az E34 nekem az volt a gyönyör. A kora egyik legszebb autója volt. Az viszont nem értem hogy lehet hogy valakinek még ma is arra fájjon a foga, az idő nagyon eljárt felette, egy szegénységi bizonyítvány ma már."

Sznob fasz.

pinbota 2008.01.04. 01:58:25

Boogie, ez sznobság kérdése. Ez az autó még távolról sem oldtimer, vagy autóritkaság. Nem érték. A mai autók minden szinten sokkal jobbak, biztonságosabbak. Ha valakinek mégis ilyenre fáj a foga, akkor az vagy egy szánalmas csóringer, vagy nem ezen a világon él.
Boogie, te melyiknek érzed magad? Egy csóringernek vagy álmodozónak?
Vagy egy álmodozó csóringernek:D
Nagyon duzzogsz, nyilván akaratomon kívül érzékeny témára tapintottam:)
Keress munkát, segélyből még egy ilyen minimál álom sem megvalósítható!:)

thetriggerhappy 2008.01.04. 02:08:56

boogie man!

mi ebben a sznobsag? szerintem meg pont az a sznobsag, hogy csakazertis kuloncnek latszani akaro emberek folyton arrol sohajtoznak, hogy 10 eve milyen fasza autokat gyartottak, bezzeg ma. az igazsag annyi, hogy a fanyalgok leginkabb azok kozul kerulnek ki, akik ma engedhetik meg maguknak a 10 eves autokat.....10 eve uigy fanyalogtak volna az akkor friss bmw-n, es hozsannaztak volna az akkor 10 evest....

nincs semmi baj a regiekkel sem, nekem kifejezetten tetszett/tetszik az e34, de azert nem hiszem, hogy barmely ep elmevel rendelkezo olvaso nem cserelne el egy e34-et egy e60-ra.

steve 2008.01.04. 08:49:53

Nekem az új van és változatlanul nagyon tetszik. Ugyan nem ide tartozik de mit tudtok mikor fog megjelenni a legújabb , Sok helyen írnak 2009 közepét. A formavilágáról is több verzió van, én láttam már "visszalépést" rögzítőt is.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.04. 10:01:30

thetrigger: nem hiszem hogy igazad van, én pl vehetnék egy használt E60-ast a jelenlegi kocsim helyett, maradna is még egy kis pénzem, de nem tetszik és kész

egyedül az 545i-vel lehetne elcsábítani, de abból annyira nincs itthpn választék, hogy eddig én 1 db-ot láttam az meg pont nem volt eladó (:

Bömös 2008.01.04. 10:57:34

Nekem az E39 az 5-ösbe a csúcs, tudtommal az E60 a németeknél sem osztott egyértelmű sikert és nálunk sem. Az más kérdés, ogy mint "autót" jól megcsinálták. Ha gyártanák még csak azt választanám. Éppen ezért mindenképp megmarad az 540i-im.( Legfeljebb lóti-futi autónak lesz egy 520i az E60-ból. )

biohazard 2008.01.04. 11:28:49

E60 M5-el járok, és még senki sem volt, aki csúnyának találta volna. Akik abszolút semmit sem értenek az autókhoz, azok is érzik, hogy ez valami más. Volt olyan, akivel békésen beszélgetve utaztunk már vagy egy órája, amikor először odaléptem az autónak. Utána másodpercekig csönd volt, aztán megkérdezte: most mi történt? :-)

mercury 2008.01.04. 12:16:29

Szerintem az uj 5-os egy feminim auto, macskaszemu, soha nem fog az utolso szerias e39 nyomaba erni, az egy dogos alazatot kelto allat, az uj meg m5-osben sincs olyan ijeszto. Elozo volt, ez nincs, meg varjuk a kovetkezot. Szerintem egy igaz BMW-s ezt a verziot nem veszi meg... A tobbiek meg beszelhetnek

Boogie Man 2008.01.04. 12:58:41

pinbota kijavtom magam: Mérhetetlenül ostoba primitív sznob fasz.

Boogie Man 2008.01.04. 13:04:49

thetriggerhappy 2008.01.04. 02:08:56
boogie man!

mi ebben a sznobsag? szerintem meg pont az a sznobsag, hogy csakazertis kuloncnek latszani akaro emberek folyton arrol sohajtoznak, hogy 10 eve milyen fasza autokat gyartottak, bezzeg ma. az igazsag annyi, hogy a fanyalgok leginkabb azok kozul kerulnek ki, akik ma engedhetik meg maguknak a 10 eves autokat.....10 eve uigy fanyalogtak volna az akkor friss bmw-n, es hozsannaztak volna az akkor 10 evest....

nincs semmi baj a regiekkel sem, nekem kifejezetten tetszett/tetszik az e34, de azert nem hiszem, hogy barmely ep elmevel rendelkezo olvaso nem cserelne el egy e34-et egy e60-ra.


Miért olyan hihetetlen egyeseknek, hogy valaki nem azért szereti a régi autókat, mert arra futja neki, hanem azért, mert azokban az autókban van valami, ami megfogja. Én ilyen vagyok. Nekem az E34 és az az előtti BMW-k dobogtatják meg a szívemet. Ezért járok ilyennel. Nem azért, mert csak erre telik. Nameg lehet többe kerül egy 14 éves 4000 köbcentis benzines BMW-t fenntartani, mint egy újat, szóval azt hiszem kizárhatjuk azt, hogy azért van E34-em, mert nem futja jobbra. És nem én vagyok a szánalmas, hanem a pinbota félék, akik leszarják hogy milyen az autó, mindig az aktuális új az isten, a menő, mert új. Ő maga írta, hogy amikor új volt az E34 az volt az isten neki. Ma már szegénységi bizonyítvány. Na ez a szánalmas.

Tapsi 2008.01.04. 13:58:19

Szeretném felhívni az E39-et istenítő és az E60-at egy Bangle woodoo-figurával fikázó szimpatikus versenyzők figyelmét, hogy mind a két kérdéses modell Chris Bangle nevéhez fűződik.

de.wikipedia.org/wiki/Chris_Bangle

Továbbá az itt található dátumok az amerikai piacot tükrözik, mivel 2003 tavaszától kapható az E60-as kontinensünkön.

lásd pl itt: www.mobile.de

alexis machine 2008.01.04. 22:12:02

Kedves Boogie Man, és Zsolt, hadd reagáljak mindkettőtök hozzászólására egy kisfilmmel, az E34-es BMW egy privát készítésű változatáról.

Kedves Boogie Man, véleményem szerint egy kellemesen rendbehozott, kicsinosított E34 sokkal kevésbé "szegénységi bizonyítvány" mint egy agyongagyituningolt Swift. Pl. itt a videón szereplő példánytól én nem érezném úgy, hogy egy ilyen szegénységi bizonyítvánnyal járnék. :)
Zsolt, neked pedig annyi, hogy azt a G-Power 5-öst érdemes lenne szembeállítani ezzel. :)

Lényeg:
videos.streetfire.net/video/64bc8640-6eef-4476-bb2f-98ca00c55d88.htm

Boogie Man 2008.01.05. 13:04:13

alexis machine: nem én írtam, hogy az E34 szegénységi bizonyítvány. Énis azzal járok, tehát nekem abszolút jó véleményem van róla.

alexis machine 2008.01.05. 13:22:41

Ja sorry, látom, pinbota írta. De a lányeg ugyanaz, az e34, egy remek járgány, manapság is. Én imádtam. :)

pkelement 2008.01.06. 14:28:56

A mostani 5-ösnek egyszerűen időt kell hagyni. Hogy beérjen mint a jó bor. Azzal a különbséggel,hogy ezt magadban kell érlelni. Az előző sem tetszett azonnal, azt hiszem főleg a burkolt lámpái miatt, meg hogy az egész olyan lágyabbnak tűnt. Ma már csodálom az egész vonalvezetését, egyszerűen tökéletesnek tűnik.
A mostanitól pedig egyenesen hányigerem volt. Illetve a 7-estől.Mire kijött az 5-ös, már elmúlt az első sokk, és egyszerűen csak nem tetszett.
A múltkoriban viszont sikerült úgy leparkolnom, hogy előttem állt egy. Gyönyörű tiszta volt, és egyre több részlet vált világossá. Feltűnt, hogy egyáltalán nem néz ki nagynak, főleg hátulról, olyanok az arányai. Egy másik alkalommal viszont pont az tűnt fel, hogy milyen böhöm nagy.
Summa summárum, még mindig nem tetszik, de egy penge forma. Az élek, de az egész kisugárzása miatt is.

BMWman 2008.01.06. 15:01:57

Uj 5os forever. Kacornak komplexusa van. :) (kozepszar, hihihi)

horvath911 2008.01.07. 20:09:34

serialkiller01 ha neked ez vicces...
ez nagyon nagyon igénytelen.

Ádika 2008.01.07. 20:10:27

Ezért kell németországból egy 2001-
2003 közötti karakteres BMW...Azok még nem veszítettek a varázsukból!

Sam8888 2008.01.08. 01:15:49

www.corradocentral.com/images/m3/DSCN0062.JPG

E30 M3 A legszebbek legszebbike.

Egyébkéntmeg:
images.forum-auto.com/mesimages/44651/200SX_1.jpg
Erre fáj a fogam.

A gyerekkori álom és a bestof instantget:
www.geilekarre.de/upload/karre/1519380.jpg

Aaaahhh... Mostpedig álmodok valami szép autóról...

[] (törölt) 2008.01.11. 23:02:13

"Mert SZERINTEM akinek pénze van, az vesz BMW-t meg Mergát meg Audit, akinek pedig pénze ÉS stílusa van, az veszi a Jaguart..."

ja. akinek stilusa, penze, meg sajat szereloje van.

kriszt 2008.01.12. 01:51:56

kár vitatkozni! a kettővel ezelőtti 5-ös volt az uccsó BMW!!! mint ahogy a 124-es volt az uccsó merci. ez a 2 azzonnal a garázsomba egymás mellé!! persze csak makulátlan! 124-ből 300d szívó a BMW-ből M5! bangle haggyámá!!!
süti beállítások módosítása