Húszéves BMW-vel a Ferrari 458 ellen

  2012. október 06. - ZáchDani Címkék: drag Ferrari BMW

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A legjobb autós oldal a Facebookon
2015-05-04 18:06:23

2003.08 havi 1.9 pdtdi 131 le. VW Golf IV 1.400.000 ft Sportkivitel, kagylo ülések, 6gangos válltó, gyari

Megőrülök, annyira szép
2014-10-07 10:57:53

A világ legszomorúbb munkái sorozatunk újabb gyöngyszemei következnek. Aki kiállítási standot tervez

Ilyen könnyen még sosem nyertél
2014-09-30 15:10:44

Svájcban minden megtörténhet, ami az egyszeri magyar autóbuzinak csupán gyűrött újságpapírból

Ezt ne csináld, ha jön a mentő
2014-09-17 17:58:25

Megfigyelték, hogy az utóbbi időben sorra születnek az érdekes autós témák a szerkesztőség tövében?

Ehhez nem sok kommentár szükséges. Nyilvánvaló, hogy a Ferrari tulajdonosa nem számított ekkora verésre, amikor odagurult mellé a nyolcvanas évek végéről ránk maradt, nem különösebben szép állapotú, E30-as szériából származó BMW 3-as. Ennek a sorozatnak a legerősebb tagja a soros, négyhengeres motorral szerelt M3, melnyek legutolsó kivitele is kevesebb, mint 250 lóerős, míg a Ferrari ennek több, mint a kétszeresét tudja. Az olasz autóban hétfokozatú, dupla kuplungos váltó és számbavehetetlenül sokféle elektronikus segédlet van, de ez sem menti meg. Itt biztosan nem egy régi M3-mal van dolgunk.

A repülőrajtos verseny elején elhúz a 458-as, távol kerül az öreg BMW-től, majd történik valami. Az E30-as hamar felzárkózik és feltartóztathatatlanul hagyja maga mögött a Ferrarit. A futam két kameraállásból is követhető, de ezek közül a BMW-é az érdekesebb. Abban ugyanis jól hallható a turbós motorok jellegzetes tüsszögése. Vajon mi lehet a gépháztető alatt? 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr504823358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AutosVilli 2012.10.06. 16:42:29

nekem úgy tűnik ,
Mint ha nem igazán nyomná neki a ferráris

Machiavelli 2012.10.06. 16:42:54

Szerintem meg rakétával sokkal jobban le lehetne alázni a Ferrarit. De miért is pont mindig a Ferrarit akarják alázni? Miért hozzá hasonlítja magát mindenki?

poa ogapo 2012.10.06. 16:45:45

A ferráris nem nyomja neki!

házikoszt 2012.10.06. 16:49:52

Két dolog szerintem:
-a Ferrari valami nagyon utcai (vagy winter :D) állásba lehetett kapcsolva, nem hallani a 8-9e-t forgó motort, én olyan 6e körüli fordulatra tippelek, ott már elvált az automata.
-a BMW-n látszik, hogy még 3-ban is szitál az eleje, csúszhat a hátsó kerék a nyomatéktól, nem tudja levinni az erőt az aszfaltra, ezért van némi hátrányban az elején.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe n. 2012.10.06. 16:49:56

a ferráris az elején vagy 5 másodpercig csak nézelődötT:D

uniqm 2012.10.06. 16:54:16

De most ez a video ide minek???
Ilyenek ezrével vannak mindenféle video megosztó oldalakon.

CJKrisz 2012.10.06. 16:54:39

LOL.Egyértelműen nem nyomja neki a Ferrari vezetője. 10mp-nél nyomott neki azért egy kövéret a miheztartás végett, ott elég csúnyán állva is maradt a bömös. Elég jól látható, hogy a felvétel végén sem mennek többet, mint 200. De lehet, hogy még 160-at sem. Ha egy Ferrari 25mp alatt nem lenne képes 250-ig gyorsulni, akkor azt bármelyik tulaj az árokba borítaná egy dózerrel és felgyújtaná. :)

Elektomos V8 2012.10.06. 16:54:42

miért csak a bemelegítő versenyt filmezték? :)

2012.10.06. 16:54:49

www.youtube.com/watch?v=H_wYQ3wJD8s

a ferrarit még egy pözsó is tudja szopatni

végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll · http://engesztelhetetlen.blog.hu/ 2012.10.06. 16:56:16

Nem igaz mert nyomta neki a Ferráris!!! Mi a meglepő abba hogy ezt az Olasz szart lehagyja a világba a legjobb Német kocsi!!! Ezen csak az lepődik meg aki eddig nem figyelt!!!

amenta 2012.10.06. 16:57:38

Egy E60-as M5 V10-es motorja van benne. :)

amenta 2012.10.06. 16:59:13

Ja, nem, most látom hogy ez egy másik bmw. :)

LFC 2012.10.06. 17:00:57

Azért megnézném hogy ha kanyarodni kell azzal a legjobb német kocsival akkor mivan... Abba meg semmi meglepő nincs hogy egy 20 kilós verda alá tesznek egy jó pár száz lovat és megy mint az állat.

Quarius_ 2012.10.06. 17:03:48

Most komolyan a TC-nél még van aki meglepődik azon, hogy egy 30 éves kasztnival rendelkező drag autó letud nyomni egy utcai sportautót?
Ehhez csak egy nagy turbo és egy könnyű kasztni kell.

netrunner71 2012.10.06. 17:07:07

@CJKrisz:

Felgyullad az magától is. :-P

chellenge_accepted 2012.10.06. 17:15:39

Amit amenta említ azt szerintem értelmesebb lett volna kirakni!
E30 M5-ös V10 azoknál a videóknál nincs kérdés nyomta-e a Ferrari, Porsche, akármi! De értem én hogy itt a 458-as a hírérték amit lever egy turbos BMW amit utána tréler visz haza.

f@szkivantöletek 2012.10.06. 17:18:38

Mivel nem állórajt az utolsó bójától padlóznak az jól látszik a BMW-ben 10 mp-nél. Továbbhaladva 22 mp-nél szintén a BMW-ben utazva pont az előzés előtt leállítva a videót, tisztán látszik a 240-es óra kiakadva. A széria óra legalábbis 240.
Nem értem miért kell hülyeségeket beszélni.
Egyébként ez tök alap dolog elég egy sor hatra a turbó és lehet szopatni az olasz palacsintasütőket.
youtube E30 turbó, V8, V10, V12(turbós is van)és lehet csemegézni. Vannak érdekes teljesítmény adatok. Ja és nem gyulladnak ki és nem esnek szét 5 000 KM után.

banfwd 2012.10.06. 17:18:42

Nem nyomta a Ferraris mi? Idióták... :D

Mr. Jerkow 2012.10.06. 17:26:13

Ugyan-ugyan! Mindenki tudja, hogy egy széria Sport Swift, vagy egy 5gen Civic Vti mindegyiket állva hagyja! :DDDDD

feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2012.10.06. 17:26:15

Gyorsulási verseny=adott távot ki tesz meg rövidebb idő alatt. Ennyi a történet. Sem az előzmény, sem a hazaút nem érdekel senkit.
Grat a bimmeresnek. Haza szívesebben mennék a digóval.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2012.10.06. 17:39:19

A kocsiban egy M5-ös V10-es motorja van, turbós, etanollal hajtva. 1000 lóerő környékén van, nem csoda, hogy leverte a Ferrarit amikor megjött a turbónyomás.

fetyisob 2012.10.06. 17:44:53

imádom a szerintem nem nyomjy neki a ferka beszolásokat!
igen bameg azert megyek gyorsulásra hogy ne nyomjam neki....
nem ám azert hogy megtudjam az autom határait...
ennyi hülyet...

Liquid_Night 2012.10.06. 17:47:28

Kissé kesernyés, hogy ez itt csodaként van bemutatva, miközben a világ jobb helyein egy autóbu*inak mindennaposak az ilyen épített gépek. Ahol egy bontott V8as blokk (vagy ami azt illeti, egy komplett V8as autó) megvan pár havi fizetésből, és a bürokrácia nem teszi lehetetlenné az autóépítést...

127_sud 2012.10.06. 17:47:32

Ettől még nem vennk BMW-t...
www.youtube.com/watch?v=adnvhPpuBTY&feature=related
Most akkor a Fiat 127 a legjobb? Hülyeség.

Shadowbull 2012.10.06. 17:47:48

Hat, akkarhogy is, az egyik egy szarra tuningolt ipari hulladek, a masik meg egy nemes sportauto, talan a vilag legjobbja a kategoriajaban.

Lone wolf.. 2012.10.06. 17:53:50

A béjemvé halálhangokat hallat a ferrari meg csak megy.Ennyi.

ati27 2012.10.06. 17:54:50

naa... Ezek is svédek... Vigyázni kell velük.. Néha full lepattant kinézetű kocsikat hackelnek meg "belülröl".. Kedvencem valami ezer éves amcsi pick up, kívülről egy "rozsdatelepnek" néz ki, viszont a "kabin" full bőr, patyolat.. Na meg amikor beindítja a motort a csákó, akkor sem olyan hang jön ki belőle mint a kűlső alapján várná az ember.. De ugye a "millenium falcon" óta tudják az idősebbek, hogy nem csak a külső számít.. A kicsit fiatalabbak meg ott van a Chokito.. :D. Amúgy a bömösben az a két kiegészítő instrument sem a moszkvai időt mutatja szerintem.. :D

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.10.06. 17:56:17

De hol lehet vajon CuBE?Ne féljetek, majd ő megmondja keményen.Én is várom már... :D

kuf 2012.10.06. 18:00:31

Prokee,

tévedés, a legjobb gyorsulós szopatás, de legalábbis hall of fame, a következő..:)

Astra turbo vs. Yamaha R1
www.youtube.com/watch?v=_bwxg0t5vog

wiener 2012.10.06. 18:02:02

a ferrari kb 200 métert versenyez aztán már csak megy, nem is nyomja neki, jól hallani a hangján, nemtom milyen verseny volt ez de elég béna

schawo2 2012.10.06. 18:03:53

Nem hiszem, hogy a ferrarisban akár csak egy pillanatra is megjelent volna az irigység apró szikrája.

2012.10.06. 18:07:19

Ok, van egy ember akinek az ipari hulladék Béjemvé kellene? Nem, akkor nincs kérdésem. A ferkós gyerek arcát meg minek nézze az ember, gyorsulási versenyen megy egy arra épített gép ellen, biztos nem számított rá, biztos, mindenki hülye.
A Yamaha meg nem egy R1, hanem egy R6. Nekem van egy R1-em, kurvára nem így gyorsul. Kb. ennek az Astranak pont semmi esélye ellene.

vontod75 2012.10.06. 18:10:16

@kuf: Ugye nem baj, hogy ez egy 600-as Yami R6. Az Eriggy ellen még ez az "astra turbo" is csak nézne.

Semper Fidelis 2012.10.06. 18:10:59

Szerintem.

Leszámítva azt, hogy a Ferrari egy "sima" utcai autó, míg a BMW-n látszik, hogy speckó gép, szerintem a ferraris
a. Vagy nem tudja, hogyan kell nyomni
b. Vagy direkt nem nyomja neki.

Nem taggyűlés volt · http://coub.com/view/3zq19 2012.10.06. 18:14:46

Hehe, ha ezt Enzo látta volna lehet, hogy elsírta volna magát.
Vagy mérgében szétvert volna egy lamborghini traktort.
(Állítólag nagyon kemény volt az öreg.)

kuf 2012.10.06. 18:17:46

@vontod75: Nem, nem baj, benéztem, büntess :)

vontod75 2012.10.06. 18:21:23

@kuf: :) :) :) Hozzad a Turbó Astrát, kárpótlásnak elfogadom :) :) :)

Egyébként meg kb semmi értelme az ilyen versengéseknek. Úgy érne valamit, ha mindketten ugyanazzal a technikával indulnának. Aztán kiderülne, hogy ki a King of the Hill. :) :) :)

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.10.06. 18:24:57

Ilyeneken vitazni, hogy ki, miert megy egy ilyen versenyre es mivel.

Elment mellette oszt jo napot.

A BMW-s utana meg 3 napig tutujgatta a motort a garazsban, a Ferraris meg halal nyugalommal jart be a geppel bevasarolni a piacra.

Pepejoe 2012.10.06. 18:26:26

Egyszer leállt velem egy sárga Gallardo a Nagykőrösin. A Határ úttól az autópiacig úgy 200m.-t kapott, nem volt boldog. Mondjuk mocival voltam...:D

1000rörö 2012.10.06. 18:30:19

Höö. Olasz ócskavas.

kistesoka 2012.10.06. 18:34:42

Azta, micsoda nagy szám. Egy szarrá tuningolt BMW megver egy alap Ferrarit.

Majd akkor legyen hűdenagy videó ez, ha mind a két kocsi full alap gyári lesz. Addig meg csak a BMW fanoknak kis csámcsognivaló.

Grifter 2012.10.06. 18:43:44

Ennyi kibaszott ostoba szakértő hogy fér el az interneten? Felfoghatatlan.

DOKKOLÓ 2012.10.06. 18:45:17

Bírom amikor ilyen 20-30 éves bontószökevényeket kigyúrnak 3X teljesítményre. Mellette a futómű kuka, fék kuka, a kasztni mindjárt szétszakad. Egy kátyú aztán repül a bokorba.. Arról nem beszélve, hogy ez a szar bmw jó ha pár ezer kilométert elmegy ilyen tuninggal. Nagy értelme van.

V12 Power 2012.10.06. 18:47:01

@vontod75: Azért ismerjük el, hogy nagyon nagyot megy az az Astra, még akkor is, ha "csak" egy hugyos R6-ot tudott szénné aprítani 100-260 között. Jó, oké, lehet, hogy az R1 elment volna neki 2 autóval. És? Az már akkor dicsőség?

fetyisob 2012.10.06. 18:52:26

Két féle duma megy!
1. qurva jó lenyomta de jó
2. qurvára nem számit hisz anmaz átépített autó bebebe!

itt nem erröl van szó! ezek igazi autoörültek nem csak irogatnak hanem örülten szeretik a verdákat! itt majdnem mindegy ki nyer aki ismeri ezt az érzést az tudja miröl beszélek!ilyen érzés nincs a pc-tek mellett !
a bmw-és egy ilyen fickó és a ferkás is aki tudta valszeg hogy szétalázzák hiszen csak látogatoi" autoval járt a versenyen!
ez nem arrol szolt amiröl itt beszéltek a legtöbben ,hanem az autobuziságrol és az adrenalinrol!

V12 Power 2012.10.06. 18:56:22

@scheerti: Nem a turbónyomás késett ott, hanem a tapadás.

@Többiek:
Amúgy nem értem, mit kell odalennie mindenkinek, hogy miért nagy szám, ha egy 1-2-3millából épített romhalmaz lever egy 40-60 millás sportkocsit egy gyorsuláson?!?! Igenis nagy szám. Pláne, ha ennyire nagy a különbség. Kit érdekel, hogy utána hány km-re lesz kuka a motor? Ezért lett építve. A tulaja is biztosan szívesebben járna 458-cal, ez nem erről szól. Nem is arról, hogy lealázzuk a ferkát. Arról szól, hogy tudtak egy szarból olyat építeni, ami akár egy ferkát is megeszik bizonyos körülmények között. És ez jó.

b.f. 2012.10.06. 18:58:32

Hát a Ferrari elég lassan dobálta a sebességfokozatokat, szóval valószínűleg óvatosan nyomták a gázpedált, talán ha egyszer forgott nagy fordulaton a motor.
Amúgy a ferraris videó vége felé érdemes hallgatni a 2 srácot (nem, nem tudok ilyen skandináv nyelven), de mintha ezt lehetne hallani a hanglejtésükből: "na most azt hiszi magáról, hogy megmutatta, pedig még a gázpedált se nagyon nyomtam le" :)

V12 Power 2012.10.06. 18:59:50

@visszakettőpadló: igen, nagy értelme van. Remek szórakozás, és hidd el, a BMW-s beleszarik, amikor 1-2-3ezer km múlva cserélnie kell egy blokkot 60ezerért (feltéve, hogy mondjuk egy vasblokkos 25i-re építkezett).

FEKI 2012.10.06. 19:01:48

Nekem akkor is a Ferrari kéne...

V12 Power 2012.10.06. 19:03:12

@b.f.: Ha lenyomta volna (mint ahogy szerintem lenyomta) sem lett volna más a vége, fizikát nehéz megerőszakolni, ha egyszer 400 lóval erősebb a közel azonos súlyú másik, akkor el fog menni, ha egyszer megtapad. Mindemellett nem hiszem, hogy a Ferreris megalázónak érezte volna, szerintem inkább elismerően nyilatkozott, mert ő is tisztában van azzal, hogy miről szól ez a játék. Bár én sem beszélek skandináv nyelveket.

jürgen baromartz 2012.10.06. 19:04:45

szarok a videókra, a ferkát ide nekem, most! :)

AtoszMester 2012.10.06. 19:15:04

Az más kérdés, hogy a gyerekemet/nagyanyámat nem ültetném abba a béhemwébe. Menetstabilitásban és biztonságban sehol nincs ahhoz Ferrarihoz képest.

uarempty 2012.10.06. 19:15:27

na ez is..egy ezeréves rozsdaboglyába belepakolni nagy motort.Kezeljük a komplexusunkat, ha már nincs villantós gépre pénzünk :D nyilván a ferka kéne, az meg, hogy ilyen épített bontószökevények megverik, ki a fenét érdekli úgy mégis :D

vftsárpi 2012.10.06. 19:16:59

Olvasom itt a kommenteket... Olasz ócska vas mi? :) Ezt mindig irigységből mondják a béjembé pártolók hisz tudja mindegyik,h soha nem lehet öszehasonlítani egy német átlag autót egy super sport autóval! De ha olyan kemény ez a béjembé akkor megnézném a 2200 lóerős Galardo ellen,h mit mutat a pályán...:)Vagy esetleg egy 1000 lovas Lancia Integrale ellen,vagy egy 1100 lovas EVO ellen...De ha ferrari akkor maradjunk az underground tuningos 1390 lóerős ferkónál...:) Ennyi...:)

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.10.06. 19:19:12

@CJKrisz: mostanában maguktól is felgyulladnak.

2012.10.06. 19:22:45

@V12 Power: Miért valakinek dicsőség lenyomni egy épített autóval egy utcait? Erre tényleg lehet recskázni, pedig sima fizika és belefeccölt pénz, munkaóra kérdése az egész??? egy csak és kizárólag gyorsulásra épített autóval lenyomni egy komplex követelménynek megfelelőt, mert az drágább??? Bazz, csak kötelező ne legyen ezt élvezni.
Ja, és az R1 sokkal, gyorsabb az R6-nál, menj egyszer vele és rájössz. A versenypályán nagyon kell vigyázni ha egy R6 megy előttem, nehogy a kigyorsításnál telibeverjem.

megvalaszolok 2012.10.06. 19:24:14

Annyira örülök, hogy egy ilyen videón is képesek vagytok összeveszni. Azért az átlagéletkor megüti a 15 évet?

tlacka 2012.10.06. 19:24:33

Néhány észrevétel:

- a BMW nem M3-as
- a Ferrarist annyira nem zavarhatta a dolog, mert röhög a végén.

Így a szöveget ki is lehet törölni a videók alól.

Béla, tudod a Béla 2012.10.06. 19:31:30

Ez a Ferraris nem nyomta neki, amikor nyomta akkor sehol nem volt az E30, de hogy erre élvezzen valaki egy autós szaklapnál?

zerge44 2012.10.06. 19:32:41

Azért kíváncsi lennék, hogy egy rommátuningolt üveghangon vinnyogó öreg tragacs hány kilométerig bírná a 300-as tempót az olasszal szemben, persze némi kanyart is bele lehetne tenni egy ilyen tesztbe. Röhögnék ahogy a kivénhedt busz-taliga az első élesebb kanyarban az olaszhoz képest gyök kettő sebességnél lepörögne a pályáról:).
A bömös egy gyártósórrol lehányt tucatautó, ennek megfelelő árazással. Minden ferrari egyedi és különleges darab, felesleges egy tucattaligához hasonlítani, még ha azt pár kilométer erejéig, némi jutyúbos nézettségnövelés miatt agyonfarigcsálták is.

tlacka 2012.10.06. 19:53:01

"Minden ferrari egyedi és különleges darab"

Főleg a Fiat kormánykapcsolókkal. :)
Ettől természetesen még jobb, mint a BMW, de egy nagy lapos kaszni egy nagy benzinmotorral, középen, nem túl különleges.

Béza Dániel 2012.10.06. 19:53:07

Istenem a sok komplexusos hogy bepörgött, hogy egy öreg vacakból épített dragkocsi lenyomta az imádott álomautóját... és azok a magyarázatok... nem nyomta neki a ferraris... ja persze, túrázni jár reptérre... istenem, ne csináljatok már bohócot magatokból. mégha ferraritok lenne... de csak az újságban nézegetitek, ne essetek már enyire kétségbe

Béza Dániel 2012.10.06. 19:54:13

Istenem a sok komplexusos hogy bepörgött, hogy egy öreg vacakból épített dragkocsi lenyomta az imádott álomautóját... és azok a magyarázatok... nem nyomta neki a ferraris... ja persze, túrázni jár reptérre... istenem, ne csináljatok már bohócot magatokból. mégha ferraritok lenne... de csak az újságban nézegetitek, ne essetek már enyire kétségbe

Walnuts 2012.10.06. 19:54:24

Hát Dániel a Youtube tele van ilyen "széthullás szélére tuningolt" vs gyári autós videókkal,nem tudom mi olyan különleges ebben. Ha arra gondolsz,hogy nem csak tuningolt de motorcserés is lehet a bömbi és ez fogott meg hát akkor Farkas István (Audi Max Power) v8-as S2-je is említésre méltó. Amúgy meg egy kétütemű trabiból kihozok 1000 lóerőt ha cserébe kapok egy 458 Italia-t,esküszöm megoldom:D

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.10.06. 19:57:25

ezek szerint akkor a bmw jobb auto mint a ferrari! :D minidg is tudtam!:D::D

V12 Power 2012.10.06. 19:58:44

@C16SE: Látom, nem érted. Nem az a dicsőség, hogy lenyomott egy Ferrarit, hanem az a dicsőség, hogy épített egy autót szűk költségvetésből a saját örömére, ami így megy. Hogy most mérőeszköznek stopper helyett Ferrarit használt, az tökmindegy, annyi, hogy ez látványosabb, és nagyobb hírértéke van, mint a stoppernek. Sok laikusnak a világon semmit nem mond, hogy 6,02 alatt gyorsul 62-ről 194-re, de az, hogy lenyom egy tűzpiros sportkocsit, az értelmezhető.

Béza Dániel 2012.10.06. 20:06:00

@Walnuts: Nem értem a kérdést. Nem én dimenzionálom túl a dolgot. Igen sok ilyen videó van meg sok ilyen kocsi is. Ez egy közülük. Érdekes látvány, és elismerésre méltó autóépítési teljesítmény, ennyi. Meglepő mert kívülről nem látszik a bmw-n az okosítás, szerintem a ferraris is meglepődött, jó poén volt, ennyi.

De hogy ezen hogy behergelték itt magukat (jó)páran, az nevetséges. Mintha ferrari dealerek lennének vagy legalább három ferrai állna otthon... vicc az egész...

srank 2012.10.06. 20:07:14

én is beállok a sorba, miszerint minek ezek a gagyi kókánytuning vs prémium gyorsulási videók...

Secnir 2012.10.06. 20:08:53

@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll:
" Mi a meglepő abba hogy ezt az Olasz szart lehagyja a világba a legjobb Német kocsi!!! "

hol van itt a videón volkswagen?

Walnuts 2012.10.06. 20:09:45

@vftsárpi:
Én úgy tudom,hogy az UR építi a legerősebb Gallardokat és az 1500le.

@zerge44:
Ezen hangosan felröhögtem:). Valóban nem hasonlítható egy bmw egy Ferrarihoz de egy kicsit túlreagálod.

johnclayborne 2012.10.06. 20:09:46

Nekem E36-om van, nem kevés lóval, de el kell ismerni, hogy a Ferrari-t nem tudja a BMW überelni, maximum egy halálra tuningolt BMW. Attól még a Ferrarinak mindig magasabb nimbusza lesz, mint a legmenőbb M-es BMW-nek.
És ezt én, mint BMW fanatikus mondom!
A kettő sosem lesz egy kategória.

Camping Bike Tiptronic Supercharger 2012.10.06. 20:11:51

Szerintem lincseljétek meg a béemvést.Mi a francot képzel már?! :)

De most komolyan,mi értelme van ezen ennyire vitázni?

Mostmár azért is bedobok én is egy gondolatot ami még nem hangzott el. :) A Ferraris egy újgazdag köcsög aki a pénzéből kész autót rakatott a segge alá,a béemvés viszont saját maga két keze munkájával reszelgette,építgette a gépet és ez eszmei értékileg bőven túlszárnyalja az olasz szart. :)

Walnuts 2012.10.06. 20:15:43

@Béza Dániel:
Bocsi,Zách Dánielnek ment nem neked:) és igazad van,nem tudom miért húzzák fel magukat ennyire az emberek az ilyen ócska drag race videókon.Úgy beleélik magukat mint ha az életük múlna rajta.

budy01 2012.10.06. 20:18:14

Ennek Aztán volt értelme. Gyári Ferrari kontra szarrábuherált bömös. Tényleg valós erőviszonyok...
No comment

apuczi 2012.10.06. 20:20:15

...ettől a videótól nem dobtam hátast...a béemvés gyorsan ment a ferráris meg nem...én is előztem 2.4-es Audit az 1.2-es Fiat Paliommal...ééés?:)

B.GY. 2012.10.06. 20:21:30

Mindentől van erősebb gyorsabb.Mi ezen a meglepő?Múlt hét szombaton mentem 30 km-t egy F430-cal.Megy az azért ha nyomják neki.Én meg nyomtam,nem az enyém:)Mondtam is a gazdájának.Olyan ez mint a zsiráf.Szép-szép,de otthonra azért nem kéne.

Béza Dániel 2012.10.06. 20:22:27

De hogy jön ide a ninmbusz, meg hogy melyik jobb szériaállapotban, meg hogy kanyarodik meg hasonlók...

Ez egy gördülőrajtos amatőr dragfutam, ahol egy esélytelennek tűnő, szakadt külsejű tuningolt bömös lenyomott egy szuperkocsit. Érdekes, és vicces, mert ránézésre senki nem fogadott volna a bmw-re, mégis győzött. Ennyi. Röhögtek, valőszínüleg utána dumáltak egyet, megnézegették egymás kocsiját, aztán ment mindenki dolgára.

Nesztek itt egy másik videó amin hergelhetitek magatokat: www.youtube.com/watch?v=l19B8LxwhQg

CBF 2012.10.06. 20:28:29

@Pepejoe: az ilyen faszokat nagyon bírom, odaállnak a csodajárgányukkal, aztán nem tudják elviselni, ha egy motor leveri őket, mert nincsenek tisztában a fizikával. Egy ilyen mószerrel beszélgettem is egy ilyen gyorsulás után és megdöbbentem milyen buta emberek vannak ilyen sok pénzzel :)))

Béza Dániel 2012.10.06. 20:29:07

@Walnuts: ja értem, volt már egyszer ilyen :)

szpsz 2012.10.06. 20:34:46

Ez ugyanakkora hűdenagy fless, mint amikor pár éve beleraktak egy kispolszki kasztniba valami bazinagy motort és lehetett élvezkedni, hogy wazeeg, a polák Porschét meg Corvette-et eszik reggelire. Hűűűjjjhaaa...
Ja, csak amikor majd kanyarodni vagy lassítani kell, akkor meglátjuk....

kuhi 2012.10.06. 20:38:48

Márpedig ez egy elfuserált homemade E30 turbo és az "elvi" teljesítménye alapján egyáltalán nem szűk költségvetésből született... az más kérdés, hogy a 458-at valószínűleg egy óvódás is eltapossa 3,4s alatt 100km/h-ra

Egy-két "gyári" E30 M3-mal már izgalmasabb futam lett volna:
Baujahr: 1992 Hubraum: 2493 ccm 4 Zylinder 4-Ventiltechnik
Leistung: 355 PS bei 9200 U/min. Leergewicht: 980 kg (DTM)
Höchstgeschw.: bis 310 km/h (je n. Übersetzung) 0-100 km/h: 4,6 sek
www.automobilclub-muenchen.de/bavariaring/html/a24.html

Kicsit gyorsabb: 1990 E30 M3 DTM 2.5
375 cv 280 kmh 0-100 kmh 4,5 s on 18" 940 kg

és ez volt talán a teteje: BMW M3 Gruppe H
Hubraum: 2.800 ccm
Leistung: ca. 420 PS/308 kW/ 10.000 1/min
Höchstgeschwindigkeit: ca. 285 km / h

Öreg turbó hogy szóljon is, akkor Ájudi kell alá!
(legfeljebb vmi japó - gtr, vagy supra)

Béza Dániel 2012.10.06. 20:43:30

@kuhi: na egy ilyen gyári dtm masinát megnéznék. persze akkor meg az lenne a kifogás hogy nem ér gyári versnyautóval indulni széria ferrari ellen :)

3 gb 2012.10.06. 20:45:15

Kb. annyira komoly ez a sztori, meg a kommentek többsége, mint amikor Lenke néni lenyomta a zacskóstejmaffiát Gazdagréten!

kuhi 2012.10.06. 20:47:29

@Béza Dániel@Béza Dániel:
;) oké, az F40 egyidős vele és az is "széria" volt!

F40 - Road tests have produced 0–100 km/h (0–62 mph) times as low as 3.8 seconds (while the track only version came in at 3.2 seconds) en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_F40

szpsz 2012.10.06. 20:52:35

@3 gb: "Kb. annyira komoly ez a sztori, meg a kommentek többsége, mint amikor Lenke néni lenyomta a zacskóstejmaffiát Gazdagréten!"

:-)))))))))

Kyrie Eleison 2012.10.06. 21:02:02

Hát ez jó fos sztori. Valami érdekesség?
Kommentgenerátor...

uarempty 2012.10.06. 21:07:31

@Béza Dániel: Vannak páran, akik ezt mondják, persze nyomta neki.Csak te sem érted a lényeget, h kb az emberek 99.99%-ka lexarja, h egy suftni gyorsuláson egy romhalmaz lenyom egy gyári sport autót.Ettől még 10ből 10 ember a ferkát fogja megnézni az utcán, nem a romhalmazt..akit a kpm vinne el, ha belekukkantana a motortérbe...és úgy tűnik, h azt sem sikerül egy két helikopternek felfognia, h ez egy luxus autó, kényelmesen suhansz benne, nem úgy mint a vernyákoló öreg kókányolt szarokkal, ráadásul azok még életveszélyesek és csúnyák is :D:D:D

Nem szabad öreg romokkal versenyezni..van a tecsövön egy videó, ahogy a srác felveszi saját halálát..mert egy porkéval versenyez.golf i vr6 turbo (mimás:D) meg egy porke...porse elé vág, nem tud már megállni (hogy tudna) elrántja majd kifut a szántásra, csókolom.

Kuruttya 2012.10.06. 21:08:11

Kommentvadász poszt, arra apellál, hogy annyi marad meg az emberek fejében, hogy a 458-at porba alázza egy 3-as BMW, miközben ez egy marhaság. Az onnantól nem 3-as (vagy M3-as) BMW, hogy az egész belét átalakították. Itt egy (valószínűleg) széria 458-as versenyzett egy egyedi építésű drag autóval, aminek véletlenül BMW kasztnija van.

És persze egy rendes versenypályán körbefutná ezt a szörnyszülöttet a Ferrari.

K úr 2012.10.06. 21:36:03

A Ferrari szebb...

Bumpi 2012.10.06. 21:53:13

Mit kap a győztes?

pyxys 2012.10.06. 22:04:48

@vftsárpi: delta HF int. :-) nekem volt. szar olasz... mindenki így gondolkodik, akinek sosem volt olasz.
a ferrarit összehasonlítani azzal a ronccsal vicc. még akkor is, ha ezt a távot, engedjük meg neki, gyorsabban teszi meg. és? a villanymozdony meg mindent lealáz. tehát ebből a szempontból jobb a bmw-nél. mostakkó mi legyen? sajnos minden más szempontból meg nagyon szar vele közlekedni.

kzolee 2012.10.06. 22:08:51

Az összes kommentet végigolvasva:

Hallotta már valaki a sleeper kifejezést? :)

A videó amúgy aranyos, de csak egy videó. Tények vannak, kár mögéjük gondolni bármit. A tények makacs dolgok, mint tudjuk.

Mindkét autó jó, csak másképp.

Egy paraméterben biztosan eltérnek, ezt demonstrálták a videóban.

Még van vagy ezer paraméter, amiben különböznek, arról most nincs videó.

Szerintem ennyi. :)

Zwickau001 2012.10.06. 22:25:58

Nekem egyik sincs, de mindketto elott meghajolok. szercsere heti szinten sokszor takaritok 458 akat, ff eket, 599 gtbket, californiakat, mas olasz gyartmanyokat, aventador, gallardo, muricelago, zondak, nemet vasakat, m3csl, uj regi m5 , alpina bmwk stb stb, sok sok jo verda, autobuziknak paradicsom ahol dolgozom..video ide,video oda , fanatikusoknak elmeny mind ket auto. szerencsere sok jo auto van.

Yolsos 2012.10.06. 22:37:04

Most ez mi? Megnézzük, hogy egy gyári ferrarit leelőz egy szarrátunningolt turbos "BMW"??? Hogyan kerül a két autó összehasonlításra? Ha azt a pénzt , energiát, időt amit a "régi" bmw-re költöttek a ferrarira költjük akkor épp az ellenkezőjét láttuk volna! Nem egy kategória!!! Épp ezért nincs összehasonlítási alapjuk se! Ez olyan mintha egy suzuki swift 1.0 vs bmw m5 videot néznénk!

Rocko- 2012.10.06. 22:37:27

@Vu, de ja vu: annak is nagy esze van aki ködben nekiáll gyorsulni.

Rocko- 2012.10.06. 22:40:03

@zerge44: "Azért kíváncsi lennék, hogy egy rommátuningolt üveghangon vinnyogó öreg tragacs hány kilométerig bírná a 300-as tempót az olasszal szemben, persze némi kanyart is bele lehetne tenni egy ilyen tesztbe."
én is. de objektívan.

Pepejoe 2012.10.06. 22:46:54

@CBF:
Hát ezt mondom én is.
Egyszerű matek, ezt hagyják figyelmen kívül. :)
Meg azt, hogy kanyarodni is kell ekkora tempónál, és biza' szűk ám ilyenkor a Nagykőrösi, ahogy M5 lesz belőle...

Pepejoe 2012.10.06. 22:51:51

Olyat is láttam, hogy porrá tuningolt robi, odaveri a 600-as CBR-t. Pár 100 méterig...

bilbull 2012.10.06. 22:56:43

Csodálom a hozzászólók lenyűgöző szakértelmét, belevalóságát és macsós lazaságát! Igen! Ilyenek ezek a magyar keménygyerekek: Csupa online MAD MAX.

United Steaks 2012.10.06. 23:05:31

Persze hogy leverte, 20 éve még volt anyag az autókban. Az a 3-as még akkor is menni fog, mikor a Ferrari már a tervszerű avultatás (vagy mi a pék f.sza) miatt már rég beolvasztódik.

autokatalog 2012.10.06. 23:15:44

"Ennek a sorozatnak a legerősebb tagja a soros, négyhengeres motorral szerelt M3, melnyek legutolsó kivitele is kevesebb, mint 250 lóerős,"

Nem.Az Alpina B6.254le,katalizator nelkul 261.

wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01121/f01121.htm

"Vajon mi lehet a gépháztető alatt?"

Szerintem egy B7 Turbo motorjat ramolhattak bele,ami alapbol 330ps volt.Feltekerve meg aztan a csillagos eg.
A Ferka ablakanak leengedesekor jol hallatszik a BMW-bol a ketszelepes turbok jellegztesn eros szelepzaja.Nagyon hasonlit a hang:

www.youtube.com/watch?v=bCp38h9Bx5I

Vagy estleg B10 Biturbo.

"streetfighter" 2012.10.06. 23:53:12

Szánalmas, hogy ennek a videónak hírértéke van egy ilyen autós oldalon.

youlopukku 2012.10.07. 00:09:23

mimt a legendás kispolszkis faszságok.akkor az most télleg jobb?
itt csak annyit kell látni ami bene van ,az a bmw az nem az a bmw és ennyi.amúgy ott épp jobb volt,le a kalappal,de ez a történet pont eddig is ér.

Fox888 2012.10.07. 00:15:52

Csak az e30 :D
www.youtube.com/watch?v=LnCWAaWroLE&list=FLWUXYtJWjh3GQq4xP7MPghQ&index=40&feature=plpp_video

Drága Ferrari rajongók. Nyugi a Ferrari nagyon jó autó sőt jobb mint egy e30. De ezek akkor is jó videók. Tudom sok modell ferraritok van ami nagyon menő, meg tuti tudjátok Magnum milyenbe nyomta szóval full respect!

prérikutya 2012.10.07. 00:34:59

Vigyük ki a két autót ringre. Ott majd kiderül, hogy melyik a fasza gép. Az utak nem csak egyenesekből állnak.

DrSzoke 2012.10.07. 00:49:30

@fetyisob: Egyszer majd masok is felnonek,elmulnak 13 evesek es majd megertik... Addig se mergelodj!

DrSzoke 2012.10.07. 01:01:17

@budy01: Igazad van! A gyorsulasi verseny monnyon le!!!

bbvw 2012.10.07. 01:21:04

Nahjó, megyek ki a garázsba és feltuningolom a talicskámat 1000 lóerősre és kiszedem belőle azt a két zsák krumplit amit bennehagytam ás akkormajd jövök énis Ferrarit alázni oké?!

Porta Zorrba 2012.10.07. 01:22:08

Tockost a kopasznak hejj!

Szóval akkor a turbó V8 jó nagy nyomáson erősebb a szívónál? Ma is tanultam valamit!

Porta Zorrba 2012.10.07. 01:26:36

Amúgy poén ez a szappantartó forma 1000 lóerővel. Nem kevés meló lehet benne.

A ferkát meg nem tudom mi értelme van itt szidni. Vedd meg, használd, add el, aztán szidjad. Hejj!

Pojke 2012.10.07. 02:46:06

Kedves cikk iro! En Svedben lakom es hidd el hiaba nezegetted volna a ferraris arcat nem volt szomoru.Tetszett neki is es a vegen meg meg is jegyezte,hogy biztos nagyon konnyu volt a bmw.Nyugi itt nem akkora szam egy ferrari.Ha az embernek alma egy ilyen auto akkor par evet ledolgozik es megveszi az mas kerdes,hogy itt sem olcso es tobbszor meggondolja az ember,hogy kiadjon erre sok penzt.(foleg annak tudataban,hogy itt kemenyek a telek legtobbszor es a hatsokerek hajtasos autokkal nem valami konnyu kozlekedni).De nem elerhetetlen mint otthon.Amugy meg itt a turbo nagyon elterjedt en is turbos gepet hajtok.

SubaruStage2 2012.10.07. 02:53:03

Akkor is a ferka kène :-)

FalcoM 2012.10.07. 02:57:44

Nem nyomta a Ferrarinak a gazdi.Eléggé látszik. Kb bevásárló-módban gurult egyet.

pyxys 2012.10.07. 05:01:53

én meg "norvégba" lakom (hö? Svédben, mi? ilyen dumát... ha igaz is, írnád legalább rendesen, bazz), pont letojom az ilyen baromságokat. a ferrari az ferrari, még akkor is, ha van nála erősebb, negyedmérföldet gyorsabban teljesítő gép (lásd villanymozdony), akkor is. azzal a szar fostalicskával (ami szerintem nem is bmw már) utcán elindulni sem lehetne, nem hogy bármi másra is használni az ilyen videok forgatásán kívül. megérte a sok energiát belefeccölni, hahaha. dedó.

d_m (törölt) 2012.10.07. 05:50:31

Gyerekek, akár nyomta neki a Ferraris akár nem, gyári autót gyári autóval illik hasonlítgatni. A gyári BMW-k pedig ebben a kategóriában egyáltalán nem játszanak.

Na meg különben is kit érdekel a hulladék germán talicska? :D :D :D

d_m (törölt) 2012.10.07. 05:56:54

Egyébként hajrá, oltogassátok csak a Ferrarit, hiszen nincs is annál nagyobb hungarikum, mint fikázni valamit amire a büdös életbe soha nem lesz pénzetek :D

kyanzes (törölt) 2012.10.07. 07:06:39

@kuf: Nagyon kemény az Astrás videó.

DOGMAN · http://kutyasagok.blogspot.com 2012.10.07. 07:14:10

"'Minden ferrari egyedi és különleges darab'

Főleg a Fiat kormánykapcsolókkal. :)"

Mehhe nem jól tudod: Minden Fiatban Ferrari kormánykapcsoló van :DDDD

indapass90210 2012.10.07. 07:19:34

@d_m: Torgyán József pedig sokkal fiatalabb, okosabb, jóképűbb és szerényebb nálad, hiszen több pénze van, mint amennyi neked a büdös életben lesz.

protézisesh 2012.10.07. 09:23:16

Napközi.... A lola-T ugyis mindent leverne, kiskocsogok,

Vu, de ja vu 2012.10.07. 09:27:35

@Pepejoe: Gallardo-hoz az Y2K dukál:-PPP

Vu, de ja vu 2012.10.07. 09:42:34

@Rocko-: A gyorsulás eleve izgalmas dolog, amit többféleképpen lehet fokozni...

Az egyik az, ha tejködben teszik:-DDD
Egyébként én nyomtam villanytmozdonyt gyorsulásban, kb. 8-10 mp a 100 km/ó, de 80 tonna, 2x max.1500V, 2170A:-D
Meg ködben is 120-szal... Hidd el, az is izgalmas, hogy mit hoz a következő útátjáró:-(((

De a lényeg nem ez lett volna...
Itt vitatkoznak emberek, hogy utcai vs drag... melyik a szarabb. Hát, nézőpont kérdése, de szerintem ha valaki gyorsulási versenyt vesz alapul, ne azt nézze, hogy "és hogyan kanyarodik", hanem azt hogy a 1/4 mph-t ki nyomja le gyorsabban.

Drag autónak a Ferrari 458 Italia középszerű vagy még rosszabb, a Bömbi meg 'csúcs'... De azért a Ringen legalább kétszer körbeautózná a Ferka, az is tény. Ez drag verseny volt, ergo lehet szutyok P126 1.9 PDTDI, futamonkénti motorcserével is, de ebben a kategóriában lehet jobb... 'Oszt jónapot!:-P

Schütii 2012.10.07. 09:43:16

Sorhat van a BMW-ben. Én úgy tippelem hogy M50-es, nem a hangjáról, hanem mert az egy masszív blokk (öntött vas) és 24 szelepes, elterjedt tuningalap.
A gátlói rohadt kemények ezért pattot még a kvázi síma aszfalton is.
Álló rajtból esélye sem lett volna a bajornak, vagy a kuplung vagy a hátsó kerekek égtek volna el. Na de ez a poszt is csak egy vasárnapi gumicsont.

Vu, de ja vu 2012.10.07. 09:44:06

@Rocko-: A gyorsulás eleve izgalmas dolog, amit többféleképpen lehet fokozni...

Az egyik az, ha tejködben teszik:-DDD
Egyébként én nyomtam villanytmozdonyt gyorsulásban, kb. 8-10 mp a 100 km/ó, de 80 tonna, 2x max.1500V, 2170A:-D
Meg ködben is 120-szal... Hidd el, az is izgalmas, hogy mit hoz a következő útátjáró:-(((

De a lényeg nem ez lett volna...
Itt vitatkoznak emberek, hogy utcai vs drag... melyik a szarabb. Hát, nézőpont kérdése, de szerintem ha valaki gyorsulási versenyt vesz alapul, ne azt nézze, hogy "és hogyan kanyarodik", hanem azt hogy a 1/4 mph-t ki nyomja le gyorsabban.

Drag autónak a Ferrari 458 Italia középszerű vagy még rosszabb, a Bömbi meg 'csúcs'... De azért a Ringen legalább kétszer körbeautózná a Ferka, az is tény. Ez drag verseny volt, ergo lehet szutyok P126 1.9 PDTDI, futamonkénti motorcserével is, de ebben a kategóriában lehet jobb... 'Oszt jónapot!:-P

Jim Tonic 2012.10.07. 09:52:03

A BMW azért maradt el az elején, mert egyszerűen nem volt tapadása. Jól kivehető, ahogy játszik a pedállal addig, míg a full gáz már nem okoz kipörgést.
Amúgy szerintem sem volt a Ferrari teljes erővel.

pikkpakk 2012.10.07. 10:28:06

Komolyan aki fikázza itt az öreg E30-t ,annak otthon mi lehet a garázsban max.egy Daewoo ? :)
Ezért szép a bömös esete mert a 458-hoz képest hulladék" pénzből agyon tudta verni egy gyorsulási versenyen....

tlacka 2012.10.07. 10:29:39

@autokatalog:

Az Alpina nem BMW. A nevedből ítélve ezt tudnod kéne.
Tudomásom szerint a a legerősebb szériaautó az E30-ból az M3 EVOIII. volt 238 lóval.

Amúgy alapvetően ez a videó tényleg egy autós "szaklap" oldalaira való. Ez 13-15 kislányok facebook üzenőfalán hatna különlegesnek, nem itt. Tudom, én is megnéztem meg kommentelek is, de többet vártam a linktől.

Solaren 2012.10.07. 10:36:43

@zerge44: Tényleg egyedi módon gyulladnak ki meg égnek porrá,nincs 2 egyforma.:D

Egyébként meg tényleg nevetséges hogy épített tuning gépet hasonlítgatunk egy utcai sportautóval.

V12 Power 2012.10.07. 10:45:55

@prérikutya: Igazd van!!! Sőt!!! Próbáljuk meg mindkettőt eladni, és akkor is kiderül, hogy a Ferrari többet ér!

Jézusatyaúristen, tényleg, miért kell ezen ennyire majrézni???
Ez a videó NEM arról szól, hogy jobb autó egy szakadt E30, mint egy új 458.

Rocko- 2012.10.07. 11:17:46

@Vu, de ja vu: hát az itt folyó kinek van nagyobb pöcse dologba nem szállnék bele.
úgyis az én apukám az erősebb. :-)

azért az élvezeti értékéért történő gyorsulás nem kötelező, abba lehet hagyni, a tömegközlekedés más, de ott is vannak ésszerű keretek. ködben se szállnak fel a repülők.

mzsolt8 2012.10.07. 11:49:22

A ferrari csúnyán elhúz a bmw-től, aztán a verseny végén leáll.
ott állt jobbra egy autó, addig tartott a verseny.

Béza Dániel 2012.10.07. 11:52:33

ennek a postnak a kommentjei egy pszicholgusnak, vagy szociológusnak valóságos aranybánya lenne. számomra csak simán döbbenet, hihetetlen mértékű az elhülyülés

Rocko- 2012.10.07. 11:52:57

@United Steaks: ha lenne tervszerű avultatás, akkor már rég ferrarit készítettek volna a 3-asból.

Pepejoe 2012.10.07. 11:53:10

@Vu, de ja vu:
Na, az benne van a bakancslistámban, ki kell próbálnom! Még nem tudom, hogy valósítom meg...

Wolfram 2012.10.07. 12:11:52

nem hittem, hogy a BMW már húsz éve jobb kocsikat gyártott, mint egy mai Ferrari. ezentúl jobban megnézem őket az utcán.
kár, hogy az F16-os még azt is lenyomná. lehet, hogy akkor mégis inkább azt veszek...

mmooccii 2012.10.07. 12:41:02

Hát van egy-két kemény komment itt.
1: ezek a "de ha lett volna kanyar akkor bezzeg a Ferrari...", nem volt kanyar mert ez egy gyorsulás, nem szalon, nem pálya, ezt mindketten tudták, ezért teljesen felesleges ilyenekről beszélni.
2: "a Ferraris nem nyomta neki...", biztos a BMW-s haverja és az megkérte, hogy csináljanak egy ilyen videót, nem? Vagy utálja a Ferrarikat és vett egyet, hogy bizonyítsa milyen szarok. Vagy csak direkt kiment magát égetni a 60 millás gépben...
3: "nem nagy szám mert a BMW tuningolt...", igaz, de még mindig csak pár %-ába kerül a Ferrarinak, ha a Ferrari odaáll mellé akkor utána kár ezen gondolkodni (a csajodnak vagy a haverodnak az anyósülésén magyarázhatod, hogy ezért vagy azért nyomtak le). Más érzés ha egy civicet vagy egy porsche-t nyomsz le...

Jay350i 2012.10.07. 12:55:22

Nekem a ferrari kéne, de csak is azért mert ha eladnám az árából k_rvasok E30ra tellene! Márpedig az a világ legjobb autója, a legszebb német autó, európa Hacsirokuja, az utolsó klasszikus BMW!
(most is van 3 belőle itthon :))

Rocko- 2012.10.07. 13:07:12

@Schütii: ;)
viszont az igaz: elég jó, ha már vasárnapra is maradt belőle. :)

autokatalog 2012.10.07. 13:15:42

@Schütii:

"Én úgy tippelem hogy M50-es, nem a hangjáról, hanem mert az egy masszív blokk (öntött vas) és 24 szelepes, elterjedt tuningalap."

Egy altalad 24 szelepesnek velt darab hangja alapjan ertheto,hogy nem szivesen tippelsz mivel annak a hidraulikus emelesnek koszonhetoen az egvilagon semmi szelephangja nincs,ellentetben a videon szereplo autoval.
A ketszelepeseknek meg ugyanugy ontott vasbol van a blokkjuk,plane nem kevesbe masszivak.Mellesleg a tunningolhatosagnak cseppnyi koze sincs a motorblokk anyagahoz.

@tlacka: "Az Alpina nem BMW. A nevedből ítélve ezt tudnod kéne."

Miert,szerinted micsoda? Mahle? Esetleg Boysen??
A hajtokarokon,dugattyukon es a kipufogrendszerek egy reszen valamint az egyeb diszitesi celt szolgalo,muszaki tartalommal nem biro alkatreszeken kivul az utolso csavar is a BMW-tol erkezett,egyetemben a gepteton es a csomagtarton lathato jelvenyekkel...

A "nemesitesre" szakosodott ceg onallo autogyari statusatol meg veletlenul sem fog a markajelzes megvaltozni.

elbow 2012.10.07. 14:18:21

ez egy 2.8-ra "butitott" S50 minden foldi joval ellatott blokk megspekelve egy precision 6766-tal ami cirka 900lovat tud fujni. es szerintem palyan is tudna tartani a tempot a pirossal mert biztosra veszem, hogy jol megepitett E30 az. ne magyar fejjel gondolkodjunk kerem! naluk penz-ekszer nem szamit!
aki meg okoskodik, hogy az elso 50m-en nem nyomta a ferraris az olvassa el a cikket! ez egy repulorajtos gyorsulas...
raadasul ezek a Sved sracok nem bohockodni mennek oda hanem versenyezni. nagyon sok, nagyon draga auto varja, hogy versenyezhessen a masikkal. es mindenki sajat laban megy oda a verdaval. nem is oly' reg volt egy oreg kombi volvo. na az is 1000loero korul teljesitett es romma vert jopar soktizmillios csodavasat.

V12 Power 2012.10.07. 14:28:38

@mzsolt8: Te hang nélkül nézted a videót?

haggyadaszt 2012.10.07. 16:27:20

igazi ökörség ez a gyorsulás. Amikor utoljára gyorsulási versenyre mentem, ugyanez ment (csak ott Kawasaki motort szereltek egy kispolszkiba, és azzal vertek el egy Corvettet).

Gagyi és elcsépelt dolog szörnyszülöttel sportkocsit verni. Mert az nem érdekel senki, hogy a szörnyszülött sosem kap forgalmit, semmi másra nem jó, mint egyenesen húzatni, és minden verseny után szerelésre szorul, mert a tartósság nem az erénye...

Ami még ennél is nagyobb szégyen az az, amikor az emberek ezen (szakújságíró létükre) CSODÁLKOZNAK.
Hát nem szeretném lelőni a poént, de képzeljétek, ha egy 30 éves Volgába Boeing hajtóművet szerelnek, az is elveri a Ferrarit... Milyen érdekes, nem?

vááááááááááá röhej

haggyadaszt 2012.10.07. 16:30:29

@mmooccii:
"3: "nem nagy szám mert a BMW tuningolt...", igaz, de még mindig csak pár %-ába kerül a Ferrarinak, ha a Ferrari odaáll mellé akkor utána kár ezen gondolkodni (a csajodnak vagy a haverodnak az anyósülésén magyarázhatod, hogy ezért vagy azért nyomtak le). Más érzés ha egy civicet vagy egy porsche-t nyomsz le... "

Szerintem az összes csaj és haver ettől függetlenül a Ferrarit választaná, nem a szörnyet...
Ez az ilyen "lenyomtam ezt", "odakentem annak" eléggé hondás duma, és mindig kinevetem őket.

Azt a poént meg érdemes elsütni a vétéi csíráknak:
- Apu, mi az a forgatónyomaték?
- Nem tudom, kisfiam, nekünk Hondánk van
:-)

d_m (törölt) 2012.10.07. 16:59:52

@Dövan: ebben ne legyél olyan biztos :)

a távoli rokon 2012.10.07. 17:14:25

én akkora loser vagyok, hogy mindezek ellenére mégis a vesztes Ferrarit vinném, azzal el mernék indulni nagyon komoly, 2 kilóméternél hosszabb túrákra is...
persze egy poroltót mindenképpen bedobnék a csomiba:P

mzsolt8 2012.10.07. 18:41:58

@V12 Power: igen.
de majd megnézem hanggal is, lhet, hogy hibáztam :-O

seniman 2012.10.07. 19:44:13

Saját kezével építette,kis költségvetésből?Hagyjuk már,talán az összeszerelésnél is ott voltatok?Egy utcai motor megbízható turbósítása eleve nem kis költség,de egy 458 áránál biztos kevesebb.Keressetek inkább normális drag videokat,van belőlük bőven,ahol azonos súlycsoportú autók versenyeznek,pl.GTR,Carrera,Koenigsegg,Veyron,Zr1 stb.

Alapvető,hogy szívót a szívóval,turbót a turbóval,utcait az utcaival versenyeztetjük.Ladás májerek is kihozták annak idején a fizikai maximumot a motorból,657Le-t..........

Egy utcahosszt bírt............

seniman 2012.10.07. 20:05:53

@a távoli rokon: Ahogy megfigyeltem a kigyulladás eddig csak melegebb éghajlatokon volt jellemző(Kalifornia,Dél-Olaszország).De tény,hogy inkább a poroltót cipelem,mint a csereblokkot meg a beta-ládát :-)))

elbow 2012.10.07. 20:16:59

miert gondoljatok, hogy nem uzembiztos ez a BMW?

HülyeFőnök 2012.10.07. 21:17:01

Az a legnagyobb különbség a kettő között, hogy a Ferraris bármikor vesz egy ilyen összetákolt BMW-t (szóval nem hiszem, hogy rosszat fog álmodni ezek után). A másiknak soha nem lesz Ferrari-ja (de ő sem fog rosszat álmodni, hisz még az unokáinak is azt fogja mondani - legyőztem egy ferrárit!!).

svéd. 2012.10.07. 21:41:26

Szent Isten!!! Mi marhaságok össze nem lettek itt hordva, a hozzászólók 90% ,sosem volt egy jó hangulatú ,családias gyorsulási versenyen, műhelyről pedig ne is beszéljünk.És úgy látom a leginkább kioktató hangneműek, a leg hozzá nemértőbbek. Tehát ,ezek a férfiak egytől egyig benzingőzzel fertőzöttek összegyűltek egy kis férfias időtöltésre. Aki jobb módú ,megmutatja mit sikerült venni , a "betegek "pedig hogy mit sikerült munka után éjszakákba nyúlóan "megalkotni" .Megnézni mindenkiét, átbeszélni ,ötletelni, ellesni ezt azt. Senki nem arcoskodik senkivel, mindenki tiszteli ,vagy a másik üzleti tehetségét, ,vagy a másik kézügyességét.. Hol volt itt kérdés hogy melyik a jobb??? Vagy ,melyik, hol lenne gyorsabb?? "Melyik kéne"??? :-DDD Ott akkor egymás mellé kerültek , toltak egyet és az öreg Bömbi győzött. Szép menet. Gratula mind kettőjüknek, meg annak is aki felrakta hogy megnézhessük . 2: Egyébként,nem vagyok benne biztos hogy sokkal kisebb értéket képvisel a BMW. Aki mívesen épít autót ,csak az tudja hogy egy rendese megépített, csupasz vázra visszabontott, ujjra rozsdátlanított, alapozott, festett kasztni , egy rendesen a nagyobb motorhoz épített futómű, (Nem vágott rugó széles gumi stb...) ,a hozzá vagy felé mért fékek , kerékagyak , állítható futóművek , patikára rendbe tett nagy motorral, szalonszerű belsőtérrel, ujj elektronikával,komoly kerekekkel stb,stb ....Nos nem húzom, szűk baráti társaságomban épült ,még egyszer, ÉPÜLT nem össze kókányolt E30.... Most nem fér a 6M -ba és még sehol a feltöltés és egyéb apróságok... Sztem nem fogja meg a 10M ,ha Ferrarit nem is de más használt sportautót már adnának .... De nem kell.... Az E30 az álma azt fejleszti amíg csak lehet....:-)) Ennyi. Igen is szép menet volt, és az öreg bizonyított... :-)))

Dr. GGG77 2012.10.08. 08:20:06

És akkor nézzük meg, hogy ki, melyikkel menne inkább haza... :)

Vwiktor 2012.10.08. 08:41:05

Csináljatok tesztet a "Turbo gockel" és a "16Vampir"-ról azok ám az ütős gépek,nem ezek a szarok...........

moas 2012.10.08. 10:15:41

És a Panthera megvan?

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2012.10.08. 10:55:36

a BMW-s a világ legkülönlegesebb állatfaja, a legkisebb pöcsű csókák, akiknek egy gázfröccstől vagy egy előzéstől is elborul az agyuk, kulturáltan nem tudnak vezetni, rámorgatnak wartburgra, ráhúznak astrára..tipisch kirakatemberek

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2012.10.08. 10:57:00

ezt az egyenespályás gyorsulást, ahol egy db kanyar nincs meg ne nevezzük versenynek még viccből sem, itt csak a pénztárcák versenyeznek

mmooccii 2012.10.08. 11:35:03

@haggyadaszt: Igaz, de szerintem ez sem számít. Ez Dávid és Góliát harca volt. A BMW-s nem a csajoknak vagy a haveroknak vette és építette a kocsit. Zárójelben jegyzem meg, "mazdás" vagyok :) Én a BMW-ket meg az Audikat szeretem "legyőzni", "legyorsulni".

srank 2012.10.08. 13:44:42

@svéd.:
amit olyan erősre csinálnak hogy nem tudja átvinni az útra az erejét bármely okból az igen is kókány ...

zsozsi68 2012.10.08. 14:10:36

@Camping Bike Tiptronic Supercharger: Egyet kell, hogy értsek. A tízszeres ( 20? ) árkülönbségről nem is beszélve...

Canga81 2012.10.08. 17:57:25

Szánalmas... :D
Mármint a BMW!!!!! :DDDDD

Canga81 2012.10.08. 18:22:04

A Suzukis pályanapos Ommm "cikk" után úgy látom más is kedvet kapott a kommentvadász, gyűlöletkeltő, egymásnak ugrasztó videó linkelgetéshez...
Színvonal rulez!!! Így tovább, és előbb utóbb átmentek minden márkán és végül tényleg utálni fog mindenki mindenkit, főleg titeket! :DD

It's ME! 2012.10.08. 19:15:41

Ez egy BMW Ferrari kasztnival és egy Ferrari BMW kasztnival...
Teccik érteni biztos úr?

sght 2012.10.08. 21:07:42

Hali!
én kicsit elfogult vagyok a BMW-vel szemben mert nekem is az van :)

de bármilyen autót meglehet piszkálni hogy iszonyatosen gyors legyen.
ugye egy jó motor mindenre képes sőt még annak az ellenkezőjére is :D
a karosszéria ez esetben E30 hát na :) minden autót/motorkerékpárt lehet tuningolni az égig. olvastam itt a kommenteket szerintem nincsen min meglepődni. az E30 egy az gyárilag egy hihetetlenül jó autó, csendes, nyomatékos, erős ehez képest jó fogyasztású kényelmes eltalált jó autó le a kalappal de a tuning az tuning akár egy lada kaszniba is lehetne ez a motor felpiszkálva akkor is ilyesmi lenne a végeredmény
süti beállítások módosítása