Mindenki hitegetett, hogy mennyire jó megbízható autó ez, sajnos nem igaz. Ha csúnyán bánnak vele, akkor elromlik. Még 1,5év után is találok benne szigszalagot meg facsavart, amivel a zsugori elődök szegelték a kocsit. Mire rendberakom és eladom ,valakinek nagyon jó vásár lesz.
Ímádom az egyszerűségét,hogy nincs benne semmi hárombetűs szar,hogy két-három kulccsal és csavarhúzóval szinte mindene javítható és hogy ha azt kérném tőle még kézen is járna.
Szerethető útitárs Franciaországból
Utólagos kiegészítés: az izzócsere elől egy kezet tönkretevő művelet . A kerékjáraton keresztül kicsavart csukló, alsókar, és még azt is kell tudni, mi hol van, és hogyan kell nyomni-húzni. Ez nem egy sérülésmentes tevékenység.
Ami nem tetszett a vásárlás pillanatától kezdve, az a teljesítménye. 2.0-es benzines motortól többet vártam volna :( Ami a legérdekesebb, az a "turbólyuk", mert ugye ez sima szívó benzines, ugyan akkor 3000-ig baromi lomha, pontban 3000-nél, meg van egy rúgás, majd meglódúl.
Jó elgondolás, felemás kivitelezés
A Yeti mint választás egy pillanatig sem volt kérdéses. Az Octavia ugyan jobban használható és többet ad az ember pénzéért, a kettő közül viszont csak az egyik igazi 'egyéniség'.
Az utolsó 100 komment: