Az autót még 1999-ben kaptam kézhez...az akkori állapota igen siralmas volt...szerelések közben a karosszéria legkülönbözőbb zugaiból kerültek elő tyúktollak...meg egyebek.
Megvolt az első próba terepen, nem minden tanulság nélkül. A magasnak hitt autó alacsony. Ezzel a fejlesztési irány is tisztázódott, futómű emelés, magasabb oldalfalú gumi, terepezéshez vonóhorog és lökhárítók leszerelése. Egyébként pedig tényleg jól áll neki a sár.
Nagyon szerettem volna a kis trabim átalkítani belül (kívülis) és nézegettem a netet és rátaláltam a régi Fiatoknál a 850-es coupéra. Minden olyan volt kívül-belül, amilyenre terveztem volna. Elájultam, hogy ilyen nincs!
Első ismerkedésünk úgy indult, hogy a tárcámat bedobva a kormány alatti fack-ba, tapinthatóan nedves volt a plüssözés. Amikor átvettem láttam, hogy a mélygarázs felhajtóján állt, hullottak rá a falevelek, s ezek szerint jól eltömítették az akksi alatti lefolyót, így szépen átszivárgott a víz egy része ide.
Sajnos az autó a magyar piacra gyártott "Ungheria" verzió volt ami felettébb idióta egy összeállítás, és sajnos jellemzi a magyar vásárlók elvárásait, mindenesetre nem az enyémet. Hogy mást ne mondjak, az autóban nincsenek hátsó fejtámlák, oldal-függönylégzsákok,tempomat (ami a következő autómban bent kell,hogy legyen !) de van kétoldali digit-klima.
Az utolsó 100 komment: