Magyar tervezésű , német cirkáló ,megállja a helyét
A legjobb fogyasztási értékem Shell 100-as benga, plusz fél doboz oktánszám növelő a teli tankhoz és irány Croacia. ha jól emlékszem 4,5,5 literre jött ki, 120-130 normál autópályás tempónál, de az oktánszámnövelővel csinnyán kell bánni mert amire leértem a magyar-horvát határra szétégett a középső dob.
Amikor megvettem elég lepukkant állapotban volt.Nem mellesleg az autót Nyíregyházáról kellett Sülysápra vinnem. Az olaj kevés volt benne a kipufogóm kifújt,a kormány erősen jobbra húzott,a fék sem fogott rendesen,a motornak szinte semmi alapjárata nem volt.Ennek ellenére az autó eljutott Sülysápra.
Mementója legyen ez a mi kapcsolatunknak, mit feledni nem is lehet.
Mindenhová elvitt eddig, 1 szavam sem lehet rá, és 26 éves létére kitűnően állja a sarat, utolsó nagyobb túra: kb 7-800 kg csomaggal eljöttem vele Angliába, mondanom sem kell 1 hiba nélkül.
Ne hazudj Suzukis! Tudom, hogy hazudsz!
Már ez első mondatban leszögezném, hogy ugyan nem az enyém az autó (páromé), de én tartom karban, néha közlekedek is vele, és minden apró részletét ismerem az szóban forgó autónak. Lassan három éve tart az ismeretség.
A képek illusztrációk, nem minden esetben a konkrét autót ábrázolják!
Az utolsó 100 komment: