Heti merítés

  2013. december 22. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Édes kis olasz

23900

Az autót még 1999-ben kaptam kézhez...az akkori állapota igen siralmas volt...szerelések közben a karosszéria legkülönbözőbb zugaiból kerültek elő tyúktollak...meg egyebek.

Egy 20 éves álom

62544

Megvolt az első próba terepen, nem minden tanulság nélkül. A magasnak hitt autó alacsony. Ezzel a fejlesztési irány is tisztázódott, futómű emelés, magasabb oldalfalú gumi, terepezéshez vonóhorog és lökhárítók leszerelése. Egyébként pedig tényleg jól áll neki a sár.

Veterántörpefityóóóóóóó

27753

Nagyon szerettem volna a kis trabim átalkítani belül (kívülis) és nézegettem a netet és rátaláltam a régi Fiatoknál a 850-es coupéra. Minden olyan volt kívül-belül, amilyenre terveztem volna. Elájultam, hogy ilyen nincs!

Dzsordzsi, a szívatós szerető

62748

Első ismerkedésünk úgy indult, hogy a tárcámat bedobva a kormány alatti fack-ba, tapinthatóan nedves volt a plüssözés. Amikor átvettem láttam, hogy a mélygarázs felhajtóján állt, hullottak rá a falevelek, s ezek szerint jól eltömítették az akksi alatti lefolyót, így szépen átszivárgott a víz egy része ide.

Olasz Toyota

62744

Sajnos az autó a magyar piacra gyártott "Ungheria" verzió volt ami felettébb idióta egy összeállítás, és sajnos jellemzi a magyar vásárlók elvárásait, mindenesetre nem az enyémet. Hogy mást ne mondjak, az autóban nincsenek hátsó fejtámlák, oldal-függönylégzsákok,tempomat (ami a következő autómban bent kell,hogy legyen !) de van kétoldali digit-klima.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr985704227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

poggY 2013.12.22. 11:11:35

Miért nem lehet azokat a kurva linkeket úgy beállítani, hogy új ablakban nyíljon meg? Egy kattintás...
Bocsi, ez már kikivánkozott egy ideje.

1kutya 2013.12.22. 11:31:07

@poggY: jobbklikk, megnyitás új lapon/ablakban. ha megvan minden ujjad, csak kis gyakorlás kérdése :)

1kutya 2013.12.22. 11:33:16

@Don Tejbegríz a féllábú matrac: ugye! nemdohányzó, vidéki orvosnő :-DDD

Avant1 2013.12.22. 11:36:37

@Progi: esetbeli autónál valószínű teszkó gazdaságos olajcsere, ehhez a faláb hidegen (menés van ám, 1,6! ) plusz még egy kis óratekerés.

ikubetyár 2013.12.22. 11:42:18

Audi
" hitelre ment a dolog, egy későbbi öröklési procedúra lezárásának a biztosítékával."
" hogy esetleg egy újabb Audira kéne összedobnunk a kis örökségünk maradványait,"

Könnyen jött, könnyen ment. Igazi lúzerek...

poggY 2013.12.22. 11:48:10

@1kutya: Tényleg? Én meg ctrl+balklikk kombóvan szarakodtam eddig!
Nem ez volt a lényeg. Elvégre, a véleményeket is kikereshettem volna magamnak, nem?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.22. 11:53:28

Na, azért, aki leszedi a hengerfejet, de nem nézi meg a hengereket, arra nincs szavam.

Józsi a guminagykeres 2013.12.22. 12:06:44

@Avant1: olaj..micsoda? Van benne, minek azt cserélgetni?!

vau · http://www.holdkomp.hu 2013.12.22. 12:15:20

Imádom, amikor valaki nem ismeri a bekezdéseket és négy oldalnyi unalmas folyószöveget okád le. A Stilo egy olvashatatlan fos, negyedénél kiszálltam belőle.

Volt benne valami említésre méltó?

A heherészős, smileyval teletűzdelt szaroktól is agyfaszt kapok. Szerintem az emberek hamarosan teljesen elfelejtenek rendesen írni.

Józsi a guminagykeres 2013.12.22. 12:18:04

Egy ilyen szívó 1.6-ot még a legolcsóbb olajjal is nehezen nyírsz ki ha azt néha lecseréled.
Anyósom 1.2HTP Polojában lassan 100.000km lesz,hidegen-melegen fixen 4000-4500 között váltja el (fülre,Trabantot nem sikerült kinőni.) viszont márkaszervizbe hordja,legtöbbet 2-3km távokon megy szerencsétlen és így is alig hiányzik a periódus végére a pálcáról.
Szvsz ehhez 300.000km-es rideg tartásos előélet kell,ami úgy nézett ki,hogy 30-40ekmes olajra néha rátöltöttek,amikor már nagyon ugatott a karter-szintjelző (ha b5-ben van egyáltalán ha nincs akkor az olajnyomáslámpa).

vau · http://www.holdkomp.hu 2013.12.22. 12:31:11

@Józsi a guminagykeres: nagyon nagyon átbaszták szerencsétlen gyereket... Az a blokk tényleg megölhetetlen. Jó nagy kalap szart, de hihetetlen tartós. 7.5-et szerintem csak lejtőn tud enni :)

1127ccm 2013.12.22. 12:35:20

@Józsi a guminagykeres: ugye?! Ezt mar en is emlitettem korabban! En siman torolnem azokat a nepiteleteket amiben 100 kilometer megtetele utan ilyen magasroptu iteletet irjon valaki

Mondeoman 2013.12.22. 12:39:23

@vau: Én az Audit nem bírtam végigolvasni, bár ott nem a tagolással volt a baj, hanem túl hosszú. Pl. "a győri rokonoknál is voltunk vele, ők is megcsodálták" - ez aztán nélkülözhetetlen infó egy népítéletben.

Jó látni, hogy a mai merítésben ennyi Fiat van, és mindegyikkel elégedett a tulaj... Vannak emberek, akik a mai napig is azt a 25 éves nótát fújják, hogy az olasz autó sz*r. Ideje lenne ezt a tévhitet végre eloszlatni. Az 500-as és a 850 Coupé tulaja előtt pedig le a kalappal, nagyon szép dolog, ha valaki időt, pénzt, fáradságot nem kímélve életben tart egy régi autót!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.12.22. 12:43:23

Az 500 as cool,nekünk is van:-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.12.22. 12:51:15

Én azt hittem hogy a 850SC az mindegyik 903 as és 52 lóerős vlt.
Amúgy a 52 lóerős vitte a 160 at is,és üvegig lehetett pörgetni ami 7500 at jelentett ,ami még most sem kevés.

Agr3ssor 2013.12.22. 13:00:06

Landroveres: "csomagtartóba még nem tudtam olyat rakni, ami ne veszett volna el benne"

Nyehehe... Na jó, nem vágom be a ziccert, értem én mit akart mondani! De akkor is! Miért parkol a Havannán nyitott csomitartóval?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.12.22. 13:10:48

A Fiat jtd 8 szelepes az egyik legjobb dízel motor.300ezret simán elmegy a lendkerék,és akkor sem drága ,utángyártott kb 70 ezer,plusz a k6plunkszett kb 40.
Az 5 ajtós sajna nagyon ronda.
Az alkatrészek fillérekért vannak hozzá.
Ha valaki kifog egy kevés kilóméterest ,nem jár rosszul vele.
Amúgy Bosch renszerű .pl a tatai bontóban 10 ezer egy porlasztó csúcs mert alig keresik,nekem a bontottban 200ezer km van berakás után vwgyis ki tudja mennyi:-)
Bár nem stiló de ugyan az a motor van az enyémben is.
Komplett motor a neten pl 100ezer forint túrbó,és önindító nélkül
porlassztókkal,szivattyúval,mindennel.De ritkán kell ezért nincs ára.,:-)

Hurri Kán 2013.12.22. 13:17:19

@vau:
Nem szar az 1,6-os motor, ami ebben az A4-esben volt, csak kicsi ehhez a bódéhoz.

Dr. Kókány - motorkerékpár és autó specialista 2013.12.22. 13:26:53

Audit minimum 1.9 TDI-vel érdemes, onnan csak felfelé.

AZ új ablakban megnyitáshoz meg annyit, hogy (nem régiben vettem észre és nem is használom szinte soha) ha a görgővel kattint rá az ember a linkre, akkor is új ablakban megnyitás lesz belőle. :)

szeme közé, laposan! 2013.12.22. 13:29:40

Hát, ez az Audi elég nagy atb@szásnak tűnik nekem. De mindegy, ha a tulaj élvezte... :)

JaxTeller 2013.12.22. 13:38:45

@Dr. Kókány - motorkerékpár és autó specialista:
köszi, hasznos az info, most már mindent új ablakban nyitok meg :D

Rocko- 2013.12.22. 14:21:28

hozok egy kis sajtszószt meg nachost, addig ne hagyjátok abba, írjátok ki szépen a frusztrációkat, itt az évvége, nehogy valami maradjon!

Juhdzsin 2013.12.22. 14:32:15

Hát ezzel az audival konkrétan ráfaragott a tag. Ennyit rákölteni, te jó ég... De legalább élvezte a pénzlapátolást. :D

A 850-es must have...

Agr3ssor 2013.12.22. 15:46:11

@Hurri Kán: Hát nem tudom... Nekem Golf4-ben is kevésnek tűnt. Főleg négy személlyel... És az a baj, erőlködése közepette 10 liter helyből megeszik! :(

Lupo-ban, meg Polo-ban biztosan kellemes!

T54-44 2013.12.22. 15:54:34

Egy ismerősöm ugyanígy járt. Kívülröl patika Seat Leon, minden stimmel, simán hihető km-rel, pár hónap múlva teljes motorfelújítást kellett csinálni. Nemhinném, hogy annyira atombiztos lenne ez a VW csoportos 1.6os...

Phteven 2013.12.22. 16:30:44

@T54-44: Ki tudja mit kapott az a motor előtte. A szomszédom autója is tip-top, patika, de nem kellene ingyen se. Télen reggel beindítja, kitámasztja a gázpedált és visszamegy kávézni. Addig bőgeti az autót. had melegedjen. :-o

Sinistroll 2013.12.22. 16:35:24

Mi a fenéért kell belepiszkálni a motorba? Optimalizálás, ja. Pont úgy néz ki ez az ország, mint ahol minden bokorban terem egy laptopos ürge, aki okosabb, mint egész Ingolstadt. Aztán meg csodálkozunk a motorgenerálon.

Ecsém, aki itthon használt kocsit vesz, na az is egy hazardőr...

roadkiller123 2013.12.22. 16:56:24

Nem semmi ez az Audis gyerek, dicséri, hogy milyen jól megy az 1.6-os Audi, közben kiderül, hogy teljesen el van kopva a motor, és még utána rákölt annyit, hogy majdnem vehetett volna egy másik autót belőle.

Dartois83 (törölt) 2013.12.22. 17:00:13

A FIAT 500-as írást elolvastam, jó volt, a többi meg nem érdekelt. A 850-es kupésat sem tekintettem meg, nekem a sima változat jobban bejön.

min 2013.12.22. 18:07:14

Landi tetszik, szintén vágy de nem fog beteljesülni. A kicsi fiatot max csak nézegetném. Nem kínoznám magam benne utazással a mérete miatt bár biztos van egy feelingje.

Pepejoe 2013.12.22. 18:40:40

@Mondeoman:
És te milyen szakmában tevékenykedel'? :) Csak a nagy olasz-imádat végett kérdezem.

Mondeoman 2013.12.22. 18:52:01

@Pepejoe: a nicknevem elárulja :) De volt már Tipom, Puntóm, mindkettőt imádtam, apámnak volt annak idején Regatája, a szomszédom pedig jelenleg is Regatát használ melósautónak, ami olyan jól bevált, hogy családi autónak pedig egy új Pandát vett :)
Szóval én lehet, hogy valami csodabogár vagyok, de nekem és az ismeretségi körömnek szinte csak pozitív tapasztalatai vannak a Fiatokkal. A régiek szerettek rozsdásodni, ez kétségtelen, de komolyabb baj azokkal sem volt... (Legalábbis az én ismeretségi körömben...)

Giro 2013.12.22. 19:02:54

Hátborzongató az audis írásban a nepper szöveg. Annyiszor elsütötték már, de mindig beveszik az egyszerű emberek.
150.000 km ha igaz, akkor jól taposták ám. 10-15e km-es olajcserékkel max. 120-130 km/h tempó mellett 350.000-et különösebb megbontás nélkül elmegy egy VW szívó benzines.

Giro 2013.12.22. 19:12:25

Ezek a land roverek már nagyon távol állnak egy terepjárótól Még talán a G-merci tartja a legjobban magát a klasszikusok közül, de szerintem ezek a kocsik túl nagyok, igényesek, komplikáltak, hogy terepjáróként lehessen használni őket. Ja nekem a terepjáró nem az, amivel a murvás úton kijárnak a horgásztóhoz, hanem amivel lelkiismeret furdalás nélkül be lehet hajtani a bokrok közé (uaz, unimog, niva, stb.)

K.Jani 2013.12.22. 19:14:43

Itt ragadnam meg az alkalmat (ahol erdemes lenne ,ot sajnos nem lehet) es koszonetet szeretnek mondani Csikos Zsolt Sensei-nek a Hondas cikkert! Az ilyen ujsagirok miatt erdemes meg olvasni cikkeket! Annyi csak, hogy ha mar olyan szepen ecsetelte a motor hangjat ,akkor be is lehetne rakni egy videot. Nekem fontos a hang! Csak hang legyen meg feny!

Pepejoe 2013.12.22. 19:32:38

@Mondeoman:
Vendégszerepeltem a megboldogult Fiat Boldizsárban, nektek ocsmány nagy szerencsétek volt az olaszokkal a baráti és egyéb körben. tudjuk be ennek. :) Az olasz autók sajnos .........k. Ennek tudatában azért én is tudnék válogatni belőlük, a fapados Puntok mindenhez képest királyok minden tekintetben, az 1.8-2.0 Alfák is és még lenne pár szabályt erősítő kivétel.
De ez nem változtat az alaptézisen.
Egy 2.0 TS 155-öst elfogadnék azért. :D

Józsi a guminagykeres 2013.12.22. 19:33:51

@Sinistroll: Ad neki kis anyagot,hogy kisebb legyen az AFR fordulaton meg esetleg kis előgyújtást. Igazából egy teljesen gyári motoron,gyári tengely(ekk)el néhány % plusz teljesítmény növekedés érhető el meg egy kicsit jobb rugalmasság.
Szívó motornak nem is nagyon tudsz így ártani,esetleg a helytelen előgyújtás miatt becsörög.
Meg azt azért érdemes hozzátenni,hogy szívóbenzines chiptuning hiteles fékpadi mérések nélkül vaktában lövöldözés csupán. Dúsítjuk,de meddig..egyik motor 13.5 másik 12.7 AFR-nél megy legjobban,stb.

vlala 2013.12.22. 20:32:05

A LAND ROVER nem légrugós véletlenül? Az autókereskedőkben a műszerfalról megemelték a hasmagasságot.

BocaNegra 2013.12.22. 20:34:14

@poggY: Mert ezek itt nem olyanok. Nehogy már úgy csinálják, mint mindenki más. Én is agyfaszt kapok tőle folyton. :/

Álom Polgár 2013.12.22. 20:47:59

A Fiatok aranyosak, szerethetők.
A4: nos a jó autóhoz motor is kell, volt Golf 1,6 egy merő foss.
Én 3.0 l-től felfelé jegyzem az autókat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.12.22. 20:48:55

"Azonnal felhívtam a kereskedőt, most rakta ki, barátnője apjáé, az öreg megvette az újabb A4 kombit, "

Nyiiiiihahahahaa, bevetted? :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.12.22. 21:15:13

@vau: Nem hamarosan, már megtörtént.

Bocs! Ezt úgy kelltt volna írni, hogy "ne kötegeggyé te nyelv tan náci! Nem mind egy hogy írja."

akos696 · www.focusauto.hu 2013.12.22. 21:26:41

@Agr3ssor: Annyit eszik, mint bármelyik 1.6. 10-et csak télen és városban. Országút simán 7 alatt normál tempóban, autópálya 7,5. Nekem A3-ban volt és nekem egyáltalán nem tűnt erőlködő motornak, sőt szépen vitte azt a bódét (Golf 4 hasonló súly kb).

Egyszer utaztam egy gömbölyű b5 passatos taxissal, amelyikben ez a sima 1.6 motor volt. Küldte neki, 4-5 ezer körül váltogatott el és a fedcomp szerint a fogyasztásmérő 8,5-ön állt.

Az a helyzet, hogy ezt a motort kell pörgetni, 4 ezer körül elváltani, akkor halad is és kevesebbet fogyaszt, mint alacsony fordulaton erőltetve.

///M_Straight_six 2013.12.22. 21:38:30

@Dr. Kókány - motorkerékpár és autó specialista:
Ja, a 90 lovas TDI-vel csak úgy repülnek, főlag ez A6-os...

///M_Straight_six 2013.12.22. 21:42:18

"Évente 1-2 belföldi utánfutózásra is tökéletes, nem éreztem meg amikor mögé volt kötve kb. 620 kiló."

valami nemjó...

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2013.12.22. 21:43:38

Azért érdekes olvagatni a német megbízhatót motorgenerállal meg útszéli otthagyással, az olaszt meg hibátlanul pötyögni. És mellé a dumákat persze. A német autós totál elégedetten és megértéssel veszi tudomásul, h tönkremegy a szarja, az olaszos meg fél a sztereotípiáktól, és a porig alázná, ha egyszer is lenne vmi komolyabb baja.

DeezL 2013.12.22. 22:05:17

@Józsi a guminagykeres: annak akkor örüljetek,nagyon sok HTP elszakítja a láncot is normál használtnál is... van hogy 80-100ezer km-nél@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: azért egy 1.6os VW motortól ne várjunk csodát, itt a TC használtautó vásárlási tanácsádásánál is leírták a Golf iV-nél hogy a VW nem volt nagyon büszke az 1.4 1.6 os benzin motorjaira

DeezL 2013.12.22. 22:10:32

@Gyurma73: így van sokat kíbir de szinte az összes JTD jó motor...az 1.3 Mjet az nagyon Selénia függő,meg jobb láb függő,kint olaszban egy csomó doblóban már bent van a csomagtartójában a motorja mert nem bírta az igénybevételt és úgy árulják... egyébként 100ezerért én adok ilyen motort turboval,generátorral ,porlasztókkal stb... van 3db is... és valóban nem tudom majd mit kezdek velük,mert nem egy széthullós fajta... ugyanaz a helyzet vele mint az 1.9 TDI-vel azt sem azért viszik el ,mert szar,hanem ha valaki az 1.6 GTd,TD, vagy 1,9 TD helyett bele akarja rakni az autójába

DeezL 2013.12.22. 22:12:37

@Mondeoman: végre valaki! nekem is a sok német meg stb autó mellett számtalan fiat,alfa,lancia volt,apámnak,unokatesómnak ,baráti körben is... sőt nekem 94 óta rendszeresen volt min 1 olaszom!!!!

DeezL 2013.12.22. 22:16:25

@Gyurma73: ment az 170et is óra szerint!:)

@Pepejoe: milyen olasz autód volt ,ami alapján úgy értékeled hogy szarok?ezt csak kérdezem

DeezL 2013.12.22. 22:22:52

@agresszív kismalac: elkoptak,elrohadtak....meg már nagyon öregek... nekem 96-98ig volt egy 1.9 TurboDiesel el.tetőablaktól elkezdve minden,én nagyon szerettem,de volt 2db Prismám is pl.... és Prismát sem igazán látni ma már

1kutya 2013.12.22. 22:25:00

@Agr3ssor: az oktáviában anno az 1.6 8v városban simán megette a 12-t. após 1.6 16v borája a 13-at... a nissan 1.6 16v simán elmegy 8.3-al, ha néha kiviszem országútra, akkor 7.9!

DeezL 2013.12.22. 22:31:53

@Sinistroll: kivéve aki tőlem vesz autót,az nem járt szarul sohasem:)

DeezL 2013.12.22. 22:34:00

@///M_Straight_six: az tény,de megbízhatóbb sokkal egy 1.9 TDI mint egy 1.6 "energy building":)

DeezL 2013.12.22. 22:37:21

@1kutya: benzintemetők ezek a 2.0 115lovas Audi 100is is 11-13közt bekérte a várost...

1kutya 2013.12.22. 23:05:29

@DeezL: válasz rá szerintem a rosszul fogazott 5seb váltó. ugyanis az 1.6 okti simán eljárt a zországúton hatfél-héttel...

1kutya 2013.12.22. 23:06:50

@DeezL: de még mindig tartozol egy echte 318ti compacttal ;)

Kopi1978 2013.12.22. 23:08:49

Pár 100ezer kilómétert beletettem már olasz autókba.
1986-os Ritmo 1,7l szívó dízel. (adagoló hiba Bosch) 480ezret ment. Totál károsra törték.
1992-es Uni 1,2l benzines. Kontakt hibás csatlakozók. 180ezer. Eladva.
1995-ös Tipo 1,4ie. Bosch elektronika cserélve olaszra. 195ezernél eladva.
1996-os Ducato 2,5l dízel 300ezer felett ment.

froton 2013.12.22. 23:12:39

Nahát..nekem meg az 1.6 toledom soha nem evett 9 felett (városban sem)...közúton meg 6,5 volt, de előfordult nagy ritkán 5,9 is...

Ettől függetlenül az audis gyereket jól beszopatták....

Pepejoe 2013.12.23. 00:08:25

@DeezL:
Volt sok, ráadásul nem elég szerelni nap mint nap, kolléga...? :)

Pepejoe 2013.12.23. 00:10:43

@DeezL:
csak válaszolok, sokat látott kolléga. Becsüllek-tisztellek, de legyünk őszinték. :)

venturaea 2013.12.23. 01:51:18

LandRovernál csak nekem tűnt fel, hogy a váltót már javítani kellett?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.23. 02:30:33

Én 8-9 liter között jártam az 1,6-os Borával. Ha 13-at evett, ott lehetett valami baj.

ZON 2013.12.23. 09:14:56

Az Audis ember legalább nem bizonygatja, hogy a szaros kenyér valójában egész finom... Van öniróniája, amit igen ritkán lehet felfedezni az ítéleteknél.

Az a 8 szelepes 1.6-os blokk megbízható, de az étvágya nem kicsi, és szerintem zajos is.

subtotal 2013.12.23. 09:27:37

@1kutya: újonnan megvett 1.6 Octavia van a családban, nagyon lábfüggő a fogyi. Nekem 8,5 volt városban, másnak a családban meg 9,5, ugyanabban ahonnan Te is a példákat hozod. :)

Országút 6,5, autópálya 7,5-8.

DeezL 2013.12.23. 09:40:56

@1kutya: tudom ,de nem találtam semmi értelmeset

vmaast 2013.12.23. 09:55:26

Azért ez az "olasz autók szarok" pont olyan elcsépelt, és unalmas, mint a nepperek kötelező dumái. Aztán ha valaki annyit mer mondani, hogy "khmm...nem is olyan szarok", jön a másik, az "olaszimádat". Ez azért elég szánalmas ;-) A fikázók 50%-a sosem látott még olasz autót 50 m-nél közelebbről, 40%-a más autót sem, 10%-a meg belefutott x db (ahol az x egy és kettő közti egész szám) lelakott, és/vagy szarul szervizelt példányba. Esélyes hogy saját maga szarta el, és következik a szintén nem unalmas, és nem elcsépelt "persze me' a gófot sose kell..." idióma. Na ja, vannak az elmaradt karbantartásra kevésbé kényes autók, csak kérdés, kinek mi kell. Egy unalmas kövér nájlonotthonkás matróna, akinek nincsenek igényei csak fözmostakarít, vagy egy elegáns csinos nő, aki megcsinál ugyanúgy mindent, de nem szükségből van az ember vele, hanem élvezetből.

DeezL 2013.12.23. 09:57:11

@Pepejoe: nem kellett szerelgetnem nap mint nap és most sem kell.. én ha megveszek egy autót olajcsere,vezérlés csere stb.. aztán megy... van egy Ivecom 5 éve most már 450ezret elkerülte ,van egy Ducatom 4 éve...meg van egy 166 2.4 JTDM jelenleg az A4 meg a Galaxy 1.9 TDI mellett....

egyébként amit nem eladni hoztam és megvolt legalább 1 évig:
volt regata 1.9 TD,Ritmo 1.9 TD,Prisma 1.9 TD, Croma 1 2.4 TD,Croma II 2.5TD,Thema 2.5 TD,Alfa 164 2.5 Vm TD, Kappa 2.4TD ez 8 évig volt meg pl., delta 1.9 TD,2db 1.9 JTD 147es, Tipo 1.9 TD,Fiorino, 156 2.4 Mjet,156 2.5 V6 ,146 1.9 TD,145 1.6 TS,dedra 1,9TD... engem nem hagytak ott sehol,és semelyikkel nem volt elektromos problémám sem,pedig a Croma Thema stb-ben elég sok kütyü volt akkoriban,meg a Check Panelja sem játszott karácsonyfát

mindegyik autót a km futás függvényében szerelni kell,csak ne tagadjunk le a német autóknál is a kettes Golf egyszerűségénél.. igen írtam pl az alfa romeo esetében,hogy a generátort idióta helyre rakja az olasz,de írtam le kell szedni a bölcsőt és már mindenhez odaférsz..és akkor az AUdi is szar mert pl az A4esemnél a vezérlés cserélnél le kell bontani az elejét? szerintem nem.. az A4 is sok lengőkaros és ezek is ugyanúgy elkopnak az utakon X km alatt mint a 156os stb alfák,de a 156osban is nekem csak stabpálcát kellett cserélni ..

egyébként azt elismerem hogy voltak pl szar motorjaik pl .1.3 szívódiesel,a kezdetleges 1.7es szívódiesel motorok ,de nem csak náluk voltak szar motorok,pl az AUdi 2.5 V6 TDI-je sem egy nagyon jól sikerült db..

DrSzoke 2013.12.23. 10:09:26

@Mondeoman: A 850-est eletben tartani 30 eve sem volt kis kihivas. Nekem volt....tudom.

DrSzoke 2013.12.23. 10:16:18

@DeezL: Az a4 elejenek a leszedese kello gyakorlat megszerzese eseten kb 10 perc.Vissza talan 15.Eleinte en is szidtam Jurgent,mi a fenenek kellett ezt igy. Ma mar kezembe veszem a szukseges szerszamokat gondolkodas nelkul,keresgelni nem kell semmit,a torx csavarok a kerekjaratban,a 2 alulrol felfele 6-os inbusz a lokharitoban,muanyag hej lent.Onnan legkulccsal 1 perc leporgetni a maradek csavarokat a lokharito tarto vasrol.Van 2 20 centis 8-as csavarom,mindket oldalon 1-et 1-et betekerek,azon az egesz szakramentum elorehuz es kesz.

DeezL 2013.12.23. 10:29:08

@DrSzoke: "és akkor az AUdi is szar mert pl az A4esemnél a vezérlés cserélnél le kell bontani az elejét? szerintem nem.." <<<< szerintem ezzel nem azt írtam le,hogy nem szar ez miatt az AUdi ,sem a Passat ....

DeezL 2013.12.23. 10:32:44

@DeezL: javítom magam, nem azt írtam el azzal ,hogy szar az AUdi,ez miatt...

vmaast 2013.12.23. 10:35:26

@DrSzoke: Na látod erről van szó. A németek is csinálnak hülyeségeket, amihez kellő gyakorlat kell. Annyi a különbség, hogy több a német vas, többen értenek hozzá.

DeezL 2013.12.23. 10:40:53

@vmaast: így van! akinek meg volt jó olasz autója az utána is fog venni....mondjuk ennek ellenére még lesz pár TDI-m is !!

Invinoveritas 2013.12.23. 10:51:21

Akárki akármit mondjon, a Discovery tulaja eddig kevés szereléssel megúszta. Jó kocsinak tűnik. De 3000 km után miért kell ítéletet írni? Még csak ismerkedik vele. A legdurvább a 620kg vontatása. Öcsém, ez a két tonnát már megérzi, de nem a felet :D Emelni, meg anyámkínja ecetera??? Ha jó állapotú, akkor gyári, szép állapotát fenntartva élvezni a kocsit, széjjelbarmolásra meg van rengeteg olcsó, angol rendszámos, lejárt papíros terepjáró, amit vadászatkor lehet az erdőben bokorral karcoltatni, fának tolatni, traktorral cibálni, ha elakad...

Rocko- 2013.12.23. 11:17:47

@ZON: (szerintem az önkritika és nem az önirónia szót keresed.)

DeezL 2013.12.23. 11:53:07

@1kutya: és ha esetleg az E36 marad,de nem Compact?

Pepejoe 2013.12.23. 12:32:25

@DeezL:
Szerencsés ember.
Nekem is van olyan kocsim, ami "olyan jó volt" az előző tulaj szerint, hogy semmit sem kellett rákölteni a benzinen kívül. Aztán amikor hozzámkerült, egyből rá kellett dobni csak az első futóra olyan 80 rongyot, hogy 1. ne legyen életveszélyes 2. kaphasson vizsgát.
Úgyhogy tapasztalatból mondom, hogy nem sokat jelent az, hogy ki-mennyit költ(ött) a kocsijára.

DeezL 2013.12.23. 12:50:40

@Pepejoe: figyelj minőségi alkatrészekért kiszoktam adni a pénzt,másrészt meg van rá 48 mostmár némi dolgokra 52% kedvezmény is! ha cserélni kell akkor cserélni kell,nem szívom a fogam.... no name fos alkatrészeknél meg előfordul az amit leírtál..

DeezL 2013.12.23. 12:52:04

@Pepejoe: meg mondom ha én megveszek egy autót akkor én is kb 80-100ezret rádobok, olaj,vezérlés,szűrők,ha kell fék vagy futómű cucc stb..

Pepejoe 2013.12.23. 13:36:39

@DeezL:
Persze, ez tiszta.
Csak te nem ugyanarról beszélsz, ami a téma. Nem arról van szó, hogy te mennyit költesz per autó, ez nem önreklám. :)

DeezL 2013.12.23. 13:53:52

@Pepejoe: igen de ebből jön a következmény hogy mivel rá van költve x ft az elején ezért nekem nem borultak meg az olasz autóim sem

Pepejoe 2013.12.23. 14:01:52

Én meg tapasztalatból mondom, hogy ez nem attól függ.
Lényegében egyik autónál sem és különösen az olaszoknál de a franciák sem maradnak le sajnos.
Ennyi és ez van.
Más a véleményünk.

DeezL 2013.12.23. 14:17:21

@Pepejoe: az biztos, de legalább nem a kurvaanyázós típusok vagyunk!

Pepejoe 2013.12.23. 14:25:25

Na, ebben egyetértünk, attól teljesen kivagyok amikor elfogynak az érvek és odáig fajulnak a dolgok. :D

14DIGIT 2013.12.23. 14:27:50

Kopi1978 a bosch hogy és mire cserélted le a tipoban?

DeezL 2013.12.23. 14:46:07

@Pepejoe: egyébként meg a Boldizsárról annyit,hogy 90-91ig asszony első autója egy 126 BIS volt... éppen arra jártunk ,szerelési könyvet akartam hozzá venni vagy már nem is tudom,aztán ezek a nagy fiat szerelőnek feltüntetett "tapasztalt" banda azt sem tudta mi az a vízhűtéses kis polski,igaz sokan az országban nem tudják mi az,pedig volt,de egy olasz autókkal foglalkozó brigádnak ismernie kellett volna...
a lényeg nekem beváltak.egyébként francia autókkal is van tapasztalatom .. dolgoztam fél évet Citroennél.. de a sógor meg az após is is elfogyasztott pár franciát....mondjuk nekem is volt 1-2

Pepejoe 2013.12.23. 16:15:16

A 90-es évek eleji Boldizsárt nem ismertem, de véleményem szerint akkoriban egy normális magyarországi szervíz sem létezett. Dehát honnan is lehetett volna.

vmaast 2013.12.23. 17:00:38

Érdekes egyébként, Audis tag mennyire elégedett, miközben Ghana éves nettó költségvetését rálocsolta az autóra...

DrSzoke 2013.12.23. 19:27:19

@DeezL: Nem mondtam ilyet.A srac az iteletben emlitette negativumkent. Amugy nekem is van egy epp.Marmint a4.

Oldm4n 2013.12.23. 19:50:17

Szerintem a német meg az olasz autók rajongóinak ekézés helyett össze kéne fogni és együtt köpködni a francia autósokat! Mennyivel kulturáltabb lenne?! :D

Volt német autóm, Golf. (Nemrégiben relatíve, kettes, benzines) Kényszerből vettem, olcsón, elvitt ából bébe, sokat evett -1.3-, javítgatni kellett állandóan, de volt benne valami... nem tudom, de hiányzik! Menni jó volt vele! Pedig kellett ám szerelni, elszállt benne ez-az. Most is német van, (hümm, USA licensz, hogy úgy mondjam, na jó egy Mondeo) ezt is kell szerelni. Főleg a nepper által eltaknyolt cuccokat... irgalmatlanul sok mindent! NEM AZ AUTÓ HIBÁJA!!! A szarházi eladóé, aki a lehető legolcsóbban összetaknyolta eladásra... soha többé nem veszek vasat neppertől! De megtartom, most már egész élvezetes. De jó volna mellé/helyette egy olasz. Egy 155 2.0 TS Alfa... Cuore Sportivo! :) Vagy egy 146-os! Az a maszk, istenem, de szép! Egy Lancia, egy gyönyörű Lybra! Egy Thema, Ferrari motorral! Egy THESIS!!! Vagy jó volna egy B4 Ojdi, mert tetszik a krómos maszkja. E30!!!! Hátulkaparós! Vagy valami régi -makulátlan- Merci, 116, 123, mert kínozni akarom magam egy öreg autóval! Esetleg egy extrém japán! De jó volna egy Sapporo... EGY BLUEBIRD!!!

Szóval a lényeg röviden, meg kellene tanulni összefogni, és az autók imádatát gyakorolni - EGYÜTT, nem ez a fajta klikkesedés, hogy az enyém jobb, mint a tiéd... Az enyém szar volt, nagyon szar, nagyon durván becsaptak vele. Nem ma kezdtem, nem egyedül voltam, láttunk már ezt azt... de ez! (Megreklamált hiányosságok javítva, számla az alkatrészekről, beépítésekről, hibák mind eltüntetve! Valójában ócska bontottból... nem láttam bele, MOTORCSERE lett a vége!!! Sajnos munka miatt egy évet állt, csak anya használta a faluban. Nem tett bele 2000 km-t egy év alatt. NEM JÖTT KI A HITVÁNY JAVíTÁS, ÍGY NINCS REKLAMÁCIÓ!) Már egyre jobb, egyre több pénz, munka, idő, energia van benne. Használt-bizniszben már a TC jelszava irányadó - NEM AUTÓT, ÁLLAPOTOT VESZEL!

Ja, az Audist durván becsapták ezzel a rossz óhéber szöveggel...

DeezL 2013.12.23. 21:20:46

@DrSzoke: ja azt hittem úgy érted hogy szarozom,tiéd is 1.9 TDI? nekem az van AFN 110 le avant

DeezL 2013.12.23. 21:24:39

@Oldm4n: van egy eladó Lybrám ha érdekel:) E30asom volt de csak a Sor 6os verziók, 155 2.0 TS szintén volt,146osom is volt,pontosabban lányom használta 1 év 4 hónapig, 123 as mercim volt 95-96 5 hengeres 300 Turbodiesel, Thema is volt 2.5 TD:) japánból tudod melyik hatalmas feeling? Nissan 300 ZX Twin Turbo,nekem nem volt de vezettem és javítottam,egy amerikai katona srácnak volt Taszáron bitang volt.. élvezetes japánom a 323 1.8 Turbo Mazda volt, svéd autóból a 2.3 Turbo Saab 9000

DrSzoke 2013.12.24. 01:57:59

@DeezL: Nem,dehogyis.Az enyem 1.8tq

Oldm4n 2013.12.24. 09:42:10

@DeezL: Igen, a svédek lemaradtak! (Pont Volvokat nézek...) :) Ez a 850 gyönyörű! 900-asok! S60-70-80! :D Ó, micsoda garázsom lenne egy lottóötösből...
Japánban igen, nagy kedvenc a 300ZX, a 200SX, a 100NX, a Honda LEGEND!, S2000, Micu 3000GT, micsoda remek autók! Viszont megemlítenék egy franciát is, az egyetlen értékelhető francia autómat, (amibe nem csak ücsörögni volt kellemes, puha, ment is. Az úton. Magától. Nem húzták, nem vitték. És francia volt!) ez a Matra Murena! Egy 505 Pug 2.0B motor van benne, mid-engine, full üvegszál kaszni, parádés vezethetőség, HÁROM ülés egymás mellett egy olyan formatervvel, mint a 944 Porke. Amíg megvolt mindenki Porkénak nézte (a 944 egy iszonyú jó autó!) pedig csak egy olcsó francia sportos kisautó volt, a Porsche árának negyedéért. 90-es évek közepe, 200 alatt vettem. Műszakival. Csak alkatrész nem volt hozzá. De olyanok, hogy fékbetét... Javították, leszakadt, majdnem meghaltam benne. Aztán meguntam ezt a fajta szívást. (Lakótelep, ház előtti faragások.) Most már van helyem, garázsom, jó volna egy olyan állapotú, akkori, mert most már sok mindent le tudnék gyártani, de kikoptak. A Matra-val együtt. KÁR ÉRTE, kiváló autó volt.

Oldm4n 2013.12.24. 09:45:21

Ó, igen, svédből hozattam a Mondit, belpiacos motorkód, belpiacos cuccok. Nincs hozzá fékbetét... gyári sincs! Javíttatni kellett (ragasztanak rá egy új koptatóréteget) de kifogástalan. Már 5000-t beledobtam, egy-két agresszív fékezéssel, hegyről lejmenet (hegyen lakom) kínzás, kiváló. Fejlődik a kézműipar is rendesen, na. Normális ragasztók, normális anyagok, nincs halálfélelem. :) Igen. Jó volna most ha meglenne a Murena.

DeezL 2013.12.24. 12:28:07

@DrSzoke: ja értem,hát nekem az a városban nem lenne jó.@Oldm4n: nem találkoztam ilyen autóval
süti beállítások módosítása