Megint gigadugó. Mikor, ha nem most?

  2013. szeptember 02. - streetsta Címkék: közlekedés dugó Budapest

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Mégfilléresebb Koszradírok
2015-07-28 17:27:27

A Mágikus Koszradír hihetetlenül sok ember fantáziáját megmozgatta, már-már mikroszálas törlőkendői

Kreatív traffipaxolás
2015-07-21 20:26:01

Én értem, hogy szükség van sebesség ellenőrzésre, ha nem lennének traffipaxok, elkanászodnánk mindannyian.

Nesztek, rakenroll!
2015-07-08 18:16:52

A nyárnak még csak az első felénél járunk, de úgy tűnik, ennél jobb buli már nem lesz. Félre ne értse

Megbűnhődtem
2015-06-29 17:25:09

Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy

Budapest csodás város. Szó szerint, mert itt olyan csodák történnek, mint kevés más helyen. A gázvezetékek pont olyankor szorulnak cserére, mikor az összes városlakó visszaér a nyaralásból, elkezd megint munkába járni, meg gyerekeket iskolába szállítani. A gázvezeték tehet mindenről, mert az kizárt, hogy ezt a munkálatot előre tervezték volna. Hiszen ki ülne az irodájában, nézegetné a naptárat, hogy megtalálja az év egyik legalkalmatlanabb időszakát: ez az, gyerekek így tudjuk a legtöbb ember életét megkeseríteni.

RKkrt6

És már csak azért is kizárt, hogy előretervezett karbantartásról lenne szó, mert akkor EGÉSZ BIZTOSAN küldtek volna egy sajtóközleményt az ország legolvasottabb, ezért legtöbb emberhez eljutó autós magazinjához (is). Egy rövid közleményt, térképrészlettel, magyarázattal, alternatív menekülő útvonalak leírásával, satöbbi. Hiszen minden felelős és felelősséggel bíró illetékes célja az lenne, hogy a kedves polgárokat (úgynevezett ügyfelek, illetve adófizetők, akiknek a pénzén rendelik meg az ilyen munkálatokat) megfelelően tájékoztassák, és a lehető legkevesebb kellemetlenséget okozzák nekik.

De mi nem kaptunk ilyen közleményt, ezért meg vagyok róla győződve, hogy hirtelen támadt üzemzavar lehet csak az oka, hogy gyakorlatilag közlekedhetetlenné vált a Róbert Károly körút mindkét oldala. Több helyen is feltúrták az utat, két sávot is lezártak. Délelőtt Buda felé botrányos a közlekedés, délután a másik oldalon áll be a forgalom. Ma reggel és délelőtt az M3 bevezető szakaszán is kilométeres dugót okoztak a lezárások, ezzel pokollá téve több ezer munkába igyekvő ember életét.

RKkrt2

De ez biztosan nem lesz már így sokáig, hiszen a felkészült felelősök gyorsan megoldják a problémát. Hiszen nem arról van szó, hogy napok óta fel van bontva az út, és hetekig fog tartani a munka, ezért még terelővonalakat is festettek az útra. Nem tudtak készülni a dologra, de valahogy segítenek normalizálni a helyzetet. Ugye, megoldják? Ugye?!

UPDATE: A kétsávos lezárást a Róbert Károly körúton mára, szeptember harmadikára, elbontották, de az Árpád-hídnál pesti felhajtója előtt, még mindig le van zárva egy sáv.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr855489349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.03. 13:08:23

@petermicheal15: És ettől még, semmi nem indokolja azt, amúgy, hogy hetekig-hónapokig álljanak az útburkolat megbontásával járó melók. Mert itt ez megy. Felbontják, aztán pár hetente történik vele valami, és hosszú-hosszú idő után helyreáll a rend. Azt hiszem, ez nem különösebben hatékony.

petermicheal15 2013.09.03. 13:08:59

@Nick
Elég furcsa amit irtál :)

The Good Boy ! 2013.09.03. 13:28:26

azért az autóst sem kell félteni, tudnak ők maguktól is dugót csinálni:
tegnap délután budaőrsin csorgok kifelé, egyszercsak belecsöppenek a dugóba. kezdődik az araszolás vagy egy km-en keresztül. Közben a rádió bemondja, hogy a budaőrsin hármas szendvics a befelé oldalon. Mondom, hát ez meg mi? Akkora az unfall, hogy átlóg a másik oldalra is, vagy csak rosszul mondták a rádióban?
Erre nem, tényleg a befelé oldalon van a nem túl kellemes édeshármas, de akkor miért van nekünk is dugó? hát mert a kedves polgártárs a szembe oldalon is lassít (na nem azért, hogy segítséget ajánljon fel vagy nyújtson), hogy "húdenagyonhúdebaleset". és mivel nem csak egy ilyen van, hanem vagy ötből négy, ezért pár perc alatt össze is áll a rendszer egyetlen béna kocsihalommá. Persze a baleset helyszínét kb. 25 cm-t elhagyva már minden autó újra teljes megengedett tempóval tudja folytatni az útját.

The Good Boy ! 2013.09.03. 13:35:47

ja és mégegy:
Sípos úr első mondatához, hogy "Budapest csodás város"

Szerintem meg csak egy élhetetlen, lepusztult, koszos romhalmaz!
Csak hogy generáljak még néhány kommentet :D

És mielőtt nekem esnétek: ott van a mondat elején, hogy "szerintem"!

Macropus Rufus 2013.09.03. 13:38:06

@Fülcsi:
"10 emberből 2 szükségből autózik. 8 csak azért ül autóba, mert lusta."
én egy fillérbaszó vagyok. Nekem 2 jegy kell ahhoz, hogy bejussak a Moszkvásra. Ez 700Ft. Vissza is kell jönnöm az már 1400. Legutobb a párommal mentünk a Rókusba, gondoltam nosztalgiázunk és irány a BKV:

- 6db jegy oda
- 6db jegy vissza.
- P+R parkoló a vas számára (ez volt a legkevesebb)

Tehát 12*320Ft = 3840Ft + a P+R kb. 400Ft-ja...
Ennél már csak drágább lett minden. Tehát nyugottan számolhatok 4000Ft-al. 4000Ft ért most kapok durván 9.5litert. Ha a kocsim 10lityót enne 100-on akkor is megérné bemenni kocsival ui. írd és mond összesen 40pár kilómétert autóztam. Tehát amennyiben van egy buszozás/villamosozást azért kb. 2x bemegyek a városba.
De a kocsim városban csupán 5.8-at eszik átlagban. Tehát 9.5l benyával jóval több mint 100km megyek el.

Bármennyire is hülyén hangzik, de jelneleg a városi közlekedésben nem a kocsi a luxus hanem a tömegközlekedés.
egy havi bérlet áráért 25lityót kapsz, ami még egy benzinesnek is bőven elég egy hónapi városi közlekedésre. De még esetleg ár kell tankolnom, akkor az a pici plussz az az, hogy:
- kényelmesen utazok
- nem köhög senki a nyakamba
- nincs kosz
- stb...

Szóval megértem azokat akik inkább picit dugóznak. Még így is olcsóbban jönnek ki.

Macropus Rufus 2013.09.03. 13:41:30

@Zeppeliner:
"Azt különben csodálom, hogy érdeklődés hiányában még nem maradt el választás soha."
lehet jövőre be fog jönni ez. Bár nem lesz komoly következménye, ui. akkor a most regnáló kormány marad a hatalmon. A már másik kérdés, hogy egyáltalán nem lesz legitim ui. senki nem szavazott, de őket szted ez hol fogja érdekelni? :o

Zeppeliner 2013.09.03. 13:44:15

@marxengelszleninsz: Eddig ketten vették magukra azt amit írt.
Te vagy a második.Gratula. Melyik pártnak a szavazója vagyol?

Csokis · http://csokis.blog.hu 2013.09.03. 13:46:41

@Rocko-: Gondolom azért, mert amikor a villamossíneket csinálták, akkor az nem volt alkalmas közlekedésre. :-) De most tényleg: te magad írtad le, hogy a villamossínekkel kezdték 20-a előtt.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2013.09.03. 13:50:10

Ja, és az eredeti kérdéshez: egyszer valaki elmagyarázta -szerintem épp itt, az Indexen-, hogy a nyár az olyan, hogy az emberek szabadságra mennek. Az útépítők is. Lehetne azon is rugózni, hogy miért van pont olyankor fékezett habzásúra állítva az okmányiroda, amikor az emberek leginkább észreveszik, hogy holnapra kéne egy útlevél, mert a régi lejárt, de hát az okmányirodás néni gyereke is ugyanakkor van iskolai szüneten, mint a mienk. Ez van!

Rocko- 2013.09.03. 13:50:21

@Csokis: na mégegyszer, lehet nem ment jól át. :)
első szakasz: villamossínket kapargatják, egy sávban közúti forgalom, egy ideiglenes buszsáv
második szakasz: villamossínen (csak) villamos, egy sávban munkavégzés, egy sávban közúti forgalom.
harmadik szakasz: villamosínen villamos és közúti forgalom, egy sávban munkavégzés, egy sávban közúti forgalom.
a kérdés arra irányul, hogy a második szakasz miért így volt szervezve, miért nem lehetett már akkor is ráengedni a közúti forgalma a sínekre.

meow? 2013.09.03. 13:54:32

@Macropus Rufus: Es akkor ne felejtsuk el, hogy hogy hetvegenkent elmegyunk harmasban/negyesben a gyerekekkel valahova, mondjuk nyaron strandra, osszel kirandulni valahova, stb. Konkretan meglatogatjuk apamekat hetvegen: ha tavolsagi busszal szeretnem megtenni, akkor a busz varoskaputol indul (2 x 350 Ft reggel, 2 x 350 hazafele), 52 km szendehelyig (1120 x 2 oda, 1120 x 2 vissza), majd ott varunk 15 percet az atszallasra, es meg 300 x 2 x 2. Szoval osszesen 7080 Ft + 4,5 ora utazas. Autoval ugyanez 50 km, iranyonkent 40 perc az uj kettesen, legrosszabb esetben is 3000 Ft uzemanyagkoltseg osszesen. Es egyesek szerint az auto a luxus, lol.

rvilike 2013.09.03. 13:54:51

Elolvastam a cikket. Min kell meglepődni? :)

Zeppeliner 2013.09.03. 13:57:08

@Macropus Rufus: Áhh kizárt. 3 év alatt annyi gyűlölet halmozódik fel az emberekben, hogy a végén azt mondják:
"Megfogadtam már, hogy nem megyek többet szavazni, de azt a mocskos tolvaj bandát mindenképp le kell váltani"A végeredmény úgyis az, hogy szarnál szarabbak jönnek.
Ez volt 2002-ben is. Csak egy pl, már most is gyurcsány hívogat a mobilomon(azt nem tudom honnan a kurva anyjából tudja a számom) meg tele van a postaládám mindenféle szarral
pedig még el sem kezdődött az őrültek háza.
Majd az öregek eldöntik ki legyen.
Ha lenne egy párt aminek külhonba szakadt magyar miniszterelnök jelöltje, vagy szakemberei lennének lehet,hogy elmennék. Olyan ez amikor a magyar futballedzők megmagyarázzák, hogy miért nem jó az ha külföldi szövetségi kapitányt jelölnek ki a válogatott élére. Pedig már miden banánköztársaság ezt teszi évtizedek óta és egy vb szereplés összejön nekik.
Ez egy szűk,belterjes gittegylet.
Ilyen a magyar demokrácia is.

230e 2013.09.03. 14:13:33

@Macropus Rufus: Ezt már én is számolgattam. Ketten vagyunk, így a két bérlet az 50 liter benzin azaz kb. 600-650 km, egy hónapra elég is lenne. A jövés-menés, még rendben is lenne, csak a parkoláson bukik meg a mutatvány.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2013.09.03. 14:13:54

@Macropus Rufus: azért tűnik elsőre olcsónak, mert csak és kizárólag az elpöfögött üzemanyagot számolod ki. Ismerős, én is bedugtam a fejem a homokba, hogy a többi jelentős költséget ne vegyem számításba.

Ha mindent összeadsz - amortizációtól kezdve a sűrűbb szervizintervallumok, etc - akkor sajnos a BKV nyer ha szigorúan csak a pénzügyi részét nézed. Kezdjük onnan, hogy ha egy centit sem mész BKV-val, akkor is fizeted rá az adót.. Így viszont havi 10500 forintból meg van oldva a munkába járásom, amit ráadásnak még kifizet a munkáltatom. Hétvégén előveszem az autót és mindent elintézek azzal, amit kell. Nálam anno a tipikus napi rutin: 2*15km autózás volt Budapesten belül, reggel M0, délután Váci út-Árpád híd-Szentendrei út vonalon. Teljes költséggel számolva havi 40e forintba került az, hogy dolgozni járjak, a hétvégi kirándulásokat nem is számoltam bele.

Palex 2013.09.03. 14:20:25

Eleve miért kell iskolába hordani a gyereket?
Nincs annak lába?

ncc1701b 2013.09.03. 14:22:32

És ha még tudná a kedves posztoló, hogy ez csak a kezdet.
A gázvezeték cserét követi a távhő vezeték cseréje majd a vízvezeték csere. És mind-e mellett pedig az 1-es villamos felújítás.
Az elkövetkezendő 1 évre el lehet felejteni a körutat az autósoknak.

pimpike_ 2013.09.03. 14:23:50

A mérnemtömegközlekednek emberektől kérnék egy olyat, hogy google térképen az útvonaltervezővel nézzenek meg egy P.Lőrinc - 13Ker.Kartács u, vagy egy Újpest - Fehérvári út(közepe) távot tömegközlekedéssel és autóval.(de jópár 10+ km-es távot lehetne említeni Budapesten)
Nem meglepődni fognak, hanem beszarni!
Minimum 2x annyi idő tömegközlekedni DRÁGÁBBAN, mint autózni.
És a GYEREKKEL rendelkező autósoknak az IDŐ sokkal nagyobb érvágás, mint az ár!

Sztavrosz_ (törölt) 2013.09.03. 14:29:03

@Macropus Rufus: "25lityót kapsz, ami még egy benzinesnek is bőven elég egy hónapi városi közlekedésre."

Ezt azért gondold át mégegyszer.
Nekem benzines van városban 12L/100km és egy otthon-munkahely-otthon 27KM XI.-XIII.-ker viszonylatban.

Funk 2013.09.03. 14:30:15

Megmondták,hogy tönkreteszik a Fővárost.Demszky ezekhez képest ipari tanuló volt,már ami az összehangolt felújításokat jellemezte.Tanyán Rogán ahhoz volt szokva,hogy elmegy pár szekér,a Bözsibusz naponta kétszer,meg a körorvos a pancsival.Biciglivel jártak a hitközségbe is.

Circus 2013.09.03. 14:33:57

@petermicheal15: én pesti külkerületből ingázom pesti belkerületbe naponta, amikor tudok, vonattal Keletibe, onnan tovább metró, busz, villamos, mikor mi.
Nem rossz a tömegközlekedés, valóban, ha:
- pontosan (kiszámíthatóan) járnak a járatok
- működik a klíma/nyitható az ablak és halad a busz
- mert megspórolok havi 80e-10e = 70e forintot (üzemanyag+parkoló-bérlet)
De:
- kocsival 25 perc kényelmes tempóban, tömegközlekedés 3 átszállással 50-60 perc, Az naponta egy óra az életemből.
- a tömegközlekedés nem háztól-házig visz. Nem a séta ellen vagyok, de munka előtt/után 2-3 km összesen sok, ha időre megyek, vagy 40/-20 fokban vagy szakadó esőben, elázva benn a munkahelyen büdösödni nem tréfás
- pl vonat nem jár, vagy kimarad. Legközelebbi BKK 'központi pályaudvar' felé kerülni +10 perc, ha kihagyom és direkt megyek befelé metróhoz, arra +15-20, és nyilván mindig a másik busz jön előbb
- kocsival járva nem kell rohannom és időre abbahagynom munkákat, ez mondjuk este nyolc után nagy előny
stbstb

Más: pestről budára nem a pestiek mennek haza, hanem a budaiak. Az itt se mindegy, hidd el :)

Megint más: valószínűleg túlzottan konteós vagyok, de nyilván nem véletlen az Erzsébet híd pesti lábának (Ferenciek tere), valamint a Parlament körülötti résznek (Kossuth tér, alsó rakpart) az átépítése. Építési területen balesetveszélyes tüntetni.

Megint más: nem tudom, miért kell meglepődni az értelmetlen párhuzamos lezárásokon meg építkezéseken, ez már jó pár éve tradíció!

Circus 2013.09.03. 14:37:16

@kiwirágós kivirradtig: lehet menni 50 km-t a városban, egy irányban. Ja, Te légvonalban nézted?

Circus 2013.09.03. 14:53:24

@Fülcsi: nem mindenki diák, pizza vagy egyéb futár, illetve teheti meg, hogy hurcoljon magával váltóruhát, amivel esetleg tárgyalni mehet, vagy csak viszonylag kultúráltan (nem rövidgatya+póló kombó, én is szeretem, de nem megy mindenhová) üldögél az irodában.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.09.03. 15:03:11

@pimpike_: "A mérnemtömegközlekednek emberektől kérnék egy olyat, hogy google térképen az útvonaltervezővel nézzenek"

most szamithatunk +20 percet az autos rovasara?
na franko mert akkor mar kozeledik a 2 ideje, fokent az ujpest - Andor ut utvonalon szamitva...

nekem a varos szele belvaros volt 45 perc nappal, ejjel 18 perc...
es ez meg dugo nelkul
mondom hogy alakul a helyzet, ha onmaguktol az autos urasagok nem kepesek lerakni az otot, akkor jon a fenyites :)))

Lajoska1026 2013.09.03. 15:13:02

@petermicheal15: én a posztban is megemlített útvonalon járok nap mint nap. Az otthon -> meló távolság autóval 25-30 perc, forgalomtól függően. Uaez BKVval 1 - 1 és 1/2 óra, függően attól, miként sikerül megcsípni a csatlakozásokat + 15 perc gyaloglás... és akkor az általad is említett lerohadásokat még nem számolom.
Hát, én ezért járok autóval.

Ja, és felhívnám mindenki figyelmét, h egyszercsak elkezdik majd felújítani az 1es villamos pályáját is! :)

pimpike_ 2013.09.03. 15:15:36

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: "mondom hogy alakul a helyzet, ha onmaguktol az autos urasagok nem kepesek lerakni az otot, akkor jon a fenyites :))) "

Dehogy, szó sincs fenyítésről.
Egyszerűen a csökkenő üzemanyag fogyasztást -és jövedéki adót- próbálják kézzel lábbal visszafordítani...

Schütii 2013.09.03. 15:16:08

@Csokis: Akkor az egész ország álljon le két hónapra és a probléma meg van oldva. Előtte meg bevásárolunk a teszkóban. Ööö.. vagyis a cébéában.

Macropus Rufus 2013.09.03. 15:20:49

@Sztavrosz_:
"Ezt azért gondold át mégegyszer."
12lityó városban? Milyen vassal mozogsz?
Nekem 1.2-es 16V semmi tunning. Város 5.6-6 között mozog.
Autópályán nem nagyon szeret közlekedni ott picit feljebb megy, 6-6.2 között mozog. (a váltó átétek nem kimondottan pályára valók, kellene még egy 6. fokozat)
Ott érzi jól magát. Nekem nem alternatíva a BKV, mert drága.
Én vagyok többed magammal az az arc, aki egyedűl űl a kocsiban.

randomuser1 2013.09.03. 15:25:12

nemtom mi a gond, úniós forrásból, négysávos krosszpályát alakítanak ki terepbringásoknak és terepmotorosoknak a röbertkárolyon.
hülye, aki autóval jár :)

randomuser1 2013.09.03. 15:26:40

amúgy a hírek szerint hamarosan öccáz forint lesz a benzin, a gond magától megoldódik.

Macropus Rufus 2013.09.03. 15:28:07

@meow?: ott a pont. Sajnos a luxus már nem a kocsival való utazás. Pár hónappal ezelött kellett volna Pécsre mennem.
Gondoltam vonatozok egyet (kb. 11 éve nem ültem vonaton). Megkora buli lesz. Nézelődök, olvasok stb...
Megnéztem az árakat, Budapest-Pécs Legolcsóbb jegy 3950 oda.
Ebből kettő kell, tehát már is 8000Ft-nál járok. Pécs-Budapest oda-vissza kb. 400km. 8000 pénzért durván 20lityó megy a vasba. Autópályán olyan 6.2 eszik 100-on. (+ a minimálus városi szakasz ahhol kevesebbet) Szóval olyan 26literből meg van Pécs oda-vissza. Tehát kb. 2000Ft-al drágábban megyek pécsre mint a legolcsóbb vasúti jegy, de lent vagyok kb. 2 -2 és fél óra alatt és nem 5...
Továbbá a legolcsóbb jegy nem IC. Valami fapados lelakott izé. Az IC-re 4000felett indúlnak a jegyek oda... Szóval ha IC-vel akarok menni akkor már olcsóbb a kocsi + gyorsabb is.

Sztavrosz_ (törölt) 2013.09.03. 15:35:22

@Macropus Rufus: Sorhat benzin 2liter 24 szelep. Másfél tonna.

Macropus Rufus 2013.09.03. 15:38:30

@Zeppeliner:
"A végeredmény úgyis az, hogy szarnál szarabbak jönnek."

erre mondta Hofi anno a Jézusos vitzét a katonával és a varjakkal: Jézus a kereszten. A sebeiből vér csorog, meg egy csomó rovar meg ilyesmi tanyázik benne. A római katona megsajnálta és a drádrájával el kezde elkerkedni a rovarokat, madarakat stb... Jézus megszólal: hagyd, csak éhhesebbek jönnek ;)

Macropus Rufus 2013.09.03. 15:42:07

@Emmanuel Goldstein: ne is mond. Tudod milyen qurva drága lesz a jegy? Ismét csak olcsóbb lesz kocsival menni :)

230e 2013.09.03. 15:43:12

@Macropus Rufus: Vonatnál még hozzáveheted a Pécsen belüli közlekedést, mert a belvárostól gyalog 20-25 percre vagy (kis csomaggal), és érdemes az IC pótjegyet választani. Na meg időben azt, hogy kicsattogsz a Délibe, és vissza haza.

Autónál pedig autópályamatrica is játszik, mert a sima 6-os úton kihullik a hajad.

Macropus Rufus 2013.09.03. 15:44:48

@Sztavrosz_: szép vas :) gondolom megy is ha oda lépsz neki :)

randomuser1 2013.09.03. 15:46:55

@Macropus Rufus: és újra jól autózhatók lesznek az utak ha a sok spórolós kistáska visszaül a tömegközlekedőre...

petermicheal15 2013.09.03. 15:53:51

@Lajoska1026:

gratulálok. Látom téged sem érdekel a bolygónk sorsa. Meg a te egészségesed sem, majd ha 75-80 éves kort megéred, és alig fogsz tudni menni akkor ne arra fogd, hogy jahhj öreg vagyok....

randomuser1 2013.09.03. 16:02:18

@petermicheal15: és közbe tényleg, a férfiak átlagéletkora 68 év :)
ne aggodj, már csak 3 év és te is kaphacc jogsit...

petermicheal15 2013.09.03. 16:03:48

@Emmanuel Goldstein:

jahhj már megint. Nem az autók ellen vagyok!!!! Hanem kicsit kéne gondolni, mi lesz a bolygónkkal de tényleg, ne legyetek már ennyire önzők!!! Amúgy meg 20 éves vagyok, és van jogsim !!!! :)

Kakimaki0123456789 2013.09.03. 16:06:00

@Csokis: Ezt van ahol ugy oldjak meg hogy nincs egyben, kampanyszeruen 2.5 honap nyari szunet; kisebb szunetek vannak szetosztva a tanevben, persze nyaron is van belole.
Igy nem all le az egesz orszag es nem kell szeptemberben kapkodni meg karomkodni; es a szuloknek sem mindegy hogy 2-3 hetre vagy 2-3 honapra kell a gyerek felugyeleterol gondoskodni; tovabba a gyerek sem felejt el mindent amit elozo evben tanult.
Gondolkodni kellene, aztan cselekedni, elvtarsak!

Zeppeliner 2013.09.03. 16:09:13

@Macropus Rufus: Nem semmi volt ez a Hofi Géza.
Ezek a mai standup comedy-sek meg sem közelítik őt.
Még a halála után 10 évvel is aktuálisak az aranyköpései. Hiányzik egy ilyen figura a közéletből. Fábry-t nem szerettem soha, egy fideszbérenc és nem is vicces.

randomuser1 2013.09.03. 16:11:19

@petermicheal15: én kérek elnézést, lehetnél pl petermicheal20 is, akkor nem jönne az analógia :)
én gondolkodtam rajta, amíg van pénzem autóra, addig azzal járok, ha majd nem telik rá, veszek egy kínai spiáterblokkal szerelt ócska robit és azzal szabadítom fel az évezredek óta elzárt széndioxidot. ha ez a bolygó egyszer képes volt kibírni ennyi hasznos anyag kiesését a természetes körforgásból, azt is túléli ha visszaszabadítjuk.
sztem.

petermicheal15 2013.09.03. 16:13:17

@Emmanuel Goldstein:

Nektek aztán tényleg tök mindegy, csak ti beérjetek, megkapjátok a fizut aztán csá!!!

randomuser1 2013.09.03. 16:22:25

@petermicheal15: + hazaérjünk, megetessük a kölykeinket, kikérdezzük a leckéjüket, lefektessük aludni, nézzünk egy kis tévét, fogat mossunk, megdugjuk az asszonyt, oszt utána csá!
de amúgy stimmt.
majd te is felnősz eccer, megtod milyen az :)

petermicheal15 2013.09.03. 16:25:19

Képzeld nekem is vannak szüleim, van két kocsink, mégis akkor használjuk ha tényleg muszáj!!! (és nem azért mert nincs píz benyára)Te meg egy oltári nagy bunkó paraszt vagy ha ezt gondolod a hogy ennyi az élet, gratulálok. Majd a gyerekeidnek is mond meg, hogy bocsi most nem érek rá, dugom anyátokat. Ostoba dumbass jerk!!!

Mérnökúr 2013.09.03. 16:27:13

A sok-sok dugónak az összehangolatlan közlekedési lámpák is okai. Még reggel és éjszaka is meglepő torlódások alakulnak ki, csak azért, mert a fő közlekedési úton nemhogy telezöld, hanem teli pirosba ütközünk...
Napközben meg mit várjunk?
Na meg a sofőrök tülekedése, keresztbe áll, mind1, hogy közben sok-sok másik autós szív miatta...

Rocko- 2013.09.03. 16:33:49

@marxengelszleninsz: rossz a nézőpontod.
azért érdemes figyelni rá, mert ő látja hogyan működik, mi pedig azt, hogyan nem.
ezen kéne elgondolkozni.

Circus 2013.09.03. 16:36:17

@Mérnökúr: ez az antizöld-hullám most fog változni, Főpolgármesterünk kérésére, merthogy f... hülyeség (nyilván, ő még szofisztikáltabban volt kénytelen fogalmazni).

Megint más kérdés, hogy a zöldhullám nem működik rendesen összevissza terelések közepette...

randomuser1 2013.09.03. 16:36:28

@petermicheal15: amúgy kettő is, de csak akkor használjátok ha muszáj, értem.
nekem muszáj közlekedésre, meg szórakozásilag pályanapokon, ugyanis, én már csak olyanféle vok, akinek örömet szerez a vezetés :)

oadrcm 2013.09.03. 16:38:08

@Fülcsi: Te degenerált, te...! Miután kifizeti az ember az összes szaros adót az autójára, kifizeti a nem kis adótartalommal rendelkező üzemanyagot, szerintem elvárható lenne, hogy a már meglévő infrastruktúrát 'normálisan' menedzseljék, hogy minket, az effektív ügyfeleket a lehető legkevesebb kellemetlenség érje.
Ha tudnál szöveget olvasni ésvagyper értelmezni, akkor számodra is kiderült volna, hogy jelen post a tájékoztatás hiányosságára, valamint az akció időzítésére van kihegyezve...
Gratulálok, hogy biciklivel jársz és hogy olyan a munkahelyed, ahol a (normális)megjelenés nem elvárás.

További szép napot te tökfej!

Macropus Rufus 2013.09.03. 17:03:16

@Zeppeliner: Hofi örök. De tényleg, bármit mondott az elmúlt 10-15 évben most is pontosan olyan aktuális minden mint akkor.
Valamit tudhatott a srác.

berczy04 2013.09.03. 17:11:00

@petermicheal15: 20 évesen ennyire osztani az észt... Ejj-ejj

The Good Boy ! 2013.09.03. 17:40:01

@petermicheal15: csak szólok, (bocs, hogy beleszólok az eszmecserétekbe) az én vagy egy másik itteni hozzászóló által kipöfögtetett káros anyag kisnyúl ahhoz képest, amit a feltörekvő Kína (ahol milliós nagyságszámban adnak el autókat éves szinten) és majd az idővel egyre jobban ilyen téren is előretörő közel egymilliárdos néppel rendelkező India fog kipöfögni. És akkor még arról nem szóltunk, hogy előbb utóbb Afrika is el kezd fejlődni, mert mesterségesen nem lehet az idők végezetéig "kőkori" szinten tartani őket. Ehhez képest az a pár ezer magyar ingázó már tényleg semmiség. Ja, jut eszembe, szegés szarvasmarhákkal kezd, mert azok prutál anyagot juttatnak a légkörbe. (bár gondolom azt sem eszel, biztos vega is vagy)

petermicheal15 2013.09.03. 17:51:21

@The Good Boy !:

Ez a hozzáállásodban a hiba Good Boy! Ha kína, india, amerika, meg afrika káros anyagokat bocsájt ki, akkor legalább nektek kéne azt mondani, hogy rendben, de akkor csökkentem a furikázás mennyiségét. A szarvasmarhákkal meg annyit, hogy a Jó Isten azért teremtette meg, hogy táplálkozzunk, egy bizonyos mértékig. Nem azért hogy egymás után öljék le őket, mert most ez megy, mint például cápa, bálna vadászatokban.

Ha egy kicsit is hozzáteszel már is mondhatnád, hogy különb vagy, de te egy...... még hogy Good Boy, hhaha hit the crack, you jugs!!!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.09.03. 17:58:01

@Sztavrosz_: A combinon legalább van szöveg. A 91-291 kb hat hete már, hogy kihagyta a Cimbalom utcát, erről mindig a gkv tájékoztatta az utasokat (ha tájékoztatta), de mindig miután elindult a busz az előző megállóból, nehogy inkább sétálj, hanem sétálj többet a terelőútról.

Macropus Rufus 2013.09.03. 18:04:09

@petermicheal15: bocsi, hogy belekoty. Láttál már te is buszokat. Szernited mennyi káros anyagot köp ki magából egy szarúl beállított közel 10ezer köbcentis motor?
Nem a kocsik szennyeznek sokat, hanem a rengetek ótvarszar busz, teherautó és társaik.

Egy span dolgozott a BKV autóbusz szerelő telepén. Amennyiben jött a rendőrségtől papír, hogy xy busz szar irány a vizsgatelep, akkor csak annyi történt, átrendszámozták a vasat és az oldalán átírták a rendszámot. Ennyi.
Motorszámra kutya-macska nem votl kíváncsi. A szar busz ment egy másik útvonalra, a jó meg jött a kérdésesre. Ez egy szép körfolyás.

A BKV buszainak 2/3-bán még csak euro5-ös motor sincs...

petermicheal15 2013.09.03. 18:06:49

@Macropus Rufus:

Lehet, szennyeznek durván is, mint a repülők. DE TÖBB EMBERT SZÁLLÍTANAK NAPONTA NEM MAGADAT VITETED. ÚGY VISZONT JOBBAN MEGÉRI, ÉS A BKV IS MINDIG FEJLESZT, EGYRE KORSZERŰBBEK A BUSZOK.

petermicheal15 2013.09.03. 18:11:00

@ColT:

Olyan ki/****** rossz indulatúak vagytok, miért itt éltek egyáltalán? Nem nem az Ikarusok agyalagya, hanem a Mercedes Citaro, Volvok, meg ezek.

Sztavrosz_ (törölt) 2013.09.03. 18:20:26

@petermicheal15: Azért ez nem teljesen így van. Óriási tévedésben vagy ha azt hiszed azért van szarvasmarha a földön hogy az embert táplálja. Az megint más kérdés hogy az Ember így alakította a sorsát.

petermicheal15 2013.09.03. 18:21:47

De nem is azért van hogy szennyezze a levegőt :) !

Sebi. 2013.09.03. 18:37:53

Sok autó + útburkolat megbontása=dugó=lassú közlekedés=magas üzemanyag fogyasztás+drága üzemanyag=nagy kiadás=nagy bevétel a kutakon=nagy bevétel az érintett embereknek :)
Nem véletlen, hogy a legnagyobb csúcsra tervezik az ilyesmit ;)

Sebi. 2013.09.03. 18:47:24

@Fülcsi: Nagyon bízom benne, hogy eljön az az idő, hogy kötelezővé teszik a kerékpárosoknak is a KRESZ vizsgát. Anélkül le sem engedném őket az úttestre. A vizsga letétele persze pénzbe kerülne. És még egy kis adót is varrnék a nyakukba... Aztán lehet pampogni.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.03. 19:03:16

@marxengelszleninsz:

nehari, de ez tipikus beszolas. ( ki magyar, ki nem, kinek mire van erkolcsi alapja azt hagyjuk, tenyleg ezt hagyjuk )

tegyuk fel, ulsz egy oceanjaron ami remenytelenul eltevedt. Valaki ad egy tanacsot amit addig senki akkor te azt kerdezed vissza hogy van e ervenyes jegye a hajora?

marxengelszleninsz 2013.09.03. 19:33:38

@visszakettopadlogaz: Én ezt másképp látom: süllyed az óceánjáró, mire te egy mentőcsónakkal elhúzol a hajóról, és utána biztonságos távolból kiabálsz át a hajón rekedteknek egy megafonon, hogy ti tehetetlen barmok, hát miért nem tömitek már be azt a lyukat a hajó fenekén..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.03. 19:36:56

@petermicheal15: Mondjuk abban igazad van, hogy ha egy busznyi ember autózik, az nagyobb környezetterhelés, mint a szar busz. De a korszerűbb buszok, az nem igaz, főleg nem a BKV-nál :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.03. 19:54:29

@marxengelszleninsz: igen, ez halas tema, ezt lehet ragozni, csak magaval a problemaval ne kelljen torodni.

petermicheal15 2013.09.03. 20:15:25

@ColT:

És szerinted az emberiség azért van, hogy tönkretegye az élőlények (állatok, növények, embertársaink) életét???????

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.03. 21:09:26

@petermicheal15: Nem. De az a kijelentésed, hogy folyamatosan korszerűsödik a buszpark, nem volt igaz, csak azért írtam. Én sem tartom jónak, hogy roncsok járnak busz címén, csak egyszerűen a rögvalóság ez.

verysimple 2013.09.03. 21:13:03

Na ne legyünk már naívak, egy ismerősöm mesélte, aki ilyen helyen dolgozott anno, hogy ezek a felújítások azért vannak ebben az időszakban, mert befejezik kb. 1-2 hónap múlva, kiállítják róla a számlát, amit már nem fognak ebben az évben kifizetni, tehát nem terheli a megrendelő idei büdzséjét. Tavaszi, nyári felújításkor nehezebb lenne elhúzni a kifizetést, hosszabb az idő. Bár a késedelmes fizetés eddig sem okozott lelki görcsöt sok megrendelőnek.

petermicheal15 2013.09.03. 21:14:48

@ColT:

De igaz volt!!!! Miért szerinted a Mercedes Citaro buszok, a Volvo 7000A nem jók? :( Jó igaz, hogy van még az Ikarus 260-asok, de fejlesztenek folyamatosan.

Hurri Kán 2013.09.03. 21:16:26

@ColT:
Annyiban elindult valami, hogy érkezett-érkezik tán 150 új Merci busz, meg pár vonalon, amit alvállalkozók üzemeltetnek, ott is új buszok vannak részben. Viszont a 8-10 éves Volvók is rohadnak lefelé és füstölnek karbantartás hiányában, a régi romokról nem is beszélve. Szóval idén legalább kb. annyi történt, hogy számottevően nem romlott tovább a buszpark műszaki állapota és összetétele.

Yoss 2013.09.03. 21:36:52

Hihetetlen, hogy itt mindenki pontosan tudja, hogy más miért akkora ökör és használ autót, azt is tudja, hogy ahogy ő él, az más számára is járható út, sőt ajánlott és/vagy kötelező csak akarni kell és ha nem akarja, akkor dögöljön meg.. Ennyi f@szt látni egy helyen..elképesztő..
Miért nem lehet elképzelni, hogy nem azért járok autóval, mert kurvára tetszik? Hogy levezettem már életemben annyit, hogy a hátam közepére sem hiányzik, pláne nem városi dugóban? Hogy a munkámhoz elengedhetetlen az autó, mert bármikor rám szólhatnak, hogy menjek ide-oda és végezzem a munkámat, amihez történetesen komoly terjedelmű szerszámkészlet és létra szükségeltetik? Hogy ha éppen nem dolgozom, akkor meg a főfaluval határos településen élek, ahol nincs használható tömegközlekedés és ha bármit akarok vásárolni, akkor autó nélkül nem lehet megoldani? Persze tudom, itt a többiek a szekrénysort is bringával szállítják.. De ha nem is bútort, de két karton ásványvizet, meg a heti fogyóeszközöket, inklúding kaja, miegymás, már tuti megoldják egy rollerrel..

lcka 2013.09.03. 21:47:25

megint nevettem sokat, de inkabb kinomban

mindenfele nezpontbol elhangzott mindenfele velemeny, de EGY ponton sem lattam egyetertest, meg a legkisebb hordefeju temaban sem

na ezert nem lesz itt soha rend, a mi tarsadalmunk nem erett meg meg a demokraciara (ami amugy egy lehetetlen baromsag). Mindenki okos, vagy legalabbis annak hiszi magat, ezaltal konszenzusra soha nem fognak jutni

onkenyuralom kell ide, olyan vezetovel aki odabasz az okoskodoknak

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.09.04. 00:35:20

@Yoss: en telen letamasztom az autot es hatizsakkal megyek bevasarolni
igaz nem olyan hulye vagyok mint egyesek hogy a szajukat tepik de nem tesznek az ugy erdekeben semmit
nem baj minel tobb ilyen lesz mint te, annal nagyobb lesz a dugo
(lidl innen 1500 meter, neha oda megyek)

ma eppen inteznem kellett valamit a varos masik oldalan, na busszal atsuhantam ott intettem a sok majminak a dugoban...
nana hogy visszafele este 9kor mar semmi forgalom nem volt

erdekes rugalmas munkaidorol mintha nem hallottak volna semmit a mesterek, akik eppen a letrat es a 2 mazsa glettet szallitjak, nana hogy a napkozbeni dugoban kell megtenni...
es tudod miert nem? mert meg nincsen valodi dugo, ha lenne 2 oras sokan raszoknanak a hajnali kelesre :)))

komolyan olyanok a mesterek, mint a sok nyugi aki nana hogy a reggeli csucsban nyomul...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.04. 05:21:52

@petermicheal15: De, azok jók, csak alig van belőlük, a Volvóknak meg széthullott már a motorja, mert nem bírja a hegyi utakat hosszú távon...

@Hurri Kán: Az a 150 új busz alig látható az 1000 Ikarus mellett :(
Ide Pécsre is jött 20db Credo, azok mennek a gerincvonalakon. Szerencsére itt már 1999 körül jött egy rakat Merci Connecto/Citaro, de azok sem váltották meg a világot, rengeteg még az Ikarus is.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2013.09.04. 07:15:07

@sgabo: Hátőőő, igen, én is látok ilyet, de mint írtam 30 km-rel kijjebb meg szopatják a népet hónapokig.Szóval erősen hely- és valszeg kivitelezőfüggő a dolog.Illetve Stoki az egy kirakatváros, nem általánosak az ott tapasztald dolgok... :D

mumtaz 2013.09.04. 08:16:51

@petermicheal15:
A hozzászólásaidból ítélve Te is olyan vagy, akinek emellett még jut ideje másra is. Pl. fát ültetni a környezetvédelem jegyében.
Én Észak-Pestről járok Dél-Budára dolgozni minden reggel 7-kor indulok és soha nem tudni, hogy mikor érek haza. Nem irodában meresztem a seggem, hanem dolgozok. Szoktam is figyelni reggelente, meg sokszor napközben, hogy az, akinek megadatott az a kiváltság, hogy ülő munkát végezzen és 10-re járjon dolgozni, azok az emberek bringával járnak, de munka előtt és/vagy után jut idejük kimenni a Margit szigetre lefutni néhány kört. Na nekem erre nem nagyon van szükségem, mert a napi (fizikai) munka után már rohadtul nincs energiám. Ahogy arra sincs, hogy munka előtt és után 1,5 órát zötykölődjek valamelyik BKV járaton. Anno volt, hogy busszal jöttem haza és akkor szálltam le a buszról, amikor már elment a végállomásra és visszaindult, ugyanis olyan fáradt voltam és annyira monoton volt az ücsörgés, hogy elaludtam a buszon.
Viszont, amikor a cégnél beülök az autóba, legalább nem kell arra gondolnom, hogy még sétálhatok és BKV-zhatok 1,5 órát, hanem az olyan, mintha már egy kicsit otthon lennék. Arra nem kell gondolni, hogy vezetés közben elalszom, nem erről van szó. Na ilyen nekifutással egyébként a bringázáshoz sem lenne erőm, hogy mindennap letekerjek 2x17km-t. Reggel már a napi munkához fárasztanám ki magam, délután/este meg már baromira nincs erőm az ilyesmihez. Neked viszont van. Örülj neki, hogy megteheted, de ne hasonlíts mindenkit magadhoz, hogy aki nem azt teszi, amit Te elfogadnál, az a legnagyobb merényletet követi el az emberiség és a környezet ellen.

Egyébként hagyjuk a buszokat. Az új buszok nagyon jók, de furcsamód az új buszok sorra döglenek meg a Budai hegyi utakon. Ikarusokból is néhány, de vegyük bele, hogy az Ikarusok mennyi idősek, az új Citaro-k és hasonló korú társaik meg szinte újak és mégsem bírják. Nem egy döglött már meg és a javításuk nem annyira "olcsó", mint az Ikarusoké.
Ha lenne valami díjazás, szívem szerint minden Ikarus-t kitüntetnék a hősies helytállásukért, amiért 20-30 évesen is teljesítik a feladatukat.

Apropó. Nem teljesen idevágó, de a napokban láttam egy érdekes csuklóst a 7-es vonalán. Teljesen modern, színében az új buszokkal megegyező busz volt és hasonlított az új buszok kinézetére, de Ikarus volt ráírva. Az micsoda? Ok, hogy Ikarus, de miféle lehet?

VT Man 2013.09.04. 12:03:59

Én se értem ezt... Egész nyáron semmit se csináltak itt, erre pont szeptember elején kell széttúrni??

Lova 2013.09.04. 12:07:25

Most panaszkodtok dugókra?
Emléxik még valaki milyen volt végigmenni tíz éve a hungárián, mielőtt végig 3+ sávos lett, meg kész lett az M0? Egy konstans dugó volt, ahhoz képest a mostani naponta kétszer egy órás torlódás semmi...
A másik, hogy most sokkal kevesebben autóznak, mint pár éve. Egekben a benzinár, sok a munkanélküli, drága az élet. Nagyon sokan lecserélték a verdát bkv-ra, biciklire vagy motorra/robogóra.
Majd ha megint lesz nagy jólét (vagy legalábbis visszajön a krízis előtti dzsentri tempó), na majd akkor nézzétek meg a pesti dugókat, meg hogy mennyire fogja tudni a város menedzselni az eltereléseket. :P

Yoss 2013.09.04. 13:06:21

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: Kedves hosszúnevű barátom. Látom nem értetted meg a mondandóm lényegét. A munkámat nem tudom tervezni előre. Sem a helyét, sem az időpontját. Kb. mint az autómentők. Erre adhatnál életképes megoldást autó nélkül. Örömmel hagynám ki a dugóban ülést és igazából ha lehetne a főfalu környékéről is elköltöznék, mert gyűlölöm ezt a várost. Élhetetlen, ha nem a tömegközlekedéssel jól ellátott részén élsz és dolgozol. Ezeken a helyeken meg folyton tumultus van, amit szintén baromira utálok.

mumtaz 2013.09.04. 13:12:11

@Rocko-: Köszi. Ez az. Szerintem nagyon szép.

@Lova:Ebben teljesen igazat adok neked. De azért tudjuk, hogy azok a fejlesztések épp azért lettek, hogy ne legyen dugó.
Az egyébként jobban idegel, hogy a lóvét nem igazán tudják hatékonyan elkölteni.
Menőbb országokkal szemben - ahol van pénz, mégis jobban tudnak spórolni - itt simán megcsinálják, hogy egyik évben a vízművesek bontják fel az utat, majd visszafoltozzák, aztán következő évben a csatornázásiak, majd visszafoltozzák, majd 2 év múlva a gázművek. Folt hátán folt.
Néhány országban ezt legalább úgy csinálják, hogy jön egy arra hivatott cég és városmérnökök, akik felügyelik a munkát. Felbontják az egész utat, majd jön mondjuk a fent nevezett hármas (gáz, víz, csatorna). Elvégzik a munkát - ha lehet egyszerre -, majd a munkálatok befejeztével jön a bontást is végző cég és visszatemeti/visszaburkolja az egész utat.

randomuser1 2013.09.04. 13:35:43

előre lenézést kérek mindenkitől, akinek amunkájához kell az autó, olyan helyen él ami tömegközelekdővel nem megközelíthető vagy nagyon lassú, többtonnányi eszközt hord magánál a munkavégzéséhez, vagy mert egyéb objektív okok miatt kénytelen autózni és semmiféle formában nem tud más eszközre váltani de én konkrétan úri jókedvemből autózok, mert szeretek vezetni, meg élvezem. és amíg ez teljesen legálisan, a szabályokat betartva teszem, kipengetem a költségeket, más ne pofázzon bele, h én mivel járok, és mimindennel tudnám kiváltani, pláne nem egy autós fórumon.
köszönöm.

svgyula 2013.09.04. 15:54:08

Pestiek! Engem mindig nevetésre késztet az ilyen dolog! Gyertek le Siófokra és lássatok csodát. Majd amikor az egyetlen megmaradt 4 sávos úton 2-3km hosszan araszoltok a rendkívül szakbarbár módon összehányt lámpasoron, evickéltek át na az kihívás! Az egész városközpont bűzlik a kipufogó gázok különös "illat" keveredésétől. Az iskola előtt minden reggel több tucat autó áll folyamatosan várva a zöld lámpát és eregeti a füstöt az ártatlan utódaink orra alá. Azt már nem is mondom hogy a "régi" 4sávos út szinte teljesen kihalt ilyenkor mivel azon pár emberen kívül senki sem jár arra aki ott dolgozik. Az csak hab a tortán hogy minden busznak emiatt minden alkalommal ~2km-es kerülőt kell tenni! Emiatt nincs menekülő út mivel az éppen a gyógyszerét kereső tervező plázabejáratot csinált a második 4 sávos útból és mindegy merre próbálsz menekülni mindig ugyanoda jutsz. Valószínűleg ez a "városvezetés" bosszúja amiatt, hogy nem kaptunk ingyenes elkerülőt az autópályán. A szépséghibája a dolognak csak az, hogy nem az idegenek szívnak és ez nem is "ideiglenes" ez már álladó. Nyáron átmenni a sió túlsó partjára autóval az kész "dakkar rally" Ezért ne háborogjatok van ott még nagyon sok elkerülő út és azt kell használni hiszen emberek vagytok nem fuvaros lovak akik csak egy útvonalat ismernek!:-)

Circus 2013.09.04. 16:02:30

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: majd pár év múlva egy-kettő gyerekkel, akiket oviból-iskolából cígölsz haza a meló után, bevásárlás gyanánt teliszatyorral a kezedben, akkor megnézlek biciklin, meg buszon.
:)

lcka 2013.09.04. 17:35:09

@mumtaz:

bizonyámhogy hősök! egyik másik már belenyal a 35be is, és ugyan nem olyan daliásan mint 75ben, de mégis mennek, hozzáteszem minimális karbantartás mellett, illetve mennek még oroszországban, azok tagállamaiban, sőt dél amerikában / kubában szintén

ehhez kapcsolódóan persze már megint tudnék fröcsögni a tekintetben, hogy mégis mi a lófaszért idegen országok termékei nyerik a pályázatokat, noha készen állnánk újabb típusok fejlesztésére gyártására, továbbmegyek újbóli exportálására

a kérdés természetesen költői csupán

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.09.11. 22:30:03

@Yoss: "A munkámat nem tudom tervezni előre. Sem a helyét, sem az időpontját."

nem olvastad at figyelmesen!!!
most nincsen dugo... azert valasztod ezt
ha lenne 2-3 oras massziv dugo, akkor MEGOLDANAD
tudod megoldani sokmindent meglehet!
pl. a festok odacuccoljak a dolgot hajnalban
csak egyszerubb nyivakolni hogy mit miert nem

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.09.11. 22:31:18

@Circus: irtam, lidl 1500 meter
ovoda 600 meter
ha iskola lesz odakoltozom, lesz.rom
igaz nem csicseregnek az ablakom alatt az őzikék, viszont ovoda, bóót kozel van

terencehill33 2013.09.12. 16:16:07

hello Mindenkinek
en ritkan jarok varosba de par hete at kellett menjek Petofi hidon. megertem hogy dilatacios javitast csak a felujitas utan lehet (BKK honlapja szerint a "szakembereknek" elvegezni) de mindket oldalon 1-1 sav le volt zarva. Minden dillatacional aszfalt felszedve (kb 10 munkagodor lehetett) es osszesen 1 godornel dolgozott 2-3 ember.
Amikor a koz erdeke a fontos miert engedheti meg barki maganal hogy ekkora kozlekedesi dugoval, anyagi es kornyezetszennyezesi karral jaro munkat ne par nap alatt sok "szakember" vegezze??
Miert nincs ennek felelose vagy barki akihez lehet fordulni hogy ki rendelte meg a munkat milyen hataridovel es ha lenne lehetoseg 10 nap helyett miert nem 2-3 nap alatt vegzik el, peldaul dolgozvan ejjel/nappal?

Zsoo 2013.09.12. 17:19:15

A megoldás mindenki kezében, lábában ott hever. A sznobok meg autókázgassanak. Mikor fogja fel az emberiség, hogy zsákutcába rohan?

Rocko- 2013.09.12. 20:44:38

@Zsoo: holnapra gyalogolj le pécsre, meg vissza.
aztán számolj be az élményeidről, köszi.

Zsoo 2013.09.12. 23:57:55

@terencehill33: neked felvesz egy cég plusz 100 embert két napra, hogy tudjál autókázni.

Zsoo 2013.09.12. 23:58:49

@Rocko-: Nincs pénzed vonatra, proletár?

Rocko- 2013.09.13. 00:02:15

@Zsoo: az előbb lábról magyaráztál.
miért kevered össze a lábad a vonattal?
süti beállítások módosítása