Kínai autók. Ültem is bennük!

  2008. október 27. - Csikós Zsolt Címkék: kina zhonghua shuanghuan

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve


Egy utolsó posztot még idetolok a Párizsi Autószalonról, nem aktuális dolgokról szól, hiszen ezeket az autókat egy jó darabig még nem forgalmazzák nálunk, mégis talán a legizgalmasabbak valamennyi közül.

A GM-területtel szemben, azzal azonos pavilonban találtam a Brilliance standját. A kínaiak közül ez az egyik nagy, exportképes márka, amelyik fél szemmel már Európára is kacsingat – rajta kívül így áll a dolgokhoz még a Chery, a FAW, meg talán a Geely. Biztos kihagytam valamit a kétszáz ottani gyártó közül, de ez most mindegy.

A Brilliance már évek óta viszi autóit különféle nemzetközi szalonokra, korábban egyszer megtaláltam a céget a frankfurti kiállítás eldugott zugában. Két kocsi ácsorgott elárvultan, bezárt ajtókkal. Az unott, kizárólag kínaiul megszólalni tudó hosztesz hozzám is vágott valami borzalmas papírlapot, amikor sajtóanyagot kértem – Tisza cipőbolt, Baross tér, 1976.

Egy kollégám három-négy évvel ezelőtt volt Kínában a helyi auto-motor und sport meghívásában, és többek között vezetett egy Brilliance Zhonghua (nagyjából: „zsongva”) nevű, Passat-méretű limuzint, a kínai autógyártás egyik csúcsát. Nem volt valami szuper, de szét sem esett a próba alatt.

Intő jel, hogy 2008-ban már nem a Landwind és egy noname kormányszervo-gyártó között álltak ezek az autók, valami eldugott pavilon földalatti részében, hanem közvetlenül az óriási GM-csinnadratta mellett. Ez pénzbe kerül, nem is kevésbe.

És az autók nyitva álltak, lehetett őket tekergetni, rángatni, beülni, szaglászni, alájuk fotózni. Mondjuk a hoszteszek nem borítottak el kaviáros szendvicsekkel, huszonéves kínai whiskykkel és szarvasgombás süteményekkel, de standnak nézett ki a hely, ez tény.

Rögtön négy típust mutattak be, a BS2-t, a BS4-et, a BS6-ot, és a BC3-at. Egyszerű a megfejtés, mint a bot: Brilliance Sedan 2, Brilliance Sedan 4, Brilliance Sedan 6 és Brilliance Coupé 3. Páratlan számok kihagyva a közbülső fejlesztéseknek, gondolom.

Mit mondjak, elég meglepőek voltak az autók, lázas izgalommal téptem fel az ajtajukat, tapogattam (tudom, hogy a műanyagkopogtatás ciki, de ilyenkor nincs jobb módszer) bennük a burkolatokat, szaglásztam, nyomkorásztam, rángattam, alájuk kukucskáltam. Ezek autók.

Ha nem is terítenek földre atomvillanásként, a fenyegető moraj már ott van. A kupé például kívülről nagyon állat, egy mostani Hyundainak simán elmenne, szerencsére a Hyundai közben lépett, és még jobbat hozott ki.

A többi se néz ki rosszul, a BS4 (gondolom alsó-közép/közép méret) kicsit skodás, kicsit MG-s, a fara kifejezetten merész.

A nagy BS6-ot öt évvel ezelőtt talán elegánsnak is mondtuk volna, a BS2 (talán az a kompakt, vagy a kiskocsi?) pedig most, azonnal mehetne a szalonba.

No nem a Champs-Elysée-n, de Kiskunfélegyházán, a Kossuth utcában biztos jól mutatna a Brilliance kirakatában, a CBA tőszomszédságában. Naná, hogy az még csak prototípus.

Belülről azért még elég vegyesek. Először is: mind büdös. Valami félszintetikus ragasztót, meg 1950-es technológia szerint polimerizált gumit használhatnak, a szag több füzérnyi Wunderbaum után kiált.

Az összes szedánban jó a hely elöl, de érdekes, hogy a közepes BS4 volt a legtágasabb hátul, nem a sofőrös BS6. Utóbbiban viszont elképesztően kényelmes a hátsó ülés.

A műanyagok is a BS4-ben a legkellemesebbek, abban van valamennyi a kortárs műszerfaltervezési stílusból is, egyáltalán, az tűnik a legkidolgozottabbnak. A váltók ha nem is überprecízek, de egyáltalán nem gatyák, az ajtók ugyan nem döccenve, de nem is wartburgosan csukódnak. Megvan a kettes fiam, javíthatsz hármasra. A kellemszint: Dél-Korea, 1998. Talán már 2000.

Persze a kerekek még kicsik, jellemzően 15-ösek, ám a felnidesign már nem az a borzalmas, kínai piacos, cirkadalmas borzalom, hanem csak pár évvel lemaradt a maitól.

Klíma mindben van, a hifi Clarion (azaz japán, de nyilván kínai gyártású), első és hátsó részükön emelhető-süllyeszthető ülőlapok, deréktámaszok, egydimenziós kormányállítás, PSA-származék (Peugeot-Citroen) tükörállító gombok.

 

És kicsit buta kidolgozású bőr a drágább verziók ülésén, csúszós tapintású, tűzvédelmi szövet a többin. Még nincsenek ott, de a legutóbbi élményeim óta nagyon feljöttek. Ha az európai autóipar ennyit fejlődött volna az elmúlt öt évben, most mindannyian nullemissziós csészaljakban utaznánk nyolcszázezerért.

Kesztyűtartót nyitogatni mondjuk nem illik, mert ami az ilyen rejtett zugokban feltárul, az nem európai szemnek való. És a többivel ellentétben például a BC3 kupé ülése félpercnyi üldögélés után is gyötrelmes.

De aztán az ember benéz az autók alá, és rendes futóművet, tisztességes hővédő pajzsokat lát a kipufogódobok környékén.

 

A motorok pedig Mitsubishik, talán régiek, talán licencek csupán, de minőségi cuccnak tűnnek. És igen, az autókat már nem is kínaiak pucolták a standon, hanem egy fekete úriember. Intő jel.

Rettegni azért még nincs okunk, pár hozzáértővel beszéltem közben, és azt állítják, európai gyártóüzem nélkül olyan importadók sújtanák ezeket az autókat, hogy akármilyen olcsó előállítás mellett sem lehetne tisztességes profitot termelni rajtuk.

Egyébként pedig Kína nem olcsó szükségautókkal, nyomott árak hátán akar betörni Európába, hanem jól felszerelt, tisztességes járművekkel. Még egy ok a nyugalomra. Egyelőre.

Azért még eldugott helyen is találtam kínai autókat. Egy távoli csarnok messzi szegletében, a China Automobile France standján állt néhány olyan gép, amelyekre szintén meglennének a rétegvásárlók.

Az ATV-méretű Jeep-utánzat például biztos piacképes lenne, ha a Kermi-teszteken át lehetne tolni. Franciaországban már kapható, a neve GS Moon Kiff, 800 köbcentis Chery-motor hajtja, az ára 9700 euró.

De a logóként a cégelnök arcképét hordozó, metálkék városi buci, a Xiao Ya is egyedi színfolt lehetne a budapesti forgalomban a Smartok mellett.

Persze a kidolgozás távolról sem tökéletes, az antenna befogatása körül a mintapéldányon is repedezik már a kaszni.

 

De a könnyűfém felnik, a színre fújt tükrök rajta vannak, és a design – lehet, hogy csak véletlenül – nagyon ott van.

Kína azért megmutatta a másik arcát is: kiállították a Ssangyonghoz hasonló emblémás, BMW X3-hátuljú ShuangHuan CEO-t is. Ez az igazi, klasszikus távol-keleti borzalom, ál-dupla kipufogókkal, a kelleténél tíz centivel feljebb emelt futóművel, parányi kerekekkel, szigorú fekete színben.

A nyolcvanas évek eleji Ford Scorpio óta nem nagyon láttam autót, aminek a farán az ABS meglétét hirdették volna. Olyat pedig még soha, amin az elektronikus fékerő-elosztóra (EBD) hívták volna fel a figyelmet.

De valami azt súgja, öt év múlva már alig látjuk a különbséget. És talán a márka- és típusneveket is rendbe teszik. Vagy egyszerűen megszokjuk őket, mint tettük a Daihatsuval és a Hyundaijal harminc, illetve tizenöt évvel ezelőtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr66726869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ubul1 2008.10.27. 14:32:08

ejj ez a nyavajás egér megcsúszott...

Seca81 2008.10.27. 14:36:01

Kockásfülűnyúl: Nem vagyok márkabuzi, de nálam eddig csak a japánok váltak be.

Nálam is :) (Nissan, Mazda)

Seca81 2008.10.27. 14:37:45

Mi ez a 20 oldalas komment??? Vagy bevágás, vagy mi a fasz?

Ubul1 2008.10.27. 14:52:42

Erre rámenne a fél Bakony fakitermelése ha nyomtatva akarnám;)

kockásfülűnyúl 2008.10.27. 14:52:52

alexis-machine,
én meg vettem unokaöcsémnek egy Made in China távirányítós BMW X3-ast (gondolom ez a Ceo X3 közvetlen típuselődje), de az első kötelező szervizt sem érte meg. Szegény gyerek azóta is ferde szemmel néz rám (pedig nem is kínai).
De azért be fog ez jönni az alföldi srácoknak, vagy kik forgalmazzák a CEO-t. Egy-két típusfrissítés, oszt minden sínen van, a Sannyon is így kezdte.

átaludtammindent 2008.10.27. 14:59:05

hülegyerek!
Te miről beszélsz? Egy CORSA-ról?
hm...

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2008.10.27. 15:04:47

Ubul,

köszönjük a bemutatkozást.
Páratlan a hozzáértésed, legyen az autó vagy alapfokú számítástechnika.

oksa 2008.10.27. 15:06:41

Nekem kínai kocsi nem kellene egy forintért sem! Szerintem a Toyota és a Lexus a legmegbízhatóbb és a legszebb!

Ubul1 2008.10.27. 15:08:07

bolsoj sztahanov, de azért jót röhögtél te is haver?!

Ubul1 2008.10.27. 15:09:46

különben mutatkozott az anyád a fatelepen mielőtt nekiállták fűrészelni: csókolom naccsága gizike vagyok a gőzeke!
De tartanál már az ittlevőknek egy kis különórát táblázatkezelésből?

kockásfülűnyúl 2008.10.27. 15:32:14

A Lesust utálom a legjobban (LS 430)!!!!!
Mióta megjelent, azóta ba...a a csőröm.
Sose lesz annyi pénzem, hogy eltartsak egyet.
Marad a Nissan Micra, (de eredetileg Maximát akartam) oszt ha jön egy LS, majd ráhúzom a kormányt. Legalább annyi közöm legyen már hozzá!!!

kockásfülűnyúl 2008.10.27. 15:33:58

Lesus? Ezt tényleg én írtam?

saki05 2008.10.27. 16:01:04

www.youtube.com/watch?v=BOFIt9iw1Fs&feature=related
Egész jók ezek a kínai autók.
Látom magam előtt a katalógust 5mes gyűrődőzóna! Ezt nézzétek meg a swift1 atombunker ezekhez képest!!!

randomuser1 2008.10.27. 16:07:00

azért az új BS4 egész jól teljesít, még akkor is, ha ez éppen csak a gyár promófilmje: www.youtube.com/watch?v=QQ9SHxPt8Fc

feriboy 2008.10.27. 16:09:10

"Mióta német "hatalomátvétel" történt Royce-éknál, Bentley-éknél azóta megy is a szekér szépen."

Valamikor régen jó volt az angol luxusautó.
De most csak a németek viszik előre őket is. :)

saki05 2008.10.27. 16:17:04

Én inkább trabantot veszek sokkal de sokkal biztonságosabb mint egy kínai autó:) Íme www.youtube.com/watch?v=oF4phDLfGF4

kockásfülűnyúl 2008.10.27. 16:23:11

saki05-

azért a csomagtérajtó még biztos nyílik, az értéket lehet menteni. Mondjuk a
helyszínre érkező első hiénák jól járnak.


XXXXXXX-

a BS4 valóban jobb, máris jobban érzem magam.

Arra azért kíváncsi vagyok, mennyi fogyott ezekből Kínában.

atesz77 2008.10.27. 16:26:31

Gyerekek! Én inkább megvárom amíg vesznek majd kínai autókat magyarországon ,lesz sok-sok népítélet róluk,és akkor majd döntök hogy kell-e vagy nem.Mert ugye okos ember a más kárán tanul. Addig meg járok a suzukimmal.

Csontos Szigfrid 2008.10.27. 16:26:48

"De a könnyűfém felnik, a színre fújt tükrök rajta vannak, és a design – lehet, hogy csak véletlenül – nagyon ott van."

Zsolt!

Szerintem pont ez a kék kocsi a leggagyibb, sehol sincs ott! Ez csak a magánvéleményem.
A BS4 különben nekem is tetszik. Kíváncsi vagyok, mennyi lenne az itthoni ára. Mondjuk nagyobb felni nem ártana rá.

Valószínűleg úgy lesz ezekkel a kínai autókkal, mint anno a koreaiakkal. Előbb-utób megszokjuk, elfogadjuk, sőt meg is vesszük őket. Mert a koreaiak pl. jók. A kérdés csak az, jók lesnek-e a kínaiak is.

randomuser1 2008.10.27. 16:36:12

gondolom a legfőbb baj azzal van h a kínai autógyártók pont olyan autókat gyártanak, amire szüksége van az adott piacnak(kína, oroszország, stb) ahol a töréstesztet csak úri huncutságnak tartják. Ha európai piacra akarnak termelni, akkor majd javítanak ezen a mutatón: www.youtube.com/watch?v=0ekxvQR97O0
egyébként meg annyi régi vagy új kevéscsillagos autó szaladgál kis hazánk útjain h szerintem tök mind1, legyen olcsó, és akkor megyek én is sorbállni egy brillaszért, a kupéért, mondjuk...

pszihoapu 2008.10.27. 17:00:12

Érdekes, hogy a fent emlegetett európai gyártók is szinte kívétel nélkül gyártatnak kínában, pl 4-es golfot még most is gyártják ...
Szinte mindennek az eredetie is ott készül, (sportruházat stb), illetve az eredetihez alkatrészek (autók), innen már csak egy lépés összerakni, lemásolni.
Ez törvényszerű volt, és ha eljön az ideje fölhúzzák a gyárat is az eu-ban és máris megéri majd.
Én azt mondom ők csinálják jól, leszarnak mindent ... ha nincs valamijük, hát lemásolják.

kockásfülűnyúl 2008.10.27. 17:32:56

Télleg sokminden ott készül, szereznek tapasztalatot a gyártásban. De a fejlesztésben is? A másolással meg csak a formát utánozzák, nem a minőséget (márpedig az is folyamatosan fejlődik minden márkánál) Gondolom ők is ott spórolnak ahol tudnak, biztos nem véletlen hogy nem csinálják azt mint néhány japán, vagy koreai gyár, akik már nemcsak gyártanak Európában, de aktívan fejlesztenek is, kimondottan európai igényekre.

Ehhez több mint öt év kell.

randomuser1 2008.10.27. 17:39:50

kockásfülűnyúl: megvettek egész gyárakat, együttműködnek neves európai gyártókkal ( a brillance oldalán találtam, alkatrészbeszállítanak ide-oda, ablaktömítő gumit, kárpítokat, légzsákot(!) meg hasonló apróságokat), szal a technológiát is megszerzik, elég hamar.Az autóik már most jobban néznek ki(minőségre) mint pl az oroszoké, pedig azok már több mint 100 éve próbálkoznak :)

pszihoapu 2008.10.27. 17:47:39

Nincs szükségük fejlesztésre, folyamatosan gyártanak, beszállítanak a nagyoknak.
Majd mindig koppintják az új fejlesztéseket, öt év késéssel is piacképesek lesznek, ha elég occsók.

kockásfülűnyúl 2008.10.27. 17:54:03

Az anyjukat, hova tovább felújíthatják a Nagyfalat, nehogy tőlük lopjanak technológiát. De azért a ruháikat továbbra sem szeretem.

GGG77 2008.10.27. 18:35:50

A CEO-t leszámítva bármelyik jobban néz ki, mint egy Golf vagy Clio kombi.

megint 2008.10.27. 19:24:12

USA-ban nagy sikerük lesz, ott nem számít milyen belül, lehet akármilyen gagyi

Sógun 2008.10.27. 19:32:43

Valahol olvastam a neten,talán itt a totalcarban hogy a Kínaiak az Alfa 166-os alvázlemezére építik meg a saját autójukat! A képek közül a BS4-jelzésü autójuknak lehet Alfa alváza.
A motor Mitsubishi. Egyébként jó párosítás!!! Csak a minőség! Na erre leszek kíváncsi! Azért én a Japcsi autókat jobban űberelem! Ezek a Kínai autók még szokatlanok, de pld. a Renaultok sem a szépségükről híresek! Új megan segge!
A minőségre leszek még nagyon kíváncsi és az élettartamra. Ha ezek bejönnek akkor elgondolkodok még rajta!

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.27. 20:49:09

Csak én unom Ubul kollégát?
Nyilatkozzatok már meg.

Ubul1 2008.10.27. 21:20:41

Anyád, törődj már bele hogy nem te vagy az etalon többé! sose voltál mondjuk...

Csikós Zsolt 2008.10.27. 21:53:12

AnyádnakPalánkot:

Nem moderálunk senkit, egészen a rosszízlés határáig. Mindenki magáról állít ki bizonyítványt. Próbáljuk szabadon tartani a fórumot, ami itt előfordul, annyi szélsőségesdi simán belefér.

szamuraly 2008.10.27. 22:00:44

Most vettek le a napirendről Tisztelt Ubul!

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2008.10.27. 22:15:10

AP,

nem, bizonyára más is.
De ö is ugathat. Te is.
Én is.

Csikós Zsolt 2008.10.27. 22:21:06

malenykij polgar:

a Belsőség semmi ahhoz képest, amit az importőröktől kapunk néha... A TC megpróbál szabad maradni, elég fura lenne, ha pont mi korlátoznánk agyon a kommenteket.

antalbal 2008.10.27. 22:26:28

"kínai piacos, cirkadalmas borzalom"
Csikós úr, ez a cirkadalmas valami gyönyörű, de zokogva kérem árulja el, ez létező magyar szó, vagy ezeket Ön találja fel? Ha igen, minden elismerésem!

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.27. 22:30:04

Minden tiszteletem Csikós úrnak, és köszönöm a választ.
Az engem anyázó kommentek nem izgatnak, de hogy a totalcar egy rakás fos tartalmilag is, technikailag is, az egy kicsit már erős.

Ubul1 2008.10.27. 23:17:14

Anyád, ha nem tetszik a tartalom lehet máshova húzni. Csikinek meg "neszójjábe köccsög", aki olyan projektekbe vág bele mint ő annak megköszönhetnéd hogy ha egyáltalán segget csókolhatnál neki.

szeppuku havernak meg csalódást kell okoznom, de ő is elhúzhat a pics@ba ha nem tetszik a légkör. Mert nem én fogok. Merthogy feltörte az eszterga kapcsolója a tenyerem, ahogy te elképzelted. Tudod mikor a rendőr nyer a kólaautomatánál.

Redline (törölt) 2008.10.27. 23:20:19

Elég sok ostobaságot sikerült összehordani itt 1-2 embernek, ezért néhány tudnivaló következik:

1) Szar termékbôl elfogadható terméket csinálni nagyon látványos, de egyben a legkönnyebb is. Elfogadhatóból prémiumot csinálni viszont baromi nehéz. Ugyanaz van, mint a sportban: bár elsôre 90 perc kell egy 14km-es terepszakasz letekeréséhez, de ezt pár hét alatt bárki feljavítja 40re. Viszont mire a 40et feljavítod 38ra, véreset hugyozol. Akik attól rettegnek, hogy a kínaiak holnapután már ufókat fognak gyártani, abszolút fogalom nélkül vannak.
2) A szégyentelenül olcsó autó az az olcsó autó konkurrenciája. Aki 10 milliós autóban ül, azt baromira nem érdekli, hogy az 1 millióst ezentúl félmillióért is meg lehet kapni. Itt elsôsorban a Suzukinak és a Toyotának kell felkötni a gatyát. Ezt a Suzi is érzi, a jelenlegi Swiften világosan látszik, hogy már nem a legalsó polcot célozzák meg.
3) Japánokon lovagolni felesleges, mert a Toyotától sem krepált be a VW, épp ellenkezôleg, él és virul. A Hayabusa sem irtotta ki az amerikai choppereket - más közönségnek szólnak. Mindegyiknek megvan a maga rése a piacon.
4) Technológiát el lehet lopni - de a technológia feltalálásának képességét nem.
(Technológiát sem olyan könnyû lenyúlni, mert a külföldi tulajdonú kínai gyárakban pl. igen gyakran külön személyzet gondoskodik arról, hogy a selejtes példányok helyben bezúzásra kerüljenek - nehogy a konkurrencia kikölcsönözze a kukából tanulmányi célokra.) Arról nem beszélve, hogy amíg a kínaiak az 5 éves technológiák lemásolásán fáradoznak, addig a többiek az 5 év múlva felhasználásra kerülô technológiákon dolgoznak. Senki nem ül tétlenül, ezért aki csak másol, az mindig a többiek mögött fog kullogni.

kutyafej 2008.10.27. 23:50:34

Nem tudom, hogy ha a jaguar nem prémium márka, akkor mi? Talán tömegmárka, mint egy VW, Opel vagy Ford??
Miért nem prémium az új XF?

Az a tény önmagában, hogy az amerikaiak több Lexust vesznek, mint német prémium terméket, még számomra nem jelenti azt, hogy a Lexus megtanult igazi prémium belsőt létrehozni az autóiban. Az amerikai autófogyasztók minőségi elvárása nem éppen a legmagasabb: elég megnézni a borzalmasan gagyi, de mégis Erópúnijóba (idézet Horn elvtárstól) behozott borzalmas Chryslerek, Dodge-ok és Cadillac-ek műszerfalát, technikai megoldásait, igénytelen vacak kialakításukat. Szerintem ők igazából nem is érdemlik meg a német autók minőségét, a valódi nappabőröket, a kitűnő fékeket és futóműveket, a valódi fa és alu betéteket, stb, stb.

Redline (törölt) 2008.10.28. 00:00:59

"Nem tudom, hogy ha a jaguar nem prémium márka, akkor mi?"

A Jaguar minôségre és megbízhatóságra sajnos semmi esetre sem prémium, és ezen valszeg az sem fog javítani, hogy indiai kézbe került (Tata Motors). Gyakorlatilag az összes brit márka, ami nincs német kézben (Mini, RR, Bentley), vegetál. Lekésték a csatlakozást a 90es években, akárcsak az oroszok.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2008.10.28. 05:49:45

Redline

Te is lekésted kissé a csatlakozást, lévén a Bentley VW, a RR meg BMW tulajdonú... :-)

Csikós Úrnak meg igaza van, mindenki saját magáról állít ki bizonyítványt az itteni megnyilvánulásaival. ...ami után vagy értelmes embernek, vagy egy unatkozó kis 16 éves pöcsnek nézik az emberek...

Cihinho 2008.10.28. 08:03:52

Ubul1!

Te komolyan az angol autógyártást hasonlítod össze a némettel??? Az angolok még épkézláb autót nem gyártottak!!
Még összeszerelni sem tudnak rendesen! Lásd Honda Civic japán és az angol közti különbséget! Pedig összeszerelni már rajtuk kívül tényleg mindenki tud! Igen, még mi magyarok is! Nagyon remélem, hogy nem műszaki végzettséged van, mert az nagyon nagy baj ha ebben az országban ilyen műszaki emberek vanna, mint Te!

Redline (törölt) 2008.10.28. 08:25:23

"Te is lekésted kissé a csatlakozást, lévén a Bentley VW, a RR meg BMW tulajdonú... :-)"

A fenti három márka pont a német kézben lévô, prosperáló márkákra volt példa. Szövegértelmezés, általános iskola.

Ubul1 2008.10.28. 08:34:28

Nehogy már ilyen banális szarral etesd itt a csürhét hogy "némmámeg a honda Suvick összeszerelését a japókná meg gentlemanusékná"
Ennek a márkának
1. semmi köze akármelyik tradícionális luxusmárkához,
2. honnan a picsából veszed h angolok szerelik össze
Elárulom a te drágalátós német szaraidat se német szereli össze még ha a gyár egyenesen Stuttgartban is van.
De nem baj nem csalódtam, még mindig szűklátókörű, öneltelt, álomvilágbal lebegő marhákkal van tele ez az ország, nem csalódtam szerencsére.
"Demárpedig csakazért is bemagyarázzuk(magadnak max, nekem nem) hogy a Rollsék meg Bentley-ék egy szarkupac pfújjj ha utánam tónák se kőne! Nem adom a tunning 2-es Gófomat érte!"
Biztos véletlenül tettek Rolls motort egy valag katonai gépbe a háború alatt meg utána is. Most meg az hajtja a repülőt amin a szaros valagadat cipelteted. Merthogy rájuk merik bízni a gép sorsát. A Jaguar már akkor selyempuha V12-eseket gyártott szériában mikor a svábok eljutottak a szívódízel sorozatgyártásához. A Bentley meg túlhaladott BMW, valami arisztokrata kivitelben, bár én a 2-őt még összehasonlítani is unfair-nek tartom.

Ubul1 2008.10.28. 09:33:29

Ja és most hogy eszembe jutttatta ez az ajudis cikk hogy ennek a felkapaszkodott senki márkának micsoda is a zászlós motorja, na mi? Persze hogy DÍZEL. Ha jól emlékszem a rendes időközönként vitát ezen az oldalon mindig a következő eredménnyel zárjuk, hogy:
"Márpedig az üzemanyag neve benzin!"

És ha egy luxusautóról beszélünk ehhez tartom is magam, ha egy ajudi féle futkározós "vállalkozóarc" mobilról akkor még billegve de elmegy.
De szerencsére nem is fordulhatott volna elő hogy pl. az itt leköpködött Jaguar valami mást építsen be mint benzines V12-t. A jelenlegi konfekció társadalomnak meg etessék csak ezeket a műanyag X-Type-kat a szutyok 2D motorokkal, itt a szlogen lehetne, hogy: "Fillérbaszó vagyok de Jaguarral járok." pfff
A maradék kettő meg nem is gyártott sose dízel motort autóba szerencsére.
Természetesen az a legnormálisabb dolog ezzel a néppel kapcsolatban, ha valaki állít egy cáfolhatatlan evidenciát pl: A luxusautó angol, a sportautó olasz, a nő meg nekem tök mindegy, ha jól néz ki, egyáltalán nem ragaszkodom a magyar hárpiákhoz, akkor mindig van pár lila fing erejű benyögés aki megpróbál valami marhasággal eltérni ettől a vonaltól.

kutyafej 2008.10.28. 09:56:11

"A Jaguar minôségre és megbízhatóságra sajnos semmi esetre sem prémium, és ezen valszeg az sem fog javítani, hogy indiai kézbe került (Tata Motors)."

1. Láttál mostanában piacra dobott Jaguar modellt élőben? Ültél benne? (Vezetted?)
2. Szerinted az XK8, az XF, (na jó és azért az XJ is)nem prémium??? Akkor mi?

Drága barátom, ismerjük az autókat, vagy csak autóskártyás emlékeinkkel felvértezve osztjuk itt a szentigét?
Mikor láttál utoljára megbízhatósági statisztikát? Vegyük mondjuk a J.D.Power felmérését: na vajon melyik modell szerepelt benne egészen felül évek óta? Lehet, hogy az XJ? Na, milyen macska van a motorháztetején? Neeem, nem házi, hanem...J....! Kell még további segítség?? :)

Szerinted a Tata tulajdonlás azt jelenti, hogy majd az indiai rizsföldeken fejlesztik a modelleket innentől kezdve? A Tata egy öreg bácsi beceneve? A Lotus szar lett attól, hogy a maláj uralkodóház vette át az irányítást? A TVR-ba a tragikus kimúlása előtt már orosz matrjóskákat építettek be a soros motor helyett? As Aston Martin motorjai közösek a Mondeo palettájával?????

A Lexus prémium márkává válásához még annyi engedtessék meg, hogy ha egy gyártó a legkeményebb piacnak számító EU-ban fel akarja magát küzdeni, akkor illene egy-egy modellhez mondjuk 2-3 motornál szélesebb motorválasztékot is kínálni, nem ártana tisztességes dízeleket is piacra dobni, nem a Toyota háza táján kukázni holmi Avensis motort. Jó lenne mindehhez aut. váltót is fejleszteni, mert így soha nem lesz egy napon említve a dízelt faló európai piacon.
Az persze más kérdés, hogy rendes autóba nem való a dízel, de a vevők szava dönt. :(

Csikós Zsolt 2008.10.28. 10:52:38

kutyafej:

hű, ezek a sommázások jók, nagyon jók... Nem haraxol, ha lopok majd belőle ötleteket?

PeterGee · http://sciennet.com/H316758/ 2008.10.28. 10:55:07

Kutyafej!

Lehet, hogy a Lexus azért közösködik a Toyotával, mert a Toyota Luxus változata?

kockásfülűnyúl 2008.10.28. 11:41:39

Volt angol autóm, nem is egy. Rover, hát ez a luxus light, vagy prémium light, vagy a tököm tudja má'... Egyik sem volt problémás a minőség terén (rendes anyagok, korrekt kidolgozás és összeszerelés), de az igazi megbízhatóságot a Mazdával kezdtem el megtapasztalni. Nem fikázom az angol kocsikat. Egy Rolls még nem lesz német a BMW motortól, a részleteket még mindig ugyan azok a csávók lapátolják össze fáradtságos kézi munkával mint korábban. Ottan kérem művészek alkotnak, és azért egy szobrászt sem lőttek még fejbe, ha a vésője megcsúszott.
Szóval nem kell őket leszólni, csak azért mert az autóik nem mennek el 400e km-t megbontás nélkül.
Amúgy az XJ-PSA V6 dízel párosítás engem is mellbe vágott először. De aszongyák jók. Mindegy, nekem a seggberúgott Megane is csak most kezd tetszeni úgyahogy.
Szóval jók az angol kocsik, és akinek van rá pénze, az vegyen csak. Azért ha nekem volna, mégiscsak Lexust vennék. Minden esetre irigylem azokat akik érzelmi alapon döntenek és nem bánják meg, én maradok a logika és ha muszáj a kompromisszum mellett.

kutyafej 2008.10.28. 11:55:05

"Lehet, hogy a Lexus azért közösködik a Toyotával, mert a Toyota Luxus változata? "

Köszönöm, ma is tanultam valamit. :)))

A mondandóm lényege az lett volna, hogy attól még, hogy a konszernnek van olcsóbb meg magasabbra pozicionált márkája is, még nem biztos, hogy bölcs dolog egy prémium márkába távolról sem prémium márka motorját beletenni. (Ld. Avensis) Mindezt ráadásul manuális váltóval. Ez lenne egy Lexus? Talán egy V6 dízellel kezdhették volna, vagy legalább egy jelentősen módosított R4 motorral. Gyenge motorral nehéz prémium image-et építeni.

kutyafej 2008.10.28. 11:57:41

Csikós Zsolt:
"Nem haraxol, ha lopok majd belőle ötleteket? "

Megnyilvánulásaim jogdíjmentesek, így szabadon fosztogathatók az ömlengéseim. :)

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.28. 13:10:24

"Anyád, ha nem tetszik a tartalom lehet máshova húzni. Csikinek meg "neszójjábe köccsög", aki olyan projektekbe vág bele mint ő annak megköszönhetnéd hogy ha egyáltalán segget csókolhatnál neki."

Öööö per Csiki? Neked csak Csikós úr. Dácsiás segédmunkásként elég nagy a pofád.

PeterGee · http://sciennet.com/H316758/ 2008.10.28. 13:43:12

Mit számít a motor? Azt nem mond, hogy a Toyota szar motorokat gyárt. Miért lenne megalkuvás egy Avensis motor? Képzeld a BMW motoron alapszik a RR-nek is mocija most akkor már az is egy "gagyi" megoldás?

megint 2008.10.28. 13:50:55

Lexusnak Amerika a piaca, itt 1%-ot sem ér el(ha jól tudom) a részesedése, USA-ba meg elég ennyi is, van némi hasonlóság az audi-lexusban ugye, azért mind a kettő szépen elérte a bmw-merci szintet, bár ez tudom sokan vitatják, toyo-vw jelen helyzetben a két legerősebb, és legtöbbet érő "cég", így azért persze nem is volt nehéz annyira, lexusnak egy kis stílust kéne adni, mert most úgy néz ki belül mint egy videójáték, nekem legalábbis túl "sűrű" belül, lehetne elegánsabb, audi-merci pl belül az, bmw valahol a kettő között talán, bár a c-merci belül szörnyű ronda, pár motort még, és több féle lehetőséget a belső összeállításnál, EU-ban prémiumnál mások az elvárások, nem véletlen , hogy ide japánok is hoznak más váltót, meg normálisabb belsőt, persze a accordnál(ami prémium akar lenni) sikerült egy őskövület lassú váltót idehozni, mikor itt lassan már gyorsabb lesz az autómata, sőt néha már az is, az meg 2s-el gyengébb, nem is értem ezt miért csinálták.

Cihinho 2008.10.28. 14:25:59

Ubul te egy analfabéta vagy! "Márpedig az üzemanyag neve benzin??????" Ezt honnan veszed????? Látom te is egy Tuning Stereo-n meg sufni tuningon kikupálódott barom vagy aki mérnököknek magyarázza, hogy milyen jó az angol autó meg mennyire szar az AUDI.... Öreg! elárulom AUDI-s mérnök vagyok úgyhogy nekem nehogy megmagyarázd milyen autó az AUDI!!!

eko 2008.10.28. 14:35:26

Na majd én elárulom melyik a jó autó:
Az elpusztíthatatlan orosz csoda:
ajanlo.kapu.hu/pics.php?d=t98

:-))

kockásfülűnyúl 2008.10.28. 14:51:36

eko-

harckocsivezetői gyakorlat előnyben? T72-ig jó vagyok.

eko 2008.10.28. 15:05:14

Asszem ez ide nem jó.
Ez t98. Neked akkor még hiányzik 26.

:-)

Seca81 2008.10.28. 15:12:29

eko: ez nem semmi!!! Ebben a dögben biztonságban érezném magam és a családom egy aknamezőn áthajtva is! Nagggyon durva!
Technikai adatok? Egyáltalán orosz fejlesztés?

kockásfülűnyúl 2008.10.28. 15:22:20

Megyek beszerzem a pótlást. Egy ilyet mindenképp ki kell próbálni, még ha sarkon nem is lehet fordítani. A Hummerről sajna lemaradtam.

eko 2008.10.28. 15:29:14

itt valami tesztféle:

www.youtube.com/watch?v=BAjLPz-dGfA

Milyen ablakemelő motor emel meg ekkora üveget?

Moleman 2008.10.28. 16:56:16

Bocsi a támogatóknak, de én leszavazom a kínaiakat :)
Még előtte, csak egy kérdés: a formatervek nincsenek levédve? Csak mert ezt a pár rizsrakétát össze lehetne dobálni kb 5-6 létező autó elemeiből dettó ilyenre... Kívül-belül.
Am én ültem CEO-ban. Egy vicc. Az árát már nem tudom, nem is érdekel. De fél milliót sem ér nekem. Presztízskinézet, satöbbi, de akkor már tényleg inkább egy padlizsánlila kockalada. Tényleg, az Aleko hasonlat helyénvalónak tűnik, az illesztéseket és a műanyagokat illetően.

megint 2008.10.28. 17:15:05

Luxusautó angol Ubul? Az angolok aztán tudják , hogy kell sikeresen vezetni egy autógyárat, gyak az egészet felvásárolták a németek, nagy szerencséjükre

kockásfülűnyúl 2008.10.28. 17:28:58

Ha már a formaterveknél tartunk, most botlottam bele a hírek közt a Mitsuoka újabb ámokfutásának eredményébe. Lélegzetelállító amit azzal a szerencsétlen Nissannal műveltek. Hallottam már japánt japánul Queent énekelni, hát ez kábé olyan. De ez már annyira torzszülött, hogy szinte már kéne. Ezzel riogatnám a népet, előbb-utóbb megtanulnának rendesen közlekedni, meg senki se merne kiugrálni elé a zebrán.

Ubul1 2008.10.28. 18:13:43

Na akkor szépen sorjában végighaladva a csőcseléken, hadd legyen rendben ma estére is a lelkiviláguk:

"Öööö per Csiki? Neked csak Csikós úr. Dácsiás segédmunkásként elég nagy a pofád."

AnyádaPalánkon, már megint csillogtatni akarod az illemtudásod, de csak nem megy maradtál olyan tapló mint amilyennek születtél, tanyán nem fejlődik az ember, talán ezért. Ahhoz képest meg neked túl nagy a pofád.

"Öreg! elárulom ajudis-s mérnök vagyok úgyhogy nekem nehogy megmagyarázd milyen autó az ajudi"

Most őszinte baráti jótanács:
1 veregesd magad vállon és fogj kezet magaddal.
2 szépen kérd vissza a humán PR osztályról a pályázatodat még akkor is ha a hulladék újrahasznosítás volt a célterület, esélytelen h bekerülj ilyen pocsék marketingduma után, oda jólfésült agymosott droidok kellenek, te még az se vagy ;)! (na és persze hadd ne minősítsem azt a felkapaszkodékot mint ahogy már tettem párszor)
Mi a fasz az a tuningstereo? hogy lehet egy velorexet tuningolni, mert akkor rohanok és új életet lehelek bele, te kis prof.Barényi?!

kockásfülűnyúl 2008.10.28. 18:18:06

Az én sztereómon is van tuning, néha a Bartókot elérem vele.

Vagy lehet hogy nem is sztereó...?

Ubul1 2008.10.28. 18:19:53

megint 2008.10.28. 17:15:05

ugyan kit izgat ez?
Téged meg a kínaiak vásárolnak fel kilóra rövidesen, meg a maradék 50%-ban más megkérdőjelezhető erkölcsű népcsoport. Akkor te talán különb vagy az angoloknál? De szaladj aztán magyarázd el gyorsan nekik hogyan kéne az elképzelésed szerint jól gyárat vezetni.legrosszabb esetben nyerő vagy egy udvarias teadélutánra Mr. John Smith-el szigorúan d.u. 5 órakor. Ők tudnak arrafele a baromságon is őszintén röhögni fene az ízlésüket.

Ubul1 2008.10.28. 18:27:26

Látom az értelmesebb barakk azért még mindig jelen van, habár jellemzően kevesebben mint ahogy ebben az országban ez hagyomány már ősidők óta. Meg az is hogy rettentő nagy a kontraszt az ellentétes oldal értelmi színvonala között, természetesen ezt szigorúan kívülről nézve, elvégre hogy jövök én ennek a csőcseléknek a vitájához :D:D! Én csak jókat szórakozom...

Kockásfülű, kutyafej, mindent bele polgártársak, győzni fogjátok ezeket a trógereket!

Csikós bá'(!), nehogy már ilyen hamar kiégtél ebben az autósfirkászi darálóban. Na elismerem én ez kemény stressz hogy mindenkinek egyszerre feleljünk meg, na de belefér egy kis slamposság is, elvégre nem kell értenetek a közlekedésgépészethez, csak szellemeseket költeni róla. Már megszoktuk a hiteltelen marhaságot...

kockásfülűnyúl 2008.10.28. 18:47:54

Ma már nem. Jön a nejem melóból, és még nem csináltam vacsit.
Lehet hogy összeütök egy kis kínait, aztán megyek Muszasit olvasni.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2008.10.28. 19:35:19

Ubul1!

Csőcselékezel azt sem tudod milyen embereket, és még te oktatsz kultúrából? Ez igen :-)

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2008.10.28. 19:42:28

Ha jól tévedek, akkor talán tavasszal volt egy cikk a tradicionális angol márkákról. Nem tudom ki írta már.

Ubul akkor is mélyenszántó irodalmi stílusban megosztotta az érdemes közönséggel bámulatos nézeteit. Hasonló színvonalon, hasonlóan briliáns érveléssel.

Már akkor tudtam, hogy itt egy zseni született. Bár hozzászólni akkor még nem tudtam, de örültem, hogy tanúja lehettem egy zseniális elme kibontakozásának. Kérlek, taníts minket. Sőt, egyenesen könyörgünk.

Istenem...

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.28. 21:01:13

Ubul neked mi a legmagasabb iskolai végzettséged?
Nyócosztály megvan már?

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.28. 21:02:53

Két dolgot árultam el magamról, az egyik hogy falun lakom, a másik hogy nyáron vettem egy bicajt.
Az elmúlt két napban Ubul azzal basztat, hogy karikázzak haza a tanyára.
Azt hiszi, hogy ettől én rosszul fogom magam érezni. Ennél egyszerűbb felépítésű ember van az országban?

Ubul1 2008.10.28. 21:55:04

Megjött végre az audi emblémás trabantfahrer is, (már hiányoltam, kitartó a gyerek) ő is nagy etikából eminens gyerek, és súlyos önértékelési zavarral küszködik.
Figyelitek, még ki is tette a hőskölteményét egyenesen nicknévnek!

Ubul1 2008.10.28. 22:04:17

AnyádnakPalánkot 2008.10.28. 21:02:53

AnyátokPicsája 2 napja dácsia szindrómában szenved (mert valamilyen érthetetlen okból bemesélte magának hogy nekem az van) és magát a MTA gyökeres tudós tagjának képzeli hogy magaslóról köpköd arra aki fogott már valamilyen nyéllel ellátott valamit.(tudom te maximum az audibuzi haverod nyelestojását)
AZT HISZI ITT AKÁRMELYIK, HOGY ÉN A GYENGE ERESZTÉSEITŐL ROSSZUL FOGOM MAGAM ÉREZNI?

Csikós Zsolt 2008.10.28. 23:29:08

Ubul1:

de hiszen rosszul érzed magad.

Ubul1 2008.10.29. 00:18:23

Szokás szerint megint képtelen vagy átlátni a dolgok lényegét. De igazad van, reggel kapart a torkom tényleg elég kellemetlen.
Menj nézd meg elkészült e a brigéciol leves a karbival! Az legalább hasznodra válik.

Ubul1 2008.10.29. 00:21:07

Sőt még rosszabbul érezném magam ha motorral kéne elmennem az ország túlfelére trágyaszagban, egy másik csoffadékért, amit ráadásul össze is török faszán rá nemegészen 2 hétre! És ezért nem kicsit hülyének is néznek :D
Na ez elég övön aluli volt?

nick: 2008.10.29. 00:21:10

ubul1:
segítenél a szőlősben?
kidőlt az egyik tuskó, kéne másik, ráérsz?... :-P

előre is köszönöm

...ja, és te többé ne szólalj meg, mert még nem vagy rá méltó - ahhoz előbb az eddiginél sokkal többet kéne ol-vas-nod :-D

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2008.10.29. 01:42:03

Ubul 2008.10.28. 21:55:04

Nyomorult, jelentéktelen életed eddigi 15 éve alatt még autó közelben sem voltál, és te osztod az észt meg parasztozol? Te szerencsétlen, vedd már észre magad, rajtad röhög mindenki. Szünet van az iskolában, hogy így ráérsz?

Azt, hogy ki milyen autóban ül és vezet nap mint nap, talán többek nevében mondhatom, nem te döntöd el. Az már csak mellékes, hogy engem aztán rendkívül érdekel, hogy mit hiszel el meg mit nem. De meg is hagylak abban a nyomorult hitedben, hogy Trabanttal járok. Az ilyenek miatt mennek el az olvasók, az ilyen mocskos szájú kis csírákra senki sem kíváncsi. Ha meg nem tudsz értelmes ember módjára megszólalni (eddig nem sikerült még), akkor húzz inkább a francba. Hasonszőrű haverjaid között biztos nagy vagány lehetsz ezzel a dumával.


Csikós Úr!

Utalt a jóízlés határaira. Hol vannak…?

Jóéjt!

Ubul1 2008.10.29. 07:55:31

nick: Miért tán te vagy a tihanyi apátság könyvtárosnénie? te kis olvasott mókus! Tudom már, te is csak a képeket nézed meg.

Frappáns--mindenköcsögrejutegyR8--haver elkezdte nekem a kúrát: egyre jobban fiatalodok, már eljutottunk 18-tól 15-ig!! Ez a blog jobb mint egy wellness szanatórium, érzem ahogy frissülök tőle!! LOLLLL!
És egyúttal csődöt mondott a ráható készsége (szinte hallom ahogy serceg, úgy felsűlt) Sebaj én is meghagylak a te kibaszott hitedben, mert te is ugyanolyan csíra vagy mint a többi (vagy inkább gyökér, az legalább a föld alatt van) ajudis háwer vérbenforgó szemekkel toporzékol a MUTE gombon, amit megtalált a mindenttudó nokiáján, mert a WoW fórumból valami rémlik, hogy azzal sikerült eltüntetnie őt az adminnak. De nem érti hogy csak nem sikerül elhallgattatni viszont a telefon nem viselkedik vurlitzerként minden híváskor.
Te FASSSSZZZ vedd már észre hogy rajtad meg a szaros spannjaidon röhögök egész nap:DD

Csikós Zsolt 2008.10.29. 08:21:21

Ubul1:

A te lehetőséged az, hogy arc nélkül írogass ide mindenfélét a kommentekbe, bár a nácizásodat kiirtottam.

Az én lehetőségem az, hogy megnyomom a "Kimoderál" gombot. Szőröstül-bőröstül eltűnsz innen. És a TC-ben mindenki ennek drukkolna.

Nem teszem, csak ha tényleg paraszt dolgot művelsz. Te valamiért keresed a lehetőséget, hogy személyeskedhess, nekünk meg generálod a PI-t. Tejelsz, és mi ezért tartunk tégedet. Jó tehén vagy.

Ubul1 2008.10.29. 10:10:19

Köszi, ezért vagyok, és ebben a érdektoleranciában bízok végig. azért még nincs harag, ugye? na ne vetítsd hogy te nem szórakozol jókat itt egyeseken? (tyűjj de tetszik ez az ízes magyarnagyfalusi dialektusod!)
Bajod van vele hogy németül káromkodom?!

Ubul1 2008.10.29. 10:24:08

Azért sokért nem adnám hogy végignézhessem ahogy az egész gyökér TC a kommentjeimre onanizál, te két alkatrészvadászat közben abba az olasz lélekvesztőbe, rácz a seggét verve fröcsög és követeli az azonnali NBH-os eljárást, mivel megint felbaszta az agyát reggel egy városban 50-nel(!) tötymörgő Suzis néni, a winkler meg a karotta a 2 műpánk az asztalnál szétfolyva vihog és issza a szavakat egyenként. A winklernek különösképp előrelépés ez a kiskegyed c. klotyópapír után hogy ilyen tartalmas projekten dolgozhat mint a TC és pofátlanul keres is vele. (hjajj apukám, ha én segg újságíró lehetnék, de valakiknek az érdemi melót is nyomatniuk kell) És néha benéz néhány külsőleg beszerzett ügynök is, aki a következő hőskölteményéhez mazsoláz tartalmi ötleteket a kifakadásaimból. és néha bepörögve megpróbál sztárügyvédi képességet meghazudtolóan kikezdeni néhány itt ugráló önjelölt írnok is, aki nyilván nem alaptalanul magára vette a szitokáradatomat. Miközben ezen én röhögök a legjobbakat.

És apuci, ne részletezd ennyire az adminok mindenhatóságát mert én is gyakorlom egy másik oldalon.

Szabi01 2008.10.29. 13:43:10

Azon töprengtem, hogy minden oldalon előkerül egy-egy ember, akit halálra idegesít, hogy mások nem ugyanúgy látják a dolgokat mint ő.
Az az érdekes, hogy ezek az emberek rá akarják erőltetni a véleményüket mindenkire. Ez persze lehetetlen, így szitkozódnak, személyeskednek, láthatóan halálra idegesíti őket a helyzet.
A végén pedig (Talán felsőbbrendűségének igazolására.) mind valami hasonlót mond: "... néhány itt ugráló önjelölt írnok is, aki nyilván nem alaptalanul magára vette a szitokáradatomat. Miközben ezen én röhögök a legjobbakat."
Úgy látszik ez egy, a fórumokon elterjedt viselkedési minta.
Én nem értek hozzá, de meg kellene kérdezni egy pszichológust, mitől van ez.
Tényleg, nincs itt egy szakember véletlenül, tényleg érdekelne!

Ubul1 2008.10.29. 15:56:57

Bevett forma a rabok fasza ez, mondjad te mennyit és hol fórumozol, gyerek?
Arról meg aztán végképp nincs szó hogy bármennyit is érdekelne hogy ilyen-olyan szirszar hülyeségben a másik mit gondol, mikor tele van az ország balfaszokkal és ez az egész helyen meg is látszik, ha érdekelne hogy más mit gondol bármiről, akkor komplett agymosást indítanék ezellen a "kurvaország" ellen.

Ha azt mondom hogy ÉN RÖHÖGÖK a legjobban azon hogy mások hogy ráharapnak pár személyes lebaszásra és fel vannak háborodva napokig és nyomatják a kontra-szart az értheted szó szerint.
És mint mondod nem értesz hozzá ezért ne is törd rajt a pici eszed mert még megárt. Elég h én konyítok hozzá.
Ez tulajdonképpen majdnem az a szitu mikor bedobok EGY labdát SOK debil óvodás közé és ott erre rövidesen szarráveri a sok kis görény egymást, és napokig káosz van, meg bőgés miközben baromi jól szórakozok:DD

Ubul1 2008.10.29. 16:02:22

Szóval ezt nevezhted kollektív tudatzavarnak ötvözve a kognitív inspirációkkal ami egyénenként változó remélem elég szakszerű volt a rizsázásom. Ráadásul kapóra jön a beadandó marhaságaimhoz az eredmények értékelése, mint élő példás alátámasztás a feltételezett tézishez. Bevett szokás így nyomatékot adni ha valamit kidolgoz az ember. A sok töketlennek meg nem kell tudnia hogy végig hülyítették őket. Mégegyszer ugyanígy különben sem fog lezajlani a dolog.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2008.10.29. 16:52:59

Ubul

Vicces egy gyerek vagy te. Csak úgy sziporkázol :-)

Ubul1 2008.10.29. 17:47:55

Na figyeled miről pofáztam Szabi! Még mindig itt van ez a marha, mert most teljesen magába szívta hogy sokan leszarják a nyavajás rongyráziságát! (biztos kurva elfoglalt faszi lehet, vagy már végigszámolta máma a milliárdjait, mert nincs más dolga mint itt nyalogatni a szétbaszott hiúságát) Közben már eltelt egy valag poszt ezen a blogon és átvitattunk másokkal merőben más témákat de a hülyegyerek erről mind lecsúszott. Mint nyugdíjas a leszavatolt parízerről a teszkóban. (Ami őszintén szólva nem is baj.)
ROFLOL

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2008.10.29. 18:42:50

Ubul

Nem gondoltál még rá hogy fellépj ezzel a dumával? Nagy sikered lenne. Gondolkozz el rajta, komolyan.

Nem tudom miből hoztad ki a rongyráziságot, de biztos igazad van. Nem tudtam kitalálni ilyen frappáns nevet, mint "Ubul1", így inkább írtam az autóm népítéletét.

Ne a saját életed sikertelenségéből indulj ki, mikor mást megítélsz, mert úgy el is hiszem, hogy állandóan savanyú a szőlő és mások baszogatásába fojtod bánatod. Az időmet úgy osztom be, ahogy akarom. Szakítok időt szinte naponta a [totalcar] olvasására, bár egyre nehezebben.

Szánalmas az erőlködésed. Ami még nem is lenne baj, ha megadnád közben a tisztelet másoknak. Sokan, akiknek itt beszólsz, már rég dolgoztak, mikor te még tervben sem voltál. (Olyan 16 körülire saccollak, a beböfögéseid nem predesztinálnak sokkal többre. Ha mégis idősebb vagy, akkor bocs.) Gondolkodj el magadon, jó tanácsként mondom.

Szép estét!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.10.29. 23:45:16

Még pár nap és megint suli.... :D Érti-e valaki? :D

Szabi01 2008.10.30. 09:59:06

Na igen, az is elterjedt, hogy ezek az emberek írják a legtöbbet, mert várják a hatást. Persze a másik fél is sokat ír, mert őt is halálra idegesíti a dolog.
Az alaptéma általában már sehol sincs (jelen esetben a kínai autók), de azért az oldalnak ez jót tesz.

Na, erről a témáról ennyit, tényleg tipikus ez a forgatókönyv, sok fórumon lezajlott már.
Van pszichiáter ismerősöm, ha lesz időm kiderítem mi az oka ennek a viselkedésformának.

"Szóval ezt nevezhted kollektív tudatzavarnak ötvözve a kognitív inspirációkkal ami egyénenként változó remélem elég szakszerű volt a rizsázásom."

Igaz értelme nem sok, de ez a mondat nagyon ott van! :-D

Ja igen, egy kis érdemi hozzászólás is:
Szerintem Kína még nem tart ott, hogy minőségi autót gyártson. A marketing persze már megy nekik, és ha így fejlődnek nem soká lesz európai szemmel is jó kínai autó.
Azt, hogy a kínai termékek vásárlásával az ember egy diktatórikus, elnyomó országot támogat, azt meg mindenki eméssze meg magában.

PeterGee · http://sciennet.com/H316758/ 2008.10.30. 10:53:32

Szabi01!

Az a baj, hogy nem nagyon lehet kikerülni, hogy ne támogasd ezt a rendszert. Már lassan minden ott készül. Tehát hiába veszel olyan terméket ami névleg nem kínai, ők rakják össze, tehát támogatod a rendszert.

Persze, ha az van írva valamire, hogy "Made in EU" az sem garancia. A cég ahol dolgozom TV-ket gyárt itthon. Most pár hónapja monitorokba kerülő main-lapokat is csinálunk, de csak egy TV-tuner kerül rá. Sokáig nem értettem miért nem teszik bele ott ahol a lap többi része készül. Azután a főnököm mondta, hogy kínában csinálják a lapokat. Tehát mivel nincs benne a tuner ezért nem késztermék, csak alkatrész, vagy félkész termék. Kevesebb a vám, olcsóbb behozni. Valamint, mivel itt szerelik készre már az lesz ráírva: "Made in EU". Mivel ezt így lehet az eu-ban. Na most akkor mi az ami nem kínai? Ha kiakarják kerülni a nagy vámokat és egyéb szankciókat azt csinálják, mint a Lada ukrajnában. Nincs kerék a kocsin mikor beviszik. Vagyis nem autó mikor elvámolják. Kevesebbet kell ráfizetni. Olcsóbban adható, többen megveszik, nagyobb nyereség. Ha hasonlót csinálnak a kínaiak, akkor az már nem is kínai autó lesz a jog szerint, hanem magyar, szlovák vagy lengyel attól függ, hogy hol rakják rá a kereket, vagy szerelik bele az ajtót pl. És hiddel nagyon sok ember nem is tudná, hogy valójában kínai kocsiban ül. Végig abban a hitben lennének, hogy eu-s a verda, tehát tuti, jó.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.10.30. 12:56:59

Vigyázzatok a kínai autók fikázásával valahol. Ezek most kóstolgatnak minket, mi az a _minimum szint_ amivel be tudnak jönni. Emlékeztek? Egy csillagos se volt az előző pár csájníz lemezrakás és most mivel próbálkoznak? Ez a költségtervezés. Mi az, amit az európai gyomor bevesz ennyiért. Tudnának jobbat, mert 1.5 milliárd emberből nem hiszem, hogy nincs pár tucat, aki jól megtervezne egy kocsit, főleg, ha a technológia nagy része ott figyel az országban. A másolással is vigyázzatok. Ők nem költenek az alapdolgok kifejlesztésére, megtették mások. Ők lenyúlják és már csak azt kell fejleszteniük. Melyik lehet az olcsóbb? :D

Nem hülyék ezek, én azt gondolom, hogy 3 év múlva szépen csendben beszivárognak a mindennapjainkba, 5 év múlva meg már akár megszokott látvány lesz napi 5-6 db kínai kocsit látni az utcán. Én is már nem egy kínai buszt láttam és nem csak BP környékén.

Szóval jó lesz észbekapni a régi nagy gyáraknak.

kockásfülűnyúl 2008.10.30. 16:04:38

A TC küldhetne kémkedni valakit, hogy időben fel tudjunk készülni az offenzívára. Ja, ha meg már ott van, elmehetne taxisnak -tartós teszt.

wartburger · http://pecoshop.fw.hu/ 2008.11.01. 21:16:23

Szerintem 10 év múlva a Mo-n eladott autók fele már kínai lesz és minimum a koreaiak szintjét fogja hozni. Már látom a hírt: "A (aktuális) miniszterelnök felavatja a kiokusinkay első mo-i összeszerelő üzemét.

wartburger · http://pecoshop.fw.hu/ 2008.11.01. 21:17:33

Ja és kínaiak fognak dolgozni benne.
süti beállítások módosítása