A nyomatékból hordozó igavonó öszvér

Apukám nézett mindenféle kocsit, volt Daewoo Lublin (alias Zsuk), Daewoo FSO (a világ egyik legfurcsább járműve), Suzuki WagonR+ és Renault Kangoo. Az utóbbi hozható összefüggésbe az L300-al. Hogy miért is? Hát most elmondom.
Mai autókat megszégyenítő gépcsoda

Kéremszépen, meggeneráloztuk a motort. 8 hónap jófajta állás, és érlelődés után áthúztam a verdát a Camponához, a Mitsuklubos brigád műhelyébe. Az autót vörös szőnyegen várták, és tejben-vajban fürösztötték.
Egy álom, ami könnyen elérhető

Jelengleg is szerelőnél tartózkodik-ugyan is annyi olajat evett ami hihetetlen volt 2 és fél hét alatt teljesen megevett mindent ami benne volt.
Az első fával megigazítanám az orrát

A motor valóban erős, alacsony fogyasztású, kellően nyomatékos. A belső viszonylag kényelmes bár a hátsó üléssor az inkább kínpad .-) hosszú távon!

Egy Aro10 benzines terepjáró leamortizálása után döntöttem el hogy veszek egy kis terepjárót amit a munkámhoz és az életben is tudok használni.