Inkább ez, mint egy lakás

  2011. augusztus 26. - ZáchDani Címkék: porsche használt cayenne s

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A legjobb autós oldal a Facebookon
2015-05-04 18:06:23

2003.08 havi 1.9 pdtdi 131 le. VW Golf IV 1.400.000 ft Sportkivitel, kagylo ülések, 6gangos válltó, gyari

Megőrülök, annyira szép
2014-10-07 10:57:53

A világ legszomorúbb munkái sorozatunk újabb gyöngyszemei következnek. Aki kiállítási standot tervez

Ilyen könnyen még sosem nyertél
2014-09-30 15:10:44

Svájcban minden megtörténhet, ami az egyszeri magyar autóbuzinak csupán gyűrött újságpapírból

Ezt ne csináld, ha jön a mentő
2014-09-17 17:58:25

Megfigyelték, hogy az utóbbi időben sorra születnek az érdekes autós témák a szerkesztőség tövében?

2317962 68d79e887061ca06bd0ea72396555ea7 o

A vételár a gázpedál első lenyomásától méltányosnak tűnik. Bármennyit megér a szükség esetén dühös, békeidőben szimplán csodálatos, négyfeles stuttgarti V8-as karaktere.

Mai cikkünk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr213180902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_____________ 2011.08.26. 07:39:18

Szép nagy ótó...
Inkább 911 turbo kéne.
(:

Rocko- 2011.08.26. 07:44:25

tényleg VR6 van a kicsiben?

Shadowbull 2011.08.26. 07:47:13

"nem Porsche, ott Volkswagen Touareg."

Konkretan hol?

sb

fogash 2011.08.26. 07:48:16

érdemes lett volna annyit satírozni, hogy a müncheni rendszám ne legyen felismerhető...

Szerezzetek egy Touareg V10TDI-t, nézzétek már meg, hol-mekkora a különbség közöttük!

Engem egyáltalán nem vonz ez az autó. Még ha a Porsche betegre is keresi magát vele, nekem a Porsche a sportkocsit jelenti, nem a SUV-ot. Nagy dögnek RR Sport jöhetne.

Shadowbull 2011.08.26. 07:50:32

@fogash: "Szerezzetek egy Touareg V10TDI-t, nézzétek már meg, hol-mekkora a különbség közöttük!"

Kaszni mas, belso ter mas, motor+eroatvitel mas.

Hol lehetnek benne kozos alkatreszek? Futomuben, talan. de valszeg meg ott sem.

sb

fogash 2011.08.26. 07:50:42

@Shadowbull: Pozsonyban, ahol összerakják ugyanazon a soron. Ennek az elsőnek még a lemezei is közösnek tűnnek. :)

Pont neked kell elmagyarázni, hogy ez a Cayenne csak annyiban különbözik a Touaregtől, mint az első A3-as a Golf-IV-től?

ommm 2011.08.26. 07:56:41

@fogash: Hmmm...ezzel nem értek most egyet. Egy Cayenne és Touareg között érezhető a különbség. Teljesen máshogy fut, máshogy rugózik, máshogy megy és nem esik szét :)

W123qp 2011.08.26. 08:08:38

Ez most nem a Porsche ellen szól, csak úgy általában.
Sötét kék vagy fekete külső, gusztustalan szürke belső...Broáf!
Vagy?

Pedig ebbe aztán lehet mindenféle színkombinációt kérni.

Miért kell minden felső kategóriás autónak, ilyen egyen-halottaskocsi-kinézetének lennie?

szabopsz 2011.08.26. 08:18:02

Nem is igazán engedhette volna meg a porsche hogy műszakilag azonos legyen, és csak a motorválasztékban különbözzön a touareg-hez képest. Az meg hogy a bódé kb ugyanaz az nem jelent semmit.

A hangja az viszont nagyon ott van!

Roncs 2011.08.26. 08:18:38

"gazdag ember is lehet kultúrlény", de azért nem fizeti ki a pesti regisztrációs adót ...

szabopsz 2011.08.26. 08:25:27

@Roncs:
Nem tudod a körülményeket.

poa ogapo 2011.08.26. 08:26:26

Tisztelt Csikós Úr!

Legközelebb légyszíves mindenképpen jegyezd meg, hogy miért is van egy járművön nem magyar forgalmi rendszám. Aztán dumálhatsz a kinek, mikor, hogyan, mennyiért, mi éri meg.

szabopsz 2011.08.26. 08:34:05

@poa ogapo:
Főleg hogy a Dani írta a cikket, az a fura fazon a 4.b-ből csak a fotózáson statisztált!

zeugma 2011.08.26. 08:41:28

Esetleg, ha nem nagy kérés, és éppen ráér a cikkíró (mindegyik), nem lehetne élesítés előtt egyszer átolvasni az irományt? Minden második-harmadik mondatban van valami ott felejtett névelő, oda nem illő ragozás, amiről lerí, hogy egy hanyag átfogalmazás után maradt benne a szövegben. Szinte minden cikkben ez van. Nagyon igénytelen!

911 Turbo 2011.08.26. 08:41:46

A 993-as volt az utolsó Porsche . A 996-os az már a vizes szégyen kategória !
A Porsche 2 ajtós , 6 hengeres , BENZINES , kerek lámpás , léghűtéses autó .

zeugma 2011.08.26. 08:43:56

@zeugma: És nem, nem vagyok nyelvtannáci, nem kötök bele az elgépelésbe meg a stilisztikai hülyeségekbe, de annyi csak elvárható, hogy legyen értelme a leírt mondatnak egy cikkben...

Shadowbull 2011.08.26. 08:48:42

@fogash: Hogy ugyanazon a soron rakjak ossze, az nem jelent semmit.

Az elso A3 a Golftol is rengeteg mindenben kulonbozott, de gyakorlatilag a Cayenne-nek semmi koze sincs a Touareg-hez muszakilag.

sb

hörgőszelep (törölt) 2011.08.26. 08:50:13

Beképzeltnek fogok látszani, de sebaj!Tudjátok, az autók szopása helyett inkább először meg kellen tanulni vezetni. Amikor Skoda 120 L-em volt, akkor is a hosszú pirosoknál mindig leállítottam a motort és sohasem kellett kétszer indítóznom a zölnél. Most sem Ferrarival járok, mert nem "fussa", de ha futná, akkor sem kellne. Azt azonban nem igen veszem észre, hogy szép fővárosunkban a nagy zsíros Mercik és BMW-k a pirosnál leállítanák a motort, pedig pl. Svájban már 1975-ben ezt kérték minden közlekedési lámpánál. Ja, és indulásnál ma is kerékcsikorgatás nélkül hamarabb elindulok, mint a mellettem álló 60 millkós verdák, pedig nálam nem jár a motor....

okos vagyok 2011.08.26. 08:50:20

Kecskemét és környékén egy két -gyógyegér jár ilyen géppel...

Kúton 2e ft-ért tankolnak,szomszédban parkolnak(a bank behajtói miatt),full kopott gumi,kiéget xenon(drága),de az irodába(lsd,kv ház)ezzel mennek,persze úgy,hogy mindenki lássa!!!:)
Aztán felkinálják alkatrésznek valamelyik autószerelőnek,persze bejelentik hogy ...

CsGergo 2011.08.26. 08:52:47

Egyem meg a szívét,spórol egy rohadt magyar rendszámon,mikor feltehetően magyar állampolgár.A csórófaszú meg ősszel mehet gyalog,meg busszal,bicajjal, mert nem tudja leműszakiztatni a vén Ladáját,mert nem tud spórolni, biztosan azért.:S

zöldi 2011.08.26. 08:58:09

Mit irigykedtek a német rendszámra? Nektek is lehet.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.08.26. 09:04:29

Teljesen mindegy, h mennyire jó autó, olyan ronda, mint a bűn, így nekem semmiképp nem kellene.

És sajna ezen egyik generációnak sem sikerült változtatnia, a porsche maradjon a 911-nél, aztán reszelgesse még 50 évig. Szerintem a formatervezés nem az erősségük (lásd. Panaméra, ami szintén rettentő csúnya autó).

/tudom-tudom, ízlésen nem érdemes vitatkozni, ha vkinek tetszik, hát tetszik/

Rocko- 2011.08.26. 09:10:18

@Schütii: hmm, és tényleg, köszi.
fura, mert semmi nem inodkolja hogy VR6 legyen V6 helyett.

Rocko- 2011.08.26. 09:14:17

@fogash: "hogy ez a Cayenne csak annyiban különbözik a Touaregtől, mint az első A3-as a Golf-IV-től?"
azaz jelentôsen.

Phrascarica 2011.08.26. 09:15:50

@klarky: szerintem a 911 is csúnya a sportkocsik között -összehasonlítva pl az aktuális Ferrarival, Lamborghinivel, Lotussal- de azért kéne, nagyon is :)

Rocko- 2011.08.26. 09:15:51

@Roncs: az adózási morált miért kevered össze a mûveltséggel?

Rocko- 2011.08.26. 09:17:39

@poa ogapo: - nem Csik írta a cikket.
- elárulok egy nagy titkot: nem csak magyarország létezik, vannak másik országok is. nekik is van rendszámuk.

Rocko- 2011.08.26. 09:18:58

@zöldi: ááá, sajnos a kispolgári gondolkodás nem engedi nekik. :)

venator 2011.08.26. 09:28:37

Azért az szép, hogy nem látszik rajta a 90 ezer kilométer.

A mostani Cinquecentómban több, mint kétszázezer van, igaz látszik is rajta.

A nemrég eladott 124 300D kombimban pedig 650 ezer kilométer volt és gond nélkül ment át a vizsgán.

Mondjuk nem otthon, a keveset futott autók országában. :)) Úgy beszéltek száz-kétszázezer kilométeres futásteljesítményekről, mintha valami csoda lenne.

Valós óraállások itt: www.bilbasen.dk

uki 2011.08.26. 09:32:12

@klarky: a porsche is a piacról él és a cayenne egy iszonyat siker lett, ami iszonyat lóvét hozott nekik. Nekem sem tetszik, ellenben nem gyenge formatervezési bravúr hogy a jelenlegi (bár picit nagyobb) mennyivel kecsesebb, mennyivel nem kelti az első drabális benyomását. Egyébként sztem max másfeledik generáció, de semmi képpen sem második, de ez más kérdés. :-)

uki 2011.08.26. 09:35:57

@Shadowbull: amúgy a padlólemez és az ajtók is közösek a toureggel. Amivel sztem semmi baj nincs, még így is elég különböző a két a verda. Te is tudod jól, hogy nem az első lámpát kitalálni és legyártani drága, ergó ezért nem is ezek a közösek. (meg ezeken lehet legjobban elérni hogy ne hasonlítsanak egymásra)

GGG77 2011.08.26. 09:36:44

Nem tudom mennyi a kozos a Cayenne-Touareg parosban, de nem is erdekel. A Touareg uleseben 10 perc allitgatas utan sem talaltam meg a kenyelmes poziciot. Sosem ultem meg ekkora autoban, ami ennyire kenyelmetlen lett volna. Cayenne-ben meg nem ultem, de csak jobb lehet.
Az uj Cayenne kivulrol viszont sztem ocsmany. Ugyhogy ha SUV marad az X5.

kicsidio 2011.08.26. 09:37:40

Sziasztok.

Egy kis kiegészítő dolog amit nem tapasztalt vagy nem írt le a szerző.
Néha lejtőn tud bután viselkedni a váltó pl nem akar váltani a lejtő aljáig.Néha zavaró tud lenni.A bőrök nyiszorgása tény de orvosolható.

A 7 mp gyorsulás tényleg nem eget verő csakhogy 2,5 tonna teszi ezt nem pedig 1300 kiló ami mondjuk nagyjából egy clk súlya.
Az autó súlya tükrében nézd a 7 mp-t és máris másképp hat a dolog.

A kinézet relatív szerintem az új Cayenne úgy néz ki mint egy Seat Altea és leon nagyra nőtt keresztezése.

De ugye tudjuk, hogy a szép definíciója az ami érdek nélkül tetszik.Én biztos elfogult vagyok a régivel szemben.:)

Nem valószínű, hogy lakótelepek előtt fogja végezni, nem mintha az baj lenne de nézd a 911-et.Abból sem sok áll csillaggarázsban.Inkább a 924-944-esek szoktak ott aludni.Sőt szerintem, ha valaki erre vágyik, hogy birtokoljon egy ilyet miért ne tarthatná az utcán?Én inkább attól félek, hogy egy ilyet fenn kell tudni tartani /Pl: a legkisebb gumi méret amivel szerelték 17-es volt és mondjuk nem árt jó gumikat rá rakni mert 40000-bír egy garnitúra normál használatban/.És mondjuk nincs pénz gumira ami rajta van tükör, esik egy kis eső és máris sodródik a 2 tonna és ki tudja hol áll meg...Én inkább ettől félek, de ne így legyen!

Szép napot!

Üdv: DIO

fogash 2011.08.26. 09:38:00

@ommm: @Shadowbull: @Rocko-:

Két számegyenes:
Touareg...Cayenne....................911

vagy

Touareg.....................Cayenne...911

melyik tűnik reálisabbnak? Ha értitek mit akarok kifejezni vele.

Elijah_Baley 2011.08.26. 09:40:09

szerintem jobb lenne a levetett luxusautókat bezúzni, röhej h ma egy ilyen tekintélyt és felsőbbrendüséget sugárzó autót bármelyik panelproli megveheti használtan, ezzel elértéktelenítve az új és elsőtulajdonosok dárga autóit. Esetleg, környezetvédelmi megfontolásból, a használtautópiacon se legyen alacsonyabb az ára.

Virago_1000 2011.08.26. 09:40:28

@911 Turbo: "A 993-as volt az utolsó Porsche . A 996-os az már a vizes szégyen kategória"

:)
Ugy bizony. Vertestverek a Tatraval.

remélemeztbeveszi 2011.08.26. 09:40:36

@CsGergo:
A körülmények teljes ismerete nélkül nem illik ítélkezni. Különben nem hiszem, hogy Németországban olyan olcsó lenne erre az autóra a biztosítás, és a járulékos költségek, azaz lehet, hogy nem a spórolás vezérli a tulajt.

gnme 2011.08.26. 09:40:38

elkérte az üzemanyag számlát és elkerekedett szemmel annyit mondott: "...csak ennyi?..."
igen, a pd ötödannyit fogyaszt (és kurvajól megy)

Shadowbull 2011.08.26. 09:41:48

@uki: hja, esetleg az ajtok, kivulrol.

sb

szabopsz 2011.08.26. 09:43:26

@fogash:

Touareg...... Cayman Cayenne Boxster Pannamera!

Akkor melyik is?

augustiener 2011.08.26. 09:44:38

Szerintem nem szep ez az auto. Ha mar porsche es nagy, akkor a panamera. A rendszamon hokizas mutatja az orszag szinvonalat. A sok birka miatt nem valtozik semmi, akik elfogadnak mindent, szabadon raboljak ki oket, mert a magyarorszagi adorendszert csak rablasnak lehet nevezni, de ha valakinek tobb van, mert egyreszt nem balfasz, masreszt nem hagyja magat kirabolni, arra kurvara irigyek, ahelyett, hogy magukon gondolkodnanak el.

Virago_1000 2011.08.26. 09:45:01

@phrascarica: LEhet hogy csunya a 911, de tokeletesebb, mint barmelyik masik sportauto.

@De gustibusaut bene, aut nihil:
"szerintem jobb lenne a levetett luxusautókat bezúzni, röhej h ma egy ilyen tekintélyt és felsőbbrendüséget sugárzó autót bármelyik panelproli megveheti használtan, ezzel elértéktelenítve az új és elsőtulajdonosok dárga autóit. Esetleg, környezetvédelmi megfontolásból, a használtautópiacon se legyen alacsonyabb az ára"

- nagyon ostoba velemeny.

Virago_1000 2011.08.26. 09:47:33

A poszthoz hogy hozzaszoljak.
Termeszetesen lakas kene, de ebbol a kategoriabol 100x inkabb Range rover.

@Shadowbull:

"Ez egy nagy baromsag."

Ha az eladasokat nezzuk, meglehet. Ha a hasznaltpiaci arakat, akkor nem eppen. A vizesek nem fogjak tartani az arukat. Ha pedig feladja a Porsche a farmotort, sok rajongot fog veszteni.

ommm 2011.08.26. 09:48:00

@poa ogapo: Talán azért, mert német állampolgár a tulajdonosa? Ez eszedbe jutott vagy már alapból mindenki adócsaló, aki külföldi rendszámos autóval jár?

Elijah_Baley 2011.08.26. 09:48:34

@Virago_1000: fogaggyunk te is tízéves dízel a8-ban rajolsz a telepen amire utólag valahogy felugrott egy s matrica :)

Shadowbull 2011.08.26. 09:50:09

@Virago_1000: Miert adna fel a Porsche a farmotort?

sb

uki 2011.08.26. 09:50:37

@Shadowbull: aláírom hogy iszonyat sok cuccban más a verda. Hülye is lett volna a porsche iszonyat áron kifejleszteni úgy egy full új padlólemezt, hogy mi van ha mégsem jön be a cayenne. Aztán belerakták a saját cuccaikat, maguk hangolták a saját(?) futóművüket, fasza műszerfal, ülések és készen is van. Azt is tudjuk hogy ugyanozon futóművek között és ég és föld lehet a különbség, attól függően hogy ki hangolja. Azt már ne is említsük, hogy valaki használat során nagy más kereket, gumit rak rá. Lényeg a lényeg nem fikából akartam írni hogy igen is van köze a tuareghez, hanem csak hogy ez egy egyértelmű és logikus döntés. És ha a porsche ennek ellenére tud csinálni egy máshogy kinéző, máshogy berendezet, hangolt verdát, ami ráadásul még jobb is, akkor nincs semmi baj. (és akkor nem is szóltunk a frankó saját v8-ról :-))

gnme 2011.08.26. 09:50:50

@augustiener: te már kinn élsz? ...vagy még birka vagy?

remélemeztbeveszi 2011.08.26. 09:51:56

Különben kéne a fenének. És nem azért mert nagy, meg drága.Szeretem a Porschékat, a nagy autókat is, amíg az limuzin.Nekem ez az egész SUV kategória úgy ahogy van egy röhejes, Amerikára szabott valami. Európában az emberek jóval józanabbul gondolkoztak sokáig, mint odaát, és ezeknek a kacatoknak nem volt igazi létjogosultsága. Ez a kivagyiság netovábbja, mert értelme annyi, mint kompon a vészféknek. Persze meg lehet ideologizálni, de a végén mindig oda lyukadunk ki, hogy többnek szeretnénk látszani a szomszédoknál. A családot egy A8-BMW7-S Merga is szépen elfurikázza, hasonló körülmények között, ha már az árkategóriában nézünk körül. A betonyra meg nem kell ilyen műautókat venni, mert a por nem jelent legyőzendő mostoha körülményeket. És csatlakozom az előttem szólóhoz, hogy ráadásul ronda is, főleg ezekkel a színekkel. Igazi hullaszállító kinézete van. Szóval inkább lakás, vagy Golf.

huleaks 2011.08.26. 09:54:46

Az ok, hogy van erő dögivel, meg hogy mit számít a fogyasztás ha megy, meg karbantartási költségek. Ez akkor elfogadható ha az ember megteheti, ha az embernek telik rá, de ha csak ezer éves autókra futja a költségvetésből akkor ne írjunk már ilyen hülyeségeket.

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2011.08.26. 09:54:51

családos ember vagyok, három (egyre nagyobb) gyermekkel. kerülgettem egy ilyet meg pár x5/ml-t. igazából csak a várható szervizköltségek riasztottak el és vettem inkább egy kisebb új autót. megbántam :(

gnme 2011.08.26. 09:55:59

@ommm: (..pszt, igen adócsaló és feje levágatik, teste felnégyeltetik és kitűzetik a vármegye négy sarkára)

:-)

az a poén, nemsoká lesz vármegye rendszer is ... nade hol vannak a várak?

Ikarus260 2011.08.26. 09:56:44

Én ennyi pénzért vennék 2 db Ikarus 250-est, abban igazán lehet lakni. Nem egy ilyen luxus izében. :)

uki 2011.08.26. 10:02:19

Egy kis építő jellegű kritika a cikkhez. Ahogy előttem írták tényleg kicsit szét van esve az egész. A bekezdéseket nem ártana kicsit jobban egymásba fűzni, néha csapong ide oda. Biztos az én perverzióm, de szeretem amikor van egy cikkeben keretes rész amiben az autóhoz (márkához) kötődő kis érdekesség van megemlítve, amit vagy elolvasol vagy nem. (Csikósra jellemző). Lehetett volna írni a sikeréről, eladásokról, arról hogy tereprallyztak vele, hogy lett belőle dízel. stb

magyar_ellenállás 2011.08.26. 10:03:41

"A rendszamon hokizas mutatja az orszag szinvonalat. A sok birka miatt nem valtozik semmi, akik elfogadnak mindent, szabadon raboljak ki oket, mert a magyarorszagi adorendszert csak rablasnak lehet nevezni".

Mondjuk, át lehet költözni Ukrajnába is, ott kevesebb az adó...
Nem az adóval van baj, hanem azzal, hogy lenyúlják.

"de ha valakinek tobb van, mert egyreszt nem balfasz"

Valóban, csalás nélkül is lehet az ember milliomos, igaz, én még eggyel sem találkoztam, de biztosan így van...

"masreszt nem hagyja magat kirabolni, arra kurvara irigyek, ahelyett, hogy magukon gondolkodnanak el"

Én spec nem irigy vagyok, hanem dühös, mert a kieső adóbevételt így is, úgy is bevasalják a "birkákon", szóval végeredményben mindig az szív, aki becsületes, bérből, fizetésből éllő állampolgár.

indapass90210 2011.08.26. 10:04:56

@poa ogapo: nekem sem magyar a rendszám az egyik autómon. És ezt mit jelent? Ha ráállok a parkolóhelyedre, akkor kinyalhatod! :D

hoseman 2011.08.26. 10:08:28

@ommm: khmm....azért ezt az "adócsaló" kifejezést is illene elfeledni ezeknél a rendszámügyleteknél!! Amit fizetni kell,az fizetve van!..ha ott,akkor ott...ha itt akkor itt...ennyi...maximum ADÓOPTIMALIZÁLÁSRÓL beszélhetünk!

magyar_ellenállás 2011.08.26. 10:12:48

@hoseman: Ez teljesen így van.

Csakhogy errefelé (Hajdú-Bihar, Szabolcs-Sz.-B.) nekem már kurvára tele a hócipőm az ukránrománolaszszlováknémet rendszámos köcsögökkel, akik a jobbra tartson kívül semmilyen közlekedési szabályt nem tartanak be. Ha magyarok, duplán verném őket tarkón.

okoskodó 2011.08.26. 10:13:10

@W123qp:

"Miért kell minden felső kategóriás autónak, ilyen egyen-halottaskocsi-kinézetének lennie? "

Mert az.

Ha böszme kéne csakis RR S

indapass90210 2011.08.26. 10:14:49

@magyar_ellenállás: azért vannak ám olyan emberek, akik például nem átallottak nyelveket tanulni, versenyképes tudással aztán elmenni külföldre, rendesen dolgozni, annak megfelelően előrejutni és megfelelő díjazásban részesülni mindezekért. Egyébként meg ami magyarországon millió, azt nyugaton előfordul, hogy havi fizetésnek hívják. Nem véletlen, hogy pl lassan az összes nyelveket beszélő orvos lelép...

Papp Sanyi 2011.08.26. 10:19:46

Nekem is Range Rover kéne. Az legalább stílusos cucc. A Porsche meg maradjon a sport(os) autóknál. Persze megértem, hogy sok pénzt kerestek vele.

hoseman 2011.08.26. 10:21:49

@magyar_ellenállás: ..én is külföldi rendszámos autóval járok ÉS nem parkolok rokihelyre,nem száguldozok eszeveszett tempóban,fizetek a rohadt parkolásért stb...csak én lennék a kivétel??... nem hiszem... az a gyanúm ebben az országban a nemzeti együttműködés rendszeréhez tartozik az általánosítás..

lerchenfelder 2011.08.26. 10:22:54

"Tamás Cayenne-jén most még látszik, hogy értő kezekben egyáltalán nem sok neki a kilencvenegyezer kilométer."

egy harminc milliós autóban 91 eze km se értő se értetlen kezekben nem szabad hogy sok legyen.

Ciri 2011.08.26. 10:24:21

Elég zavaros írás. A kevesebb néha több.
Csikós vagy Ommm stílusát nem kell lemásolni, mert ha nem jön össze, ez lesz belőle.

Ezek a Cayenne-ek szerintem tök igénytelenek belülről (prémiumhoz képest persze), aktuális viszont kib@szottul komoly lett.

magyar_ellenállás 2011.08.26. 10:24:45

@Dövan: A "milliomos" természetesen csak szófordulat. Nekem is van három lakásom, az udvaron 4 autó, csak éppen mozgótőkém nincs egy fillér sem, mert mire mindent befizetek semmi nem marad a számlámon. Most akkor milliomos vagyok vagy sem?

A versenyképes tudással külföldre menésről és a semmilyen tudással is az itteni bér dupláját cselédként keresőkről is tudnék mesélni (habár személyes tapasztalatom nincs). MAgasról leszarom, mi megy külföldön, nekem az ország határain belül ne hőbörögjön senki, gyönyörű, élhető hely lehetne itt is bőven, de a körülmények természetesen vonják maguk után ezt a rendszámos trükközést és még ezer másikat is.

Nem ide tartozik, csak tegnapi eset: havi többszázezret kereső magas rangú önkormányzati dolgozó (nevezzük polgármesternek), ha 3 gyereke van, most ugyanúgy felveheti a tankönyvtámogatást, mint a legcsóróbb takarítónő.

Aztán meg osztja az igét a médiában, hogy spórolni kéne az állampolgárnak, meg fizessük ki együtt az államadósságot. Több mint röhejes.

Bocs, az autóról nem tudok írni, de, gondolom, a kommentelők 60-70%-a is csak okoskodni szokott, közben meg més mosni sem mosott ilyet. :P

Uzi 2011.08.26. 10:30:19

@hoseman: Addig optimalizálás, míg az autó évi 180 napnál kevesebb időt tölt az országban. Más kérdés, hogy ez nem könnyen bizonyítható...
A többi EU tagállamban is hasonló a szabályozás..

indapass90210 2011.08.26. 10:30:47

@magyar_ellenállás: aki meg albérletben lakik, az innentől írhatja, hogy összecsaltad 3 lakás meg 4 autó árát, mert becsületesen ennyit nem lehet.... lenne értelme?

FIGO 2011.08.26. 10:32:25

A világért sem szeretnék okoskodni, de volt alkalmam hosszabb ideig egy 3.0 TDI KING KONG Touareget használni, mely egy limitált szériás fullos Touareg, és elmondhatom, hogy bár szuper autó, sem minőségben, sem futásban nem ér fel egy hasonló motorral szerelt új cayenne TDI-vel! És ez a különbség érezhető a tesztben szereplő cayenne-hez képest is, bár azt csak benzinesben próbáltam!
Maradjunk abban, hogy a két autó közös alapon bár de teljesen más!
egy tanács a dízel Porsche fanyalgóknak! Próbálják ki, és számoljanak, ár-értékben, és minőségben talán a legjobb SUV a piacon!

Ciri 2011.08.26. 10:33:25

@Shadowbull:

"de gyakorlatilag a Cayenne-nek semmi koze sincs a Touareg-hez muszakilag."

Éppen hogy műszakilag (alapok) van közük egymáshoz. Minden másban viszont nagyon nagyon eltérnek.

Rosszul fogalmaztál :)

satu44 2011.08.26. 10:36:00

Nagyon sokan mennek külföldre dolgozni,és jól teszik!
Szánalmas ez a Magyarisztán,csúszik le nagyon...
Amugy inkább lakás kéne:-)

magyar_ellenállás 2011.08.26. 10:37:33

@hoseman:

bocs, hogy általánosítok, de, ha megbocsátasz, nem gyűjtöm ki neked rendszám szerint a bliccelőket, gyorshajtókat stb.. Arra vannak külön szervezetek ill. hatóságok, akik szintén a bányászbéka segge alatt vannak 6 km-rel.

Nekem alapvető megfigyelésem, hogy akik nagy és drága autókkal járnak, egytől egyig szarnak a rendszabályokra, és ez a probléma, mert eleinte azt hiszik, hogy nekik jár a megkülönbözetett figyelem, a soron kívüliség, aztán meg EL is HISZIK.

A külföldi rendszámosok büntethetőségét meg nem is kezdem el forszírozni, mert egyből jönnének itt nekem a "magyar lehúzná a szarba a másikat" meg "dögöljön meg a szomszéd tehene is" avas dumával.

Shadowbull 2011.08.26. 10:38:26

@Ciri: az a baj, hogy nem tudom mit akar jelenteni a kozos alap.

Valaki sorolja mar fel a kozos alkatreszeket a ket autoban.

eddig 4 darab ajtot meg egy padlolemezt talaltunk.

sb

indapass90210 2011.08.26. 10:39:19

@Ciri: már az is elég, ha az alkatrészek egy része ugyanaz. Gondolom a féktárcsa a tuareghez meg a cayennehez még ugyanabból a dobozból előkerülve is máshogy kerül kiszámlázásra a márkaszervizben....

3.2-es cayennet próbált már valaki?

Shadowbull 2011.08.26. 10:41:22

Nekem a "kozos alap" meg "ugyanaz az auto, csak mas a markajelzes az elejen" a Seat Exeo - elozo A4 viszonyaban ertelmezheto csak.

sb

hoseman 2011.08.26. 10:41:39

@Uzi: igen igen...mindenképp és feltétlenül és ezt el ne felejtse a sok adócsaló!! hogy is kerülhette el a figyelmemet ez a 180 napos lófasz... megyek beszólok az örsre milyen tulok voltam,aztán kérek valami útvonalengedélyt a külföldi telephelyig.. nem akarom romba dönteni magyarország gazdaságát!..

indapass90210 2011.08.26. 10:42:25

@Shadowbull: egy rakás alkatrész van. A unix.hu megmondja, hogy egy adott alkatrész az még mi máshoz jó. Van átfedés cayenne-tuareg-q7 alapon.

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.08.26. 10:42:33

@Shadowbull: ne legyél már ennyire fafejű!!!
Tiszta tuareg!!!
Annak is van négy kereke.
Van elöl egy forgatható izé,mint valami kormány.
Nyitható az ajtó mindkettőn,soroljam még?

Amanitin3 2011.08.26. 10:43:34

@magyar_ellenállás:

"Nem az adóval van baj, hanem azzal, hogy lenyúlják."

ez pontosan így van.
Ugyanakkor az elég elgondolkodtató, hogy Németországban, ahol valószínűleg nagyságrenddel hatékonyabban, észszerűbben és kisebb korrupcióval használják fel az adóbevételt, ott is akadnak 'adóoptimalizálók' szép számmal. Olyannyira, hogy az ügy rédekében a német állam nem habozik lopott banki információkat vásárolni ügynököktől.

A tanulság ebből az, hogy ha megvalósítod a tökéletes végrehajtó hatalmat, akkor is ott marad a társadalomban egy potyautas söpredék réteg, aki magát a közösség fölé helyezi, és közben faszagyereknek érzi magát.

Ezt hosszú távon kordában tartani a leginkább azzal lehetne, ha a leadott választási szavazatokat megsúlyoznák a befizetett szja mennyiségével. Valószínűleg ez lenne az egyetlen módszer arra is, hogy legalább nagyjából az történjen, ami a középosztály érdeke.
Magyarul: a büdös életben nem lesz ilyen sehol.

Shadowbull 2011.08.26. 10:44:40

@Dövan: okes, de ennyi erovel a renault clio az ugyanaz mint a Mercedes S-Klasse mert egyforma bennuk az indexrelé.

sb

uki 2011.08.26. 10:47:18

Amúgy mobile.de-n 15-17ezer ojró körül kaphatóak hasonló gépek, igaz azokban általában több a bevallott kilométer.

FIGO 2011.08.26. 10:47:19

@Dövan: Volt szerencsém hozzá, épp olyan, mint az előző allroad a 2.7-es dupla turbós motorral, jó utazó, de nem épp városi autó!
Az erősebb turbó Cayenne sem fogyaszt többet átlagos menet mellett!

indapass90210 2011.08.26. 10:49:27

@Shadowbull: na jó, de itt vannak szilentek, féktárcsa, a 3.2-es komplett motorja, kormányösszekötő, stb...

Brownfinger 2011.08.26. 10:50:44

Én komolyan zsebkendőt fogok gyártani ebben az országban!

Tisztelet a kivételeknek, de ennyi komplexusos idiótát fikázni is csak Mo.-on találok. Nem akarok én is a külfölddel példálózni, de nem csak a keresetekben van különbség...

Egy példa: Ny. európai és a Nagy Vizen túli cikkek kommentjei 10%-ban kezdődnek úgy, h @Valaki. Aki akarja, elmondja saját véleményét és távozik. Nálunk 90%-ban úgy kezdődik, hogy @Valaki. Saját vélemény kevés van, inkább csak annyi, hogy "Te hülye vagy, nemúgyvanaz".

Ez egy jó kocsi. Hogy lesz-e ilyenem? Nem tudom, a választék is nagy, de ettől még egy qva jó kocsi. Ennyi.

magyar_ellenállás 2011.08.26. 10:51:08

@Amanitin3: főállásban közalkalmazott vagyok, aztán hazahúzok, és gyűröm az ipart vállalkozóként. A kedvencem, mikor fikázzák a közrabszolgákat, hogy ők a termelő ágazatok adójából kapják a pénzüket. Csak azt nem tudom, akkor a közalkalmazottak adójával ki mit csinál... :)

És, ha rákérdeznél bárhol, minimum egy hét lenne, míg egy homályos képet kapnál a történetről.

A minap rákérdeztem egy hivatalban, hogy itt és itt valóban felüljárót fognak építeni? Erre a hölgy: az a városrész egy másik kollégéjához tartozik, aki szabadságon van, így nem tudnak adni felvilágosítást. Na, a pályázati és egyéb pénzek mozgása is kb. ilyen szinten követhető nyomon.

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.08.26. 10:53:57

@Brownfinger: van igazság abban amit mondasz.
Szerintem ez egy baromi szép autó,nekem nagyon tetszik,de sosem lesz ilyenem,inkább BMW,abból is 2kerekű,mégpedig az s1000rr (sajnos nem sokkal olcsóbb)

Shadowbull 2011.08.26. 10:54:10

@magyar_ellenállás: kozalkalmazottak nem fizetnek adot.

sb

szabopsz 2011.08.26. 10:58:44

Tényleg az utolsó csavarig ki akarjátok vesézni, és eldönteni hány százalékban touareg a cayenne?

Az előzőhöz volt közöm, 750 Nm-t tudott, és az se volt rossz!

Shadowbull 2011.08.26. 10:59:13

@Dövan: az lehet, de ezek olyan alkatreszek, amik a felhasznalo szempontjabol nem okoznak relevans kulonbseget.

sb

Shadowbull 2011.08.26. 11:01:11

@szabopsz: "Tényleg az utolsó csavarig ki akarjátok vesézni, és eldönteni hány százalékban touareg a cayenne?"

Aha.

Aki egy kicsit tobb autos ujsagot olvasott es nagyon tajekozottnak hiszi magat, az szokott azzal dobalozni, hogy a Cayenne az csak egy Touareg.

en meg kivancsi vagyok, mennyire megalapozott ez a kijelentes, mert szerintem meg nem igy van.

sb

uki 2011.08.26. 11:16:02

@Shadowbull: jaja....ki akarjuk, ugyanis amikor ez után nyomozol tök érdekes dolgokba is belefuthatsz.

Pl nekem most az piszkálta a fantáziám hogy lehet-e köze a 928-as 4.5-es blokkjának bármi köze a cayenne V8-as motorjához. De a furat, löket sem stimmel. (928 95x79, cayenne 93x83)

De az is érdekes hogy eredetileg a 928 prototípus 5literes V8-al akarták a fejlesztők, Piech pedig egy 4.6 literes V10-est akart bele, ami a 2.3-as 5 hengeres Audi motoron alapult volna.

Prosztó 2011.08.26. 11:20:50

Én versenyszférában dolgozom, jónak mondható a fizetésem, 33 éves vagyok, de el nem tudom képzelni, hogy hogyan lehet tisztességesen megkeresni egy ilyen kocsit.

Itt a környéken vagy redősnyakú "vállalkozók" járnak ilyennel, vagy "kamatos pízben" és vasazásban utazó...ööö... szintén vállalkozók.

Valamint, ha meglát az egyszeri paraszt egy ilyet a visszapillantó tükörben, az jut az eszébe, hogy jujj, lekotródni a külsőbe, mert jön a fenti réteg jeles képviselője és ha nem tetszik neki, ahogy közlekedem, fenyítés lesz.

Ez, mondjuk, lehet, hogy ennek a nyomorult országnak a baja, ahol tisztességes, magas szintű és színvonalú munkából SEM lehet jó pénzt keresni.

Tudom, frusztrált vagyok, és az én anyámat és el lehet menni.

Amúgy jó lehet vezetni, ja.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.08.26. 11:24:37

... és a Bentley már gyúrja a saját SUV-ját. Lesz összehansonlító teszt a Cayenne-nel?

És az volt már, hogy a folklór milyen szépen tudja variálni a Cayenne kiejtését? Eddig a csejen viszi a pálmát.

gnme 2011.08.26. 11:25:17

.. tegyen már be valaki ide egy excel lisát azokról az alkatrészekről, amik közös fejlesztő/beszállítótól érkeznek kajanba

persze azokra is rámpondják: porse fejlesztés ... porse fejlesztés a lófa* ... a beszállító fejlesztette a porséba,, meg ki tudja még melyikbe megy ugyanaz az alkatrész ugyanúgy

arra meg rámondják folkszvágen fejlesztés ... folszvágen fejlesztés a lófa* ... beszállítói fejlesztés

és akkor még van az a fogalom, hogy: a márkacég felfejleszti a beszállító cégét, hogy ki tudja a beszállító szolgálni

Amanitin3 2011.08.26. 11:28:33

@Shadowbull:
"kozalkalmazottak nem fizetnek adot."

szóval akkor szerinted ezek között semmi különbség nincs adóbevétel szempontjából:

A) a közalkalmazott harcos a fizetéséből benzint vesz, annak röpke 70% adótartalmával egyetemben

B) fent nevezett harcos a fizetését átutalja egy kajmán szigeteki névtelen számára, és hagyja ott megrohadni.

hoseman 2011.08.26. 11:28:51

@Prosztó: most monnnyák...5-6 milla a gépállat!! ..a versszférában azé' össze lehet pakolni 5-6 millát....lényeg hogy KOCKÁRÓL KOCKÁRA kell építkezni..(ismeretlen szerz.)

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.08.26. 11:30:20

@Prosztó: tök igaz.az emberek azonosítják az autót azokkal az emberekkel,akik általában vezetik az autót,és nem akarnak balhét.
pl én motorral soxor kikeröltem ilyeneket,mint ha ott sem lenne,és ez rendszeresen nem tetszett nekik.Városban egy erős húzás a gázmarkolaton,és csak a visszapillantóban látom.Autópályán volt,hogy elkezdte tolni neki,hogy majd jól bevág elém,és satufékez,dehát akár 500le-is lehet,nem tud elém kerülni,én meg csak röhögök..

Shadowbull 2011.08.26. 11:30:56

@Prosztó: "de el nem tudom képzelni, hogy hogyan lehet tisztességesen megkeresni egy ilyen kocsit."

Nezz egy kicsit jobban korul.

egy kosebb konyveloiroda kitermel havi 1-2 millat. egy kozepes ipari ceg, 80-100 alkalmazottal havonta kitermel egy ilyen Cayenne-t.

De alkalmazottkent is lehet annyit keresni, egy banki kozepvezeto vagy egy multi felsovezeto is millios osszeget tesz zsebre havonta.

sb

Prosztó 2011.08.26. 11:31:51

@Amanitin3:

Egész pontosan, illeték jellegű adónemeket és forgalmi adókat (ÁFA, jövedéki) fizetnek.

Shadowbull 2011.08.26. 11:34:10

@Amanitin3: extrem pelda.

szerinted hany kozalkalmazottnak van ilyen szamlaja?

A kozalkalmazotti adofizetes az nem mas, minthogy az allam atpakolja az egyik zsebebol a penzt a masikba, pusztan konyvelesi trukk.

Amikor a tanar elmegy Horvatorszagba es vesz ott egy gomboc fagyit, az elhanyagolhato ebbol a szempontbol.

sb

Prosztó 2011.08.26. 11:34:38

5-6 millánál drágább új autóm van nekem is. Az új árára értettem.

khaleeji 2011.08.26. 11:36:27

az usa-ban vagy dubaiban egy ilyen autó új ára kb 8 millió ft, fele, mint itt.

egy sebészorvos bére pedig nettó 2,5-3 millió ft/hó, tízszerese, mint itt.

azt már meg sem említem, hogy a benzin amerikában fele, az arab öböl államaiban pedig ötöde, tizede a magyar árnak.

ja, és ez az autó szlovákiában, pozsonyban készül, a vw gyártja a porschénak.

Prosztó 2011.08.26. 11:37:43

@Shadowbull:

Nem céges autóként, hanem magánemberként.

Pont azon a területen vagyok vezető, amit említettél így van némi halvány sejtésem a nagyságrendekről.

Maradjunk abban, hogy Magyarországon ennek az autónak gengszterautó imázsa van és a tulajdonosok 80%-a az általam leírt réteg.

Rocko- 2011.08.26. 11:38:26

@fogash: érteni értem. de szerintem a VAG és egyéb kapcsolódó konszern jóval komplexebb mint hogy egy egyenessel le lehessen írni.

Gyarló Hintaló 2011.08.26. 11:39:11

lakásom még nincs.
golfom már van.
ennyi pénzért meg landcruiser v8 kéne!

Shadowbull 2011.08.26. 11:43:16

@Prosztó: Teljesen biztos lehetsz benne, hogy a bunozok kozul nagyon kevesen vesznek uj Cayenne-t szalonbol.

Hozzak be kulfoldrol a 2-3 autobol osszeganyolt hulladekokat, es azokkal feszitenek.

egyebkent meg engem pl. kurvara nem erdekelne ki jar olyan autoval, vagy az egyszeri dógozó a buszmegallobol mit gondol hogy ki jar ilyen autoval. Ha olyat szeretnek akkor vennek oszt kesz.

sb

szabopsz 2011.08.26. 11:43:47

@Shadowbull:
szerintem se.

Agila-splash, exeo-A4, sedici-sx4,omega-catera, vivaro-trafic,polo classic-cordoba és számtalan PSA-n belüli variációnál el lehet mondani, hogy ugyanaz, csak más névvel és egészen minimális(optikai, vagy pl hasmagasság, esetleg motor) módosítással.

De ez a cayenne-touareg-q7 kb a golf-octavia-a3 összehasonlítására emlékeztet. Vagy épp a insignia- 9-5. Valahol valamilyen szinten hasonló alapokon nyugszanak de tök más gyárban(az alap készülhet ugyanott) tök más fejlesztő tervező csapat teljesen más célok alapján mást hozott ki ugyanabból a "vasból".

uki 2011.08.26. 11:44:38

@Prosztó: a másik baj meg az hogy megveszik, de a fenntartásra már nincs pénz. Aztán szerencsétlen autókat kendácsolják össze vissza és lassan elporladnak az utcán.

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.08.26. 11:45:24

@khaleeji: ..vagy Német o.-ban egy informatikus simán keres legálisan 3-5000eurót..
Svájcban asztalos barátom 7000chf-et.
de most MO-ról van szó..

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2011.08.26. 11:45:36

@Ciri: mit értünk műszakilag alatt, az a kérdés

a motorok ugyanis teljesen mások (kivéve az új Cayenne-ben a dízel) és a Porsche attól lesz az, ami - szerintem

mianicked? 2011.08.26. 11:46:25

@Shadowbull:

-alváz
-váltó
-AWD rendszer
-felfüggesztés
-szélvédő
-ajtók
-pár lemez

...

gnme 2011.08.26. 11:47:39

@Shadowbull: ez tényleg így van, ők lezsírozott árveréseken jutnak hozzá ötöd/hatodáron és/vagy (logikailag megengedő vagy) uzsora fejében "önként átadott" autóként
lásd itt rögtön a szomszédban a ci.. (ilyet nem mondunk) -nál

Amanitin3 2011.08.26. 11:49:56

@Shadowbull:
"extrem pelda."

a te kinyilatkoztatásod viszont olyan zavaróan introvertált, nem?

a fogyasztási/megtakarítási viselkedés drasztikusan befolyásolja azt, hogy egyáltalán mekkora százalékban, valamint hogy térben és időben milyen eloszlással jön vissza a pénz, amit szerinted az állam mechanikusan átrak egyik zsebéből a másikba.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.08.26. 11:55:33

@mifolyikittgyöngyösön??: Jól hangzik a 7000 frankos jövedelem egy asztalosnak, de ugye tudod azt is, hogy mibe kerül az élet Svájcban?

Ettöl még jobb, mint mondjuk otthon, csak hagyjuk már ezt a fizetésekkel való dobálózást.

magyar_ellenállás 2011.08.26. 12:00:01

sb, hogy a te szavaiddal éljek, marhaság, hogy a közalkalmazott nem fizet adót. Az szja mi a tököm akkor?!

Az, hogy a nyomorult eleve meg sem kapja, egy dolog. Nem is tud trükközni, mint a fent említett hurkás nyakú bodzázó, meg az "apukám foglalkozása vállalkozó" körbe tartozó kft., bt. alapítótag.

Egyedül a társadalombiztosításnak látom értelmét, az összes többi levonás a szó egyszerű értelmében lopás az állam részéről. Ugyanis azzal kecsegtet: figyu, haver dolgozz nekem, adok cserébe x Ft-ot. De csak x-60ezret ad. Aztán azzal jön: ne sipákolj, a levonásból neked épül az út a saját munkahelyed stb. Csak aztán jön a pofára esés, mikor 10-15 évet lehúz az ember egy helyen, és látja, hogy egy szög nem sok, annyit sem cseréltek le, vagy ha igen, azt is az eu összerabolt vagy éppen teljesen virtuális pénzéből osztott hitelből.

Shadowbull 2011.08.26. 12:01:16

@magyar_ellenállás: "marhaság, hogy a közalkalmazott nem fizet adót. Az szja mi a tököm akkor?!"

Azt az allam fizeti sajat maganak.

sb

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.08.26. 12:03:24

@malenykij polgar: hidd el,hogy Nettó7000chf itt is nagyon jó pénz!
és pont nem dobálózom a fizetésekkel,arra akartam én is rávilágítani,hogy MO ról van szó.:)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.08.26. 12:04:41

nekem sem tetszik ez az autó kivülről.
Azért nem a Golfot kellett volna berakni a szavazásba hanem az X6-ot akor kiváncsi lettem volna melyik nyer.
Aúgy a Skoda 120L az Long?:-))

uki 2011.08.26. 12:05:48

@GYUSZI BACSl: a VR6-ban is közösek, sőt a 2nd generation-nek mondott ráncfelvarrottban már benne volt a VW V6-os dízele is.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.08.26. 12:07:03

@Shadowbull: meg fizet mikor vásárol 25% áfát,jövedíki adót stb.

Amanitin3 2011.08.26. 12:07:32

@magyar_ellenállás:
"Az szja mi a tököm akkor?!"

a jövedelemhez kapcsolt adók és járulékok nem játszanak, hiszen az állam fizeti a jövedelmet. Amennyire tudom, még valódi pénzmozgás sincs, hanem eleve annyival kevesebb pénzt kap az intézmény a kalapból.
A fogyasztási adók, ellenben.

gnme 2011.08.26. 12:08:28

ez egy hosszú folyamat végeredménye, hogy a a dolgozó a saját bérét ki sem tudja kitermelni

a legszomorúbb az, hogy a belső kereslet kicsi,, export révén kell "lenyúlni" a pénzt attól akinek van: a külföldi megrendelőnek van

ezért csalnak a vállakozók, különben kapuzárás és munkanélküliség

és akkor ahol nem termelnek, hanem csak "én állok a pult mögött eladok haszonnal"
típusrúl máég nem is beszéltünk .. mer mostanában azok is rendre zárnak be

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2011.08.26. 12:08:51

en inkabb lakast vettem hitelmentesen, bar lehet jobban jartam volna, ha egy ilyet veszek. foleg annak a fenyeben, hogy asszonynak is van sajat lakasa... namind1, majd csak lesz valami :)

Kis ember 2011.08.26. 12:15:40

Hálát adok az istennek, hogy megfelelő méretű farkam van és használni is tudom, ezért az én boldogsághormon-termelésemmel nem holmi tiptronic gomb, hanem egészen más áll összefüggésben. Valamint nem dob fel, hogy más nem mer bejönni egy körforgalomba, mikor én ott vagyok. Mindenki közlekedik, elférünk ott sokan.
Ha azt akarom, hogy megnézzenek, akkor olyat teszek, ami miatt engem néznek meg, nem az autómat. Bár ez utóbbiban is sokan megnéztek, mikor kölcsönkértem az öcsém Citroen kacsáját.
Szóval egy autót nem jó tulajdonságai, hanem a cikkíró f*szhosszabbítási élménye miatt dicsérni = NEM menő.

Seca81 2011.08.26. 12:19:14

Inkább egy FX-50...

magyar_ellenállás 2011.08.26. 12:23:14

@Shadowbull: @Amanitin3: Értem én, hogy az "állam" egyik zsebéből fizet a másikba, de mégis van mögötte munka, és a munka mögött vannak arcok, élő emberek, akiknek meg kell élni valamiből, és ha lehet, nem úgy, mint a rabszolgáknak az ókorban.

A vicc, hogy most állami szinten akarják bevezetni ugyanazokat a terroreszközöket a munkavállalókkal szemben, amikkel eddig a maszek munkaadók éltek... Ugyanazt a lemezt feltették, mint az EU esetében: a kötelezettségeket már ránk verték, a bérek és az euró meg még 20 év múlva sem érik utol a nyugatét.

Elijah_Baley 2011.08.26. 12:28:34

@Kis ember: és te, nagyfarkú barátom, mit kompenzálsz ezzel egy autós fórumon? biciglis-e vagy?

remélemeztbeveszi 2011.08.26. 12:33:17

@De gustibusaut bene, aut nihil:
Nem erre mondják, hogy nagy farokkal dicsekedni lehet, átlagossal meg dugni?

magyar_ellenállás 2011.08.26. 12:33:51

Ja, mellesleg, az ún. állam lehetne az egyik legjobb vállalkozás, ha nem olyan lenne a választási törvény, amilyen, és rendre nem dilettáns pártkatona barmok kapnának lehetőséget a "bizonyításra".

A versenyszféra meg közszféra közti ellentétet kár feszegetni, amikor az állami tulajdonban lévő földeket, termelőüzemeket és eszközöket gombokért kijátszották a vállalkozó haveroknak, 100 évre eldőlt a játszma.

megint 2011.08.26. 12:40:53

Shadowbull, kitermel az a könyvelőiroda ennél többet is, én kettőt is ismerek, és még csak nem is olyan nagyok.

magyar_ellenállás 2011.08.26. 12:43:26

@Dövan: "aki meg albérletben lakik, az innentől írhatja, hogy összecsaltad 3 lakás meg 4 autó árát, mert becsületesen ennyit nem lehet"

Ha 100ezer + rezsi az albérlete, nem venném jó néven a gyanúsítgatást. :)

Amúgy meg kb. 35 millió a teljes hóbelevanc összértéke (nemrég egy majdnem feleennyi értékű autó karambolozott előttem), de sem megenni, sem meginni nem tudom, eladni meg pláne, ugyanis NINCS PÉNZE a Zembereknek, amiből vásárolhatnának.

Ja, és felmenőim kb. 60 évnyi munkája áll mögötte, nem az én érdemem. Ezt lehetne összevetni a csilliárdos naplopók jövedelmével. Elég csak a hazait megnézni, nem kell Dubaig vagy Brüsszelig kacsintgatni.

Kis ember 2011.08.26. 13:01:13

@De gustibusaut bene, aut nihil:

Nos, ha te az én általam "megfelelő méretű"-nek tituláltat "nagy"-nak olvasod, akkor azt hiszem egy freudista mind a tíz ujját megnyalja a TE kényszerképzeteid miatt. :)))

Nem biciklis vagyok, nem ismerek ilyet. Van kerékpárom, egy jól karbantartott öreg Mitsubishim és a belvárosban villamossal vagy gyalog közlekedem, mindig amelyik célszerűbb. Időm jó részében viszont egy 76.800 kW teljesítményű óceánjárót használok közlekedésre.

kamionmentés · http://www.kamionmentes.hu/ 2011.08.26. 13:07:55

Ha EZ a verda egy millió lenne, számomra akkor is úri huncutság maradna.

Elijah_Baley 2011.08.26. 13:21:06

@Kis ember: sőt, nekem a cayenne is teccik, nincs ezen mit magyarázni:)
csak az fura h valaki idejön egy autós fórumra és nem a szokásos -témába vágó- "suv az olyan semmire nemjó autó, mert kiesik kanyarból és terepre se jó meg a hűtő se fér bele" hülyeséget mantrázza, hanem rögtön a pöcsét húzza elő.
ekkora hajó, oszt nincs rajta egy nő?

Magyar[HUN] 2011.08.26. 13:27:34

@Shadowbull: Tudod b.zdmeg,a múltkor leszóltál,mert azt "mertem" mondani,hogy számomra nincs értelme a SUV kategóriának. Most meg valaki azt írja,hogy számára a léghűtéses az utolsó igazi Porsche,te meg egyből lebaromságozod. Ki vagy te,hogy valaki véleményét így leszóld?

Kis ember 2011.08.26. 13:28:28

@De gustibusaut bene, aut nihil:

Hajjaj, de még milyen nők vannak rajta - többek között a barátnőm.

Nekem meg az a furcsa, hogy egy autós cikkben nem az autó teljesítményéről, kényelméről, belső értékeiről beszélnek, hanem azzal rajozik a cikkíró, hogy nyomkodja a gázpedált és élvezi, hogy a járókelők bámulják.

Shadowbull 2011.08.26. 13:30:01

@Magyar[HUN]: "valaki azt írja,hogy számára a léghűtéses az utolsó igazi Porsche"

Nem ezt irta.

"Ki vagy te,hogy valaki véleményét így leszóld? "

Ezt a kerdest mar tobben is feltettek.

Huzz egy szamot es allj be a sorba.

sb

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.08.26. 13:31:48

@Magyar[HUN]: ne foglalkozz vele.Ő az igazi tűrhő .Úgy is hívják a háta mögött:
Tűrhő Úr.Egy cezaromániás barom.

Magyar[HUN] 2011.08.26. 13:33:40

@mifolyikittgyöngyösön??: Elismerem,hogy van szakmai tudása az autókhoz,ezzel semmi bajom nincs. Csak a stílusa... Na mindegy,amúgy nem alszok rosszul miatta,mert ilyeneket ír :D

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.08.26. 13:37:25

@Magyar[HUN]: én egyáltalán nem vok biztos benne,hogy hatalmas tudása van.
Messziről jött ember azt mond amit akar..

Shadowbull 2011.08.26. 13:40:00

@Magyar[HUN]: Egyebkent meg nem mindegy mit mond neked egy internetes nick, akit nem ismersz, sose talalkoztal vele?

A SUVos temara meg mar nem emlekszem, de nem csodalkoznek, ha az is maskepp lett volna.

sb

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.08.26. 13:41:59

@Shadowbull:
"Aki tokos az a szemembe mondja :)"
nincs szemed..csak egy nick,ki tudja mit rejt,ki ül mögötte?Számomra nem kelent semmit.
BB

Shadowbull 2011.08.26. 13:43:19

@mifolyikittgyöngyösön??: nincs hat.

a pofam viszont nagy.

Neha csodalkozom egyebkent, hogy mennyi anyamasszonykatonaja van a vilagon, nehany cikkirot is beleertve.

Valami noname marha aszondja nekik hogy hulye vagy bazdmeg, aztan mar sirnak is.

Ezt ki kellett volna noni legkesobb 8 evesen, lanyok.

sb

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.08.26. 13:45:46

@Shadowbull: engem nem zavar ha valaki hülye.Figyelmen kívül hagyom,aszt hali.
Szerintem a neten a felét sem szabad elhinni,amit az ember lát.helyén kell kezelni a dolgokat,ennyi.
(akármit is jelent)

Magyar[HUN] 2011.08.26. 13:46:47

@Shadowbull: Ha megmondod az ötös lottó nyertes számait,akkor nem hagy hidegen amit írsz :) Na, de nem akarom szétoffolni a posztot.

khaleeji 2011.08.26. 13:47:59

az az érdekes, hogy ez a pozsonyban készülő autó az usa-ban kevesebb, mint fele annyiba kerül, mint nálunk, tehát még a regadóval, áfával csökkentett árnál is jóval olcsóbb.

ez egyébként más európában gyártott tipusokra is igaz, megnéztem a márkák amerikai honlapjain az árakat,új bmw x 5 6-7 millió ft, nálunk 16, cayenne ott 8 misi, nálunk 18, porsche 911-es 10 misi, nálunk 26 , stb...

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.08.26. 13:50:47

@khaleeji: pedig az autógyártó ugyanannyiért adja a yenkiknek is mint nekünk!ez az érdekes..

Virago_1000 2011.08.26. 14:06:41

@CsGergo: neked es a tobbinek aki a nemet rendszamon karog. A lehetoseg nektek is adott, csak nem (tudtok) eltek vele. Irigykedni mindig konnyebb, mint tenni is valamit a boldogulas erdekeben. Kulturember vagyok, szivesen fizetek adot, ha tudom, hogy jo celra foditja a kormany, de mit lat(t)unk? Multimilliardos bank(ar)ok es ciganybunozok segelyezesere megy el az osszes.

Elijah_Baley 2011.08.26. 14:12:43

@Kis ember: nekem, mint egyszerű lakótelepi suttyógyereknek az jött le a cikkből h végre elérhető közelségbe került egy cayenne,és az nagyon presztízs, ragadnak a csajok rá, jobban mint a tizenhároméves egynyolcas béemvémre. nem vagyunk egyformák, na, mindenkinek más az értékrendje :)

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.08.26. 14:15:09

@De gustibusaut bene, aut nihil:
teljesen mindegy a cikk témája!egyszerűen az emberek tudtára kellett adni,hogy van farka,meg hajója!!!

Kis ember 2011.08.26. 14:17:00

@De gustibusaut bene, aut nihil:

Szerintem meg elég szánalmas, hogy valakire azért ragadnak a csajok/azért nézik meg az emberek, mert egy valamilyen autóban ül.
Ilyenkor mindig ez a karikatúra jut az eszembe:
pw0nd.com/tag/hummer/

Kis ember 2011.08.26. 14:19:37

@mifolyikittgyöngyösön??:

Miért, neked nincs farkad? Hajóm meg nincs, azért az óránkénti 10.000 literes fogyasztás kicsit sok lenne a büdzsémnek...

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.08.26. 14:21:55

"Időm jó részében viszont egy 76.800 kW teljesítményű óceánjárót használok közlekedésre. "
??

balint88 2011.08.26. 14:24:40

A modellről van személyes tapasztalatom, mert a főnökömnek is ilyen van, pontosabban a 4,8 as 500 lovas V8. Szóval erről az egészről csak annyit, hogy 1 év múlva ugyanúgy ülsz bele, mint egy Suzuki SX4-be. Higgyétek el ezt is megunod!!! A nevezett példányban most van, 130ezer Km, és 2007es. Szóval használva lett, nem csak azért volt, hogy mutogassák! Úgy indultak a dolgok vele, hogy kb. 10ezer km-nél, tönkre ment valami a turbónál, aztán ki kellet cserélni a komplett üveg tetejét, mert beázott!A csere után megmaradt egy olyan jelenség, hogy folyamatosan nyikorgott a tetőkárpit, a tetőnél.Az utastérben folyamatossá váltak lassan a nyikorgások, és a zörgések, amivel nem nagyon tudtak mit kezdeni a szervizben! Még 2 éves kora előtt, a kormányon található gombokról lekopott a piktogram, ja és persze nem cserélték ki gariban!Ja természetesen, csak a komplett kormánnyal lehetett volna cserélni(1db gombról volt szó)csak azt meg nem szerettük volna +tenni közel 1milláért.:-( Iszonyatosan drága hozzá minden, gumi, felni, ja és hát a szerviz.Úgy indul, hogy 25000+ÁFA, az óradíj, és olyan lassan dolgoznak, hogy a csiga az egy vágtázó vadló hozzájuk képest! Bevittem 1* a szervizbe, bejelentett időpontra, és ott ültem 50percet, hogy átvegyék tőlem a kocsit.Egy normál szervizt, olaj, olajszűrő,levegőszűrő, általános ellenőrzések, fékek állapotának ellenőrzése, nem voltak képesek megcsinálni, 1 nap alatt, úgy hogy +volt beszélve, hogy viszem, és ott voltam 8.30kor vele reggel! Ja és hát az ára az valami horror volt, majdnem milliós tétel!
Egyszer amikor megint így volt szerviben, mármint úgy hogy több napot ott kellett töltenie, béreltem a főnöknek, 1 15-18milla közti Audi A6 3.0TDI-t és azzal volt el külföldön. Amikor hazaért +kérdeztem, hogy milyen volt? A válasz csak ennyi volt, nem kell ennél jobb autó, 6litert fogyasztott, és olyan kényelmes volt mint a Cayenne. Na akkor lett biztos, hogy le lesz cserélve a Porsche.Amúgy, nekem is volt vele szerencsém bejárni, Európa 1 részét, de higgyétek el hogy, semmi olyat nem nyújtott, ami indokolná azt hogy ilyen drága legyen vele az élet. Szóval, szerintem nem ér annyit amennyibe kerül akár újonnan, de használtan sem éri meg fenntartani, mert 1 fele annyiba kerülő autó is tudja azt amit ez! Ja és nem fogsz állandóan gyorsulgatni vele, mert az azért jó ahogy gyorsul! Illetve ha meg azt csinálod akkor, készülj fel arra, hogy 20-25litert fog fogyasztani:-(.

Elijah_Baley 2011.08.26. 14:25:46

@mifolyikittgyöngyösön??: szerintem csak az egyik saját tulajdon.
@Kis ember: tied-e a hajó?

:)

Kis ember 2011.08.26. 14:25:57

@mifolyikittgyöngyösön??:

disneycruise.disney.go.com/ships-activities/ships/dream/

Mert ha valaki azt mondja, hogy egy 78 megawattos SAJÁT hajója van, azt ne hidd el...

Virago_1000 2011.08.26. 14:28:32

@Shadowbull: azert adna fel, mert nem lehet minden hataron tul novelni a loeroket ugy, hogy a sulyeloszlas nem eppen idealis. Jelenleg is csak az elektronikus segedeszkozk tartjak az uton, teszik bolondbiztossa.
De lehet, hogy nem fogja feladni soha, barcsak ugy lenne.

@De gustibusaut bene, aut nihil: "fogaggyunk te is tízéves dízel a8-ban rajolsz a telepen amire utólag valahogy felugrott egy s matrica "
- farmotoros skodaval vanszorgok, ha van penzem tankolni, tobbnyire meg biciklivel. Csak hogy jol erezd magad :)))

Kis ember 2011.08.26. 14:31:00

@De gustibusaut bene, aut nihil:

Csak a nevemre kellene kattintanod, hogy kiderüljön, de inkább találgatsz.

:)

Ciri 2011.08.26. 14:40:16

@GYUSZI BACSl: @Shadowbull:

Ablakemelők mechanika, légzsákvezérlő, légzsákok, komfortelektronika, fűtőmotor, zárak, klímakompresszor (TDI), futóműszilentek, bakok, stb stb.

Nem írok a több oldalas egyezésről, de tele van a Cayenne 7L0-ás cikkszámmal (Touareg).

Ettől még természetesen ég és föld a két autó, össze sem lehet(ne) hasonlítani a kettőt, de a műszakilag rengeteg egyezés van közöttük.

Elijah_Baley 2011.08.26. 14:41:44

@Kis ember: ja... fene se érti ezt a modern világot, mindenki kipakol magáról mindent a kibertérbe, oszt csodálkozik h nem érdekel senkit :)

Phrascarica 2011.08.26. 14:43:04

@Ciri: akkor ilyen alapon egy Merci Vitó is ugyanaz mint a régebbi E-classe, váltó, motor, kormány (ja az "S")... :)

Shadowbull 2011.08.26. 14:45:14

@Ciri: jovan, de ezek nagy resze "polcrol levett" beszallitoi cucc.

sb

uki 2011.08.26. 14:45:33

@phrascarica: a legfontosabb egyezőség a padlólemez és ez a lényeg!

Elijah_Baley 2011.08.26. 14:50:02

@Virago_1000:
Cayenne S 2006
2648 Kéne
2771 Lakás kéne
731 Golf kéne
A szavazás állása alapján közel 50% esély volt rá...

common 2011.08.26. 14:50:30

Én csak egyet tudok. Amikor legutóbb (másfél éve) Svédországban úgy 40 centi hó esett, a vendéglátóm tartott nekem egy bemutatót ezzel a géppel a letaposott havon a kisváros utcáin. Úgy 80-al mentünk az út egyik oldalától a másikig, de csak azért, mert a sofőr rángatta a kormányt jobbra és balra. A beste lelke azonban nem volt hajlandó lemenni az útról, minduntalan visszakormányozta magát a csúszós útra.:-)Amúgy egy zabszemet nem lehetett volna arra a bizonyos helyre dugni...

Phrascarica 2011.08.26. 15:01:46

@uki: nem érdekel a padlólemez, nem abban van az erő :)

uki 2011.08.26. 15:05:16

@phrascarica: nah az már igaz! :-) csak a vito - e classe hasonlat miatt írtam.

Kis ember 2011.08.26. 15:08:16

@De gustibusaut bene, aut nihil:

Te kezdtél el találgatni. Információk nélkül ítélkezel.

De ettől még a cikk szar.
A Porsche pedig nem kéne, mert sokat fogyaszt és drága az alkatrész, ahhoz képest meg nem tud annyit = pöcshosszabbító járgány.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.08.26. 15:15:46

@uki: az a v10 az nem lett volna semmi! nem is hallottam meg rola sosem. az aztan ment volna :))))) de kar hogy nem lett belole semmi..... :(

uki 2011.08.26. 15:17:21

@visszakettopadlogaz: Piech-re mindig jellemző volt hogy néha elszállt az agya! :-) Amúgy iszonyat nagy figura az öreg, érdemes utánaolvasni az életének.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.08.26. 15:18:46

sosem vonzott a SUV porsche, olyan mint az Adidas napszemuveg vagy a Nike parfum.

a Porsche nekem sportauto, nem soccer-mum car vagy 4x4 akarmi.

911, 968, anytime! :)

Kis ember 2011.08.26. 15:32:08

@visszakettopadlogaz:

Na ez a pluszegy.

Porsche SUV = sportos családi autó. Olyan mint amikor a családapa szereti a sportot, ami abból áll, hogy a pocakján meglazított övvel issza a sört, mikor nézi a forma egyet

uki 2011.08.26. 15:35:05

@visszakettopadlogaz: ezt hasonlóképpen gondolom én is csak ugye sok ám a pénzügyes még egy porsche-nél is, akik úgy gondolják mi lenne ha sokszoroznák a bevételeit, aztán durván bejött. Látod a többi réteggyártó meg még mindig ott tart hogy majd belépünk mi is a SUV piacra meg mutogatjuk a tanulmányautókat, a zuffenhausen-iek meg már a második generációnál tartanak. Ilyen ez a popszakma. :-)

P12_dCi 2011.08.26. 15:40:30

91 ezer km semmilyen értelmes autón nem látszik meg. Sőt, ez csak a zsigulin szocializálódott proliknak sok km, egy rendes autó 291 ezer km-nél is üzembiztos.

uki 2011.08.26. 15:42:21

@Kis ember: azért azt nem vethetjük a porsche szemére hogy amennyire csak lehet ne lenne sportos a cayenne vagy a akár a panamera.

Kis ember 2011.08.26. 15:46:44

@uki:

Azt nem, de azt igen, hogy családi...

Ciri 2011.08.26. 15:58:19

@Shadowbull:

"jovan, de ezek nagy resze "polcrol levett" beszallitoi cucc."

Aha. KIZÁRÓLAG ehhez a két autóhoz jók.
Meg ne magyarázd már, hogy a két autónak nincs köze egymáshoz, mert tökön is szúrom magam :)

Sayniqua (törölt) 2011.08.26. 15:58:32

@Prosztó:
Mily igaz amit szóltál. DE: Nem kell megijedni az ilyen autóktól, pláne a vezetőitől, mert végső esetben senki sem golyóálló :)

Elijah_Baley 2011.08.26. 16:01:34

@Kis ember: nekem meg azért nem, mert nem telik rá.
pedig dejó lenne végigurulni vele a telepen, a csajok, akik addig rám se néztek, mind mosolyognának és kérnék h vigyem el őket egy körre, talán még a közeli bányatóra is levihetném őket, fürdőruhára vetköznének, még a kezüket is megfoghatnám, tiszta amerika...

Shadowbull 2011.08.26. 16:01:56

@Ciri: Hehe:)

Nyilvan van koze. De nem ugy. Teccik erteni :)

sb

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.08.26. 16:03:35

hoppá,sedóbull mégsem annyira ért a dolgokhoz?ez most eléggé öngól lett.de szerintem ügyesen kivága magát.valahogy így:
(először bemásolja a célszemély idézetét)
"Aha. KIZÁRÓLAG ehhez a két autóhoz jók.
Meg ne magyarázd már, hogy a két autónak nincs köze egymáshoz, mert tökön is szúrom magam :) "
(aztán döntő csapást mér,ami bármi lehet,valami cáfolat,vagy egy egyszerű baromság)
énmérnökvagyoktemegnekmeokoskodj

(és végül,az elköszönés,a monogramm)

sb

így lesz ez.

Amanitin3 2011.08.26. 16:19:36

@P12_dCi:
"91 ezer km semmilyen értelmes autón nem látszik meg."

az autón kívül itten azért van további két független paraméter.

az üzembentartás
és
az utak

minősége.

Avagy: délolasz 91ezer ≠ délsvéd 91ezer.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.08.26. 16:39:23

Www.autotrader.com, van mar $15.000 tol de 20-30 kozott kpnyekig turkalhatsz.

Nincs mar presztizse.

Cooler 2011.08.26. 16:47:46

Biztos kérdezte már valaki, de regadóval vagy regadó nélkül 6 milla? Mintha német rendszám lenne a képen látható járművön. Esetleg csak illusztráció?

Dr. Robin Masters 2011.08.26. 17:26:56

Nem csak a Touareg és ez a Cayenne nagyon hasonló műszakilag, sőt nagyrészt ugyanaz, hanem a Q7 is.

A három autó a VW Colorado projektként született és létezik ma is, például Miskolcon gyártják hozzájuk a Bosch-ban az ablaktörlőt, a generátort stb. Szóval nagyrészt ugyanaz mindhárom, csak a külsőben különböznek, meg az árban.

Magánvéleményem, hogy mindhárom borzalmasan rusnya autó, de ez még Porschénak is csúnya. Idehaza valóban sok a kopasz barna tulaj, de ez igaz sajnos a X5/X6 BMW-re és az ML/GL Mercedesekre is.

Visszatérve a közös alkatrészekre, valóban ma már rengeteg mindent a beszállító fejleszt a gyártónak, pl. a Bosch-nál összességében kétféle generátort gyártanak, egy kisebbet a kicsi-közepes autókba, és egy nagyobbat értelemszerűen a nagyokhoz. Annyi különbség fordul elő, hogy pl. BMW úgy rendeli be a Bosch-tól a generátort, hogy a műanyag burok alatti részt fessék le feketére, hogy ha 10 év után felnyitják, akkor ne oxidált felületű legyen, hanem lássák, hogy a bajorok erre is adnak.

Amúgy meg minden autóban van egy kis Bosch, sajnos...

De az szerintem gáz, ha egy Porscheban megáll a henger és még csak sokat sem futott az autó...

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.08.26. 17:41:07

@Dr. Robin Masters: te tudod kit kapsz ettől TŐLE,akit nem nevezünk nevén?!
nem lennék a cipődben..:)

kicsidio 2011.08.26. 17:42:30

@Dövan: Szia.Mire vagy kíváncsi a 3.2-vel kapcsban?Üdv:DIO

kicsidio 2011.08.26. 17:44:46

Tudomásom szerint Lipcsében készült ez a fajta Cayenne és nem Szlovákiában.

uki 2011.08.26. 19:05:16

@kicsidio: mindkét helyen készül a gép

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.08.26. 20:25:31

SB azert ert par dologhoz. ( 4 eve vagyok itt, a dacia teszt ota ) a stilusa neha neha bicskanyitogato de 99%ban feltetel nelkul elfogadom amit mond. Mondjuk most ugy erzem melle lott mert a vak is latja tudja hogy ezek az autok edestestverek de ez a hibahataran belul van.

gnme 2011.08.26. 20:26:35

és aki ablakot töröl a kajánny'ában az meglátja a borsodi ejfel tornyot

bezonyám

ez a kocsi aztán a luxuórkodás, kivagyiság

:-D

foolproof 2011.08.26. 20:53:29

Valamint, ha meglát az egyszeri paraszt egy ilyet a visszapillantó tükörben, az jut az eszébe, hogy jujj, lekotródni a külsőbe, mert jön a fenti réteg jeles képviselője és ha nem tetszik neki, ahogy közlekedem, fenyítés lesz.

Vegyél Patrolt, Y60/Y61 mindegy, szigorúan hosszút, egy S.Splaccs árából a kajános hurkák se igen szorítanak le! Faxom ebbe a balfax parázásba, aki kisótóba fosik, vegyen ócska nagy vasat, vagy lexarom tablettát és kész.

Rocko- 2011.08.26. 21:03:20

@Dövan: azért kicsit annak érzem, mint hogy készpénznek vennit amit a wikipedian írnak. :)

Rocko- 2011.08.26. 21:06:53

@mianicked?: azt hittem hogy a Cayenne önhordó karosszériás.

Shadowbull 2011.08.26. 22:25:33

@Dr. Robin Masters: "A három autó a VW Colorado projektként született"

A Q7 enyhen szolva is kilog a sorbol, mert jo 4 evvel kesobb jott szeriaba mint az elso ketto. Bar ha jol remlik, ugyanaz a plattform, nade ez eleg tag fogalom.

"Miskolcon gyártják hozzájuk a Bosch-ban az ablaktörlőt, a generátort stb. Szóval nagyrészt ugyanaz mindhárom"

Aham. Szoval ha az ablaktorlo meg a generator ugyanaz, akkor nagyreszt ugyanaz a ket auto?

Pont az ilyen "leveszem a polcrol" alkatreszek nem szamitanak, mint a generator meg az ablakemelo mechanika.

A BOSCH is elsozza ugyanazt a generatort vagy oninditot tobb kulonbozo cegnek is, legfeljebb a felfogatasi pontokat valtoztatja meg, de a belseje tok ugyanaz.

Jon egy ceg, kell neki egy onindito, megkerdezi a BOSCHt, hogy milyen van, az mond nehany letezo tipust, a ceg meg valaszt egyet, a BOSCH beilleszti a helyere neki, oszt jovan.

Sot, mostanaban igyekeznek a felfogatasi pontokat is azonosan tartani, annyival olcsobb az egesz.

Hogy eppen milyen alkatreszszamot akaszt ra a beszallito, az nem mindig mervado.

Ha ilyen legoalkatreszeket veszunk, akkor gyakorlatilag bebizonyithatjuk barmilyen 2 tetszolegesen vett autotipus kozeli muszaki rokonsagat.

sb

Rocko- 2011.08.26. 22:39:17

@Shadowbull: mondom én hogy ez a Porsche dolog tiszta átbaszás.
a Skodával A VAG-on keresztül konszerntársak, ezt mindenkit tudja, meg azt is, hogy a Skoda Rapid is farmotoros meg a Porsche 911 is.
szóval a 911 csak egy jól megmarketingelt Rapid!

Krisi 2011.08.27. 00:45:37

@Shadowbull: nyilvánvaló, hogy az összes autógyár egymást másolja, hiszen mindegyiken 4 kerék van. most jól lelepleztem mindenkit, ez egy hatalmas összeesküvés!

foolproof 2011.08.27. 08:03:39

@Shadowbull: ne erölködjéé, teee, a sas nem kapkod legyek után!

akira2 2011.08.28. 08:19:12

Érdekes téma ez a kinek lehet Magyarországon Porschéja...

Jómagam 3 embert ismerek, aki Porschéval jár, mindhárom a PHU-nál vette újonnan, magyar rendszámmal. Az egyik egy saját maga által alapított kereskedőhálózat tulajdonosa, a cég a legnagyobb adófizetője a megyének. A másik kettő reklámszakember, saját cégeiket vezetik sikeresen. (Az egyik közülük a hétköznapokban nem is a Porschéval jár, mert azt túl feltűnőnek tartja, pedig a cayenne mellett még egy 911-es is áll a garázsában...)

És számtalan embert ismerek még rajtu kívül, akik évente befizetnek egy új Cayenne árát a költségvetésbe adóként, mégsem járnak Porschéval.

Amúgy nem szeretem a SUV-okat, ha mégis ilyet vennék, csakis dízelt, mert azokba szerintem dízel való. A kupékat jobban szeretem, egy hathengeres E92-esnél nem is szükséges jobb autó.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2020.10.25. 18:44:39

Vajon hová lehettek ezek a nikkek, így, laza 10 évvel később.Ki az aki él még netán...?
:D
süti beállítások módosítása