Ehhez nem sok kommentár szükséges. Nyilvánvaló, hogy a Ferrari tulajdonosa nem számított ekkora verésre, amikor odagurult mellé a nyolcvanas évek végéről ránk maradt, nem különösebben szép állapotú, E30-as szériából származó BMW 3-as. Ennek a sorozatnak a legerősebb tagja a soros, négyhengeres motorral szerelt M3, melnyek legutolsó kivitele is kevesebb, mint 250 lóerős, míg a Ferrari ennek több, mint a kétszeresét tudja. Az olasz autóban hétfokozatú, dupla kuplungos váltó és számbavehetetlenül sokféle elektronikus segédlet van, de ez sem menti meg. Itt biztosan nem egy régi M3-mal van dolgunk.
A repülőrajtos verseny elején elhúz a 458-as, távol kerül az öreg BMW-től, majd történik valami. Az E30-as hamar felzárkózik és feltartóztathatatlanul hagyja maga mögött a Ferrarit. A futam két kameraállásból is követhető, de ezek közül a BMW-é az érdekesebb. Abban ugyanis jól hallható a turbós motorok jellegzetes tüsszögése. Vajon mi lehet a gépháztető alatt?
Az utolsó 100 komment: