Heti merítés

  2013. július 21. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Szomorú véget ért végtelen történet...

61390

Annak ellenére, hogy a saját gazdája mondta, hogy ne vegyem meg ezt az autót, mert problémás, öreg, ki van a lelke. Azonban mint említettem, elég jól kerestem és csak az lebegett a szemem előtt, hogy új fényezés, motorfelújítás, kis teljesítménynövelés, nagy fék, nagy zene, nagy pályás foci stb. Tudjátok, csak a szokásos fiatalkori álmok.

Rizsrakéta Light

61382

114 ezer km volt benne, ami a 2009-ig meglévő szakszervíz bizonylatok miatt hihető is. Első látásra a belseje elég lepukkant volt (dohányzás ezerrel, amit azóta patentül kitakarítottam belőle) de mivel minden más jónak tűnt csak elhoztam.

Megvalósult álom!

61364

Aztán idén nyáron úgy döntöttünk a párommal, hogy kéne egy kocsi. Áh mondanom sem kell hogy nem volt hónap mikor csak kicsit nyálcsorgatásként nem néztem volna fel használtautóra hogy megnézzem a Celica-kat... és most végre úgy ülhettem le az említett oldal elé, hogy igen most autót szeretnék venni, nem pedig csak nézelődök.

Nagyon szerethető és élvezetes japán gép

35407

Évente legalább 1x cserélem valamelyik izzót a tompított fényszóróban. Már egész nagy rutinom lett benne, a kezdeti 1 órás szintidőt sikerült 15 percre redukálnom. Nincs nagy kezem, de még így is elég nehéz hozzáférni.

Vadállat négyajtós szigonyos

30943

A motor nem muzsikált rosszul, a többi viszont siralmas volt. Évekig egy zuglói lakótelepen állt az autó, vandálok fosztogatták. A mérleg: törött szélvédő, feltört zár, lelopott márkajelzések. Súlyosbító körülmények: szétrohadt fenéklemez, szar gumik, évek óta lejárt műszaki.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr815416986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ecopower 2013.07.21. 10:23:58

Respect a Maseratis srácnak.Irigylem a kitartását,na meg cserélnék vele bankszámlát:-P
Igazi műszerek ezek az autók.Egyszer-20 évvel ezelőtt ültem egy ilyenben.Hát különleges érzés.Meg bírnám szokni.
Ha jól emlékszem,2000-res szívó V8-as motor volt benne.Létezik?!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.07.21. 10:40:27

ma.érdekes.sztorik születtek,sajnálom kadettost,de a motoros még rosszabbul járt.
tényleg.,miért.nincs motoros heti.merítés?

ábécé 2013.07.21. 10:45:58

Szenzációsan jól ír az opleles srác. Sajnálom a történet végkimenetelét. Szerintem a népítélete lazán színvonalasabb, mint a totalcar-cikkek 99%-a. Tetszik a finom irónia,humor meg az irodalmi kikacsintások. Gratula!

bigpond 2013.07.21. 11:11:46

A kadettet erdemes elolvasni! Vett egy autot amibol csak a valto, az uvegek es az ures blokk marad meg a felujitas utan, pontosabban ezek sem...

maseratisti 2013.07.21. 11:19:15

@ecopower:

Köszi, de bankszámlát ne cserélj velem :-) Több millám van beragadva felszámolás alatt lévő cégekben amik nem is az enyémek, így a maserati projektek nem haladnak. Van ám folytatás is a Magyar Maserati Klub honlapján, sőt még pár őrült projekt. maserati-club.hu/author/maseratisti/ lehet olvasgatni :-)

Az autó egyébként csodálatos, bár sose lesz kész teljesen :-)

maseratisti 2013.07.21. 11:27:06

@ecopower: Ja, és szívó V8 csak 4700, vagy 4900-as volt a régebbi quattroportékban, ezekben mind 2000, 2500, 2800-as biturbo V6 volt. Egyedül a shamalba tettek 90-92 között 3200-as biturbo v8-at, majd a quattroporte 4. generációjába 94 után

jahaha 2013.07.21. 11:32:08

A maserati gyonyoru,

jahaha 2013.07.21. 11:35:39

szoval, a maserati gyonyoru, gyerekkorom ota szerelmes vagyok ebbe a formaba. a menetteljesitmeny ertekelese azert szerintem tulzo ( ugyanezt gondolom a gsi-nel is ), bar az adott korba helyezve biztos helyenvalo lenne.

Hurri Kán 2013.07.21. 11:36:28

@ecopower:
"Ha jól emlékszem,2000-res szívó V8-as motor volt benne.Létezik?!"
2 literes motor lehetett, de hogy V8, az nem valószínű. Mi több, az sem, hogy szívó. Egy időben az olaszoknál a két liternél nagyobb motorokra elég durva büntetőadó volt, ezért csináltak belföldi piacra kétliteres, turbós változatokat. Még Ferrari is készült kétliteres motorral. :/

maseratisti 2013.07.21. 12:00:56

@jahaha: 2,42-es köridőt mentem vele a Hungaroringen, célegyenesben partiban volt az élményautózást tartó bmw z4-el.
A teljesítménnyel nem volt gond, a fékek voltak 2 kör után nagyon kevesek:-) Ugyanott a 2006-os családban lévő quattroporte (4,2 f1 váltó 390 Le) 2,33-at tudott, és egy évvel korábban egy Maserati gransporttal 2,29-et sikerült.

Szerintem még ma is megállja a helyét. Nyilván ez sem tökéletes, de 150-160-as tempóig partiban van nagyon sok komoly mai géppel. Szűk szerpentinen felfelé, vagy ott ahol hirtelen kell nagy teljesítmény szinte kirobban a karburátoros jellegből adódó közvetlen gázreakcióknak köszönhetően.

Egy német autópályán meg 170-180 fölötti tempónál esélye sincs egy izmosabb kisbusz ellen se :-)

wody21 2013.07.21. 12:01:38

A Kadett története elképesztő. Igazán kedvesnek tűnik a srác, nagyon sajnálom, hogy így járt, remélem sikerült feldolgoznia a traumát, amit a baleset okozott. Kitartás, kárpótlásul csak annyit: ritkán lehet ilyen profi "népítéletet" olvasni. :) Köszönöm, hogy megosztottad velünk :) Riszpekt.

n53 (törölt) 2013.07.21. 12:02:06

@Hurri Kán: Azt hittem viccelsz, de a 208-ban tenyleg 2 literes V8 volt. Mekkora dugattyui lehettek annak, mint egy modellhelikopternek? :)

Algopirin 2013.07.21. 12:08:54

@n53: nyolcszor akkora mint a kétütemű mtd szegélynyírómnak :D

DrSzoke 2013.07.21. 12:10:02

Vegre a japan iteletekbol /a hondat mondjuk nem olvastam el/,
kimaradt a japan autok 'mindenki altal ismert' elpusztithatatlansaga,kimaradt a nemetautozas,igazan orulok.
A maseratiba szerelmes voltam a 90-es evek elejen,egyszer egeszen kozel jutottam ahhoz hogy vegyek egyet,de gyozott az esz es inkabb a hazat folytattam.Szep auto.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.07.21. 12:12:06

@ecopower:
a Ferrari.208 gtb volt 2000köbcentis V8 as benzines,a gts meg turbó 220 lóerővel,igaz ez a 70es-80as években volt.

robi019 2013.07.21. 12:12:42

A GSI sztoriban a motorost én is sajnálom.
Maga a történet az autóról viszont rendkívül összeszedett , igényes írás.

vasgyuszi 2013.07.21. 12:18:27

@Gyurma73: A leírt körülményekből ítélve nem hullajtok könnycseppet a motorosért. Igazad van, a 'kadettos' sajnálatra méltó.

Egyébként a beragadt féknyereg bosszúja engem is elért. Mivel egy 1.4i-vel történt, rendesen lefogta mind a 60 lóerőt, ami felett rendelkeztem (papíron) anno.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.07.21. 12:19:46

@n53: azért az nem olyan különlegesen kicsi dugattyúméret,rengeteg 600-1000köbcentis fiat készült 4 hengerrel .
Fiat 600 tól Fiat Uno ig.
de az S 100 Skoda is 4.hengeres volt 1000köbcentire,szóval 250 köbcentis henger egyáltalán nem ritka.

TH 2013.07.21. 12:24:39

@robi019: csatlakozom, ilyen hosszú sztorit megírni úgy, hogy végig fenntartsa az érdeklődést, az elég komoly munka. Főleg úgy, hogy miközben olyanokon gondolkodtam, hogy "mi vihet rá valakit arra, hogy egy nyomorult Opelre vágyjon", meg "jesszusom, micsoda gagyi sufnituning külső", közben mégis drukkoltam a srácnak is, meg az autónak is.

effendi79 2013.07.21. 12:25:52

A Kedettos írás nagyon profi, és összeszedett! Gratula!

lazarjozsef75 2013.07.21. 12:41:41

Le a kalappal a Kadettes srác előtt, grat a kitartásához is, és az íráshoz is!

maseratisti 2013.07.21. 12:42:38

@DrSzoke: Gyönyörű, csak rossz oldalon van a kormány :-)Meg ott áll a garázsban a 425 majdnem készen, a 222 teljesen szétszedve, a biturbo kupé félig, így a spyderre csak 4-5 év múlva érnék rá. Ja, és a fő, hogy azt is 84-85 körüli karburátoros modellt szeretnék. A cél hogy három egyforma müszaki tartalmú, színű (szürke)maserati álljon a garázsban, a különbség csak az legyen hogy 2 ajtó, 4 ajtó, kabrió :-)

Még 25 év a nyugdíjig, addigra meg is leszek vele :-)

Kadett nagyon jó, kár a szomorú végért. Ennyi küzdés után egy tökéletes világban nagypapa koráig kellett volna hogy tartson az öröm. Sajnos az a helyzet hogy miután rendbe tett az ember egy youngtimert, oldtimert szinte fél kivinni a forgalomba. Ennek meg nincs értelme, az autót használni kell, halála ha csak a garázsban áll, persze lehet válogatni hogy csak napsütésben, vagy esőben-hóban is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.21. 12:51:34

A Kadét nagyon nagy sztori, kár a végéért :(

Pienaar 2013.07.21. 12:52:37

Népítéletes beírástól nem vár ilyen drámai fordulatot az ember, ez így egy kicsit kemény hatású volt :-( Az összetört autó képeiről ki nem találnám hogy "csak" egy motorral találkozott...

www.bama.hu/baranya/kek-hirek-bulvar/azonnal-meghalt-a-motoros-ismerosok-tragikus-balesete-361795
Részvétem...

Make Valamit · http://make.blog.hu 2013.07.21. 12:57:50

Szegény Kadettesről AxA meg a Saabja jutott eszembe. Az ha jól emlékszem egy nyarat se húzott ki felújítás után, viszont legalább nem halt meg senki.

Egy GÉP vagyok! 2013.07.21. 13:06:49

Várom már Deezl kollega kommentjét. Látatlanban mondom,hogy először is elsorolja, hogy neki, vagy a közeli hozzátartozóinak miylen volt/van eddig. ( Természetesen mindegyik, akár többször is. ) Aztán jönnek a közhelyek és ezeknek a közhelyeknek a kitárgyalása DrSzoke-vel.

(Közhelyek alatt azt értem, hogy: "jól húz", "pörgetni kell", "viszi a 200-at", "szereltem már,ezért könnyű/szar szerelni", "olaszból-németből-svájcból-osztrákból-franciából... hoztam" és az ehhez hasonlókat. Biztosan érti mindenki,hogy mire gondolok. )

hatja 2013.07.21. 13:16:40

én azért a Civic-est is kiemelném, nagyjából ez az a szint ami alatt nincs értelme népítéletet írni, de sokan megteszik.

n53 (törölt) 2013.07.21. 13:20:18

@bigpond: Sosem fogom megerteni, ennyi penzbol hogyan lehet ilyen ocsmany autot csinalni, ami szinte az osszes gagyituning-elemet felvonultatja (morcos lampak, sajtreszelo, M3 tukrok, ablaktorlospoiler; kopoltyukbol meg hatso spoilerbol tuti csak azert nem kerult ra vmi nivosabb darab, mert ezek gyarilag rajta voltak). Gondolom ezek mind segitettek az 530d tolasaban 200-ig :]

United Steaks 2013.07.21. 13:30:01

@n53:
Senki nem akar meggyőzni, hogy ne inkább 530d-re gyűjts...

Algopirin 2013.07.21. 13:36:50

@hatja: de ilyen van, hogy egy fék ennyit kibír?

Seca81 2013.07.21. 13:58:23

@Algopirin: Főnököm most cserélt fékbetétet és tárcsát a Roomster-én 130.000 km után. Addig simán kibírta, nem trehányságból nem cserélte. Mondjuk hozzá kell tenni, hogy elég nagypapásan vezet...

Algopirin 2013.07.21. 14:01:32

@Seca81: én egy munkahelyi 2001es polo classicot hajtok, de azon olyan 30ezer max amit bír. nagypapásan vezetek egyébként, semmi nagy és sok fékezés. mondjuk nem tudom a szerelő milyen márkájú cuccokat épít be.
bár a kuplung is csak 70000-et bír.
használta más is, akkor sem éltek ezek a dolgok tovább.
Ezek szerint ez teljesen autófüggő, mibe milyet terveztek annakidején.

Lomha 8V 2013.07.21. 14:02:23

@n53: A GSI Kadettokon gyári az ablaktörlőn a légterelő.

Wolf72 2013.07.21. 14:23:46

"Pont a szomszéd városból jöttünk visszafelé, a semmi közepén a két város között, olyan 80 vagy 90km/h-s sebességgel, amikor szemből nekünk jött egy sportmotor, 160km/h-val. Nem kell rögtön szidni a motorosokat, magam is az vagyok. A motoros rögtön szörnyethalt, engem úgy húzott ki az autóból a barátom aki velem volt."....elég elszánt motoros lehetett -15C ban
ritkán látni ilyet!?Sajnálom mind kettőjüket!

Seca81 2013.07.21. 14:56:11

@Algopirin: Hát ja. Szalonból vette, szóval vszínű a betét is és a tárcsa is még gyári volt. Magam sem hittem el, de tényleg így volt.

Sajnálom az kadettost meg a motorost is, egyikőjük sem ezt érdemelte...

@n53: Ízlésről kár vitatkozni, ettől függetlenül merem feltételezni, hogy a többségnek -köztük nekem is- egyáltalán nem tetszik. Kinek a pap, kinek a paplan...

@hatja: Szerintem egy unalmas autóról is lehet regényt írni, viszont lehet, hogy több embernek számít ez az ítélet ha egy megbízható kocsit keres. Aztán lehet, hogy lejjebb görget és ugyanerről az autóról egy tök ellenkező véleményt fog olvasni. Kell az ilyen is hidd el!
Aztán elképzelhető -de ez már egy kicsit furkálódás-, hogy többször visszaolvassa az ítéletét, és elégedetten konstatálja, hogy milyen fasza autót választott. De ezt is meg tudom érteni :)

i_am_Williams 2013.07.21. 15:30:10

hát a Kadett-os az mindent visz az egy igazi tragédia... filmet kéne belőle csinálni :) egy srác aki nagyon szeretne valamit de mégis valami nem akarja hogy szeresse, régen olvastam már ilyen jó népitéletet... két szólamban fingani egy percig elég durva :D

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.07.21. 15:34:28

azért egy katalizátor nélküli 160 lóerős kadett gsi 16v,az a mai napig elég jól megy.Tudom ez nem az volt,ez csak.130 lóerős volt.
de tényleg nem mindegy hogy a 130 lóerő 900kg ot visz vagy pl a 230 lóerő 1700kg -t.

etwas kultur muss sein 2013.07.21. 15:58:39

A Kadettos ítéletet érdemes elolvasni mindenkinek.

etwas kultur muss sein 2013.07.21. 16:03:08

@Pienaar: Azt a büdös kurva élet! Hihetetlen, hogy ők túlélték!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.07.21. 16:17:20

@Pienaar: hát az.biztos hogy a motoros nem 90 el ment,szerintem volt az 200 is.

Pasas 2013.07.21. 16:43:09

A Kadettos nagyon jó írás, kár hogy ilyen szomorú véget ért. Sajnálom.

Shadowbull 2013.07.21. 16:59:21

olvasom a veget nem ero szopast a Maseratival, es akkor az utolso mondat:

"Életem egyik legjobb autója, IMÁDOM!"

(szemoldokfelvonos szmajli)

dekás dezső 2013.07.21. 17:11:03

Az összetört Kadett, uhh... nagy szerencséje volt a srácnak, hogy "megúszta" ezt a rettenetes balesetet.
Az írás szuper!

Scaleo 2013.07.21. 17:51:30

A kadettos sztorija nem semmi. Persze én is nehezen értem meg, miért pont egy ilyen rozsdakupacba fektette a pénzét, amikor annyiból, amennyit beleölt a projektbe, lehet, hogy Magyarország legjobb állapotú Kadett GSi-je is az övé lehetett volna, de mindegy, ez a magánügye. Kár a végéért.

Scaleo 2013.07.21. 17:54:35

@Shadowbull: Ilyen a szerelem. Ezt te nem értheted, Mester. :D

effendi79 2013.07.21. 18:06:51

@Shadowbull: Egy szétrohadt, lerabolt rozsdakupacot támasztott fel, nyilván tudta, mibe vág bele. Mi lett volna, ha nem szopás?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.07.21. 18:17:12

Abban az OCAP-cuccban mi annyira jó, hogy érdemes hónapokig várni rá?

maseratisti 2013.07.21. 18:35:45

@agresszív kismalac: Csak annyi hogy nincs más :-) Az OCAP gyárt csak hozzá. Illetve már az OCAP-se, mert mi (Magyar Maserati Club) gyártattuk le az utolsó 50 darabot. Tehát akinek a biturbo maseratijában tönkremegy az alsó támasztó gömbfej az a következő dologban reménykedhet világszerte. 1 van a gyári készleten megmaradt, ebay-en vagy valahol van még elfekvőben, ezek úgy 100-150 euro/db. Vesz egy jó bontottat, vagy felújíttatja a saját rosszat, ez utóbbi szerintem egyik sem járható út, 200 lóerős autónál ez csak ideiglenes megoldás.

Illetve gondolom van az a pénz hogy az OCAP mint gyártó csináljon még egy utolsó utáni szériát. (minimum 100db-ot kell rendelni hogy felszerszámozzák a gépet az üzemben)

Nem egyedi eset, a szélvédővel ugyanez van. 300.000/db, de már nem gyártja a SaintGobain.

Pepejoe 2013.07.21. 18:53:07

@agresszív kismalac:
Ha akarod, én 5000km.-ig is "gyűrűzősre" teszek bármilyen új autót. :D Nem kell ahhoz 100.000 km. sem. Használat dolga az ilyesmi...szar gazdik voltak előtte, ennyi az egész.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.07.21. 19:10:38

@maseratisti: Ah, so!
Egyszer volt egy svájci kivitelű Audi 90-esem. Az égvilágon semmi nem volt jó hozzá katalógusból, mindent külön kellett rendelni. Egyszer leégett egy kábelkorbács, de megmaradt a felirat rajta, tisztán olvasható VAG-cikkszámmal. Az összes gyári szerviz egyöntetűen állította, hogy ilyen cikkszám márpedig nincs.
Gondolom, a Maserati ugyanez a négyzeten.

hdnctrl 2013.07.21. 19:13:06

Ahogy a Hondás megírta, úgy kell kinéznie egy népítéletnek. Kényelmetlen a váltó elhelyezése, de a kormány jó, stb.

A többi csak történet egy-egy autóról, a Kadettos a legjobbak közül való, de akkor is csak mese, és nem a népítéletre való, hanem mondjuk egy blogra vagy rajongói oldalra.

n53 (törölt) 2013.07.21. 19:22:59

@agresszív kismalac: A kabelkorbacsok baromi dragak, kompletten rendszerint csak nagyobb egysegeket (fokabelkorbacs, motorkabelkorbacs, audiokabelkorbacs, ajtokabelkobacs, stb) tud rendelni a szerviz, ezert valszeg igazat mondtak, es nem letezik alkatreszkent pont az a darab, ami neked kellett volna. A kabelkorbacsot rendszerint javitjak, es csak nagyon ritkan cserelik. Ezert nem letezik minden egyes drot az autoban cserealkatreszkent, mert egyszeruen felesleges.

norisz01 2013.07.21. 19:26:48

A toyoták fékje pl első csere betétnél olyan 160ezer körül van.JÓ anyagból csinálják.Nem kopik el 40alatt mint pl ford.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.07.21. 19:35:31

@maseratisti:
19.kerületben a Lenkey legyárt bármilyen gömbfejet méret alapján.vagy szilentet.
minőségre sem.rossz

JaxTeler 2013.07.21. 19:41:20

A Kadett-os ítélet az egyik legjobb, amit az utóbbi időben itt olvastam. Az meg, hogy valakinek nem tetszik szubjektív. Szerintem igényesen meg van, kár érte.

Thanathos 2013.07.21. 19:58:07

@norisz01:
Ez nagyon használat függő. Nálam a TRD elkopott 40.000 alatt. Igaz megyek is, nem csak lődörgök az úton. :)

akos696 · www.focusauto.hu 2013.07.21. 20:01:43

@Gyurma73: Nem hinném, hogy volt az 200, tekintve, hogy ez a "sportmotor" egy Honda NSR 125 a képek alapján.

akos696 · www.focusauto.hu 2013.07.21. 20:04:12

@norisz01: Én Forddal mentem 100e km-t úgy, hogy nem volt betétcsere. Sokat jártam vele országúton és nem kicsi sebességgel. A budapesti kollégáknak ugyanez max 40e km. Bmw E36 120e km-nél kopott el az első gyári fékbetét és 170 körül a tárcsa. Pedig nem tartozom a papás vezetők közé.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.07.21. 20:11:55

@n53: Ez a kábelkorbács rendelhető volt, többféle változatban is. Konkrétan az a cikkszám nem szerepelt sehol, ami az enyémre rá volt írva.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.07.21. 20:12:46

@akos696: most hogy mondod megnéztem jobban a motort is,érdekes hogy az a kis szar ekkora kárt tudott okozni.

Thanathos 2013.07.21. 20:28:34

@akos696:
Nem te a mamás vagy. :D

Egy GÉP vagyok! 2013.07.21. 20:34:41

@Gyurma73: Az is érdekes, amikor a tacskó méretű kutya lebontja a gép fél elejét, töri a hűtőt és még sok mást. És még csak nem is jön szembe 160-nal.

És persze ha a 80-at,meg a 160-at összeadod, akkor rájössz, hogy 240-nel ütköztek összesen.

Erre még jó példa,hogy amikor Kőbájker kollega a Thunderace-szel belerongyolt az autósba, akkor is lebontotta gyakorlatilag az oldalát.

akos696 · www.focusauto.hu 2013.07.21. 21:53:17

@Egy GÉP vagyok!: Ja, ha összeadod, de valóban az erők kioltják egymást, nem összeadódnak. Tehát, ha két azonos tömegű jármű pontosan 100km/h-val frontálisan összeütközik, az pontosan olyan, mintha 100-al egy falnak menne és nem 200-al. Itt különbözik a sebesség és a tömeg is jelentősen, plusz egyéb tényezők, de az biztos, hogy nem 240-et kell számolni.

akos696 · www.focusauto.hu 2013.07.21. 21:57:00

@Thanathos: :) Amúgy nem a tempón múlik, hanem a technikán :)

Deffenzív vezetés és helyes motorfék használat a hosszú életű fék titka. És mindezt annak ellenére, hogy területi képviselőként elég jó időket futottam némelyik útvonalon :)

Pepejoe 2013.07.21. 22:14:18

@akos696:
Épp erre gondoltam én is a viszonylag vékonyka, 110/valamennyi környéki hátsó gumit nézve, a filigrán vázat és villát. Nem beszélve a rezós kipuffról. Tehát 2T.
Valaki itt említette a Futurát, de annak más a lengővillája, a lényeg a lényeg, hogy ezeknek 160 a vége max.
Lényegében én is az NSR-re gondolok.
Rohadtul sajnálom a srácot, tiszta rémálom. :(
Ha állt volna, az sem számít, minden autó szarul nézne ki, ha elcsap egy mocit, mindenképp 150 kg.-val kell számolni. Annak is durva nekimenni, még ha áll is, ez a szerencsétlen meg szemberongyolt.
Mellékesen megjegyzem, az ilyen x meg y település közti utakat megfigyelve, némelyik olyan vacak állapotban van, hogy én azt szoktam mondani, jobb lenne ha felszednék az aszfaltot és átmennének rajta havonta egy útgyaluval a puszta földön. Simább lenne. Nehéz elhinnem, hogy valaki 100 felett dönget kétkeréken, se közvilágítás, se jó út, viszont van ürge, róka, kátyú és minden egyéb. Öngyilok, ha valaki csak a fényszórójának a csóvájára hagyatkozik, tiszta alagút.
Vagy csak én öregszem, de csak normális körülmények közt húzom neki.

FEKI 2013.07.21. 22:52:31

Kadettos srácnak maximális RESPECT!!!

Madár Fokker 2013.07.21. 22:56:57

@n53: Ékezetek nélkül vicces a fókabélkorbács-od :)

Thanathos 2013.07.21. 23:08:23

@akos696:
Részben vicceltem. :)
Viszont meg kell jegyeznem, hogy sokat járok nagy forgalmú országutakon és ott 140-ről visszafékezve a 90-100-zal haladók közé, bizony kopik a fék rendesen.
Szóval lehet kb. 100.000-et eljárni a fékbetéttel és a dupláját a féktárcsával, csak nem kell felemlegetni a sportos és gyors vezetést. Esetleg kihalt utakon el lehet így lavírozni. :)

etwas kultur muss sein 2013.07.21. 23:39:00

@akos696: Az átlagos fékbetét kopás állandó. A kérdés csak az, hogy kinél van az átlaghoz képest gyorsabb és ki lassabb kopás.
Ha közvetlenül a lakott terület kezdete táblánál fékezel intenzíven, akkor nálad kopik hamarabb, ha meg úgy gurulsz be, hogy jó távolról motorfékezel, akkor meg a mögötted nagy sebességgel megérkezőé. :D

Rocko- 2013.07.21. 23:44:03

@agresszív kismalac: "Egyszer volt egy svájci kivitelű Audi 90-esem"
nekem is. :D

Schütii 2013.07.22. 07:58:00

Kadettost nem bírtam a feléig se olvasni, így nem tudom, max a kommentekből, hogy milyen tragédia volt a történetben.
Ettől függetlenül trollkodnék egyet. Szóval ez autó egy rakás fossal volt egyenértékű és mégis volt műszakija?(!) Döbbenet. Persze, tudom, ez "akkor volt" ma már nem fordulhatna elő..

Schütii 2013.07.22. 08:01:32

@akos696: Az erők kioltják egymást, de az energiák nem vesznek el. Csak átalakulnak.

Schütii 2013.07.22. 08:02:50

Celicás már volt, nem?

Schütii 2013.07.22. 08:05:24

Mazdából meg V6-ost kellett volna meríteni, még kép nélkül is.

Schütii 2013.07.22. 08:12:56

Honda
"110500 km -nél elvégeztettem rajta a 120 ezres nagy szervizt. "

:D A kolléga is nagyon lelkiismeretes, mondhatni túlzottan is odaadó.

Schütii 2013.07.22. 08:16:44

@Shadowbull: De legalább tudta hogy szopni fog, és be is vállalta, így szerintem nincs ezzel semmi gond. Ilyenek az öreg, lefosott Mazerek és a lelkes rajongótábor. :)

kúrógép1 (törölt) 2013.07.22. 08:43:48

@Shadowbull: csak simán felújította ,1 darab szopás nincs benne

jó lenne nem okoskodni...

Shadowbull 2013.07.22. 08:47:09

@kúrógép1: lehet hogy ez veteranbuzi korokben normalisnak szamit, en csak szopasnak nevezem. Vegul is vannak mazochistak is, akik szeretik ha utik oket.

akos696 · www.focusauto.hu 2013.07.22. 08:52:06

@Thanathos: A titok az, hogy nem az utolsó pár méteren kell visszafékezni az autó mögé, aki lassabb. Ha látod, hogy jönnek szembe, már korábban el kell venni a gázt, ha nem, akkor meg go. :) 140-150 utazóm volt általában és a kanyaroktól sem ijedtem meg. :) Ma már lassabban megyek, nem hajt a tatár, de abban az időben napi 200-600km-t kellett megtennem és a munkám nem az autóvezetés volt, hanem csak a velejáró körülmény. :)

zootyo 2013.07.22. 09:08:05

A kadettos írás profi és szórakoztató. Persze sokkal szebb lett volna a kocsi, ha gyárira építi vissza, nem pedig bohócautónak. Az első képen nekem jobban tetszik mint a végeredmény.
A menetteljesítmények pedig nagyon túlzóak, egy sima chipes TDI bármikor odavágja azt a régi gsi-t, nemhogy egy 2.0 TDI.

Rocko- 2013.07.22. 09:20:41

@agresszív kismalac: :D
kocka vagy gömbölyű? bordó?

Agr3ssor 2013.07.22. 09:23:06

Kadett: Sajnálom őket! Nagyon!! Ütősre összeállhatott volna a kocsi... És a motoroshoz nincs mit hozzáfűzni...

Viszont ha a srácnak van némi humorérzéke meg kitartása, nem adja fel...
Szétvágat egy másik autót, és a kettőből összerakják újra a rettenetet... Tudom, elég sufnisnak hangzik, de sok hozzáértő karosszériás meg tudja csinálni szinte gyári minőségűre... Én nem adnám fel, pláne ezek után!! Meg kell mutatni a "sors"-nak, hogy bizony bekaphatja, nyelje le tövig, nyiltkozzon a BBC-nek stb...
Ez a sztori ennyivel nem érhet véget...

Maserati: Nagyon állat, nincs mit hozzáfűzni!

Honda: Igen, ez egy ilyen verda... A legjobb cimbimnek is ilyen van, pirosban... Semmi tűz, semmi kirobbanó, semmi csoda...
Csak arra, amire kitalálták, teljesen tökéletes. Nem szerelemautó, hanem jó autó! És szép...

Fék téma: Nem értem miért lovagol ezen mindenki, hogy mikor kellett melyiket cserélni!
Én pont leszarom, ha a 10ezer forintos fékbetétet 30-40-ezernél le kell cserélni rajta... Egyáltalán nem érdekel...
És akkor mi van a puha betétekkel? Mert azok lényegesen hamarabb fogynak... Akkor szarok is? Ugye hogy nem?

Schütii 2013.07.22. 11:07:52

@Agr3ssor:

"Semmi tűz, semmi kirobbanó, semmi csoda...
Csak arra, amire kitalálták, teljesen tökéletes. Nem szerelemautó, hanem jó autó!"

Ha nem Hondáról lenne szó, szép szavak is lehetnének ezek.

Egy GÉP vagyok! 2013.07.22. 11:58:04

@akos696: Ez így igaz lenne akkor,ha laboratóiumi körülmények között történne az ütközés és nem számolnánk a rugalmassággal.

Vagy ha az egyik autó 50 km/h-val,a másik 60 km/h-val frontálisan ütközik, akkor az olyan(a 60 km/h-s szemszögéből), mintha 10 km/h-val csapódna a falnak?

Dr.Beverneki 2013.07.22. 12:39:55

@ábécé: Igazad van.Kaphatna az írásáért fizetést a TC-nál,ahogyan azt a cikkírók is kapják a hulladékjaik kálváriájának megjelentetéséért.

Agr3ssor 2013.07.22. 12:50:14

@Schütii:

Na, ez tipikus iskolapéldája annak, amikor valaki maximum képekről ismeri az autókat, és az általános közvélemény sztereotípiáit hangoztatja...
Tudjuk, persze... A Swift-et olcsó fenntartani, a német autó mindennek a teteje, a japánhoz drága az alkatrész, a Honda pörgős és lelke van... Ezek mind olyan dumák, amiknek van igazságalapja, de közel sem törvényszerű, sőt, néha még pont nem helytálló...
Te valószínűleg életedben nem láttál még ilyen Civic-et... Én csak olyan 4000km-et utaztam benne az évek során.
Rövid váltó, mellé egy nem kimondottan pörgős motor. Konkrétan egy vezérműtengely, teljesen más felépítés, mint a Honda pörgős motorjainál...
Persze jöhetsz azzal, hogy a "A Honda az megy, mint a zállta, megmondta a Józsi is a kocsmában", de attól még EZ a Honda nem lesz egy versenyautó...

Rocko- 2013.07.22. 13:09:53

@Dr.Beverneki: fix fizetésük van, de semmi baj.

Sirius01 2013.07.22. 13:11:35

Rettentő szimpatikus a Kadett-es srác. Komolyan mondom,hogy már-már meghatódtam a történeten,ami nagyon jól van felépítve,van benne humor is.És legfőképpen tele van pozitív emberi tulajdonságokkal.

Schütii 2013.07.22. 13:16:27

@Agr3ssor: Igazad van, személy szerint nem ismerem ezeket a "semmi tűz" Hondákat. De tudod mit? Nem is akarom, és erősen sejtem hogy a Honda fanok is a régi "pörgős" motorok miatt zárták a szívükbe a márkát, nem azért mert teljesen tárgyilagosan, érzelem- és adrenalinmentesen lehet velük letudni az A és B közötti távolságot. Különben mi értelmük lett volna az igazán sportos és nem mellesleg sikeres Honda modelleknek (CTR,ITR,NSX,S2k)?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.07.22. 13:54:27

@Rocko-: Kocka. 2.2, K-Jetronic, 136 lóerő. Tornadorot.
A minap ültem egy kupéban, ami az A-oszlopig ugyanaz, meg a belseje is.
Furcsa volt.

Szociknak vége 2013.07.22. 13:55:20

Mazda: Már csak ezért is érdemes tizenéves használtautónak a kilométerszámlálóját lesni...

Ugyanilyenem volt, 97es, második tulaj voltam az első a szomszéd. 2009ben adtam el, olajat nem evett, nem füstölt, 305 000 km-el, ugyanezt az 1.5öst. Nagyon megbízható kocsi volt, egyszer kellett bele katalizátor meg egyszer akksi. Amikor eladtam a hátsó kerékív kezdett csipásodni.

Az értéktelen használtautók gyöngyszeme, tényleg jó vezetni.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.07.22. 13:56:09

Mondjuk, az csak négyhengeres volt. Csodálkoztam is.

Rocko- 2013.07.22. 14:02:14

@agresszív kismalac: haha, nekem 2.2 KX. 115. ló.
szedán, Tizianrot.
A oszlop, jah, meg a tengelytáv is ugyanaz. :)

Agr3ssor 2013.07.22. 14:23:02

@Schütii: Nem tudom... Én csak erről a konkrét típusról beszéltem. A cimborám rizsrakétát akart venni... Imádta mások vti-jét, Integráját, de nem akart öreg, pláne szétrúgott autót venni...
Az ismeretségi körben sokan eladták volna neki a sajátjukat, csak éppenséggel mindegyik kocsinál volt néhány de...
Például: 5750-nél hátbarúg, 8600-nál ledadog, de ilyenkor azért füstölget... Meg a "kurváramegy, de azért néha tölteni kell bele egy kis olajat meg vizet"... Sokan az alkatrészárak miatt úgy vannak vele, nem cserélik ki a hátsó kerékagycsapágyat 40ezerért, a Mugen felirat alatt kilógó kidörgő úgyis elnyomja a hangját... Annak is örülnek, hogy többféleképpen állítható a vti hátsó futóműve, egészen, amíg tönkre nem megy ott valami...
Szóval használható Honda feelinges Hondát venni nagyon nehéz! A cimborám nem akart szívni, ezért meg sem nézte ezeket... Vett, egy 4-5 éves Civic-et, számok alapján belefért a rizsrakéta kategóriába. Csak éppen segg-buta hátsó futóműve van, csak éppen nem tudod kikapcsolni a menetstabilizátort, ami mellesleg rohadtul erőszakos benne, és egyáltalán nem engedékeny... A futóműve amúgy kemény, de ennek ellenére orrnehéz, alulkormányzott...
Hidd el, én szerintem a Hondákat. És rengeteg van körülöttem. De erre a Hondára másképp kell tekinteni, mint egy békalámpás 1.6 vti-re...

Szociknak vége 2013.07.22. 14:24:31

@Agr3ssor: EZ a Honda természetesen nem versenyautó, csak jobban megy mint a korabeli megfelelő motorú Golf, Astra, Focus. Ennyi a Hondásoknak elég is, pláne hogy megbízhatóbb is.

Agr3ssor 2013.07.22. 14:24:46

@Agr3ssor: Vagyis, én SZERETEM a Hondákat...

Agr3ssor 2013.07.22. 14:29:22

@MetroGoldwinMayer:
A korabeli megfelelő motorú autóknál többnyire drágább is volt, és azokon nem nem volt 30 centis "SPORT" felirat.
Amúgy lehet 4 tizeddel hamarabb érte el a százat, mint egy Astra. Vagy egy 1.6-os Focus. Számít ez valamit a dolog egészét tekintve?
És igen, megbízható... Én egy szóval nem mondtam, hogy nem az. Olyan dolgot bizonygatsz nekem, aminek én soha nem állítottam az ellenkezőjét...

Agr3ssor 2013.07.22. 14:32:51

@MetroGoldwinMayer: Ja, még egy gondolat...
Ez a Honda a korabeli 1.6-osokkal veszi fel a versenyt.
A jó öreg 1.6 vti meg a korabeli 2.5-ösökkel vette fel...

Szociknak vége 2013.07.22. 14:35:32

@Agr3ssor: Szerintem a gyakorlatban nem számít, de lélektanilag igen. Már csak ezért is lehet egy Civicért magasabb árat kérni...

A Maserati GranTurismo MC Stradale 4.5 alatt van 100on, 150e euro.
A Ferrari 458 3.5 alatt van 100on, ugyanaz a motor reszelve, 250e euro.

Számít a gyakorlatban? Nem. Számít egyáltalán a sportosság a gyakorlatban közúton? A nyugati közlekedési morállal egyáltalán nem.

Szociknak vége 2013.07.22. 14:36:37

@Agr3ssor: Ez mind igaz, de olyan autók már nem lesznek. Nem a Honda a hibás hanem a jogszabályok és a környezetvédelem.

Agr3ssor 2013.07.22. 14:42:17

@MetroGoldwinMayer: Nem számít! De én nem is mondtam, hogy számít...

Én csak annyit mondtam, ez a Honda már nem az a "BANZAII" Honda, mint amit a 90-es években megtapasztaltunk...
A maga nemében tökéletes, hibátlan, és szép... Ebben semmi hülyeség nincs!
És azt sem mondtam, hogy ezért a Honda a hibás. Az sem biztos, hogy ez hiba...

akos696 · www.focusauto.hu 2013.07.22. 14:49:48

@Egy GÉP vagyok! Én is a laboratóriumi körülményeket írtam le a 100-100 al. Az 50-60 nál nem tudom,de nem 10, hanem az 50-el haladónak 50-mél több, a 60-al haladónak 60-nál kevesebbnek számít az ütközés. De nem csak a sebesség, hanem a tömeg is számít. Szóval egy 50-el haladó kamaz ütközik egy 50-el haladó kispolákkal, akkor mindkettőnél elégmás a szitu, mintha falnak menne (kamaznak nyilván jobb).

Dr.Beverneki 2013.07.22. 14:54:23

@Rocko-: Látom levetted a lényeget-a fizetésüket.Én a tartalomra - a saját szívásukra - gondoltam.Az általuk megjelentetett "mű" csak benne van a "fix" fizetésükbe,nem?Ha mindenki leírná a járműveivel történő szopást .....Meg lehetne vele tölteni pár oldalt.

Rocko- 2013.07.22. 14:56:40

@Dr.Beverneki: "Az általuk megjelentetett "mű" csak benne van a "fix" fizetésükbe,nem?"
nem. ugyanannyit kapnak, akár írnak a saját autóikról, akár nem.
pontosan ez a lényeg.
remélem most már sikerült megértened.

Dr.Beverneki 2013.07.22. 15:02:56

Köszönöm hogy felvilágosítottál.A lényeg a lényeg-amit te nem akarsz megérteni,de nem akarlak győzködni.Ezek szerint szorgalmi feladatként publikálják saját orális szexüket lepattant gépeikről.Részemről ennyi-téma befejezve.Üdv.

Schütii 2013.07.22. 15:37:20

@Agr3ssor: Én elhiszem hogy szereted a Hondákat, de a márka nem a "toyotás" erényeiről lett kedvelt, autóbuzi körökben, vagyis a Honda alapvetően "szerelemautó" volt. Ma már inkább a racionalitást ÉS a precizitást kedvelők kedvenc márkája lehet. Személy szerint Type-R modellekkel nem volt dolgom, pláne nem szétrúgottakkal, így nem ismerem a nyűgeiket se, de hogy elkepjam a Hondások fonalát, elég volt a szóban forgó Civic négyajtós verziójával mennem, meg annak az elődjével, ami nem is Honda logót hordott, hanem Rovert (416), bitang jó futóművel voltak megáldva azok a négykerekűek és ugyan mindössze 11X lóerős 1.6 motorral voltak szerelve, nem a hátbarúgóssal, de azok olyan rugalmasak voltak hogy országúton hozzá se kellett nyúlni a váltóhoz, lehetett előzni úgy is ha az ember nem vágyott gépészkedésre és csörtetésre csak dinamikus haladásra, És az hang ami 6000-es fordulat körül aláfestette az utazást, az négyhengeres motortól valami csoda volt. Na nem tudom hogy ezekből a jellegekből mi maradt mára, de ha nem sok, akkor nem vagyok kíváncsi többé a Hondára. Ezen kívül vezettem még Accordból 2 literes motorral szerelteket 2 generációból, meg az első generációs CRV-t, na azok már Hondás mércével nem "szerelemautók", csak simán jók.

datacom 2013.07.22. 15:47:52

A Kadett-es írást nagyon jó volt végigolvasni és számomra megható. Ha olvassa a kommenteket a szerző, akkor üzenném neki, ne adja fel.

Rocko- 2013.07.22. 16:32:56

@Dr.Beverneki: na, ha nehezen is, de megy ez.

Mental Militia 2013.07.22. 17:30:10

Az Opeleket sosem szerettem, viszont ez az írás nagyon tetszett. Sajnálom a srácot..mindkettőt.
Ott az élet még egyiknek..építeni kell egy másikat.

DeezL 2013.07.22. 23:53:46

@Egy GÉP vagyok!: akkor neked is el kell magyarázni... ezek közül csak E Kadettom volt... maseratit csak akartam venni de sohasem találtam jó árban,vagy elfogadható példányt..
1985 óta autózom... 1990óta több autót tartok párhuzamban...egy autót addig szoktam megtartani amíg kereshetek rajta pénzt... kivéve a kisteherautókat mert azok hozzák a pénzt.. mivel a munkámhoz kell ezért van 2db kisteher... és a sok autó mellett autó adásvétellel is foglalkoztunk unokatestvéremmel... a szakmáim autószerelő és autóvillamossági szerelő eredetileg,ezért dolgoztam a szakmában..többet maszekban is.. 15 éven keresztül,ez alatt jó pár autóval volt dolgom mind saját,mind család,mind ügyfél autók..2000 óta más dologba kezdtem,ezért csak a saját és a közeli hozzátartozóim autóit javítottam.. És mivel a keresetem megengedte mindig is ezért is tartottam több autót,ha egy gyári munkás lennék havi 80ezres nettóval nyílván 1 max 2 autóm lenne,valamint nincs hitelem!Ha volt több azonos autó azért volt mert sokszor igyekeztünk ugyanolyan autót hozni kuzinommal,hogy könyebben tudjuk javítani..SOkat megyek mert járok sokat Ausztriába és Olaszországba is!Aki irigykedik azt meg tudom sajnálni,én meg dolgoztam a pénzemért... reggel 8tól sokszor este 10ig csináltam az autókat!!!!Amikor tanuló voltam zömében a szocialista autók voltak,utána katonaságon voltam szerelő,és mivel többre vágytunk mind amit keresünk belevágtunk az autóadásvételbe... nyilván nem keleti autókkal... valakinek meg kellet javítania a sajátokat,ezek mi voltunk így jó pár autóval volt dolgom,jó pár autót,motort megismerhettem... és amikor olaszországból lehetett hozni 3000márkáért 3 autót egy akkori UNo 4-5ezer márkás áráért akkor miért ne hoztam volna 3at?!

tsc666 2013.07.23. 00:11:44

@Agr3ssor:
Szeretnék reagálni arra, amit a Civicről írsz. Alapvetően úgy látom ismered a kocsit, csak két dolgot javítanék:

Első: a kikapcsolhatatlan, erőszakos menetstabilizátorról annyit, hogy nincs benne. (Esetleg nem erre az autóra gondoltál.) Csak az öt ajtós 160 lovas 2.0 VSA modellben volt (a nevében is benne a VSA szó), de az egy ritkaság.

Második: egyáltalán nem buta a hátsó futóműve, (független hátsó felfüggesztése van, ellentétben az utódjával) és elég sportos, kanyarvadász, ámbár sokak szerint már kényelmetlen.

Nekem öt évig volt ilyenem (mármint EP2 - azaz 3 ajtós 110 lovas 7gen Civic 1.6 Sport). Valóban semennyire sem "rizsrakéta", mint a régi VTI-k és max. az 1.6-os Golfokat, Focusokat, Astrákat lehet vele megszorongatni. Teljesítményétől elvonatkoztatva örömforrás lehet a direkt kormányzás, szuper váltó, kiváló futómű. Viszont, ha más nem, igen megbízható, jól összerakott jármű: az enyémen öt év alatt semmi nem romlott el. (1 izzó égett ki), csak alap kötelező szervizekre járt, még fékbetétet se kellett cserélni. Értéktartása kiváló, kb. 1 óra alatt adtam el öt évesen az új ár 60%-áért.

tsc666 2013.07.23. 00:27:25

@Schütii: "Na nem tudom hogy ezekből a jellegekből mi maradt mára, de ha nem sok, akkor nem vagyok kíváncsi többé a Hondára."
Hm, ugyan most melyik átlagos márka alsó közepese benzines modellje szól szépen 6000 fölött..? Mármint manapság ez kb. az ezredik szempont a gyártóknak. De azért nincs minden veszve, Civicem (2011-es 1.8 Sport) orgánuma azért még nem tartozik a menthetetlenül szar kategóriába, olyan 7000-ig lehet forgatni és egész szépen szól. Tehát még mindig pörgethető valamennyire, mégis közben meglepően nyomatékos, pl. 42-nél kéri sík úton a 6-ost a váltási segédlet, ami szerintem vicces. :D Tehát ilyen 1200-as fordulaton el lehet vele krúzolni (városban 6-osban) és még csak nem is agyhalott. Meglehet, hogy a Honda nem diktál mostanában a benzines motor építésében trendeket és nem döntögetnek fajlagos teljesítmény rekordokat se már, de biztos, hogy mai napig a legmegbízhatóbbak közt vannak a motorjaik.

jahaha 2013.07.23. 00:57:55

probalok nem bunko lenni, de itt annyian odavannak a kadettes itelet stilusatol... emberek, olvassatok el 1-2 konyvet evente, kurva nagy meglepetesben lesz reszetek...

Rocko- 2013.07.23. 07:07:57

@jahaha: pont ezért vannak érte oda. :D

Egy GÉP vagyok! 2013.07.23. 09:36:53

@jahaha: NA OTT A PONT!

Szívemből szóltál. Már annak idején, amikor a digó limót ajnározták,akkor nekem is ugyanilyen gondolataim voltak, csak nem írtam így ki.

DeezL 2013.07.23. 17:58:21

@Agr3ssor: csak egy kérdés ,nem fika a te renault-od az milyen?

n53 (törölt) 2013.07.23. 19:31:16

@Egy GÉP vagyok!: A legdurvabb az, hogy annak egy tanar a szerzoje.

jahaha 2013.07.23. 20:47:55

@Egy GÉP vagyok!: hehe, digo limon azota is rohogok, eszembe jut milyen elegedett volt, hogy 160-ig versenyben volt vele egy 75 Le-s Skoda, de vegul lenyomta... Aztan egy finom trabant ferrari hasonlat... lol

cseppatengerben 2013.07.24. 02:12:54

A Kadettes sztorinak utánanéztem a szöveg alapján, és a bama archívumában még minden megvan, kicsit talán bővebben is:

www.bama.hu/baranya/kek-hirek-bulvar/azonnal-meghalt-a-motoros-ismerosok-tragikus-balesete-361795

baranya.katasztrofavedelem.hu/index.php?topicId=2914&subpage2=49&subpage1=1&subpage=1

A képgaléria alapján tényleg gyászos volt a helyzet, el tudom képzelni mit érzett a gazdája mikor meglátta.. A motorosnak kb semmi esélye nem volt, ilyenkor mondom mindig, hogy szuper dolog a két kerék, de azért nagyon nem mindegy, hogy van kasztni, vagy nincs...

A srácnak maximális respect a munkáért, bár azt hiszem nincs ember, aki egy ilyen után újra egy ugyanilyen autóba ülne, jó helyen van az már a vastelepen ezek után.. Bár lehet hogy csak felénk babonásak az emberek, nálunk ha komolyabb baleset van, az autónak mindenképp mennie kell, állítólag onnantól vonzza a bajt.

zséroskenyér 2013.07.24. 21:40:20

Kadettosnak respect, akarki akarmit mond.
süti beállítások módosítása