Az igazi lépcsős

  2007. július 04. - Csikós Zsolt Címkék: dizájn

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve

Bálint fiam (kora 4,5 év) ma reggel beállított hozzám egy igen jól sikerült autórajzzal. Jól felismerhető elemek, egészséges karosszériaarányok, egységes stílus, nagyarculati maszkaterv, talán csak a kerekek mérete és az aerodinamikai hozzáállás hagy némi kívánnivalót, így 2007 derekán. Mint minden jó családban, nálunk sem múlhat el reggel kötözködés nélkül, és a megjegyzésére, hogy ez egy kombilimuzin, ki kellett javítanom.

Csikós Bálint rajza egy kombiról

– Fiam, ez egy sima kombi. Van olyan autófajta is, hogy kombilimuzin, azok már nem is tudom milyenek (Rácz kolléga megjegyzése: a Sharan, Espace, stb.), de limuzinnak ez biztosan nem jó, mert nem lépcsős a háta.
- Ja?

Bálint elment, szöszmötölés, majd felcsendül a Kati vihogása a konyhából, s potyogó könnyek között küldi hozzám újra:

– Mutasd meg apádnak! Mutasd meg! Zsolt, nézd mit rajzolt!

Csikós Bálint lépcsőshátúja

Hát ezt. Lépcsős hátú kombilimuzint. Gyerekek – mind zsenik.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr87110849

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: tide free samples 2018.04.10. 07:52:44

Schwinn Csepel kerékpár - Bicikli bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

camell 2007.07.04. 08:20:29

LOL! Egy igazi négyésféléves nörd!

walaki 2007.07.04. 08:27:58

:D
egészséges paraszti logikával (jó értelemben). nem kell túlbonyolítani a dolgokat, ha egyszerűen is megoldhatóak... amúgy én ezt a fajta lépcsőshátú megoldást levédeném, mielőtt valami nagy autógyár lecsap rá... :)

Rocko 2007.07.04. 08:32:52

:DDDD
aranyos.
és: "Az autós újságírás káros ön és a családja egészségére!" :)

ommm 2007.07.04. 08:43:39

milyen zseiálisak tudnak lenni a gyerekek míg meg nem fertőzi őket a tévé?
védesd le, ebből egyszer sok pénz lehet.
mellesleg, nem nézeget túl sok Peugeot képet a Bálint?
az az első túlnyúlás azt sugallja.

GiXXXer 2007.07.04. 09:38:58

Szerintem az ilyenfajta lépcsős fart kicsit drága lenne kivitelezni, főleg a szélvédő miatt. Most világosodtam meg, hogy a nemtommilyenhátujjú Mégane-t is valószínűleg ovis rajzverseny keretében brainstormingolta a 4 éves Jean-Pierre. És lehet, hogy azt a segget a kocsi elejének szánta... :)

DonGatto 2007.07.04. 10:17:56

Lépcsős hát, jujj, ez komoly

Avatar 2007.07.04. 10:23:47

Ilyen tengelytávval a fordulóköre biztos fasza lenne, de az úttartás kétséges... Meg ezek a túlnyúlások az első buckán felülnek... egy mélygarázsba le se tudna menni :)
de van még 15-20 éve csiszolni a formavilágán, mielőtt munkába áll mint tervező :)

Sopánka76 2007.07.04. 10:52:41

miért, gyerekek, már a korabeli Mustang hatchback hátsó szélvédője is lépcsős volt! Akkoriban ez szokás volt!

2007.07.04. 10:53:46

> nem nézeget túl sok Peugeot képet a Bálint?

:-DDDDDD

AP (törölt) 2007.07.04. 10:59:36

szegény kölyök.. mire nagy lesz, már árammal büzzögnek majd az ótók

vagy nem?

ommm 2007.07.04. 10:59:59

csak mert el kéne venni előle. aztán legjobb ha eléteszel egy Vintage Classics katalógust:))
csak hogy ne ferdüljön az ízlése.

ommm 2007.07.04. 11:02:44

ez esetben csikinek meg kéne őriznie a...(tartom a pofám):)

Csikós Zsolt 2007.07.04. 11:21:50

Csak Veteránt, Classic and Sports Cart, Practical Classics-et, meg néha Octane magazint lát a reggelizőasztalnál. Azokban ritka madár bármilyen Peugeot..

ommm 2007.07.04. 11:42:05

akkor egyszerűen ráérzett a francia-vonalra. tényleg zseni ez a gyerek!
valakik pedig hosszú hónapokig törték a fejüket és a csigaházakat, amíg kitalálták.
le a kalappal.

Rocko 2007.07.04. 11:54:16

Gixxer: kivtelezték az ezeröcsinél, csak fekete plasztikből. :D

Csikós Zsolt 2007.07.04. 13:06:22

Ja, de azt még az olasz sportkocsikon kezdték a hatvanas években. Amikor minden jó történt.

ommm 2007.07.04. 13:25:09

bizony, régi szép idők.
mikor a 4 mázsás szarvasbikát a 120-as Skoda motorháztetejére szerelt rácson hoztuk haza. lába-agancsa a földön...hej, de régen volt.

rognork 2007.07.04. 14:59:09

csikós úr nem tudsz valami pontosabbat a huszas években rendezett sváb-hegyi túrafutamokról? feltúrtam a régebbi veterán számokat, vagy ötvenet, és mindig csak utalást találok. az első magyar gp megvan (népligeti) de semmi más.
köszi

Csikós Zsolt 2007.07.04. 16:15:06

Hű, ezekben a régi versenyekben talán a Muray Péter vagy a Moldvai Tibi tud bővebbet, nekem nem nyúlik olyan messze a könyvtáram. Meg a Burányi biztosan, de ő Svédországban él. A veteran@veteran.hu-n érdeklődjél felőlük.

cash 2007.07.04. 19:15:47

LOOOOOL!!!
Nagyon aranyos poszt, de még számolunk, a barátnőm azóta azzal nyaggat, mikor lesz gyerekünk!!!
ezért megfizetsz :)

vagodeszka 2007.07.04. 19:48:13

Ssangyoung Rhodius facelift után!

Gazsi 2007.07.05. 11:07:02

Jól megnéztem és nem találtam arra utaló jelet, hogy az elsö képet a másodikból retusáltad a kölök géniuszának felbukkanása után. Ezesetben worka-para-pszicha vonásokat mutatsz, ha bármilyen, mozgásra képes jármüröl azonnal fényképet készítesz, még mielött folytatás (poén, cikk) lenne belöle. És ez beteges. :) Amúgy gratula.

gyvy 2007.07.05. 16:57:57

Szerintem szólni kéne Wolfsburgban, hogy a következő bogár tervezését bízzák a gyerekre...
süti beállítások módosítása