Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet
Kicseréltük a tömítéseket, mert onnan okádta az olajat és ugye a forró olaj nem a primer megoldás a vezérműszíj élettartamának növelésére. Mintha olvastam volna, hogy újabban az autógyártók olajban futó vezérműszíjjal kísérleteznek. Még csak most jutnak el eddig, mikor az űrtechnika hallgatva az idők szavára, magától produkálja.
Az autót hibái ellenére ajánlom bárkinek, de nem ezzel a motorral. A JTD diesel sokkal gazdaságosabb, tartósabb és általánosságban kevesebb a nyűg is vele.
A hátsó futómű viszont túl puha. Vétel után ki lettek cserélve a rugók és csillapítók, de 4 személlyel és holmikkal a földön húzza a farát.
A német pályán lehengerelt a rugalmassága, a cseheknél azonban a csodás Prága-Brno autópályán viszont sírni tudtam volna. Köszönhetően a 35mm-es ültetésnek, az egyébként sem hajóhinta puhaságú futómű olyan kemény volt, hogy azt hittem, megszülöm a veséimet.
Ez az autó annak ellenére, hogy már Angliában lett összerakva még igazi japán minőség és tényleg a gondtalan autózás élményét adja.