Látványos falusi diszkót keresünk

  2008. július 08. - Bende Tibor Címkék: így készül a totalcar

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Pedig milyen jó kis Bogár volt
2014-09-27 08:52:08

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Én megmondtam előre, hogy baj lesz
2014-08-23 06:50:05

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Bogár saga: Polírozom a bohócot
2014-08-02 12:15:37

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Elment az eszünk: kasznit cseréltünk a Bogáron
2014-06-01 07:10:34

Épp Göbivel ültünk az irodámban, amikor Marci hívott, aki a Velvetnél dolgozik. Autót akart venni, mert a

 

Tudja, hogy hová jár a szomszéd kölyök szombatonként szeletelni? 
Amelyik hajnalban húzatja az utcában a kettes golfot? Vagy a kislánya? 
Akiért egész éjjel aggódik? Melyik a kedvenc diszkójuk? Horribile dictu együtt mennek?

Feladat van! 

  • Ha Ön Pest megyében ismer vidám falusi diszkót, fotózza le nekünk!
  • Legyen előtte parkoló, ahol elfér pár autó.
  • Lehetőleg legyen sok neon.
  • Ha az intézménynek vicces neve van, az előny.


Nem titok, hogy nagy erőkkel készülünk papír alapú magazinunk (Totalcar Express Használtautó Magazin) idei második számára, melyben a címlapanyag: jaszkariautók 800 ezerért. Ehhez kapcsolódik az újság címlapja is, meg a helyszín, ahol majd fotózunk. Tehát olyan diszkó kell, ami Budapesttől max. 30 kilométerre van, legyen előtte hely legalább egy Calibrának, Mantának, meg mondjuk Golf I. kabriónak. Plusz persze csajok.

Tehát a kép nagyjából: a háttérben diszkó, előtte 2-3-4 autó, két csaj plusz Winkler, és látszik a diszkó homlokzata.

A képet ide kell küldeni: olvasok kukac mail.totalcar.hu. Legyen a subject: Látványos falusi diszkó
Le kell írni, hogy hol van (település és utca legalább)

Nem kérjük ingyen!



Lehet nyerni Wolkswagen Passat CC MP4 lejátszót.

Ezt az nyeri, aki a legjobb helyszínt adja. Határidő holnap dél. Start!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr40559112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leno 2008.07.09. 12:38:48

A sok önjelölt ps-guru.

trainmodeller · http://trainmodeller.freeblog.hu 2008.07.09. 12:39:16

Ha tényleg van érdeklődés akkor utánajárok a diszkókának.

Be kell, hogy valljam, maga a diszkóka nem működik jelenleg. Egy murvás parkolója van, és a mellette levő épületben egy mangó nevű rikító színű neonos hely üzemel nemrég óta.

Csinálok pár képet, aztán meglátjátok. Van lámpa, lehet neonozni, kikötött kuvasz, miegyéb. Szerintem megoldható a dolog. Anno volt jaszkarizás itt épp elég. Megkeresem a hely tulajdonosát a kinyomtatott cikkel, mit szól hozzá, szerintem benne lesz.

A Mango-ról még annyit, hogy volt anno a Magyar Postán belül egy NYITÜ azaz Nyilvános Távbeszélő üzem. Ez Budapesten volt a Mádi utcában egy telephely. A fő épület egy konténerekből készült valami volt. A mai Mango pedig úgy jött létre, hogy megvették ezeket a konténereket szétszedték majd az új helyen ismét összerakták. Régen ahol az étkező volt most az a vendéglő rész. Mondjuk nyilván ez csak nekem érdekes, a többieknek inkább felesleges info.

Donk12 2008.07.09. 13:06:46

Na nekem volt/van mindhárom autó. Ezek még 10-20 év múlva is autók lesznek. A mostani csodák sehol sem lesznek akár német akár japó autó, 5 év múlva mind agyhalott állapotban fognak várni a roncstelepen.
Menjetek a 8 kerbe ott láthattok lelakott tuningledes meg tesco aluszárnyas subarut is.

w a s d 2008.07.09. 15:01:19

@califan:
C20LET feltöltött, VR6 szívó.
Az, hogy melyikből mit sikerül faragni, függ a ráköltött összegtől is.

:)) 2008.07.09. 15:09:06

Falusi diszkó, rajokkal.Látom nem csak nekem ugrott be elsőre a Diszkóka.:)

GeT 2008.07.09. 15:22:13

Tényleg senkit nem akarok felbőszíteni,de ez a Calibra/Corrado téma messzire ment. Ültem mind2-ben próbáltam és elötte még gondolkoztam is vásárláson... Mondjuk a próbák óta (5-6 éve) soha nem jutott többé eszembe , hogy de jó lenne... A többségük ma már semmit nem ér, a nagyon tuti tipp-topp állapotúak meg egy leheletnyivel többet, ez a piaci árukon is igen jól látszik.
A mai német/japán cuccok a nyomukba se érnek??? Ezt senki nem gondolhatja komolyan. Lehet őket szeretni, persze megértem , ha valakit megfognak ,de lássuk be nem sok dologban versenyképesek, a rajongás itt az érzelmek táplálják,mert a műszaki paramétereik a legnagyobb jóindulattal is megfakultak.
Egyébként több helyen volt olvasható , hogy a korábbi években rendszeresen jelentek meg VW találkozókról szóló cikkekben 450 le-vel megáldott turbós VR6-ok(Tuning & Stereo -ban is volt vmi ilyen cikk). Persze lehet ilyet csinálni, modjuk az , hogy az első keréken ez hogy jut az útra, az egy baromi érdekes kérdés.

hermann 2008.07.09. 15:44:04

Fasza egy post, respect bendének!

tanyamancik, falu bikái egyesüljetek :D

no meg a röhejes tanyasi huszonéves gányolt szarok, streetracing.......

szánalmas.

a harmadik g 2008.07.09. 15:49:38

Igen, ez már valóban inkább érzelmekre ható dolog, de ha azt is figyelembe vesszük, hogy akkor még nem 3-4 évre terveztek kocsit, akkor lehet, hogy meg is éri a valamivel alacsonyabb felszereltség és müszaki színvonal - bár ezzel is vitatkoznék, ott van pl. a méltán híres C20XE motor a Calibrából/Vectrából/Astra GSI-böl, a mai napig is igen jó motornak számít. Az meg, hogy visszabutítják a motorokat mindenféle elb@xott környezetvédelmi marhaság miatt, nem a müszaki színvonal emelkedését jelenti...
Mondjuk az, hogy megéri-e, attól is függ, hogy ki milyen sürün cseréli a kocsiját.
Az elözö hozzászóló nick-jéröl jut eszembe, az Opelt fikkantók szerint a Lotus Omega is egy hitvány müszaki hulladék? Nem hiszem, hogy a C36GET motorral szerelt Omiknak bármikor is ellenfele lehetett a versenytársak akármelyik gyári modellje, mikor még a 2001-ben az akkori M5-öt is megverte...

hermann 2008.07.09. 15:54:41

calibrák, corradok ideje lejárt. a helyük a bontó. pár év, és kihalnak.

bele kell nyugodni, hogy ezekkel már igényesebb helyeken kiröhögnek.

a harmadik g 2008.07.09. 16:01:02

Na ezt nem hiszem, aki meg mégis kiröhögi, ezzel nem a kocsit és nem is a gazdáját minösíti...
Én mellesleg örülni fogok, ha a hitványabbja szétesik meg szétrohad, legalább végre az igényesebb részük fog felszínre kerülni.

Calibra C20LET 4X4 2008.07.09. 16:04:10

Szerintem akinek nincs Calibrája az ne nagyon alkosson véleményt róla mert úgy látom nekeik halvány fogalmuk sincs róla miről beszélnek.
Hagy kérdezzem már a "hozzáértőktől" hogy mitől is gyenge konstrukció a 4X4-es Turbós Calibra? Kiváncsi vagyok mennyi ökörséget lapátolnak össze a netről ezzel kapcsolatban.

a harmadik g 2008.07.09. 16:13:08

Hogyismondjam, a 4x4, amit a Calibrák/Vectrák kaptak, meglehetösen igényes a fenntartását illetöleg, és a legtöbb esetben nem kapta meg a kijáró törödést, szervizeket. Már csak azért sem, mert ráadásul drága is hozzá az alkatrész.

Calibra C20LET 4X4 2008.07.09. 16:20:11

Ne arról beszéljünk hogy az eddigi gazdái mennyire voltak szarháziak, mert nem erről volt szó. Ez nem a "gyenge konstrukció" kategória, erről nem az autó tehet.
Ez nem konstrukciós kérdés.
Egyébként ha egy mostani autó ennyit kap egészen 15-16 éves koráig(addig nem mert addigra rég szétdől) milyen állapotban lenne? Trélerre nem lehetne felhúzni mert félúton ledőlne a platóról.

a harmadik g 2008.07.09. 16:26:56

Sajnos ez a visco-kuplungos osztómütípus nem bír el olyan sokat, így könnyebben szét is esik, pláne ha nem törödnek vele. Mellesleg én is Calibrás vagyok, szóval távolról sincs bajom a típussal, de jelenleg Magyarországon nagyon nehéz jó állapotú 4x4-es Calibrát találni...

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2008.07.09. 16:28:42

Calibrám (is) van nekem is, de még fiatal koromba sem jártam még csak disco közelében sem, nemhogy most öreg fejjel Amúgy meg eszébe sem jut senkinek letolni az útról vagy bevágni elém, nem úgy mint a fiatal családi autómnál.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2008.07.09. 16:30:47

Mondjuk az is igaz, hogy a Calibrám "tuning" mentes, gyári kinézet semmi műanyag csicsa, meg matrica meg világítós szarság...

Calibra C20LET 4X4 2008.07.09. 16:32:30

Van pár dolog amire oda kell figyeli ezt aláírom, de ezek majd olyan dolgog amikre egy sima elsőkerekes mondjuk japán papírautónál is illik odafigyelni. Az odafigyelés pedig semmibe sem kerül.Aki alapvető dolgokra nem tud odafigyelni az autóján az járjon gyalog(még bicajjal se) mert annál a 20 millás bömös is megadja magát.

a harmadik g 2008.07.09. 16:39:17

Neked amúgy piszkálatlan C20LET-ed van 204 lóval és 280 Nm-rel?

Calibra C20LET 4X4 2008.07.09. 16:44:59

Igen. És problémamentes, jól működő 4X4-el.
De van itthon 2(ezekről tudok, ettől még lehet több is) olyan Turbós 4X4-es Calibra amik 300 paci vagy fölötte vannak és semmi bajuk a 4X4-el, pedig azok már kegyetlenül mennek is, csak 1 példa: míg az enyémben "csak" azt érzed gyorsításkor hogy kiszalad a vér a lábadból(szó szerint) addig abban a kettőben egész egyszerűen megfájdul a fejed mikor gyorsul.

PepeXVI 2008.07.09. 16:47:55

Halihó!
Tudom hogy lekéstem a határidőt, de két helyet is tudok.
Mindkettő Pécelen van, a főúton.
Az egyik az S100 étterem, ahol bent egy igazi Skoda S100 képezi a dekort, és ugyanitt található a Dirty Dogs (vagy csak simán Dirty) klub. Ez egy középszar rock kocsma, de hétvégén iszonyat tömeg szokott bent lenni. Szóval hajrá Pécel!
Vagy mondhatnám Gödöllőn a Club Play-t (ez is a 3-as főúton van, Gd. Bp-felőli végén).
De az igazi a Club Miami lenne Balatonfenyvesen, csak az 160 Km. (Igazi szolis kidobók, 6-odvonalbeli zenék, 16 éves átlagéletkor, Go-Go és habparty van, ha viszel nőt vagy habgépet.)
Uff

PepeXVI 2008.07.09. 16:49:46

Ja, és nem disco hanem 30 m2-es kocsma, de a legjobb névvel a világon:
Pohármosó - Bp, XVI. ker, Szlovák út a zöldségessel szemben.

a harmadik g 2008.07.09. 16:53:47

Én is tudok egy ilyen Calibráról, a srácnak van is egy Calibrás oldala, a kettö közül az egyik legkomolyabb magyar Calibrás oldal. De a Calibra fórumon is ismerek egy srácot, akinek teljesen frankó 4x4-e van, gyári állapotú C20LET-tel.
Söt, másfél éve találtam is egyet, ami eladó volt, és hibátlan volt az összkerékhajtása, csak elvitték az orrom elöl... Most már Phase I-es az a gép, egyszer vezettem is, 260 ló, kegyetlenül megy...

Zombika 2008.07.09. 16:54:12

Nem olvastam végig az egészet, a dabasi Motel diszkó az 5-ös út mellett volt már?

Calibra C20LET 4X4 2008.07.09. 17:00:24

Melyik fórumon?
3 vagy mennyi van úgytudom.
Milyen az ő autója? Szín?

GeT 2008.07.09. 17:10:20

Calibra C20LET 4X4
Én a konstrukcióval kapcsolatba azt hiszem, hogy csak az eltelt időt emeltem ki, mert a Calibra anak idején leginkább a "nagytúrakocsi" kategóriában indult. Nem tudom , hogy Te használtan vetted vagy még annó újonnan ,de azt tudom , hogy 94-ben egy full extrás Saab 900 SE turbóval egy árkategória volt. És pl. a beltér már akkor sem volt valami extra, ma ez azt jelenti, hogy... hogy mint olcsó sportos autó lehet szerepe.(sportos a turbo ,mert 2.0 8V egy szánalom) Ezzel csak az a baj , hogy a sok "diszkós faszagyerek" ezzel borzolja az idegeket az utakon. És talán Te mondtad, ha ezek eltünnek az utakról, nem 141 db lesz belőle a hasznaltautón, stb. , akkor talán változik a megítélés.
A GSI -vel is csak az a baj, ami a Calibra turbóval, hogy " 1-2% " van használható állapotban. Az egyik ismerősömnek van egy , kérdeztem , hogy mennyit ölt bele... annyiból van más ,hasonló teljesítmánnyel. Igaz azoknál nincs meg a felújítás izgalma és a veterán vizsgára is majd 10 évvel többet kell várni...

GeT 2008.07.09. 17:16:13

"míg az enyémben "csak" azt érzed gyorsításkor hogy kiszalad a vér a lábadból(szó szerint) addig abban a kettőben egész egyszerűen megfájdul a fejed mikor gyorsul."
A fájdalomnak a tuning kipufogó vagy a rossz vérkeringés lehet az oka!
Én még ilyet nem tapasztaltam 300 ló felett sem.
Ha nincs keringési gondod szólj ,mert lehet , hogy én valami kibaszott pilóta/űrhajós őstehetség vagyok. Ezt a lehetőséget semmiképpen nem vesztegetném el! :-D

Calibra C20LET 4X4 2008.07.09. 17:22:20

A 8V Calibráról csak annyit hogy az pontosan olyan amilyennek akarták hogy legyen: relatív keveset fogyasztó megbízható(megölni sem nagyon lehet: ha mondjuk elszakad a vez. mű szij akkor sem csinál semmi galibát. Igaz hogy 115 lóerő de akkor is elég arra hogy 10 körül gyorsuljon 100-ra és 200 fölött menjen.
A beltér megérdemelte volna hogy a Vectra műszerfalat legalább átdolgozzák de ez van, van ettől százszor szarabb is. Az hogy mennyit kell rákölteni még pluszban az autóra attól függ leginkább hogy milyen állapotban és mennyiért vette meg, ha már akkor is rossz állapotban volt lehet nem kellett volna belevágni. Lehet hogy van más hasonló teljesítménnyel de ha abból is olyat fog ki akkor az is bukta, és akkor azt fikázza. Ha nem jó nem kell megvenni.

Calibra C20LET 4X4 2008.07.09. 17:28:58

Ez nem keringési probléma. Az hogy van két 300 lovas autó még nem biztos hogy ugyanúgy mennek. Itt sok dolog határozza meg azt hogy melyik hogy gyorsul és mennyit megy végre ugyanannyi lóerő mellett. Szóval az hogy te ilyesmit nem éreztél nem biztos hogy az autó javára lehet írni. Vannak itt olyan subaruk meg evo-k amik eszméletlen mennyire szarul mennek. Szóval kinek hiszel az autó tulajának aki azt mondja hogy: "ez bizony 300 paci"? Vagy minek? Az enyém 500, de ne mond el senkinek. :)

a harmadik g 2008.07.09. 17:43:40

A weblapos srácé egy piros, a másik a .net fórumon van, az egy fekete, amit meg én néztem, az egy kék turbó.
Illetve van egy ezüst/szürke Szolnokon, amiröl még tudok, de ott úgy tudom, a motorral vannak problémák adott fordulattartományban.

Calibra C20LET 4X4 2008.07.09. 17:51:31

Ott valószínűleg üzemanyag ellátási probléma van. Valamelyik üzemanyagcső, vagy a pumpa nem tol eleget, de ha az lenne akkor nem mindig ugyanabban a fordulattartományban tenné, hacsak nem az a helyzet hogy állandóan keveset, mert ugye nem minden fordulattartományban ugyanannyi üzemanyag kell.

B.Petike 2008.07.09. 17:53:47

Mendén a Club Prince az jó kis falusi dizskó fasza nagy kavicsos parkolóval

www.clubprince.hu

GeT 2008.07.09. 18:02:56

Calibra C20LET 4X4
Persze tudom , hogy 300 ló és 300 ló között is nagy különbségek lehetnek , főleg a ki mit csal hozzá vonalon. De próbáltam már pár olyan autót, ami gyáriban 300 felett van, ott nincs mellé beszélés (pl.M3, 911, Saab Viggen Hirsch Performance, (egyik sem saját, csak hosszab-rövidebb próba)). Gyomor elindul felfelé oké ,de mondjuk egy 4.8 körüli 0-100 -nál még semmi nem fáj.

Calibra C20LET 4X4 2008.07.09. 18:15:25

Ez lehet nagyobbat megy 4.8 nál.
0-100 km/h-ra ~4,4 mp
1/8 mérföld (200m): 8,150 mp
1/4 mérföld (400m): 12,858 mp
Egyébként meg nem azt mondom fáj a fejed, hanem azt hogy megfájdul. Ezt én sem stopperoltam le, de ha hazudik valaki az nem én vagyok.

a harmadik g 2008.07.09. 18:28:38

Na igen, de neki speciel csak 3000 és 5000 között csinálja, azon kívül (se alatta, se felette) nem... Egy ideje már szív vele, de nem jönnek rá, mi lehet...
Ismered a srácot?

Calibra C20LET 4X4 2008.07.09. 18:28:55

De az már szőrszálhasogatás egyébként. Nem ez a lényeg, ez a kutyát sem érdekli, én is leszarom kinek mi fáj meg mi nem csak valahogy azt nem látja senki hogy vannak még itthon olyan Calibrák akiket olyan emberek tartanak akik igényesek mind maguk, mind az autó, mind pedig mások felé, és ezeknél az egyéneknél lehet látni a szép, rendbentartott Calibrákat, hiába hogy nem azokat látod nap mint nap.(egyébként én napi használat mellett is rendben tudom tartani, és ez nem pénz kérdése)
Ez egyébként a "hozzáértő" mindent tudó tapasztalathiányos okos magyar embert "dicséri" aki véleményezik egy olyan autót amiből látott hármat az úton menet közben, semmit sem tud róla, csak a negatív vélemények ragadnak meg benne olyanoktól akik hülyék az autókhoz, de a szétestées ladák azok igen mert azok szoktak ám indulni versenyen. :))

Calibra C20LET 4X4 2008.07.09. 18:31:09

Ismerem, sőt elmondhatom nagyon jó barátom. Pontosan azért mondom, 3000-5000ig kell neki a legtöbb benya szerintem.

GeT 2008.07.09. 18:58:12

Nem azt mondtam , hogy mind szar, sőt korábban már írtam , hogy biztos van 1-2 rendben lévő darab. Ezzel csak az a baj, hogy beleszürkülnek a többi retekbe, illetve ebbe kelet európai "low cost Fast and Furious" életérzésbe.
Ahogy írtad is tényleg nem vagyok Calibra szakértő , de általában a szóbeszédeknek van alapja. (igaz az is , hogy a magyar Calibrák többsége kölföldön , már leszolgálta a maga 300e kilóméterét). A lade kérdéssel lapcsolatban, szerintem én életemben még ladáraq jót nem mondtam, talán csak azt, hogy olcsó. De itt jegyezném meg, hogy nem értek a ladához és nem is akarok... Aki szerint jó, annak lelke rajta.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.09. 21:38:59

Egy mai Astra biztosan négyszáz kilóval nehezebb mint egy Calibra. A gyorsulásra a légellenállási tényezonek kevesebb hatása van mint a gyorsítandó tomegnek.. Csak hogy kekeckedjek.
Azért az gáz, hogy ennyien ismernek ennyi diszkónevet, nem? Meg a prostituáltak muszaki adatait, Szegedrol kifele.

[] (törölt) 2008.07.09. 22:14:21

400 kiloval, persze hulyegyerek:
alap Calibra: 1120 kg
alap Astra H: 1210 kg

azt se felejtsuk el, hogy a mai motorok sokkal hatekonyabbak, adott hengerurtartalombol tobb lovat hoznak ki, alacsonyabb fogyasztas mellett. hogy egy mai autonak mennyivel jobb a torestesztje es a futomuve, gondolom szinten nem kell ecsetelnem.

persze etethetitek magatokat azzal, hogy az utobbi 10-20-30 evben nem tortent semmi fejlodes az autoiparban, de csak magatokat egetitek le vele. ezek az autok a technika mai szintjehez kepest iszonyatosan elavultak. (ami persze nem jelenti azt, hogy nem lehet oket szeretni, csak ne beszeljunk mar baromsagokat.)

Calibra C20LET 4X4 2008.07.09. 22:36:55

Ha már lehülyézel valakit legalább néznél utána rendesen.

Hatékonyabbak? Le vannak butítva maximum a környezetvédelmi előírások miatt. Azt mond már meg hogy az uj subaru impreza 2.0 szívó miért nem erősebb egy C20XE szívómotoros Astra GSI, Calibra, Vectránál?
A két autó között kb 16 év van(nem tudom pontosan mikor rakták bele először ezt a motort)
A töréstesztet inkább hagyjuk amíg hondák meg buzukik is szaladgálnak az utakon.
Megnézném azt is hogy az én állítható felfüggesztésemmel és a pluszba a 4X4 -el megtámogatott dologgal melyik mai uj felfüggesztés veszi fel a versenyt(nem 10-20 millás autókkal kell összehasonlítani), egyébként a Calibra gyári felfüggesztése is igen jó.
Kiváncsi lennék azért arra is hogy konkrétan mit jelent az hogy "iszonyatosan elavultak", mert ez is nagy hozzáértésről tesz tanubizonyságot. Támogasd már meg ezt az állításodat.

a harmadik g 2008.07.09. 22:43:55

C20XE rulez. 1998 ccm, 150 ló. Asszem, ez nem szorul további magyarázatra...

[] (törölt) 2008.07.09. 23:26:10

"Le vannak butítva maximum a környezetvédelmi előírások miatt."

na gyere pubi, meseld el, hogyan vannak "lebutitva" :)

(egyebkent igen, hatekonyabbak. nagyobb hatasfokkal egetik el az uzemanyagot. azt meg gondolom viccnek szantad, hogy majd te at 1 db Subaru motorbol fogsz itt orokervenyu az egesz piacra ervenyes teoriakat felallitani.)

[] (törölt) 2008.07.09. 23:56:14

"Kiváncsi lennék azért arra is hogy konkrétan mit jelent az hogy "iszonyatosan elavultak", mert ez is nagy hozzáértésről tesz tanubizonyságot."

komolyan nem hiszem el, hogy te ennyire sotet vagy, szerintem csak jatszod magad. kezdve ott, hogy a Calibra 4x4 egy vicc, gyakorlatilag egy elsokerekes autorol van szo, ahol a futomuvezerles csak csuszas eseten ad komolyabb nyomatekot a hatso tengelyre egy viscokupplungon keresztul. koszono viszonyban nincs a mai modern 40F/60R kiosztasu osszkerekes megoldasokkal.

hogy nem kell hozzanyulni? ez egy vezermuszijas motornal egy rossz vicc.

biztonsag? 93ig meg egy szaros legzsak sem volt a Calibraban - pirotechnikai ovfeszito es oldallegzsak meg sohasem. egy varosi 50es koccanasnal is garantalt a bordatores. egy emberes karambolt ebben tulelni kb annyi eselyed van, mint egy regi Swiftben.
www.ff-ostfildern.de/einsatz/2005/2005-30/image01.jpg

milyen technikarol szeretnel vitatkozni, ember?
(hadd ne tegyem fel a "szar crashtest" illetve a "szar kanyarsebesseg" kezdetu lemezeket. azt is hadd ne meseljem el, hogy a befecskendezes vagy a futomustabilizacios elektronikak milyen valtozasokon mentek at az elmult 10 evben.)

[] (törölt) 2008.07.10. 00:02:11

(ja es meg mielott az egesz Calibra klub idejon fikazni: senki nem mondta, hogy a Calibra nem egy szeretheto auto, es nem volt jo a maga idejeben. de ez akkor is egy 22 eves konstrukcio baszki, aki komolyan azt gondolja, hogy koszono viszonyban van a mai autokkal, nem szazas.)

Rav Antal 2008.07.10. 03:01:45

www.faluinfo.hu/revfulop/pictures/disco.htm

www.bama.hu/lapokkepek/cikkek/69000/69855_03b52_2_pe.jpg

30 kilométernél messzebb vannak az igaz, meg a határidő is lejárt, úgyhogy b@sszátok meg az mp4-eteket. :)

califan 2008.07.10. 08:09:40

Ő sem azért hagyta ott a fogát, mert annyira összeroncsolódott a kocsi, hanem nem kötötte be magát és szépen kiesett az ablakon...
Egy ismerősöm hasonlóan járt, kiesett pörgés közben az oldalablakon(fiat regatta), de annyiban mákja volt, hogy az autó mellé esett seggel, majd az ellenkező irányba dőlt, nem cimborámra.

a harmadik g 2008.07.10. 09:24:46

Még jó, hogy nincs köszönöviszonyban, 100x jobb, mint ahogy már elöttem is megjegyezték, az még 10-20 év múlva is autó lesz, nem úgy, mint a mai papírfecnik...
Szar kanyarsebesség, szar törésteszt??? Nem volt benne sohasem pirotechnikai övfeszítö??? Ezekre inkább nem reagálok... Bebizonyítottad, hogy mennyit tudsz a Calibrákról, azt hiszem, ezek után nem nagyon van hitele azoknak, amit írsz/írtál...

tomcsi 2008.07.10. 09:50:35

Nagy rakás szarok ezek a hulladék calibrák, bontóban a helye mindnek!

Opel amúgy is egy olcsó, tömeggyártó, a general motors mára a csőd szélén áll, annyira nem veszik a portékáit.

Itthon a kispénzű szürke eminenciások, és kispolgárok márkája.

Amúgy meg, az a pár darab ami még egyben van, annak respect, de a zömük mára több darabból összekókányolt, rozsdaboglya, falusi parasztoknál még-még felvághasz vele, de jobb helyeken már szóra sem érdemesek.

Eredetileg se voltak ezek sportkocsik, csak kinézetben arra hajazó tárgyak (túrakategória, esetleg)

ALAP: Sportkocsi hátsókerekes, vagy 4X4!

A már megfizethető igazi sportkocsi BMW M3, Honda NSX, Lancia Delta HF Integrale, Subaru Impreza kategóriáknál kezdődik!

De még így is messze vagyunk a VALÓDI, Porsche, Lambó, Ferrari triumvirátustól!!

Úgyhogy, tanyamancik, tanyasrácok, csak verjétek a farkatokat a szaros 14-20 éves roncsotokra.

Calibra C20LET 4X4 2008.07.10. 09:57:05

Edelweiss

Na akkor beszélj nekünk az EcoTech motorokról légyszives ha már a "butításról van szó a környezetvédelem érdekében.

A másik:
Eddig amit leírtál az mind valótlan ökörség, egy légbőlkapott buta agy szüleménye. A tiéd!

"Pubi"
"gyakorlatilag egy elsokerekes autorol van szo"
Ha ezt nem osztod meg velünk akkor ezt már senki nem fejti ki nekünk és mindenki tévhitben él tovább. Ehhez többet nem is fűznék mert nem érdemel további kommentet.

Amit meg a Calibra 4X4 rendszeréről írtál dolgozd át megint mert akkora baromságokat irkálsz hogy az már beteg.
Segítek ehhez a nem túl bonyolult dologhoz, és ezek a tények, nem kell ezt sem megmagyaráznod a továbbiakban mert még jobban lejáratod magad.
Szóval:
"Calibra 4x4 hajtása állandó, 75-25% arányban. Adott körülmények között akár a nyomaték 100%-a is a hátsótengelyre kapcsolható. Ha 25 km/h alá esik a sebesség fékezéskor rögtön leold a hátsókerekek hajtása (így könnyebb fékezni alacsony sebességnél, kritikus helyzetekben). Álló helyzetben sincs összkerék-hajtás. A rendszer teljesen automatikus, a másodperc törtrésze alatt reagál a változásokra. A rendszer kapcsolhatóságáról egy elektronikusan vezérelt nagy nyomású, hidraolikus digitális-rendszer gondoskodik."
Erről ennyit, aki épelméjű az ebből le tudja szűrni a dolgokat azokkal az állításokkal szemben amiket hasraütés és hozzá nem értés szinten felvázoltál nekünk. A magyar autószerelők 80-90%-a hozzá sem mer nyúlni egy ilyen rendszerhez(a Calibráéhoz sem), de te majd itt megint feltalálod a Visco-kuplung-ot. Azt senki sem állította hogy nem kell hozzányúlni, és ennek semmi köze ahhoz hogy szíjas-e vagy pedig láncos, mert elárulom hogy a hozzányúlás a szíj miatt annyi hogy azt illik lecserélni(én az olajjal együtt 8 ezrenként szoktam).
A biztonság:
Amíg ilyen szar japán papírautókat kiengednek az utakra addig nincs mit beszélni a töréstesztekről sem, mert elárulom hogy a most gyártott autók ha nem is 50 de 30-40%-a nem rendelkezik jobb törésteszttel mint a Calibra. Nézd meg a Calibra szerkezetét és nézd meg hogy milyen anyagokból van(lemezvastagság) egy mondjuk Suzukihoz képest. Az 50km/h sebességgel bekövetkezett ütközés mpedig már rég kiesik a "koccanás"-os kategóriából. Meg nem kell itt képeket linkelgetni, mert azzal semmit sem lehet bizonyítani, ugyanis szinte egyetlen egy részletét sem tudod az esetnek.
De még az hogy valótlan dolgokkal osztod itt az észt, arra még ráadásul még a számolás sem megy neked igazán:"de ez akkor is egy 22 eves konstrukcio baszki".
Na akkor gyorsan elő a számológép és számold ki hogy 89-től 2008-ig mennyi idő telt el, ne próbálj fejben számolni mert megint elszámolod.
Most már csak az hiányzik hogy gyere nekünk itt a dízelekkel hogy mennyire mennek vagy mittudomén. Kb. 5-6 éve a 110 lovas Seat Ibizámmal a halálba szopattam a kopasz vállalkozó embereket akik verték magukat a PDTDI Passatjukkal a kanyargós hegyi utakon mellette a nem az élettapasztalatban kivilágosodott hajú 30 kilós cicamicával. Akkor miről beszélünk?
Kanyarsebességben pedig egy 4X4-es Calibra messze gyorsabb egy mezei 4X4- nél mert azt nem arra építették.
Ismerem ezt a hozzáállást, de már én is változtattam meg hozzáállást, csak üljön be mellém, vagy próbáljon meg vagánykodni az utakon. (volt aki nem bírta a tempót és segítenem kellett neki kikászálódni abból az árokból ami előtt én még csak nem is fékeztem ő meg befigyelt, de hát ilyen trógerok a Calibrások hogy segítenek azoknak akik előzőleg "lebecsülik" őket.
Kurvára el vannak tévedve az emberek veled az élen "pubi".
Ha esetleg kibirod számolni akkor azért próbáld meg azt kikalkulálni hogy egy Calibra és egy Impreza között mennyi idő és mennyi fejlesztési év, ciklus telt el. És kihoz egy szívóból 2008-ban 150-155 lovat amit az Opel motorja már egy pár éve tudott. Gondoltam azért írok Subarut mert azért az valamilyen szinten egy "név", de ha ebbe is belekötsz majd gondolom kifejted majd nekünk tényekkel alátámasztva. Most hirtelen ennyi de gondolom megint jössz a hülyeségeiddel, majd akkor valaki helyrerak, valaki olyan aki konyít is valamit a dolgokhoz.

[] (törölt) 2008.07.10. 10:02:01

"Szar kanyarsebesség, szar törésteszt??? Nem volt benne sohasem pirotechnikai övfeszítö??? Ezekre inkább nem reagálok..."

pedig nyugodtan reagalhatsz, mert a pampogason tul eddig tobbre nem tellett toled.

meg egy Audi A2esnek is kisebb a legellenallasa, mint a Calibranak. a szar kanyarsebessegrol meg annyit, hogy a Calibra a Vectra A padlolemezere epult, sportautok a kornyeken nem voltak. a 97es Vectra torestesztje:
www.euroncap.com/tests/opel_vauxhall_vectra_1997/3.aspx
3 csillag, ebbol 1 athuzva. a Calibra utascellaja viszont ennel is gyengebb volt.

Calibra C20LET 4X4 2008.07.10. 10:12:47

tomcsi

Látom neked sincs halvány fogalma sem hogy miről is beszél. Vagytok még egy páran, de legalább ne osztanátok meg másokkal hogy mennyire sötétek vagytok nem csak úgy általában az autókhoz hanem a jelen témához is.
Érdekes hogy a Lancia Delta HF Integrale-t megemlítetted, már vártam, ez kb. ugyanolyat büntetett mintha mondjuk a Ladát említetted volna.
1000km-er után motorgenerál:))Milyen érdekes hogy a Subaru Impreza-val együtt emlegetik a gyorsulási versenyeken a Turbós Calit, de az úton sincs akkora különbség mint ahogy pár eltévelyedett ember gondolja. (itt nem kell hangoskondi a legujabb fejlesztésekkel)
Egy sima Computer csere(ami lényegében egy optimlizálás csupán) 250-260 lóerőre tornázza fel a Turbós Calibrát(gyári vezérlőrő beszélünk, helytelenül, és a gyengébbek kedvéért chip)
Arról nem is beszélve hogy a Subaru jó, húzzon el 230 ig, akkor én rakok egy hatodikat és mikor már neki nem gyorsul többet akkor 250-260-al megpattanok előle. és szépen lassan eltünik a visszapillantóban. Arról ne is beszéljünk hogyha a Calibra áttételezése is úgy lenne belőve még gyorsulásban is igen közel lenne(kevesebbet menne végre).

a harmadik g 2008.07.10. 10:18:52

Pampogni te pampogtál, valótlanságokat állítottál, osztod az észt, miközben fingod sincs arról, amiröl beszélsz...

[] (törölt) 2008.07.10. 10:21:06

es hogy senki ne foghassa ram, hogy az Opelt fikazom, itt egy aktualis Corsa toresteszt:
www.euroncap.com/tests/opel_vauxhall_corsa_2006/261.aspx
5 csillag, pedig ez mar egy "szar", "lebutitott" auto, amiben "nincs anyag".

Calibra C20LET 4X4 2008.07.10. 10:31:16

Fogalma sincs mit beszél itt össze, ráadásul nem is "A" Vectra töréstesztet linkelt be hanem egy "B" Vectráét, és ha jól tudom nem annak a padlólemezére épült a Calibra, szóval ez megint csak az ő fejében tény. Aztán meg rákontráz egy 2007-es Mondeo tesztel.
Bitang. Aztán meg jön egy 2006-os Corsa-val. Hejj-hejj.
4X4-re visszatérve meg arra mennyire szar a Visco: visco-kuplung + középső- és hátsó-differenciálmű amit ma is úgy ismerünk, hogy Visco-kuplungos összkerékhajtás (pl.: Calibra osztóműve és Visco-ja; Subaru Impreza WRX, Alfa Romeo Q4-esek).

Illene pár embernek utána néznie olyan dolgoknak amikről fröcsögik a szart, ez lenne az alap. Tragikus emberek vannak.

Calibra C20LET 4X4 2008.07.10. 11:04:59

Edelweiss

"A levegő megfelelő áramoltatásával tisztán tartható a kilincs, az oldalsó vagy a hátsó ablak. Utóbbira többek között a 0,28-as Cw-jű Audi A2 mutat példát."

A Calibra:

"Tetszetős vonalvezetésből a 0,26-os légellenállási tényező adódik, ami - amellett, hogy világrekord - még benzint is spórol a tulajdonosoknak, főleg nagy tempónál. A merev karosszéria jóindulatú viselkedést kölcsönöz az autónak - még a tizenéves példányok sem gyengülnek meg."

:D :D
Ez se jött be. :D

Láttad a Négybalkezes című filmet 1986 ból Gérard Depardieu-vel és Pierre Richard-al a főszerepben? Vannak hasonlóságok.

gyml 2008.07.10. 11:38:42

Nekem egy c20xe calibrám van.Nem olvastam végig az összes kommentet,mert bosszantott,hogy olyanok írnak,akik még nem is ültek benne.Nekem a Corrado is tetszett,de mégis a calit választottam.Egyébként ahol én lakom,ott a diszkók előtt anyuci,apuci autója áll kék neonnal,meg kék leddel és úgy nézik a vagány csávók,mintha valami full-tuning gép lenne a "Halálos iramban" filmből.Nos az enyém az angel-eyes lámpán és ültetésen kívül széria,mégis ha arra járok mindíg megnézik.A másik pedig a teljesítmény.Ez a középső motor ebből a szempontból.Múltkor haverom faterja is nyomta a szöveget,hogy öreg autó,le kéne cserélni.Aztán kipróbálta és csak annyit mondott:"Értem miért szereted!". Egyébként meg sokat járok hosszú úton és a kamionokat az ezres szuzukik és egyéb csodák nehezen előzik meg,míg én elég könnyen eléjük kerülök.Ja,és komolyabb kocsikkal is bepróbálkoznak gyorsulásra.Ez nem elismerést jelent?:)

Calibra C20LET 4X4 2008.07.10. 11:47:54

Ilyen a magyar ember sajnos(tisztelet a kivételnek) hogy olyan dolgokkal foglalkoznak amihez nem értenek. Lásd többek között a politikát de itt is megmutatkozik ez.
Nem nagyon kell velük foglalkozni, írnak egy pár soros baromságot aztán beülnek az egypontnullás tuning Swifjükbe és azzal kerek a világ. Vannak ilyenek!

még 1 hozzászóló 2008.07.10. 12:09:57

1 dolgot jegyeznék meg:
csak a 8 szelepes C20NE Calibrának 0.26 a légellenálási tényezője, a többinek 0.29.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.07.10. 12:12:40

sógoromnak volt egy csodaszép grafitszürke calibrája...ellopták...és a gepárd csoport se találta meg...lófaszt a seggükbe...nagy kár hogy egyre kevesebb van belőlük, és azok többsége is faszfejek kezében, tisztelet a kivételnek

Calibra C20LET 4X4 2008.07.10. 12:47:59

Ugyanazzal a kasztnival gyártották mindet a külső adatokat tekintve, a Turbóst erőssítették meg. Ugyanaz a légellenállási tényezője mindnek:0,26.

Calibra C20LET 4X4 2008.07.10. 12:51:40

Vannak persze olyan Calik is amik tükrözik az odafigyelés és a törődés mértékét(emberi bánásmódra gondolok amit minden normális ember megad az autójának).
Ez minden autómárkára igaz, vannak szakadt, lepukkant BMW-k is szépszámmal amik ugyancsak bontóba valók, de ez nem ad okot az általánosításra.

zootix · http://indafoto.hu/zootiex 2008.07.10. 16:51:53

jézusom mi van itt...
asszem pont a totalcarban olvastam vmikor,hogy azért vett opelt,mert annál már csak egy szarabb német autó van, a wartburg

streetracer meg gia lól, igényesen felújított és karbantartott régi vagy új autó pedig über rlz
ennyi

puszi mindenkinek

[] (törölt) 2008.07.10. 20:42:10

"valótlanságokat állítottál"

cafold meg. linkelj be egy 5 csillagos Calibra tesztet, meg egy fotot az ovfeszitodrol. amiben ugye szerinted van robbanotoltet.

a Vectras vonalat is erdekelne, mivel cafolod meg. kapjal mar a fejedhez, onmagadat egeted.

[] (törölt) 2008.07.10. 21:04:28

"Fogalma sincs mit beszél itt össze, ráadásul nem is "A" Vectra töréstesztet linkelt be hanem egy "B" Vectráét"

tudom. egyreszt mert 97 elotti torestesztet max nagyitoval talalsz, az A Vectra torestesztje meg nyilvan szarabb, tehat a B-vel csak te jartal jol. ha van A Vectra toresteszted, izgatottan varjuk.

"Aztán meg jön egy 2006-os Corsa-val. Hejj-hejj."

pedig megbaratkozhatsz a gondolattal, hogy ha frontalisan osszecuppansz egy Corsaval, akkor o fog elve kiszallni, nem te.

"A levegő megfelelő áramoltatásával tisztán tartható a kilincs, az oldalsó vagy a hátsó ablak. Utóbbira többek között a 0,28-as Cw-jű Audi A2 mutat példát."

a 3 literes A2nek 0.25 a Cw-je:
de.wikipedia.org/wiki/Strömungswiderstandskoeffizient
de az überocsmany Honda Insight-nak is 0.25:
de.wikipedia.org/wiki/Honda_Insight
ezt benyelted, pubi.

"4X4-re visszatérve meg arra mennyire szar a Visco"

nem a Visco szar, hanem a Calibra Visco-ja: alapvetoen elsokerekes auto (eleve szegyen egy kupenal), ahol csak csuszas eseten kap erzekelheto nyomatekot a hatso tengely. kamu-osszkerekhajtas. haszna nem sok, viszont az olyan kisebbsegi komplexusos serult emberek, mint te, eldicsekedhetnek vele, hogy osszkerekes autojuk van ;)

(amugy a TTben es az A3ban is ilyen kamuosszkerek van. most biztosan jobban erzed magad! :)

[] (törölt) 2008.07.10. 21:10:13

"sógoromnak volt egy csodaszép grafitszürke calibrája...ellopták...és a gepárd csoport se találta meg"

ezekben a mai szemmel elavult autokban sajnos meg extrakent sem volt rendelheto az immobiliser. a gyartok csak a 90es evek kozepen kezdtek eszbe kapni, hogy csinalni kene valamit. akkor kerultek az elso transzponderek a kulcsokba.

[] (törölt) 2008.07.10. 21:14:35

en.wikipedia.org/wiki/Opel_Calibra
"The Calibra was introduced to counter the Japanese sports coupes of the late-1980s and early-1990s, and is based around the running gear of the first-generation Opel Vectra, which had been launched in 1988."

meg a szerviz manualjuk is azonos:
www.amazon.com/dp/3768806324

[] (törölt) 2008.07.10. 22:03:50

Calibra, Vectra, ket jo barat
egyutt viv, es issza borat :)

w a s d 2008.07.10. 23:44:32

Na jó, de amennyire én tudom, a kocsira ható közegellenállási erő (vagy mi a neve) úgy jön ki, hogy a szorzatban a Cw- t még meg kell szorozni a haladásra merőleges felület nagyságával is (több más mellett), ami lehet, hogy egy Calibra esetében, ami "lapos", kevesebb, mint pl. az eléggé magas A2 esetében.

okoska 2008.07.11. 03:21:53

edelweiss, te mekkora ostoba alak vagy!... :-D

tök jó, hogy olvashatlak, ha már etetni nem szabad :-P

írjál még, kérlek... naaaa.... :-D

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.11. 07:19:38

Engem még sose alázott Calibra, de Seat se. Talán azért, mert nem versenyzek? Igaz, diszkóba se járok. Biciklivel szoktam alázni, regen, máshol. Diszkóba akkortajt se jártam.
Azért erdekes hogy miket vált ki egy diszkó-orientált cikk. Béemvések, hol vagytok?

bergoni 2008.07.11. 08:55:45

Calibra 4x4! Kérdések: mióta van meg az autód? éves szinten mennyit költesz rá, mire használod? (meloba járás, kirándulás-túrázás, gyorsulási versenyek?) Család van?

Azt is magyarázza el nekem valaki hogy mi a manónak kell állítható sportfutómű ezekre az utakra? Calibra te pl miért állítgatod? vagy csak van benne és kész?

a harmadik g 2008.07.11. 09:11:04

""valótlanságokat állítottál"

cafold meg. linkelj be egy 5 csillagos Calibra tesztet, meg egy fotot az ovfeszitodrol. amiben ugye szerinted van robbanotoltet.

a Vectras vonalat is erdekelne, mivel cafolod meg. kapjal mar a fejedhez, onmagadat egeted."

(1) A következö szösszenetedböl: "egyreszt mert 97 elotti torestesztet max nagyitoval talalsz". Ha állítasz valamit ("szar crash test"), akkor lehet, hogy neked kellene bizonyítani, nem? :) Ez már nem a kommunizmus, ahol mindenki bármit állíthat bárkiröl, és nem ö lesz a "bünös"...
users.atw.hu/calibra/m_data/safe.htm
De ezt is elolvashatod...

(2) Valaki linkeljen már be egy képet az övfeszítöröl, mert nekem nincs kéznél... De itt egy link, ahol le van írva. Ja, és mellesleg az én Calibrámban is van...
www.nepauto.hu/t-rt-nelem/opel-calibra-1989-1998-8.html
Söt, az is lehet, hogy Vaterán meg az Opel fórumon sem véletlenül árulják...

Szóval akkor ki is égeti magát?

GeT 2008.07.11. 09:53:33

Calibrások:
Részemről befejeztem a vitát. (nem azért ,metr radikálisan megváltozott volna véleményem és hétköznapi használatra magamnak valami kényelmesebb jöhet csak szóba)
De, néhány dolog baromira érdekelne a turbóssal kapcsolatban (kérem csak az írjon akinak van vagy volt ilyen és ment velem minimum évi 20000 km-t.)
mennyi az éves szervíz(nem do it yourself formában)? ,valós fogyasztási adatok?, meg ilyenek...
ígérem nem fikázok, csak érdekel, hogy képben legyek.

Tommi 2008.07.11. 15:12:14

Elgyengültek a mai autók motorjai?

Na most... A Calibra C20LET motorja 204 lóerős. Az Astra H Z20LET-je, ami lényegében a C20LET utódja, szintén 204...
Mindkettő turbós... Akkor miről beszélünk?

a harmadik g 2008.07.11. 15:37:52

Tudomásom szerint a Z20LET (az Astrákban legalábbis) 192 lovas...

vwman 2008.07.12. 12:10:15

calibra akkor is egy szánalmas szar,mint az opelek 99%-a.ennyi

bónusz track nincsen rajta 2008.07.12. 18:09:54

bekulázás ! én láttam már nem egy köttsög szuzukist . de van nem egy szuzukis ismerősöm aki teljesen normális ember !

ennyi...

bónusz track nincsen rajta 2008.07.12. 18:13:29

""vwman 2008.07.12. 12:10:15
calibra akkor is egy szánalmas szar,mint az opelek 99%-a.ennyi""

maradjmárgyerek . oviba meséld ezt ...
mekkora egy okostojás fejed lehet . teljesen objektív vagy azt gondolod most .

Don Döglégy 2008.07.12. 19:24:42

Edelweiss: a 94-es modellfrissítéstől széria a dupla lufi, a pirotechnikai övfeszítő és a dupla belső merevítéses ajtók (az ABS meg a kezdetektől széria), azt meg leszarom, hogy elhiszed-e. xD

vwman: te egy igazi elvakult, ostoba gyökér vagy, zéró technikai tudással. csak ugatod amit valaki egyszer a szádba adott, érvelésre már nem futja, gratulálok! majd lécci írd meg a címet, hogy hová küldjem a faszparaszt-gyökér serleget és az emléklapot.

a fócvágennek is volt 2 jó autója, a scirocco meg a corrado -ezt méltatlanul kifelejtettem- meg az opelnek is (manta, cali), ugyhogy sztem eggyezzünk ki egy döntetlennel és kurvára ne hasonlítgassuk már mai autókhoz őket. töréstesztben, biztonságban, technikában nyilván sokkal jobbak a mai autók mint 20 éve, de tartósságban a közelükbe sem érnek.

a harmadik g 2008.07.13. 20:08:52

Nekem böven elég, ha engem megvéd (márpedig az utasokat és a vezetöt igen jól védi a Calibra, sajnos nem egyszer volt már rá példa...), a hülye puhatestü gyalogost meg leszarom, ne lépjen le szabálytalanul az útra, akkor nem ütöm el.
Mielött az elözö mondatomért fikáznának, hozátenném, hogy odafigyelek a gyalogosokra, föleg zebrán.

Calibra C20LET 4X4 2008.07.14. 12:27:24

Övfeszítőről, pirotechnikai töltetekről tudok képet csinálni mert van az autóban!

Éves szinten télen-nyáron, hóban-esőben használom munkába járni, túrázni városban mindenhol. 5 éve. A kötelező dolgokon kivül nem kell költeni rá, amit minden autónál itt is természetesen.
A fosvágenes arc érdemben mindig hozzátesz a témához kemény, szélesen skálázott iq-val. Milyen érdekes egyébként hogy akik itt próbálják lehúzni a Calibrát, azon túl hogy nem csak ehhez nem konyítanak semmit sem, mégis a mai autókhoz hasonlítják őket. :D
Akkor most kinek mit akarnak bizonyítani? Érdekes. Azon túl hogy még az infókat sem tudják összeszedni normálisan a net-ről, de ők jobban belelátnak. Ehhh.
Érdekes az is hogy nem értik meg egyesek(nincs is mivel ahogy látom) hogy mit jelent az hogy "a környezetvédelem miatt esetleg kevesebbet tud az adott motor"
Na. Nekik itt a lehetőség hogy kibontakozzanak: meséljétek már el hogy miről is beszélünk az EcoTech motorral kapcsolatban. Az állítható cuccokról meg annyit, hogy nem kell hozzá szétszedni az autót hogy át legyen állítva, de még "komfort" fokozaton is rengeteget javít a helyzeten, nem beszélve arról amikor a "sport" fokozatról, és nem feltétlen jelenti azt hogy kényelmetlen lesz az autó. Akinek meg meg kell magyarázni hogy miért jó a Koni, amit ráádásul állítani is lehet az inkább ilyen kérdést fel se merjen tenni.
Pár ember próbálja már meg úgy kezdeni a hozzászólását hogy: "hülye vagyok hozzá de azért osztom az észt", mert így kiszűrhető mindjárt hogy ki milyen színvonalat képvisel a hozzászólásában, és esetleg érdemes-e elolvasni, mert eddig ezek az emberek hasraütés szerűen szarták magukból a hülyeséget, még arra sem volt meg az eszük hogy normálisan utánanézzenek valahol. Ámen.

w a s d 2008.07.14. 13:05:22

Nem azért, de fosvágenezni ugyanúgy gusztustalan, mint "szar Opel"- ezni.

Calibra C20LET 4X4 2008.07.14. 13:14:46

Én már kinőttem abból a korból hogy húzzam a számat mert valami "gusztustalan", egyébként ez nem biztos hogy az a kategória. De legyen igazad.

w a s d 2008.07.14. 14:37:25

Persze, az elfogult Opel- tulajnak nem ugyanaz a kategória...

Gusztustalan helyett írhattam volna azt is, hogy szarháziság, de gondoltam, ilyen erős kifejezéssel nem illetek idegeneket.

a harmadik g 2008.07.14. 15:28:27

Igen, mondjuk ez kicsit erös, nem kell lesüllyedni arra a szintre, én sem fikáztam a VW-t.
De igaz, ami igaz, nem is fogom, mert nem értek hozzá. Viszont cserébe azt hiszem, elvárható, hogy ök se tegyék, ha fingjuk sincs valamiröl...

Calibra C20LET 4X4 2008.07.14. 15:45:01

Persze hogy nem illik ilyenekkel illetni másokat, habár az hogy ez eszedbe jutott téged minősít. A helyzetet viszont te sem igazán látod át, ugyanis az "elfogult" - ság és a tárgyilagosság vagy esetlegesen a tapasztalat kibaszott nagy kettő! A fogalomzavar nálad is fennáll. De legyen igazad! Az okoskodás az megy. Szóval az a helyzet így mostmár szájbarágósan hogy olyan akarja megmagyarázni! :D a frankót, akinek halvány fogalma sincs ezekről a dolgokról, nemhogy a Calibrákról tapasztalata, tudása. Aztán meg van aki ilyen ökörségekkel jön hogy" ez gusztustalan", azt nem illik, ezt nem szabad, meg különben is fúúúúúj. Meg kéne már tanulni hogy olyan dolgokhoz amikhez halvány fogalmuk sincs nem kötelező hozzászólni. Egyszerű. Az önjelölt "moderátorokról", és illemtanárokról nem is beszélve. El lehet itt még azt mondom vitatkozni is, ha a felek veszik a fáradtságot és legalább utána néznek dolgoknak ha már ostobák a dolgokhoz. De ez így valóban nevetséges. Nem hinném hogy a tény, vagy a tapasztalat elfogultság lenne, viszont az aki tudás nélkül szajkózza a hülyeséget az nem "elfogult"?
Van 1 valaki aki tudatlanul ír sok-sok baromságot, aztán azt olvassa valaki aki legalább annyira ostoba mint akitől az írást olvassa és tudás nélkül ugyanazt a baromságot adja tovább teleszívott tüdővel, veregetve a mellkasát váltig meggyőződve a hülyesége igazáról. És ez így meg tovább, hatványozódik a dolog, de ha jön valaki aki azt mondja:" heló, nekem tapasztalatom van(és esetleg valamennyi tudás(om) is---nem magamra gondolok) az adott dologban akkor ő tuti rosszul tudja. A tényekre miért nem reagál vissza? Vagy ha vissza is reagál ugyanakkora kapufát lő vele mint az azelőtti állításaival. És még azok vannak lenézve akiknek van Calibrája, nem azok a "jöttmentek" akik valótlant állítanak. Okos, logikus gondolkodás. :D

Calibra C20LET 4X4 2008.07.14. 15:57:29

Szerintem meg annyira nem kell ezt a dolgot túllihegni(mármint azt hogy ki mit hogy ír) mert ezt a "helyrerakást" elismerném, elfogadnám akkor ha kedves "f" nem azután nyilvánult volna meg miután én "becenévvel" illettem meg egy bizonyos autómárkát, hanem amikor valaki csak azért ír a hogy egyértelműen leszarozzon valamit.
Sikerült neki a bolhából elefántot csinálni, most örül mert igaza volt. (Eddig több embertől burkoltan ugyan de egyfolytában ment a tudatlan fikázás. Eddig hol volt "f")?
De akkor a további problémák elkerülése végett: Volkswagen. Elnézést. Bocsánat.

w a s d 2008.07.14. 16:08:43

Addig OK, hogy jött valaki, aki feltehetően a VW- eket szereti, és írt valamit, amivel szemben nem lehet vitát indítani, mert nincs olyan színvonalon. De erre rohadtul nem megoldás, hogy akkor én meg elmondom azt az autót, amit ő szeret, mindenféle szarnak (vagy inkább fosnak), mert ugyanaz a színvonal.

w a s d 2008.07.14. 16:12:31

Avval nincs semmi baj, ha valaki arra, hogy a Calibra biztonságtalan, leírja, hogy mennyi minden szolgálja benne a passzív/aktív biztonságot, +forrást is ad, ahol azt leírják. De arra, hogy minden Opel szar, az nem cáfolat, nem érv ellene, hogy a VW- t fosvágennek becézzük.

w a s d 2008.07.14. 16:16:40

Vagyis az nem OK, hogy valaki érvek nélkül leszaroz valamit, ellentétben azzal, ha _normálisan_ "szembeszáll" az ilyenekkel valaki.

Calibra C20LET 4X4 2008.07.14. 16:16:47

De ez nem vélemény volt.Nem is megoldás akart lenni. De itt eddig ment a nyilt hülyézés stb., nehogy már most ezen akadjatok fel hogy én hogy írtam egy autómárkát.
Ez a jelen esetben jelentéktelen.

Calibra C20LET 4X4 2008.07.14. 16:24:30

Az hogy "fosvágen", meg "buzuki" páldául, köznyelven forgó "vicces" megnevezések. Abban hogy én így írtam az említett autómárkát maximum ennyi volt benne, nem kell ebbe belemagyarázni semmit úgy gondolom, egyébként is büntiből ma kezdem az önostorozást egy hétig minden nap, plusz bocsánatot is kértem, úgyhogy szerintem ezt most már nem kell továbbragozni.

bergoni 2008.07.17. 11:23:59

Calibra! Köszi a válaszodat a használat terén. Minden rendes gazda odafigyel az autójára, ha kell cseléli a cuccokat benne.
Hidd el én is milliószor voltam fikuszozva a régebbi autóm miatt (alfa 146 boxer), hogy így szar meg úgy szar, meg olasz. Ugyanígy a motorkerépáromnálnál is (Cagiva E750) mert hogy az meg duksi motoros olasz, kakis. Bezzeg hallgatni szeretik! Mindezeket olyan emberek mondják, akik életükben nem vezettek olyan ill. azt az autót/motort.
Az alfán 2 évente lecseréltettem a lengőkarokat talpassal együtt, amikor eljött az ideje hátsóteló+gólyalábcsere is megvolt. Nekem monroe ment bele. maximálisan meg voltam elégedve vele. Azért azt nem értem hogy a magyar utakra minek állítható telo. Tulajdonképpen egyszer beállítod azután mész az utadra nem? Én az autót csalási autóként használom, nem látom értelmét az állítható teleszkópnak az én esetemben.
Remélem senkit sem bántottam meg :-)
Monnyuk egyes gofba 80 ezerért nem tennék állítható teleszkópokat rugóstul... www.rs-shop.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=9127&category_id=388&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1

Calibra C20LET 4X4 2008.07.17. 16:11:42

Az a helyzet hogy ez már a "komfort" fokozaton is sokkal jobban "ragasztja" az útra az autót, ha pedig a legkeményebb fokozaton van mintha sínen menne, olyan mint egy pályaautó. Szóval jó nagyon én nem venném ki belőle semmi pénzért, egyébként én most hirtelen nem is tudom mennyi egy ilyen a Calibrába de úgy gondolom simán 100 fölött van.

[] (törölt) 2008.07.23. 00:23:06

"De ezt is elolvashatod..."

ez lofasz, nem toresteszt. en linkeltem egyet a rakovetkezo generaciorol, az szar volt - az elozo generacioe ertelemszeruen meg szarabb. most te jossz, cafolhatsz.

"Szóval akkor ki is égeti magát?"

termeszetesen te. jol megy amugy az elsokerekes vezermuszijas sportvectra? :)))

Calibra C20LET 4X4 2008.07.24. 20:04:51

Edelweiss.
De miért értelemszerű? Ez sem cáfolat, csak egy olyan gondolat amit te valósnak akrsz tudni.
Te mivel cáfolsz? Semmi konkrétumot nem írtál eddig, csak amit te "hittél".
Még eddig semmi konkrét dolgot nem tudtál felmutatni, amit felmutattál is mellényúlás volt. Mind!
Az a helyzet hogy egy ideig szórakoztató volt ahogy lejáratod magad, de mostmár az a helyzet hogy kezd unalmas lenni egy "fegyvertelen" valakivel "harcolni".
Azért arra kiváncsi lennék hogy TE milyen kocsit használsz.
De csak őszintén!
süti beállítások módosítása