![27116 27116](http://kep.index.hu/1/0/537/5371/53711/5371186_0a48a4bacc4b7db1fb7c2dbf22d6314e_wm.jpg)
Mindenki hitegetett, hogy mennyire jó megbízható autó ez, sajnos nem igaz. Ha csúnyán bánnak vele, akkor elromlik. Még 1,5év után is találok benne szigszalagot meg facsavart, amivel a zsugori elődök szegelték a kocsit. Mire rendberakom és eladom ,valakinek nagyon jó vásár lesz.
![58206 58206](http://kep.index.hu/1/0/537/5371/53711/5371188_9f5ccae25dbb685450638a94e59784c8_wm.jpg)
Ímádom az egyszerűségét,hogy nincs benne semmi hárombetűs szar,hogy két-három kulccsal és csavarhúzóval szinte mindene javítható és hogy ha azt kérném tőle még kézen is járna.
Szerethető útitárs Franciaországból
![62799 62799](http://kep.index.hu/1/0/537/5371/53711/5371190_921db5a08ca6a102220e394104d79a84_wm.jpg)
Utólagos kiegészítés: az izzócsere elől egy kezet tönkretevő művelet . A kerékjáraton keresztül kicsavart csukló, alsókar, és még azt is kell tudni, mi hol van, és hogyan kell nyomni-húzni. Ez nem egy sérülésmentes tevékenység.
![62883 62883](http://kep.index.hu/1/0/537/5371/53711/5371194_ebd54f52a1032561c3b8fd1ad4b46f7a_wm.jpg)
Ami nem tetszett a vásárlás pillanatától kezdve, az a teljesítménye. 2.0-es benzines motortól többet vártam volna :( Ami a legérdekesebb, az a "turbólyuk", mert ugye ez sima szívó benzines, ugyan akkor 3000-ig baromi lomha, pontban 3000-nél, meg van egy rúgás, majd meglódúl.
Jó elgondolás, felemás kivitelezés
![62907 62907](http://kep.index.hu/1/0/537/5371/53711/5371192_d5236e86eab0e636897ade90087795b7_wm.jpg)
A Yeti mint választás egy pillanatig sem volt kérdéses. Az Octavia ugyan jobban használható és többet ad az ember pénzéért, a kettő közül viszont csak az egyik igazi 'egyéniség'.
Az utolsó 100 komment: