Egy év alatt elég sok mindent változtattam rajta, bár nem azért, mert elromlott ez-az, de az autón elő-elő tűnt, hogy előző gazdái minden törődést megvontak tőle. Én pedig nem szerettem volna, hogy valahol út közben hagyjon cserben.
Nyeli a pénzt, mint kacsa a nokedlit
Az utakon ennek a típusnak sincs túl nagy presztízse, akár csak a Suzukinak; én a KRESZ-t betartva haladok 90-el az országúton (ahol lehet, 110-el), miközben szakadt opelesek és más autósok előzgetnek, de ez legyen az ő bajuk.
Mint említettem voltak kisebb hibái,előzőleg már megtörték kissé és nem rakták össze rendesen,néhol zörögtek az elemek mert a rögzítőket nem tették vissza,vagy csak a csavarok felét,a 2 hátsó hangszóró beletákolásának módját inkább nem írom...(magyar buhera)
Az autó ami az örökkévalóságnak készült
Az autóval amióta nálam van bejártuk jó néhányszor Németországot lakókocsival a vonóhorgon, voltunk vele néhányszor Boszniában, Montenegróban és egyszer eljuttunk vele a 123-as mercik mekkájába Albániába is.
A világ végére - szinte ingyen
Nemrég elszakadt a féltengely-gumiharang, az autó mintegy 1500 km-t teljesített még így de ennek ellenére a féltengely csukló túlélte, még mindig az van benne, csak a harangot kellett cserélni (anyag: 2100 Ft, munkadíj: 2000 Ft).
Az utolsó 100 komment: