Szomjas a BX

  2008. március 05. - Bende Tibor Címkék: citroën totalcar flotta bx tartosteszt

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Pedig milyen jó kis Bogár volt
2014-09-27 08:52:08

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Én megmondtam előre, hogy baj lesz
2014-08-23 06:50:05

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Bogár saga: Polírozom a bohócot
2014-08-02 12:15:37

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Elment az eszünk: kasznit cseréltünk a Bogáron
2014-06-01 07:10:34

Épp Göbivel ültünk az irodámban, amikor Marci hívott, aki a Velvetnél dolgozik. Autót akart venni, mert a


A Bx már idestova két hete tengeti velem életét. Tegnap éreztem először, hogy egy Citroenben ülök. Az érzés nem volt más, mint a hatalmas STOP felirat a műszerfalon, ami valahogy nem akart elaludni az elindulást követően, ahogy szokott. Előkotortam az emlékeimből, hogy az XM mikor csinált velem ilyet, és hamar rájöttem: motorolaj kellene neki, vasárnapi desszertként. Nassolós?

A tulaj elmondása szerint 15W40-es olajat használ, amit az eladás előtt nem sokkal cserélt ki, ami látszott az olaj színén, tehát beugrottam az éjjelnappali autósboltba és kértem egy literrel. Arra jártamban felmarkoltam még egy ablaktörlő garnitúrát valamint két liter fagyállót, mert az ördög nem alszik, mégis 23 éves a BX. Közben az eladó srác 20 forintért szeretett volna cigit venni tőlem, természetesen ingyen adtam egy szálat, mert ő is talált 930 forintos ablaktörlőt.

Szakadó esőben derült ki, hogy az ablaktörlő lapát csíkosan töröl, ezért annak a cseréjét még a bolt előtt megejtettük Apuval, de az olajhoz javasolta, hogy fáradjunk be egy fedett helyre, hiszen rossz az idő. Közben az elhaladó autók mindegyike felcsapta ránk a sarat, úgyhogy engedtem a csábításnak, induljunk a fedettbe! Végre odaértünk a benzinkúthoz, ami hazafelé útba esett. Felnyitottuk a motorháztetőt.

Szépen elkezdtük keresgélni, hogy hol kellene betölteni az olajat. Nem volt triviális elsőre na. Először egy ismerős taxist kérdezett meg Apu, de ő nem tudta. Aztán kijött az egyik kutas, hogy segíthet-e, persze: itt az olaj, itt az autó, össze kell keverni őket megfelelő arányban.

Pár perc után a húsbavágó jeges szélben feladta.

További feszült percek teltek el kereséssel, a szél már beverte a hideg esőt a fedett részbe, amikor kijött a másik kutas.

Megerősített abban, hogy az általam vélt - bár valószínűtlen - nyílást kell kiszabadítani és tölteni. Betöltöttük, a STOP is elmúlt.


Ma elmeséltem a sztorit itt bent, és hitetlenkedni kezdtek, hogy nem lehet olyan bonyolult az a kocsi, majd lemegyünk a garázsba és megtalálják. Na persze. Csikós Zsolt hosszú perceket töltött a garázsban a motor fölé görnyedve, később Kari is csatlakozott hozzánk. Nekik sem ment rövidebb idő alatt, mint nekünk tegnap, ráadásul annyi könnyítésük volt, hogy csak a tiszta felületet kellett keresni.


Ön megtalálná?

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr62363795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G-Burt 2008.03.05. 07:06:53

Hali! Nekem is pont ilyen motor van a Peugeot 205ösömben! Tehát megtalálnám:)

Lowtyo 2008.03.05. 07:15:25

Rá van írva, hogy 710

Rocko- 2008.03.05. 07:23:50

a piros az, ott virít. :D

radix 2008.03.05. 07:32:33

kellett fekvőmotorost venni :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.05. 07:32:37

>Rá van írva, hogy 710

Muhaha, ezt én akartam elsütni:)

gerhardt 2008.03.05. 07:36:43

A jó öreg BX. Körül vagyok vele véve... Egyik sincs túl jó állapotban, amikor beleülök, mindig az jut eszembe, hogy milyen lehetett a gyárból kigurulva, mekkora luxust jelenthetett anno. Szívesen olvasok róla bármit, hajrá!!!

Csubakka Junior 2008.03.05. 07:38:48

Egyszer egy benzinkúton megszólított egy Ignises alak, hogy nem tudom-e, hogy merre van a kocsiban a motorháztető nyitó kallantyúja. Állítólag kölcsönben volt nála a kocsi.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.03.05. 07:46:14

Viszont az olajszu''ro''t el lehet érni, nem kell a motor mo''go''tt / elo''tt / alatt kalamolni. Engem inkább azok a zo''ld go''mbo''k nyugtalanítanának.

Lowtyo 2008.03.05. 07:52:39

Ha az olajszűrő fennt van, az olajbetöltőt lennt keresném. És mivel Citroen, nem is nagyon lepődnék meg rajta, ha tényleg ott lenne.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.03.05. 08:12:00

brühühü,méééé pont citroent vettél?
Most jön a szopáshalmaz.... :(

GalloG 2008.03.05. 08:28:14

BeeTm:

Nem mindenki akar unalmas estéken otthon ülni a kandalló előtt, miközben a soha el nem romló, kényelmes és szép valamint olcsó germán vagy japó technikája a ház előtt várja a következő napi utat.

Különben Neked már volt Citroëned vagy csak a szomszéd fia mesélte, hogy szopás?

zon 2008.03.05. 08:34:02

Az olajszűrőbe kell egy nagy csavarhúzóval egy lyukat toszni.Olaj betölt,leukoplaszttal leragaszt.Gyia!

Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2008.03.05. 08:36:01

Látom a Citroën legalább annyira megosztó téma, mint a Dacia. Mind a kettőt azok hurrogják a leghangosabban, akik csak fényképen látták.

pintyöke 2008.03.05. 08:39:03

Hátkisfijam, szólj lécci apukának hogy sürgősen csináljon 1-2 kisszéket!
Annak nagyobb hasznát veszi éltesebb korában, mint neked...

AZso · http://www.azso.hu 2008.03.05. 08:42:43

Nem értem, mi ebben a szívás. Meg kell nézni a könyvet, nem az esőben, sötétben kutatni... Ez nem Citroen vagy netalán BX-specifikus jelenség...

Hogy hogyan kell hátramenetbe kapcsolni, az már több embernek nem triviális (bár akinek volt Opelja, Renault-ja, annak nem téma), de hogy hogyan kell pl. indexelni? Na, az már egy fogós-ravasz téma... :-D

B-road · http://szetbaszazideg.blog.hu 2008.03.05. 08:45:03

"Engem inkább azok a zo''ld go''mbo''k nyugtalanítanának."

En meg mit nem adnek vagy 5 olyan szep zold gombert...

Ultel te mar BX-ben?

Nem olyanban amiben el volt pukkanva az egyik gomb. Nekem egyszer volt ilyen, mig a szervizbe mentem, kicsit kemenyebb lett a jobb eleje, de semmi kulonsosebb dolog nem tortent. Aztan pikk pakk ki is csereltek (12ezer volt talan?). Utanna ugyanugy libegett tovabb az auto mint elotte. :-)

feketenap 2008.03.05. 09:05:41

Gyanítom, hogy a motor felett lévő ződ gömbbe kell beletőtteni az olajat.
De milyen motor ez, hogy felül van a vízpumpa, ahol a buborékok is járnak??
Meg az olajszűrő???
Ha nem tudnám, hogy francia, akkor is jó eséllyel tippelnék.
Na most jöhet a kövezés, Bx fanok.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.03.05. 09:13:35

GalloG:

Cseréltél már olajat C5 automata váltójában?
Ne tudd meg milyen szopás... :(

Egyébként meg riszpekt annak, aki képes küzdeni még ilyen BX-szel.

Én maradok a német és japán autóknál.

(tudom-tudom,darázsfészekbe nyúltam. :) )

anonymand 2008.03.05. 09:15:08

Ha veszek egy autót,kicserélem benneaz olajat,szűrőt,vizet,szíjat,stb-t.Nem hagyatkozom az eladó elmondására,neki az eladás a lényeg.Ha ezeket megejtettem,megismerkedem a kocsi kezelőszerveivel,feltöltési helyeivel.És nem a kutas,stb szakember jóindulatára szorulok.Még kölcsönautónál is megkérdezem,mit-hova kell esetleg tölteni.Amúgy BX-em van,ha ez nem derült volna ki a hangnemből...

Kelemena 2008.03.05. 09:21:55

Radix!

Mostmar nem azert, de az allo motoros is ugyanigy van megoldva....:P

Pintyöke 2008.03.05. 09:27:05

Feketenap:

Lehet hogy a képen nem látszik, de a hűtő felső szintje és ezáltal a betöltönyílás is jóval magasabban van, mint a pumpa.
:)
A kép elején lévő zöld gömb mellett látszik egy fekete gömbféle, cső megy bele: ez a buboréktalanító.
Ez még kis hengerfejesség esetén is kiveszi a vízbül a zoxigént.

rallysgt 2008.03.05. 09:27:26

nekem nem volt citroenem de kiprobanam mert egyeniseguk az van legalabbis a regi cirkaloknak es az hogy neha megszivat az is hozzatartozik a citroenes eleterzeshez.

prokee · http://www.prokee.hu 2008.03.05. 09:35:50

"Egyszer egy benzinkúton megszólított egy Ignises alak, hogy nem tudom-e, hogy merre van a kocsiban a motorháztető nyitó kallantyúja."

Még ha Jimny vagy Samurai lett volna :)

AP (törölt) 2008.03.05. 09:38:04

Egy idő után biztos megtalálnám.. :)

feketenap 2008.03.05. 09:43:37

Pintyőke: köszi a tiszta vizet a po...hűtőbe!

Az egyébként igaz, hogy aki még nem ült BX-ben, az nem tudja milyen áldás az a hidropneumatikus rugózás.

Nézem-nézem, de nem tudok rájönni...az a kopasz (halál)fej is a motor tartozéka?
;-)

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2008.03.05. 09:59:38

Anyukám rögtön megtalálná. Legfeljebb ablakmosáskor olaj kerülne a szélvédöre. Na bumm.

balu 2008.03.05. 10:04:17

megtalálnám, évekig jártam bx-szel, és még mindig itt árválkodik szegény az udvarban

el 2008.03.05. 10:16:50

Hát mit mondhatnék? Ha valaki vásárol/üzemeltet egy autót vagy bármilyen műszaki eszközt általában tájékozódik arról, hogy milyen feltételek szükségesek a működtetéséhez. Szerintetek tartóstesztről beszélni, ha egy autónak a kötelező dolgokat sem adják meg? Ha mindezt a szomszéd 73 éves Mari néni mesélte volna, de így... Egyébként meg szerintem, az olajbetöltő nem Citroen specifikus :))

rATdrAgOn 2008.03.05. 10:44:13

Hmmm... azert az gaz, hogy ket het alatt eljut odaig, hogy olaj kellene neki. :(
Az en bx-em (1.4-es TU), 10e-s csereperiodussal fel nivorol nem eszi meg also nivoig az olajat (ez kb. fel liter). Pedig fustol neha, keken.

David 2008.03.05. 11:18:18

Velem is megesett valami hasonló... Passatomra vártam a Porsche hungáriánál, addíg adtak egy golf variantot cserére. Passatnál a tanksapka nyitása belül egy gombbal megy, a golf variant kezelőszervei meg szinte teljesen azonosak a Passatéval. Megállok a kúton tankolni... És percekig keresgettem az gombot... Aztán odajött egy benzinkutas, majd kívülről megnyomta a tankolónyílás fedelét, erre kinyílt, én meg azt hittem odd süllyedek el...

Lally 2008.03.05. 11:39:49

Állómotoros ( vagyis csak félig fektetett) BX-be pedig a vastag kartergázcsövön folyik le az olaj, egy takarásban levő fekete kupak kibányászása után X)))

Két hétig voltam úgy a BX-szel, hogy nem tudtam , miként is kell rükvercet kapcsolni...szar volt jó parkolóhelyet találni..a fene se vette észre a karikát a váltógomb alatt...szoc gépek után...

Haverék fejreállították a KisPókot, és úgy cseréltek váltóolajat...

cx25tri 2008.03.05. 11:49:37

Én inkább azt firtatnám miért 930 forintos ablaktörlőt vettél, azt az egy darabot megvehetted volna normális márkából... most szólok hogy az ablakmosó fúvókáit is ellenőrizhetnéd egyúttal :)

Kifordított kacagány 2008.03.05. 12:07:57

rATdrAgOn 2008.03.05. 10:44:13
nem láttad annak a szép mercinek a paramétereit a tegnapi gyöngyszemből? 0.3l/100km. ez ahhoz képest semmi.
nekem azért a merci kéne, ha már lehetne választani:)

ommm 2008.03.05. 12:09:55

ablakmosó fúvókáit?
gonolod a csöveket, amik az ablaktörlőkkel együtt mozognak és úgy nyomják a vizet a szélvédőre

Pt 2008.03.05. 12:18:55

el:

A képeken szerinted mi látható? Mert én úgy veszem ki, hogy éppen tájékozódnak.

Péter 2008.03.05. 12:19:53

Tibor, nem akarlak előre keseríteni, de a PSA motorjai nem fogyasztanak olajat két csereperiódus között. Semennyit (jó, pár deci nem a világ, de még annyit sem, ha minden rendben van). Ha mégis, akkor a motorral baj van; ez pedig nem jó jel egy frissen vásárolt használt autónál.

Galamb 2008.03.05. 12:21:19

Öcsém sok éve használ már egy kipukkadt ZX-et, üti-vágja, semmit sem cserél rajta, az olajat már eléggé eszi, azt kell bele gyakran tölteni, de csak megy és megy, pedig legalább háromszázezer kilométer lehet már benne. Hónapokig külföldön dolgozott, aztán mikor hazajött felvonultunk a fagyban-jégben, hogy életet leheljünk bele. Egy órát kellett vele küzdeni, mire ki tudtuk nyitni a befagyott ajtót, erre pöcc-röff, első fordulatra indult. Teljesen valószerűtlen az autó. Már mindenhol meg van törve, összevissza állnak a kerekei, ütött-kopott, de az öcsém imádja. Én a szomszéd kerületbe se indulnék el vele, de ők ezzel járnak síelni, dolgozni, nyaralni, és soha egy fillért se költenek rá. Ha nagyon zörög valahol, a helyi mekkmester pár sörért megkalapálja. Mindig meglepődöm, amikor gurulni látom az autót. Mondjuk ebben nincsenek zöld gömbök. Úgy néz ki, hogy elpusztíthatatlan. Egy Citroen. Hát röhej.

cx25tri 2008.03.05. 12:30:38

ommm,

nem voltam eleg pontos. Azon a muanyag csovon az ablaktorlokaron van 6 kis lyuk, amik konnyen eltomodnek, vagy ha piszkaltak, megcsavartak a csovet "elallitodtak", nem az uveg fele spriccelnek...

CXen is ugyanaz van, es nekem talan kettobol jott valami lotty amig neki nem estem egy gombostuvel es megturtam oket - most 4 a szelvedore 2 szomszed autora kuldi az anyagot (80 kmh alatt, afolott mind a szelvedore megy :) )

(bocsi ékezetek lemaradtak...)

Kifordított kacagány 2008.03.05. 12:39:59

Galamb 2008.03.05. 12:21:19
azért én ezzel annyira nem dicsekednék.

ommm 2008.03.05. 12:57:14

cx25tri

ez nagyon tetszett anno a BX-en (nem saját, de sokat ültem benne). értelmes, normális, egyszerű ötlet.

SzomjasFeri 2008.03.05. 13:04:40

Nekem is ZXem (dízel) van, igaz még csak 18ezret raktam bele én az előző tulajok 160at, de pár kopó alkatrészen kívül nem volt vele gond, tényleg pöcc röff. kicsi olajat eszik az enyém is.
Kinézem belőle, hogy nem karban tartva is egy hálás dög.

Psziho 2008.03.05. 13:05:40

Galamb!

JA Zx zárak megérnek egy misét fagy nélkül is!

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2008.03.05. 13:16:43

A belinket képen nem olyan a motortér belseje mint Bende úr autójé. Mellesleg az igazsághoz tartozik, hogy nagyjából egy perces nézelődés után ráböktem arra a fekete izére, amin átmegy a kartergáz csöve, és a többi alkatrészhez képest tisztább - tehát nemrég piszkálta valaki -, csak épp Bende úr nem mondta, hogy igen Kari, megtaláltad... bár az ő szemszögéből nézve igaz, hogy azt sem mondta, hogy nem az az.
Szóval megvolt elég hamar, csak nem tudtuk, ezért nézelődtünk még tovább, aztán feladtuk.

Galamb 2008.03.05. 13:22:03

Kifordítlak kacagány: te csak nézegesd az utcán az autókat.

Goodman 2008.03.05. 14:00:44

oszt az alacsony motorolaj szint miatt miota gyujt stoplampat a bx? inkabb a hidraulikafolyadek szintjet kellett volna meglesni, vagy a szivattyut:)

Tommi 2008.03.05. 14:19:00

Ó, a jó kis BX... Siklik mint álom :D

nyema 2008.03.05. 15:14:25

jaja, hidros verda stop pilacsa a biztonsagi szeleprol kapja a delejt (ami a feknyomas erdekeben levagja a szervot es rugozast, ha fogy a hidro nyomas).

Csabi · http://www.bernhardt-fashion.hu/ 2008.03.05. 15:28:34

tudok ennél durvábbat is, haverom a swiftben nem tudja, hogy hová kell önteni az olajat :D

ommm 2008.03.05. 15:30:48

Csabi: így a fritőzbe került? :)

Kifordított kacagány 2008.03.05. 16:01:39

Galamb 2008.03.05. 13:22:03
szoktam azt is és mindig elszörnyűlködök az általad is felvázolt jobb sorsot érdemlő életveszélyes romhalmazok láttán.
ha te komolyan úgy gondolod, hogy egy autóra csak akkor KELL költeni, amikor épp leesik róla valami olyan amitől már nem gurul tovább, akkor neked sem való autó és jobban járna mindenki, ha te CSAK nézegetnéd őket.

Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2008.03.05. 16:23:51

@nyema
a bxben a stop lámpa mindig egy másik lámpával együtt világít, a stop csak azt jelzi hogy valami baj van, a vele együtt világító másik mutatja hogy mi

Galamb 2008.03.05. 16:27:53

Elolvastad amit írtam, vagy csak nem találtál senkit, akibe bele tudnál kötni?

Pihenjél kacagány, mert kifordítalak! :))))))

Lestat 2008.03.05. 16:33:42

Mondhattok akármit, nekem Lowtyo hozzászólása tetszett leginkább:

"Rá van írva, hogy 710"

Ezen negyedórát röhögtem egyirányba, legközelebb valaki megkérdez valami hasonló ügyben, biztosan ezt mondom, ezt megjegyeztem egy életre... :D

Viktor UK 2008.03.05. 17:05:32

Kedves Tibor!

Én is mindig vágytam egy jó kis BX-re, de valahogy mindig kocka Audi 80-as lett belőle. Így én eléggé stresszmentesen közlekedtem, mindig indult, mindenhová elvitt. Ha esetleg a Citroentől a sok gond miatt idővel meg szeretnél válni, akkor két alternatívát javaslok. Alaposan megvizsgált 80-as Audit. Vagy ha továbbra is mozgalmas és eseménydús autótulajdonlással szeretnéd megajándékozni magad, akkor vegyél egy jóképű FIAT Ritmo-t. Nem kell nézegetni. Csak simán vakon vedd meg az elsőt amibe bele botlasz.
Ui: olyan jó itt olvasgatni a sok szakértő és "szakértő" acsarkodását.

ommm 2008.03.05. 17:06:48

Lowtyo, vagy az, hogy
3 ajtós
5 ajtós
kombi

:))

nyema 2008.03.05. 17:16:06

-ha olajkannaval eg a stop, olajnyomas
-ha piros vizpilaccsal, forr a viz
-ha csak egymagaban, hidro nyomas
-Tibor nem emlitett mas pilacsot a stop melle (csak xm-et az emlekeiben, amiben amugy is van olajszint jelzo muszer, es meg szovegesen is kiirja mi a bibi), tehat nem artana ranezni arra a hidrora egy csoppet

efhábé 2008.03.05. 17:18:59

Goodman, pedig gyújt az. Ha csak a stop lámpa ég magában, akkor motorolaj-szint probléma (mindegyik stop-lámpás citroenben, nem csak a bx-ben), ha lhm-gond van, akkor stop és "hidraulika nyomás és szintjelző" névre hallgató lámpa is, ami egy felkiáltójel körben zárójelbe téve. (Mint a kézifék visszajelző, csak nem P, hanem ! van benne)

efhábé 2008.03.05. 17:24:55

nyema, nem. A hidró-nyomásnak is van saját pilácsa a stop mellé, előző hsz-ben írtam le, hogy néz ki.
1. szériás BX-eken a stop lámpa alatt bal oldalt van.

efhábé 2008.03.05. 17:26:01

www.tramontana.co.hu/citroen/models/models.php

Fenti címen meg is tekintheted saját szemeddel...

nyema 2008.03.05. 18:04:49

efhabe, akkor belapitok, kiokit egy xantias. :)
Xm nem szopat stoppilaccsal a seggem alatt, de olajnyomashoz vilagitana melle a kanna. olajszintet meg csak inditozas elott mutat, menet kozben ertelmetlen merni...

Vizibolha 2008.03.05. 18:08:17

Mondja mar meg valaki, hogy lehet merni a motorolajszintet jaro motornal - mikor az olaj nagyresze nem a karterben van (hanem valahol fent, ugye :), ahol ez merheto lenne?

Bx 16TRS 2008.03.05. 18:10:13

Fekvőmotoron nincs olajszintjelző. (1,6-oson pl. van a műszerfalon egy szintmérő, gyújtásra rakva megmutatja hogyan állunk :-))) Gondolom minimum szintnél azért világít, mint történt itt is.

Tibor!
December végén vettem én is egy s1-es (1983) fekvőmotoros bx-et. 16TRS mellé (1984). Csak, hogy fejeljük meg a bx kuriózumait még egy rosszul beletett motorral. :-))) Nézz be bátran a bx topicra, elég rendszeresen vannak találkozók. Mindenki szívesen lát egy Leadert!

üdv.

Kifordított kacagány 2008.03.06. 08:53:22

Galamb 2008.03.05. 16:27:53
"üti-vágja, semmit sem cserél rajta, az olajat már eléggé eszi, azt kell bele gyakran tölteni, de csak megy és megy"
"Teljesen valószerűtlen az autó. Már mindenhol meg van törve, összevissza állnak a kerekei"

de igazad van, csak kötözködős hangulatom támadt:)

Galamb 2008.03.06. 11:21:29

Akkor szobahőmérsékleten köss, ne velem ismerkedj.

Valami SAJÁT Citroenes tapasztalatodat meg akarod írni esetleg? Láttál már a parkolótokban? Összemaszatoltad az üvegét, hogy mennyi van beleírva? Adatok az autóskártyából, ilyesmi, amit csak tudsz róla, bármi érdekel.

Kifordított kacagány 2008.03.06. 13:00:24

ja, van olyanom is(szerintem egyébként "női autó"), de azon kívül amit már mondtam, miszerint egy autó akkor autó, ha karbantartják, nem hiszem, hogy túl sok ujdonságot tudnék itt felvonultatni a témában. de amint láttam ez neked ujdonságként hatott. mint ahogy azoknak is valószínűleg akik szerint "Most jön a szopáshalmaz".

Kifordított kacagány 2008.03.06. 13:03:39

és mielőtt te folytatnád az általad megkezdett kötözködést, ezt megelőzendő: nem, te sem vonultattál fel semmiféle ujdonságot a témában, eddig is mindenki tudta, hogy egy csomóan csak széthajtani tudják az autójukat. talán ezért van, hogy egy-két szerencsés kivételtől eltekintve "jön a szopáshalmaz"

Galamb 2008.03.06. 13:09:12

Ezek szerint semmi. Én is így gondoltam.

Mawe007 2009.07.23. 15:31:25

Meg:))
Ilyen 1.4- esem van nekem is... és nem akkora szopás csak ki kell ismerni.
És (mind minden autóra igaz!) Megfelelően karban tartani.
Nekem nincsennek gödrök és kátyúk...:) No meg a 40 cm- es vízakadály is elmegy még.. ahol más autó félreáll.. én csak emelkedem.. és gurulok....:)
süti beállítások módosítása