A funkcionalitás élménye, de már nem a régi a Volvo
A másik dolog a szétrohadt klíma, amire mondhatná, hogy télen hozták az autót, akkor nem klímáznak, de ezt meleg motornál lehet tesztelni - én sem tettem meg, így most vihetem klímaszervizbe a fent említett összegért.
Olyan kocsit kerestem, ami egy ideális közlekedési eszköz, nem zabálja le a gatyámat, megbízható, olcsón fenntartható és szerethető gépezet...
szerintem minden autóvásárlónak ez az álma.
A 20V turbó verziónak egyik betegsége a gyengén öntött leömlő, amit csak 3adik nekifutásra 1999re sikerült jóra megtervezni, az azelőtti verzióknál szinte mind előjön az ötödik hengernél a leömlő megrepedése.
Lehet nevetni, vagy köpködni, opeles vagyok, szóval amikor az első autó szóba került -rövidke E36 láz után- egyértelmű volt hogy egy F Astra vagy egy A, esetleg B Vectra kerül a családba. Ennek előzménye édesapám D Kadettje és G Astrája volt, mindkettő nagyon becsületesen szolgált, illetve a G még most is hű társunk.
Az anyósülés súlyérzékelő már akkor rossz volt, amikor eladták az autót. Ennyit a BMW sok pontos minőségellenőrzéséről. Az elején nem voltak vele különösebb gondok, de aztán jöttek elő a problémák.
Az utolsó 100 komment: