A Totalcar Hátsóülés-rovata ismét egy kéretlen videóval jelentkezik. Természetesen ezúttal is az aktuális ebéd-utat jártuk meg oda-vissza két konkurens típussal. És nem lettünk okosabbak. Illetve igen, hamarosan olvashatják.
Citroën után Škoda? Milyen lehet?
Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég
Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal
A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy
Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Béla, tudod a Béla 2013.01.25. 08:39:51
édeslajos 2013.01.25. 09:18:53
Ha nem hiszed, kérdezd meg tőle, hiszen ismered személyesen a Pistát. Vagy mégsem csak te kapásból letegezel mindenkit? Azt ugyanis nem hinném, hogy angol lennél, ahol mindenki you. Nem you tube, az Isten szerelmére!
Muzsikok közt 2013.01.25. 09:53:59
www.origo.hu/auto/20130123-motor-megbizhatosag-az-autogyartoknal.html
papa33 2013.01.25. 10:02:06
vesznek autót, újat. Hány kilométerre, hány évre tervezik?
Én kezdem, engedelmetekkel, én 8-10 évre és 100 ezerre terveztem, már időben aktuális, kilométerben nem (majd eladás előtt előretekerem hogy hihető legyen). Egyebekben messze 200 e km felett elmenne, az ezres FÓCUSra írtak 250 ezres élettartamot... az is árban ennyi kb... Na ezeket az autókat majd használtan megvenni... írtam már. Valószínűleg beárazza a piac, és így nagy lesz az értékvesztés.
Shadowbull 2013.01.25. 10:37:51
Kencsuszi 2013.01.25. 11:15:20
"Basszus már a IV-es Golfnál is probléma volt a könyöklőbe ütköző kézifékkar. Azóta nem sikerült ezt javítani??? "
Sőt, az Audi A3-ban is probléma volt, ami pedig prémium márka.
tonypek 2013.01.25. 11:25:06
Szélesség sok mindent elárul arról hogy hova pozicionálták a Rapidot.
Példák a szélességre:
Renault Fluence: 1809 mm
Suzuki SX4 Sedan: 1730 mm
Fiat Linea: 1730 mm
Citroën C-Elysée: 1710 mm
Skoda Rapid: 1706 mm
Legkisebb ezek közül.
Muzsikok közt 2013.01.25. 11:29:54
-feltehetően egyikre se, mert pl. a hideg motor a melegnél sokszorosan gyorsabban kopik, a rozsda sem ugyanúgy támad különböző körülmények között.
1 dolog biztos: A nyugati blogokban fel sem merül az élettartam-para a kis turbókkal kapcsolatban. Ergo a szegény ember parázik mindenen. A turbódízelek előtt is volt ugyanilyen para ma nincs szívódízel, vannak viszont korábban elképzelhetetlen futásteljesítmények.
2. Ha nem bízol benne vegyél szívómotort, nem kötelező ezt venni.
3. Az autógyárak szeretnének elpusztíthatatlan autókat gyártani, de elsősorban annak gyártanak autót, aki fizet érte. Tehát nem a magyaroknak. A nyugati kocsik ált. 2 tulaj után, jellemzően 200e km körül kerülnek ki az országokból(ezt a kormányaik támogatják), hogy a megbízhatóság, fenntartási ktg. UTÁNA milyen, az nem elsődleges tervezési szempont szerintem.
c220 2013.01.25. 11:33:55
Shadowbull 2013.01.25. 11:39:32
havi 8000 kilometer mar uzleti jellegu futasteljesitmeny, arra vegyel celjarmuvet.
c220 2013.01.25. 11:41:48
c220 2013.01.25. 11:54:32
Muzsikok közt 2013.01.25. 11:56:07
c220 2013.01.25. 12:04:14
Muzsikok közt 2013.01.25. 12:06:52
Mások a különböző importőrök politikái. Szerbiában annyiért veszed ami az árcédulán van, itthon árengedménynek/akciónak, alkunak hívják.
W123hoz ne hasonlíts se Swiftet, se C220at..:) Természetesen ha valakinek 3-4 kilója van annak a Swiftnél nincs jobb autó. A W123 is kimegy a világból, Csikós sokszor leírta mit jelent neki megadni amit kér. Más mint a Stiftnél, ami semmit sem kér. Persze 30 éves korára nem lesz sehol, csak hát kit érdekel ez. Veszik a köv. 12 évest 300ért 5-6 év gondtalan autózásra.
Muzsikok közt 2013.01.25. 12:08:29
c220 2013.01.25. 12:15:26
Shadowbull 2013.01.25. 12:29:00
itt van a nemet atlag, szetbontva kategoriakra:
www.diw.de/documents/publikationen/73/diw_01.c.389477.de/11-48-3.pdf
Szemelyautoknal 2010-ben 14.200 km volt. Dizeleknel 21.100, benzineseknel 11.400km.
Nyilvan a cegautok azok Nemetorszagban is, amik sokat mennek, atlagember atlagautovaljoval kevesebbet.
furo80 2013.01.25. 12:34:30
Der Milan 2013.01.25. 14:04:26
Az apósom karban tartja az autót, 10 éve van nála... előtte milyen törődést kapott az a nagy kérdés. De egy 200D esetében nem meglepő, hogy több javítóméretet is kikoptat pár százezer alatt, 1400(?)kg-ra jut 54 lóerő... egy ilyen konstrukció tartós se lehet annyira túl van terhelve.
fejetlen bárd 2013.01.25. 14:11:38
Az Octáviában az a szimpatikus, hogy praktikus és látszik, hogy a mérnökök úgy formálták azt a gyurmát, hogy hétköznapi igényeknek feleljen meg. A csomagtér nem csak hatalmas, de könnyen pakolható (ennél csak a jelenlegi Superb generáció talányosabb a két módban nyitható csomagtér ajtóval).
Ezzel szemben a Rapid pont olyan fantáziátlan, mint a kategóriájában minden más. Csak éppen Octavia áron mérik és ilyen szempontból totális a visszalépés. Hasonló ársávban kevesebbet kapsz mint eddig.
Jelenleg inkább egy jó Octáviát vennék (amíg még lehet) a kifutó generációból.
zsolti_ 2013.01.25. 14:32:03
Jurájhíp 2013.01.25. 20:23:51
Arról nem beszélve, hogy hány darab 1,2 -es Merci motor tudna vajon 1 millió kilómétert? ;)
Jurájhíp 2013.01.25. 20:30:24
Azért 5 ajtósban illik lenni. A "szar" F Astrámon is volt már, de előtte a Kadetteken is, ha az 5 ajtós volt. Ez a fillérbaszás tipikus esete.
Ennyi pénzért van (lesz) SIDI motoros Cruze is, ami lényegesen esztétikusabb autó, az I30 és Ceed párost már nem is említem.
Rocko- 2013.01.25. 20:42:39
tehát van EGY darab mintád, amiből TIPPELSZ az összesre.
nem érzed hibásnak a logikádat, ugye?
Rocko- 2013.01.25. 20:44:37
jah, hogy másnak nem kell? én akkor is követelem!
na, ugyanez a hozzállásotok. ha nincs, nem kell fizetni érte. ha kell, fizetsz. ezt hívják konfigurációnak.
Rocko- 2013.01.25. 20:45:43
Jurájhíp 2013.01.25. 20:58:48
Igen, de a logikádból éppen az következik akkor, hogy legyen minden autó full fapad, pusztán csak 4 kerékkel, és vegyen meg hozzá mindent a paraszt ha igényli.
Nyilván lehet így is gondolkodni, de ez nagyon konszernes gondolkodás, ettől ma már illik nagyvonalúbbnak lenni, főleg ennyi pénzért, főleg ilyen konkurencia mellett, és főleg ha egyébként más, biztonsági szempontból kevésbé fontos extra meg alapáras. Lásd willanyablak..
Szóval lehet, hogy velünk van a baj és nem a fauvével, de szerintem inkább nem. :)
Rocko- 2013.01.25. 21:01:51
Jurájhíp 2013.01.25. 21:10:29
Hát pont erről van szó. Az igények kielégítéséről. Nekünk, meggyőződésem, hogy sokónknak rajtad kívül, igényünk lenne ennyi pénzért a hátsó ablaktörlő is.... a VW azt mondja lófaszt nekünk, vegyük meg ha kell! A nagyvonalúságot nem szó szerint kell érteni... bár ha belegondolok.
Szerintem te csak nem akarsz érteni bennünk.
etwas kultur muss sein 2013.01.25. 21:56:22
Nem ferrári ez bazzeg, hogy alap használható felszereléssel 20 milla legyen...
Mondjuk aki ezt a kocsit ennyiért megveszi, az meg is érdemli.
Rocko- 2013.01.25. 22:03:10
@SzélsebesVelorex: persze, jár.
meg persze a köztársasági elnöknek is a palota. mert ami jár az jár.
nem kérlek, nem jár, azt kapod amit kifzetsz.
etwas kultur muss sein 2013.01.25. 22:21:29
Ez a Skoda brutálisan túl van árazva, tehát ha alapáron veszed, akkor már kifizetted azt a nyomorult hátsó törlőt (is). Legfeljebb van képük nem odaadni, hanem kifizettetik még egyszer, ha akarod. Kezd derengeni valami?
Rocko- 2013.01.25. 22:23:25
köszi hogy felvilágosítottál.
etwas kultur muss sein 2013.01.25. 22:28:53
Rocko- 2013.01.25. 22:37:03
gondolom te egy autógyártó vagy hogy eldöntsd mit adsz alapáron. ha nem vagy az, akkor miért akarod te eldönteni hogy mit kapsz alapáron? te, mint vevő, választhatsz hogy melyik gyártó melyik termékét veszed.
bizonyos gyártók szabadon konfigurálható autókat készítenek (lásd Skoda), amiből kiválasztod hogy te mit akarsz megvenni. mások pedig előre eldöntik neked. mondjuk hátsóablaktörlőhöz kapsz heremasszírozót, jobb hátsó ablak remegésjelzőt, hóérzékelőt és vonóhorgot. igaz, nincs szükséged erre, de kifizettetik az ablaktörlő mellé. erre a kényszerű árukapcsolásra pedig azt mondod hogy milyen jó.
vevőként pedi választhatsz hogy milyen típusút szeretnél: rádsóznak minden szart vagy te döntöd el milyen extrát szeretnél.
gondolom azért nem olyan nehéz ezt megérteni. bár igaz, vannak aki szeretik ha mások döntenek helyettük.
Rocko- 2013.01.25. 22:38:50
Muzsikok közt 2013.01.25. 22:54:51
A baj azzal van hogy a magyar importőr valszeg elírta az árat vagy kicsit berúgott árazáskor. Ugyanez az autó 1.2 tsi Active 10990 euró Szerbiában ami 3,2 Mft. Ja abban van klíma, nem úgy mint a Mo-iban.
Én is kiröhögöm a belem itt Szlovákiában 13980 a Golf 7 1.2 TSI Trendline (4,1 Mft), tehát olcsóbb mint a tesztelt Rapid. Ez nevetséges.
Rocko- 2013.01.25. 23:03:56
de nem hiszem hogy az importőr van berúgva, hanem próbálja kigazdálkodni a terheit. szívesen vennék egy ilyen összehasonlítást is, ha már számolgatunk, ami az importőr kiadásait nézi (SZJÁ, ÁFA, telekadó, telekomadó, társasági adó, regisztrációs adó), amit össze kell szednie az - egyre nehezebben - eladott autókból. nem mondom hogy elfogadható, kötelezően elfgodandó, de megérthető hogy miért drágább.
Muzsikok közt 2013.01.26. 00:06:00
A magyar márkakereskedések évek óta nem az eladásokból, hanem a reexport-bizniszből élnek. Mivel a netto ár a legtöbb esetben Mo-n nagyon jó, sokszor a legolcsóbb a régióban, érdemes új autót importálni Mo-ról a környező országokba.
Az hogy tavaly 53e autó lett forgalomba helyezve az csak annyit jelent hogy annyi lett mo-n forgalomba helyezve. 2-3x annyit is eladhattak magyarországi kereskedők, külföldi forgalomba helyezés céljából.
cukkorborsó 2013.01.26. 03:59:54
c220 2013.01.26. 04:53:44
c220 2013.01.26. 05:04:42
c220 2013.01.26. 05:06:39
c220 2013.01.26. 05:16:50
c220 2013.01.26. 05:24:34
nepitelet.hu/autok/mercedes-benz/200-500_e_1984/tobb_mint_1.000.000km/
Jurájhíp 2013.01.26. 10:33:19
Baszdki! Nem mindenkinek van igénye elektromos ablakemelőre sem, mégis benne van, és mégis kifizettetik velem, amit meg elvárnék, hogy ennyi pénzért benne legyen mert az első szutymákos időben nem fogok kilátni hátrafelé és ez egyébiránt módfelett balesetveszélyes is, az nincs!
Te tényleg hülye vagy, vagy csak annak tetteted magad? Nem igaz baszdki, hogy hárman nem tudunk neked egy egyszerű alapvetést megmagyarázni!
Egy 4,5 milliós autóban ma már NEM kérdés, hogy egy vacak 10 ezres biztonsági felszerelésnek KÖTELEZŐ ott lenne egy ilyen gyártó termékében. Ha ezt nem építi be az SZARVASHIBA!
Akkor inkább adja annyival drágábban, aki ennyiért egy ilyen autót vesz, annak az a 10 ezres már nem hiszem, hogy oszt vagy szoroz, főleg ha már kifizettetik a másik 50-60 ezret az elektromos ablakért.
Nincs itt mit szépíteni, simán elbaszta a VW ennek az autónak az árazását, te meg próbálod itt jó TROLL módjára védeni a becsületüket. Ha a VW soha semmilyen autójába nem tenne semmilyen "extrát" és mindent meg kellene venni bele akkor még igazad is lehetne, az pedig elég különös és ugyancsak tarthatatlan magyarázkodás részedről, hogy nem mindenkinek van igénye...
Miért baszdki? A Golf vagy a Poló esetében a VW úgy véli, hogy ott meg minden vásárlónak igénye van a hátsó ablaktörlőre? Mert ugye ott meg adják alapáron, meg sem kérdezik a vásárlót, hogy kéri -e?
Nevetséges vagy....
Muzsikok közt 2013.01.26. 10:41:06
Ez pont egy C220 kombi volt(a 2000-2004 között gyártottból), és egy nagy rakás sz*r volt az autó, mégsem azt a következtetést vontam le belőle, hogy a Merci egy fos.
2 jó pontja volt az autónak, jó látni a csillagot belülről és szép az ajtócsukódás hangja. A belső tér minősége is a Merciben jó volt. Minden másban jobb volt a 2005ös Mondeo amit akkor vettem(belső tér, futómü, dinamika), az is 2.2es úgyhogy a motort is össze lehet hasonlítani. + még meg is volt átkozva a Merci mert a rendes - utcánparkolós - ferencvárosi helyen ahol mindig parkolok, az első 7en ellopták a 2 komplett tükröt így tükör nélkül vittem vissza Komáromba.
'ha nem látod a különbséget egy Mercedes és egy Suzuki között'
- hogyne lenne különbség az egyik alkalmas mindennapi használatra a másik nem, legalábbis hasonló áron.
- amúgy egy ilyen 220 cdi ami nálam volt pont annyi idő alatt gyorsul 100ra, mint a tesztelt 1.2es Rapid. Ettől még a Rapid inkább országútra, a Merci inkább pályára ideális ebben a felállásban.
- 1 mill. km szép dolog pont annyira kevés Mercivel történik meg mint Astrával, Golffal, Focussal(mind3ról itt a teszt a TC-n a használt teszt rovatban, nem a népítéletben...:)
papa33 2013.01.26. 10:46:27
totalcar.hu/tesztek/2012/12/20/hullocsillag/
Kérem, ha vesz valaki egy Daciát akár 5 év garival, akkor az 5 év gondtalan, költségmentes (javításilag).
A fakó csillag javítása?
Jurájhíp 2013.01.26. 10:50:29
"Egy sem, mivel nem mákdarálót tesznek a motorháztető alá Stuttgartban..:-)"
khm khm... :) Majd szólj ha 1 milliót futott ez a szerinted nem mákdaráló!
www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/a_140/mercedes-benz_a_140_classic_klima.sz.konyv-6487416
Szerintem kár ezen az 1 millió kilóméter témán lovagolni, mert egyrészt ma már a kutyát nem érdekli, hogy egy 30 évvel ezelőtti autó tud -e ekkora futásteljesítményt, másrészt gondolom az neked is világos, hogy egy motor minél nagyobb annál inkább reális a magasabb futásteljesítmény. Ha a Suzuki gyártana nagy köbös prémium autót vélhetően tudna 1 milliót futó motort.
Tudod sokfélék vagyunk sokféle igénnyel, így mások a prioritásaink.
Te Merci prémiumosságára vagy ráizgulva, másokat viszont ez hidegen hagy, mert nekik az olcsó fenntarthatóság sokkal fontosabb!
Én személy szerint nagy tisztelője vagyok a Márkának, de ha engem megkérdezel, hogy mit vennék mondjuk 1 millióért akkor valószínűleg én is azt mondanám, hogy tojok a tartósságra, számomra sokkal fontosabb, hogy a családom biztonságba utazzon, így inkább a fiatalabb és biztonságosabb autót választanám, ami lehet, hogy nem olyan kényelmes, és a farkam sem hosszabbítja meg, de olcsóbban tartom fenn!
Rocko- 2013.01.26. 11:20:26
tehát most az arány amennyit láttál 0,00000000000000001%-ról felugrott 0,00000000000000003%-ra?
Rocko- 2013.01.26. 11:22:21
én legalább tudom hogy nem szenevdek fogalomzavarban.
szevasz.
Der Milan 2013.01.26. 11:36:59
Zuckerbrottal egyet értek, hatalmas a különbség egy Swift és egy ilyen ócska Merci között használati értéket tekintve, a Swiftbe beleülök és elfordítom a kulcsot.
Azt ugye Te sem gondolod, hogy egy ilyen foltozott vagy rohadó öreg autó biztonságosabb mint egy Swift?
Félre értés ne essék, nem a Swiftre mondom, hogy biztonságos, hanem a Mercire, hogy én bizony abba se ülnék bele egy Suzukival találkozás erejéig sem. Tény hogy a másik autóba nagyobb lyukat üt a nagy súly miatt... Egyébként ezt a töréses dolgot tipikusan öreg Saabosok szokták emlegetni, hogy "ha az én 9000-rem összeütközne egy új Clioval akkor bizony megnézhetnék magukat az 5 csillagos kocsijukban" :).
papa33 2013.01.26. 11:55:43
Én kérem, veszek egy 5*-os Swiftet 7 légzsákkal, a maradékból meg egy kis házat, vagy a 3 gyerkőcnek 3 lakást...
Mert nem csak a jövedelemhez, hanem az ingatlanokhoz is drága az ótó minálunk.
etwas kultur muss sein 2013.01.26. 13:28:56
FM2k 2013.01.26. 13:53:22
c220 2013.01.26. 14:31:26
c220 2013.01.26. 14:46:38
c220 2013.01.26. 14:58:42
c220 2013.01.26. 15:03:09
c220 2013.01.26. 15:14:12
geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2013.01.26. 15:37:04
Oké, Magyarországo igazad van ezzel a felfogással.De NYugat-Európában nem így működnek a bankok szerencsére, nem ilyeek a hitelek.Ha azt mondom, 3 év alatt a tőke után 10% többlet van összesen, az jól hangzik?Szerintem kicsit több mint kurv@jól...Vagyis pl: 2,7 milla tőkére összesen vissza kellett fizetni 3 év alatt 3 milla forintot.Ismétlem, 2,7-re 3-at.Mindent beleszámítva.És közben egyszer sem jött kiegészítő csekk, meg ilyen-olyan apróbetűs szövegre való hivatkozásként újabb összegek.Szóval így is lehet.Ha nem így csinálnák, le is húzhatnák a rolót.Szóval szerintem gyújtsátok fel a hazai bankokat, nem kár egyikért sem...
etwas kultur muss sein 2013.01.26. 16:02:22
A régi Swiftek valóban életveszélyesek voltak, de a mostaniak azért nem nevezhetők guruló koporsónak. Sőt...
totalcar.hu/tesztek/tores/swift/
Muzsikok közt 2013.01.26. 16:30:06
Nem vk autós újságíró használt kocsit tudok használthoz hasonlítani a Mercit 2000-2007ig gyártották abban a formában, a Mondeot 2000-2007ig. Annyi volt a különbség hogy az enyém faceliftes a Merci meg facelift előtti volt.
Muzsikok közt 2013.01.26. 16:41:41
- Ez is butaság. A lemez nem véd meg semmilyen autóban semmitől sem(ettől persze az ős swift papírdoboz, az új swift viszont sokkal biztonságosabb mint a limlom Mercik)
www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
Hiába nagy és nehéz a Volvo, abban halsz meg.
'szélvédőtöl előre szinte eltűnt a kocsi...' - igen ez a kocsi elejének a dolga ütközéskor(alap mechanika). Ha lenne olyan autó, amelyik nem deformálódik, abban már 30nál meghalna mindenki.
Der Milan 2013.01.26. 16:44:39
Had' ne kommentáljam az ironikus megjegyzésedet, hogy miért nem Saxo-t vagy C3-at vesznek a németek taxinak... azért örülök, hogy sikerült kiforgatnod a szavaimat.
Der Milan 2013.01.26. 16:54:13
c220 2013.01.26. 18:00:19
c220 2013.01.26. 18:04:08
c220 2013.01.26. 18:06:16
c220 2013.01.26. 18:15:12
Na ezen jót nevettem, ezt az aranyköpést azért ne hangoztasd komolyabb körökben, mert hamar megpirítanak...Pont a Volvo az, aki a legtöbbet költ tesztekre, biztonsági extrák fejlesztésére és hadd ne soroljam...
Muzsikok közt 2013.01.26. 19:11:45
S klasse - luxusklasse
E klasse - oberclasse
C klasse - mittelclasse
A klasse - untere mittelclasse(Golf)
Más kérdés hogy a fordnál a Mondeo3 a Mondeot és a Scorpiot is helyettesíti de a középkategóriásokkal szokták tesztelni.
" Hiába nagy és nehéz a Volvo, abban halsz meg" - a biztonság kedvéért belinkeltem fent a töréstesztet, de látom nem nézted meg...:) Arra a butaságodra volt válasz, hogy ha egy 20 éves Mercivel frontálisan ütközöl egy mai Swifttel, a Swiftből fognak kiszállni élve, hiába nyomogathatod a pléhet rajta.
c220 2013.01.26. 19:24:18
Muzsikok közt 2013.01.26. 19:31:48
c220 2013.01.26. 19:47:44
Egy autó árában a profiton kívül van még pár tétel, pl fejlesztési kiadások, de ezt ugye a Swift-nél meg a Wagon R+ és társainál nyugodtan zárójelbe tehetjük..
Muzsikok közt 2013.01.26. 19:57:12
- nem érzed hogy kezdesz ciki lenni? Ott a VIDEÓ én nem állítok semmit. A svédek autói 20 évesen semmire sem jelentenek garanciát, ahogy a Merci sem.
www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
c220 2013.01.26. 20:03:01
Globetrotter2014 2013.01.26. 20:08:35
Ráadáasul a Mondeonál az is szempont volt hogy minél jobban kihazsnálják a rendelkezésre álló helyet.
Szal nem lesz szégyenkeznia valója az E klasséval szemben.
Más kérdés hogy az embereknek kell-e ekkora "nagy családi autó" (ahogy az angolok osztályoznak).
A Focus és a Mondeo között elég nagy ű van, nem véletlenül fejlesztett a két platfrom közé a volvo egy ténylegesen középkatergóriás méretű autót...
Globetrotter2014 2013.01.26. 20:17:01
A videón elég meredek a különbség, de egyrészt a 940es télnyleg minden modern teszt előtt készült, ráadáasul egy 20 éves autónál már nem beszllhetünk merevségről a szétrozsdásodott azélelemek miatt.
De tény a Volvo (ami egyébbként alig nehezebb mint a fele akkora MOdus!) nem tolte el az útból a modust, ellenben a modus szinte áthajtott rajta.
Nyilván ha egy modern V70essel esett volna meg, kicsit máshogy nézett volna ki a dolog. De a Modus nem jéárt volna sokkal rosszabbul, csak a volvóban ülők.
A suzuki és tsai nem a biztonsági fejlesztéseikről voltak híresek (ráaádsul az öreg stiftre ugyanúgy igaz ami a 940esre, azaz akkor fejkeszttették amikor még a biztonság nem votl szempont), de azért amit a Saab tudott, azt más GM vállalatok is mgismerhették, az NCAP pedig komoly objektív teszt lett, aminél meg lehetett próbálni mellébeszélni meg ellenkampányolni, de normális ember ilyenkor nem a márka mellé ált (béár ezt a TC nek megint sierült előadni a héten).
c220 2013.01.26. 20:25:03
c220 2013.01.26. 20:37:30
Muzsikok közt 2013.01.26. 20:39:22
Nem állítottam hogy a Suzuki a biztonság netovábbja, azt viszont igen hogy egy 2013mas Swift biztonságosabb mint egy 20 éves Merci vagy akármi, akkor is ha szemből egymásnak mennek.
Globetrotter2014 2013.01.26. 20:56:53
Igan, egy 2013as swift biztonságosabb mint egy nagyon öreg merci de már a pépaszemes merci is igen erős 4csillagos eredményt ért el.
Az biztso hogy a w210esben nem járnának úgy mint a Modus Vs 940es videón...
c220 2013.01.26. 20:59:09
Béla, tudod a Béla 2013.01.26. 21:38:52
www.fiat.hu/cgi-bin/pbrand.dll/FIAT_HUNGARY/home.jsp?BV_UseBVCookie=no
papa33 2013.01.26. 22:17:26
A nagy pofára esés különben az alvázas terepjáróknál következik be.
De elég messze vagyunk az olcsó szedán témától.
Csapee 2013.01.27. 07:37:50
Globetrotter2014 2013.01.27. 09:37:02
@papa33: az összehasonlítás alapja az volt hogy mire elég 1-2 milla. az angoloknáál ebből kijött volna egy viszonlag friss apró Modus vagy egy méretes öreg volvo.
Arra voltak kiváncsiak hogy melyik a biztonságosabb.
Egyértelmű volt az eredmény.
Kand Úr 2013.01.27. 23:54:28
Abban a Volvo-ban nem volt motor!
Levrone 2013.01.28. 07:15:35
Sőt, a Modus-ban sem volt. A blokk mindkettőből ki volt véve, csak a szerelvények maradtak a motortérben.
w a s d 2013.01.28. 10:48:46
Ott van az a motor:
www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=emtLLvXrrFs#t=409s
kepfeltoltes.hu/130128/1356599822n_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
@ZF2: Miért, mit csinált az Auto Bild?
Globetrotter2014 2013.01.28. 10:57:02
De az örök kedvencem ez:
totalcar.hu/magazin/kozelet/sclassecrash/
Igazából semmi rendkívüli, csak ezúttal abban a kellemetlen heylzetben voltak hogy oknyomozó riporterek is követték az eseményeket, meg eleve elkövettek egy apró hibát, ami miatt gyanúsak lettek.
Saját tesztnél ilyen kockázat nincs.
Kand Úr 2013.01.28. 14:18:03
tényleg, a hosszabb videón látszik a motor
www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
ezen a rövidebb videón viszon nem, és sokan gyanúsnak is találták, lásd 1. komment.
Mitya Ivanov 2013.01.29. 16:24:25
miért van az, hogy a Peugeot 301 es tedztben erőtlennek írják az 1,6-os VTi-t (" A papíron vagy nyomtatásban leírt szám optimizmusra adna okot, de a valóságban, talán az Euro5 normák miatt botrányos erőtlen. Hármasban, padlógázon meghalt dombnak fölfelé, muszáj volt kettesbe visszakapcsolni: saccra mindössze 70-80 lóerőnek tűnik")
A C-elysées tesztbven ugyanerről a motorról ezt írják:
("...jól bevált egyhatos nem rossz a C-Elysée-ben. Sőt. Elég nagy, alul is van ereje, nem kell sokat váltogatni – nem is lehet, hisz csak öt fokozat van, de az elég. És ha kiforgatják, a felső tartományban valószerűtlenül megy, cirka tíz másodperc alatt van százon, noha a kettes elfogy kilencvennél, azaz egy extra váltás is hátráltatja. Hasonló lopakodó, mint az 1,6-os Thalia volt a maga idejében, csak hát a kutya sem vett olyat.")
akkor most mi van? Milyen ez a motor?
Az utolsó 100 komment: