Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8 légzsák, övfeszítő, biztonságosabb, mint az anyaméh. Vajon jó irányba megy a fejlesztés?Szerintem egyáltalán nem.Nem vagyok a műszaki fejlesztés ellenzője, sőt. Én…
Az autózás vége
Az autózás vége
2011-01-31 18:15:00Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8
A takarékos utcai harcosok
2010-12-03 06:42:00A dízel chiptuning iparággá fejlődött, de vajon mi lesz a vége, tüdőrák vagy szétrobbant motorblokk? Ha
A második felvonás már gyilkos lesz
2010-11-20 06:30:00Ez már ezüstláz, szoktam magamban utalni Efrájim Kishon remek, azonos című humoreszkjére, amikor be akarja
Csak a rendőrök és a politikusok hazudhatnak
2010-09-29 06:31:15Ott mérnek, ahol kell, vagy ott, ahol többet tejel? Megkérdezték a vezetőt. Válaszolt is. Inkább ne tette
Impreza alázó Bogárhátúk – avagy amikor Dávid legyőzi Góliátot
2010-09-26 06:00:00Startra várva. Itt minden megtörténik: 35 éves bogár alázza meg negyedmérföldön a Shelby GT500-at, az új
Lóerőgyáros hengerfejek
2010-09-04 07:00:00Jelenlegi állapot. Nem rossz, de még jobb lesz. „A kivégzés előtt egy utolsót hadd menjek vele!” – kérte
A nagy fordulat, avagy az Oettinger koncepció a kukában végzi
2010-08-18 07:00:00Nem rossz, nem rossz, de a jó nem ilyen. Nincs megállás, az Oettinger tovább fejlődik, kicsit élesebb motor kell
Durva dolgok Belgiumban
2010-07-29 07:00:00Sokkal kisebb kockázat egy olyan autóval elindulni 3000 kilométeres túrára, amelyben már van tíz-húszezer
Dízel lett az Oettinger bogár
2010-06-25 06:48:00Elkészült a motor, a próbaállványon beindítottam, majd beállítottam, szinkronizáltam a karburátorokat
Driftelve fordul a célegyenesbe az Oettinger bogár
2010-05-15 00:53:00„Te nem is szeretsz az autókkal menni, te csak szerelni szereted őket” mondta egyszer egy barátom, amikor
A lóerőkben szegény Oettinger Bogár fejlődik
2010-04-17 07:22:00A sietség az ördög míve, mondják a bölcsek, vagy a lusták, nem tudom eldönteni. Az Oettinger replika
Az Oettinger replika születése, avagy a család őrül, az ember örül
2010-02-20 06:00:00A mérnökember mindig szeret valamit képletekbe foglalni, pontosan definiálni. Talán ezért is van, hogy mindig
A takarékos utcai harcosok
Az autózás vége
2011-01-31 18:15:00Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8
A takarékos utcai harcosok
2010-12-03 06:42:00A dízel chiptuning iparággá fejlődött, de vajon mi lesz a vége, tüdőrák vagy szétrobbant motorblokk? Ha
A második felvonás már gyilkos lesz
2010-11-20 06:30:00Ez már ezüstláz, szoktam magamban utalni Efrájim Kishon remek, azonos című humoreszkjére, amikor be akarja
Csak a rendőrök és a politikusok hazudhatnak
2010-09-29 06:31:15Ott mérnek, ahol kell, vagy ott, ahol többet tejel? Megkérdezték a vezetőt. Válaszolt is. Inkább ne tette
Impreza alázó Bogárhátúk – avagy amikor Dávid legyőzi Góliátot
2010-09-26 06:00:00Startra várva. Itt minden megtörténik: 35 éves bogár alázza meg negyedmérföldön a Shelby GT500-at, az új
Lóerőgyáros hengerfejek
2010-09-04 07:00:00Jelenlegi állapot. Nem rossz, de még jobb lesz. „A kivégzés előtt egy utolsót hadd menjek vele!” – kérte
A nagy fordulat, avagy az Oettinger koncepció a kukában végzi
2010-08-18 07:00:00Nem rossz, nem rossz, de a jó nem ilyen. Nincs megállás, az Oettinger tovább fejlődik, kicsit élesebb motor kell
Durva dolgok Belgiumban
2010-07-29 07:00:00Sokkal kisebb kockázat egy olyan autóval elindulni 3000 kilométeres túrára, amelyben már van tíz-húszezer
Dízel lett az Oettinger bogár
2010-06-25 06:48:00Elkészült a motor, a próbaállványon beindítottam, majd beállítottam, szinkronizáltam a karburátorokat
Driftelve fordul a célegyenesbe az Oettinger bogár
2010-05-15 00:53:00„Te nem is szeretsz az autókkal menni, te csak szerelni szereted őket” mondta egyszer egy barátom, amikor
A lóerőkben szegény Oettinger Bogár fejlődik
2010-04-17 07:22:00A sietség az ördög míve, mondják a bölcsek, vagy a lusták, nem tudom eldönteni. Az Oettinger replika
Az Oettinger replika születése, avagy a család őrül, az ember örül
2010-02-20 06:00:00A mérnökember mindig szeret valamit képletekbe foglalni, pontosan definiálni. Talán ezért is van, hogy mindig
A második felvonás már gyilkos lesz
Az autózás vége
2011-01-31 18:15:00Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8
A takarékos utcai harcosok
2010-12-03 06:42:00A dízel chiptuning iparággá fejlődött, de vajon mi lesz a vége, tüdőrák vagy szétrobbant motorblokk? Ha
A második felvonás már gyilkos lesz
2010-11-20 06:30:00Ez már ezüstláz, szoktam magamban utalni Efrájim Kishon remek, azonos című humoreszkjére, amikor be akarja
Csak a rendőrök és a politikusok hazudhatnak
2010-09-29 06:31:15Ott mérnek, ahol kell, vagy ott, ahol többet tejel? Megkérdezték a vezetőt. Válaszolt is. Inkább ne tette
Impreza alázó Bogárhátúk – avagy amikor Dávid legyőzi Góliátot
2010-09-26 06:00:00Startra várva. Itt minden megtörténik: 35 éves bogár alázza meg negyedmérföldön a Shelby GT500-at, az új
Lóerőgyáros hengerfejek
2010-09-04 07:00:00Jelenlegi állapot. Nem rossz, de még jobb lesz. „A kivégzés előtt egy utolsót hadd menjek vele!” – kérte
A nagy fordulat, avagy az Oettinger koncepció a kukában végzi
2010-08-18 07:00:00Nem rossz, nem rossz, de a jó nem ilyen. Nincs megállás, az Oettinger tovább fejlődik, kicsit élesebb motor kell
Durva dolgok Belgiumban
2010-07-29 07:00:00Sokkal kisebb kockázat egy olyan autóval elindulni 3000 kilométeres túrára, amelyben már van tíz-húszezer
Dízel lett az Oettinger bogár
2010-06-25 06:48:00Elkészült a motor, a próbaállványon beindítottam, majd beállítottam, szinkronizáltam a karburátorokat
Driftelve fordul a célegyenesbe az Oettinger bogár
2010-05-15 00:53:00„Te nem is szeretsz az autókkal menni, te csak szerelni szereted őket” mondta egyszer egy barátom, amikor
A lóerőkben szegény Oettinger Bogár fejlődik
2010-04-17 07:22:00A sietség az ördög míve, mondják a bölcsek, vagy a lusták, nem tudom eldönteni. Az Oettinger replika
Az Oettinger replika születése, avagy a család őrül, az ember örül
2010-02-20 06:00:00A mérnökember mindig szeret valamit képletekbe foglalni, pontosan definiálni. Talán ezért is van, hogy mindig
Ez már ezüstláz, szoktam magamban utalni Efrájim Kishon remek, azonos című humoreszkjére, amikor be akarja festeni a kályha ajtaját ezüstre és egyik túlzásból a másikba sodródva az egész lakást ezüstre festi. Hasonló a helyzet a bogárhátúval, ami egy kicsit több nyomaték…
Csak a rendőrök és a politikusok hazudhatnak
Az autózás vége
2011-01-31 18:15:00Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8
A takarékos utcai harcosok
2010-12-03 06:42:00A dízel chiptuning iparággá fejlődött, de vajon mi lesz a vége, tüdőrák vagy szétrobbant motorblokk? Ha
A második felvonás már gyilkos lesz
2010-11-20 06:30:00Ez már ezüstláz, szoktam magamban utalni Efrájim Kishon remek, azonos című humoreszkjére, amikor be akarja
Csak a rendőrök és a politikusok hazudhatnak
2010-09-29 06:31:15Ott mérnek, ahol kell, vagy ott, ahol többet tejel? Megkérdezték a vezetőt. Válaszolt is. Inkább ne tette
Impreza alázó Bogárhátúk – avagy amikor Dávid legyőzi Góliátot
2010-09-26 06:00:00Startra várva. Itt minden megtörténik: 35 éves bogár alázza meg negyedmérföldön a Shelby GT500-at, az új
Lóerőgyáros hengerfejek
2010-09-04 07:00:00Jelenlegi állapot. Nem rossz, de még jobb lesz. „A kivégzés előtt egy utolsót hadd menjek vele!” – kérte
A nagy fordulat, avagy az Oettinger koncepció a kukában végzi
2010-08-18 07:00:00Nem rossz, nem rossz, de a jó nem ilyen. Nincs megállás, az Oettinger tovább fejlődik, kicsit élesebb motor kell
Durva dolgok Belgiumban
2010-07-29 07:00:00Sokkal kisebb kockázat egy olyan autóval elindulni 3000 kilométeres túrára, amelyben már van tíz-húszezer
Dízel lett az Oettinger bogár
2010-06-25 06:48:00Elkészült a motor, a próbaállványon beindítottam, majd beállítottam, szinkronizáltam a karburátorokat
Driftelve fordul a célegyenesbe az Oettinger bogár
2010-05-15 00:53:00„Te nem is szeretsz az autókkal menni, te csak szerelni szereted őket” mondta egyszer egy barátom, amikor
A lóerőkben szegény Oettinger Bogár fejlődik
2010-04-17 07:22:00A sietség az ördög míve, mondják a bölcsek, vagy a lusták, nem tudom eldönteni. Az Oettinger replika
Az Oettinger replika születése, avagy a család őrül, az ember örül
2010-02-20 06:00:00A mérnökember mindig szeret valamit képletekbe foglalni, pontosan definiálni. Talán ezért is van, hogy mindig
Ott mérnek, ahol kell, vagy ott, ahol többet tejel? Megkérdezték a vezetőt. Válaszolt is. Inkább ne tette volna. Tudták, hogy idehaza a szakmaiságnak van prioritása, nem a pénzszedésnek? És akkor még elő sem került a mindenható statisztika... Vélemények az azonos című…
Impreza alázó Bogárhátúk – avagy amikor Dávid legyőzi Góliátot
Az autózás vége
2011-01-31 18:15:00Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8
A takarékos utcai harcosok
2010-12-03 06:42:00A dízel chiptuning iparággá fejlődött, de vajon mi lesz a vége, tüdőrák vagy szétrobbant motorblokk? Ha
A második felvonás már gyilkos lesz
2010-11-20 06:30:00Ez már ezüstláz, szoktam magamban utalni Efrájim Kishon remek, azonos című humoreszkjére, amikor be akarja
Csak a rendőrök és a politikusok hazudhatnak
2010-09-29 06:31:15Ott mérnek, ahol kell, vagy ott, ahol többet tejel? Megkérdezték a vezetőt. Válaszolt is. Inkább ne tette
Impreza alázó Bogárhátúk – avagy amikor Dávid legyőzi Góliátot
2010-09-26 06:00:00Startra várva. Itt minden megtörténik: 35 éves bogár alázza meg negyedmérföldön a Shelby GT500-at, az új
Lóerőgyáros hengerfejek
2010-09-04 07:00:00Jelenlegi állapot. Nem rossz, de még jobb lesz. „A kivégzés előtt egy utolsót hadd menjek vele!” – kérte
A nagy fordulat, avagy az Oettinger koncepció a kukában végzi
2010-08-18 07:00:00Nem rossz, nem rossz, de a jó nem ilyen. Nincs megállás, az Oettinger tovább fejlődik, kicsit élesebb motor kell
Durva dolgok Belgiumban
2010-07-29 07:00:00Sokkal kisebb kockázat egy olyan autóval elindulni 3000 kilométeres túrára, amelyben már van tíz-húszezer
Dízel lett az Oettinger bogár
2010-06-25 06:48:00Elkészült a motor, a próbaállványon beindítottam, majd beállítottam, szinkronizáltam a karburátorokat
Driftelve fordul a célegyenesbe az Oettinger bogár
2010-05-15 00:53:00„Te nem is szeretsz az autókkal menni, te csak szerelni szereted őket” mondta egyszer egy barátom, amikor
A lóerőkben szegény Oettinger Bogár fejlődik
2010-04-17 07:22:00A sietség az ördög míve, mondják a bölcsek, vagy a lusták, nem tudom eldönteni. Az Oettinger replika
Az Oettinger replika születése, avagy a család őrül, az ember örül
2010-02-20 06:00:00A mérnökember mindig szeret valamit képletekbe foglalni, pontosan definiálni. Talán ezért is van, hogy mindig
Startra várva. Itt minden megtörténik: 35 éves bogár alázza meg negyedmérföldön a Shelby GT500-at, az új turbo Imprezát, a 335i Coupe BMW-t és a közönség üdvrivalgásban tör ki. Valahogy ez a génjeinkben van, a kisebbel szimpatizálunk, az elesetteket segítjük és ha a kicsi…
Lóerőgyáros hengerfejek
Az autózás vége
2011-01-31 18:15:00Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8
A takarékos utcai harcosok
2010-12-03 06:42:00A dízel chiptuning iparággá fejlődött, de vajon mi lesz a vége, tüdőrák vagy szétrobbant motorblokk? Ha
A második felvonás már gyilkos lesz
2010-11-20 06:30:00Ez már ezüstláz, szoktam magamban utalni Efrájim Kishon remek, azonos című humoreszkjére, amikor be akarja
Csak a rendőrök és a politikusok hazudhatnak
2010-09-29 06:31:15Ott mérnek, ahol kell, vagy ott, ahol többet tejel? Megkérdezték a vezetőt. Válaszolt is. Inkább ne tette
Impreza alázó Bogárhátúk – avagy amikor Dávid legyőzi Góliátot
2010-09-26 06:00:00Startra várva. Itt minden megtörténik: 35 éves bogár alázza meg negyedmérföldön a Shelby GT500-at, az új
Lóerőgyáros hengerfejek
2010-09-04 07:00:00Jelenlegi állapot. Nem rossz, de még jobb lesz. „A kivégzés előtt egy utolsót hadd menjek vele!” – kérte
A nagy fordulat, avagy az Oettinger koncepció a kukában végzi
2010-08-18 07:00:00Nem rossz, nem rossz, de a jó nem ilyen. Nincs megállás, az Oettinger tovább fejlődik, kicsit élesebb motor kell
Durva dolgok Belgiumban
2010-07-29 07:00:00Sokkal kisebb kockázat egy olyan autóval elindulni 3000 kilométeres túrára, amelyben már van tíz-húszezer
Dízel lett az Oettinger bogár
2010-06-25 06:48:00Elkészült a motor, a próbaállványon beindítottam, majd beállítottam, szinkronizáltam a karburátorokat
Driftelve fordul a célegyenesbe az Oettinger bogár
2010-05-15 00:53:00„Te nem is szeretsz az autókkal menni, te csak szerelni szereted őket” mondta egyszer egy barátom, amikor
A lóerőkben szegény Oettinger Bogár fejlődik
2010-04-17 07:22:00A sietség az ördög míve, mondják a bölcsek, vagy a lusták, nem tudom eldönteni. Az Oettinger replika
Az Oettinger replika születése, avagy a család őrül, az ember örül
2010-02-20 06:00:00A mérnökember mindig szeret valamit képletekbe foglalni, pontosan definiálni. Talán ezért is van, hogy mindig
Jelenlegi állapot. Nem rossz, de még jobb lesz. „A kivégzés előtt egy utolsót hadd menjek vele!” – kérte el a Belsőség-találkozón a bogarat Csiki, én pedig boldogan adtam oda. Tudtam, hogy Zsolt tudja, mikor jó egy autó és azt is tudtam, hogy a Bogár nagyon jó. Van…
A nagy fordulat, avagy az Oettinger koncepció a kukában végzi
Az autózás vége
2011-01-31 18:15:00Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8
A takarékos utcai harcosok
2010-12-03 06:42:00A dízel chiptuning iparággá fejlődött, de vajon mi lesz a vége, tüdőrák vagy szétrobbant motorblokk? Ha
A második felvonás már gyilkos lesz
2010-11-20 06:30:00Ez már ezüstláz, szoktam magamban utalni Efrájim Kishon remek, azonos című humoreszkjére, amikor be akarja
Csak a rendőrök és a politikusok hazudhatnak
2010-09-29 06:31:15Ott mérnek, ahol kell, vagy ott, ahol többet tejel? Megkérdezték a vezetőt. Válaszolt is. Inkább ne tette
Impreza alázó Bogárhátúk – avagy amikor Dávid legyőzi Góliátot
2010-09-26 06:00:00Startra várva. Itt minden megtörténik: 35 éves bogár alázza meg negyedmérföldön a Shelby GT500-at, az új
Lóerőgyáros hengerfejek
2010-09-04 07:00:00Jelenlegi állapot. Nem rossz, de még jobb lesz. „A kivégzés előtt egy utolsót hadd menjek vele!” – kérte
A nagy fordulat, avagy az Oettinger koncepció a kukában végzi
2010-08-18 07:00:00Nem rossz, nem rossz, de a jó nem ilyen. Nincs megállás, az Oettinger tovább fejlődik, kicsit élesebb motor kell
Durva dolgok Belgiumban
2010-07-29 07:00:00Sokkal kisebb kockázat egy olyan autóval elindulni 3000 kilométeres túrára, amelyben már van tíz-húszezer
Dízel lett az Oettinger bogár
2010-06-25 06:48:00Elkészült a motor, a próbaállványon beindítottam, majd beállítottam, szinkronizáltam a karburátorokat
Driftelve fordul a célegyenesbe az Oettinger bogár
2010-05-15 00:53:00„Te nem is szeretsz az autókkal menni, te csak szerelni szereted őket” mondta egyszer egy barátom, amikor
A lóerőkben szegény Oettinger Bogár fejlődik
2010-04-17 07:22:00A sietség az ördög míve, mondják a bölcsek, vagy a lusták, nem tudom eldönteni. Az Oettinger replika
Az Oettinger replika születése, avagy a család őrül, az ember örül
2010-02-20 06:00:00A mérnökember mindig szeret valamit képletekbe foglalni, pontosan definiálni. Talán ezért is van, hogy mindig
Nem rossz, nem rossz, de a jó nem ilyen. Nincs megállás, az Oettinger tovább fejlődik, kicsit élesebb motor kell a sleeper kasztniba. Az autó már bizonyított, 7000 km-en is túl van hibamentesen Koncepcióváltás miatt eladó, olvashatjuk sok tuningalkatrész-hirdetésben mindenfelé a…
Durva dolgok Belgiumban
Az autózás vége
2011-01-31 18:15:00Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8
A takarékos utcai harcosok
2010-12-03 06:42:00A dízel chiptuning iparággá fejlődött, de vajon mi lesz a vége, tüdőrák vagy szétrobbant motorblokk? Ha
A második felvonás már gyilkos lesz
2010-11-20 06:30:00Ez már ezüstláz, szoktam magamban utalni Efrájim Kishon remek, azonos című humoreszkjére, amikor be akarja
Csak a rendőrök és a politikusok hazudhatnak
2010-09-29 06:31:15Ott mérnek, ahol kell, vagy ott, ahol többet tejel? Megkérdezték a vezetőt. Válaszolt is. Inkább ne tette
Impreza alázó Bogárhátúk – avagy amikor Dávid legyőzi Góliátot
2010-09-26 06:00:00Startra várva. Itt minden megtörténik: 35 éves bogár alázza meg negyedmérföldön a Shelby GT500-at, az új
Lóerőgyáros hengerfejek
2010-09-04 07:00:00Jelenlegi állapot. Nem rossz, de még jobb lesz. „A kivégzés előtt egy utolsót hadd menjek vele!” – kérte
A nagy fordulat, avagy az Oettinger koncepció a kukában végzi
2010-08-18 07:00:00Nem rossz, nem rossz, de a jó nem ilyen. Nincs megállás, az Oettinger tovább fejlődik, kicsit élesebb motor kell
Durva dolgok Belgiumban
2010-07-29 07:00:00Sokkal kisebb kockázat egy olyan autóval elindulni 3000 kilométeres túrára, amelyben már van tíz-húszezer
Dízel lett az Oettinger bogár
2010-06-25 06:48:00Elkészült a motor, a próbaállványon beindítottam, majd beállítottam, szinkronizáltam a karburátorokat
Driftelve fordul a célegyenesbe az Oettinger bogár
2010-05-15 00:53:00„Te nem is szeretsz az autókkal menni, te csak szerelni szereted őket” mondta egyszer egy barátom, amikor
A lóerőkben szegény Oettinger Bogár fejlődik
2010-04-17 07:22:00A sietség az ördög míve, mondják a bölcsek, vagy a lusták, nem tudom eldönteni. Az Oettinger replika
Az Oettinger replika születése, avagy a család őrül, az ember örül
2010-02-20 06:00:00A mérnökember mindig szeret valamit képletekbe foglalni, pontosan definiálni. Talán ezért is van, hogy mindig
Sokkal kisebb kockázat egy olyan autóval elindulni 3000 kilométeres túrára, amelyben már van tíz-húszezer, majdnem problémamentes kilométer, mint egy olyannal, amit ezer kilométerrel ezelőtt szereltünk össze, ráadásul kevés gyári, széria alkatrésszel. A cél a Spa Francorchamps…
Dízel lett az Oettinger bogár
Az autózás vége
2011-01-31 18:15:00Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8
A takarékos utcai harcosok
2010-12-03 06:42:00A dízel chiptuning iparággá fejlődött, de vajon mi lesz a vége, tüdőrák vagy szétrobbant motorblokk? Ha
A második felvonás már gyilkos lesz
2010-11-20 06:30:00Ez már ezüstláz, szoktam magamban utalni Efrájim Kishon remek, azonos című humoreszkjére, amikor be akarja
Csak a rendőrök és a politikusok hazudhatnak
2010-09-29 06:31:15Ott mérnek, ahol kell, vagy ott, ahol többet tejel? Megkérdezték a vezetőt. Válaszolt is. Inkább ne tette
Impreza alázó Bogárhátúk – avagy amikor Dávid legyőzi Góliátot
2010-09-26 06:00:00Startra várva. Itt minden megtörténik: 35 éves bogár alázza meg negyedmérföldön a Shelby GT500-at, az új
Lóerőgyáros hengerfejek
2010-09-04 07:00:00Jelenlegi állapot. Nem rossz, de még jobb lesz. „A kivégzés előtt egy utolsót hadd menjek vele!” – kérte
A nagy fordulat, avagy az Oettinger koncepció a kukában végzi
2010-08-18 07:00:00Nem rossz, nem rossz, de a jó nem ilyen. Nincs megállás, az Oettinger tovább fejlődik, kicsit élesebb motor kell
Durva dolgok Belgiumban
2010-07-29 07:00:00Sokkal kisebb kockázat egy olyan autóval elindulni 3000 kilométeres túrára, amelyben már van tíz-húszezer
Dízel lett az Oettinger bogár
2010-06-25 06:48:00Elkészült a motor, a próbaállványon beindítottam, majd beállítottam, szinkronizáltam a karburátorokat
Driftelve fordul a célegyenesbe az Oettinger bogár
2010-05-15 00:53:00„Te nem is szeretsz az autókkal menni, te csak szerelni szereted őket” mondta egyszer egy barátom, amikor
A lóerőkben szegény Oettinger Bogár fejlődik
2010-04-17 07:22:00A sietség az ördög míve, mondják a bölcsek, vagy a lusták, nem tudom eldönteni. Az Oettinger replika
Az Oettinger replika születése, avagy a család őrül, az ember örül
2010-02-20 06:00:00A mérnökember mindig szeret valamit képletekbe foglalni, pontosan definiálni. Talán ezért is van, hogy mindig
Elkészült a motor, a próbaállványon beindítottam, majd beállítottam, szinkronizáltam a karburátorokat, beállítottam a gyújtást ismételten, majd a szelephézagokat is. A motor pöccre indult és szépen vette a tüzet. Járattam vagy 2 órát az állványon, cseréltem olajat, eljött…
Driftelve fordul a célegyenesbe az Oettinger bogár
Az autózás vége
2011-01-31 18:15:00Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8
A takarékos utcai harcosok
2010-12-03 06:42:00A dízel chiptuning iparággá fejlődött, de vajon mi lesz a vége, tüdőrák vagy szétrobbant motorblokk? Ha
A második felvonás már gyilkos lesz
2010-11-20 06:30:00Ez már ezüstláz, szoktam magamban utalni Efrájim Kishon remek, azonos című humoreszkjére, amikor be akarja
Csak a rendőrök és a politikusok hazudhatnak
2010-09-29 06:31:15Ott mérnek, ahol kell, vagy ott, ahol többet tejel? Megkérdezték a vezetőt. Válaszolt is. Inkább ne tette
Impreza alázó Bogárhátúk – avagy amikor Dávid legyőzi Góliátot
2010-09-26 06:00:00Startra várva. Itt minden megtörténik: 35 éves bogár alázza meg negyedmérföldön a Shelby GT500-at, az új
Lóerőgyáros hengerfejek
2010-09-04 07:00:00Jelenlegi állapot. Nem rossz, de még jobb lesz. „A kivégzés előtt egy utolsót hadd menjek vele!” – kérte
A nagy fordulat, avagy az Oettinger koncepció a kukában végzi
2010-08-18 07:00:00Nem rossz, nem rossz, de a jó nem ilyen. Nincs megállás, az Oettinger tovább fejlődik, kicsit élesebb motor kell
Durva dolgok Belgiumban
2010-07-29 07:00:00Sokkal kisebb kockázat egy olyan autóval elindulni 3000 kilométeres túrára, amelyben már van tíz-húszezer
Dízel lett az Oettinger bogár
2010-06-25 06:48:00Elkészült a motor, a próbaállványon beindítottam, majd beállítottam, szinkronizáltam a karburátorokat
Driftelve fordul a célegyenesbe az Oettinger bogár
2010-05-15 00:53:00„Te nem is szeretsz az autókkal menni, te csak szerelni szereted őket” mondta egyszer egy barátom, amikor
A lóerőkben szegény Oettinger Bogár fejlődik
2010-04-17 07:22:00A sietség az ördög míve, mondják a bölcsek, vagy a lusták, nem tudom eldönteni. Az Oettinger replika
Az Oettinger replika születése, avagy a család őrül, az ember örül
2010-02-20 06:00:00A mérnökember mindig szeret valamit képletekbe foglalni, pontosan definiálni. Talán ezért is van, hogy mindig
„Te nem is szeretsz az autókkal menni, te csak szerelni szereted őket” mondta egyszer egy barátom, amikor megint műhelyasztalon volt valaminek a motorja. Ma jutott eszembe ez a kissé túlzó mondat, amikor a blokk összefűzésekor elgondolkodtam rajta, hogy nekem ez az egyik…
A lóerőkben szegény Oettinger Bogár fejlődik
Az autózás vége
2011-01-31 18:15:00Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8
A takarékos utcai harcosok
2010-12-03 06:42:00A dízel chiptuning iparággá fejlődött, de vajon mi lesz a vége, tüdőrák vagy szétrobbant motorblokk? Ha
A második felvonás már gyilkos lesz
2010-11-20 06:30:00Ez már ezüstláz, szoktam magamban utalni Efrájim Kishon remek, azonos című humoreszkjére, amikor be akarja
Csak a rendőrök és a politikusok hazudhatnak
2010-09-29 06:31:15Ott mérnek, ahol kell, vagy ott, ahol többet tejel? Megkérdezték a vezetőt. Válaszolt is. Inkább ne tette
Impreza alázó Bogárhátúk – avagy amikor Dávid legyőzi Góliátot
2010-09-26 06:00:00Startra várva. Itt minden megtörténik: 35 éves bogár alázza meg negyedmérföldön a Shelby GT500-at, az új
Lóerőgyáros hengerfejek
2010-09-04 07:00:00Jelenlegi állapot. Nem rossz, de még jobb lesz. „A kivégzés előtt egy utolsót hadd menjek vele!” – kérte
A nagy fordulat, avagy az Oettinger koncepció a kukában végzi
2010-08-18 07:00:00Nem rossz, nem rossz, de a jó nem ilyen. Nincs megállás, az Oettinger tovább fejlődik, kicsit élesebb motor kell
Durva dolgok Belgiumban
2010-07-29 07:00:00Sokkal kisebb kockázat egy olyan autóval elindulni 3000 kilométeres túrára, amelyben már van tíz-húszezer
Dízel lett az Oettinger bogár
2010-06-25 06:48:00Elkészült a motor, a próbaállványon beindítottam, majd beállítottam, szinkronizáltam a karburátorokat
Driftelve fordul a célegyenesbe az Oettinger bogár
2010-05-15 00:53:00„Te nem is szeretsz az autókkal menni, te csak szerelni szereted őket” mondta egyszer egy barátom, amikor
A lóerőkben szegény Oettinger Bogár fejlődik
2010-04-17 07:22:00A sietség az ördög míve, mondják a bölcsek, vagy a lusták, nem tudom eldönteni. Az Oettinger replika
Az Oettinger replika születése, avagy a család őrül, az ember örül
2010-02-20 06:00:00A mérnökember mindig szeret valamit képletekbe foglalni, pontosan definiálni. Talán ezért is van, hogy mindig
A sietség az ördög míve, mondják a bölcsek, vagy a lusták, nem tudom eldönteni. Az Oettinger replika bogárhátú nagyon lassan készül, de ez ne tévesszen meg senkit, az autó tervszerűen, pontosan halad a megvalósítás felé. Ez akkor is igaz, amikor még magam is azt érzem, soha nem…
Az Oettinger replika születése, avagy a család őrül, az ember örül
Az autózás vége
2011-01-31 18:15:00Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8
A takarékos utcai harcosok
2010-12-03 06:42:00A dízel chiptuning iparággá fejlődött, de vajon mi lesz a vége, tüdőrák vagy szétrobbant motorblokk? Ha
A második felvonás már gyilkos lesz
2010-11-20 06:30:00Ez már ezüstláz, szoktam magamban utalni Efrájim Kishon remek, azonos című humoreszkjére, amikor be akarja
Csak a rendőrök és a politikusok hazudhatnak
2010-09-29 06:31:15Ott mérnek, ahol kell, vagy ott, ahol többet tejel? Megkérdezték a vezetőt. Válaszolt is. Inkább ne tette
Impreza alázó Bogárhátúk – avagy amikor Dávid legyőzi Góliátot
2010-09-26 06:00:00Startra várva. Itt minden megtörténik: 35 éves bogár alázza meg negyedmérföldön a Shelby GT500-at, az új
Lóerőgyáros hengerfejek
2010-09-04 07:00:00Jelenlegi állapot. Nem rossz, de még jobb lesz. „A kivégzés előtt egy utolsót hadd menjek vele!” – kérte
A nagy fordulat, avagy az Oettinger koncepció a kukában végzi
2010-08-18 07:00:00Nem rossz, nem rossz, de a jó nem ilyen. Nincs megállás, az Oettinger tovább fejlődik, kicsit élesebb motor kell
Durva dolgok Belgiumban
2010-07-29 07:00:00Sokkal kisebb kockázat egy olyan autóval elindulni 3000 kilométeres túrára, amelyben már van tíz-húszezer
Dízel lett az Oettinger bogár
2010-06-25 06:48:00Elkészült a motor, a próbaállványon beindítottam, majd beállítottam, szinkronizáltam a karburátorokat
Driftelve fordul a célegyenesbe az Oettinger bogár
2010-05-15 00:53:00„Te nem is szeretsz az autókkal menni, te csak szerelni szereted őket” mondta egyszer egy barátom, amikor
A lóerőkben szegény Oettinger Bogár fejlődik
2010-04-17 07:22:00A sietség az ördög míve, mondják a bölcsek, vagy a lusták, nem tudom eldönteni. Az Oettinger replika
Az Oettinger replika születése, avagy a család őrül, az ember örül
2010-02-20 06:00:00A mérnökember mindig szeret valamit képletekbe foglalni, pontosan definiálni. Talán ezért is van, hogy mindig
A mérnökember mindig szeret valamit képletekbe foglalni, pontosan definiálni. Talán ezért is van, hogy mindig értetlenül áll, amikor a ráció felett átveszi az emóció az irányítást. Vannak dolgok, amik a belsőből jönnek, nem befolyásolhatók. Ezeket valaki vagy érti, és nem…
TComment blog
Nincs megjeleníthető elem