Ismerem a márkát és a magyar felhozatalt. Teljesen reménytelen közel gyári állapotú 126-ost találni, pláne emberi áron. Jó, ha negyedévente felbukkan a hirdetések közt egy kicsit is normálisan kinéző darab, de annak az ára is rettenetes. Az összes többi szomorú, szétbuherált, össze-vissza tört dzsunka... A házilagos diesel átépítésekről már nem is beszélve...
Az elején elmesélném,hogy miért is vettem meg a Bravomat… Nem tudom…:D
Stabilabb lett a munkahelyem,az új kapcsolatommal együtt lízingeltem két tinit,valamint terveztünk saját közös gyerkőcöt is.Ez utóbbi már elkészült azóta.:) Valami nagyobb kellett. Így elkezdtem nézegetni a(z űr)szekereket,vmint ismerősöket is kérdezgettem,köztük a régi autószerelőmet is.Jött a szokott duma:franciát,olaszt neeee..
...minden masra ott a Mustang Cabrio!
Nem szabad elfelejteni, a műszaki színvonal a 60-as évek ( merevhíd hátul, nyomórudas motor ) de jó kis kocsi, kihozták belőle a maximumot.
Mindennapi használatra vettem dupla áron, de a hirdetés szerint csak bele kellett ülni és menni. Kedves volt az eladó, próbakör, minden jónak is tűnt. Csak azt felejtette el mondani, hogy az autó évekig állt. Ennek következtében az összes gumitömítés, szilent, bak, stb szétmállott.
Különösen élvezem az első futóművét és a kormányszervót, viszont az egyenesfutás a hátsó beállítási hiba miatt rossz. Ámde, sokkal többet fogyaszt, mint amit a gyár közöl, tisztán városi forgalomban 10,5 liter óvatos vezetéssel, vegyes forgalomban sem megy 9 liter alá 80/20 város/országút.