A B pavilonban tett kirándulásom eredménye a következő kép is, csak tegnap valahogy kimaradt a szórásból. Arról van szó, hogy vevőt kell csalogatni, minden eszközt meg kell ragadni arra, hogy a kedves érdeklődő pénztárcáját most, vagy később kinyissuk.
Erre tipikus példa a jó csajok alkalmazása, mert otthon a haverokkal nézve a valamelyik standon készült képeken lévő csajokat, hamar azonosul az emberben a két fogalom: jó csajos stand = jó csaj = jó termék. Ez ugye eddig világos, nem véletlen, hogy a világon szinte mindenütt így csinálják.
El tudja Ön képzelni, hgy egy olyan céghez illetve márkához húzzon a szíve, ahol mondjuk büdös zoknit kell szagolni? Esetleg koszos gatyát? Két hetes februári vászonzsebkendőt? Ennyire azért nem súlyos a helyzet persze, meg lehet, hogy jópofa is.
Itt ugyanis arról lesz szó, hogy kérésre egy domina külsejű hölgy, egy rendőrautónak tűnő tárgy előtt embereket kérésre megbilincsel. Egyeseket le is térdeltetett saját kérésre - feltehetően. Igazi öröm volt nézni, így megoszton Önnel a kollektív tudást:
Ön megbilincseltette magát, esetleg gyermekét vagy egyéb családtagjait?